• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Profesjonalna Obsługa Klienta - Szkolenie Otwarte

paź 24

czwartek, godz. 09:00

bilety 299 zł
przedsprzedaż 199 zł
Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:

1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje

Obszary szkolenia:


Komunikacja i autoprezentacja - Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji

Zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania

Budowanie długofalowych relacji z Klientem- Zasady skutecznych kontaktów z Klientami, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem

Wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji

Skuteczne Negocjacje - Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce

Savoir Vivre w Biznesie - Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych


Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie www.perspecta.pl

Termin i miejsce szkolenia:

10.03.2012 Gdańsk

Koszt szkolenia:

289 PLN/ osoba

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat.

Zapraszamy do Uczestnictwa w pozostałych szkoleniach otwartych oraz korzystania z promocji cenowych. Szczegóły na www.perspecta.pl w zakładce szkolenia otwarte.

Opinie

Reklama

Sprawdź się

Wybierz poziom

Freon to:

 

Najczęściej czytane