Mevo czasowo wznawia możliwość dokonywania płatności
26 kwietnia mija miesiąc od uruchomienia systemu roweru metropolitalnego Mevo. Dzień wcześniej skończą się abonamenty tych użytkowników, którzy wykupili je pierwszego dnia na miesiąc. 24 kwietnia operator przywrócił możliwość dokonywania płatności, ale tylko dla pierwszych 20 tys. wpłacających.
Aktualizacja: 24 kwietnia godz. 10:45:
W środę przed południem operator Mevo, firma Nextbike Polska, wydała oświadczenie, w którym informuje o czasowym wznowieniu możliwości dokonywania opłat.
- Od 24 kwietnia każdy zarejestrowany użytkownik może zasilić konto Mevo dodatkowymi środkami, co umożliwi wykup abonamentu na kolejny miesiąc lub cały rok korzystania z systemu. Możliwość dokonywania płatności zostanie ponownie wstrzymana po osiągnięciu liczby 20 tysięcy wpłat. Zapewni to dostępność rowerów dla użytkowników. Operator chce w ten sposób uniknąć powtórzenia sytuacji z początku miesiąca, gdy rekordowa liczba wypożyczeń każdego roweru ograniczyła ich dostępność - mówi Marek Pogorzelski, rzecznik prasowy Nextbike Polska.
Operator informuje także o tym, że dokonywanie płatności zostanie przywrócone na stałe po udostępnieniu pełnej puli 4080 rowerów.
Po godz. 11 ponad 50 rowerów stało przed Olivia Business Centre, 20 przy budynku Ergo Hestii w Sopocie i ponad 10 w okolicy biurowców przy ul. Łużyckiej w Gdyni.
Pierwszy miesiąc działania systemu przyniósł mnóstwo emocji: początkowo bardzo pozytywnych, potem niestety jednak głównie negatywnych: nienaładowane rowery, puste stacje, brak relokacji - długo by wyliczać.
Dziś jest już nieco lepiej, jednak najważniejszym problem Mevo jest to, że od 5 kwietnia nie można aktywować nowych kont ani doładowywać istniejących. Operator zdecydował się na takie posunięcie, by ograniczyć przyrost liczby użytkowników, których nie był w stanie obsłużyć.
26 kwietnia dzień sądu dla pierwszych abonentów Mevo
W tym tygodniu mija miesiąc od uruchomienia usługi. Oznacza to, że jeśli operator nie zdecyduje się do tego czasu na aktywowanie możliwości doładowywania kont, obecni użytkownicy, którzy jako pierwsi (26 marca) wykupili miesięczny abonament stracą możliwość wypożyczania rowerów.
Dotyczy to tych użytkowników, którzy zasilili swoje konto jedynie kwotą potrzebną do zakupu jednomiesięcznego abonamentu.
Ci, którzy posiadają w swoim mevo-portfelu jeszcze minimum 10 zł, mogą abonament wydłużyć o kolejny miesiąc.
Mevo: nie ma nowych rowerów, ale jest nowy szef
Jeśli więc w ciągu najbliższych dni możliwość doładowywania kont nie zostanie przywrócona, system hurtowo straci wielką rzesze użytkowników. Przypomnijmy, że 28 marca operator chwalił się 34 tysiącami zarejestrowanych użytkowników. Z kolei do 23 kwietnia ilość zarejestrowanych użytkowników wynosiła ponad 74 tys. rowery wypożyczono ponad 209 tys. razy.
Nextbike i Obszar Metropolitalny na razie milczą
Zarówno operator Mevo (firma Nextbike), jak i zamawiający - stowarzyszenie Obszar Metropolitalny GGS zdają sobie z tego sprawę. We wtorek jednak nikt nie zdecydował się na żadne deklaracje w tej sprawie - choć poprosiliśmy o nie obie strony.
Oświadczenie w tej sprawie ma pojawić się w środę, 24 kwietnia.
Miejsca
Opinie (499) ponad 10 zablokowanych
-
2019-04-23 19:15
Opinia wyróżniona
Next bike powinien skorzystać z doświadczenia innych. (8)
Trójmiasto nie powinno polegać tylko na firmie rowerowej przy organizacji roweru elektrycznego. Skorzystajcie z doświadczenia firm wypożyczających samochody, skutery elektryczne itp. Oni w jakiejś tam skali ogarnią to logistycznie: tankowanie/ładowanie. Powodzenia.
