- 1 Wojsko okazyjnie sprzedaje działkę w Gdyni (116 opinii)
- 2 Park Południowy i Jasień. Nowe plany (56 opinii)
- 3 Nowy park w centrum Gdyni aż do mariny (126 opinii)
- 4 Dolne Miasto. Pierwszy budynek w PPP (107 opinii)
- 5 Barometr Cen Nieruchomości. Lokale użytkowe na sprzedaż (31 opinii)
- 6 Najem krótkoterminowy. Co może wspólnota? (218 opinii)
W Sopocie będą kolejne mieszkania komunalne
Jeszcze w tym roku powinna ruszyć budowa kolejnych mieszań komunalnych w Sopocie. W dwóch budynkach przy ul. Obodrzyców 20A powstanie w sumie 16 lokali. Obecnie w budowie są dwa 4-kondygnacyjne budynki z 50 mieszkaniami komunalnymi przy ul. 3 Maja.
Zagospodarowany zostanie także teren wokół nich. Powstanie m.in. plac zabaw, oświetlenie, chodniki, ścieżki, miejsca parkingowe dla aut i rowerów.
Wykonawcy oferty mogą składać do 10 marca. O wyborze firmy zadecyduje cena (60 proc.), termin realizacji - nie dłuższy niż 480, ale nie krótszy niż 365 dni (20 proc.) oraz doświadczenie kierownika robót (20 proc.).
- Lokatorzy powinni otrzymać klucze do mieszkań pod koniec 2024 r. - zapowiadają sopoccy urzędnicy.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Sprawdź, ile teraz kosztują mieszkania w Sopocie
W budowie 49 mieszkań, w planach kolejnych 180
Sopot od lat konsekwentnie powiększa ofertę lokali komunalnych, oddając do użytku nowe budynki.
Od września 2022 r. trwa budowa 50 mieszkań komunalnych przy ul. 3 Maja, która powinna zakończyć się w pierwszych miesiącach 2024 r.
- Nabór chętnych na nie najemców ogłosimy w drugiej połowie tego roku - informuje Marcin Skwierawski, wiceprezydent Sopotu. - Mamy w planach kolejne inwestycje komunalne, między innymi przy ul. Smolnej, gdzie powstaną 94 mieszkania, przy ul. Reja - 37 mieszkań i przy ul. Jana z Kolna - 49 mieszkań . Budujemy mieszkania komunalne, bo chcemy pomóc przede wszystkim rodzinom na dorobku zamieszkać w naszym pięknym mieście.
Powstanie całe osiedle mieszkań komunalnych
Dofinansowanie z BGK
Na koniec warto dodać, że miasto nie buduje mieszkań komunalnych tylko z własnych środków.
Inwestycja przy ul. Obodrzyców 20A uzyskała 80 proc. dofinansowania z Funduszu Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego, w ramach rządowego programu bezzwrotnego wsparcia budownictwa mieszkaniowego.
Mapa inwestycji
Zależy ci na lokalizacji? Sprawdź na naszej mapie inwestycji mieszkaniowych i biurowych, gdzie aktualnie w sprzedaży są nieruchomości z rynku pierwotnego.
Miejsca
Opinie (86) 1 zablokowana
-
2023-02-24 09:24
Opinia wyróżniona
(4)
Myślę, że budowa mieszkań komunalnych w Sopocie ma przede wszystkim na celu przyciągnięcie młodych ludzi (rodzin) do tego miasta. Proszę zauważyć kto w tej chwili tam mieszka, głównie starsze osoby lub turyści. To jednak też wpływa na dochody do budżetu miasta i sam rozwój miasta. Więc nie chodzi o to żeby jak najniższy standard zapewnić i chwilowy
Myślę, że budowa mieszkań komunalnych w Sopocie ma przede wszystkim na celu przyciągnięcie młodych ludzi (rodzin) do tego miasta. Proszę zauważyć kto w tej chwili tam mieszka, głównie starsze osoby lub turyści. To jednak też wpływa na dochody do budżetu miasta i sam rozwój miasta. Więc nie chodzi o to żeby jak najniższy standard zapewnić i chwilowy dach nad głową tylko żeby zamiast w miastach ościennych (tańszych) Ci ludzie mieszkali w Sopocie. Proszę przejść się poza sezonem, wieczorem po ulicach Sopotu, prawie same ciemne okna...
