- 1 Biegli zbadali list Grzegorza B. (125 opinii)
- 2 Wyniki egzaminu ósmoklasisty 2024 (10 opinii)
- 3 Osiedle zamiast KFC w Sopocie (189 opinii)
- 4 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (322 opinie)
- 5 Paragon grozy za kurs taksówką (458 opinii)
- 6 3 tys. miejsc pochówku za 18,5 mln zł (31 opinii)
Marsz wdzięczności za Jana Pawła II (9 raportów)
Tłumy na placu Solidarności
Pod pomnikiem Trzech Krzyży
Marsz wdzięczności za papieża Jana Pawła II wystartował
Marsz wdzięczności za Jana Pawła II
Opinie (500) ponad 100 zablokowanych
-
2023-04-02 18:12
Opinia wyróżniona
Byłem na marszu z powodów osobistych (18)
Nie dam się wciągnąć w polityczną wojnę wymierzoną we wszystko co Polskie. Byłem bo ja osobiście mam za ci dziękować Papieżowi Janowi Pawłowi II - i tu nie chodzi o takie czy inne teczki na jednych i drugich ale o to co w moim życiu pozytywnego się zadziało pod wpływem spotkania z tym człowiekiem za jego życia. Mogę z całym przekonaniem powiedzieć
Nie dam się wciągnąć w polityczną wojnę wymierzoną we wszystko co Polskie. Byłem bo ja osobiście mam za ci dziękować Papieżowi Janowi Pawłowi II - i tu nie chodzi o takie czy inne teczki na jednych i drugich ale o to co w moim życiu pozytywnego się zadziało pod wpływem spotkania z tym człowiekiem za jego życia. Mogę z całym przekonaniem powiedzieć , że zawdzięczam mu życie. Dziękuję mu po cichu za każdym razem gdy jestem w Rzymie , Krakowie lub w Wadowicach a także przy innych okazjach. Drugi kwietnia na zawsze będzie dla mnie ważnym dniem w kalendarzu i tyle. Pozwólcie wszelkiej maści znawcy jedynej prawdyobjawionej, że będę dziękował komu chcę , kiedy chcę i jak chcę. To się nazywa tolerancja o której tyle krzyczycie a której znaczenia nie rozumiecie.
- 341 154
-
2023-04-03 01:37
Nasz Papież pokonał komunę (1)
A teraz my musimy pokonać lewactwo.
- 1 5
-
2023-04-03 14:09
Aleś mnie rozbawił!
A usa są ideałem demokracji i wolności ;)))
- 0 0
-
2023-04-03 00:45
Dobry wkręt masz we łbie.
- 4 1
-
2023-04-02 22:27
Głowa obcego państwa nie ma nic wspólnego z Polską.
JPII zawsze reprezentował politykę zagraniczną Stolicy Apostolskiej a nie Polski jak widać skutecznie wyprał niektórym mózgi.
- 10 1
-
2023-04-02 19:51
(5)
Ale nikt nie neguje zasług papieża, chodzi wyłącznie o ukrywanie pedofilii. A to już jest jedno z najgorszych rzeczy jakie jestem sobie w stanie wyobrazić. To jest obrzydliwe!
- 37 12
-
2023-04-03 01:41
Podaj dowody? (3)
Papież walczył z pedofilią
- 0 8
-
2023-04-03 14:08
Chyba w marzeniach!
Kremówkowy Karol...
- 0 0
-
2023-04-03 03:17
A co w tvpis powiedzieli, że nie ma dowodów? Wystarczy spojrzeć na to co się dzieje wokół kościoła w dzisiejszych czasach, ile spraw z dawnych lat związanych z pedofilią ujrzało światło dzienne! Myślisz, że papież o tym nie wiedział? Trzeba być zaślepionym, żeby w to uwierzyć. Wszystko było zamiatane pod dywan bo kiedyś ksiądz miał poważanie i mógł
A co w tvpis powiedzieli, że nie ma dowodów? Wystarczy spojrzeć na to co się dzieje wokół kościoła w dzisiejszych czasach, ile spraw z dawnych lat związanych z pedofilią ujrzało światło dzienne! Myślisz, że papież o tym nie wiedział? Trzeba być zaślepionym, żeby w to uwierzyć. Wszystko było zamiatane pod dywan bo kiedyś ksiądz miał poważanie i mógł sobie na wiele rzeczy pozwolić. Ja bym dzisiaj nigdy nie zgodziła się na to, żeby moje dziecko przebywało sam na sam z księdzem! Dla mnie powinien być zniesiony celibat, może wtedy by było normalniej. Ale za dużo kasy do stracenia miałby Watykan... Szkoda, że ludzie nie potrafią samodzielnie myśleć i nadal wiarę w Boga łączą z kościołem. Nie ma to nic wspólnego. Kościół nie przestrzega żadnego z przykazań... dla nich liczy się tylko kasa
- 5 0
-
2023-04-03 02:22
Prałat Henryk J. z Brygidy tez walczyl z komuną.
- 1 0
-
2023-04-02 20:45
Właśnie o to tylko chodzi
- 9 1
-
2023-04-02 19:50
Dziękuj komu chcesz tylko nie za moje podatki
- 16 17
-
2023-04-02 19:46
Tolerancja nie polega na tolerowaniu krzywdy innych osób a w szczególności tolerowaniu kogoś kto pomagał tuszować przestępstwa seksualne
- 29 24
-
2023-04-02 18:26
(3)
W ramach swojej prywatnej wdzięczności możesz codziennie chodzi z gdańska do warszawy nawet po cichu, tylko co to nas obchodzi.
- 20 37
-
2023-04-02 19:22
Wy bez wiary pochodzicie od małpy (1)
Możecie rodzinę w zoo odwiedzać w niedzielę, nic nam do tego
- 15 28
-
2023-04-02 19:26
wy z wiarą też
i to, gdzie chodzisz w niedzielę nic nie zmienia :)
- 27 9
-
2023-04-02 18:40
Bo może i tyle
W Polsce mamy prawo do zgromadzeń. Tutaj odbyło się bardzo ładne zgromadzenie, pokojowe bez agresji i zaczepek. Jakby całkowicie inne od przykładowo, tego które swoją obecnością uświetniała Ola i Wagino-Maryja, ale ono też było legalne, choć wymierzone przeciwko innej grupie społecznej. Na tym polega wolność i demokracja, których zdaniem lewicy i UE w Polsce nie mamy. A jednak.
- 35 15
-
2023-04-02 18:27
Pięknie napisane ! Dziękuję , że byłeś !
- 24 12
-
2023-04-02 18:24
A nie możesz Mu dziekowac jak jesteś w Gdansku, albo w domu? tylko w Rzymie, a dlaczego po cichu?
- 18 27
-
2023-04-02 11:58
Opinia wyróżniona
Gratuluję (32)
Zobrzydziliście młodzieży i reszcie społeczeństwa czlowieka, który jest ważną postacią historyczną i mógł być dla niektórych wzorem. Z papieża zrobiliście pompatycznego bożka, z którego za plecami wszyscy się śmieją. Stworzyliście i rozdmuchaliscie jego kult do granic groteski i absurdu chociaż wyraźnie za życia o to nie prosił. Oby tak dalej! Młodzież wytrzyma! Więcej papieża!
- 813 335
-
2023-04-03 04:37
Gratuluję
Gratuluję. Twoja głupota na gratulacje zasługuje!
- 1 5
-
2023-04-02 22:30
Postać historyczna dla państwa Watykańskiego nie dla Polski
Dla Stolicy Apostolskiej zrobił w istocie bardzo dużo, zatuszował pedofilię , dopuścił do masowego wymieranie na AIDS Afrykańczyków zakazując stosowania prezerwatyw , dopuścił do poważnych afer finansowych i nadużyć w samym Watykanie.
- 8 3
-
2023-04-02 20:50
g
JP 2 nazywał publicznie Maciela swoim przyjacielem i dawał go za przykład młodzieży.
Żądam zerwania konkordatu.
A co z pomnikami przyjaciela i promotora Marciala?- 4 4
-
2023-04-02 17:16
Nie bądz taki delikatny. A młodzieży (8)
Obrzydza Papieża, kościół, chrześcijaństwo kto inny i co innego, niż wierni. Btw uważaj, żeby ci TVN Tuska nie obrzydziło po tym jak zwiał, kradnąc osobiście ludziom pieniądze.
- 7 18
-
2023-04-02 18:29
Tak, z pewnością to był TVN. (5)
Szkoda tylko, że jesteś za stary / stara, żeby żyć w czasach pompowania papieża i katolicyzmu w ogóle. Ja żyłem. Rodzice zmuszający dzieciaki do biegania na mszę, księża i katecheci bez podejścia do młodzieży próbujący "uczyć" religii, pielgrzymka JPII do Polski, na której każdy musiał być, choć nikt nie rozumiał, co schorowany Karol Wojtyła w
Szkoda tylko, że jesteś za stary / stara, żeby żyć w czasach pompowania papieża i katolicyzmu w ogóle. Ja żyłem. Rodzice zmuszający dzieciaki do biegania na mszę, księża i katecheci bez podejścia do młodzieży próbujący "uczyć" religii, pielgrzymka JPII do Polski, na której każdy musiał być, choć nikt nie rozumiał, co schorowany Karol Wojtyła w ogóle mówił (ale broń Boże poruszać temat jego choroby!), potem kult pośmiertny, "santo subito", zmienianie nazwy czego się da na "Jana Pawła II", stawianie pomników na każdym rogu (w opozycji do tego, co chciał JPII) i w końcu rozwój internetu, który dał możliwość anonimowego wyrzucenia całego tego przesytu w postaci żartów, memów, konkursów na najśmieszniejszy pomnik papieża. To jest krótka historia upadku JPII jako autorytetu i to pokoleniu lat 60. i wcześniejszym zawdzięczać możesz taki stan rzeczy. Reszta - zainteresowanie m.in. TVN, śledztwa, szukanie dziur w nieskalanym obrazie - jest już wyłącznie skutkiem.
- 23 8
-
2023-04-03 14:16
Nigdy nie byłem na pielgrzymkach, ani na spędach dzejpitu.
Choć mieszkam w Polsce już ponad pół wieku. I nic nie straciłem, bo zawsze mnie zastanawiało to celowe nakręcanie, jak wcześniej na Stalina. Ale z samym kościołem masz rację. Indoktrynacja masowa.
- 0 0
-
2023-04-02 19:41
(3)
Zdecydowanie wygodniej dziś być postępowym. Nikomu się nie podpadnie. odwagą jest bronić wiary i wartości chrześcijańskich. To jest dla prawdziwych Twardzieli
- 4 11
-
2023-04-02 23:15
Na razie to usprawiedliwiacie Karola W. tym że..... robił to samo co wszyscy inni biskupi. Wtedy też tak było "wygodniej".
- 3 1
-
2023-04-02 20:31
Lubisz to co robisz to i przypisujesz temu ładne słówko- odwaga. (1)
W praktyce po prostu ignorujesz argumenty i dostajesz świętego oburzenia w obronie dawno zacementowanych przekonań.
- 6 2
-
2023-04-02 20:47
W dzisiejszych czsach cementuje się to wszystko co mówi człowiekowi że jest umiłowanym dzieckiem Boga. Cementuje się pamięć po ludziach świętych aby każdy żył tak jak nam mówi tv
- 2 2
-
2023-04-02 18:17
To prawda (1)
Tusk przyszedł do mojego domu i zabrał mi portfel oraz biżuterię żony. Potem krzyknął "Fur Deutschland" i uciekł na dach, gdzie czekał na niego europejski helikopter.
- 26 3
-
2023-04-02 19:29
Potwierdzam, tak było - byłem tym helikopterem!
- 11 0
-
2023-04-02 16:52
Taaa... nie prosil Pierwszy pomnik w PL sam sobie postawil
- 11 9
-
2023-04-02 16:46
to jak z Kaczyńskim, po części z Wałesą, Tuskiem i innymi kanizowanymi za życia
taki PIS np. robi świętym Olszewskiego, PO idzie w świętość Adamowicza itd. Zabawa trwa. I tak lepiej niż u sąsiadów, tam Szuchewycz i Bandera, albo Dzierżyński na Białorusi, u sojuszników Bush 1 i 2, (JFK) Kennedy co rozpoczął bombardowanie napalmem Południowego Wietnamu. Można wymieniać, mechanizm podobny.
- 18 18
-
2023-04-02 16:41
Bogu dzieki (1)
ze jacyś przytomni są jeszcze wśród nas bo myślałem ze już tylko same oszołomy. Dzięki za głos rozsądku!
- 39 12
-
2023-04-02 16:49
Wyborcy tuska będą mieli marsz 27 maja
W Gdańsku
- 10 35
-
2023-04-02 16:17
Głupoty piszesz
- 5 23
-
2023-04-02 12:47
(14)
Nie udawaj, że tak Ci zależy na papieżu! Jesteś kolejną Julką która potrafi tylko pluć na kościół, ale już znalazła racjonalizację, że to złe boomery zohydziły młodzieży papieża!
- 58 170
-
2023-04-02 13:02
(13)
Nie jestem "Julką" tylko dorosłym mężczyzną, który 18 lat temu kończył studia. Nie zależy mi na nim, bo mam inne autorytety, ale widzę, że niektórzy ich potrzebują. Papież mógł nim być, ale umiłowany w biedzie Kościół do spółki z obecną władzą zrobili z niego kukiełkę do swoich celów.
- 169 60
-
2023-04-02 19:23
No tak ty wierzysz ze dziadkiem był goryl
- 2 8
-
2023-04-02 17:04
To masz te autorytety? Bo jakoś tsk napisane, że w sumie nie wiadomo...
- 6 11
-
2023-04-02 17:03
A kogo obchodzi, ze kończyłeś studia? Pewnie zarządzanie lub inne nikomu niepotrzebny kierunek!
- 16 45
-
2023-04-02 16:48
Jak to mówią (3)
Głupiemu nawet studia nie pomogą
- 27 53
-
2023-04-02 17:01
Wiara czyni czuba. (1)
- 27 12
-
2023-04-02 17:13
Kto z ciebie zrobił czuba,chyba geny.
- 11 14
-
2023-04-02 16:52
Wiemy, Dugin, wiemy
- 19 3
-
2023-04-02 14:41
No i? (5)
- 11 71
-
2023-04-02 16:05
(4)
No i porządnym ludziom jest wstyd za taką sytuację. Hasło Nie bójcie się! nadal zobowiązuje. Nie bójcie się powiedzieć, że nie trzeba nam fałszowania historii. Jan Paweł II nie musi być idealny, żeby uznać jego zasługi.
- 109 11
-
2023-04-02 16:54
nie był... (3)
idealny, bo nikt nie jest - ale nie był też taki jakim chcielibyście jako lewacy przedstawić, nie był podobny do was (szczególnie w podejściu do seksualności). I nikt z nas którzy go bronią nie chce być podobny do was.
