Dwa auta wjechały w posesję w Sopocie
25742 wyświetlenia 6 grudnia 2017 (335 opinii)Przy ul. Bitwy Pod Płowcami 32 w Sopocie miała miejsce kolizja dwóch samochodów marki BMW oraz Volvo. Auta ostatecznie zatrzymały się przy samym budynku, powalając wcześniej płot.
Więcej na ten temat
Opinie (335) ponad 10 zablokowanych
-
2017-12-06 10:43
Pewnie jeden sprawdzał w smartfonie ważnego smsa a drugi raport na Trójmiasto.pl
- 102 1
-
2017-12-06 10:44
B - Będziesz (9)
M - Miał
- 77 15
-
2017-12-06 10:47
(1)
Jesteś oryginalny
- 13 12
-
2017-12-06 11:06
A Ty błyskotliwy jak Karol w Familiadzie
- 13 2
-
2017-12-06 10:51
Wibrator
- 7 0
-
2017-12-06 12:01
Baie***che Mist Wagen - dla nieznających języków obcych patriotów: guanowóz.
- 5 2
-
2017-12-06 12:16
BMW. Brak mózgu wymagany.
- 1 1
-
2017-12-06 12:47
Będziesz miał wydatki
B - Będziesz
M - Miał
W - Wydatki- 1 1
-
2017-12-06 20:15
ty masz brak mózgu
- 0 2
-
2017-12-06 20:31
Nie : Będziesz Miał Wypadek,
a : Bolid Młodego Wieśniaka
- 1 1
-
2017-12-07 15:03
g*wno wiesz o wypadkach i BMW. Mam już chyba piąte BMW, a nigdy w życiu nie miałem wypadku.
- 1 0
-
2017-12-06 10:45
No to teraz mozna ten garaz wybudowac
- 39 2
-
2017-12-06 10:47
(39)
Po tablicach widać, że pierwszy to leasingowiec z korpo a drugi śledź... Korpo pewnie gadał przez telefon a drugi... No cóż, Sopot jest może mały ale to nadal miasto a nie od dziś wiadomo, że mieszkańcy wsi się w miastach gubią i stwarzają zagrożenie na drogach... Przykładów mamy pełno: GA, GWE, GKA, GKS oraz ruscy z 39.
- 110 140
-
2017-12-06 10:48
i ty smieciu ze swoim GDA (5)
- 26 24
-
2017-12-06 10:56
(4)
"i ty smieciu ze swoim GDA" - napisał Heniek wsiadając dumnie do swojego Passata 1.9 TDI odzianego w blachy GST.
- 38 13
-
2017-12-06 11:01
Oj dzieci, dzieci....
- 34 0
-
2017-12-06 15:20
na takiego passata musiałbyś pracować kilka lat żeby coś wyciułać ze swojej pensyjki i przy okazji jeść samą marchew (2)
a potem i tak byś musiał go sprzedać bo by cię nie było stać na podstawowe opłaty i eksploatację, żebraku tramwajowy
- 1 9
-
2017-12-06 15:32
co, zabolało to GST? (1)
- 7 4
-
2017-12-06 16:22
A Ciebie twoja biedota?
- 4 4
-
2017-12-06 11:13
Poinformowany (1)
Poinformowany -zapomniałeś dodać na pierwszym miejscu osłów z tablicami GD
- 15 13
-
2017-12-06 11:23
To nie gdynia, u nas w Gdańsku zwierzęta wozimy Tirami w specjalnych naczepach.
- 7 10
-
2017-12-06 11:25
Już te gwa gka przestało śmieszyć, wymyślcie coś nowego :) (1)
- 12 8
-
2017-12-06 15:20
proszę bardzo:
jestes debilem. A sorry to nic nowego
- 3 4
-
2017-12-06 11:30
GKA (7)
A Ty kolego z miasta pewnie nie masz pojęcia o jeździe samochodem poza terenem zabudowanym .Owocnych przemyśleń.Pozdrawiam
- 12 9
-
2017-12-06 11:52
(6)
Oświeć mnie, co jest wg. Ciebie szczególnego w jeździe poza obszarem zabudowanym? Słucham.
