Kierowca Golfa VII traktuje miasto jak tor wyścigowy
20487 wyświetleń 24 kwietnia 2015 (359 opinii)Zobacz skandaliczne zachowanie na drodze w wykonaniu kierowcy Volkswagena Golfa.
Więcej na ten temat
Opinie (359) 8 zablokowanych
-
2015-04-26 15:07
jakie sa tego efekty? (5)
Zadne. Policja nie patroluje ulic, chocby tylko w piatki i soboty.....
- 103 20
-
2015-04-26 17:25
ale mają problem (3)
To skrzyżowanie jest naszpikowane kamerami w tym te o wysokiej rozdzielczości (tristar). Wystarczyło, aby jakiemuś policjantowi chciało się poszukać tego ujęcia.
- 9 2
-
2015-04-26 17:46
To było rok temu, może jeszcze tam kamer Tristara nie było
- 0 4
-
2015-04-26 20:03
Sam sobie debilu poszukaj ujęcia z Tristara !!! Co za kretyńskie społeczeństwo i kretyńscy ustawodawcy - wszyscy wysyłają filmiki z gigabajtami materiału a osób, które się tym zajmują jest 5 lub 7 , więc trwa to miesiące a nawet ponad rok !!! Żygać się chce jak stykam się codziennie z ciągle niezadowolonymi i sfrustrowanymi z***ami 😐
- 2 8
-
2015-04-27 22:30
tylko że te kamery to atrapy tak jak 90% monitoringu akurat zawsze kiedy coś się dzieje kamera akurat patrzy gdzie indziej ma awarię etc etc etc a już zwłaszcza kiedy ma rejestrować np przekroczenia miśków z radiowozów
- 0 0
-
2015-04-26 22:08
Takie gadanie..
Policji poprostu sie nie chcialo i tyle i co naloza na niego mandat 300zl ze przejechal na czerwonym. Jak by chcieli to by znalezli przyklad Froga;) tam wiecej mozna bylo skasowac i poza tym w tv puscili hehe
- 3 0
-
2015-04-26 15:07
Stop pseudokierowcom !!! (40)
Gdyby ludzie znali przepis ruchu drogowego o tym że panuje w polsce ruch PRAWOSTRONNY nie było by połowy wypadków ! Większość kolizji spowodowana jest tym że jedzie jakiś geniusz lewym pasem na dwupasmowej jezdni 50 km/h i blokuje ruch. Ludziom którym się spieszy wyprzedzają więc prawym pasem powodując zagrożenie.
Opisany przypadek jest troche inny ale piszę co zaobserowawałem ....- 120 119
-
2015-04-26 15:10
no to zabłysnąłeś "geniuszu" (11)
w mieście mamy 50 km/h, czy jedzie lewym czy prawym to jeśli go wyprzedzają to przekraczają dozwoloną prędkość
- 55 38
-
2015-04-26 16:00
W Polsce ruch jest PRAWOSTRONNY (10)
Geniuszu, ruch jest prawostronny, lewym pasem sie wyprzedza. Jesli prawy pas jest wolny, masz OBOWIAZEK jazdy prawym pasem. Na autostradzie tez jezdzisz lewym pasem, a ludzie musza Cie wyprzedzac prawym??
- 32 20
-
2015-04-26 16:24
(2)
Wyprzedzanie jadącego z maksymalną prędkością, obojętnie którym pasem, to wykroczenie. A lewy pas nie "służy do wyprzedzania", tylko do jazdy (gdy prawy jest zajęty).
- 28 28
-
2015-04-27 06:38
jak juz zjedziesz na prawy pas to nie powinno Cie obchodzic
ze ktos inny Cie wyprzedza, nawet jak przekracza dozwolona predkosc o te 10-15 km/h. Jak go Policja zlapie, to zaplaci mandat. Ty powinienes zjechac na prawy pas za kazzfym razem, jesli masz taka mozliwosc.