- 38 44
-
2023-04-02 19:16
(1)
Mówienie, że "nie był idealny" o osobie, która zakazała używania prezerwatyw w Afryce dzięki czemu przyczyniła się do śmierci i cierpienia wielu osób i która zamiatała pod dywan sprawy księży gwałcących małe dzieci... Wychodzi na to, że większość ludzi jest bardziej idealna od Papieża Polaka...
- 30 13
-
2023-04-02 20:53
Radzę nie słuchać TVN. Proszę sprawdzić raczej komu zależy na tym aby ludzie w to uwierzyli.
- 5 23
-
2023-04-02 18:13
peron ci odjechał
- 5 9
-
2023-04-02 12:09
Opinia wyróżniona
(13)
I fajnie,piękna idea.
- 301 372
-
2023-04-02 16:26
we Lwowie tacy obrońcy "ducha" chadzają z pochodniami, flagi tylko czarno-czerwone, i więcej dziar
zaprzaństwo to samo co tutaj. Pachnące cierpieniem, a czasem mordem.
- 4 12
-
2023-04-02 16:07
Lepszy taki marsz (6)
Niż tęczowy, albo tych w turbanach!
- 30 42
-
2023-04-02 16:10
(5)
no pewnie - należy chronić pedofilów w sukienkach xD
- 41 20
-
2023-04-02 16:13
boli?
towarzyszy ze związku 56 plci i innych zboczeń
- 16 16
-
2023-04-02 16:13
(3)
Tak i w czym problem
- 4 28
-
2023-04-02 16:43
Życzę ci żeby twoje dziecko(wnuka) sukienkowy skrzywdził. (2)
Może wtedy ci olej do bani wejdzie.
- 20 16
-
2023-04-02 17:24
Tak nie mówmy. (1)
Może dzieciak inny.
- 3 1
-
2023-04-02 17:43
O rany..
Jesteście chorzy z nienawiści skoro życzycie dzieciom aby ktoś je skrzywdził! Widać, że sami macie chore zapędy. Wstyd.
- 6 6
-
2023-04-02 15:52
Super (4)
Przed czym bronią Karola, który wiedział?
- 57 40
-
2023-04-03 02:08
Wystarczy jeden oszołom z TVN
A małolaty łykają ten kit ,Papież walczył z pedofilią jak coś chcesz się dowiedzieć to zajrzyj do faktów.
- 1 3
-
2023-04-02 16:08
Przed swieckimi pedofilami
- 8 24
-
2023-04-02 16:03
każdy wiedział że nie masz mózgu
- 15 21
-
2023-04-02 15:54
przed łajdactwem
- 22 45
Wszystkie opinie
-
2023-04-02 11:13
Niestety nie będę (6)
Ale zjadłem kremówkę rozdawana za darmo w Pendolino!
- 208 103
-
2023-04-02 12:39
(3)
Serio za darmo?! Czekaj, czekaj... a te kremówki nie są aby rozdawane po podwyżkach cen biletów? Wliczyli je w cenę i jeszcze zarobią, bo ceny biletów przecież nie obniżą.... ot przykład jak zarabiać poprzez rzekome poparcie kogoś... Ty zjesz ciastko, a oni zarobią na kolejną cukiernię :P
- 11 23
-
2023-04-02 12:41
(2)
Ale w PKP zawsze jest poczęstunek. Wielka afera, bo ciastko dali
- 13 21
-
2023-04-02 14:35
Nic nie dali
Wszystko za monety za bilety!
- 20 1
-
2023-04-02 16:12
W ramach poczęstunku w klasie 2 dostaje się tylko wodę
- 10 1
-
2023-04-02 12:43
zaryzykowales!!,wygladaly na nieswieze,ja nie bralem!!.
- 14 4
-
2023-04-02 17:23
Brawo...
Ale podobno były zrobione z mąki ze świerszczy
- 6 0
-
2023-04-02 11:15
hahahahahahahah (3)
hahahahahahahaha
- 294 137
-
2023-04-02 15:12
Smieje sie do sera
Typowy dzban
- 20 26
-
2023-04-02 15:57
Jest lewaczek
A kiedy czarny marsz?
- 14 12
-
2023-04-02 16:18
Na Ukrainie i w POPIS-ie bronią Stepana
tu bronią obrońce pedo księży.
- 4 7
-
2023-04-02 11:15
Ale dlaczego? Dlaczego bronicie człowieka, który dopuścił się rażących zaniedbań. (43)
Pomimo władzy i wiedzy nie zareagował, nie przekazał sprawców władzom. Pewnie jesteście jak Ci ludzie, którzy zaszczuwali ofiary i bliskich pedofilów, gdy Ci odwazyli się mówić o tragedii, która ich spotkała.
Bo ksiondz taki dobry, sfiety etc. Mentalność niewolnika.
WSTYD.- 518 319
-
2023-04-02 11:16
(4)
Oglądaj więcej telewizji tam gdzie niby jest sama prawda całą dobę to na pewno daleko zajdziesz
- 54 101
-
2023-04-02 11:18
Dziękuję, nie oglądam telewizji od 20-tu lat.
Wolę książki i Internet.
- 75 17
-
2023-04-02 16:06
no w telewizji bo w kościele się o tym nie dowiesz
- 24 6
-
2023-04-02 16:10
Prawda nie pasuje do szufladki?
Nie zgadza się czarno biały swiat?
- 20 4
-
2023-04-02 17:35
Książki i artykuły na temat pedofili w kościele są od dawna publikowane nie tylko w Polsce, ale również w Austrii, Irlandii, Kanadzie. Wiec zasłanianie oczek, bo TVN takie złe, nic tu nie da.
- 20 5
-
2023-04-02 11:34
(6)
A dlaczego jest grupa która broni polityków którzy niszczą nasz kraj?
Każdy ma coś za uszami i każdego można przedstawić w taki sposób żeby obarczyć wina za wszystko. Nie to że uważam że dobrze robił przymykając oko ale szczerze wątpię że papież ma taką władzę żeby o tym decydować o czymkolwiek. Zerknij w historię ilu papieży zginęło w dziwnych okolicznościach. To jest państwo w państwie i nikt nie wie co tam się dzieje ale oceniać łatwo. Czy ludzie nie widzą że komuś bardzo zależy na skloceniu i zniszczeniu Polaków? Komuś bardzo zależy żeby nas oczenić w oczach świata. Dlaczego nie czepili się każdego papieża? Przecież oni też nic nie robili.- 25 25
-
2023-04-02 11:56
(1)
"A dlaczego jest grupa która broni polityków którzy niszczą nasz kraj?" bo dali się kupić za 500+ i uporczywie bronią kościoła, bo to wiele potrzebnych głosów by dalej móc kraść. To wina głoopoty ludzi, że wierzą populistom i w dyrdymały z czasów, gdy człowiek nie rozumiał czemu Słońce znika za horyzontem. A czemu się wzięli za jp2? Nie wiem, może przez to, że został "świętym" mimo iż są dowody na to, że absolutnie na to nie zasługuje?
- 45 15
-
2023-04-03 02:01
Lepiej jak by kradli i nic niedali jak za PO ?
- 0 2
-
2023-04-02 12:54
(2)
Zerknij na zdjęcia naszego rodaka... jego usta też wskazywały, że wcale nie odszedł "w spokoju, przez chorobę", a ewidentnie mu w tym pomogli ;) Była taka książka, Pierścień rybaka, bodajże? Tam fajnie opisano tą instytucję... biedny ten, kto się poświęci i zasiądzie na tronie... nasz rodak tam zasiadł, by świat się dowiedział jak nas komuna traktuje. To forma poświęcenia - wiesz, że "pomogą Ci umrzeć, gdy przestaniesz być posłuszny", ale nim się skapną, zdążysz jeszcze pokazać, że w Twoim kraju jest źle i poprosić o to, by ktoś Twoich rodaków wsparł w walce o wolność, a rodakom powiesz "nie lękajcie się", bo złożyłeś siebie w ofierze. Ludzie nie rozumieją, że Watykan to de facto osobny kraj i nie bez powodu nazywa się go stolicą. To Państwo i stolica Kościoła w jednym. I bzdurą jest wmawianie, że nic nie robił. Zgodnie z prawem oddawał ich pod osąd w kraju, w którym byli czymś w rodzaju obywateli, bo każdy przedstawiciel KK ma teoretycznie swoje obywatelstwo, ale w praktyce zarówno chroni go, jak i ewentualnie sądzi, jego kościelne Państwo. To jak z dyplomatami - mogą u nas złamać prawo, ale mają immunitet - my ich nie możemy ukarać, robi to (albo i nie) kraj, któremu służą. Ludzie nie rozumieją, że historia nie lubi próżni, wytępią de facto nieszkodliwe wyznanie (można KK nie lubić, ale nikt nas siłą na modły i do ich przybytków nie ciągnie), wejdzie inne i bardzo prawdopodobne, że znacznie surowsze, bo ci, którzy tym wszystkim rządzą, użyją metod twardej ręki, by ludzie spokornieli. Zawsze tak było. Tam gdzie wypleniano chrześcijaństwo pojawiały się religie, które z będących obok nas, zaczęły stanowić prawo danego kraju i krajem rządzić. Powinniśmy brać przykład z wyznawców Islamu. Oni muszą znać Koran, ale znają też Biblię, bo... religię "wroga" musisz znać jeszcze lepiej, niż własną, tylko tak będziesz wiedział, jakie ma słabe punkty - gro przestała być dla siebie wrogami, ale ta nauka w nich pozostała, za to u nas gro nawet wersji Biblii dla dzieci nie zna ;)
- 11 27
-
2023-04-02 14:24
Wychowanek Harry Pottera!
- 12 8
-
2023-04-03 14:20
Pomnik mu postaw! A, już to zrobiłeś!
- 0 0
-
2023-04-02 15:51
wątpię że papież ma taką władzę
Akurat w KK papież ma władzę niepodzielną i absolutną. W KK nie ma władzy o charakterze kolegialnym. To najbardziej płaska struktura organizacyjna na świecie. Są tylko trzy szczeble dowodzenia - proboszcz, biskup i papież.
- 14 2
-
2023-04-02 11:45
Tak Ci powiedzieli w TVNie? (9)
Rzucasz oskarżeniami bez dowodów, ciskasz obelgi na ludzi broniących papieża... I pewnie uważasz się za dobrego człowieka!?
WSTYD.- 38 73
-
2023-04-02 11:50
Bez dowodow? (6)
Właśnie dowody są, tylko Ty je wypierasz...
- 62 22
-
2023-04-02 12:44
(5)
Jakie dowody,od jakiegoś Holendra.
- 20 38
-
2023-04-02 16:02
(4)
Holender tylko zebrał te dowody. Z resztą jakie ma znaczenie czy to był Holender, Hindus czy Japończyk? A list Wojtyły do abp. Wiednia nie pochodzi z sbeckich teczek, tylko udostępnił go kościół austriacki. Fakty są takie, a nie inne. Przypomnij sobie sprawę Marciala Degollado. Wojtyła też wypierał fakty, dopiero B-16 ukrócił działania tego antychrysta.
- 36 10
-
2023-04-02 16:54
Wlasnie Polsat pokazał fakty (2)
Ale do widza upartego nie dotrze. Zeznania od alkoholika o kapusia który za pieniądze oczernił Biskupa. Takie są fakty
- 7 7
-
2023-04-03 14:22
TVPolsat ? ;))))
- 0 0
-
2023-04-03 14:26
A pomyślałeś jak szef firmy zdobył kasę na nadajnik?
- 0 0
-
2023-04-02 17:22
Dokumenty tak marne że nawet SB nie uwierzyła.
- 5 4
-
2023-04-02 11:52
Na nim nie ciaza podejrzenia. Wniosek zostawiam tobie
- 8 14
-
2023-04-02 12:39
Franciszek powiedział, że JP wiedział
- 34 15
-
2023-04-02 12:00
Tak dzbanie kłamstwa powielane 100 razy przez TVn maja stawiac sie prawdą ? (2)
- 29 43
-
2023-04-02 15:57
Tak samo robi TVP
- 22 12
-
2023-04-02 16:03
trzeba się uczyć propagandy klamliwej z telewizjii rządowej
- 11 11
-
2023-04-02 12:15
Dlatego że życie człowieka trzeba postawić na szali i zobaczyć w którą stronę ta szala się przechyli . Nie ma i nie było na świecie ludzi idealnych , życie nie jest czarno białe i nasze decyzję zależą często od sytuacji w jakiej je podejmujemy . Moim zdaniem największym błędem było santo subito . Wyniesienie na ołtarze powinno odbywać się tak jak to było kiedyś po 50 latach od śmierci kiedy to wygasną emocje , będzie możliwość do dotarcia do wszystkich dokumentów i świadków a dopiero wtedy rozpocząć proces beatyfikacyjny i kanonizacyjny . Gorące głowy nie są dobrym doradcą
- 18 15
-
2023-04-02 12:43
(1)
Wstyd to kalać własne gniazdo,kiepski to ptak co w własne gniazdo sr*.
- 17 29
-
2023-04-02 16:08
gorzej jak w to gnieździe już sami hierarchowie kościelni nasr*li
- 22 7
-
2023-04-02 14:22
A ty kiedy zareagowałeś na krzywdę innych? (2)
Pokaż choć jeden przykład?
Jaka była twoja reakcja na dziką prywatyzację kamienic?- 14 14
-
2023-04-02 16:14
Gdyby ktos z podwladnych mnie poinformowal o (1)
krzywdzie, na pewno bym zareagowal i sprawe naglosnil. Brzydze się niesprawiedliwoscia i krzywdą. A jestem zwyklym lewakiem, ateistą. Ale przyzwoitym. Nie zadnym tam swietym z nadania przez smiertelnikow.
- 15 6
-
2023-04-02 19:24
No popatrz - Jak długo czekał właściciel Newsweeka zanim zwolnił Lisa, dlaczego nikt nie oskarża Tuska, za to że ukrywali prawde o pedofilu z PO ze Szczecina?
- 1 2
-
2023-04-02 15:51
Starszy będziesz ...
- 0 2
-
2023-04-02 15:54
nie pisz z nienawiścią i hejtem jak widac nie kasuja takich postów bo lewactwo teczowe jest przez nich polecane
- 7 9
-
2023-04-02 15:57
Braki
Widać Twoje braki w wykształceniu i brak znajomości ortografii
- 0 0
-
2023-04-02 16:02
A dlaczego ludzie znowu się nabierają na rudzielca? (1)
- 7 9
-
2023-04-03 14:31
Sama miłość bliźniego ci się ulała!
Trzeba będzie przykryć ornatem!
- 0 0
-
2023-04-02 16:19
bo nie rozumieją ewangelii
księża święcili widły ban de rowcom, ban de rowcy dziś udają, że Stepan jest święty. U nas to samo z Żołnierzami Przeklętymi czy Kremówkarzem.
- 7 4
-
2023-04-02 16:22
W twoim pytaniu jest kłamstwo.
- 0 1
-
2023-04-02 16:47
Jakim na Boga władzom?!?!?