- 33 6
-
2023-06-17 19:14
Tyle że obecnie młodzi mieszkający w Sopocie z rodziców nie mogą dostać takiego mieszkania , a mieszkają np na 38 m dwa pokoje z rodzicami,!!!, niech miasto powie ile tych mieszkań nowych dostają osoby wykwaterowane ze starych kamienic które są sprzedawane deweloperom I w tym momencie dla młodych pozostaje parę mieszkań tylko do rozdzielenia taka jest prawda
- 0 0
-
2023-02-24 10:07
Jestem młody i właśnie stąd uciekam. Nie wyrobię dłużej wynajmującej dziczy i imprez (2)
- 17 2
-
2023-02-24 11:06
(1)
No właśnie, sporo osób ucieka i coraz mniej stałych mieszkańców więc się nie dziwię, że starają się coś w tym kierunku robic
- 14 1
-
2023-02-24 11:51
To może niech zaczną walczyć z tą patologią zamiast na promować. To ludzie nie będę uciekać.
- 17 0
-
2023-02-24 09:11
Opinia wyróżniona
Zamiast mieszkań komunalnych powinno być więcej socialnych (2)
Z tego co widzę, to nowe mieszkania komunalne niczym nie ustępują tym wybudowanym przez deweloperów. Problem w tym, że tych mieszkań jest za mało, aby każdy kto spełnia określone wymogi mógł w nich zamieszkać. Tak więc z jednej strony mamy garstkę ludzi, którzy się na takie mieszkanie załapią, a z drugiej mamy znacznie więcej ludzi, którzy mimo iż
Z tego co widzę, to nowe mieszkania komunalne niczym nie ustępują tym wybudowanym przez deweloperów. Problem w tym, że tych mieszkań jest za mało, aby każdy kto spełnia określone wymogi mógł w nich zamieszkać. Tak więc z jednej strony mamy garstkę ludzi, którzy się na takie mieszkanie załapią, a z drugiej mamy znacznie więcej ludzi, którzy mimo iż spełniają wymogi by takie mieszkanie dostać - muszą wynajmować je na wolnym rynku, płacąc za nie znacznie więcej, niż czynsz w mieszkaniu komunalnym. Tak więc miasta zamiast budować nowe bloki komunalne, które mają dość wysoki standard, powinno skupić się na budowie bloków socialnych, tak aby ludzie, którzy w nich będą mieszkać myśleli z czasem o przeprowadzce do własnego mieszkania a takich mieszkań było więcej niż tych komunalnych. Mieszkania komunalne miałyby sens tylko wówczas, gdyby umowy najmu były podpisywane na czas określony - np. 5 do 10 lat, bez możliwości ich przedłużenia, jeśli będą inni czekać w kolejce na takie mieszkanie. Teraz zaś mamy sytuację, że mieszkanie komunalne dostaje się dożywotnio. Czynsz - jest trochę wyższy niż np. we wspólnotach mieszkaniowych, ale z drugiej strony są dodatki mieszkaniowe, które to rekompensują. Poza tym ktoś kto wziął kredyt na własne mieszkanie, nie może liczyć na dodatek mieszkaniowy do kredytu, a jedynie do czynszu.
- 13 10
-
2023-02-24 17:31
Taki był zamysł wcześniej Um Sopot aby mieszkania te nowe były na jakiś czas z badaniem dochodów co 3 lata, ale widać to nie jest realizowane, a i mieszkaniA Te miały być bez możliwości wykupu na własność, by zostawały w zasobie gminy dla potrzebujących na dorobku, a w nowe są też kwaterowania że starszych kamienic z Centrum Sopotu, a te dalej
Taki był zamysł wcześniej Um Sopot aby mieszkania te nowe były na jakiś czas z badaniem dochodów co 3 lata, ale widać to nie jest realizowane, a i mieszkaniA Te miały być bez możliwości wykupu na własność, by zostawały w zasobie gminy dla potrzebujących na dorobku, a w nowe są też kwaterowania że starszych kamienic z Centrum Sopotu, a te dalej sprzedawane inwestorom jako dobra lokalizacja! To ile mieszkan jest najmowane dla nowych młodszych sopocian!?
nowe mieszkania powinny być tylko na najem ćzasowy- 1 1
-
2023-02-24 11:52
Żeby dostać dodatek mieszkaniowy trzeba spełniać pewne kryteria dochodowe i napewno są one dużo niższe niż wymagane przy staraniu się o mieszkanie komunalne. Wystarczy zadać sobie trochę trudu i sprawdzić jakie są kryteria otrzymania takiego mieszkania.
