- 1 Auto dachowało na placu Komorowskiego (121 opinii)
- 2 Policyjna akcja "Motocykle". Skontrolowano 108 maszyn (92 opinie)
- 3 W sobotę Miss Scania i parada ciężarówek (94 opinie)
- 4 W końcu powstanie wiadukt na Puckiej (195 opinii)
- 5 Prawo jazdy od 17. roku życia? (85 opinii)
- 6 Szukają świadków śmiertelnego potrącenia (157 opinii)
Olej Lotosu w silnikach Volvo
W stosowaniu gazu ziemnego jako paliwa Volvo jest liderem na rynku światowym. Pierwsze autobusy zasilane CNG wyjechały na ulicę już w 1992 r.
- Z jednej strony mamy technologów, którzy opracowują nowe produkty i handlowców, którzy lokują je potem na rynku, z drugiej zaś użytkowników. Aby obie strony mogły się spotkać konieczna jest aprobata, czyli świadectwo jakości, które mówi, że oferowany przez nas produkt posiada sprawdzoną, wysoką jakość - mówi Jacek Neska, prezes zarządu spółki LOTOS Oil S.A. - Aprobaty od producentów silników i pojazdów, to dowód uznania i zaufania dla naszej pracy.
Turdus CNG 15W40 to wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników zasilanych gazem ziemnym i podobnymi paliwami. Zawiera selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności myjąco-dyspergujące, własności smarne i lepkościowo-temperaturowe. Olej ten zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników zasilanych gazem: ciągników siodłowych, pojazdów ciężarowych, autobusów, samochodów specjalnych i innych agregatów.
- Nie działamy w oderwaniu od rynku, obserwujemy zachodzące na nim wydarzenia i pojawiające się rozwiązania technologiczne. Współpracujemy z producentami pojazdów oraz projektantami silników - podkreśla Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki LOTOS Oil S.A. - Na podstawie tych doświadczeń nasi technolodzy opracowali formułę oleju przeznaczonego specjalnie do smarowania silników wykorzystujących gaz ziemny.
Opinie (16)
-
2007-05-10 13:16
Ciekawe ile Lotos podpłacił, żeby VOLVO coć takiego opublikowało?
- 0 0
-
2007-05-10 13:45
a moze nie podplacil....
Z tego co sie orientuje to te oleje sa o wiele lepsze albo takie same jak oleje innych producentow (drozszych, markowych). Niestety nasze niewyedukowane spoleczenstow nie ma o tym zielonego pojecia i woli kupowac drozsze ale renomowane produkty. PARANOJA!
I wcale nie pracuej w Lotosie ;-)- 0 0
-
2007-05-10 14:07
Z tymi olejami to nikt nie nadąży. Z jednej strony ludzie ostrzegają przed Lotosem, że niby silniki padają, a z drugiej np. taksówkarz jeździ na takim i sobie chwali.
- 0 0
-
2007-05-10 15:23
A ja wole rzepakowy z pierwszego tłoczenia
Lotos pewnie i podpałcił ale jest do tego zmuszony bo niestety smutnym faktem jest że niedouczeni kierowcy kierują się właśnie słowem zaprzyjaźnionego złotówy lub agresywnym marketingiem dla ćwierćinteligentów forowanym przez wielkie koncerny zamiast poczytać i z lekka zainteresować się choćby co to są i jak certyfikują (zakładam że uczciwie i rzetelnie) oleje API lub ACEA
- 0 0
-
2007-05-10 15:45
kto nie smaruje ten nie jedzie!!!!
- 0 0
-
2007-05-10 17:41
Powyzszy artykuł sponsoruje Lotos
- 0 0
-
2007-05-10 18:34
wypuścili
już "olvita"?!
- 0 0
-
2007-05-11 00:33
dupa !
ja s**** na te wasze idiotyczne utarczki słowne! Znawcy olejów się znaleźli! Dla waszych zdechlackich Fordów Sierra, Kadettów czy Renaultach 19 to i tak nie ma znaczenia jaki olej wlejesz! Nawet taki po frytkach! Co za kretyni
- 0 0
-
2007-05-11 10:22
A ja od czasu do czasu uzywam rycynowego i tez nie narzekam-przebieg ok 7s/100m. polecam.
- 0 0
-
2007-05-13 00:21
DO MANKA!!!
Maniuś....biednyś z takim myśleniem. Lej sobie rzepakowy do swojego "kaszlaka" lej...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.