MO? SB? PZPR? Co ty bredzisz? Wtedy nie było żadnej władzy tylko jeden wielki aparat represji. Pojęcia nie masz o czym piszesz.
- 3 2
-
2023-04-02 16:54
każdego można zniszczyć nawet się okazuje papieża Stalin się z grobu śmieje (1)
ale gdzie są dowody że żłe zrobił przecież to wszystko okazało się że nie prawda fałszywi świadkowie itd jakiś agent z innego kraju napisał co mu kazano o naszym papieżu. Jakbys się czuł jakby kolega z pracy ciebie oczernił i wszyscy by mu wierzyli a nie tobie.
- 3 7
-
2023-04-03 14:33
admirał... z ruskiego nadania, czy ,,lichtarzowy,,?
;)))
- 0 0
-
2023-04-02 17:19
Nie dopuścił. Wyłacz stacj3 n literkę T i będzie lepiej. Po miesiącu świat będzie piękniejszy.
- 0 3
-
2023-04-03 01:44
Tak ci TVN powiedział ?
I już w to wierzysz ?
- 0 2
-
2023-04-02 11:22
(3)
Każdy ma swoje zdanie. Można powiedzieć, chodź więcej do kościoła.
Pozdrawiam.- 67 95
-
2023-04-02 11:38
Ale czemu miałbym? (1)
Dotrze do tych waszych łbów że nie każdy wierzy w boga?!
- 29 14
-
2023-04-02 12:50
I po co ta agresja, czy tobie ktos mówi, że kiedy dotrze do twojej głowy, że niektóry wierzą
- 13 16
-
2023-04-02 16:15
Fakty i dowody to nie kwestia zdania.
Nie ma czegos takiego jak moim zdaniem 2 wojny swiatowej w ogole nie bylo.
- 5 1
-
2023-04-02 11:37
bronić człowieka (9)
którego instytucja pograża sie w aferach pedofilskich.. ludzie czy wy macie jeszcze jakiś instynkt samozachowawczy?
- 308 203
-
2023-04-02 13:09
(1)
Bronić go jako Twojego rodaka, no chyba, że nie jesteś Polakiem/ za takiego się nie uważasz, to co innego. Instytucja pogrąża się już po jego śmierci. Czemu nie zwrócisz uwagi na to, że obecna niby owieczka siedząca na tronie tejże instytucji wstrzymała to co zaczął Polak, a kontynuował Niemiec, czyli czystki w tych kręgach, na miarę możliwości? Myślisz, że dlaczego Niemiec odszedł na emeryturę, a nie został do końca? Bo nie chciał skończyć jak Polak!! Odkop odmęty internetów, a nie tylko te piękne fotki rodem z TV, a dostrzeżesz, że usta Polaka wcale nie mają naturalnych dla nieboszczka barw. A potem udaj się do biblioteki albo znajdź na jakimś portalu e-book lub audiobook i zaznajom się z książką "Pierścień rybaka". Może wtedy wiele zrozumiesz. Watykan to obce Państwo i jego pracownicy, niczym dyplomaci z immunitetem, mogli być osądzani jedynie u siebie. To właśnie ten znienawidzony przez Ciebie człowiek robił wszystko, by to zmienić i sprawić, by "nierządnice w purpurach" były sądzone w kraju, którego faktyczne obywatelstwo posiadają! To ten sam człowiek dążył do odwiedzin w krajach, gdzie Islam wiedzie prym, nie po to by się lansować, a po to by walczyć o to, by nie mordowano ludzi za... orientację! A że to kraje, w których religia stanowi prawo, udało się to chociaż na odsiadkę zamienić. Lepsze to, niż śmierć, nie sądzisz?! To był człowiek, który po prostu nie obnosił się z reformami lub próbami ich przeprowadzenia, a otoczony żmijami... nawet z własnego kraju (patrz Dziwisz), którzy nie za 30, a za 1 srebrnika by go sprzedali. Samozachowawczy instynkt ma każdy, kto rozumie, że religia jest jak ukryta polityka (kolejny odłam władzy), zniknie jedna, wejdzie inna, tyle, że następna jest z reguły surowsza, by sprowadzić zbuntowane owce do zagrody. W historii nie masz miejsca na próżnię, jedno wyleci, wchodzi następne. Część "postępowa" myśli, że wywali KK i będzie jak w Sodomie i Gomorze, ale myślący (oczytani) wiedzą co się stanie, gdy luzackie wyznanie zniknie.
- 14 38
-
2023-04-03 14:36
No jasne, miał żyć wiecznie!
a tu go nagle uśmiercili! Benito xvi też?
- 0 0
-
2023-04-02 14:18
(3)
Wiara ponad wszystko, jeszcze kilka pokoleń odejdzie i skończy się fanatyzm
- 24 17
-
2023-04-02 17:19
fakt w cywilizowanych krajach europy juz jest lepiej, zginie pokolenie glebokiej komuny to sie zacznie poprawiac (2)
a tak apropo to tych ludzi juz jest promil ile tam os szlo 5 tys? niech bd 10 w co nie wierze jaki to jest % populacji na cale 3 miasto i okolice 0.01 % promila?
- 5 6
-
2023-04-02 22:21
Matematyka okrutna pani (1)
10.000 z 1.000.000 to jeden procent...
- 1 0
-
2023-04-03 14:41
Czyli błąd statystyczny.
- 0 0
-
2023-04-02 14:52
cywilizacja Zachodu (1)
1. zasada domniemania niewinności i zasada in dubio pro reo,
2. ocenianie wiarygodności dokumentów SB z uwzględnieniem wszystkich źródeł dowodowych, kontekstu, wiedzy historycznej (np. o działalności departamentu iv msw prl), zasad doświadczenia życiowego, zasad logiki- 14 2
-
2023-04-03 14:43
Jakoś przy Wałęsie miałeś inne zdanie.
Nawet ci do głowy nie przyszło, że umarłemu te zasady dyndają, a żywemu się należą, jak koniowi owies!
- 0 0
-
2023-04-02 20:21
Mamy, bo w przeciwieństwie do ciebie jesteśmy ludźmi.
- 1 0
-
2023-04-02 11:50
(4)
A gdzie są katolicy broniący ofiar pedofilów . Zabrakło dla nich miłosierdzia. Gdzie się podziała wasza wiara ,, Co uczyniliście uciemiężonym mi uczyniliście ' . Wstyd I hańba dla kościoła w całości
- 255 149
-
2023-04-02 12:48
(1)
A ile razy Ty stanąłeś w obronie kogoś pokrzywdzonego, choćby w pracy, gdy szef niesprawiedliwie zwolnił kogoś z pracy, a może nawet molestował, ryzykując swoją "małą" karierę, no bo chyba nie zajmujesz rządowych czy międzynarodowych stanowisk. Kto jest bez winy ...
- 13 30
-
2023-04-02 17:38
Ja często staje w obronie potrzebujących.
- 5 2
-
2023-04-02 14:19
Kochaj papieża swego jak siebie samego, chyba tak to idzie
- 0 10
-
2023-04-02 16:47
Zryty beret nie pozwala korzystać z instynktu.
- 4 2
-
2023-04-02 11:50
To świadczy tylko o was, że chcecie być mu wdzięczni (2)
za ukrywanie pedofilów i za rozszerzenie się epidemii AIDS w Afryce. Normalnie wzór do naśladowania.
- 232 170
-
2023-04-02 16:48
w sam punkt
- 10 3
-
2023-04-02 17:01
Kremówkarz był też gorącym przeciwnikiem Teologii Wyzwolenia
to dawało energii ludobójcy Reaganowi do mordów w Ameryce Środkowej (Salwador, Honduras, Nikaragua). Nie darmo, mają razem - tfu! - pomnik.
- 5 3
-
2023-04-02 11:51
21:37
21:37
- 80 23
-
2023-04-02 11:52
Poszedlbym, ale nie mam juz 10 lat (3)
- 122 109
-
2023-04-02 16:44
Średnia wieku ~70
- 8 2
-
2023-04-03 07:01
jedenastolatków wpuszczali też (1)
- 0 0
-
2023-04-03 14:45
Na kolanka?
- 1 0
-
2023-04-02 11:58
Opinia wyróżniona
Gratuluję (32)
Zobrzydziliście młodzieży i reszcie społeczeństwa czlowieka, który jest ważną postacią historyczną i mógł być dla niektórych wzorem. Z papieża zrobiliście pompatycznego bożka, z którego za plecami wszyscy się śmieją. Stworzyliście i rozdmuchaliscie jego kult do granic groteski i absurdu chociaż wyraźnie za życia o to nie prosił. Oby tak dalej! Młodzież wytrzyma! Więcej papieża!
- 813 335
-
2023-04-02 12:47
(14)
Nie udawaj, że tak Ci zależy na papieżu! Jesteś kolejną Julką która potrafi tylko pluć na kościół, ale już znalazła racjonalizację, że to złe boomery zohydziły młodzieży papieża!
- 58 170
-
2023-04-02 13:02
(13)
Nie jestem "Julką" tylko dorosłym mężczyzną, który 18 lat temu kończył studia. Nie zależy mi na nim, bo mam inne autorytety, ale widzę, że niektórzy ich potrzebują. Papież mógł nim być, ale umiłowany w biedzie Kościół do spółki z obecną władzą zrobili z niego kukiełkę do swoich celów.
- 169 60
-
2023-04-02 14:41
No i? (5)
- 11 71
-
2023-04-02 16:05
(4)
No i porządnym ludziom jest wstyd za taką sytuację. Hasło Nie bójcie się! nadal zobowiązuje. Nie bójcie się powiedzieć, że nie trzeba nam fałszowania historii. Jan Paweł II nie musi być idealny, żeby uznać jego zasługi.
- 109 11
-
2023-04-02 16:54
nie był... (3)
idealny, bo nikt nie jest - ale nie był też taki jakim chcielibyście jako lewacy przedstawić, nie był podobny do was (szczególnie w podejściu do seksualności). I nikt z nas którzy go bronią nie chce być podobny do was.
- 38 44
-
2023-04-02 18:13
peron ci odjechał
- 5 9
-
2023-04-02 19:16
(1)
Mówienie, że "nie był idealny" o osobie, która zakazała używania prezerwatyw w Afryce dzięki czemu przyczyniła się do śmierci i cierpienia wielu osób i która zamiatała pod dywan sprawy księży gwałcących małe dzieci... Wychodzi na to, że większość ludzi jest bardziej idealna od Papieża Polaka...
- 30 13
-
2023-04-02 20:53
Radzę nie słuchać TVN. Proszę sprawdzić raczej komu zależy na tym aby ludzie w to uwierzyli.
- 5 23
-
2023-04-02 16:48
Jak to mówią (3)
Głupiemu nawet studia nie pomogą
- 27 53
-
2023-04-02 16:52
Wiemy, Dugin, wiemy
- 19 3
-
2023-04-02 17:01
Wiara czyni czuba. (1)
- 27 12
-
2023-04-02 17:13
Kto z ciebie zrobił czuba,chyba geny.
- 11 14
-
2023-04-02 17:03
A kogo obchodzi, ze kończyłeś studia? Pewnie zarządzanie lub inne nikomu niepotrzebny kierunek!
- 16 45
-
2023-04-02 17:04
To masz te autorytety? Bo jakoś tsk napisane, że w sumie nie wiadomo...
- 6 11
-
2023-04-02 19:23
No tak ty wierzysz ze dziadkiem był goryl
- 2 8
-
2023-04-02 16:17
Głupoty piszesz
- 5 23
-
2023-04-02 16:41
Bogu dzieki (1)
ze jacyś przytomni są jeszcze wśród nas bo myślałem ze już tylko same oszołomy. Dzięki za głos rozsądku!
- 39 12
-
2023-04-02 16:49
Wyborcy tuska będą mieli marsz 27 maja
W Gdańsku
- 10 35
-
2023-04-02 16:46
to jak z Kaczyńskim, po części z Wałesą, Tuskiem i innymi kanizowanymi za życia
taki PIS np. robi świętym Olszewskiego, PO idzie w świętość Adamowicza itd. Zabawa trwa. I tak lepiej niż u sąsiadów, tam Szuchewycz i Bandera, albo Dzierżyński na Białorusi, u sojuszników Bush 1 i 2, (JFK) Kennedy co rozpoczął bombardowanie napalmem Południowego Wietnamu. Można wymieniać, mechanizm podobny.
- 18 18
-
2023-04-02 16:52
Taaa... nie prosil Pierwszy pomnik w PL sam sobie postawil
- 11 9
-
2023-04-02 17:16
Nie bądz taki delikatny. A młodzieży (8)
Obrzydza Papieża, kościół, chrześcijaństwo kto inny i co innego, niż wierni. Btw uważaj, żeby ci TVN Tuska nie obrzydziło po tym jak zwiał, kradnąc osobiście ludziom pieniądze.
- 7 18
-
2023-04-02 18:17
To prawda (1)
Tusk przyszedł do mojego domu i zabrał mi portfel oraz biżuterię żony. Potem krzyknął "Fur Deutschland" i uciekł na dach, gdzie czekał na niego europejski helikopter.
- 26 3
-
2023-04-02 19:29
Potwierdzam, tak było - byłem tym helikopterem!
- 11 0
-
2023-04-02 18:29
Tak, z pewnością to był TVN. (5)
Szkoda tylko, że jesteś za stary / stara, żeby żyć w czasach pompowania papieża i katolicyzmu w ogóle. Ja żyłem. Rodzice zmuszający dzieciaki do biegania na mszę, księża i katecheci bez podejścia do młodzieży próbujący "uczyć" religii, pielgrzymka JPII do Polski, na której każdy musiał być, choć nikt nie rozumiał, co schorowany Karol Wojtyła w ogóle mówił (ale broń Boże poruszać temat jego choroby!), potem kult pośmiertny, "santo subito", zmienianie nazwy czego się da na "Jana Pawła II", stawianie pomników na każdym rogu (w opozycji do tego, co chciał JPII) i w końcu rozwój internetu, który dał możliwość anonimowego wyrzucenia całego tego przesytu w postaci żartów, memów, konkursów na najśmieszniejszy pomnik papieża. To jest krótka historia upadku JPII jako autorytetu i to pokoleniu lat 60. i wcześniejszym zawdzięczać możesz taki stan rzeczy. Reszta - zainteresowanie m.in. TVN, śledztwa, szukanie dziur w nieskalanym obrazie - jest już wyłącznie skutkiem.
- 23 8
-
2023-04-02 19:41
(3)
Zdecydowanie wygodniej dziś być postępowym. Nikomu się nie podpadnie. odwagą jest bronić wiary i wartości chrześcijańskich. To jest dla prawdziwych Twardzieli
- 4 11
-
2023-04-02 20:31
Lubisz to co robisz to i przypisujesz temu ładne słówko- odwaga. (1)
W praktyce po prostu ignorujesz argumenty i dostajesz świętego oburzenia w obronie dawno zacementowanych przekonań.