- 4 0
-
2023-02-24 17:28
Opinia wyróżniona
Sa też wady takiego programu (1)
Trzeba byc przez chwile w kryzysie by dostac takie mieszkanie na cale zycie. Takie zasady sa chore. Po 10 latach taka osoba moze byc w zupelnie innej sytuacji finansowej i mimo, ze moglaby kupic sobie swoje mieszkanie to tego nie zrobi. W ten sposob nigdy problem braku mieszkan nie bedzie rozwiazany bo one wroca do obiegu za 50 lat.
- 43 6
-
2023-02-24 20:37
to nie są mieszkania dla osób w kryzysie.
To są mieszkania dla osób, które chcą płacić tylko czynsz.
A inwestować w inne wartości.
Już zmarnowaliśmy 40 lat, nie normalizując rynku mieszkaniowego i wystawiając go na żer.
Szybko zleciało...
Bo to jest działanie na lata...- 12 3
Wszystkie opinie
-
2023-02-24 08:12
bardzo dobra wiadomość
w Zoppot jest za mało lokalnej patologii, która jest wypierana przez tą przyjezdną
- 23 10
-
2023-02-24 08:26
(9)
Fajnie tak dostać mieszkanie za Free....jakie warunki trzeba spełnić?Być na socjalu i nie pracować?
- 38 19
-
2023-02-24 08:35
Niestety, rozczarujesz się... (2)
Trzeba pracować i mieć fundusze na dość wysoki czynsz;-)
- 19 5
-
2023-02-24 08:46
(1)
Jak ja ci czynsz zrobię w kawalerce przy wysypisku to dopiero zobaczysz jaki może być wysoki
- 19 1
-
2023-02-24 09:35
I właśnie aby takim czynszom przy wysypisku przeciwdziałać, potrzebne są komunalki.
- 4 3
-
2023-02-24 08:40
Nie gadać głupot, mieć jakąś tam inteligencję, dzięki której ktoś nas zatrudni tak aby mieć pieniądze na opłacenie najmu mieszkania komunalnego.
- 7 0
-
2023-02-24 09:02
Oficjalnie
Trzeba pracowac za minimalna + 4k pod stolem, do tego 3 dzieci i jakies koneksje w urzedzie.
Ewentualnie przekroczyc polska granice po 24 lutym 2022 roku- 22 8
-
2023-02-24 11:54
Wystarczy pisać dyrdymały na każdy temat
Masz duże szanse.- 4 1
-
2023-02-24 13:15
Komentujesz jak twoi mocodawcy z pis.
Do nauki, poszerz swiatopogląd i doedukuj się.
- 1 3
-
2023-02-24 14:53
to mieszkanie za ,,fri"12 zet za metr kwadratowy+media i nie jest twoje!!,o wszystko musisz sie bic,a remonty w mieszkaniu na Twoj koszt.kropka.
- 2 1
-
2023-02-24 16:47
Książeczka partyjna pis
- 1 3
-
2023-02-24 08:34
Ciekawe ile z tych komunalek (7)
pójdzie potem na wynajem krótko-terminowy a po sezonie dla studentów :)
Kiedyś dziennikarze od razu by zrobili aferę - komu i na jakiej zasadzie przyznawane są komunalki oraz co się potem z nimi dzieje (teraz nie zrobią bo im zaraz władze zamkną redakcję albo chociaż przestaną wykupywać reklamy). A podatnik tylko płać i płać.
Zamiast tego powinny być lokale (nie mylić z mieszkaniami) socjalne - gdzie zgodnie z prawem obowiązywałby niższy standard tak, aby nikt normalny nie chciał tam mieszkać. Do takich lokali trafialiby eksmitowani, ludzie w trudnej sytuacji materialnej itp.- 28 14
-
2023-02-24 11:59
(5)
Złóż wniosek i sam się przekonaj czy da radę przeznaczyć takie mieszkanie na wynajem krótkoterminowy. A nie wypisujesz głupoty.
- 7 3
-
2023-02-24 13:28
Nie muszę bo wujek komunalkę po babci wynajmuje studentom (1)
oczywiście komunalka nie podlega dziedziczeniu - bo to nie własność - jednak prawo do jej używania już tak (o ile jesteś w "odpowiednich stosunkach rodzinnych i prawnych").
Możliwość "odziedziczenia" komunalki to kolejna co najmniej etycznie wątpliwa kwestia związana z lokalami tego typu.
I czepiacie się, że biorę 500+ - a jakoś nie macie problemów, że ktoś dostanie mieszkanie warte spokojnie ponad milion w dodatku z jakimś śmiesznie niskim czynszem?- 9 9
-
2023-02-24 15:10
12 zet za metr to taki smieszny czynsz?.60 z ediami 1200zeta.i nie twoje.a ta babcie i cicie chyba z PRLu masz!.
- 2 3
-
2023-02-24 18:12
Tbs (2)
Można .Najemcy nie interesuję czy to twoje czy kolegi aby się tanio mieszkało.
Ostatni przykład TBS ul.jelenogorska .
Na Piotrkowskiej mieszka rodzinka cztery samochody.
Obok sąsiad pracuje w Anglii prowadzi firmę .Babcia codziennie odprowadza dziecko a Mamusia na balkonie kawka i fajka- 4 0
-
2023-02-24 20:44
TBS nie jest budownictwem socjanym (1)
Sprawdź najpierw czynsze w takiej instytucji.
Ale są ludzie, którzy mają inny model życia i pasuje im taki koszt.
Bo inwestują w inne dobra.- 2 0
-
2023-02-27 00:13
Komunalne też nie są socjalnym
- 1 0
-
2023-02-24 20:41
mylisz pojęcia
mieszkanie komunalne nie jest elementem opieki socjalnej.
Ma być własnością miasta/gminy i nie przynosić strat.- 2 1
-
2023-02-24 08:39
(12)
Do wszystkich, którzy zaczną tu zaraz pisać o socjalach i mieszkaniach za darmo, proponuję doedukowanie się. Komunalki to mieszkania na wynajem, za który się płaci. Dodatkowo im więcej gminnych komunalek, tym większa presja cenowa na rynek najmu na rynku prywatnym. Każdy zyskuje.
- 48 36
-
2023-02-24 08:53
"Każdy zyskuje"
tak, tak - perpetuum mobile
- 20 10
-
2023-02-24 09:27
Okresowość (5)
Czynsz w komunałkach ledwo wystarcza na utrzymanie budynków w należytym stanie. Nie mam nic przeciwko, żeby pomagać ludziom w trudnej sytuacji życiowej lub materialnej, ale nie może to być permanentne. Mieszkanie komunalne powinno być przyznawane okresowo, np. 5 lat. Po tym czasie albo konieczność zdania mieszkania albo wprowadzenie czynszu rynkowego. W przeciwnym razie ludzie przyzwyczają się, że nie warto szukać lepszej pracy, oszczędzać. Zacznie się kombinowanie, wyciąganie dodatkowego wsparcia społecznego i praca na czarno.
- 20 18
-
2023-02-24 09:33
(2)
Ale na co więcej ma wystarczyć, jak nie utrzymanie budynków w należytym stanie. Mieszkania komunalne nie mają przynosić zysku tylko być presją na rynek wynajmu prywatnego. Nic więcej. Nie zgadzam się też na 5 lat, mieszkanie komunalne nie jest pomocą, to są mieszkania socjalne i tu ok, komunalka poza atrakcyjną ceną, ma zapewnić stabilność zamieszkania, a nie ciągłe życie w niepewności jak przy najmie prywatnym. Inaczej nie ma szans na zwiększenie dzietności.
W zachodniej Europie takie mechanizmy się sprawdzają i regulują rynek mieszkaniowy.
"W przeciwnym razie ludzie przyzwyczają się, że nie warto szukać lepszej pracy, oszczędzać. Zacznie się kombinowanie, wyciąganie dodatkowego wsparcia społecznego i praca na czarno."
Ale po co mają szukać lepszej, jeżeli obecna jest wystarczająca do komfortowego życia i płacenia za mieszkanie i płacenie podatków w mieście? Bezsensowne jest też przywoływanie skrajności i patologii, które pojawiają się w każdym systemie.- 17 15
-
2023-02-24 13:28
W takim razie powinno być ich 100x więcej i nie powinno być kryterium dochodowego. (1)
W tej chwili mieszkania komunalne nie wpływają na rynek wynajmu wcale.
- 13 2
-
2023-02-24 20:52
bo straciliśmy 40 lat, niszcząc spółdzielnie mieszkaniowe i budownictwo komunalne
Tak jak i wiele innych elementów będących wartością tego państwa.
Podziękuj "złotoustym" od sprzedawania "za tyle, za ile chcą kupić, choćby za złotówkę"... Bo "niewidzialna ręka rynku"...
