Traficar leżał na boku w Oliwie
2259 wyświetleń 14 kwietnia 2024 (306 opinii)O 19:15 samochód na minuty Traficar stał bokiem na rogu Liczmańskiego i Słonecznej. O 20 był już postawiony na kołach, pracuje na miejscu straż pożarna oraz policja.
Więcej na ten temat
Opinie (306) 6 zablokowanych
-
2024-04-16 07:01
(4)
Dramat,ludzie kompletnie nie szanują tych bolidów czy hulajnóg.A przecież następny użytkownik też chciałby skorzystać...
- 30 4
-
2024-04-16 07:46
Hunowie (1)
To nie jacyś tam ludzie to MY nie szanujemy cudzej własności , wystarczy rozejrzeć się wokół żeby to zobaczyć . Ławki śmietniki , lasy pełne śmieci to tylko przykłady. To MY to robimy!
- 11 2
-
2024-04-16 07:47
A zgłoś takiego co niszczy na policję, to jeszcze Cię od konfidentów wyzwą...
- 10 0
-
2024-04-16 09:05
(1)
Doktorku. To jest po prostu lustrzane odbicie społeczeństwa. Tego co sie tu nazjeżdzało w ostatnich nastu latach.
- 1 3
-
2024-04-16 10:18
Sorki ale My Polacy też nie za bardzo mamy szacunek do cudzej własności... taka prawda... smutna ale prawda
- 1 0
-
2024-04-16 07:02
To jest właśnie mrntalność polaków. (16)
Nie moje, to znaczy że można zniszczyć.
- 65 20
-
2024-04-16 07:04
Komuna tak ustawiła ludzi (3)
- 11 3
-
2024-04-16 07:16
Komuna minęła 35 lat temu. (2)
Szkoda, że młodsi, nieskażeni nią ludzie nie są w stanie ustawić straconego pokolenia wychowanego za PRL.
- 14 1
-
2024-04-16 07:59
Ale Ci młodsi zostali wychowani przez to, jak to ująłeś, stracone pokolenie. I to nie jedno, a dwa pokolenia zostały wychowane w PRL.
- 14 0
-
2024-04-16 10:36
komuna wraca
ze zdwojoną siłą
- 2 0
-
2024-04-16 07:05
Słowianie (1)
Po łacinie Słowianin to niewolnik.
- 1 13
-
2024-04-16 08:26
Slovo- od ruskojezycznych słowo
Slovo- od ruskojezycznych słowo
- 3 0
-
2024-04-16 07:12
(1)
nie tylko Polaków, tak wygląda właśnie świat oparty na braku właśności. Komuna niczego nas nie nauczyła?
- 7 3
-
2024-04-16 07:33
Nikt nie pilnował tak własności, jak Polacy za komuny.
Zresztą, do tej pory znajdziesz dziadków, co twierdzą że "to miejsce na wspólnym parkingu pod blokiem jest moje"...
- 5 0
-
2024-04-16 07:19
Mentalność głupków, nie Polaków (2)
Jestem Polakiem ale o cudzą własność dbam bardziej niż o swoją. Jak zniszczę coś swojego to trudno, moja strata i nikomu nic do tego. Natomiast wstydzę się niszczyć, uszkadzać coś, co pożyczam.
- 28 0
-
2024-04-16 07:26
Gratuluję, należysz do nielicznych. (1)
- 7 4
-
2024-04-16 07:34
Nie sądzę.
Choćby na przykładzie tych Traficarów. Zdecydowana większość, jest jednak użytkowana i parkowana poprawnie. Tylko nikt tego nie dokumentuje i nie wrzuca na portal.
- 12 0
-
2024-04-16 08:22
Polakow?
My mamy swoje o ktore dbamy.
- 3 3
-
2024-04-16 09:22
Odchromol się od Polaków. (1)
- 2 2
-
2024-04-16 10:45
Polak
brakujące ogniwo teorii Darvina
- 0 4
-
2024-04-16 11:05
W tym kraju
W duzych miastach jest juz coraz mniej Polakow thebillu. Z tych rowerow korzysta pewnie wiecej imigrantow niz Polakow
- 3 1
-
2024-04-16 23:02
a może to nie Polacy?
