- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (487 opinii)
- 2 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (55 opinii)
- 3 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (326 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (219 opinii)
- 5 Potężne słupy energetyczne zniszczą nasze firmy - alarmują przedsiębiorcy z Oruni (75 opinii)
- 6 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (30 opinii)
Samolot kierujący się na Fuertaventurę krąży nad okolicami Trójmiasta (14 raportów)
Zaraz awaryjne lądowanie samolotu
Samolot krążący nad Gdańskiem...
Awaria samolotu ?
Pierwszy samolot będzie lądował czekamy na entera
Awaria samolotu z gd do fuerta od 2 godz lata nad Półwyspem i zrzuca paliwo
Helikopter obok spadającego samolotu
Samolot krąży awaryjnie.
Samolot kierujący się na Fuertaventurę krąży nad okolicami Trójmiasta
Opinie (191) ponad 20 zablokowanych
-
2022-08-15 17:58
Opinia wyróżniona
Jak by poszło coś nie tak przy ładowaniu (4)
Mniejszy pożar w razie czego
- 15 7
-
2022-08-15 18:42
Szczegolnie, że on startował z Gdańska a nie tu lądował :)
- 2 0
-
2022-08-15 18:22
(1)
Co może pójść nie tak przy ładowaniu?
- 1 1
-
2022-08-15 18:28
Może się akumulator zapalić.
- 7 0
-
2022-08-15 18:02
Nie do końca
Spali tyle paliwa aby masa całkowita pozwoliła na bezpieczne ladowanie
- 7 0
-
2022-08-15 17:56
Opinia wyróżniona
(11)
Czemu służy wypalanie paliwa? Samolot musi zmniejszyć masę do lądowania?
- 32 9
-
2022-08-15 22:11
Spała paliwo aby przy ew. uderzeniu skrzydłami o pas przy awaryjnym ładowaniu nie wyeksploatował
- 0 1
-
2022-08-15 19:25
Zmiejsza ryzyko wybuchu podczas awaryjnego ladowania
- 1 1
-
2022-08-15 18:54
Tak. Samolot ma dopuszczalną masę do lądowania. Gdyby ja przekraczał, byłby problem za zmieszczeniem się na pasie lub z wytrzymałością goleni przy zetknięciu z płytą lotniska.
- 1 1
-
2022-08-15 18:08
(1)
Jedno to masa , jesli jest załadowany do pełna , a drugie aby si eni ezapalił jesłi rozbije si eo pas.
- 6 5
-
2022-08-15 18:28
On się nie zapali, on wybuchnie
- 0 5
-
2022-08-15 18:03
zmniejszenie ryzyka pożaru też
- 13 2
-
2022-08-15 18:01
Redukcja ilości paliwa
Dokładnie tak.
Musi mieć masę odpowiednio niską do bezpiecznego lądowania ze względu na odporność kadłuba oraz podwozia. W przypadku awarii silnika musi również mieć masę na tyle niską, żeby móc odejść na drugi krąg na jednym silniku, bo zawsze może zajść taka konieczność.- 15 2
-
2022-08-15 17:58
Tak (2)
Maksymalna masa startowa jest o wiele większą niż do lądowania.
Większe samoloty mają opcje zrzutu paliwa . Małe niestety kuszą wypalać .- 20 1
-
2022-08-15 18:02
(1)
Dzięki, ciekawe jak długo tak musi latać. Pasażerowie się naogladaja półwyspu w każdym detalu i jeszcze do tego raz jedna a raz druga strona..
- 17 1
-
2022-08-15 18:40
Tak dlugo, az wypali i zmniejszy wage
- 0 0
-
2022-08-15 17:57
Tak
- 19 1
-
2022-08-15 17:58
Opinia wyróżniona
jeśli nic więcej poważnego się nie dzieje nie powinno być problemu z lądowaniem nawet na jednym, ale sytuacja jak najbardziej poważna
- 27 7
-
2022-08-15 20:01
Odlatuje na inne lotnisko
- 2 0
-
2022-08-15 20:01
Oby bezpiecznie wylądował
- 7 0
-
2022-08-15 20:00
nie
- 12 1
-
2022-08-15 19:55
Ciekawe jak tam doleci skoro praktycznie wylatał już całe paliwo (1)
- 0 2
-
2022-08-15 20:11
No chyba nie
5h lotu miał robić, więc da radę na luzie
- 0 0
-
2022-08-15 19:53
Faktycznie, zwłaszcza że za obecną chmurą burzową nic już nie ma xD
No a inne samoloty lądują bez problemu.
