- 1 Promocje i rabaty u deweloperów (78 opinii)
- 2 Nowy park w centrum Gdyni aż do mariny (126 opinii)
- 3 Wojsko okazyjnie sprzedaje działkę w Gdyni (116 opinii)
- 4 Park Południowy i Jasień. Nowe plany (57 opinii)
- 5 Osiedle i urząd w miejscu spalonej kamienicy (217 opinii)
Pięć kroków do sprzedaży mieszkania
Wyobraź sobie, że mieszkanie, które chcesz sprzedać trafia do sklepu wypełnionego po brzegi nieruchomościami. Co może sprawić, że akurat twoje M znajdzie nabywcę? Radzimy jak to osiągnąć.
Pora uzmysłowić sobie, że cztery kąty to taki sam produkt jak każdy inny. Jeśli ma wygrać z konkurencją, trzeba dołożyć wszelkich starań, aby wyróżniał się na półce.
1. Przeanalizuj "sklepowe półki"
Które z produktów są większe, a które mniejsze? Jak często się sprzedają i w jakich cenach? Jakie mają mocne strony, a czego im brak? Co ma twoje mieszkanie, czego brak konkurencji? Pomoże to nie tylko dobrać odpowiednią cenę, ale też zaplanować kolejne działania. Da ci to również pełny obraz rynkowej sytuacji i zbierzesz tym samym cały worek argumentów, dzięki którym obronisz swoje stanowisko i oczekiwania przed potencjalnymi kupcami. Nic nie odstrasza klienta skuteczniej niż cena w magiczny sposób wyciągnięta z kapelusza.
2. Zadbaj o unikatowość
Skoro znasz już wszystkie mocne strony swojej oferty, możesz przystąpić do ich uwypuklenia i stworzenia niepowtarzalnego wizerunku. Produkty na półkach są uzbrojone w opakowania i etykietki, których zadaniem jest dotarcie do podświadomości klienta i oddziaływanie na jego decyzje. W przypadku nieruchomości, takim wabikiem są zdjęcia. Żeby działały skutecznie, muszą spełnić dwa warunki: być w pełni profesjonalne i świetnej jakości oraz przedstawiać niesamowite wnętrze. Jak osiągnąć taki efekt? Powierz to zadanie zespołowi złożonemu z home stagera i fotografa. Odpowiednio spersonalizują wnętrze, nadadzą mu nowy, unikalny wyraz i zrobią miejsce dla wyobraźni kupujących. Więcej o home stagingu i przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży przeczytasz m.in. na blogu Freedom Nieruchomości.
3. Marketing ofert - to działa!
Niepowtarzalny wizerunek oferty to nie tylko wrażenia wizualne. Musisz jeszcze stworzyć opowieść dla swojego produktu, która przekaże w spójny sposób wszystkie informacje i wzbogaci wyobraźnię potencjalnych klientów. Pamiętaj, dobra oferta bez dobrego opisu... nie jest dobrą ofertą. Kiedy twoje mieszkanie posiada już kompletną i niepowtarzalną otoczkę, przychodzi pora aby zadbać o odpowiednią promocję. Absolutną podstawą jest przemyślana współpraca z portalami ogłoszeniowymi oraz odpowiednie promowanie swojej oferty. Takie działania pozwalają uzyskiwać nawet dziewięciokrotnie więcej zapytań!
4. Otwórz się na emocje
Kiedy klienci co chwila stają już u twych drzwi, niezbędnym jest, aby po ich przekroczeniu zostali odpowiednio oczarowani. Open house jest ku temu najlepszym środkiem. Utrzymanie i rozszerzenie home stagingowych efektów o dodatkowe bodźce, takie jak muzyka i zapachy, pozwolą ukazać kupującemu mieszkanie gotowe do wypełnienia go marzeniami i wspomnieniami. W takiej atmosferze wszelkie odpowiedzi na pytania zabrzmią lepiej, a i potencjalne negocjacje odbywać się będą na znacznie przyjemniejszym gruncie.
5. Oddaj swoje mieszkanie w dobre ręce
Punkt umieszczony na końcu często okazuje się być tym najważniejszym. Wszystkie wyżej wymienione kroki wymagają nie lada wiedzy i doświadczenia. Warto też pamiętać, że na każdym z etapów sprzedaży, czeka dokumentacja i szereg czynności prawnych. Nawet drobny błąd w każdej z nich może kosztować cię utratę szansy na szybką sprzedaż. Dlatego tak ważnym jest wybranie dobrego doradcy pracującego na umowie opartej o wyłączność, który wszystkie te i inne kroki postawi za ciebie. Nie tylko zapewni ci to bezpieczeństwo na każdym z etapów, ale także zagwarantuje spokój, tak cenny w momencie podejmowania jednej z najważniejszych życiowych decyzji.
W Gdańsku znajdziesz nas przy ul. Bolesława Chrobrego 79c
oraz pod numerem telefonu: 58 351 30 01.
W Gdyni czekamy przy Placu Kaszubskim 7/13
oraz pod numerem: 792 750 821.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (7) 1 zablokowana
-
2016-08-08 07:01
Mam 10 mieszkan i zadnego nie sprzedaje, nie warto
Wasz Prezydent, krezus- 15 4
-
2016-08-08 07:32
(1)
Ja ma 4 mieszkania od kochankow z urzedemu m.g... i ani mi sie sni sprzedawac z wynajmu zyje a i czasem moze kolejne lokum gratis w padnie :-)
- 6 3
-
2016-08-08 07:33
A jaki to urzad miasta gminy ....
- 1 1
-
2016-08-08 16:47
krok nr1 zglazzasz sie do mnie
Krok 2 jezeli cena jest realna i ibnizysz o 3% to właśnie sprzedales. Dziękuję. Czekam na oferty w odpowiedziach. 1-2pokoje gotowe ku do remontu.
- 1 3
-
2016-08-08 18:24
Każdy szuka okazji. (1)
I jak tu żyć ??
Nie ma Normalności, tylko zawsze i wszędzie poszukiwania okazji.- 2 1
-
2016-08-08 21:22
ja w swoim zyciu mialem kilka
Dzis albo bym siedzial albo nie pisal.... Okazjs to nie 5%okazja to 50% i zawsze jest haczyk
- 0 0
-
2016-09-12 07:50
Te mieszkania nie są warte swoich cen.... Bańka jest nadmuchana maksymalnie
ale za mieszkanie " na lawendowym wzgórzu" płąci się 50 tys zł za nazwę lawendy to osiedle z życiu nie wiedziało no ale bajera jest dobra.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.