- 0 0
-
2024-04-16 07:02
Mevo i auta na minuty to wg rządzących ekologia (5)
Jaka to ekologia to wszyscy widzimy
- 40 13
-
2024-04-16 07:18
Dalej większa ekologia niż kopcący diesel. (4)
To nie jest wysoko postawiona poprzeczka. Niżej jest tylko palenie śmieci w ogniskach i piecach.
- 6 12
-
2024-04-16 08:01
(3)
Jeszcze niżej jest oddychanie przez Ciebie - pozostawiasz ślad węglowy nic pożytecznego nie zostawiając po sobie.
- 8 5
-
2024-04-16 08:20
Oddychanie całego Gdańska to mniej niż jeden kopcący TDIk (2)
Szkoda że nie mamy prawdziwych przeglądów. Zaraz by się zweryfikowało te samochody co to "przejeżdżają setki tysięcy bez remontu".
- 2 8
-
2024-04-16 08:35
(1)
Oczywiście, że można przejechać kilkaset tysięcy bez remontu. Podstawową zasadą jest wymiana oleju w odpowiednim czasie.
- 5 1
-
2024-04-16 09:38
Podstawową zasadą jest nieprzejmowanie się tym, co wydostaje się z rury wydechowej.
I samochód na tyle stary, żeby komputer pokładowy też się nie przejmował.
- 0 3
-
2024-04-16 07:04
Coraz bardziej jestem za depopulacja i to nie z powody rzekomego
Przeludnienia bo go nie ma, ale rosnącego d**ilizmu
- 24 5
-
2024-04-16 07:04
Tak sie koncza socjalistyczne eksperymenty spoleczne (19)
Ze cos moze byc wspolne i wszyscy beda o to dbali. Nie, nie beda. Niczego sie nie nauczyliscie przez 45 lat Zelaznej Kurtyny? Teraz tylko multikulti, socjalizm, dyskusje o bzdurach itp. A przecietny (jeszcze) normalny Kowalski placi 7 pln za paliwo, 40-50 zl za srednia pizze i 4-5 zl za przejazd 2 przystankow. No mega.
- 171 27
-
2024-04-16 07:07
Tyle słów i wszystkie bez sensu
- 19 31
-
2024-04-16 07:13
Największym socjalistycznym eksperymentem społecznym są drogi i parkingi.
I zgadzam się, nikt nie dba. Na każdym skrzyżowaniu i na każdym parkingu plamy oleju...
- 10 16
-
2024-04-16 07:18
(5)
Jakbyś nie żarł pizzy, dystans 2 przystanków szedł piechotą i ogólnie mniej używał auta to nie tylko wyszło by Ci taniej, ale i zdrowiej. Może na głowę również.
- 8 46
-
2024-04-16 07:45
Nie ma to jak rzeczowy komentarz. I do tego w temacie.
- 16 0
-
2024-04-16 07:48
Od lewej do prawej (3)
Zawsze znajdzie się jakiś działacz, kaznodzieja czy wizjoner, który musi układać życie innym. Zamiast zająć się sobą i delektować zdrowiem od niejedzenia pizzy i oszczędnością od niejeżdżenia tramwajem, strofuje innych jak nowo przebudzony, który przeszedł na weganizm tydzień temu.
- 22 4
-
2024-04-16 08:12
No to stój sobie samochodzikiem w swoich koreczkach i daj innym spokojnie dojechać do celu komunikacją. (2)
A nie "dej, jeszcze jeden pas, tu jeszcze się coś wciśnie, czemu mamy tylko 95% powierzchni".
I najlepsze - jak już zawłaszczą większość terenu, to "niech każdy jeździ czym chce"...- 4 12
-
2024-04-16 08:24
(1)
Idź na spacer, wypij szklankę wody, pooddychaj powoli, bo Ci żyłka pęknie. Masz jakiś poważny problem, powinieneś udać się do specjalisty, psychiatry na przykład.
- 8 2
-
2024-04-16 09:40
Ach, jedyny argument kierowczyków :)
To ile procent terenu przeznaczonego na komunikację zostało zmarnowane na samochodziki?
Na tyle dużo, że jak chcesz zbudować buspas, nie da się zająć nic innego niż jezdni, bo zwyczajnie nie ma miejsca.- 3 3
-
2024-04-16 07:20
Tak wiele pytań a tak mało odpowiedzi ............ :)
- 3 8
-
2024-04-16 07:22
Zarobki też wzrosły odpowiednio (3)
Ja np. zarabiam 3x tyle co 6 lat temu
- 4 15
-
2024-04-16 07:27
Pytanie, czy zarabiasz 3x tyle, co ktoś z Twoim aktualnym doświadczeniem 6 lat temu. (1)
To, że zarobki rosną w miarę rozwoju jest całkowicie normalne, a jeżeli nie przebijają zauważalnie inflacji, tracisz.