- 1 1
-
2022-08-15 19:21
EnterAir leci na Warszawę (3)
Pilot poinformowal wieżę w Gdańsku, że w porozumieniu z operations prosi o przekierowanie na Okęcie. Ze wzgled7 na lepsze zaplecze
- 4 1
-
2022-08-15 19:28
A dostał zgodę, do Bydgoszczy jest bliżej, a wg FR dalej krąży.
- 0 0
-
2022-08-15 19:27
Poinformował ze będzie lądował w Gdańsku a jeśli nie będzie to możliwe to wtedy div do waw
- 0 0
-
2022-08-15 19:26
W Warszawie nie ma burzy, po prostu mają dość
- 0 0
-
2022-08-15 19:12
A nam trąbią o ekologii (3)
Tymczasem zrzuty paliwa to globalna norma
- 11 10
-
2022-08-15 19:17
XDDD
Jakbyś choć trochę myślał to byś wiedział ze 737 nie czegoś takiego jak z zrzutu paliwa
i druga rzecz to musi się to odbywać w odpowiednich do tego miejscach- 2 1
-
2022-08-15 19:14
ale wiesz ze 737-800 nie ma opcji zrzucania paliwa?
- 9 1
-
2022-08-15 19:14
Nie zrzuca a wypala.
- 7 0
-
2022-08-15 19:14
737 nie ma możliwości zrzucania paliwa
Może co najwyżej je wypalić
- 12 0
-
2022-08-15 19:02
(1)
jaki spadajacy samolot?
- 24 4
-
2022-08-15 19:08
Muszą nadrobić oglądalność :D
Zestrzelą to będzie spadał.
- 2 0
-
2022-08-15 19:00
Szukają sensacji?
- 6 8
-
2022-08-15 18:25
Jak nazywa sie ta aplikacja? (2)
- 1 1
-
2022-08-15 18:30
Flight radar24
- 5 1
-
2022-08-15 18:26
Tinder
- 11 0
-
2022-08-15 18:24
Nic, burza sie kończy to będzie ladował.
- 3 2
-
2022-08-15 18:23
Zapewnię o pogodę
W tych okolicach oberwanie chmury było + wiatr.
- 3 6
-
2022-08-15 18:17
To (1)
ryanair
- 0 12
-
2022-08-15 18:26
Raczej Enterair
- 7 0
-
2022-08-15 18:17
Wyciągaj wiadra i miski będzie zrzut paliwa (1)
- 11 6
-
2022-08-15 19:45
Ten typ samolotu nie jest wyposażony w instalację do zrzutu
- 2 0
-
2022-08-15 18:15
Nie widać żeby się palił
- 6 3
-
2022-08-15 18:07
(3)
Widziałam jak z prawej strony silnika ogień było widać .I było zachwile słychać jakby silnik strzelał.
- 6 26
-
2022-08-15 18:28
w ktorej sekundzie widac kota?
- 3 3
-
2022-08-15 18:27
Sokoli wzrok.
- 4 0
-
2022-08-15 18:09
17.04
- 1 1
-
2022-08-15 18:09
(2)
Wylądował?
- 5 6
-
2022-08-15 20:50
Tak w Warszawie
- 4 0
-
2022-08-15 18:40
Nie spada
- 2 7
-
2022-08-15 18:26
taaaak
to nie to lotnisko, w Gdańsku jest jeden pas i droga kołowania
- 10 3
-
2022-08-15 18:26
Bravo, genialne zdjęcie
- 2 5
-
2022-08-15 18:27
Kilka Ryanairow tez robi kółka czekajac na zgode na lądowanie w GDN
Grubsza sprawa
- 5 4
Wszystkie opinie
-
2022-08-15 17:54
To chyba zgubił drogę... (2)
- 21 44
-
2022-08-15 18:11
A może dostał strzał od pioruna, była burza.
- 9 1
-
2022-08-15 18:50
To fajnie ze nieciekawie
- 1 1
-
2022-08-15 17:56
(4)
Jest naprawdę nieciekawie
- 21 24
-
2022-08-15 18:47
Przestań bredzić i budować zbędne emocje
- 12 1
-
2022-08-16 05:43
ale komentarz z d*py... skąd wiesz ? byłeś tam ? może coś wiesz więcej ? podejrzane (2)
tak serio to on może sobie latać na jednym silniku. Januszu są nawet procedury na awarię OBU silników w trakcie "ciągu startowego" Zbędne domysły. Ten typ nie ma "opcji" zrzutu paliwa.
