- 1 Kto odpowiada za wypadek przy pracy? (47 opinii)
- 2 Praca w branży edukacyjnej. Warto? (96 opinii)
Jak spełniać podróżnicze marzenia, czyli praca w call center w praktyce
W przyjaznej atmosferze, bez dress codu, za to z uśmiechem sprzedają klientom relaks i piękne wspomnienia. Jak sami mówią, cenią tę pracę za możliwość poznania wyjątkowych ludzi, luźny klimat i poczucie, że naprawdę pomagają innym w spełnieniu marzeń... przy okazji spełniając też swoje.
Oferty pracy w Wakacje.pl:
Młodszy(-a) Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Konsultant(-ka) ds. Sprzedaży
Młodszy(-a) Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Konsultant(-ka) ds. Sprzedaży
Na rynku pracy utarło się przekonanie, że praca w call center to zajęcie sezonowe, z niewielkimi perspektywami rozwoju. Gdańska firma Wakacje.pl zadaje kłam tym stereotypom. Czym charakteryzuje się praca "na słuchawce" w Wakacje.pl segmencie turystyki zorganizowanej?
Brak doświadczenia? To nie problem!
Na podróżniczą ścieżkę zawodową może wkroczyć każdy. Wystarczy ciekawość świata i chęć do nauki. Na start doradca przechodzi 10-dniowe płatne szkolenie. Prowadzą je doświadczeni trenerzy sprzedaży. To czas na poznanie charakteru firmy, produktów i usług, nabycie kompetencji miękkich do prowadzenia rozmowy z klientem oraz przejście na "ty" z innymi pracownikami.
Co jeszcze warto wiedzieć o pracy w Wakacje.pl? Grafik w call center jest ustalany na miesiąc z góry. Doradcy pracują w trybie zmianowym, kontaktując się z klientami nie tylko telefonicznie, ale też e-mailowo. Nowe osoby są wspierane przez bardziej doświadczonych pracowników, tzw. pilotów. Pomagają im zapoznać się z systemem, przeprowadzić pierwsze rozmowy i obyć się z produktem.
- Co nas wyróżnia? Po pierwsze, miły, wiążący się z relaksem produkt. Po drugie, wyjątkowi, pełni energii ludzie. Uważam, że przyjazna, a czasami nawet domowa atmosfera w pracy jest podstawą naszego sukcesu. Jest też coś, co zdecydowanie wyróżnia nas na tle innych pracodawców: możliwość zwiedzenia najróżniejszych zakątków świata... i to nie palcem po mapie - mówi Sylwia Uryszczak-Kaymaz, kierownik sprzedaży call center w Wakacje.pl.
Delegacje pod palmami
Pracownicy Wakacje.pl mogą wziąć udział w wyjazdach szkoleniowych, tzw. study tourach. To dla nich szansa na poszerzenie horyzontów i spojrzenie na ofertę z perspektywy klienta. Podróżują więc po Turcji, Egipcie, Grecji, a nawet egzotycznych krajach, by poznać bazę hotelową i atrakcje na miejscu.
- Wyjazd jest realizowany w ramach podróży służbowej i rozliczany na zasadzie delegacji. Udział w nim to możliwość sprawdzenia wiedzy w praktyce, by jeszcze precyzyjniej doradzać klientom - tłumaczy Sylwia Uryszczak-Kaymaz.
Z call center do IT
Praca w Wakacje.pl to nie tylko świetna atmosfera i zagraniczne delegacje. To również szerokie pole do rozwoju zawodowego - zarówno w obrębie sprzedaży, jak i innych obszarów firmy: e-commerce, IT, marketingu, finansów i analiz, HR czy produktu.
- Nasze call center to kopalnia talentów, nie tylko sprzedażowych. Wielu pracowników rozpoczynało karierę zawodową "na słuchawce". Dziś pracują zgodnie ze swoim wykształceniem kierunkowym. Tylko w ostatnim czasie pracownicy call center przeszli w ramach rekrutacji wewnętrznych do produktu, księgowości, HR czy IT. W tym ostatnim obszarze na stanowiska junior developerów i project managerów - mówi Martyna Bisialska, HR Business Partner w Wakacje.pl.
Wizja, którą nakreśliły Wakacje.pl, brzmi dla ciebie ciekawie? Sprawdź aktualne oferty pracy, wyślij swoje CV, spotkaj się z rekruterami i... pytaj, pytaj jak najwięcej! Co ci szkodzi spróbować?
KOScierzyna 2022 - Impreza integracyjna pracowników Wakacje.pl
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł