• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
15:35 5 czerwca 20
Czytelnik

Drogi ZTM Witam, Dawno nie...

Przeczytane
Drogi ZTM

Witam,

Dawno nie korzystałam z usług komunikacji miejskiej, aczkolwiek dziś byłam zmuszona i jestem bardzo rozczarowana podejściem motorniczego do mnie jako pasażerki.
Chcąc kupić bilet byłam trochę zagubiona, w obecnych czasach wszystko się pozmieniało. Przeszłam do pana motorniczego, który na mnie naskoczył ze pod taśma się nie przechodzi i czy jestem ślepa. Powinnam wejść pierwszymi drzwiami. Przeprosiłam mówiąc ze się spieszę i chce kupić bilet. Pan dalej bardzo niemiłym tonem mówił ze mam wysiąść bo nie sprzeda mi biletu a stojąc nad nim opóźniam czas odjazdu tramwaju.

Bardzo to smutne, ze w czasach gdzie wszędzie uderzają w nas hasła o wspólnym wsparciu w tych czasach spotyka się tak mało empatycznych ludzi jak Wasz pracownik.
Zobacz Raport

Opinie (25) 4 zablokowane

  • W imieniu wszystjich motorniczych chciałbym Panią Księżniczkę przeprosić (8)

    Z całą pewnością należało Pani się poświęcić więcej uwagi, inni niech czekają na przystankach.

    • 103 48

    • Wiecej uwagi na kupowanie biletu ma poswiecac? Moze jeszcze szkolenia zaczniecie robic?

      • 37 14

    • Więcej uwagi ? (1)

      Wystarczyło sprzedać bilet a nie przedłużać niepotrzebną dyskusją.

      • 19 12

      • wystarczy iść do kiosku wcześniej a nie przeszkadzać w pracy

        • 13 6

    • A jeśli ktoś faktycznie ma problemy ze wzrokiem, to trzeba do niego z japą?! Z tych biletów motorniczy ma pensję. (2)

      • 14 9

      • No tak, minusujący, cieszcie się zdrowymi oczami. (1)

        • 2 1

        • Może nie widzą w co klikają.

          • 2 0

    • Najbliższy automat biletowy w pojeździe w warszawie

      • 4 1

    • Dostać ironią w twarz i nie zauważyć.

      • 1 0

  • Bardzo smutne jest to, (1)

    iż pomimo "stanu pandemii" pan kierowca jest zmuszony przez zarząd do sprzedaży biletów w pojeździe, z których to do kieszeni wyżej wymienionego trafiają jakieś marne grosze. Nie chciałbym być na miejscu kierowcy, który musi według rozkładu dojechać na przystanek a dodatkowo sprzedawać bilety. Stres stres stres. Oczywiście nie usprawiedliwia to niemiłego tonu, ale czasami nam wszystkim jest ciężko...

    • 39 15

    • No to chyba nie wszyscy się boją

      Dziś w tramwaju linii 9 na Klonowej motorniczy rozmawiał w trakcie jazdy z kolegą, przy otwartych drzwiach, obaj bez maseczki. Ten sam motorniczy zwrócił uwagę kobiecie która na Dworcu Głównym żeby nie wsiadała pierwszymi drzwiami. To chyba ci motorniczy są odporni na koronawirusa?

      • 4 9

  • A jeśli ktoś faktycznie ma problem ze wzrokiem, to trzeba go byle jak potraktować?! Przecież motorniczy dostaje pensję z tych (1)

    biletów, czyli z pieniędzy pasażera. Może trochę szacunku?

    • 14 27

    • Kierowca dostaje pensje z godzin

      Kierowca dostaje pensje z godzin,a nie z biletów. Idąc twoim tokiem rozumowania przez 2,5miesiaca wstrzymania sprzedaży biletów kierowcy nie zarobili nic? :D
      Za bilety kasę otrzymuje ztm i miasto.

      • 0 0

  • (3)

    Jak nie umiesz czytać to nie wsiadaj do tramwaju. Pisało "strefa wyłączona"? to gdzie pod taśmą?

    • 31 5

    • Czas dokonany, czyli było napisane - podstawówka się kłania. A poza tym, jak ktoś niedowidzi, to nie przeczyta. (2)

      • 3 6

      • (1)

        strefy sa od miesięcy

        • 5 1

        • A ktoś niedowidzi od kilku lat. I co?

          • 2 3

  • Trzeba było zadzwonić na 112 i się zapytać. Pchać się pod taśmą i jeszcze się dziwić, że człowiek niemiło mówi.
    Z drugiej strony mógł się domyślić, że ktoś niepełnosprawny i trzeba mu więcej uwagi jak dziecku.

    • 19 4

  • Jeżeli pani na co dzień korzysta ze smartfonu to pani żale nie mają sensu... Wystarczy pobrać aplikacje Skycash i dzięki temu nie marnuje pani drewna ani czasu swojego i innych.

    • 24 5

  • Kolejny pasażer kosmita co ustala sam sobie zasady. Trzeba było jeszcze położyć banknot 200zł i zażądać biletu za 2,20

    • 27 4

  • To przykre że narażasz zdrowie tego człowieka stojąc nad nim . To chyba oczywiste że pod taśma się nie przechodzi.

    • 19 4

  • ciekawe

    że wiedziała Pani gdzie napisać swoje żale, ale nie wiedziała, że wchodzi się pierwszymi drzwiami i tylko tak można kupić bilet no ale kto by czytał tą kartkę, nawet z ciekawości ! Był o tym artykuł ale rozumiem, pośpiech, zagubienie, brak wsparcia, pogoń za pieniądzem spowodowało chwilowe zaćmienie. Zachęcam do pozostania w domu by uniknąć następnym razem takich traumatycznych przeżyć. Pozdrawiam :)

    • 19 2

  • A

    Wystarczyło przeczytać kartkę, która jest na tej magicznej taśmie ewentualnie zapytać się innego pasażera. A pomyślała Pani, że ten motorniczy mógł się po prostu przestraszyć Pani ignorancji? Pomyślała Pani jakby to było gdyby ktoś podszedł przechodząc pod taśmą podczas jazdy? A później pretensje do motorniczego, że ludzi chce pozabijać jak awaryjnie zahamuje jak jeden z drugim nie myślą. Przez tyle miesięcy potrafiliście myśleć i ten bilet sobie załatwić a teraz to wielki problem.

    • 13 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Pogoda

Najczęściej czytane