- 65 7
-
2019-04-25 06:21
Przeciez to NextBike obsługuje rower miejski paraktycznie w kazdym wiekszym mieście.
- 0 0
-
2019-04-24 22:32
Ale oni mają doświadczenie (1)
Nextbike ma doświadczenie z rowerami, jest super zorganizowane np. Veturilo w Warszawie jak i innych miastach. To gminy się uparły aby rowery w Trójmieście były wyłącznie elektryczne i taki jest efekt. Poczytaj na ich stronce i recenzje innych systemów które wprowadzili :)
- 2 3
-
2019-04-25 01:31
może z rowerami mają, ale z trójmiastem nie dają sobie rady. A i samo trójmiasto nie daje sobie rady z Nextbike i egzekucją zapisów w umowie.
- 1 0
-
2019-04-24 11:31
Żaden z nich nie ma sieci w tej skali, co Nextbike w innych miastach. (1)
Traficarów jest ze 200, Blinkee ze 30? Mevo na start było 1000, a ma być 5000...
- 6 4
-
2019-04-24 23:24
no i? wzięli udział w przetargu i wiedzieli na co się piszą, a jeżeli są tacy doświadczeniu to czemu u nas nie działa? 20 tyś użytkowników , 1000 rowerów ? co to jest za ilość? To co to ma być rower żeby na niego patrzeć i pochwalić się na wiecu wyborczym/folderze reklamowym itp? Z założenia rower ma jeździć.
- 4 1
-
2019-04-24 10:45
nextbike nie powinien zatrudnić managerów Polaków - to by wystarczyło (2)
tak się składa, ze to firma mająca wieloletnie doświadczenie, w róznych krajach, w obsłudze rowerów miejskich
ale jak zatrudnia się polskich cwaniaków, którzy potrafią jedynie szczekać i brać kasę...
takie sa efekty
podobnie jest z WIZZ i Ryan w Polsce - nie ma połaczeń tam gdzie jest sens, są tam gdzietak się składa, ze to firma mająca wieloletnie doświadczenie, w róznych krajach, w obsłudze rowerów miejskich
ale jak zatrudnia się polskich cwaniaków, którzy potrafią jedynie szczekać i brać kasę...
takie sa efekty
podobnie jest z WIZZ i Ryan w Polsce - nie ma połaczeń tam gdzie jest sens, są tam gdzie polscy managerowie sobie wymyślili (i fałszywie poinformowali zagraniczną centralę)
nie przez przypadek, ale przez takie działania mamy w Gdańsku bezsensowne połączenia na zmywak, a z innych miast połączenia turystyczne- 18 3
-
2019-04-25 04:58
Niestety za mało osób mieszka w zasięgu naszego lotniska, żeby opłacało się tworzyć stałą, rozbudowaną siatkę połączeń turystycznych. Stąd połączenia na zmywak. Ot, cała filozofia.
- 1 1
-
2019-04-25 01:29
O rynku lotniczym lepiej już nic nie pisz, bo wiedzę masz zerową :)
- 1 0
-
2019-04-23 19:02
Opinia wyróżniona
Rozładowanymi też można jeździć! (11)
Mevo powinno dać użytkownikom wybór - rozładowanymi rowerami też można jeździć. Obecnie nie ma takiej możliwość. Podzas jazdy rozładował mi się rower i dalej jechałem. Nie było to dla mnie problemem i uważam, że takim sposobem na chwilę mogłaby się unormować sytuacja. Nie wyobrażam sobie, żeby Nextbike mógł codziennie wymieniać setki, albo tysiące baterii, bo system jest dość popularny.
Idea super, gorzej z wykonaniem- 116 19
-
2019-05-13 10:26
No pewnie, 30 kg to drobnostka. Samochód też można pchać a za autobusem biec. I jest fajnie .
- 0 0
-
2019-04-25 06:53
Nie da się. Wczoraj rozladował mi się rower podczas jazdy. Po plaskim można jechać ale gdy pojawia się górka jest to praktycznie niemożliwe. Nawet na 1 biegu trzeba stanąć w korabach i użyć dużo watów. I winna nie jest tu tylko waga ale rodzaj zastosowanej przekładni. Dodam że jestem raczej wysportowanym w średnim wieku użytkownikiem. Kolarstwo nie jest mi obce.
- 0 0
-
2019-04-24 14:27
GPS i blokada
rower potrzebuje baterii żeby działał GPS i komunikacja z systemem. Bez tego nie da rady go zdalnie odblokować ani śledzić położenia w aplikacji.
- 2 1
-
2019-04-24 01:52
Nie można jeździć rozładowanym (3)
Bo bateria obsługuje też terminal, gps i blokady.
- 14 2
-
2019-04-24 21:41
Ale na to potrzeba bardzo mało prądu
99% prądu idzie na napęd, obsługa elektroniki nie ma specjhalnie znaczenia, pobór prądu jest niewielki.
- 0 1
-
2019-04-24 10:19
nie można, bo ktoś wymyślił 20% jako granicę 'niemożnosci'
to że system potrzebuje zasilania, to jedno - to że wystarczy minimalne zasilanie, to coś innego
przypominam, ze inne systemy (mające gps, itd) są montowane do 'normalnych' rowerów i nie potrzebują aż takiej 'mocy' baterii- 4 1
-
2019-04-24 08:56
nieprawda
Chodzi o zapisy w umowie. Rower rozładowany traktuje się jako niesprawny.
- 6 1
-
2019-04-23 21:22
Moze I mozna, ale przyznasz, ze to nie heat normalne funkcjonowanie system. 30kg klasyczny rower to i**otyzm. (3)
- 22 1
-
2019-04-24 08:44
Waga to nie problem (2)
Ciężkie Mevo waży ze 30kg, w miarę lekki rower 10kg. Czyli jak ktoś, kto waży 70kg wsiądzie na rower i będzie mógł jechać, a ktoś, kto wazy 90 kg już nie? W końcu to też 20 kg różnicy dla układu rower + rowerzysta.
Problemem jest zasilanie rowerowej elektroniki przy rozładowanej baterii.- 4 8
-
2019-04-24 10:35
aha bo to 20kg czystego tłuszczu? (1)
my nie ameryka kolego
- 2 2
-
2019-04-24 21:39
Mam rower elektryczny
Jest nieco cięższy, ale zdecydowanie można nim jeździć bez silnika, wpływ na szybkość jest niewielki.
- 2 2
-
2019-04-23 18:41
Opinia wyróżniona
(4)
To prawda, że mało rowerów,że baterie padają i mevo nie działa, jednak nie wszyscy użytkownicy we właściwy sposób użytkują rowery,bo" po co szanować jak nie moje". kilkukrotnie nie mogłam wypożyczyć roweru że względu na uszkodzenia mechaniczne ( urwana nóżka, ułamany błotnik itp ). problemem jest też kontakt z biurem obsługi, gdzie często na
To prawda, że mało rowerów,że baterie padają i mevo nie działa, jednak nie wszyscy użytkownicy we właściwy sposób użytkują rowery,bo" po co szanować jak nie moje". kilkukrotnie nie mogłam wypożyczyć roweru że względu na uszkodzenia mechaniczne ( urwana nóżka, ułamany błotnik itp ). problemem jest też kontakt z biurem obsługi, gdzie często na połączenie z konsultantem czekam 15 minut ( no rower w aplikacji się odblokował natomiast fizycznie blokada wciąż założona).
Sądzę, że największym problemem jest brak ludzi do pracy,nie mają odpowiedniej liczby serwisantów i konsultantów...
Ps. Do wiadomości tych,co napiszą mi,że mogę kupić sobie rower i nie narzekać...
Rower mam,tylko sam do domu nie wróci,jeśli ja postanowię skorzystać z innego środka transportu ;)
Miłego dnia wszystkim- 53 30
-
2019-04-24 21:48
Mi też parę razy rower odblokował się w aplikacji, a fizycznie nie
ale nie przyszło mi do głowy dzwonić i czekać 15 min na konsultanta, tylko klikałam "postój", a następnie "koniec postoju" i wtedy się odblokowały.
Dzisiaj niestety rower mimo wybrania opcji postoju, zwrócił się poza strefą i nałożono mi 3 zł kary (!) telefon do konsultanta i zwrot 3 zł zajął mi 3 minuty.- 1 0
-
2019-04-24 06:31
Blokuje sie, zerwij blokade, chcesz wrocic swoim rowerem, nie pij.
- 0 6
-
2019-04-23 20:14
Wiesz co? Kupiłem sobie samochód. (1)
Nie byle jaki i to jest jakaś paranoja że jak jadę do sklepu to on sam do domu nie wróci bo ja postanowiłem wrócić tramwajem.
- 2 22
-
2019-04-24 09:33
Wiesz co?
Cała idea roweru miejskiego polega na tym, że można pojechać tylko w jedną stronę... Podobnie jak samochodów i skuterów na minuty
- 12 0
Wszystkie opinie
-
2019-04-23 17:01
Dużo osób jeździ. Ogólnie idea świetna. (36)
Im mniej samochodów tym lepiej. Gorzej z wykonaniem.
- 423 71
-
2019-04-23 17:21
Akurat tym jeżdżą ci co na co dzień jeżdżą samochodami. (17)
Tym są zainteresowane tylko osoby dysponujące nadmiarem wolnego czasu.
- 41 19
-
2019-04-23 17:45
(1)
To chyba kierowcy z korków są takimi osobami :)
- 22 9
-
2019-04-24 06:08
Nie.
- 1 1
-
2019-04-23 17:47
Nic PO nie może zrobić dobrze (3)
- 22 39
-
2019-04-23 21:28
Dzieci terroryzują w szkołach (2)
Na POlecenie rudego
- 14 23
-
2019-04-24 07:19
(1)
Dziś będzie dmuchało piaskiem z Sahary , też wina rudego .Też mu dołożę a co!
- 10 2
-
2019-04-24 08:09
Rude niebo się zrobiło
Precz z rudzielcem
- 3 4
-
2019-04-23 17:57
(5)
Gimbusy i wieczni studenci
- 14 6
-
2019-04-23 17:59
Bieda z PO jeździ swoimi rowerami (4)
- 8 23
-
2019-04-23 20:53
nie jestem za PO
I jezdze tym rowerem, skoncz wacpan trollowac
- 17 2
-
2019-04-24 07:21
(2)
Masz rację jestem sympatykiem PO , kupiłem sobie rower elektryczny 2 lata temu i nim jeżdżę . Tak mam biedak zwolennik PO.
- 6 4
-
2019-04-24 14:56
(1)
Nie masz się czym chwalić. Ani ani sympatia do degeneratów ani to rower ani motocykl.
W sumie nie dziwi twój post.
Bądź dalej z siebie dumny :(- 0 1
-
2019-04-25 06:49
Zabrakło bruku
- 0 0
-
2019-04-23 18:08
I wy chcecie żeby Gdańsk był zarządzany przez takich nieudaczników ??? (2)
PO i Dulcynea do dymisji
- 32 28
-
2019-04-23 19:39
Do dymisji (1)
Zaraz po Tobie
- 8 13
-
2019-04-23 21:29
Mnie to można
- 0 1
-
2019-04-24 08:10
Kocham takie pitolenie
Pierdoła życiowa dorabiająca sobie ideologię do swojej nieporadności. Ach, ach ja muszę jeździć samochodem, bo nie mam czasu, ale na pisanie durnych komentarzy to jakoś czas znajdujesz.
- 4 4
-
2019-04-24 15:36
Kompletnie nie trafione
Codziennie jeździłem autem do pracy i na mevo nie przesiadłem się z powodu nadmiaru czasu, a z powodu jego braku.
Obecnie po prostu wychodzę o 30 min wcześniej i dzięki temu jeżdżę codziennie mevo.
Pracuje zaś i tak ponad 8h, więc jak już wracam, to rowery docierają w pobliżu biura i mogę się po nie przejść.
A jeżdżę nimi bo zamiast 40min jechać autem to jadę 20-26min mevo.
Najważniejszą kwestią nie jest sam czas, a praca w miejscu, gdzie jest duże prawdopodobieństwo, że rowery wrócą, gdy kończy się pracę lub kończy się na tyle wcześniej, że jest się pierwszym w fali powrotów do domu.- 4 1
-
2019-04-23 17:35
POrazka Dulkiewicz (7)
Wstyd panno...
- 27 43
-
2019-04-23 17:36
(6)
Przegrany pampers kwiczy
- 30 16
-
2019-04-23 17:44
Dulkiewicz do dymisji !
Oszukałaś nas!
- 18 31
-
2019-04-23 21:16
mówisz o Wałęsie? (4)
- 3 4
-
2019-04-23 21:30
Pampers Wałęsa odpadł w I turze (2)
Nikt go nie chce w Gdańsku
- 10 1
-
2019-04-24 11:27
(1)
pampersie płaszczyński przegrałeś sromotnie
- 4 3
-
2019-04-24 15:21
Sromotnie to raczej do Baby Jagi
- 0 2
-
2019-04-24 11:28
o bezrobotnym kacperku aparatczyku piss?
- 4 1
-
2019-04-23 19:31
(1)
nie ma świetnych idei. Idea to jest coś jeszcze niezrealizowanego. Jak zostanie zrealizowane - przestaje być ideą. Poza tym - idea jest zgodnie z nazwą - idealna. A żadna rzeczywistość - idealna być nie może - z zasady.
- 8 2
-
2019-04-23 19:36
coś w tym jest
ale mevo nie ogarnia tej idei
- 13 0
-
2019-04-23 20:15
Powinni zabronic jazdy dzbanom z ,,mordoru!! (4)
Te korpo-glonojady zap.....ja wszystkie mewo
W kraju kwitnacej cebuli!- 13 14
-
2019-04-24 06:10
(1)
Co ten z tym dzbanem...d**il..
- 3 0
-
2019-04-24 08:12
Ojciec jego garnki lepił ...
- 1 0
-
2019-04-24 08:11
Czarnym i śniadym też ?
- 0 0
-
2019-04-24 08:12
Chyba m.in. po to są te rowery, prawda?
Żeby ludzie mogli nimi do pracy jeździć...
- 4 0
-
2019-04-23 21:23
Zgadzam się z tymi samochodami, jednak idea jest do kitu
gdyż im mniej rowerzystów, roszczeniowego bydła, tym lepiej.
- 6 11
-
2019-04-23 23:07
Jak Mevo ma działać? (1)
Skoro władze miasta zajęte są wspieraniem ogólnopolskiego strajku nauczycieli. Panienka bawi się w politykę a mieszkańcom uciekają miliony złotych.
- 18 5
-
2019-04-24 08:13
Ona jak Biedroń w Slupsku
Najgorszy prezydent
- 7 4
-
2019-04-23 17:01
Hahaha (3)
A ja mam do 30ego i wreszcie sobie będę mógł skorzystać.
- 129 18
-
2019-04-23 17:45
Paweł boki zrywa
- 13 3
-
2019-04-23 21:57
#meetoo (1)
- 5 0
-
2019-04-24 08:13
#U2?
- 2 0
-
2019-04-23 17:02
(4)
Nie mam zamiaru korzystać z tego mevo
- 230 74
-
2019-04-23 17:36
Dotacje wziąłeś Pawle i uciekłeś
- 28 8
-
2019-04-24 07:24
(2)
Co trzeba mieć w glowie żeby napisać taki post?
- 9 10
-
2019-04-24 08:14
Nie wierzyć w TVNowskie ustawki? (1)
Nie czytać GW i myśleć?
- 12 8
-
2019-04-26 07:59
Taaa...lepiej ten radziecki Tv Trwam
...albo tube propagandy pis sprzedajna kurkizje tvp co?
- 1 0
-
2019-04-23 17:03
Odblokują na jeden dzień platności, żeby zebrać nową grupę testerów. (4)
I nie będą im nic płacić, bo tutaj testerzy płacą.
- 262 12
-
2019-04-23 17:17
złoty interes po prostu (1)
- 15 3
-
2019-04-23 17:38
Co Nowak uciekinier na to?
- 7 8
-
2019-04-23 17:37
Kolejna wtopa PO w Gdańsku
Jaki wstyd ,nie głosujecie na nich
- 23 29
-
2019-04-23 23:00
Wódkę i dwie Cole proszę dla niego. Dobrze gada.
- 10 2
-
2019-04-23 17:03
No i... (4)
...fajnie
- 17 23
-
2019-04-23 17:50
I nie ma winnych Panno Baba Jago?
- 9 6
-
2019-04-23 19:15
Fajnie? (2)
Nieuczciwie! Nie dano szansy innym na wykupienie abonamentu, to potraktowanie potencjalnych nowych użytkowników jak ludzi gorszego sortu!
- 6 2
-
2019-04-24 06:11
Tak sie powinno traktowac wszystkich cyklistow.