- 6 2
-
2023-04-02 20:47
W dzisiejszych czsach cementuje się to wszystko co mówi człowiekowi że jest umiłowanym dzieckiem Boga. Cementuje się pamięć po ludziach świętych aby każdy żył tak jak nam mówi tv
- 2 2
-
2023-04-02 23:15
Na razie to usprawiedliwiacie Karola W. tym że..... robił to samo co wszyscy inni biskupi. Wtedy też tak było "wygodniej".
- 3 1
-
2023-04-03 14:16
Nigdy nie byłem na pielgrzymkach, ani na spędach dzejpitu.
Choć mieszkam w Polsce już ponad pół wieku. I nic nie straciłem, bo zawsze mnie zastanawiało to celowe nakręcanie, jak wcześniej na Stalina. Ale z samym kościołem masz rację. Indoktrynacja masowa.
- 0 0
-
2023-04-02 20:50
g
JP 2 nazywał publicznie Maciela swoim przyjacielem i dawał go za przykład młodzieży.
Żądam zerwania konkordatu.
A co z pomnikami przyjaciela i promotora Marciala?- 4 4
-
2023-04-02 22:30
Postać historyczna dla państwa Watykańskiego nie dla Polski
Dla Stolicy Apostolskiej zrobił w istocie bardzo dużo, zatuszował pedofilię , dopuścił do masowego wymieranie na AIDS Afrykańczyków zakazując stosowania prezerwatyw , dopuścił do poważnych afer finansowych i nadużyć w samym Watykanie.
- 8 3
-
2023-04-03 04:37
Gratuluję
Gratuluję. Twoja głupota na gratulacje zasługuje!
- 1 5
-
2023-04-02 12:01
Brakuje informacji na stronie głownej ale gdy teczowa patologia sie zbiera to na głownej stronie informacje podaja (6)
- 198 150
-
2023-04-02 12:11
(1)
A czemu mają promować na głównej zlot nawiedzonych? kk obchodzi coraz mniej ludzi, przeważnie margines społeczny, co to ledwo czytać umie - szkoda strony.
- 31 34
-
2023-04-02 17:12
Po zdjęciach jakoś tego nie widać. Przestać wmawiać ludziom swoje bzdury.
- 6 2
-
2023-04-02 15:55
Jest na głównej, wróć i przeproś.
- 10 9
-
2023-04-02 16:46
to właśnie podpaski dulkiewicz i jej tuba propagandowa
- 5 5
-
2023-04-02 16:50
przecież księża to tęczowi , atakujesz ich
- 6 4
-
2023-04-02 18:15
?
Nazywasz sie jakos?
- 0 0
-
2023-04-02 12:02
(3)
Nigdy juz nie stanę w obronie papieżaka.
- 108 189
-
2023-04-02 16:07
Co ty możesz wiedzieć tvnniaku (1)
- 10 14
-
2023-04-02 16:43
Brnij dalej TVPisdo
- 15 10
-
2023-04-02 17:03
To nie wystarczy - trzeba zdjąć maski z mordy tych, którzy go kanonizowali za życia - Kaczyński, Tusk, Kwaśniewski, Wałęsa itd
Trzeba splunąć na ludobójcę Reagana, który wykorzystując brednie JPII, niszczył czy to Amerykę Południową, czy nawet nasz kraj (sankcje!).
- 2 9
-
2023-04-02 12:04
Ja nie mam nic osobiscie do JPII (5)
Dlatego atakowal go nie bede bo za rękę nie zlapalem. Jest cień szansy, że w tamtych czasach wiesc o pedofilii do niego nie dotarla bo masa cfanych tlustych kotow byla pomiędzy dolem a nim. Ale z tego samego powodu nie bede go uporczywie bronił. Nie rozumiem jednak nagonki na martwego czlowieka.
- 117 99
-
2023-04-02 12:07
To przecież papież osobiście podpisał przeniesienie księdza pedofila do parafii w Austrii !
- 27 12
-
2023-04-02 15:57
Ja tam Stalina też osobiście na niczym nie przyłapałem. Zostawmy Józefa Wisarionowicza w spokoju.
- 14 8
-
2023-04-02 16:10
Dobra doczytalem
Odwoluje co napisalem
- 7 0
-
2023-04-02 16:50
powiedzmy szczerze POPIS + SLD wprowadził religię do szkół, kasę dla księży, "zwroty" majątków, parasol ochronny + konkordat (1)
to wszystko zbrodnie, które wymagał i które prowadzić z popissld kremówkarz.
- 8 2
-
2023-04-02 17:17
Gdyby nie on to już byś miał parę pał na plecach na Kurkowej.
- 2 2
-
2023-04-02 12:09
Opinia wyróżniona
(13)
I fajnie,piękna idea.
- 301 372
-
2023-04-02 15:52
Super (4)
Przed czym bronią Karola, który wiedział?
- 57 40
-
2023-04-02 15:54
przed łajdactwem
- 22 45
-
2023-04-02 16:03
każdy wiedział że nie masz mózgu
- 15 21
-
2023-04-02 16:08
Przed swieckimi pedofilami
- 8 24
-
2023-04-03 02:08
Wystarczy jeden oszołom z TVN
A małolaty łykają ten kit ,Papież walczył z pedofilią jak coś chcesz się dowiedzieć to zajrzyj do faktów.
- 1 3
-
2023-04-02 16:07
Lepszy taki marsz (6)
Niż tęczowy, albo tych w turbanach!
- 30 42
-
2023-04-02 16:10
(5)
no pewnie - należy chronić pedofilów w sukienkach xD
- 41 20
-
2023-04-02 16:13
(3)
Tak i w czym problem
- 4 28
-
2023-04-02 16:43
Życzę ci żeby twoje dziecko(wnuka) sukienkowy skrzywdził. (2)
Może wtedy ci olej do bani wejdzie.
- 20 16
-
2023-04-02 17:24
Tak nie mówmy. (1)
Może dzieciak inny.
- 3 1
-
2023-04-02 17:43
O rany..
Jesteście chorzy z nienawiści skoro życzycie dzieciom aby ktoś je skrzywdził! Widać, że sami macie chore zapędy. Wstyd.
- 6 6
-
2023-04-02 16:13
boli?
towarzyszy ze związku 56 plci i innych zboczeń
- 16 16
-
2023-04-02 16:26
we Lwowie tacy obrońcy "ducha" chadzają z pochodniami, flagi tylko czarno-czerwone, i więcej dziar
zaprzaństwo to samo co tutaj. Pachnące cierpieniem, a czasem mordem.
- 4 12
-
2023-04-02 12:16
(2)
Niech spacerują
- 48 75
-
2023-04-02 17:06
mają prawo, tych Ziobro przynajmniej nie zamyka, jak zamykał kobiety czy anty-banderowców
- 2 3
-
2023-04-03 14:49
A rąk im nie łamią? Dziwne to!
- 0 0
-
2023-04-02 12:24
(3)
Będzie wystawa memów poświęconych papieżełowi i performance jubileuszowy o 21:37?
- 43 74
-
2023-04-02 16:18
To jest poziom intelektualny nowego pokolenia (1)
- 5 8
-
2023-04-02 16:47
Poprzednie pokolenie też nie reprezentuje zbyt wysokiego poziomu intelektualnego, skoro jest tak łatwe do manipulowania, że złapało się na bajkę o wielkim papieżu.
- 11 3
-
2023-04-02 16:41
Dzisiaj?
- 1 0
-
2023-04-02 12:47
Żółta armia w natarciu. (3)
Będą obrzucać ofiary pedofilow kremówkami
- 88 95
-
2023-04-02 16:04
(2)
Te ofiary pedofilów, które fantycy jak Ty wykorzystują instrumentalnie do ataku na Kościół?
- 8 8
-
2023-04-02 16:19
Te ofiary, które fanatycy tacy jak ty próbują zbagatelizować i tworzą mit oblężonej twierdzy broniącej "świętego" JP II.
- 6 6
-
2023-04-02 17:40
Toby Obed.
- 0 0
-
2023-04-02 12:52
Będziesz na roooferkuuuu ?
- 6 19
-
2023-04-02 12:53
(2)
sory ale tu nie ma co bronic nazywajmy rzeczy po imieniu
- 84 103
-
2023-04-02 16:09
Tak, TVN kłamie (1)
Tak trzeba mówić
- 6 11
-
2023-04-02 16:26
Powiedzial spiker tvpis
- 7 5
-
2023-04-02 13:26
Czas się zjednoczyć ludzie bo idzie utopia !!! (2)
Dajecie się znowu dzielić Polacy !!! Ktoś wyciągnął jakieś szambo i dalej walą w Polaków zamiast się zjednoczyć znowu dajecie się dzielić !!! Obudźcie się !!! Jak ktoś jest bez grzechu niech rzuci kamieniem !!!
- 156 28
-
2023-04-02 13:34
Czyli był świety po polsku. (1)
Kryl pedofilow ale to było dawno w sumie nic się nie stało. Tylko parę ofiar z trauma do końca życia
- 20 15
-
2023-04-02 19:41
Jaki by nie byl to od dawna nie żyje i mam to gdzieś. Masz rację, ze ktos go wygrzebal żeby nas podzielić tylko widac, ze nie przewidzial, ze większość Polaków to ateiści. Niektórzy jeszcze chodzą do kościoła kilka razy w roku ale na tym kończy się ich wiara
- 3 1
-
2023-04-02 13:59
Wiedział czy nie wiedział, że księża pedofile krzywdzą dzieci ... ???
- 44 63
-
2023-04-02 14:00
Taki sam krzyk był w obronie Jankowskiego. (9)
Że nieprawda, lewactwo, ufo, gender. Teraz wszystko okazało się prawda i cisza
Musiałby by być głuchy i ślepy, by nie wiedzieć- 157 82
-
2023-04-02 14:35
Szczegolnie jak komus po 40 latach się przypomina (1)
I chce kasy, bo nie umiał całe życie zadbać o siebie.
- 18 28
-
2023-04-02 16:57
W czasach Jankowskiego nie było mowy o żadnych odszkodowaniach dla ofiar ,ofiary chciały kary ,ale wszystkie
procesy wobec niego były umarzane ,bo był bardzo bogaty i wpływowy
- 12 6
-
2023-04-02 15:50
niestety ale wiedzial, były wytyczne aby wyciszać i grozenie ekskomiuniką za nie wyciszanie, aż nie do wiary!, dla mnie to szok! (3)
- 19 12
-
2023-04-02 16:08
"były wytyczne" rzucaj błotem dalej, trollu! (1)
- 10 17
-
2023-04-02 16:13
Sam Franciszek to powiedział. On też troll?
- 19 10
-
2023-04-02 17:14
A najlepsze jest jest to że na kościele najbardziej znają się Ci którzy najbardziej uważają że mają go gdzieś.
- 7 3
-
2023-04-02 16:07
Co okazało się prawdą? Dziesięć lat po śmierci ks. Jankowskiego wybiurcza opublikowała wywiad z panią, której koleżanka (oczywiście już nieżyjąca) miała być molestowania przez Jankowskiego... Sama opowiadająca też niedługo potem zmarła. Jak wygodnie...
- 13 14
-
2023-04-02 16:42
co się niby okazało prawdą? łżesz jak pies
- 4 4
-
2023-04-02 17:23
Wręcz przeciwnie. Gazeta Wyborcza ma przeprosić za kłamstwa.
- 5 2
-
2023-04-02 14:07
(2)
katolicy z trybun z Lechi dolacza?,z transparentem ,twarz katolika musi byc na czele!.
- 55 46
-
2023-04-03 14:23
Nie dołączą
Oni też lubią w kiszkę, nie mają czasu
- 0 0
-
2023-04-03 14:53
A, to pielgrzymka przyjechała pociągami!
A ja myslałem, że kibole na mecz do Gdyni.
- 0 0
-
2023-04-02 14:07
(7)
Szkoda, że fanatycy religijni nie myślą o zgwałconych dzieciach a tylko o oprawcach.
- 136 107
-
2023-04-02 14:29
Myślą, i co? (2)
Kto był winny został ukarany ile lat to będziesz rozpamiętywać?
- 9 25
-
2023-04-02 15:57
Jakiś przykład ukaranego?
- 20 4
-
2023-04-02 16:11
No właśnie nie!
Wielu pedofilów w sutannach nie poniosło żadnej odpowiedzialności właśnie dlatego, że Kościół ich krył. I nie tylko w Polsce, w wielu innych krajach także. Obowiązywała kultura milczenia - omerta w czystej postaci.
- 23 3
-
2023-04-02 15:59
Pokaz mi te dzieci! (2)
- 5 19
-
2023-04-02 17:42
Chociażby Toby Obed
- 2 2
-
2023-04-03 14:54
Daj ciumka!
- 0 0
-
2023-04-02 16:10
Przecież wy, fanatycy anty-religijni o ofiarach też myślicie tylko w kategorii narzędzi do ataku ma Kościół!
- 6 10
-
2023-04-02 14:21
Widzę już kupa ludzi uwierzyła (4)
W jakieś UBckie donosy
- 104 87
-
2023-04-02 16:49
zwłaszcza tu w pełowskim dzbaaannnsku
- 3 7
-
2023-04-02 17:00
w czasach komuny co 3 ksiadz był konfidentem SB , jedni donosili dla pieniędzy i przywilejów ,a inni byli
szantażowani za skłonności pedofilskie
- 3 0
-
2023-04-02 17:43
(1)
Tak Ubecy działali w Kanadzie w latach 90 u.w. I w Irlandii. I w Austrii. Może jeszcze na Marsie
- 4 0
-
2023-04-03 14:55
W Meksyku, Argentynie, Chile, Brazylii...
- 0 0
-
2023-04-02 14:25
Kolejna propaganda katolibow (2)
I ta obawa ze stracą władze... Jak jesteś wierzący to musisz głosowac na PiS bo ksiądz tak każe. Inaczej masz grzech
- 71 108
-
2023-04-02 15:55
prawda (1)
najpierw idź do kościoła, a następnie mów co Ksiądz każe.
- 7 4
-
2023-04-02 16:11
Lepien niż co Lempard każe
- 2 4
-
2023-04-02 14:31
Ileż obrońców tzw. pokrzywdzonych przez Kościół? Tylko pokażcie mi chociaż jedną osobę...
A Ileż pokrzywdzonych przez poprzez niby prywatyzację zakładów, kamienic! Ilu ludI straciło życie i sens życia przez działania pseudo biznesmenów, celebrytow....gdzie są ci sprawiedliwi?- 66 30
-
2023-04-02 14:33
Mocodawcy TVNu już wydali wyrok (2)
A to robota dla bezstronnych historyków.
- 103 70
-
2023-04-02 16:40
A z której telewizji?
- 3 3
-
2023-04-02 19:42
Tych co zamknęli archiwa?
- 3 0
-
2023-04-02 14:38
(2)
Najwięksi obrońcy chyba też mają coś na sumieniu . Taki krzyk a nie lepiej dokładnie sprawdzić a co lepiej podnieść larum może mnie nie zauważą. W tym państwie pedofile zawsze przy nietykalnych z KK będą święci i będą krzywdzić następne dzieci przy współudziale ich rodzin
- 41 62
-
2023-04-02 14:43
Bredzisz albo mamy państwo prawa
Albo rządzi rozemocjoeany motłoch, brak dowodów już na pochybel i odpowiedzialność zbiorowa. Masz wiele na sumieniu.