- 23 1
-
2024-04-16 07:50
co z tego że płace wzrosły jak koszty życia wzrosły o tyle samo jak nie więcej...
- 17 1
-
2024-04-16 08:21
doprawdy, nie dostrzegasz, czym jest inflacja?
Ona nie jest spowodowana transferem dla ubogich i wykluczonych.
Ona jest spowodowana wzrostem kosztow zycia tych przecietnych, na posadach, placacych wielokrotne podatki (typu prywatna sluzba zdrowia)...
Po to aby tuchyl sie kapitalizm biurokratyczny, w ktorym zyski zapewnia odpowiednie ksztaltowanie prawa...- 6 1
-
2024-04-16 08:23
socjalistyczny eksperyment = zachodni pomysł na wypożyczalnię samochodów
Nie, no logiczne.
- 8 3
-
2024-04-16 08:27
x (2)
wypozyczalnie wideo to tez byly socjalistyczne eksperymenty spoleczne?
- 7 3
-
2024-04-16 08:56
:))))
- 3 1
-
2024-04-16 12:23
i wtedy ktoś zakazywał Ci posiadania
swoich kaset we własnym domu albo je opodatkowywał?
- 2 1
-
2024-04-16 08:33
To nie jest wspólne - samochody należa do firmy, któa trzepie kasę na wynajmie. Jeśli właściciel nie chce karać wypozyczających za takie zachowania, to jego sprawa, nie nasza.
- 7 0
-
2024-04-16 10:04
Tak kończy się olewanie edukacji.
Że wyskakuje tu taki i palcem pokazuje na prywatny biznes próbujący wycisnąć kasę z posiadania dużej floty samochodów i nazywa to "socjalistycznym eksperymentem".
A tak się składa że nie ma nic bardziej kapitalistycznego niż koncentracja zasobu w rękach jednego bogatego.- 3 1
-
2024-04-16 07:05
Mevo to porażka, ale Fala jeszxze wieksza (4)
Pseudoprojekt którego jedynym celem była praca dla swoich w innobaltica. Nikt z tego nie korzysta bo po prostu nie było to potrzebne. Wpływy z biletow nawet nie pokrywają 20 % kosztów działania spółki. Pozostałe 80% dokładają miasta. Przewodnik nie dostaje nic. Paranoja
- 24 12
-
2024-04-16 07:23
Malkontenctwo to też porażka
- 3 4
-
2024-04-16 07:28
A Wam jeszcze płacą? (2)
Dulkiewicz wybrana, Szczurek odpadł.
Nie ma już powodu żeby szczuć na projekty poprawiające życie mieszkańców Trójmiasta i okolic.- 2 7
-
2024-04-16 08:43
Że co poprawia fala :))) (1)
Niezły jajcarz z ciebie
- 3 3
-
2024-04-16 09:41
Mi tam całkiem wygodnie przyłożyć telefon do kasownika i mieć gdzieś taryfy i aplikacje.
Ale co kto lubi :)
- 2 2
-
2024-04-16 07:06
Nowe pokolenie (23)
Nigdy nie zarobiło, a ma. Przecięta młodzież nie wie ile trzeba popracować aby mieć coś wartościowego. Przekłada się to na brak szacunku do posiadanych lub użyczanych rzeczy,
- 198 6
-
2024-04-16 07:16
A, tak, co innego poprzednie pokolenie. (1)
Słynące z zawłaszczania sobie wspólnego mienia, okradania pracodawców na potęgę i kombinowania jak tylko się da... Ci to pracowali...
- 22 28
-
2024-04-16 08:02
Współczesne imprezuje i ćpa za swoje.
- 2 4
-
2024-04-16 07:22
No tak (19)
Poprzednie pokolenie dostawało mieszkania, temu zostały hulajnogi
- 13 17
-
2024-04-16 07:27
Temu? Po jakiemu to? (10)
- 2 8
-
2024-04-16 07:38
po wieśniackiemu (4)
temu, jo, patrzałem, półtora godziny, w cudzysłowie to tylko kilka z wielu niepoprawnych zwrotów, które usłyszałem pierwszy raz kilkanaście lat temu po przyjeździe do 3city jako słoik.