- 1 1
-
2019-04-24 08:16
Brak równości dla wszystkich w Gdańsku
Miało być równo a jest dla niektórych , Panno odejdź
- 3 2
-
2019-04-23 17:04
nie można było chociaż raz zrobić wszystko uczciwie? (19)
- 260 30
-
2019-04-23 17:19
nie
takiego dużego przetargu bez łapy się nie da zrobić, zwłaszcza w Gdańsku
- 38 13
-
2019-04-23 17:35
Co dokładnie było nieuczciwie? (8)
Proszę zanieść dowodu oszustwa do prokuratora. Zatajanie dowodów to utrudnianie śledztwa.
- 18 46
-
2019-04-23 17:47
Nie ma śledztwa
- 33 1
-
2019-04-23 18:18
uczciwy inaczej (6)
A czy uczciwoscia ze strony miasta jest fakt ze za pieniadze podatnikow i dotacje kupuje rowery miejskie ktorych nie mozna wypozyczyc ??
- 40 6
-
2019-04-23 18:28
(4)
Grzesiu, wyluzuj. Juz dawno po wyborach!
- 8 15
-
2019-04-23 18:41
No właśnie, Panie Schetyna.
- 14 4
-
2019-04-23 18:52
Grzesiu Schetyno wyluzuj! (2)
- 13 3
-
2019-04-23 19:00
(1)
Grzesiu vel golarka;)
- 10 3
-
2019-04-23 21:33
Grzesiu vel trzecie zęby
- 8 0
-
2019-04-25 05:29
NIKT tego nie przewidział. Po prostu nie było takiego algorytmu
- 0 0
-
2019-04-23 18:07
(3)
Mogli wziasc przyklad z radomia. Tam jest uczciwie.
- 5 6
-
2019-04-23 18:52
tak, można było braść :/
- 16 0
-
2019-04-24 08:18
Wziąć.... i**oto
- 1 0
-
2019-04-25 08:09
analfabeta
- 0 0
-
2019-04-23 18:13
Troll *Sycylia*? Podpisz się, bo ci wierszówki nie naliczą i będziesz stratny,
- 5 20
-
2019-04-23 18:31
Proszę nie podpisywać się moim nickiem (2)
Jest dużo innych, np. układowiec, trybik systemu, nie wiem ile mam kont i mieszkań, itp.
- 14 1
-
2019-04-23 19:20
OK (1)
- 7 2
-
2019-04-25 08:10
Nie pamiętam
- 0 0
-
2019-04-25 09:25
Można, ale po co?
Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi?
- 3 0
-
2019-04-23 17:05
(16)
Nie wiem o co tyle szumu z rowerami Mevo. Mam swój i mnie to nie dotyczy. Jeżdzę bo chcę jeździć a nie być modnym korpoludkiem korzystającym z nowego wcielenia wielkomiejskiego transportu.
- 193 140
-
2019-04-23 17:21
(1)
sześciu pracowników OBC z brodami i ciasnymi mokasynami dało Ci "unlike" :D
- 37 13
-
2019-04-23 23:49
dało już sporo więcej
W tym ja. Dlaczego?
1. Całkowite niezrozumienie idei roweru miejskiego. Tak, są ludzie, dla których własny rower nadal będzie lepszym rozwiązaniem. Tak, implementacja Mevo poniekąd okazała się zbyt korzystna dla użytkowników, co już powoduje duże utrudnienia w dostępie do rowerów.
2. Nie wiem, czy akurat bycie "korpoludkiem" predyscynuje do używania rowerów miejskich. Sądzę, że zbędna kategoryzacja. Nikomu nie pomaga.
PS Raczej "dislike". "Unlike" odnosi się od "odlubienia" czegoś, co się lubiło :)- 17 5
-
2019-04-23 17:32
(2)
ziomeczku. 10 zł za rower z koszykiem. nowy 700-1500-2500 zł. policz sobie plus miejsce do trzymania czyli jakas piwnica lub użerka z sasiadami na klatce lub uzerka ze wspollokatorami ze w korytuarzu lub na balkonie. a tu 10zł i masz w nosie. szkoda tylko ze wykonanie troche sslabo wyszlo i trudno dostac rower, chociaz od 2 tyg jakos bez problemu łapi zawsze jeden.
- 32 20
-
2019-04-23 20:27
(1)
Ja cały system ma się opierać na "mieniu w nosie" - to tak to właśnie wychodzi. O swoje za 1500 się dba, o cudze za 10 zł już troszeczkę mniej.
- 16 8
-
2019-04-23 20:46
Bardziej naciągnąć z tym "mieniu w nosie" się chyba nie dało.. Jak kończę jeździć odstawiam i mam w nosie. Reszty pilnuje operator, a ja nie kombinuję, gdzie trzymać rower, czym go przypiąć i na czym postawić żeby nie nasyfić w domu bo padało. O takie "w nosie" autorowi posta chodziło
- 26 3
-
2019-04-23 17:56
(2)
No tak, bo na mevo nie można jeździć bo się chce jeździć. Można tylko jeździć w ramach bycia modnym korpoludkiem. Masz horyzonty ciasne jak przysłowiowa obcisłogacia lajkra :) Też mam rower, a nawet dwa. Ale mam też pomyślunek. Na spotkanie z kimś wolę pojechać mewocyklem i zapomnieć o nim na miejscu, zamiast się zastanawiać czy mi ktoś rower zwinie, albo się z nim tarabanić w czasie spotkania. Albo dojechać na pociąg lub wrócić z dworca. Przykłady można mnożyć. Tylko trzeba sobie horyzonta rozciągnąć albo przyciąć gumkę ;)
- 53 10
-
2019-04-24 06:14
(1)
Pajac jestes i tyle...
- 0 16
-
2019-04-24 15:43
Dobry pajac nie jest zły.
- 0 0
-
2019-04-23 18:11
twój używany rower to twoje największe osiągnięcie
zawistny biedaku
- 9 15
-
2019-04-23 18:34
Biedne słoiczki nie przywiozły rowerków z sobą???
- 11 15
-
2019-04-23 21:46
Oo (1)
Rozumiem że jesteś korpoludkiem niemodnym lub akurat z Trójmiasta... jest wielu młodych ludzi w metropolii na chwilę i cieszą się na alternatywne wypożyczenie roweru
- 5 2
-
2019-04-24 06:15
Jest sie z czego cieszyc...
- 0 4
-
2019-04-24 07:03
Super sprawa dla osób spoza Gdańska, które żeby pojeździć rowerem po mieście musiałyby najpierw nim dojechać 40km do Gdańska
- 5 0
-
2019-04-24 08:27
Wyobraź sobie teraz, że połowa miasta mieszka w 3-4 osoby w 45-metrowych "apartamentach"
Bez pomieszczeń przynależnych (piwnic) - to gdzie oni mają te rowery trzymać? Poza tym Mevo to rower elektryczny, ludzie potrafią liczyć: bardziej kalkuluje się wydać 120 zł rocznie na wypożyczenie roweru, niż 5 tys. na kupno własnego, który strach gdzieś zostawić. Też mam własny rower, więc problem mnie nie dotyczy (szczególnie, że moja wioska i tak nie jest objęta zasięgiem MEVO), ale jakoś nadziwić się nie mogę czym ty się dziwisz.
- 8 0
-
2019-04-24 23:28
Po co zabierasz głos jak Ciebie to nie dotyczy.
- 0 0
-
2019-04-26 19:35
Przyjezdza taki do biura i smierdzi potem. Feeee!!?!?
- 0 0
-
2019-04-23 17:05
Nie ma co reanimować trupa! (12)
Idea super ale kogoś poniosła fantazja z tymi elektrykami:) Zwłaszcza że to 100%.
Tak więc ktoś chciał kolejnej Japonii a wyszło jak zwykle Pakistan....
Myslę że kary powinny doprowadzić do zmian i zacząć projekt od nowa rozliczając winnych co do złotówki!
Ale wiem...największe interesy i kasę robi sie na krótkich słomianych interesach. :)
Szkoda tylko że zawsze mieszkańcy dostają po pupie:(- 350 30
-
2019-04-23 17:36
Miś
To jest Miś na miarę naszych możliwości!
- 53 2
-
2019-04-23 17:46
100% elektryków jest spoko (4)
elektryki mają sens gdyby były ładowane w stacjach po odstawieniu (taki wariant stosuje się w innych miastach) .
tak jak to jest zrobione w gdańsku to za kazdym rowerem powinien jechać serwis z zapasowym akumulatorem :P- 61 5
-
2019-04-23 19:08
Aha, a w Gdyni i Tczewie, to już jest inaczej zrobione?
I w pozostałych miastach.
- 1 20
-
2019-04-23 23:21
dobrze mieć (2)
uprawnienia SEP do 1 KW do obsługi urzadzeń elekrycznych bo jak chcesz coś pogrzebać w instalacji to masz prawo
- 4 3
-
2019-04-24 01:42
1kW...
... To se nawet czajnika nie włączysz, o żelazku nie wspomnę.
- 7 1
-
2019-04-24 09:38
Te, elektryk, co kilowata od kilowolta nie odróżnia...
- 2 2
-
2019-04-23 18:28
Tak, koniecznie musimy wydać kolejne 40 mln na nowe rowery!
Jak najszybciej!
- 25 1
-
2019-04-23 19:00
Kasa (3)
Poszła z naszych pieniędzy i co ? Gdzie winni , kto za to faktycznie odpowie ???
- 25 3
-
2019-04-23 23:03
Jak zwykle nikt w końcu testament trzeba dokończyć. (2)
Szkoda bo idea Mevo jest spoko. Niestety jest to bardzo droga niedziałająca zabawka. Kto odpowie za wydane
na bubla publicznee pieniądze?- 15 1
-
2019-04-23 23:45
Heh (1)
Zupełnie jak system tristar który po ostatnim uruchomieniu zrobił jeszcze większe korki
- 13 0
-
2019-04-24 13:19
głupi głupszy peowiec
ciiii, nie przypominaj bo większość tvnowców już zapomniało...i o to chodzi
- 1 0
-
2019-04-24 07:25
To nie Pakistan My jesteśmy 100 lat za
- 2 1
-
2019-04-23 17:05
Mevo srevo (11)
Kurde, od miesiąca próbuje wypożyczyć na karwinach mevo i d*pa, zawsze na każdym przystanku 0!
- 229 13
-
2019-04-23 17:21
(4)
Ja to samo... Karwiny, Mały Kack. Kasa wydana w błoto. Ani razu nie miałam szansy żeby wypożyczyć rower. Niech oddają ta kasę i się wypchaja.
- 46 1
-
2019-04-23 17:28
(3)
Bo tam jest pod górkę i każdy jedzie jedynie na dół a wraca trajtkiem :)
- 51 1
-
2019-04-23 20:25
dramat, że ludzi nie stać na minimum aktywności (2)
później czekają w kolejkach do lekarza wyposażeni w pakiet chorób cywilizacyjnych
- 7 9
-
2019-04-24 06:17
(1)
To nie aktywnosc, to lans.
- 2 5
-
2019-04-24 23:25
W centrum gdańska prawie zawsze 0 zero rowerów!
- 2 1
-
2019-04-23 17:57
Osowa - to samo (1)
Spokojnie da sie wjechac pod górę. Ale podjazd z Oliwy zużywa 20% baterii wiec trzeba na dole znaleźć rower min 50%. A w dół mozna zjechac nawet rozładowanym. Jak nie ma relokacji to na górnym tarasie zawsze bedzie za mało albo wcale.
- 44 0
-
2019-04-24 22:17
Którędy?
Jak dojechać z oliwy do osowy nie jadą przez las piaszczystą drogą?
- 0 0
-
2019-04-23 18:49
patrz. Masz 30 tys. chętnych i 500 rowerów. Dziwisz się, że nic nie ma?
- 32 0
-
2019-04-23 20:17
Wszedzie to samo!
Brak rowerow
- 13 0
-
2019-04-23 22:33
Chełm łączy się
Bez relokacji nic z tego nie będzie !
- 11 0
-
2019-04-23 23:21
bo to karwiny
- 3 1
-
2019-04-23 17:05
(5)
Mevokracja
Siłę muskuł przeciwstawiam sile mózgu- 100 11
-
2019-04-23 20:28
współczuję (2)
u mnie mózg współgra z tkanką mięśniową.
- 1 11
-
2019-04-23 21:17
Twoja mówi coś innego...
Poza tym gimnazjum to nie jest dobry start w życie- 7 1
-
2019-04-24 06:18
Nie masz tego i tego, wiec wspolgra idealnie...
- 2 1
-
2019-04-24 00:03
to szło odwrotnie :)
- 0 0
-
2019-04-24 00:06
Mózg bez mięśni
jest jak rower bez kół
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.