Via Flora
Opis inwestycji
W najbliższym sąsiedztwie nie brakuje sklepów, punktów usługowych, placówek ochrony zdrowia, szkół oraz przedszkoli. Miłośnicy aktywnego trybu życia z pewnością docenią bliskość Kozaczej Góry, Gaju Ojców nad zbiornikiem „Augustowska” czy zielonych łąk pobliskiego Jaru Wilanowska.
Pierwszy i drugi etap osiedla Via Flora to cztery pięciokondygnacyjne budynki. W pierwszym etapie inwestycji powstało 68 mieszkań w układzie od jednego do czterech pokoi. Druga faza, która do sprzedaży trafiła w lutym 2022 roku i do użytkowania oddana została w II kw. 2023 to 88 mieszkań.
Trzeci etap inwestycji, czyli kolejne dwa budynki z 85 mieszkaniami, do sprzedaży weszły w czerwcu 2024r.
Przestrzenie wspólne pomiędzy budynkami urozmaicają alejki spacerowe, place zabaw, plenerowa siłownia i elementy małej architektury. Na terenie osiedla powstają ogrody deszczowe – tereny, obsadzone ozdobną roślinnością. Wraz z trzecim etapem pojawi się bogata infrastruktura dla rowerzystów: pomieszczenia na jednoślady, wiaty postojowe i parkingi dla rowerów.
Do lokali na parterze przylegają ogródki, a do lokali na wyższych kondygnacjach - przeszklone balkony. Do dyspozycji mieszkańców Via Flora oddawane zostają podziemne hale garażowe z pomieszczeniami na jednoślady, naziemne miejsca parkingowe oraz stanowiska dla rowerów.
Autorem projektu architektonicznego jest pracownia 3A Studio.
Ogłoszenia
W pobliżu
Wyślij pytanie
do dewelopera
Zapytaj dewelopera o ofertę
Inwestycje tego dewelopera
Południe Vita
8 ogłoszeń
Gdańsk Św. Wojciech, ul. Kaziemierza Wielkiego
- 26.2 do 100.8 m2
- Powierzchnia
- w budowie
- Realizacja
Zamojska Vita
Przemyska Vita i Ujeścisko Vita
10 ogłoszeń
Marinus
Szmaragdowy Park
10 ogłoszeń
Baltea Apartments
Artykuły
Opinie (6)
-
2022-01-23 10:21
(2)
Podobają mi się takie nieduże kameralne osiedla, mnie jednak skusiło ceną osiedle gdańskie tarasy, poza tym strefa fitness na dachu też do mnie przemawia, lepsze to niż ogólnodostępna siłownia na osiedlu
- 1 4
-
2022-01-25 10:28
(1)
Tam ma powstać droga dwupasmowa z tramwajami.
Szkoda, że inwestor nie ujmuje tego w swoich pięknych prezentacjach.
"Cała Trasa P-P liczy sobie 1.7 km, z tego zbudowany odcinek to 900 metrów. Wciąż na wybudowanie czeka ośmiuset metrowy kawałek. I to właśnie ten odcinek połączy okolice pętli tramwajowej na Chełmie z ulicą Małomiejską."- 2 0
-
2023-02-13 10:13
To chyba dobrze, ze bedzie tramwaj.
To dla niektorych duzy plus,bo nie kazdy chce stac w korkach.
Minus ze moze byc glosniej ale to przeciez miasto.- 0 1
-
2022-01-26 19:04
Szkoda , że nie prowadzi się w tym rejonie równolegle żadnych prac drogowych umożliwiających normalne połączenie z obwodnicą lub z Trójmiastem . Obecne w szczytowych godzinach bardzo trudno wyjechać zarówno poprzez Orunię czy przez Chełm . Blokowane są wszystkie zamierzenia w tym kierunku .
- 3 0
-
2022-03-28 09:18
Trudno określać jako spokojne miejsce . Teraz słychać tam Małomiejską a potem trasę P-P z linią tramwajową .
- 2 2
-
2022-11-28 07:47
Nie wiem co łączy tę inwestycję z Chełmem.
Cała inwestycja jest na terenie dzielnicy Orunia Św. Wojciech. Nawet droga wjazdowa to Madalińskiego nie Ptasia.
- 6 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.