- 15 1
-
2015-04-27 22:33
niektórym czubom naprawdę się wydaje że mogą stanowić przepisy czy wychowywać innych kierowców ty nie jesteś robaczku od uczenia innych jeśli ktoś popełnia wykroczenie to od tego jest policja a nie byle burak rozumiesz to?
- 0 2
-
2015-04-26 16:47
oczywiście, w czym problem z prawej strony wyprzedzać??? (3)
- 8 12
-
2015-04-26 18:31
minusy bo cieniaki nawet nie wiedzą kiedy i gdzie można z prawej😉 (2)
Taki mamy poziom....
- 15 6
-
2015-04-26 18:32
kodeks drogowy z wykładni szwagra 😊 (1)
- 3 6
-
2015-04-26 18:35
Zresztą nawet jeśli fotoradary czy suszarka jest poza zabudowanym bez ograniczeń to i tak jadą 50.... Ale w zabudowanym przy szkole gdzie nie ma fotoradaru to już można zapierda-lać
- 10 1
-
2015-04-26 18:01
Słuchaj asd - w mieście co chwila są skrzyżowania i w lewo będę skręcać (2)
z prawego pasa ? Więc spadaj z tą wykładnią pirata drogowego.
- 11 13
-
2015-04-27 07:16
jesli jedziesz jak tlok 45km/h to zmieniasz pas na lewy 100 metrow przed skrzyzowaniem (1)
Jak zrobisz to plynnie to na pewno ktos Cie wpusci, nie martw. Problem w kierowcach jest taki, ze jak maja skrecic na skrzyzowaniu w lewo, a ograniczenie jest np 70km/h, to zmienia pas na lewy kilometr wczesniej i jada 65km/h. Jak wszyscy jada jednak szybciej to kierowca powinien dostosowac predkosc do warunkow. Inaczej blokuje plynny ruch.
- 6 2
-
2015-04-27 08:30
żeby kilometr - codziennie mijam na Jana z Kolna takich co w lewo skręcają w Reja czy Narwicką a od początku Jana z Kolna jadą lewym
- 3 0
-
2015-04-26 15:13
(8)
Kolejny tłok, dla którego jazda z maksymalną dozwoloną prędkością to "blokowanie ruchu."... Dzicz drogowa!
- 55 25
-
2015-04-26 16:03
jesli prawy pas jest wolny to tak (7)
Obojetnie czy jedziesz maksymalna dozwolona predkoscia czy nie, jesli masz prawy pas wolny, a za Toba ktos jedzie, to blokujesz plynny ruch. Ruch w tym kraju jest prawostronny.
- 22 19
-
2015-04-26 16:23
(1)
Ruch jest prawostronny, OK. Jak mam wolny prawy, to powinienem zająć prawy. OK. Ale jazda 50 km/h to nie blokowanie ruchu,a przekraczanie tej prędkości to wykroczenie.
- 22 15
-
2015-04-27 07:19
od tego jest policja
Jak jedziesz 50km/h, a osoba z tylu porusza sie 60km/h i Ty mozesz zjechac na prawy, to powinienes to zrobic. Od kontroli predkosci jest Policja, Ty masz obowiazek zjechac na prawy, by umozliwic wyprzedzanie na lewym pasie
- 8 4
-
2015-04-26 17:26
Dla was blokowaniem ruchu jest wszystko co nie zapitala przez przelotowke min 90 km/h a na obwodnicy min 140. Chocby tych pasow i 10 było.
- 21 10
-
2015-04-26 18:08
Spadaj gimbus - zapominasz, że miasta to nie autostrady i w nich często (1)
skręcamy w lewo. Np. w Gdyni masz "wonty" do kierowców autobusów linii: 105, 125, 133 jak po wyjeździe z zatoki przystanku przy Harcerskiej od razu jak mają wolne wjeżdżają na lewy pas, mimo iż do lewoskrętu w Redłowską mają kawał drogi ? Nie tylko oni, ale sporo osobówek też tak robi, bo w gąszczu aut, ciężko zjechać z prawego na lewy. I nie tylko tu na Zwycięstwa tak jest - zawsze w pobliżu lewoskrętów.
- 6 7
-
2015-04-27 22:35
jeśli chodzi o tych geniuszy z autobusów to ja widziałem jak skręcają w tą Redłowską z lewego pasa do jazdy na wprost omijając frajerów karnie czekających na zielone więc ich tak nie broń
- 1 0
-
2015-04-26 22:07
w mieście (1)
nie ma obowiązku zajmowania prawego pasa na drogach wielopasmowych.
- 5 4
-
2015-04-26 22:11
Hmmm
Obowiązuje ruch prawostronny, prawda?! Przeczytaj w PoRD jakie są tego konsekwencje.
- 4 3
-
2015-04-26 15:13
Pseudokomentator napisał komentarz...
Opisany przypadek jest troche inny ale piszę co zaobserwowałem. ..
- 4 5
-
2015-04-26 15:20
wnioskuję, że piszesz o ruchu miejskim (2)
a jak wiemy, w mieście, gdzie co kilkaset metrów jest skrzyżowanie i sygnalizacja świetlna, ten zapis nie ma uzasadnienia. I tak każdy tyle samo razy zatrzyma się na światłach. A lewym pasem jadą zapewne ci, którzy zamierzają skręcić w lewo na pobliskim skrzyżowaniu.
- 21 14
-
2015-04-26 16:05
... na pobliskim skrzyzowaniu, ktory jest za 2 km...
- 16 15
-
2015-04-26 16:06
... na pobliskim skrzyzowaniu, ktory jest za 2 km...
- 12 10
-
2015-04-26 15:53
wyprzedzanie prawą stroną
Co w tym złego?? bardzo często przepisy pozwalają na wyprzedzanie prawą stroną, poczytaj doucz się potem komentuj, a zagrożenie powodują Ci co nie patrzą w lusterka przy zmianie pasa a nie Ci co wyprzedzają - zgodnie z przepisami.
Z tym, że wyprzedzanie samo w sobie jest manewrem trudnym (wydaje się że łatwym - takie pozory), więc podejmując się manewru wyprzedzania czy z lewej czy z prawej strony, trzeba brać za to odpowiedzialność a nie zrzucać winę na auto wyprzedzane - no chyba że wina jest ewidentna, jazda z przepisową prędkością nie jest wykroczeniem.- 20 4
-
2015-04-26 16:51
prawym pasem można wyprzedzać (7)
w terenie zabudowanym, natomiast poza zabudowanym, tylko jak są co najmniej 3 pasy ruchu, a takie drogi praktycznie w Polsce nie istnieją, więc zawalidrogi GKA i GPU na obwodnicy won na prawy, a w mieście to róbta co chceta
- 8 9
-
2015-04-26 17:58
(5)
Przeczytaj art. 24 pkt 10 PoRD ze zrozumieniem. Na jezdni jednokierunkowej (czyli na drodze dwujezdniowej, jak Grunwaldzka, albo Obwodnica) wolno wyprzedzać z prawej strony. Również na drogach jednojezdniowych, jak Trakt Św. Wojciecha, wojno wyprzedzać z prawej strony. Jedynie na drogach jednojezdniowych poza obszarem zabudowanym nie wolno wyprzedzać z prawej strony,chyba,że są trzy pasy do jazdy w danym kierunku.
Natomiast nikt nie mówi,że wyprzedzanie z prawej to dobry pomysł. Czasem nawet nie da się zjechać z lewego na prawy,bo cię wyprzedzają...- 10 3
-
2015-04-26 22:32
ty chyba jakiś chiński kodeks drogowy czytałeś (3)
na obwodnicy trójmiasta można wyprzedzać z prawej?
- 2 5
-
2015-04-27 08:11
nie PoRD tylko Kodeks Drogowy, dawniej KRD a w PORDzie miałeś egzaminy (1)
oczywiście, że można z prawej na S6. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego tylko, że "kierowcy" wprowadzili sobie swoje zwyczaje przyniesione od szwagra co był w RFN i przy wódce wpoił bzdury.
Jest wyraźnie napisane w KD jakie są warunki... z tym, że i tak nie zjarzysz bo nie wiesz z czego składa się droga to lepiej jeździj tak jak było do tej pory.- 2 4
-
2015-04-27 09:09
Nie kodeks drogowy a ustawa o ruchu drogowym mistrzu.
- 3 0
-
2015-04-27 11:35
Oczywiście, że na obwodnicy można wyprzedzać z prawej!!
I nie wynika to z terenu zabudowanego, tylko z tego, że są tam jezdnie jednokierunkowe z wyznaczonymi pasami ruchu (art 24.10 ustawy "prawo o ruchu drogowym"):
10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7:
1) na jezdni jednokierunkowej;
2) na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.- 1 1
-
2015-04-27 08:33
obwodnica czy AK to teren niezabudowany !!!!
- 1 0
-
2015-04-26 22:40
na obwodnicy
problemem jest przeładowanie- 90% zawalidróg z lewego pasa to prawidłowo wyprzedzający pojazdy na lewym pasie. a tak długo, jak poruszają się szybciej niż prawy, mają prawo pozostać na lewym... czego ewidentnie większość 'władców szos' nie potrafi zrozumieć.
- 12 2
-
2015-04-26 17:24
Ludziom, którym się spieszy należy zaś uświadomić, że mogliby po prostu wcześniej wyjeżdżać zamiast stwarzać zagrożenie poprzez nadmierną prędkość. Właśnie przez takie głupie "bo mi się spieszy" mamy wypadki a nie przez to, kto którym pasem jedzie. Czasem ograniczenie prędkości jest na wyrost a czasem różnica między nerwową sytuacją a tragedią mierzona jest w pojedynczych metrach drogi hamowania.
- 21 5
-
2015-04-26 22:16
pseudokierowca to taki,
co nie wie, że na wielopasmowych można wyprzedzać prawym pasem, a w terenie zabudowanym nie trzeba trzymać się prawego...
- 4 2
-
2015-04-27 09:17
Przepis zezwalający na wyprzedzanie po prawej stronie
powinien być ABSOLUTNIE ZLIKWIDOWANY I RYGORYSTYCZNIE PRZESTRZEGANY !!!!! Ci,którzy go przepchnęli w Sejmie,mają krew wielu ludzi na rękach.
- 1 4
-
2015-04-27 12:33
(1)
ty chyba chory jesteś i to poważnie. Większość wypadków jest przez nadmierną prędkość i wymuszenia. Jak jest 50 km/h to masz tyle jechać i tyle. Zresztą przypadek, że ktoś jedzie lewym pasem 50 km/h zdarza się niezmiernie rzadko.
- 0 1
-
2015-04-27 22:37
większość wypadków jest przez niedostosowanie dróg w bananowej republice do wymagań czasów w jakich żyjemy naprawdę wielu ludzi żyje z tego co uda im się przewieźć sprzedać na dalekie odległości i naprawdę to nie są czasy żeby z Gdańska do Krakowa jechać autem 10 czy 12 godzin
- 1 0
-
2015-05-06 08:42
na lewym pasie
również obowiązuje ograniczenie do 50km/h. Spieszy Ci się to wyjedź wcześniej.
- 0 0
-
2015-04-26 15:08
(5)
ah ten gdańsk i jego mieszkańcy
tylko w gdansku tak jezdza- 38 60
-
2015-04-26 15:20
(1)
W Czczewie ostatnio była straszna kraksa na skrzyżowaniu ul.Głównej i Poprzecznej, matiz starosty wpadł na tico proboszcza
- 11 4
-
2015-04-26 17:29
I to jest wlasnie ta roznica. Jest to tak sporadyczne, ze az się o tym mowi. A w Gdansku tak normalne, ze się odpali neta, wrzuci komentarz, zamknie i zapomni bo jutro bedzie nowy dzien i nowa seria wypadkow.
- 4 4
-
2015-04-26 16:47
A w Tczewie dalej ynterneta ni ma i niedzwiedzie polarne biegaja po ulicach...
...A tak serio to wszedzie jest tak samo - im wieksze miasto tym wiecej idiotow za kolkiem.
- 9 2
-
2015-04-27 11:14
porównaj sobie wielkość miast i korki (1)
Poza tym jak tak obserwuję piratów drogowych w Gdańsku to większość nie jest z Gdańska. Najczęściej GWE albo NO i inne ościenne.
- 2 1
-
2015-04-28 02:52
ta wiekszosc to jedna dziesiąta wszystkich aut jezdzacych po Gdansku
a to oznacza, ze 90procent przygłupow na jednak gdanskie tablice rejestracyjne
- 1 0
-
2015-04-26 15:08
(7)
Warto i trzeba! Policja niestety nie może być wszędzie, polskie bandyctwo drogowe czuje się bezkarne.
- 111 38
-
2015-04-26 15:12
No jak kapować? Głupiś czy co?
- 4 22
-
2015-04-26 15:41
ty foksie pieprzony .
- 2 12
-
2015-04-26 16:08
policji nie ma nigdzie (3)
siedzę i bzdury z internetu przeglądają
- 7 3
-
2015-04-26 18:12
Kapuś! :-D
- 2 4
-
2015-04-26 20:36
Potwierdzam!! Policji nie ma!!! (1)
Potwierdzam!! Policji nie ma!!! Służbowo mam 1 dniowe wypady na drugi koniec kraju. Od dwóch lat nie używam już CB, bo nie ma takiej potrzeby. Policji nie ma na drogach!!!. Jak już są to zawsze na końcu dwupasmówki. Codziennie widzę na naszej obwodnicy wariatów za kółkiem, a policjantów widzę tam raz w miesiącu. Dodatkowo.podział na "R" i pozostałych policjantów. Jak policjanci nie są z drogówki to wszyscy ich olewają , bo wiadomo że oni nic nie nie zrobią.
- 5 0
-
2015-04-27 22:43
to ciekawe bo w Gdyni Cisowej te barany stoją prawie codziennie, ich ulubione lokalizacje to zatoki na Morskiej specjalnie dla nich zrobione niedaleko Owsianej, prawie codziennie schowani są za zakrętem jak się wjeżdża do Gdyni z Rumi i mija się salon Renaulta w zatoczce przystanku autobusowego przed zjazdem na Orlen. Po drugiej stronie bardzo często schowani są za sklepem rowerowym Żuchlińskiego przy wjeździe na uliczkę serwisową prowadzącą do stacji Green i Hotelu Faltom wiem bo jeżdżę tam praktycznie codziennie w pewnych porach i prawie każdego dnia są przynajmniej po jednej stronie a czasem i po obu na raz albo Kie Ceed oznakowane albo Alfa 159 albo cywilna szarobłękitna Octavia na słoikowych blachach z Kwidzyna
- 1 0
-
2015-04-27 14:22
Typowy gdańszczanin
Jak sam pisze mały człowieczek z małej litery.
- 1 0
-
2015-04-26 15:08
Bardzo dobrze! Nagrywać, wysyłać i karać chołotę która nie potrafi użytkować pojazdu zgodnie z przepisami
- 152 63
-
2015-04-26 15:08
andi (8)
tak, donoście jeden na drugiego, a psy będą tylko mandaty wystawiać i kabze napędzać tej durnej polsce.a władza będzie się z was śmiała bo będą mieli kase na premie dla urzędasów.
- 75 162
-
2015-04-26 15:17
Emigruj do Rosji!
- 27 8
-
2015-04-26 17:34
(2)
Zrób w takim razie państwu nazłość i prowadź samochód zawsze zgodnie z przepisami. A co będą z ciebie kasę doić!
Przy okazji reszta społeczeństwa będzie miała więcej spokoju.- 30 10
-
2015-04-27 05:30
Jak widać po liczbie minusów, jazda zgodnie z przepisami niczego nie rozwiązuje :D
- 0 0
-
2015-04-27 22:50
haha wiesz baranku co wtedy zrobią?Zmienią przepisy i wymyślą np że radia słuchać nie można albo rozmawiać z pasażerem i co baranie ugniesz się?Fotoradary nie wypaliły kasy jest mało więc teraz gestapo ma latać np za pieszymi bez odblasków a jakże niektórzy nawet 500 zł wlepiali bo owa zbrodnia nie była opisana w taryfikatorze i gestapowiec mógł wystawić za to kwit do 500 zł jak miał gest i humor poza tym zatrzymujemy prawo jazdy za cytuję "rażące naruszenie przepisów" a co to jest to rażące naruszenie?Oczywiście tego dokładnie nie opisano więc "rażące" jest wedle krawężnika najechanie kołem na ciągłą,spalona żarówka czy drobna obcierka na parkingu marketowym i najlepiej takim ludziom zabrać uprawnienia i niech bulą jeszcze raz za egzaminy tak się mafia wycwaniła więc robaczku o jakim robieniu na złość mówisz?Jak im zrobisz na złość i będziesz jak piesek merdać im ogonkiem to oni zmienią kilka przepisów i wyjdziesz na drogowego bandytę
- 1 2
-
2015-04-26 17:44
Może gdyby ktoś wcześniej donosił na tego karka w białym kabriolecie
To nie zginęła by wczoraj we Wrzeszczu rowerzystka.
- 30 5
-
2015-04-27 00:25
Polska nie jest durna
Durni są niektórzy Polacy.
- 8 0
-
2015-04-27 13:01
panie skoda głupio piszesz
- 2 0
-
2015-04-29 16:26
każdy pirat to c*ota
na takich debili jak ty to sam będę "kapował" im mniej kretynów na drodze tym lepiej dla normalnych kierowców - piraci-c*oty :)
- 1 0
-
2015-04-26 15:09
Jesli kierowca (3)
wyprze sie, ze to nie on kierowal a nie maja nagranej twarzy na kamerach to dostaje grzywne 500zl. Zawsze cos. Wysylajac film trzeba sie liczyc z tym, ze dostaniemy wezwanie celem zlozenia wyjasnien. Czyli ogolnie mowiac: powiemy co widzielismy, nasze dane otrzyma tez osoba podejrzana. Wiekszosc spraw raczej konczy sie w sadach - zaocznie - nie trzeba jechac na rozprawe.
Nagrywac trzeba, czasami moze to uratowac tylek. Co do jakosci kamer to polecam kamery z chipem min. Novatek 96650. Kamera np. g1wh. Koszt takiej kamery ok 150-250zl. Przy jakosci full hd 3min nagrania zajmuja ok 330MB(wylaczony dzwiek). W dzien bdb. jakosc nagrania, w nocy dobra(rozpoznawalne wszystkie auta i to co na poboczu).- 12 13
-
2015-04-26 15:15
....a po powrocie do domu sprawdzasz OC wszystkim nagranym
- 7 5
-
2015-04-26 16:06
a jak sie wyprę że to nie mój samochód to co dalej (1)
- 5 1
-
2015-04-26 16:30
to odpowiesz za fałszywe zeznanie
- 3 3
-
2015-04-26 15:14
Argumentacji sądów nie rozumiem. (1)
Skoro ktoś porusza się w przestrzeni publicznej, jeździ / chodzi po publicznych drogach - to dlaczego ma oczekiwać poszanowania prywatności ?
- 22 9
-
2015-04-26 17:18
ha ha
modelowy obywatel orwella w realu...
- 5 9
-
2015-04-26 15:15
Nagrywać i do neta wrzucać!
Najlepiej na wioche!
- 24 5
-
2015-04-26 15:17
(2)
No jasne zakapować najlepiej ! Ho Ho . A jak ormowiec nagra nieoznakowany wóz policyjny i wyśle drogówce , film jak np. kryminalni jadą pod prąd , to co? Ormowiec się ośmieszy i tyle z jego kapowania!
- 12 28
-
2015-04-26 15:19
jozef ormowiec?! (1)
dawno cie tu nie było. ..
- 12 1
-
2015-04-26 15:27
Za ormowca to mnie przeproś . Dawno ...? Ciekawe .
- 2 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.