- 6 5
-
2023-04-02 17:50
Chyba sam się lubujesz w dzieciach, a na swoje usprawiedliwienie atakujesz innych.
- 0 3
-
2023-04-02 14:41
Nie twierdzę, że komuś nie zdarzyło się krzywdzić innego (6)
Ale nazywanie tego masowym zjawiskiem i zwalanie winy na JPII to już szyt kłamstwa. Dziwnym trafem nie mówi się o pedofilii u Żydów czy muzułmanów- tam zjawisko jest masowe. Tylko wyciąga się pojedyńcze, wyjaśnione przypadki i kąpie w szambie niewinnych.
- 91 57
-
2023-04-02 16:18
A u was to Murzynów biją
Czy w Polsce powszechnie wyznawaną religią jest judaizm, islam, czy może jednak katolicyzm?
- 6 4
-
2023-04-02 16:50
Watykan za Wojtyły stworzył cały system chronienia zbrodniarzy-pedofili i ułatwiania im procederu. (3)
To nie było pojedyncze, niewyjaśnione przypadki, tylko norma. W razie udowodnionych przestępstw wycofujemy księdza z danego miejsca i przenosimy na placówkę w społeczności, której jeszcze trudniej będzie się wybronić, także do "pracy" z małymi dziećmi.
Ponadto papież dosłownie przyjaźnił się z degeneratami takimi jak Marciel Degollado, który gwałcił dzieci, także swoich rodzonych synków. W czasie tej przyjaźni co i rusz papież dostawał raporty o zbrodniach Degollado a mimo to wynosil go na kolejne, ważne stanowiska.
Skoro maiły miejsce takie sprawy, to wyobraź sobie na co pozwalano na co dzień. Wojtyła musiał być człowiekiem złym i zakłamanym, i to do szpiku kości a my znamy tylko wierzchołek tej góry lodowej.- 11 7
-
2023-04-02 19:31
(2)
I PO co kłamiesz?
- 5 3
-
2023-04-02 20:29
Gościu, facet nie kłamie (1)
i PO nie ma z tym nic wspólnego. Tak
myśli każdy rozgarnięty człowiek.- 1 4
-
2023-04-03 07:20
Aaaa i Ty jesteś rozgarnięty?!
- 0 1
-
2023-04-03 07:17
Szczujnia TVN wielu mózgi wyprała!!! to nie był marsz wspierający pedofilię!!!
- 0 1
-
2023-04-02 15:04
Olka (3)
Kochani, myślcie logicznie z uwzględnieniem wiedzy historycznej, zwłaszcza o działalności Departamentu iv msw prl (grupa do zadań specjalnych "D"), zasad doświadczenia życiowego, zasad logiki, kontekstu. A poza tym dlaczego akurat dziś my Polacy się tym zajmujemy?...
- 53 19
-
2023-04-02 15:19
to nasz ,to go wybielimy jak Jaksona,tamten bolek nie wygodny to mu jeszcze dopiszemy!.tak dzialacie?.
- 10 6
-
2023-04-02 16:52
Nie przekonuj POtomków UBywateli prl to POszołomy (1)
- 2 7
-
2023-04-02 17:09
otworz archiwa koscielnePiSmiocie,dlaczego ksiezy przenosili z parafi do parafi,na koniec na Dominikane, a z Dominikany z kita miadzy nogami do klasztorow zamknietych?.
- 3 1
-
2023-04-02 15:11
dlaczego kler nie chce otworzyc archiwow,tyko zbiera ludzi na ulicy,co ma do ukrycia?.prawdy sie boi?!.
- 72 66
-
2023-04-02 15:41
(6)
Co za sredniowiecze
- 104 109
-
2023-04-02 15:46
(1)
A czym to się różni od parady równości? Jest wolność zgromadzeń to niech idą skoro znaleźli się tacy co to popierają. Czy to jedni czy drudzy.
- 14 9
-
2023-04-02 16:24
Masz rację
Chcą to niech sobie idą, wolna wola. Nie chodzę na żadne spędy oszołomów, czy to religijnych czy lewackich, bo od obu trzymam się z daleka, ale jeśli ktoś ma ochotę to proszę uprzejmie - w końcu mamy wolność protestów i zgromadzeń.
- 8 2
-
2023-04-02 16:11
???
Tobie zapewne jest duuuuużo bliżej do czasów PRLu, a do komunizmu to byś z chęcią wrócił? Tak trudno się przyznać, że tatuś służył w SB albo milicji?
- 4 6
-
2023-04-02 16:20
Primityw to parady równości
Średniowiecze to przy tym szczyt postępu
- 6 6
-
2023-04-02 19:49
Jakie masz wartości,dla ciebie nie znaczy nic pamięć o człowieku, dzięki któremu, możesz np.pisac co chcesz,i żyć jak chcesz żyć. .Ty za to jesteś nowoczesny idziesz z duchem czasu , bez zasad , kręgosłupa moralnego ,bez szacunku Brawo tak możemy dla Ciebie być ciemnogrodem średniowieczem, cieszę się że nie mam rakich poglądów jak ty .dzięki Bogu ,życzę tobie ,żebyś się kiedyś z asanowil nad słowem średniowiecze.
- 1 4
-
2023-04-02 20:30
Polsza
- 0 0
-
2023-04-02 15:42
Dramat
- 44 63
-
2023-04-02 15:42
Śmiech na sali (2)
Niosą skarpetki Wojtyły na kiju od miotły???
- 66 121
-
2023-04-02 17:45
Szkoda komentować ten prymitywny wpis
- 5 2
-
2023-04-02 19:52
Niki
Jaki ty śmieszny jesteś zart na poziomie twojego x złowieczenstwa i inteligencji
- 1 1
-
2023-04-02 15:43
Where papiesz?
- 15 37
-
2023-04-02 15:44
A co to za żółte flagi? (7)
Czy to jeszcze Polska jest ???
- 58 74
-
2023-04-02 16:12
Tak to właśnie Polska
Ty zapewne widziałbyś Polskę w barwach tęczy towarzyszu?
- 9 11
-
2023-04-02 16:22
Dla Ciebie pewnie tęczowa powinna być.
- 6 6
-
2023-04-02 16:26
TZW.
Vatykanistan.
- 5 6
-
2023-04-02 17:53
To papieskie flagi, skąd masz wiedzieć w Rosji takich nie macie.
- 5 3
-
2023-04-02 20:30
Już jest tu Izrael...
- 0 1
-
2023-04-02 21:33
Kondominium watykańskie. (1)
- 1 0
-
2023-04-03 15:00
Ale wojtył zabronił gumek!
- 0 0
-
2023-04-02 15:45
Nie chcę tu wywołać dyskusji (6)
Ani nikogo obrazić, ALE 3/4 kościoła jest umoczone po pachy albo w incydentach pedofilskich albo w kryciu kogoś. Coś tu ewidentnie śmierdzi
- 82 71
-
2023-04-02 15:51
No, to zgłoś prokuraturze
- 13 4
-
2023-04-02 16:02
A skąd ta " wiedza"?
Czyżby pokrzywdzony?
- 8 4
-
2023-04-02 16:11
Źródło? Instytut Danych z Du...y?
- 6 5
-
2023-04-02 16:13
Jesli 3/4 koscioła to 100% LGBT
- 5 5
-
2023-04-02 18:53
A Ty umoczony jesteś w kogo kryciu ?
- 1 2
-
2023-04-02 20:31
Tych ludzi nie da się obrazić
- 0 0
-
2023-04-02 15:47
Tylko po co tak się z tym obnosić?
- 25 43
-
2023-04-02 15:47
(1)
Średnia wieku 75.
- 66 66
-
2023-04-02 16:53
dziecko specjalnej troski z PO średnia wieku to 35 lat
- 6 9
-
2023-04-02 15:48
Ten kraj to mem (3)
Spędy na ulicach, zbydlęcenie na stadionach i kremówki w pocigach.
Czy ktokolwiek z tych "broniących" zadał sobie w ogóle trud przeczytania jakiejkolwiek twórczości JP2, zastanowił się co mu Polska zawdzięcza, co zrobił dobrze a co zrobił źle?
Czy może po prostu odpalił się ludziom po jednej i drugiej stronie kult jednostki i instynkt stadny?- 85 72
-
2023-04-02 16:14
Co tu jeszcze robisz memie?
Czemu nie wyjedziesz do krajów UE mlekiem i miodem płynących, które memami nie są?
- 7 18
-
2023-04-02 16:15
Dokladnie spędy lgbt, kodziarstwa
I sprzedajnych sędziów ... jak żyć
- 7 14
-
2023-04-02 17:23
Nawet jeżeli jest tak jak piszesz, to jest to coś niezwykłego w skali świata.
Powtarzam, jeżeli się nie mylisz. Ale nawet to daje nam pewną nie-nijakość, w przeciwieństwie do tzw liberałów. Kto napisał, że "Rzeczpospolita papugą narodów"?. To do was KODziarze i resztą +
- 5 3
-
2023-04-02 15:49
Szanowni państwo (1)
Nikt nie neguje tego, że Papież był wielkim człowiekiem. Jednak w czasach których był głową kościoła było tyle spraw, że wszystkim zająć się nie mógł. Nawet jeżeli ukrywał pewne fakty, to nie zmienia faktu, że był dobrym kapłanem.
- 41 60
-
2023-04-02 17:12
Odpowiedzialność moralna
Ale nie.. czekaj... papieża nie dotyczy... W końcu władcę absolutnego...
- 4 1
-
2023-04-02 15:49
A kiedy marsz w obronie ofiar? (7)
- 99 54
-
2023-04-02 15:57
Ty jestes juz w obronie nienawisci która ziejesz głupoty i klamstwa
- 8 17
-
2023-04-02 16:05
tych z ten?
- 0 6
-
2023-04-02 16:05
A gdzie są ofiary?
No gdzie są ofiary?
Na razie są to wymyslone, dobrze sprzedające się " historie"- 8 12
-
2023-04-02 16:12
Proszę, idź zorganizować...
- 5 1
-
2023-04-02 16:14
Nie będzie bo są tylko wymyślone
- 7 7
-
2023-04-02 18:57
No i udowodniłaś że jesteś ................ ( nie napiszę bo będę miał kolejną blokadę )
- 0 2
-
2023-04-03 01:05
Zoranizuj
- 0 0
-
2023-04-02 15:51
Jak bardzo różnią się ten marsz - ludzi spokojnych i dobrych (2)
od marszów kodów i podobnych, pełnych agresji i nienawiści
- 77 59
-
2023-04-02 16:04
Ha ha ha, dobre.
- 12 13
-
2023-04-02 16:44
Ci emeryci spokojni? Te dziadki plują większym jedem niż kibole na meczu.
- 12 8
-
2023-04-02 15:54
AHA XD
Stop watykanizacji Polski!
- 56 62
-
2023-04-02 15:54
Pomyśl człowieku (8)
Jan Paweł II to nie tylko ważny Polak, to również jeden z ważniejszych ludzi na świecie, który przyczynił się do obalenia komunizmu. Dlaczego Polacy chcą zniszczyć pamięć ważnych dla nas postaci. Człowiek, który nie wie jak odróżnić dobro od zła jest szalony i rozpoczyna proces samoniszenia. Ludzie zanim cokolwiek zniszczycie - pomyślcie komu wasze działanie ma służyć.
- 80 50
-
2023-04-02 16:22
Dorobek i zasługi Jana Pawła II są mocno przeszacowane. W rzeczywistości nie przysłużył się jakoś szczególnie światu.
- 10 8
-
2023-04-02 16:54
No ale to przecież marsz w obronie. (3)
Nie byłoby obrońców to pewnie nie byłoby ataku. Byłyby opinie oceny i tyle.
- 1 1
-
2023-04-02 17:14
No chyba że ktoś im wmówił że jakiś atak był (2)
Wyszły nowe fakty o których mniej więcej wiedzieliśmy od zawsze i tyle. Wystarczyło powiedzieć "ok" i żyć dalej.
- 1 4
-
2023-04-02 17:25
No właśnie ani to fakty (serio, to żadne fakty!), ani nowe, także pedofilu, (1)
Bo czemu mam sobie folgować? Udowodnij, że nie. Mam dowody.
- 1 3
-
2023-04-02 20:40
Tym komentarzem powinien się zająć prokurator
- 1 0
-
2023-04-02 17:01
To nie polacy to lewactwo (1)
Zapisz sobie na kartce synu lewactwo które nienawidzi polski polaków
- 3 5
-
2023-04-03 15:05
Ale wie, że Polska piszemy z wielkiej litery, buraku!
- 0 0
-
2023-04-02 19:02
Wszystko co napisałeś w pierwszym zdaniu to prawda ale to tylko część prawdy . Nie wolno przy ocenie człowieka wybierać dowolnie faktów które pasują do mojej teorii . Oceniamy całe życie i wszystkie czyny wtedy to jest uczciwe. Gdyby Kk chciał by być w prawdzie otworzył by archiwa .
- 2 3
-
2023-04-02 15:55
to wy katolicy z KrolaWojtyly,JPII robicie bielszego od bialego,a on byl szary jak rzeczywistosc i jak balwochwalcy smiertelnikow,grzesznikow na oltarze miedzy bogi sadzacie i don sie modlicie!.
- 32 44
-
2023-04-02 15:57
przykre to ale karol wiedzial i nie reagowal. Swiety to on moze byc co najwyzej u belzebuba w garze. (1)
- 38 65
-
2023-04-02 17:26
Nic na ten temat nie wiadomo. Daj znać, jak będziesz coś wiedział/a/o
- 2 2
-
2023-04-02 15:57
(3)
A czego oni bronią ?
- 32 39
-
2023-04-02 16:16
Nie ogarniesz (1)
Nie zrozumiesz Towarzyszu. Idź oglądać TVN. Tam ci wytłumaczą założyciele stacji Tajni Współpracownicy i funkcjonariusze. Dobre pytanie funkcjonariuszu.
- 2 14
-
2023-04-02 17:12
Ale spróbuj może zrozumiem , może nie jest ze mną tak źle może ogarnę argumenty .Tylko argumenty a nie histerię .
- 2 1
-
2023-04-02 17:12
Żelaznej i nieskalanej świętości typa co do którego
doskonale wiemy że nie był doskonały, którego na tron posadzili ludzie całkowicie uwikłani we wszystkie afery kościoła a mimo to w którym widzą absolutną doskonałość.
- 6 0
-
2023-04-02 15:59
chichot historii
autor "Barki" śpiewanej na tym marszu Ksiądz Cesareo Gabarain w latach 70. był oskarżany o pedofilię. Sprawa ujrzała światło dzienne dzięki hiszpańskiemu reportażowi. Śledczy nie wykluczają, że w sprawie kompozytora "Barki" zostanie wszczęte postępowanie w kurii. Gabarian był honorowym kapelanem Jana Pawła II.
- 53 38
-
2023-04-02 16:00
O żesz kierwa (1)
Kraj mem. Rycerze, kibole,szlachta kurlandzka,księża niezłomni i wszelkiego rodzaju krzykacze. Wspaniałe towarzystwo.Brońcie Papieża przed pedofilami!
- 42 27
-
2023-04-02 16:55
i jest ok towarzyszu tusku
- 1 7
-
2023-04-02 16:01
(6)
Nie widzę młodych ludzi ! Same stare grzyby i dewoty Rydzyka ! Ciemnota ludzka ,nie zna granic !
- 45 56
-
2023-04-02 17:28
Kiedyś sędziwy wiek dawał prawo wypowiedzi z tytułudorobku, wiedzy i doświadczenia. Dzisiaj jest na odwrót. Przynajmniej w
- 3 2
-
2023-04-02 18:42
(4)
mam 36 lat i to jest też mój ukochany Papież , mimo, iż za mojego życia jest już trzeci Papież, to właśnie Jan Paweł II jest moim ukochanym Papieżem. To właśnie dzięki Jemu zawdzięczamy wolną Polskę ! to właśnie On, jak żaden inny Panież kochał ludzi młodych . A młodzież dzisiaj to ma siano chyba zamiast mózgu i serca. Jestem przerażona, co to będzie za 30-40 lat, jak ja również będę starszą osobą. Patrząc na to jak się zachowują młodi ode mnie o 10 czy 20 lat ..dramat! już dla was nie ma teraz żadnej wartości ...a nie sorry jest kolorowe włoski, hulajnoga , w******* itp .. taki obrcie poziom macie i oferujecie ..współczuję waszym przyszłyum dzieciom i wnukom..bo to co z was wyrośnie i co zaoferujecie dalszym pokoleniom budzi grozę...
- 2 8
-
2023-04-02 18:49
(2)
Nie zrób przypadkiem w pory , z tej swojej miłości !!! Jakby ci ksiądz zaglądał w D , to byś inaczej pisał ! Prawdy nikt nie zmieni że księża to pedofile i prawda jest ukrywana !!!
- 5 2
-
2023-04-02 18:52
(1)
nie robi mnie twoja nienawiść , bo dla mnie taki jak ty to jak ku..pa na drodze, niby jest śmierdzi a i tak omijasz, bo nie warto zbliżać się, bo i tak znikniesz w zapomnieniu i nikt nie zapłacze nawet
- 0 6
-
2023-04-02 23:18
Wszyscy kiedyś znikniemy w zapomnieniu ! Ja mam cudowną rodzinę i myślę ze kiedyś łezkę ktoś uroni za mną !!! A pedofili tym bardziej w kościele nienawidzę ! Widać że ciebie prawda w oczy kole !!!
- 2 0
-
2023-04-02 19:55
"kochał ludzi młodych"
No właśnie się rozchodzi o to żeby czarni nie kochali tak mocno młodych ludzi. A tych którzy kochają, nie przenosili między parafiami.
- 4 0
-
2023-04-02 16:01
Komuniści fabrykowali dokumenty na kazdego kto był zagrozeniem dl PRlu teraz TVn którego komuchy zakladały na tej podstawie (7)
Gdy wtedy nikt w brednie o papierzy nie wierzył za PRLu i wtedy podstanowili zamordować papieża jak Popiełuszkę ,tez im sie nieudało .To Udało sie TVnowi ale dopiero kilkadziesiat lat po śmierci .To pokazuje jak bardzo zdesperowana jest ta szczujnia medialna a jednoczesnie test dla POKOwców czy ufaja im bezgranicznie czy kazde kłamstwo bedzie przez nich akceptowane
- 54 35
-
2023-04-02 16:13
no proszę (5)
nie miałeś takich problemów z "papierami" na Wałęsę. Tam według Ciebie wszystko było ok. Punk widzenia zależy od miejsca siedzenia jak widać
- 16 3
-
2023-04-02 16:51
TVN powinien stracić koncesję odrażająca stacja zakładana przez TW i resortowe dziennikarstwo
- 5 9
-
2023-04-02 19:38
(3)
Przecież na papierach Wałęsy są jego własnoręczne podpisy. Przecież nawet jego koledzy z PO się od niego odsunęli...
- 1 2
-
2023-04-02 20:20
No to co? (1)
Wiele osób się podpisało, pytanie czy coś z tego wynikło. A co do odsuwania- gość nie ma specjalnie dobrego charakteru. Jest znacznie pewniejszy siebie niż wynikało by to z jego umiejętności i wiedzy, nie dziwię się ludzie go nie lubili. To też bardzo odbiło się na jakości jego prezydentury- była marna.
Ale absolutnym faktem jest że miał wielki wpływ na upadek komuny i chwała mu za to. Czy był ideałem? Nigdy w życiu, nie był nawet blisko. Ale kraj zostawił lepszym niż go zastał, czego o obecnym naczelniku nie da się powiedzieć w żadnym wypadku.- 1 0
-
2023-04-03 15:11
Sam Jarek chwalił się, że mu Lechu zostawiał kwity in blanco
a inne podpisywał w ciemno. A teraz, że podpis był na ,,papierach,,! Ponoć w szafie był ogrom kwitów Gdzie reszta? Czekacie do wyborów, czy były na ,,waszych,,?
- 0 0
-
2023-04-02 20:44
No może i są
ale to i tak mniej oczywiste niż to z Papież będąc dziesiątki lat głowa kościoła nie zdawał sobie sprawy ze jego podwładni masowo gwałcą dzieci. Ja już wole być oskarżany o bycie ubekiem.
- 1 0
-
2023-04-02 17:15
To może Kościół powinien otworzyć archiwa i wpuścić tam fachowców póki niszczarki wszystkiego jeszcze nie połknęły . Niewinny nie ma się czego bać .
- 3 2
-
2023-04-02 16:02
Czy jest to marsz żółty?
jw
- 16 30
-
2023-04-02 16:04
Kolejny sabat
- 32 40
-
2023-04-02 16:04
(3)
Jeżeli się o czymś nie mówi to nie znaczy że tego nie było, histerycznymi zaprzeczeniami tylko potwierdzacie. ze coś jest na rzeczy . Do tego Głódź , Jędraszewski, Dziwisz , Gulbinowicz, Petz , Janiak i wielu wielu innych albo pedofili albo ukrywających pedofilię i mamy obraz dzisiejszego polskiego Kk.
- 35 26
-
2023-04-02 16:08
Dokładnie. Tylko że im nie pasuje wolność słowa
- 5 2
-
2023-04-02 17:29
Co Jędraszewski? Gebelsie pierniczony?! (1)
- 1 4
-
2023-04-02 18:22
Co Jędraszewski .Abp Jędraszewski wiedział o molestowaniu seksualnym kleryków a archidecezji poznańskiej ponad 20 lat temu przez abp Juliusza Petza i nie reagował . Takie pismo do Watykanu wysłał ks Isakowicz Zaleski . A dziś to właśnie Jędraszewski jest Gebelem polskiego Kk który ma w pogardzie kobiety i osoby o innej orientacji seksualnej który zezwolił z rozwód kościelny po 20 latach małzeństwa tego co teraz w banku światowym . Mało ci , mam podawać dalej?
- 4 0
-
2023-04-02 16:05
Czy to w celu świętowania tego, że papież zmarł? I najważniejsze, czy rozdawane są kremówki?
- 18 36
-
2023-04-02 16:06
(2)
Pieknie żałuje ze w pracy jestem ,sercem tam byłam !
- 43 20
-
2023-04-02 17:16
(1)
a ja wątrobą i trzustką
- 1 3
-
2023-04-03 15:13
A co na to miłośnicy jelita grubego?
w koloratkach
- 0 0
-
2023-04-02 16:07
Mocherki czas przewietrzyć I
- 25 46
-
2023-04-02 16:07
Jak wyjdą kolejne brudy to będzie jeszcze większy wstyd. (3)
- 36 35
-
2023-04-02 16:19
Czym większe brudy tym bardziej ludzie bronią.
Ciężko przyznać się do błędu.
- 4 1
-
2023-04-02 17:07
Kolejnych raczej nie będzie, a przynajmniej nic wielkiego. (1)
Koniec końców JP2 nie był jakoś gorszym papieżem niż inni. Był ok. Nie rozumiem czemu ludzie uważają go za świętego, nieskalanego żadną przewiną nawet w obliczu żelaznych dowodów i logicznej argumentacji, ale był ok.
W dodatku to co wypłynęło teraz było dla ludzi myślących oczywiste od lat. Jest jeszcze parę "drobiazgów' jak przeszkadzanie w zwalczaniu epidemii AIDS w Afryce bo to przebrzydła antykoncepcja była, ale to nawet nie musi być odkrywane bo było w całości jawne.- 3 1
-
2023-04-02 18:23
Jakich żelaznych dowodów?
Te które są łatwo można podważyć
- 0 2
-
2023-04-02 16:08
Brawo za odwagę (1)
Nie dać się zaszczuć funkjconariuszom TVNu i podobnym. Oni nie szukają i nie pragną prawdy.
- 57 39
-
2023-04-02 20:50
Czy twój wąski umysł
dopuszcza możliwość, ze są w Polsce jeszcze dziennikarze, którzy po prostu dobrze wykonują swój zawód.
- 2 0
-
2023-04-02 16:09
radiowozy policyjne już się zbierają pod oknem, ulica Łagiewniki
- 4 12
-
2023-04-02 16:10
Szykujcie się na gorszy szok. I tyle.
To tylko czubek góry lodowej. Trzeba się zająć ofiarami i zadbać o dzieci.
- 41 31
-
2023-04-02 16:10
Średniowiecze
- 41 43
-
2023-04-02 16:11
(4)
jak to zlym przeszkadza manifestacja dobrych ludzi
- 46 35
-
2023-04-02 16:14
Odwrotnie niestety
- 11 6
-
2023-04-02 16:58
POgrobowcy ubecji w tym mieście mają się całkiem dobrze
- 3 5
-
2023-04-02 17:17
a komu przeszkadza niech spacerują
- 0 1
-
2023-04-02 20:15
Łał jaki kiepski komentarz.
Mocno się obrazisz jeśli taki sam pojawi się przy okazji manify czy innych tęczowych marszy?
- 1 0
-
2023-04-02 16:12
W jakiej obronie? Chyba się autorowi coś pomyliło.
- 23 29
-
2023-04-02 16:13
karol wojtyła wiedział pierwszy
jan paweł drugi
- 28 32
-
2023-04-02 16:16
Brawo popieram
Teraz za to wszystko trzeba odebrać koncesję szczujni antypolskiej WSI 24
- 32 30
-
2023-04-02 16:17
to pogański spęd (1)
nic nie ma wspólnego z chrześcijaństwem.
- 29 44
-
2023-04-06 18:07
Żal mi Cię człowieku
- 0 0
-
2023-04-02 16:17
Ciekawe (2)
A jak podnoszą podatki / nowe daniny, drogie piwo, energia to siedzą cicho w domu.
- 27 24
-
2023-04-02 17:00
A gdzie podnoszą ? Bo chyba nie w Polsce.
POdnosił tylko jeden ryży lokaj
- 4 6
-
2023-04-03 07:29
O czym Ty mówisz człowieku?
- 0 0
-
2023-04-02 16:19
Super pomysl aby obrzydzic ludziom kosciol juz na maxa
- 30 29
-
2023-04-02 16:19
(3)
Nie pozwolimy pluć na naszą Wiarę, Świętych a zwłaszcza na Boga.
katolicy też potrafią się obronić.- 39 34
-
2023-04-02 17:17
Przed czym? XD
- 3 1
-
2023-04-02 19:48
tylko balwochwalcy czloieka istote grzeszna na oltarze sadzaja!.
- 2 0
-
2023-04-02 22:22
ktoś pluje? śliny szkoda
- 1 1
-
2023-04-02 16:22
Ludzie bronicie pedofilie? (2)
Przecież o wszystkim wiedział taka prawda
- 40 39
-
2023-04-02 17:01
czyja prawda twojego tatusia z UB ?
- 3 5
-
2023-04-02 17:08
prawda nie ma znaczenia
inaczej na pomnikach nie byłoby JFK, Reagana a Bill Clinton nie uchodziłby za obrońcę demokracji. George W. Bush w Norymberdze zostałby na pewno powieszony.
- 2 2
-
2023-04-02 16:22
Konuniści fabrykowali dokumenty (4)
Wymyślali afery, wprowadzali agentów i werbowali w duchowieństwie. Posunęli się do zamachu na JP2. I im wierzycie? Tym którzy walczą ze wszystkimi autorytetami?
- 36 15
-
2023-04-02 17:18
Niestety przykro mówić ale kościół to taka sama instytucja jak każda inna !!!!!!!!!!!
Kościółma na sumieniu bardzo dużo złych czynów ( zbrodni ) np. Templariusze ,czy ś.inkwizycja ze stosami , palenie czarownic , niszczenie dokumentów zagrażajacych kościołowi , utrzymywanie ludzi w ciemnocie nawet do dzisiaj ,wszystko dla zysku materialnego !!!!!!!
- 5 2
-
2023-04-02 18:09
Ale przeniósł księdza pedofila do Wiednia czy nie przeniósł? o konkretach pisz a nie sciemniasz tutaj
- 2 1
-
2023-04-02 20:40
KK
Kto chronił i przemycał SSmanów do Ameryki Płd? Nie wiesz - Watykan
- 1 0
-
2023-04-03 15:18
I robili to na całym świecie. Ba, to nie księża są winni, bo to byli agenci ub!
Nawet Wojty był agentem!
- 0 0
-
2023-04-02 16:23
Serioza bierz mikrofon i poproś o komentarz paru ludzi (1)
:)
- 0 8
-
2023-04-02 17:23
To ty Hiszpan chyba , Sierioża
- 0 0
-
2023-04-02 16:24
Łapy precz od naszych dzieci
Pedofile w czarnych spodniczkach
- 36 32
-
2023-04-02 16:24
Papieża jeżeli to konieczne powinien bronić kościół (2)
Nie mieszajcie do tego polityki. Obecnego papieża potępialiście bo był przeciwny wojnie na Ukr. I co staneliscie w jego obronie? A co mówi nauka kościoła ? Nie zabijaj.
- 11 14
-
2023-04-02 16:56
obecny papież nie jest za imperializmem USA jak POPIS, nie broni też banderowców jak polskie elity (1)
to większa zdrada dla tej koterii, niż carte blanche dla obrońcy pedofilii. Taka to umysłowość, moralność tych ludzi. Pokój jest wojną. Gwałt jest cnotą.
- 2 2
-
2023-04-02 20:13
Ach cudnie... dyskusja najwyraźniej była zbyt wysokich lotów i rosyjskie trolle przyszły pomóc.
Nikt nie broni banderowców. To że w ogóle stanowią jakąkolwiek wartość na Ukrainie jest winą Putina przez którego banderowcy byli jedną z niewielu "pewnych" grup które na pewno będą walczyć i nie przejdą na stronę wroga. Trzeba pamiętać że w chwili napadu Ukraina wciąż ratowała co się da po zmianie władzy z proputinowskiego reżimu na obecną władzę.