- 1 0
-
2022-08-16 07:11
Tak byłem w tym samolocie (1)
Pisałem relacje na żywo
- 0 2
-
2022-08-16 16:06
tryb samolotowy gamoniu
- 0 0
-
2022-08-15 17:56
Opinia wyróżniona
(11)
Czemu służy wypalanie paliwa? Samolot musi zmniejszyć masę do lądowania?
- 32 9
-
2022-08-15 17:57
Tak
- 19 1
-
2022-08-15 17:58
Tak (2)
Maksymalna masa startowa jest o wiele większą niż do lądowania.
Większe samoloty mają opcje zrzutu paliwa . Małe niestety kuszą wypalać .- 20 1
-
2022-08-15 18:02
(1)
Dzięki, ciekawe jak długo tak musi latać. Pasażerowie się naogladaja półwyspu w każdym detalu i jeszcze do tego raz jedna a raz druga strona..
- 17 1
-
2022-08-15 18:40
Tak dlugo, az wypali i zmniejszy wage
- 0 0
-
2022-08-15 18:01
Redukcja ilości paliwa
Dokładnie tak.
Musi mieć masę odpowiednio niską do bezpiecznego lądowania ze względu na odporność kadłuba oraz podwozia. W przypadku awarii silnika musi również mieć masę na tyle niską, żeby móc odejść na drugi krąg na jednym silniku, bo zawsze może zajść taka konieczność.- 15 2
-
2022-08-15 18:03
zmniejszenie ryzyka pożaru też
- 13 2
-
2022-08-15 18:08
(1)
Jedno to masa , jesli jest załadowany do pełna , a drugie aby si eni ezapalił jesłi rozbije si eo pas.
- 6 5
-
2022-08-15 18:28
On się nie zapali, on wybuchnie
- 0 5
-
2022-08-15 18:54
Tak. Samolot ma dopuszczalną masę do lądowania. Gdyby ja przekraczał, byłby problem za zmieszczeniem się na pasie lub z wytrzymałością goleni przy zetknięciu z płytą lotniska.
- 1 1
-
2022-08-15 19:25
Zmiejsza ryzyko wybuchu podczas awaryjnego ladowania
- 1 1
-
2022-08-15 22:11
Spała paliwo aby przy ew. uderzeniu skrzydłami o pas przy awaryjnym ładowaniu nie wyeksploatował
- 0 1
-
2022-08-15 17:57
Paweł (1)
Czy leci z nami pilot?
- 7 24
-
2022-08-15 18:17
Chyba się kapnęli że nie :D
- 4 0
-
2022-08-15 17:58
Opinia wyróżniona
jeśli nic więcej poważnego się nie dzieje nie powinno być problemu z lądowaniem nawet na jednym, ale sytuacja jak najbardziej poważna
- 27 7
-
2022-08-15 17:58
Opinia wyróżniona
Jak by poszło coś nie tak przy ładowaniu (4)
Mniejszy pożar w razie czego
- 15 7
-
2022-08-15 18:02
Nie do końca
Spali tyle paliwa aby masa całkowita pozwoliła na bezpieczne ladowanie
- 7 0
-
2022-08-15 18:22
(1)
Co może pójść nie tak przy ładowaniu?
- 1 1
-
2022-08-15 18:28
Może się akumulator zapalić.
- 7 0
-
2022-08-15 18:42
Szczegolnie, że on startował z Gdańska a nie tu lądował :)
- 2 0
-
2022-08-15 18:04
Miałem się wbijać w chmurę z gradem???
- 8 3
-
2022-08-15 18:05
(1)
Chyba coś nie tak z samolotem który godzinę temu wystartował z Gdańska na Fuerteventurę...na FR widać jak krążył nad Skarszewami a teraz robi kolejne kółka na półwyspem h. Czy ktoś coś wie?
- 10 4
-
2022-08-15 18:06
Uderzony przez piorun awaria jednego silnika
- 5 3
-
2022-08-15 18:07
(4)
Widziałam jak z prawej strony silnika ogień było widać .I było zachwile słychać jakby silnik strzelał.
- 6 26
-
2022-08-15 18:08
(1)
Tam jest naprawdę lipa boże żeby nie spadł
- 9 8
-
2022-08-15 18:21
borze szumiący ...
- 7 2
-
2022-08-15 18:27
Sokoli wzrok.
- 4 0
-
2022-08-15 18:28
w ktorej sekundzie widac kota?
- 3 3
-
2022-08-15 18:09
(2)
Wylądował?
- 5 6
-
2022-08-15 18:40
Nie spada
- 2 7
-
2022-08-15 20:50
Tak w Warszawie
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.