- 3 14
-
2024-04-16 07:51
I teraz właśnie słoiku się ośmieszyłeś, bo poprawną formą jest "w cudzysłowie". Wystarczyło sprawdzić w internacie, choćby na sjp . pwn. pl.
- 6 1
-
2024-04-16 07:55
nie zrozumieliście słów autora - chodziło mu, że "temu pokoleniu" zostały hulajnogi a poprzednie dostawało mieszkania. Też mnie drażni używanie słowa 'temu' zamiast 'dlatego' ale w tym przypadku jest inaczej.
- 8 0
-
2024-04-16 08:49
(1)
Moje ulubione do tego to "kamerowac" i "patrzalem" :)
- 2 1
-
2024-04-16 20:09
Patrzałem jak kamerowałem i nie wyłanczałem.
- 0 0
-
2024-04-16 07:44
nawet gdy chcę specjalnie napisać z błędem czyli (4)
"w cudzysłowiu" to piszę poprawnie "w cudzysłowie"
- 2 0
-
2024-04-16 08:03
(3)
Tak, tak, na pewno. Najpierw się ośmieszyłeś, potem sprawdziłeś w internecie jak jest poprawnie, ale już za późno.
- 1 0
-
2024-04-16 08:21
Większość ludzi ma w telefonie autokorektę. (2)
- 1 0
-
2024-04-16 08:26
(1)
A to aż tak ciężko jeszcze raz przeczytać co się napisało przed wysłaniem? Telefon myśli za Ciebie? Ty rządzisz telefon czy telefon Tobą?
- 1 0
-
2024-04-16 09:42
"Ty rządzisz telefon czy telefon Tobą?"
Heh. A zatem przeczytaj swój komentarz na głos sam do siebie :)- 1 0
-
2024-04-16 07:29
(6)
Dalej nie rozumiem, jakim cudem poprzednie pokolenie mogło wykupić mieszkania spółdzielcze za złotówkę...
- 6 13
-
2024-04-16 07:49
Bo 30+ lat splacali w czynszu kredyt spółdzielczy.
- 15 1
-
2024-04-16 07:56
(4)
Bo przez lata wpłacali pieniądze za te mieszkania, niczego za darmo nie dostali.
- 14 3
-
2024-04-16 08:10
(3)
Tak, to się nazywa "czynsz za wynajem" i w żaden sposób nie sprawia że masz prawo do mieszkania.
- 7 4
-
2024-04-16 08:28
(2)
Czynsz za wynajem to jedno, a to co wpłacali przed wybudowaniem i zamieszkaniem to drugie.
- 3 1
-
2024-04-16 08:50
On i tak nie rozumie. Szkoda sil
- 2 2
-
2024-04-16 08:59
Nie każdy wpłacał, nie piernicz głupot, po prostu pisowcy już wtedy rozdawnictwo wprowadzali dla głosów
- 2 3
-
2024-04-16 09:03
kto dostawał mieszkania ?
W PRL-u mieszkania dostawali wybrańcy, a nie całe pokolenie.
- 0 1
-
2024-04-16 07:31
Z moich obserwacji to kwestia indywidualna. Znam ludzi (zdecydowanie nie nowe pokolenie), ktorzy niczego nie szanuja, a nawet takich, ktorzy bardzo szanuja swoje, a cudze nie.
- 12 1
-
2024-04-16 07:08
(18)
Rowery to zabawki. Zalozenie bylo takie ze maja korki rozladowac i co? Rozladowaly? Ludzie zostawiaja gdzie popadnje ekipy zbueraja jak mamusia po dzieciach. Koszty? Kogo to obchodzi
- 25 5
-
2024-04-16 07:31
A, tak, samochodziki to zawsze zaparkowane tylko tam gdzie wolno :D (2)
Myślisz, że hołota, która znajduje sobie wymówki, żeby zaparkować swoją czterokołową zabawkę, "bo on musi", nagle zmieni się kompletnie wsiadając na rower, czy do dzielonego samochodu?
- 7 4
-
2024-04-16 08:21
(1)
Za parkowanie w niedozwolonym miejscu można dostać mandat, blokadę na koła, w najgorszym razie mieć odholowany samochód na płatny parking. Za zastawienie hulajnogą przejścia dla pieszych jeden z drugim kary nie dostanie. Nie dziwię się, że ludzie w złości je niszczą, bo to co się dzieje przechodzi ludzkie pojęcie.
- 4 1
-
2024-04-16 09:46
Kara za parkowanie to rzadkość.
Czy to znaczy że mogę "w złości niszczyć" źle zaparkowane samochody?
- 1 1
-
2024-04-16 07:32
Przydałaby się ekipa do zbierania samochodzików, jak zabawek po dzieciach. (1)
Rozwalone dużo bardziej, a odholowywać dalej jakimś cudem nie wolno.
- 1 5
-
2024-04-16 10:42
Lol przecież jest taka ekipa
nazywa się Straż Miejska, za to rowerzyści są bezkarni
- 1 1
-
2024-04-16 07:38
(7)
koszt roweru + napraw+ konserwacji+ ekipy sprzatajace+ windykacjia itd itp... koszta koszta koszta zeby jeden z drugim sobie pojezdzil bez sensu
- 5 1
-
2024-04-16 07:45
Tymczasem niepotrzebna nikomu obwodnica wzdłuż obwodnicy to rzędy wielkości większy koszt. (6)
Ale jak widać jak jeden z drugim ma sobie jeździć bez sensu samochodzikiem, to już dobrze wydane pieniądze.
- 0 9
-
2024-04-16 08:18
(5)
Oj głupiś Ty, głupi... Pojeździj sobie kilka razy latem albo choćby w godzinach szczytu po obwodnicy i zobaczysz, jak OMT jest niepotrzebna. Ale Ty samochodu nie masz i nie przekonasz się.
- 6 4
-
2024-04-16 08:23
Buhahahaha :D (4)
W jakiej banieczce żyją Janusze, że każdy komu wisi dróżka znikąd donikąd od razu musi nie mieć samochodu, a pewnie i statystycznego bolidu za 25k mocno zazdrościć? :D
Człowieku, na jeżdżący samochód można zarobić w dwa tygodnie w MakKanapce. Zejdź na ziemię.- 1 7
-
2024-04-16 08:32
(3)
Bardzo merytoryczna opinia, potwierdziłeś, że jesteś głupi.
- 6 2
-
2024-04-16 09:49
(2)
Wyobraź sobie, że podchodzi do Ciebie ktoś na ulicy wymachując Nokią 3310 i krzyczy że trzeba rozbudowywać sieć 2g, a Ty na pewno nie masz takiego luksusu jak telefon, więc nie zrozumiesz.
Tak mniej więcej wyglądają dla normalnych ludzi "argumenty" Twojego pokroju :)- 1 3
-
2024-04-16 13:48
Czyli nie masz samochodu i nie rozumiesz, dlaczego OMT jest potrzebna?
- 0 1
-
2024-04-16 16:32
akurat sieć 2g jeszcze długo popracuje, bo ma zasięg w srodku lasu
Wyłączane jest 3g, 4g jeszcze trochę popracuje, aż wszyscy ustalą co tak naprawdę 5g znaczy...
- 2 0
-
2024-04-16 08:28
wszystko co w nadmiarze, jest szkodliwe (4)
Poszukajcie na YT hasla ponizej...
"Plaga w Chinach. Miliony na masowych cmentarzyskach przez miliardowy biznes chciwych korporacji"
Najbardziej szkodliwy jest nadmiar ludzi. Glupich ludzi, uzurpujacych sobie prawo do kierowania zyciem innych...- 4 1
-
2024-04-16 09:51
Chiny mają rowery, my mamy niepotrzebne wielopoziomowe skrzyżowania, jak w Śródmieściu, czy na Jana Pawła... (3)
Efekt i powód ten sam.
- 1 4
-
2024-04-16 10:43
matka wie że głupiś? (2)
Chiny to maja całe wielopoziomowe miasta, jak byś wyjechał ze swojej wioski to byś wiedział
- 3 1
-
2024-04-16 11:30
I co, pomogło im to na korki? (1)
Nie? No patrz, komunistyczne budowanie dróg nie działa tak samo w Polsce, jak i w Chinach, kto by podejrzewał.
- 2 3
-
2024-04-16 16:40
tak, komunistyczne budowanie dróg...
...rowerowych.
Nawet nie wykonałeś tego wysiłku, aby się zapoznać z materiałem.
Chiny z żarliwością godną lepszej sprawy wdrażały rowery, skutery, rowery i samochody elektryczne...
Z tym samym efektem...
Jak to powiedział Einstein:
"Obłęd: powtarzanie w kółko tą samą czynność, oczekując innych rezultatów."
Nie drogi są źródłem problemu, nie samochody i nie ludzie... A przynajmniej, nie wszyscy. Problemem są dogmatycy i "cwane gapy" oraz ich bezrefleksyjni wykonawcy.- 1 1
-
2024-04-16 07:08
1500 złotych za taki wypadek? (4)
U bodnara przestępcy mają luz
- 17 6
-
2024-04-16 07:32
Za Ziobry było 300 :)
- 2 1
-
2024-04-16 07:37
(1)
Masz rację, przez 8 lat było porządne prawo i sprawiedliwość, potem przyszedł Bodnar i pierwszego dnia powiedział "nie nie, za wywroconego Traficara dawajcie najwyżej 1500" i tak zostało!
xD- 7 5
-
2024-04-16 20:10
Potwierdzam tak było. Słyszałem dzięki pegasusowi.
- 0 0
-
2024-04-16 08:59
diagnoza oczywista
po tym co napisałeś wiem kim jesteś i co ci dolega
- 4 1
-
2024-04-16 07:11
(10)
bez własności a co za tym idzie odpowiedzialności tak to jest, schwoajcie między bajki świat polegający na braku własności. Tak samo będzie czy już nawet jest z rynkiem wynajmu mieszkań. Przecież Już kiedyś chłopi pańszczyźniania rozróżniali robotę na tą u siebie i tą u pana.
- 206 12
-
2024-04-16 07:22
Czyli mamy dalej pracować za michę ryżu jak mówił pewien zakłamany polityk pseudo prawicy? :) (5)
- 9 26
-
2024-04-16 07:45
(1)
Czytania ze zrozumieniem nie nauczycieli Ciebie w szkole.
- 14 4
-
2024-04-16 07:55
*Nie nauczyli czytać ze zrozumieniem.
- 5 2
-
2024-04-16 08:53
każdy otrzymuje zapłatę adekwatną do kwalifikacji i odpowiedzialności (1)
jeśli Tobie przypada miska ryżu, to nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości
- 14 5
-
2024-04-16 10:11
Jeśli chodzi o ścisłość to każdy otrzymuje tyle ile pracodawna myśli że ujdzie mu płazem.
A za zakupy płaci tyle ile producent myśli że ujdzie mu płazem.
- 0 1
-
2024-04-16 09:33
Ten były doradca Tuska w latach 2010-2012? Za niemca nie ma michy ryżu, za tą są szparagi u Helmuta.
- 7 1
-
2024-04-16 07:55
(2)
Przecież oni na takim traktowaniu pojazdów zarabiają
- 2 18
-
2024-04-16 08:52
niby jak xD (1)
opowiedz nam
- 16 0
-
2024-04-16 11:42
wyręczę kolegę ;)
Nakładają tu się dwie rzeczy, nadprodukcja aut które gniły niesprzedane na placach, były o tym artykuły na początku pandemii praktycznie jeszcze trochę i nadawały by się do utylizacji i zwrot kasy za te auta z ubezpieczalni - za to płacimy pośrednio my wyższymi stawkami , do tego były jeszcze preferencyjne kredyty , które też pokryje szarak, bo żaden bank żadna ubezpieczalnia nie ma prawa upaść i każda niegospodarność w ostateczności i tak będzie dotowana przez państwo , a skąd państwo ma pieniądze to sami wpadnijcie na to :P
- 1 0
-
2024-04-16 11:21
Komuna - to nie ma prawa się udać
Daleko nie szukając nawet za PRL były pomysły na wspólne mieszkania, wspólne kuchnie czy wspólne toalety, a i tak kogo by się nie spytać to każdy wolał mieć własną :). Te komunistyczne pomysły dawania komuś czegokolwiek na co wcześniej nie zapracował sprowadzają się do tego że ludzie tych rzeczy nie szanują. Żeby taki komunizm się udał to każdy musiał by mieć "policjanta na głową" (czy to fizycznie czy w postaci wszczepionego chipa) i nieuchronność konsekwencji i to nie takich że pozbawienie wolności traktują jak sanatorium. My mamy jakieś takie szczęście że najpierw Ruskie nas chciały przekonać do tego, a teraz EU próbuje.
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.