- 1 W sobotę Miss Scania i parada ciężarówek (57 opinii)
- 2 W końcu powstanie wiadukt na Puckiej (195 opinii)
- 3 Szukają świadków śmiertelnego potrącenia (156 opinii)
- 4 Prawo jazdy od 17. roku życia? (84 opinie)
- 5 Walka z motocyklami jak z wiatrakami (355 opinii)
- 6 Rejestracja pojazdów w Gdyni już działa (12 opinii)
Przebudowane, wzmocnione i odpowiednio doposażone - trójmiejski przedstawiciel Toyoty, dealer Carter , oprócz sprzedaży katalogowych modeli japońskiej marki, specjalizuje się w przystosowywaniu swoich "terenówek" do ciężkiej pracy. Innymi słowy: zwykłe auta terenowe zamienia w samochody do zadań specjalnych.
Kilka dni temu dealer przekazał firmie Energa cztery egzemplarze wyspecjalizowanego modelu Toyoty Hilux. Przebudowa takiego samochodu to niełatwe i pracochłonne zadanie. Przygotowanie jednego pojazdu trwa z reguły kilka tygodni.
- Średnio raz na pół roku przekazujemy firmom i instytucjom floty Hiluxów. Odbiorcami tych wyspecjalizowanych pojazdów są przede wszystkim firmy energetyczne, ale również służby mundurowe - zdradza Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.
Czytaj także: Toyota Hilux. Wciąż twarda
Dodatkowe wyposażenie specjalistycznych Hiluxów dla energetyki obejmuje m.in. wyciągarkę, wzmocnione haki holownicze, kompozytową zabudowę przestrzeni ładunkowej ze specjalnymi modułami, drabinę z demontowanym stabilizatorem, dodatkowe złącza 12V, szperacz, dodatkowe oświetlenie, osłony silnika oraz skrzyni biegów, a także niezależne ogrzewanie typu Webasto.
- Zabudowy z Toyota Carter Gdańsk są obecnie wzorcem takich realizacji dla całej sieci Toyoty. Zdjęcia naszych aut trafiają do oficjalnych katalogów naszej sieci. To dla nas spore wyróżnienie - dodaje Arkadiusz Lelukiewicz z Cartera.
Miejsca
Opinie (21) 2 zablokowane
-
2017-02-14 15:42
Auta pod dobra opieka
Energa została zawierzona opatrzności, mam pytanie czy jest planowanie święcenie samochodów?
- 25 1
-
2017-02-14 16:02
(7)
A oponki na asfalt ot takie wydanie kasy.. Jesli sa takimi pojazdami to do jazdy w teren..czyli opony szutrowe na grzeskie tereny a nie zaraz wjada w bagno i wroca ze spalonym sprzeglem bo przysiadl i mimo mielenia na wszystkie oski i tak nie wyjechal.
Po co im dodatkowe osw silnika, skrzyni? Znaczy sie szybko siadaja maszyny?
W zderzaku powinny miec conamniej dwa gniazda 12V 230V oraz wyjscie na szybkie ladowanie.. Wyciagarka powinna byc na linie a nie na taniej lince.. Amortyzatory i sprezyny wzmocnione pojazd ciezki i zaladunkiem do terenu..na masce halogeny dalekosiezne.. a po bokach ledowe halogeny oswietlajace pojazd do okolo podczas prac w tereni i dwa szperacze na wysiegnikach do prac w tereni aby oswietlach miejsca pracy ekipy..a to to taniocha. I teraz chwalipiectwo wychodzi..spojrzcie na L200 w wersji specjalnej z duzymi kolami kostka progami dodatkowymi podwyzszonym zawieszeniem wzmocionymi amortyzatorami i sprzezynami z wyciagarka hakiem holowniczym stacja multimedialna z nawigacja..a reszta to ekstra na doposazenie..takie wozy sa w firmach zajmujacych sie obsluga gazociagow..CRDIA czy jakos tak..- 9 2
-
2017-02-14 16:09
A opony zostaly jak na asfalt. Nie ladnie.. Jesli sa takimi pojazdami do zadan specjalnych w terenie niech wygladaja jak wozy do tego..zazwyczaj prad ginie w ciezkich warunkach atmosferycznych gdzie to specjalne ekipy musza dojechac na miejsce usterki..a wiec taki pojazd powinnienien byc wyposazony w opony szutrowe na grzeskie tereny(kostka)a nie tak jak teraz gdzie to tak zaraz wjada w bagno i wroca ze spalonym sprzeglem bo przysiadl i mimo mielenia na wszystkie oski i tak nie wyjechal.
Po co im dodatkowe osw silnika, skrzyni? Znaczy sie szybko siadaja maszyny?