Ta ręka okazuje się być w naszej kieszeni...- 5 0
-
2023-02-24 09:56
Dlaczego na 5 lat? Czynsz powinien być uzależniony od dochodów. (1)
Jeśli poprawia się sytuacja najemcy, to czynsz powinien wzrosnąć. W przypadku rodzin wielodzietnych czy takich gdzie są osoby niepełnosprawne lub o małych dochodach, to czynsz rynkowy nie wchodzi w grę w ogóle. Oprócz mieszkań komunalnych są jeszcze mieszkania socjalne, one są przyznawane osobom w bardzo trudnej sytuacji. Z tym, że u nas wiele osób dorabia na czarno i szaro, a woli wydać pieniądze na fajki, browar, tipsy i rzęsy, oraz wyjazdy last minute.
- 9 12
-
2023-02-24 14:26
miałem takich na studiach, których rodzice wykazywali tylko straty. Te osoby miały najwyższe stypendia socjalne
bo oficjalnie nie mieli żadnych sensownych dochodów.
W rzeczywistości byli to najbogatsi studenci w akademiku.
Dlatego uzależnianie czynszu of oficjalnie wykazywanych dochodów jest tylko i wyłącznie karmieniem patologii. Tak jak miało to miejsce na moich studiach.- 12 1
-
2023-02-24 09:36
(1)
Zapomniałem, nie każdy zyskuje. Pozostaje kwik rentierów mieszkaniowych. xD
- 6 13
-
2023-02-24 14:26
jakbyś mie miał rentierów, to byś musiał iśc do banku po kredyt.
I kupić sobie cokolwiek za 400tys. by mieć choćby dwa pokoje.
Tak więc nico szacunku dla tych, którzy oszczędzali 20 lat i kupili mieszkanie na wynajem dla Ciebie.
Jak się nie podoba, zapraszam po kredyt.- 6 4
-
2023-02-24 13:42
Ja bardzo chetnie się tam przeprowadze w takim razie (1)
Skoro każdy może wynająć. To co mam w kredycie - wynajmę. Tylko, że nie mogę wynająć komunalnego bo przecież mam (bank ma) mieszkanie.
- 9 4
-
2023-02-24 20:56
wzorując się na brytyjskich "council"
Chętny powinien złożyć oświadczenie o nieposiadaniu nieruchomości (również za granicą).
A nad prawdomównością czuwa tam skarbówka.
Księgi wieczyste są publiczne, zwłaszcza dla organów skarbowych.
Czysty i łatwy pieniądz do wydojenia...- 2 0
-
2023-02-24 14:51
Do roboty się weź
- 0 2
-
2023-02-24 09:01
Czy
na tych samych zasadach co w Gdyni na Kaczych Bukach i teraz jest tam dramat lub w Krakowie.
- 6 3
-
2023-02-24 09:11
Opinia wyróżniona
Zamiast mieszkań komunalnych powinno być więcej socialnych (2)
Z tego co widzę, to nowe mieszkania komunalne niczym nie ustępują tym wybudowanym przez deweloperów. Problem w tym, że tych mieszkań jest za mało, aby każdy kto spełnia określone wymogi mógł w nich zamieszkać. Tak więc z jednej strony mamy garstkę ludzi, którzy się na takie mieszkanie załapią, a z drugiej mamy znacznie więcej ludzi, którzy mimo iż spełniają wymogi by takie mieszkanie dostać - muszą wynajmować je na wolnym rynku, płacąc za nie znacznie więcej, niż czynsz w mieszkaniu komunalnym. Tak więc miasta zamiast budować nowe bloki komunalne, które mają dość wysoki standard, powinno skupić się na budowie bloków socialnych, tak aby ludzie, którzy w nich będą mieszkać myśleli z czasem o przeprowadzce do własnego mieszkania a takich mieszkań było więcej niż tych komunalnych. Mieszkania komunalne miałyby sens tylko wówczas, gdyby umowy najmu były podpisywane na czas określony - np. 5 do 10 lat, bez możliwości ich przedłużenia, jeśli będą inni czekać w kolejce na takie mieszkanie. Teraz zaś mamy sytuację, że mieszkanie komunalne dostaje się dożywotnio. Czynsz - jest trochę wyższy niż np. we wspólnotach mieszkaniowych, ale z drugiej strony są dodatki mieszkaniowe, które to rekompensują. Poza tym ktoś kto wziął kredyt na własne mieszkanie, nie może liczyć na dodatek mieszkaniowy do kredytu, a jedynie do czynszu.
- 13 10
-
2023-02-24 11:52
Żeby dostać dodatek mieszkaniowy trzeba spełniać pewne kryteria dochodowe i napewno są one dużo niższe niż wymagane przy staraniu się o mieszkanie komunalne. Wystarczy zadać sobie trochę trudu i sprawdzić jakie są kryteria otrzymania takiego mieszkania.
- 4 0
-
2023-02-24 17:31
Taki był zamysł wcześniej Um Sopot aby mieszkania te nowe były na jakiś czas z badaniem dochodów co 3 lata, ale widać to nie jest realizowane, a i mieszkaniA Te miały być bez możliwości wykupu na własność, by zostawały w zasobie gminy dla potrzebujących na dorobku, a w nowe są też kwaterowania że starszych kamienic z Centrum Sopotu, a te dalej sprzedawane inwestorom jako dobra lokalizacja! To ile mieszkan jest najmowane dla nowych młodszych sopocian!?
nowe mieszkania powinny być tylko na najem ćzasowy- 1 1
-
2023-02-24 09:23
(2)
W normalnym swiecie wszedzie sa mieszkania komunalne na wynajem i nikt nie zawraca sobie glowy kupnem mieszkania za miliony jak go nie stac !!!
- 29 4
-
2023-02-25 07:51
Tak myśli biedota (1)
- 0 6
-
2023-02-25 18:50
a tak myśli
i**ota.
- 5 0
-
2023-02-24 09:24
Opinia wyróżniona
(4)
Myślę, że budowa mieszkań komunalnych w Sopocie ma przede wszystkim na celu przyciągnięcie młodych ludzi (rodzin) do tego miasta. Proszę zauważyć kto w tej chwili tam mieszka, głównie starsze osoby lub turyści. To jednak też wpływa na dochody do budżetu miasta i sam rozwój miasta. Więc nie chodzi o to żeby jak najniższy standard zapewnić i chwilowy dach nad głową tylko żeby zamiast w miastach ościennych (tańszych) Ci ludzie mieszkali w Sopocie. Proszę przejść się poza sezonem, wieczorem po ulicach Sopotu, prawie same ciemne okna...
- 33 6
-
2023-02-24 10:07
Jestem młody i właśnie stąd uciekam. Nie wyrobię dłużej wynajmującej dziczy i imprez (2)
- 17 2
-
2023-02-24 11:06
(1)
No właśnie, sporo osób ucieka i coraz mniej stałych mieszkańców więc się nie dziwię, że starają się coś w tym kierunku robic
- 14 1
-
2023-02-24 11:51
To może niech zaczną walczyć z tą patologią zamiast na promować. To ludzie nie będę uciekać.
- 17 0
-
2023-06-17 19:14
Tyle że obecnie młodzi mieszkający w Sopocie z rodziców nie mogą dostać takiego mieszkania , a mieszkają np na 38 m dwa pokoje z rodzicami,!!!, niech miasto powie ile tych mieszkań nowych dostają osoby wykwaterowane ze starych kamienic które są sprzedawane deweloperom I w tym momencie dla młodych pozostaje parę mieszkań tylko do rozdzielenia taka jest prawda
- 0 0
-
2023-02-24 09:39
Gabarytowo nie pasuja do okolicy.
- 9 2
-
2023-02-24 10:06
Wszystko na wynajem krótkoterminowy. (3)
Nie wierzycie? Proponuję spacerek w sezonie po takiej okolicy. W co 2 mieszkaniu bawi się warszawka, nawet jakbyś chciał mieszkać do nie dałbyś rady. Tablice rejestracyjne też dużo mówią ;)
- 34 5
-
2023-02-24 11:45
(2)
Nie wiesz co mówisz. Pieprzysz jak potłuczony.
- 5 12
-
2023-02-24 20:52
(1)
Sam jesteś potłuczony. Miesxkam w Sopocie od urodzenia ale z roku na rok przez patologie z najmu krótkoterminowego jest coraz gorzej.
- 6 2
-
2023-02-24 23:20
Ale napewno nie ma wynajmów krótkoterminowych na nowo budowanych mieszkaniach komunalnych. Co innego w mieszkaniach wykupionych bądź deweloperskich . Tam zgadzam się jest tragedia. Kupić mieszkanie w Sopocie
i mieszkać w nim to jak strzelić sobie w kolano- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.