- 0 0
-
2023-04-02 16:24
czy wy ludzie nie kumacie ze w mojej szanowanej kochaniej TVN był program nie ze Jan Paweł 2 nie był i nie jest swiętym tylko ze wiedzial o pedowili i wszystko ukrywał to tylko bylo w tym programie ja sam jestem katolikiem i i jestem za papierzem wiem ze jest swientym ale robic marszy za co ze ... to troche nie taktowne nie kumaczi proframów ogladacie tylko tvp-*** sorki trzeba kumac co sie oglada w tv
- 7 17
-
2023-04-02 16:24
Gierek też chciał dobrze i też mi nie wyszło !!!!!!!!!!!!!!!!! (1)
- 2 20
-
2023-04-02 17:12
Dokładnie ta postać przyszła mi też do głowy.
Był niema. i tyle. A Swiat się kręci.
- 0 0
-
2023-04-02 16:25
Bolek na równi z Papieżem?
Określić się musicie
- 4 14
-
2023-04-02 16:26
80% To sukienkowi a reszta to ich obsługa !!!!!!!!!!!!
- 15 27
-
2023-04-02 16:26
Jaka porażka... Myślałem że w tym kraju nic mnie już nie zaskoczy (1)
- 21 23
-
2023-04-02 17:02
to wracaj do siebie do niemiec
aaa i zabierz tuska
- 1 3
-
2023-04-02 16:32
Trójmiasto.pl wywala poprzednie relacje z tego wydarzenia (7)
- 23 7
-
2023-04-02 16:34
Bo to lewackie media są
- 6 9
-
2023-04-02 16:36
I to jak!
- 2 2
-
2023-04-02 16:38
bardzo dobrze, nikt nie chce żółtego obrońcy pedofili
- 7 3
-
2023-04-02 16:39
I prawidlowo
- 5 3
-
2023-04-02 16:46
I tak wponno być maja swoje media radio telewizję tam niech sobie wstawiają.
- 2 2
-
2023-04-02 17:09
Pare słów prawdy ich otrzeżwiło po sobocie !!!!!
- 0 0
-
2023-04-02 19:41
Bo to są "wolne i niezależne" media....
- 0 0
-
2023-04-02 16:32
A po marszu
Zapraszam na kremówki
- 13 21
-
2023-04-02 16:34
Weź mikrofon Serioża i poproś obecnych o komentarz !
- 4 10
-
2023-04-02 16:41
same moherowe berety (1)
- 24 28
-
2023-04-02 17:08
Większość w koloratkach
- 2 2
-
2023-04-02 16:44
Złoty cielec (1)
Niech dmuchają ten balon.Mają w piśmie o złotym cielcu.
- 16 17
-
2023-04-02 18:51
I dmuchają ale co innego !
- 0 0
-
2023-04-02 16:45
Może zrobić wystawę: Pedofile i ich obrrońca z Watykanu (1)
- 22 21
-
2023-04-02 17:06
do tego trzeba zorganizować marsz !!!!!!
- 1 0
-
2023-04-02 16:47
A przed kim oni go bronią??? (1)
- 16 17
-
2023-04-02 17:14
Przed Faktami?
- 4 1
-
2023-04-02 16:47
w Gdańsku nie ma pomnika trzech krzyży, nauczcie się w koncu
- 8 12
-
2023-04-02 16:47
Jestem z Wami!
- 18 9
-
2023-04-02 16:48
Nieźle... XXI
A tysiące ludzi bawi się w gusla i to za bandę od łupienia kraju. Cieszymy się, że nas lupicie, opowiadając bajki a te dzieci przy okazji... no cóż
- 9 23
-
2023-04-02 16:48
Płażyński z jaworskim w pierwszym szeregu? (1)
- 12 10
-
2023-04-03 15:22
A to Jaworski juz wyszedł?
- 0 0
-
2023-04-02 16:48
Ale to musi boleć Totalnych donosicieli Pełowskich (1)
- 25 22
-
2023-04-02 17:24
Mnie to nie boli mnie to wali!
- 4 1
-
2023-04-02 16:50
Tyle tu hejtu... (2)
Jesli artykul dotyczy miasta i włądzy miasta to wyłączacie komentowanie. Dlaczego tego nie zrobicie w przypadku osoby swietej, przed ktora jeszcze 30 lat temu wszyscy klęczeliście?
- 25 18
-
2023-04-02 17:01
Nikt nie odbiera zasług papieżowi ,ale trzeba pamiętać że nie tylko ma zasługi ,a ma też ciemna stronę !!!!!!!!!!!
- 4 2
-
2023-04-02 17:11
trzeba pokazać kto klęczał, nie wszyscy klęczeli, na pewno Adamowicz i Dulkiewicz klęczeli na wyścigi
ja od początku uważam, ze wspólny pomnik z Parku Reagana należy przetopić, tak jak od początku uważałem, że Adamowicz, fundując spiż zbrodniarzowi ze św. Brygidy jest współwzbrodniażem.
- 2 2
-
2023-04-02 16:51
Żenada
- 17 16
-
2023-04-02 16:51
A po marszu
Bitwa na kremówki
- 19 17
-
2023-04-02 16:51
Kiedy w końcu TVN straci koncesję. (1)
- 27 31
-
2023-04-03 15:23
Zaraz po Trwam.
- 0 0
-
2023-04-02 16:52
same stare pryki i księża
Wychowanie artorytarne już nie jest w modzie, nie trzeba walczyc o sr*jzwijkę na ulicy
- 19 21
-
2023-04-02 16:52
Bronić człowieka którego znało się tylko z przekazu tv....
- 16 16
-
2023-04-02 16:53
Dsjcie spokoj
Papieżowi niech spoczywa w pokoju. Zabierzcie się za tych obecnych.
- 13 14
-
2023-04-02 16:55
Jedyny kraj w którym to panowie w czarnych sukienkach doprowadzą do rewolucji seksualnej. Niezła beka z jednych i drugich (1)
Ludzie muszą mieć nudne życie że łażą na jakieś śmieszne marsze.
- 15 21
-
2023-04-03 07:41
No Ci co łażą na tęczowe parady to mają bardzo urozmaicone życie. Faceci którzy całe dnie myślą w jaką damską bieliznę się ubrać i jaką orożę na szyję założyć?
- 0 1
-
2023-04-02 16:58
(1)
Znowuż w polskim kościele stało się coś czego gdzie indziej nikt nie będzie w stanie zrozumieć . Przez setki lat my wierzący modliliśmy się do świętych . Powieżalismy im swoje troski , zmartwienia prosiliśmy ich o wstawiennictwo i opiekę . Dziś polowa polski modli się w obronie świętego . Czy nie jest to bluźniercze kuriozum .
- 5 15
-
2023-04-03 15:26
Teraz masz świętego od spraw zakłamanych!
Patron wszystkich oszustów i kombinatorów!
- 0 0
-
2023-04-02 16:59
Kosciol i jego przedstawiciele sami sie z ochydzili przez swoje czyny i krzywdzenie innych.
- 15 13
-
2023-04-02 16:59
Nadejdzie taki moment, (1)
że i Watykan będzie przepraszał za winy Wojtyły. I zostaniecie z tą obroną papieża jak Himilsbach z angielskim.
- 18 26
-
2023-04-02 21:16
Wtedy powiedzą, ze Watykanem rządzą Żydzi
sterowani przez Tuska i Putina, zrobią schizmę i nowym Papieżem ogłoszą Edmunda Janningera.
- 2 0
-
2023-04-02 17:00
Nie widać na zdjęciach...
Czy jest wczorajszy transparent że stadionu?
- 6 4
-
2023-04-02 17:01
Marsz wdzięczności...
Katolicy są wdzięczni, że 18 lat temu zmarł bardzo zły człowiek i świętują to poprzez marsz. Piękna inicjatywa.
- 10 22
-
2023-04-02 17:04
Jan Pawel II nie potrzebuje dzisiejszych manifestacji.
Jego nie trzeba bronić. TVP Info w kilka tygodni rozpętało burzę na temat ataków na Jana Pawła II. Papież nie potrzebuje obrony. Broni go jego życiorys.
- 12 16
-
2023-04-02 17:04
JPII to pikuś przy Ronaldzie Reaganie!
Oba pomniki przetopić na kajdanki dla naszych parlamentarzystów i kadr z UM!
- 4 12
-
2023-04-02 17:06
Same stare kapcie. Masakra. Większość to ulubieńcy czasów komuny.
- 10 20
-
2023-04-02 17:07
A obecni tam , grali na trąbkach i gitarach ? (1)
- 2 9
-
2023-04-02 18:54
Haha ha ! Raczej Na cymbałach !
- 1 0
-
2023-04-02 17:07
zółta armia w natarciu . beda rzucac kremówkami w ofiary pedofilów? zobaczymy.
- 12 13
-
2023-04-02 17:12
krzysztofie j główny raportowiczu (1)
Czy ubrales się na marsz w obcisłe portki?
- 2 10
-
2023-04-02 18:55
Zmień tekst bo nudny się robi !
- 0 1
-
2023-04-02 17:13
Btw, Papież u nas ważniejszy od Boga
Nie umniejszam jego zasług dla kraju ale przymykał oko na to co wyprawiają gwałciciele dzieci w sutannach.
- 8 15
-
2023-04-02 17:17
Brawo. Teraz papież będzie się kojarzył ludziom z korkami i blokadą dróg.
- 4 13
-
2023-04-02 17:19
A przy podwyżkach nie wychodzą na ulice
- 10 8
-
2023-04-02 17:20
Piękne upamiętnienie. Mnóstwo młodych ludzi. (1)
Młoda para rozgląda się nieśmiało, rozmawiam przez chwilę. Żałują że głosowali na PO, Donald Tusk raz na kolanach przed papieżem jak pokazała TVN24, raz toleruje opiłowanie katolików. Widzą że to ustawki dla mało inteligentnej części społeczeństwa.
- 19 12
-
2023-04-02 17:30
zmien plyte kaczka
nikt wam nie wmówi ze biale jest biale a czarne jest czarne
- 4 3
-
2023-04-02 17:34
Poziom zidiocenia narodu przybrał nowy wymiar!
- 11 18
-
2023-04-02 17:34
(2)
Nie pasuje wam JP, to nie opiniujcie. Ciekawsze tematy to ogromny procent pedofilstwa w waszych lewackich szeregach, ale lepiej oskarżać innych jak swoich. Przez waszych dzieciolubnych posłów ktoś zginął, ale tym się nie POchwalicie, choć wszyscy o tym wiecie. Zakłamanie w waszych szeregach sięga dna, a wy czujecie się z tym jakbyście spożywali chleb powszedni. Tacy jesteście, patrząc w lustro widzicie odbicie człowieka chorego z nienawiści, szkoda mi was, Żal że niepotraficie żyć normalnie.
- 22 15
-
2023-04-02 17:37
nie pasuja ci komentarze krytyki kremowkarza? nie czytaj prawicusie kato patusie
i wszyscy co sa innego zdania nic prawaki to zataz lewaki, wez zimny oklad na glowke bo cos ci sie pomieszalo dziadek
- 4 3
-
2023-04-02 17:41
jak ci nie pasuje ze kryl pedofilow to nie opiniuj.
tak aha super, a co wasz kosciol zrobil dla ofiar pedofilow ? zadosc uczynienie jakies odszkodowania? a nie czekaj to biedny ksiadz padl ofiara dziecka. a mialo wyjsc inaczej co?
- 4 1
-
2023-04-02 17:45
Kościół to instytucja z ogromnym majątkiem.
Nie ma co się dziwić, że tak jest broniona. Kasa musi się zgadzać. Nie mylić z wiarą. To zupełnie inna historia.
- 10 16
-
2023-04-02 17:56
(5)
Boicie się katolików prawda?!
- 15 10
-
2023-04-02 18:19
Tak narobiłem w majtki ze strachu lol
- 3 0
-
2023-04-02 20:04
jak sie prawdy nie boicie to otworzcie archiwa koscielne!.
- 2 0
-
2023-04-02 20:08
W pewnym ograniczonym stopniu- tak.
Np. uważam że winą katolików jest że teraz pary boją się płodzić dzieci w obawie że jeśli coś pójdzie nie tak to zostaną wydymani przez system, z jedynym ratunkiem w drogim wyjeździe do kraju który w swoim ucywilizowaniu udostępni im pomoc (za odpowiednią opłatą, bo przecież nie z NFZtu).
- 2 0
-
2023-04-02 20:37
Nie boje się ludzi ze sredniowiecza
- 1 0
-
2023-04-03 15:31
Tak, wolę stać do nich przodem!
- 0 0
-
2023-04-02 17:59
pedofili zostala udowodniona ludziom, ktorzy byli znani w pewnych srodowiskach (1)
pytam sie tych wszystkich jasnie oswieconych, gdzie byli i jak krytykowali pedofila polanskiego, pedofila znanego psychologa samsona , pedofila krystka i pedofila z po przez ktorego odebral sobie zycie mlody czlowiek, syn pewnej pani z pewnej partii ktora zamiast zajmowac sie dziecmi zajmowala sie szerzeniem propagandy politycznej. wyzej wymienione osoby zostaly skazane za swoje czyny, a jesli chodzi o jana pawla ii to nie mial zarzutu pedofilii, a nawet nikt nie udowodnil racjonalnie ze o niej wiedzial, wiec wara wam stawiac taka teze
- 16 2
-
2023-04-03 15:32
Spytaj swego prezesa, może ci odpowie alfaromeo jeden, balbina.
- 0 0
-
2023-04-02 17:59
Jak zwykle
Nikogo nie obrażające, ale prawdziwe opinie zaraz są kasowane. Opinie obrażające, wulgarne, skierowane przeciwko katolikom są wręcz wyróżniane. Brawo za wolność słowa, niestety jednostronną lewą wolność.
- 18 4
-
2023-04-02 18:01
Czy jeszcze jest ktoś kto chciałby po śmierci pójść do nieba i spędzić całą wieczność z takimi "świętymi" ich obrońcami???
- 5 14
-
2023-04-02 18:02
(1)
Dziękujemy Ci Ojcze Święty za to że byłeś z nami do samego końca. Dałeś nam świadectwo życia i umierania. Jesteś Święty i prosimy Cię wstawiaj się za nami, w tych trudnych czasach i Błogosław Ojczyźnie Naszej.
- 18 11
-
2023-04-02 21:32
Nie ośmieszaj się bardziej
- 1 1
-
2023-04-02 18:06
a gdzie ten wielki baner z trybun lechi?
- 4 4
-
2023-04-02 18:06
Brawo! Nie damy szkalowac JP2
- 19 10
-
2023-04-02 18:08
Hatfu! Jak można być wdzięcznym za krycie pedofilstwa!!! Powinniście płacić odszkodowania dla ofiar gwałtów waszych świętych bohaterów w sukienkach!!