- 2 5
-
2017-12-06 12:09
(1)
Krowy i kombajny?
- 10 2
-
2017-12-06 22:30
Tkaczyszyn na traktorze
- 0 0
-
2017-12-06 13:12
(2)
A choćby umiejętność jazdy I dostosowania prędkości na drodze, która na odcinku od skrzyżowaniania do skrzeżowania nie koniecznie jest prosta tak jak u ciebie panie miastowy. Nie jeden taki miastowy mistrz kierownicy na powiatach szuka traktora żeby go z rowu wyciągnąć...
- 6 1
-
2017-12-06 14:16
Nasze miszcze jeżdżą tak, jakby poza obszarem 90 to była nakazana minimalna, a nie dozwolona maksymalna. A w obszarze zabudowanym też trzeba uważać. Słucham dalej.
- 1 3
-
2017-12-06 16:36
No no. Najlepszy przykład to prosta miedzy Leźnem a Lniskami. Wystarczy zobaczyć co tam wyrabiają mistrzowie rajdów i wiejskich KJSów z tablicami GKA GKS
- 3 0
-
2017-12-06 18:41
GKA
pomysl kolego jestes z suuuuuuuuper miasta
- 1 0
-
2017-12-06 11:49
A jak nie dewiant to idiota
Pewnie rączka poszła w ruch gimbusie... Co za dewianci ... Masturbować się po wpisaniu kilku liter tablic rejestracyjnych. I tak przy kaźdym info o wypadku i kolizji.
- 2 4
-
2017-12-06 11:55
(5)
tablice GD, GSP i GA to dokładnie to samo co WA, WB, WI... pod względem kultury i umiejętności... jak to jest że cała reszta północnej Polski jeździ lepiej lub gorzej, ale jeśli się spotyka auto z tablicami z 3miasta albo Wawy to od razu wiadomo że cham lub przynajmniej drogowa zakała?
- 8 11
-
2017-12-06 12:00
GA i GSP to wyjątki,GD to norma,połowa z nich powinna taczkami jeździć.Zresztą jak i o Warszawce tak i o Gdańsku w Polsce jest opinia,że to największe chamy i buraki.
- 8 5
-
2017-12-06 12:53
(2)
mmhhmmm
I NBR z Nebraski- 9 0
-
2017-12-06 15:33
I GWE z Gwatemali
- 4 0
-
2017-12-06 15:39
GWE
Gwatemala- 2 0
-
2017-12-06 13:14
Dokładnie.
- 2 0
-
2017-12-06 11:56
(4)
Przygłupie w statystykach GD to najgorsi kierowcy w kraju.To są łajzy nad łajzami,widać jak w Gdyni poruszacie się,co drugi powinien udać się na kurs prawka.Jak widzę GD to wiem,że muszę uważać.
- 6 12
-
2017-12-06 14:33
(2)
Rzuć łącze do tych "statystyk"!
- 6 1
-
2017-12-06 15:35
(1)
fu fu fu statystyki pe el
- 1 1
-
2017-12-06 22:29
nie wchodzi mi
- 0 0
-
2017-12-08 13:54
ciekawe
za kazdym razem jak pojawiam sie w gdyni to "lokalsi" nie potrafia nawet przejechac skrzyzowania rownorzednego bez sprawdzenia w google jak to sie robi, ostatnio dwa razy prawie potracil mnie samochod skrecajac przez przejscie :D a w gdansku spokoj... ciekawe
- 0 0
-
2017-12-06 12:01
(1)
nie karmić trolla (pewnie słoika spod Elbląga, z apartamentu 43 m Szadółkach na 30 letni kredyt)
- 9 3
-
2017-12-06 13:16
Przyznaj się. Pewnie i twój dziadek młócił zboże w stodole pod Bartoszycami...A teraz taki hejter..
- 6 4
-
2017-12-06 12:03
Sopot to takie miasto, że posiadający tam psa mieszkańcy żywią go w Gdańsku a 'wykupują'
w Gdyni.
- 7 3
-
2017-12-06 13:21
Odwal się od GA....S.......opociaku!
- 4 2
-
2017-12-06 14:45
Ty to jesteś rąbnięty z łeb pajacu
- 2 0
-
2017-12-06 20:27
Tak????
Wytrzezwiej! A ty kim jestes? Jak urodziles si w Trojmescie to twoi dziadkowie lub rodzice przywedrowali tu z.......???????
- 0 1
-
2017-12-06 22:27
i niemcy z 44
- 1 0
-
2017-12-06 22:50
Tępy betonie
Kierowca Volvo jest mieszkańcem Sopot odgrodzenia tępa dzido betoniarską. Żółto niebieski Sopot!
- 1 2
-
2017-12-08 23:36
.....
- 0 0
-
2017-12-06 10:48
Równo i równiejsi? (12)
A prawko geniusza z BMW nie zatrzymane? Ciekawe dlaczego?
- 127 20
-
2017-12-06 10:56
Dlatego pewnie panie detektywie, że pracujący na miejscu kolizji Policjanci orzekli winę koerującego Volvo
- 17 18
-
2017-12-06 10:57
Bo żadne nie powinno być zebrane
Pisiory
- 11 12
-
2017-12-06 10:58
A widzialas te 'skrzyzowanie' ? (6)
Wszyscy oceniaja kierowcow po marce. To nie jest nawet skrzyzowanie tylko zjazd w podrzedna droge. Tam jest przerywana linia i nie ma znakow pionowych. Domyslam sie, ze volvo jechalo bardzo wolno i skrecilo nagle "a bo to jenak tutaj mialem jechac". Standard niestety.
- 8 17
-
2017-12-06 11:07
"zjazd w podrzedna droge" (3)
Nie ma czegoś takiego jak podrzędna droga. Może być skrzyżowanie z drogą podporządkowaną albo zjazd do posesji. Patrząc na street view zdecydowanie nie jest to zjazd do posesji a więc musi być skrzyżowanie.
- 27 0
-
2017-12-06 11:12
(2)
Mimo tego Volvo niestety wymusilo. Przerywana linia i brak zakazu wyprzedzania mowia same za siebie.
- 1 23
-
2017-12-06 11:55
Skrzyzowanie bez swiatel = zakaz wyprzedzania, wynika z przepisow ogolnych (art. 24.7 upord), znaku nie musi byc.
- 23 1
-
2017-12-06 11:56
nie mówi się "upord" tylko "uuuu piord"
- 1 2
-
2017-12-06 11:14
na tym odcinku jest strefa 30
wiec ile jechał że nie dał rady wyhamować ?
biorąc pod uwagę że padało, to i tak za dużo miał na liczniku, bo nawet przy 40 km/h to auto staje prawie w miejscu- 28 0
-
2017-12-06 11:17
TO skrzyżowanie
- 10 0
-
2017-12-06 11:13
hahaha (1)
ale hejt do BMW, 'geniusz z BMW' bo prosto jechal ? hahaha
- 4 4
-
2017-12-06 14:48
Nie, bo wyprzedzał bez sensu.
- 7 0
-
2017-12-06 13:39
:)
Bo z Warszawy.....
- 3 1
-
2017-12-06 10:48
BMW
aż straciło znaczek ze wstydu, że taki baran nim kieruje
całe szczęście, że ludzie jednak raczej jeżdżą dynamicznie, ale bezpiecznie...
a nie, czekaj- 44 10
-
2017-12-06 10:52
Ja nie wjade.. (5)
Ja nie wjade..?! ;))
- 33 3
-
2017-12-06 11:39
Ja będę pierwszy :)
- 5 0
-
2017-12-06 12:06
....ja już więcej nie piję... (2)
.... już widzę białe samochody....
" Wandzia ? Wandzia tam maluje numery..."- 4 1
-
2017-12-06 12:31
Może więcej nie ćpaj i nie wypowiadaj się tu.
- 3 2
-
2017-12-06 13:35
He he, zajęty :)
Ale zaraz będzie wolny.
- 1 0
-
2017-12-06 13:42
Mirosławiec
Zmieścisz się śmiało...
- 0 1
-
2017-12-06 10:52
a dlaczego właściwie zatrzymano prawo jazdy kierującemu volvo? (17)
jak rozumiem i wynika to z układu samochodów, był on z przodu i prawidłowo skręcał w lewo. bmw uderzyło w niego z tyłu w momencie wykonywania manewru. żadnych zakazów/nakazów tam nie ma.
siła uderzenia musiała być dość duża, by oba samochody wyniosło przez płot. skręcał na pełnej prędkości na ręcznym czy co? bo o ile nie zrobił czegoś w tym stylu to wina raczej bmw...które i tak raczej nie zachowało odstępu...- 56 7
-
2017-12-06 10:56
(3)
BMW miało pierwszeństwo bo jechało prosto, volvo chciało skręcić więc musiało poczekać.
- 5 22
-
2017-12-06 11:46
Ale z opisu zdarzenia wynika (Uderzył w niego jadący dalej prosto), ze oba auta jechaly w tym samym kierunku bystrzaku. :)
- 13 0
-
2017-12-06 11:58
To tam są dwa pasy w jedną stronę? Ciekawe...
- 11 0
-
2017-12-06 12:05
jeśli jechało ZA volvo
to jakim cudem pierwszeństwo? ulica dwukierunkowa, skrzyżowanie.
- 8 0
-
2017-12-06 11:28
(6)
Nie wiadomo jak zdarzenie wyglądało.
Jeśli volvo miał kierunkowskaz (rozpoczynał już skręt w lewo) a bmw nielegalnie wtedy zaczęło go wyprzedzać - wina bmw.
Ale jeśli bmw już było na lewym pasie a volvo przypomniał sobie, że skręca w lewo i albo włączył kierunek w momencie manewru (nagminne zachowanie) albo nie włączył go wcale - wina volvo.
Niezależnie od powyższego bmw dostanie mandat za wyprzedzanie na skrzyżowaniu.
Ale zależnie od tego co było pierwsze - kierunkowskaz czy wyprzedzanie to wina za kolizje jest bmw lub volvo.- 5 2
-
2017-12-06 12:15
ok, zgoda, że volvo (5)
może być współwinne. ale wyprzedzanie na skrzyżowaniu, nawet jeśli volvo nie włączyło kierunkowskazu, chyba automatycznie powinno wskazywać na winę bmw? przynajmniej w dużej części? skąd więc zatrzymanie prawa jazdy tylko kierującemu volvo? a bmw nie? bo to jest ciekawe w całym zdarzeniu, reszta to standard:D
wniosek volvo musiało zrobić coś naprawdę dziwnego. oprócz nagłego skrętu na ręcznym przychodzi mi jeszcze do głowy możliwość, że volvo po prostu sobie stanęło na skrzyżowaniu, zastanawiając się, gdzie jechać, bmw postanowiło je ominąć i w trakcie manewru omijania (nie wyprzedzania) zostało uderzone przez ruszające bez ostrzeżenia i kierunkowskazu volvo ale to się kupy nie trzyma, bo policja twierdzi, ze bmw wyprzedzało. wniosek: specjalne traktowania albo specjalne skrzyżowanie jakieś. ale jeśli 'specjalne' skrzyżowanie to nie widzę, by za brak kierunkowskazu zabierać prawo jazdy kierującemu volvo. dziwne. może jakiś błąd w artykule?- 3 0
-
2017-12-06 12:24
może warto, by autor (1)
uzyskał jakiś komentarz od policji odnośnie zdarzenia i skrzyżowania?bo może właśnie jesteśmy świadkami wałka po znajomości/posadzie? może w bmw jechał prokurator np. ? :D
- 11 0
-
2017-12-06 12:44
przyszło mi do głowy jeszcze prostsze wyjaśnienie
sugerujące za to nierzetelność/nieuwagę dziennikarza.
