- 1 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (172 opinie)
- 2 Tęsknię za dobrym, prostym ciastkiem (94 opinie)
- 3 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (357 opinii)
- 4 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (69 opinii)
- 5 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (72 opinie)
- 6 Lechia przeprowadzi transfer obrońcy (52 opinie)
Drogi ZTM Witam, Dawno nie...
Witam,
Dawno nie korzystałam z usług komunikacji miejskiej, aczkolwiek dziś byłam zmuszona i jestem bardzo rozczarowana podejściem motorniczego do mnie jako pasażerki.
Chcąc kupić bilet byłam trochę zagubiona, w obecnych czasach wszystko się pozmieniało. Przeszłam do pana motorniczego, który na mnie naskoczył ze pod taśma się nie przechodzi i czy jestem ślepa. Powinnam wejść pierwszymi drzwiami. Przeprosiłam mówiąc ze się spieszę i chce kupić bilet. Pan dalej bardzo niemiłym tonem mówił ze mam wysiąść bo nie sprzeda mi biletu a stojąc nad nim opóźniam czas odjazdu tramwaju.
Bardzo to smutne, ze w czasach gdzie wszędzie uderzają w nas hasła o wspólnym wsparciu w tych czasach spotyka się tak mało empatycznych ludzi jak Wasz pracownik.
Opinie (25) 4 zablokowane
-
2020-06-05 15:43
W imieniu wszystjich motorniczych chciałbym Panią Księżniczkę przeprosić (8)
Z całą pewnością należało Pani się poświęcić więcej uwagi, inni niech czekają na przystankach.
- 103 48
-
2020-06-05 15:45
Wiecej uwagi na kupowanie biletu ma poswiecac? Moze jeszcze szkolenia zaczniecie robic?
- 37 14
-
2020-06-05 15:47
Więcej uwagi ? (1)
Wystarczyło sprzedać bilet a nie przedłużać niepotrzebną dyskusją.
- 19 12
-
2020-06-05 16:26
wystarczy iść do kiosku wcześniej a nie przeszkadzać w pracy
- 13 6
-
2020-06-05 15:52
A jeśli ktoś faktycznie ma problemy ze wzrokiem, to trzeba do niego z japą?! Z tych biletów motorniczy ma pensję. (2)
- 14 9
-
2020-06-05 17:07
No tak, minusujący, cieszcie się zdrowymi oczami. (1)
- 2 1
-
2020-06-05 19:45
Może nie widzą w co klikają.
- 2 0
-
2020-06-05 16:03
Najbliższy automat biletowy w pojeździe w warszawie
- 4 1
-
2020-06-05 16:22
Dostać ironią w twarz i nie zauważyć.
- 1 0
-
2020-06-05 15:51
Bardzo smutne jest to, (1)
iż pomimo "stanu pandemii" pan kierowca jest zmuszony przez zarząd do sprzedaży biletów w pojeździe, z których to do kieszeni wyżej wymienionego trafiają jakieś marne grosze. Nie chciałbym być na miejscu kierowcy, który musi według rozkładu dojechać na przystanek a dodatkowo sprzedawać bilety. Stres stres stres. Oczywiście nie usprawiedliwia to niemiłego tonu, ale czasami nam wszystkim jest ciężko...
- 39 15
-
2020-06-05 16:20
No to chyba nie wszyscy się boją
Dziś w tramwaju linii 9 na Klonowej motorniczy rozmawiał w trakcie jazdy z kolegą, przy otwartych drzwiach, obaj bez maseczki. Ten sam motorniczy zwrócił uwagę kobiecie która na Dworcu Głównym żeby nie wsiadała pierwszymi drzwiami. To chyba ci motorniczy są odporni na koronawirusa?
- 4 9
-
2020-06-05 15:55
A jeśli ktoś faktycznie ma problem ze wzrokiem, to trzeba go byle jak potraktować?! Przecież motorniczy dostaje pensję z tych (1)
biletów, czyli z pieniędzy pasażera. Może trochę szacunku?
- 14 27
-
2020-06-07 23:30
Kierowca dostaje pensje z godzin
Kierowca dostaje pensje z godzin,a nie z biletów. Idąc twoim tokiem rozumowania przez 2,5miesiaca wstrzymania sprzedaży biletów kierowcy nie zarobili nic? :D
Za bilety kasę otrzymuje ztm i miasto.- 0 0
-
2020-06-05 15:56
(3)
Jak nie umiesz czytać to nie wsiadaj do tramwaju. Pisało "strefa wyłączona"? to gdzie pod taśmą?
- 31 5
-
2020-06-05 15:59
Czas dokonany, czyli było napisane - podstawówka się kłania. A poza tym, jak ktoś niedowidzi, to nie przeczyta. (2)
- 3 6
-
2020-06-05 16:15
(1)
strefy sa od miesięcy
- 5 1
-
2020-06-05 17:08
A ktoś niedowidzi od kilku lat. I co?
- 2 3
-
2020-06-05 16:06
Trzeba było zadzwonić na 112 i się zapytać. Pchać się pod taśmą i jeszcze się dziwić, że człowiek niemiło mówi.
Z drugiej strony mógł się domyślić, że ktoś niepełnosprawny i trzeba mu więcej uwagi jak dziecku.- 19 4
-
2020-06-05 16:10
Jeżeli pani na co dzień korzysta ze smartfonu to pani żale nie mają sensu... Wystarczy pobrać aplikacje Skycash i dzięki temu nie marnuje pani drewna ani czasu swojego i innych.
- 24 5
-
2020-06-05 16:15
Kolejny pasażer kosmita co ustala sam sobie zasady. Trzeba było jeszcze położyć banknot 200zł i zażądać biletu za 2,20
- 27 4
-
2020-06-05 16:42
To przykre że narażasz zdrowie tego człowieka stojąc nad nim . To chyba oczywiste że pod taśma się nie przechodzi.
- 19 4
-
2020-06-05 17:30
ciekawe
że wiedziała Pani gdzie napisać swoje żale, ale nie wiedziała, że wchodzi się pierwszymi drzwiami i tylko tak można kupić bilet no ale kto by czytał tą kartkę, nawet z ciekawości ! Był o tym artykuł ale rozumiem, pośpiech, zagubienie, brak wsparcia, pogoń za pieniądzem spowodowało chwilowe zaćmienie. Zachęcam do pozostania w domu by uniknąć następnym razem takich traumatycznych przeżyć. Pozdrawiam :)
- 19 2
-
2020-06-05 18:05
A
Wystarczyło przeczytać kartkę, która jest na tej magicznej taśmie ewentualnie zapytać się innego pasażera. A pomyślała Pani, że ten motorniczy mógł się po prostu przestraszyć Pani ignorancji? Pomyślała Pani jakby to było gdyby ktoś podszedł przechodząc pod taśmą podczas jazdy? A później pretensje do motorniczego, że ludzi chce pozabijać jak awaryjnie zahamuje jak jeden z drugim nie myślą. Przez tyle miesięcy potrafiliście myśleć i ten bilet sobie załatwić a teraz to wielki problem.
- 13 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.