W zderzaku powinny miec conamniej dwa gniazda 12V 230V oraz wyjscie na szybkie ladowanie.. Wyciagarka powinna byc na linie a nie na taniej lince.. Amortyzatory i sprezyny wzmocnione pojazd ciezki i zaladunkiem do terenu..na masce halogeny dalekosiezne.. a po bokach ledowe halogeny oswietlajace pojazd do okolo podczas prac w tereni i dwa szperacze na wysiegnikach do prac w tereni aby oswietlach miejsca pracy ekipy..a to to taniocha. I teraz chwalipiectwo wychodzi..spojrzcie na L200 w wersji specjalnej z duzymi kolami kostka progami dodatkowymi podwyzszonym zawieszeniem wzmocionymi amortyzatorami i sprzezynami z wyciagarka hakiem holowniczym stacja multimedialna z nawigacja..a reszta to ekstra na doposazenie..takie wozy sa w firmach zajmujacych sie obsluga gazociagow..CRDIA czy jakos tak..- 2 1
-
2017-02-14 16:54
(2)
widzę że świetnie się na tym znasz, od kiedy wykonujesz takie modyfikacje?
- 1 5
-
2017-02-14 16:59
pewnie od oglada tvn turbo i tata dal dostep do neta
- 1 4
-
2017-02-15 08:51
Od 20 roku zycia.. a mam teraz 30 lat.
Policz sobie..jestem zawodowym montazysta elektrykiem. Elektromechanikiem samochodowym.
Mam zaplecze wiedzy..- 0 2
-
2017-02-14 20:31
Te auta w aż taki bagnisty teren nie wjeżdżają, więc zwykłe opony starczą. (1)
Na bagnistych grząskich terenach nie ma sieci energetycznych więc...
A osłony silnika, skrzyni + wyciągarka to na wszelki wypadek, bo może się zdarzyć wiele rzeczy, czasem boczne leśne drogi lub polne drogi przez pola są bardzo wyboiste i można sobie uszkodzić podwozie. Kiedyś pracowałem w Operatorze, co prawda nie w terenie, ale wiem, jak taka typowa praca Pogotowia Energetycznego wygląda.- 4 1
-
2017-02-14 23:30
Dobrze gada. Każdy kto jeździł w terenie wie, że podstawa to opony. MT to bylaby przesada, bo faktycznie w bagnach nikt słupów nie stawia, ale AT to mus na pomorskie lasy o piaszczystym podłożu. W razie napotkania głębokich kolein wystarczy wyciągarka, ale w komplecie z kotwicą, bo na polach drzew brakuje, żeby się o nie zapiąć a do słupa może lina nie sięgnąć albo ten będzie właśnie leżał.
Powinni podać kto im robi te mody, bo przecież nie ASO ;)- 3 0
-
2017-02-14 20:52
"ledowe halogeny" LOL
i pewnie diesel na benzyne.
- 2 0
-
2017-02-14 16:22
Dali toyke? (2)
Dealer przekazał w sensie sprezentowal? Czy po prostu sprzedal po adaptacji do wymagan kupujacego?
- 11 1
-
2017-02-14 16:29
(1)
A niby dlaczego mial sprezentowac? W jakim swiecie zyjesz?
- 0 3
-
2017-02-14 17:50
A czytac ze zrozumieniem umiesz?
- 3 1
-
2017-02-14 19:23
super przeróbka
"dodatkowe złącze 12 V"...
Padłem- 11 1
-
2017-02-15 05:43
Opony kupa. Szkolenie kierowcow by sie przydalo zeby umieli wykorzystac 4x4 z reduktorem.
- 7 0
-
2017-02-15 08:58
(1)
A płyta montażowa wciągarki jakiej jest grubości?
- 2 0
-
2017-02-15 10:12
takiej jak alufolia z kurczaka
- 1 0
-
2017-02-15 10:31
Niezniszczalne uato (1)
Miałem kiedyś w pracy firmowego Hiluxa. To auto było niezniszczalne. Można było nim dojechać wszędzie. Najlepsza terenówka.
- 3 1
-
2017-02-15 10:48
Dojechać tak
Sztuka polega na tym, żeby wrócić ;-)
- 3 0
-
2017-02-15 20:06
Zderzak ladny, ale czy ma homologacje?
Jeśli tak, to co to za firma? Poważnie się interesuje, chciałbym taki sobie zamontować do Hiluxa.
- 1 0
-
2017-02-15 23:37
4x4with lsd (1)
Trenuje juz trzeciego hiluxa kazdy po 300 tys w gospodarstwie rolnym przelatal.jedyna modyfikacja to opony typu AT bo na tych salonowych to mozna na trawniku pod biedronka zostac;)
- 1 0
-
2017-02-16 06:29
Na trawniku się nie parkuje. Wróć na gospodarstwo.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.