po prostu kierujący volvo przekroczył limit punktów karnych, np. miał 20 wcześniej, dostał 6 za kolizję, podobnie bmw, ale prawo jazdy kierującego volvo zatrzymane- niezwiązane bezpośredni z całym zdarzeniem- mniej spiskowa teoria:D- 10 1
-
2017-12-06 14:08
wyjechalem z (2)
wyjechalem z parkingu 20m wczesniej
bmw zwolnilo zeby mnie wpuscic . wjechalem i odrazudalem kierunkowzkaz w lewo.w lusterku nie bylo nikogo dopiero go zobaczylem jak juz skrecalem.
a prawko zabrane bo odmowilem mandatu tylko do sadu.
nie mogl juz wyprzedzac bo mnie wpuscil (zwolnil)- 6 0
-
2017-12-06 16:12
Odmowa mandatu nie jest powodem do zatrzymania prawa jazdy.
- 5 0
-
2017-12-07 08:24
to wszystko jasne i proste
Miały miejsce dwie sytuacje, niezalezne od siebie, których nie należy łączyć
1. Włączając sie do ruchu 20 m wczesniej, Volvo co najwyżej wymusiło pierszeństwo ale nie doszło do kolizji, i można ale nie trzeba mały mandat za wymuszenie , i koniec.
2. wyprzedzanie na skrzyzowaniu , bezwglednie winny BMW, dodatkowo uszkodzenia sugerują o przekroczeniu predkości przez BMW, no chyba że wiózł Premier panią Szydło i był uprzywilejowany ;-) (żart , bo też winne BMW)
Podsumowanie: nikomu nie powinno odbierać prawojazdy w tych dwóch niezależnych sytuacjach- 1 0
-
2017-12-06 12:19
(1)
Dlatego używamy kierunkowskazów i to odpowiednio wcześnie, a nie dopiero w trakcie manewru.
- 2 0
-
2017-12-06 12:36
ok,
ale nadal nie jest to powód, by zatrzymywać prawo jazdy, gdy jest się wyprzedzanym na skrzyżowaniu, a wyprzedzającemu nie. zresztą kierunkowskazów nie ma jak udowodnić, chyba, ze bmw miało kamerę.
- 5 0
-
2017-12-06 20:30
Tak???? (2)
Policjanci , policjanci.....
- 1 0
-
2017-12-07 07:11
(1)
Obrażeni, że nie przyjął mamtadu, więc zabrali prawko, dobre ha ha ha
- 0 0
-
2017-12-07 09:09
skoro ich obraził, powinni Volvo zakuć, oraz uzyć srodków do ochrony osobistej i spałować Volvo, jakżę to nie przyjąć mandatu ha ha ha
obraza policjanta i jego sposobu myślenia , "MANDAT przyjmować skoro wystawiam , albo w ryj" , bu ha ha ha- 0 0
-
2017-12-07 10:01
W tył a nie w bok uderzenie?
- 0 0
-
2017-12-06 10:56
BMW 530D LUXURY LINE
Chciałbym miedż takom fure. Nawet se sprawdzilem w baizie uefgie
- 4 2
-
2017-12-06 10:56
(2)
a jaką prędkością jechało bmw? czy tam aby nie ma ograniczenia do 30? co to za zabieranie dokumentów?
- 35 2
-
2017-12-06 10:59
Pisowskie metody (1)
- 9 5
-
2017-12-06 11:43
to dobrze, za PO się dokumenty paliło.
- 2 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.