- 9 16
-
2023-04-02 18:12
Opinia wyróżniona
Byłem na marszu z powodów osobistych (18)
Nie dam się wciągnąć w polityczną wojnę wymierzoną we wszystko co Polskie. Byłem bo ja osobiście mam za ci dziękować Papieżowi Janowi Pawłowi II - i tu nie chodzi o takie czy inne teczki na jednych i drugich ale o to co w moim życiu pozytywnego się zadziało pod wpływem spotkania z tym człowiekiem za jego życia. Mogę z całym przekonaniem powiedzieć , że zawdzięczam mu życie. Dziękuję mu po cichu za każdym razem gdy jestem w Rzymie , Krakowie lub w Wadowicach a także przy innych okazjach. Drugi kwietnia na zawsze będzie dla mnie ważnym dniem w kalendarzu i tyle. Pozwólcie wszelkiej maści znawcy jedynej prawdyobjawionej, że będę dziękował komu chcę , kiedy chcę i jak chcę. To się nazywa tolerancja o której tyle krzyczycie a której znaczenia nie rozumiecie.
- 341 154
-
2023-04-02 18:24
A nie możesz Mu dziekowac jak jesteś w Gdansku, albo w domu? tylko w Rzymie, a dlaczego po cichu?
- 18 27
-
2023-04-02 18:26
(3)
W ramach swojej prywatnej wdzięczności możesz codziennie chodzi z gdańska do warszawy nawet po cichu, tylko co to nas obchodzi.
- 20 37
-
2023-04-02 18:40
Bo może i tyle
W Polsce mamy prawo do zgromadzeń. Tutaj odbyło się bardzo ładne zgromadzenie, pokojowe bez agresji i zaczepek. Jakby całkowicie inne od przykładowo, tego które swoją obecnością uświetniała Ola i Wagino-Maryja, ale ono też było legalne, choć wymierzone przeciwko innej grupie społecznej. Na tym polega wolność i demokracja, których zdaniem lewicy i UE w Polsce nie mamy. A jednak.
- 35 15
-
2023-04-02 19:22
Wy bez wiary pochodzicie od małpy (1)
Możecie rodzinę w zoo odwiedzać w niedzielę, nic nam do tego
- 15 28
-
2023-04-02 19:26
wy z wiarą też
i to, gdzie chodzisz w niedzielę nic nie zmienia :)
- 27 9
-
2023-04-02 18:27
Pięknie napisane ! Dziękuję , że byłeś !
- 24 12
-
2023-04-02 19:46
Tolerancja nie polega na tolerowaniu krzywdy innych osób a w szczególności tolerowaniu kogoś kto pomagał tuszować przestępstwa seksualne
- 29 24
-
2023-04-02 19:50
Dziękuj komu chcesz tylko nie za moje podatki
- 16 17
-
2023-04-02 19:51
(5)
Ale nikt nie neguje zasług papieża, chodzi wyłącznie o ukrywanie pedofilii. A to już jest jedno z najgorszych rzeczy jakie jestem sobie w stanie wyobrazić. To jest obrzydliwe!
- 37 12
-
2023-04-02 20:45
Właśnie o to tylko chodzi
- 9 1
-
2023-04-03 01:41
Podaj dowody? (3)
Papież walczył z pedofilią
- 0 8
-
2023-04-03 02:22
Prałat Henryk J. z Brygidy tez walczyl z komuną.
- 1 0
-
2023-04-03 03:17
A co w tvpis powiedzieli, że nie ma dowodów? Wystarczy spojrzeć na to co się dzieje wokół kościoła w dzisiejszych czasach, ile spraw z dawnych lat związanych z pedofilią ujrzało światło dzienne! Myślisz, że papież o tym nie wiedział? Trzeba być zaślepionym, żeby w to uwierzyć. Wszystko było zamiatane pod dywan bo kiedyś ksiądz miał poważanie i mógł sobie na wiele rzeczy pozwolić. Ja bym dzisiaj nigdy nie zgodziła się na to, żeby moje dziecko przebywało sam na sam z księdzem! Dla mnie powinien być zniesiony celibat, może wtedy by było normalniej. Ale za dużo kasy do stracenia miałby Watykan... Szkoda, że ludzie nie potrafią samodzielnie myśleć i nadal wiarę w Boga łączą z kościołem. Nie ma to nic wspólnego. Kościół nie przestrzega żadnego z przykazań... dla nich liczy się tylko kasa
- 5 0
-
2023-04-03 14:08
Chyba w marzeniach!
Kremówkowy Karol...
- 0 0
-
2023-04-02 22:27
Głowa obcego państwa nie ma nic wspólnego z Polską.
JPII zawsze reprezentował politykę zagraniczną Stolicy Apostolskiej a nie Polski jak widać skutecznie wyprał niektórym mózgi.
- 10 1
-
2023-04-03 00:45
Dobry wkręt masz we łbie.
- 4 1
-
2023-04-03 01:37
Nasz Papież pokonał komunę (1)
A teraz my musimy pokonać lewactwo.
- 1 5
-
2023-04-03 14:09
Aleś mnie rozbawił!
A usa są ideałem demokracji i wolności ;)))
- 0 0
-
2023-04-02 18:13
(1)
Ciekawe kiedy się wszyscy nauczą że nie ma czegoś takiego jak "pomnik trzech krzyży". Jest Pomnik Poległych Stoczniowców !!!
Krzyżom nie stawia się pomników. Krzyż to Krzyż. On jest ważniejszy niż naważniejszy pomnik- 7 4
-
2023-04-03 10:51
Oj tak, jest najważniejszy, szczególnie na starość jak zaczyna niemiłosiernie boleć. Hahah.
- 1 0
-
2023-04-02 18:19
Od kościoła oczekiwałabym raczej marszu poparcia dla ofiar.
- 6 12
-
2023-04-02 18:21
I kolejni jezdnią szli? (1)
- 3 4
-
2023-04-03 15:34
Będą mandaty za brak maseczek na geriatrii!
- 0 0
-
2023-04-02 18:28
I znowu ciemnota wykorzystywana,, niby,, to w imię obrony chrześcijaństwa. Na razie dzieci w albach a zaraz ws, yscy tak będą, bo kości to największą komuna.
- 2 11
-
2023-04-02 18:37
Śmiech historii (1)
Jakby nie JPII to żaden z tych pseudo obrońców pokrzywdzonych nawet słowa by nie mógł napisać bo by go ubecja spałowała. Podziękujcie papieżowi za wolność i brońcie niezależności i tożsamości Polski. Niszcząc dobra narodowe stracicie Ojczyznę. Wolność nie jest dana raz na zawsze.
- 11 7
-
2023-04-03 10:50
To nie dzięki Wojtyle ani Wałęsie, tylko Amerykanom. Mają wprawę w zmienianiu ustrojów w krajach. Więc na kolana i na Jasną Górę dziękować Wujkowi Samowi, zaczadzony fanatyku...
- 1 0
-
2023-04-02 18:50
spacer 2023.04.02
a kiedy marsz w obronie ofiar skrzywdzonych przez urzędników KK
- 8 5
-
2023-04-02 18:57
JP ll coś zrobił że trzeba go bronić?
Kilka razy przeniósł księży do.innej parafii ale lepiej to wyjaśnić niż iść w zaparte że tak nie było
- 4 8
-
2023-04-02 19:00
Widać że Kaliningrad blisko.
- 4 2
-
2023-04-02 19:27
(1)
Haniebne wypowiedzi lewactwa, lgbt, ludzi którym się wydaje, że będą żyli wiecznie. Bezmózgowcy? W kraju są niszczeni rodacy. Najpierw plandemia, obecnie amok nie naszej wojny i ogromne finansowe zaangażowanie. Zgadzam się z red. St. Michalkiewiczem, że jest to przestępstwo. Następnie szaleńcy , moczodawcy tzw. naszych każą zlikwidować zł. obiegowe i każą wprowadzić dowody osobiste z czipem . Będą wiedzieć o każdym kroku człowieka. Tragedia Polacy śpią. Kiedyś byli patrioci.
- 5 7
-
2023-04-02 20:05
Jak bardzo mnie nie dziwi...
Przynajmniej jesteś konsekwentny w nie przejmowaniu się logicznymi argumentami przy wyciąganiu własnych wniosków. Przynajmniej tym razem to jedynie reportaż a nie badania naukowe.
- 2 0
-
2023-04-02 19:28
Pisowscy fanatycy
- 7 6
-
2023-04-02 19:36
Elektorat.
- 0 4
-
2023-04-02 19:52
Te marsze to takie wypuszczenie ostatniego tchu przed zakończeniem władzy kościoła w Polsce, drepczcie ile chcecie, fakt jest taki, ze KK traci władze
- 5 4
-
2023-04-02 19:53
To marsze polityczne, daliście się wkręcić, na czele tych marszy idą politycy partii rządzącej
- 4 5
-
2023-04-02 19:55
malo tych katolikow!,ile to procent?,5%pomorzan bo to z calego wojewodztwa zwiezli!.
- 1 5
-
2023-04-02 20:07
Beczka
Jak podnosili ceny paliwa i podatki wszyscy w domach siedzieli. Teraz marsz broniący papieża który ukrywał pedofilię w kościele. Coś z tym narodem nie halo.
- 4 4
-
2023-04-02 20:08
Obronimy
My kibice z całej Polski obronimy Papieża
L- 5 2
-
2023-04-02 20:16
Co tu się odjaniepawla?
- 2 1
-
2023-04-02 20:17
Pappa Mobile, Habemus Papap , dobra kremówka
- 3 4
-
2023-04-02 20:30
Obrzydliwe (1)
Obrzydliwe trole sowiecko-komunistyczne atakują wściekle JP2 ,ale my Polacy i tak Go obronimy.Opamiętajcie się sługusy cywilizacji śmierci .
- 5 7
-
2023-04-03 10:47
Nie mów my - nie jesteś mną, na całe szczęście.
- 1 0
-
2023-04-02 20:32
Do tych broniących jp (1)
Ciekawe co byście mówili gdyby to spotkało wasze dzieci? Patrząc na wasz tok myślenia dla was byłby to zaszczyt, że ksiądz gwałci wasze dzieci.
- 3 4
-
2023-04-03 15:37
Wysłaliby je do zakonu.
- 0 0
-
2023-04-02 20:37
Pewnie ...
.... oni ( osoby z marszu ), były kiedyś dotykane przez czarnych.
- 2 4
-
2023-04-02 20:46
umiały w piśmie
Decyzją papieża po 1983 roku pedofilia księży to tylko grzech
- 2 2
-
2023-04-02 20:48
Znamienne jest, że jak 67 peepek chodzi i drze ryja (2)
To znajdzie się "dziennikarz od tej sprawy", ale jak kilkadziesiąt tysięcy ludzi idzie w imię jasnych, klarownych i wzniosłych zasad, to pozostaje "raport czytelnika". Czy to nie jest znamienne i czegoś nam nie mówi o mediach?!
- 4 3
-
2023-04-03 10:46
Kilkadziesiąt tysięcy, boki zrywać...
- 1 0
-
2023-04-03 15:39
Wzniosła zasada, atakować dziecko kropidłem od zada.
- 0 0
-
2023-04-02 21:31
Krył pedofiloę? (1)
Jak tak to jest skreślony i tyle. Reprezentuje instytucję obłudy. Cieszę się, że wychodzą takie fakty na jaw. Mam dość "kościoła".
- 3 4
-
2023-04-03 00:55
Gdyby nie ten "kosciol" to bys teraz zajadal mortadele. Takie odmozdzone wpisy potwierdzaja jak wazna jest nauka historii w szkolach.
- 0 1
-
2023-04-02 21:34
Wybory się zbliżają
Pełna mobilizacja cinogordu
- 2 3
-
2023-04-02 22:00
Marsz
Jak można popierać człowieka,który ukrywał pedofili
- 4 4
-
2023-04-02 22:32
Czy to Polacy czy Watykańscy agenci?
Jak można wyznawać 10 przykazań i dawać przyzwolenie na gwałty i molestowanie dzieci? Jak mozna bronić głowy obcego państwa ?
- 2 3
-
2023-04-02 22:33
Niech sobie każdy wierzy w co chce
Byleby nie krzywdzić innych.
A każde wyznanie w PL niech finansuje się z własnych środków lub zbiórek.
A nie z podatników- 2 1
-
2023-04-02 22:37
Same dziady
- 3 4
-
2023-04-02 23:20
Krył pedofilów
Przez ćwierć wieku nie zrobił nic w sprawie krzywdzenie dzieci i nie tylko. Dopiero afera w USA w 2002 r. zmusiła Watykan do zmiany przepisów. Nie wpłynęło to na zachowanie papieża w stosunku do pedofila, gwałciciela kleryków i ministrantów meksykańskiego zakonnika Legionów Chrystusa Maciela Deglolado. Zakonnik ten miał również dzieci z dwoma kobietami, które również molestował. Porządek z nim zrobił dopiero Benedykt XVI.
- 1 2
-
2023-04-03 00:19
Marsz w obronie JPII (1)
ilośc i poziom agresji lewackich komentarzy opluwajacych Papieża, Marsz oraz jego uczestnikow oraz prawie całkowite milczenie "niezaleznych" mediów w tej sprawie - oznaczają pełny tryumf idei obrony papieża. w ten sam sposób na JPII reagowała komunistyczna władza i aktyw partyjny w latach PRL.
- 2 2
-
2023-04-03 10:45
Człowieku, wyobraź sobie, że są w tym kraju inne opcje niż lewacy i prawacy. I dobiorą się wam w końcu do skóry.
- 1 0
-
2023-04-03 00:47
(1)
Nienarodzeni i zmarli nie maja jak sie bronic.
- 1 1
-
2023-04-03 15:42
Wisi im to! Do raju nie wezmą sobie ziemskiego uwielbienia.
Ale to k.k. potrafił odkopać szczątki papieża i je osądzić!
- 0 0
-
2023-04-03 01:43
Kiedy bedzie marsz pamieci ofiar
Ksiezy pedofilow ? Z checia sie wybiore.
- 3 1
-
2023-04-03 05:46
Oj
Więcej gdańszczan witało JPII w 1987 na placu Trzech Krzyży.
- 0 0
-
2023-04-03 06:24
Ahhh sama przyszłość polski
Kwiat młodzierzy
- 1 2
-
2023-04-03 06:39
Każda religia (ideologia)
musi mieć swojego "złotego cielca" i legendę o takim co to złożył z siebie ofiarę "za naszą i waszą..."
- 3 2
-
2023-04-03 07:52
Tylko pogarda (2)
Lewacy gardzą każdym kto myśli inaczej niż oni. Dlaczego w krajach muzułmańskich nie mają odwagi pluć na wiarę!?
- 1 3
-
2023-04-03 10:43
Człowieku, masz jakieś problemy psychiczne? Wszędzie widzisz lewaków? To się leczy.
- 1 0
-
2023-04-03 15:43
Za to tobie się ulała miłość do bliźnich.
Nic to, wytrę ornatem. Daj ciumka!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.