Wypadek na trasie Słowackiego Gdańsk 05.01.2019
33482 wyświetlenia 5 stycznia 2019 (136 opinii)Wypadek na trasie Słowackiego ok. godziny 10. Kierowcą był starszy mężczyzna.
Więcej na ten temat
Opinie (136) 6 zablokowanych
-
2019-01-05 11:20
(5)
Artur, Ty za dużego odstępu mnie masz...
- 43 65
-
2019-01-05 13:09
Samochód to trup (2)
z łysymi oponami. Kierowca to palant, który zniszczył komuś samochód.
- 31 5
-
2019-01-05 15:00
Dwa
- 12 0
-
2019-01-05 15:17
a nawet dwa
- 10 0
-
2019-01-05 16:10
Kierowca pewnie z Gdanska
mistrzowie płaskich i suchych nawierzchni
- 8 10
-
2019-01-05 16:31
trzyma wystarczający, jak się okazało
więc uwaga bez związku, to nie odstęp spowodował zdarzenie, a łyse opony...ale ambicja pchała kierowce na lewy pas.
- 12 1
-
2019-01-05 11:20
(27)
stary zdezelowany smietnik , opony rocznik 2000 ale cisnie dumnie 80 lewym pasem ,a potem panie wladzo slisko bylo !!!! nie wiem co sie stalo , prawo jazdy do zabrania jak i dowod rejestracyjny
- 208 40
-
2019-01-05 11:43
Proponuję poczytać jaka jest średnia wieku aut w Polsce (17)
W Gdańsku to 13 lat i 187000 przebiegu. Wnioski nasuwają się same, co jeździ po naszych drogach
- 32 7
-
2019-01-05 12:26
Zabawne, że średni przebieg to taka okrągła liczba (6)
chyba że wysysasz te dane z palucha...
- 7 17
-
2019-01-05 12:31
Statystyki z Allegro
- 6 4
-
2019-01-05 12:45
Dane są z firm ubezpieczeniowych na podstawie polisy OC, która jest obowiązkowa więc ma każde auto w Polsce (4)
A jak wiesz trzeba pisać rocznik i przebieg samochodu do każdej polisy. No ale zesze lepiej być gamoniem, jak Ty i pisać aby pisać
- 13 3
-
2019-01-05 13:26
ty chyba nie kumasz co to średnia arytmetyczna (2)
no ale cóż, nie każdy musi mieć maturę...
- 8 5
-
2019-01-05 13:43
Wykształcenie to nie to samo co inteligencja (1)
No ale nie każdy musi być inteligentny
- 11 1
-
2019-01-24 03:49
Chyba?
Nie każdy może !!!!!
- 0 0
-
2019-01-05 15:33
Na podstawie zameldowania...
U nas jest masa tymczasowych mieszkańców i statystyka nie da rady
- 4 1
-
2019-01-05 12:52
(7)
Od 39 lat, jeżdżę bezkolizyjnie. Obecne, moje zadbane auto ma 22 lata.
Rzecz w tym, nie co, a kto jeździ, po drodze?- 50 4
-
2019-01-05 13:04
Zgadzam się z Tobą (2)
Ale z całą pewnością nowe auta mają różne systemy, które pomagają w takich sytuacjach.
- 14 7
-
2019-01-05 15:28
(1)
I tak
I nie
Najlepsze systemy będą bezradne w sytuacji gdy zawini najslabsze ogniwo łączące kierownice z pedalami i lewarkiem skrzyni biegów . . .
Nadmierna prędkość w stosunku do warunków na drodze i technicznych samochodu.- 28 0
-
2019-01-05 23:38
Zgadzam się z wypowiedzią.
W instrukcji obsługi bmw e36 była fajna uwaga w części dotyczącej systemów ABS i ASC: zastosowane systemy nie są w stanie zmienić praw fizyki.
Znaczna większość zdarzeń drogowych jest z winy kierowcy a nie samochodów czy złej drogi albo złośliwej pogody..
I tyle w temacie.- 4 0
-
2019-01-05 14:04
Należysz do promila takich osób (1)
Większość nie serwisuje, jeździ na starych oponach.
- 11 1
-
2019-01-05 17:25
Nie jest chyba aż tak źle, mój jedenastolatek też co rok przegląd i serwisowanie przechodzi, a wszystkie naprawy robię na bieżąco. Lubię swój samochód, a jazda nim sprawia mi przyjemność. Jedyne zaniedbanie to, nie sprzątam w nim za często, nie cierpię tego.
- 5 0
-
2019-01-05 16:04
Zadbane topojecie względne. Autodetailing, kosmetyka, ceramika, mycie na 2 wiadra? Nie, on to nie zadbane ;d. Mieszkałem kiedyś na zaspie, takie slumsy swoją droga, sąsiad miał stare daewoo. Dziadek tak je pilowal, aż dziw jak przez 30 lat nie mógł nauczyć sieuzywac sprzęgła przynajmniej jak średnio inteligentny człowiek.
- 2 5
-
2019-01-28 09:11
TO jeszcze napisz ile km rocznie robisz bo mój sąsiad też nigdy stłuczki nie miał ale wyjeżdża tylko 2 razy w tyg na większe zakupy...
- 0 0
-
2019-01-05 17:01
średnia to 15 lat i 200-250 tys przebiegu
60 % nowych kupowanych aut to samochody flotowe w leasingu ... dziękuję
- 4 1
-
2019-01-05 17:20
Beda pensje wyzsze dla ludzi a nie glodowe to beda lepsze auta
- 6 2
-
2019-01-05 12:13
jak zachowałby się samochód roczny w takim przypadku, znafcy? (5)
- 13 8
-
2019-01-05 13:23
pewnie o wiele lepiej, bo:
- roczne auto, to nowe opony,
- ESP/ABS i może coś tam jeszcze z elektroniki,
- nowe zawieszenie, więc lepsza przyczepność- 25 6
-
2019-01-05 13:43
Jak już chcesz wiedzieć (1)
to roczniak by tam jechał szybciej i nic by się nie stało (nie dotyczy matek w suvach)
- 15 7
-
2019-01-05 14:16
to dlaczego tylko ten zaliczył dzwona a reszta przejeachał bazkolizyjnie?
- 5 1
-
2019-01-05 17:02
o niebo lepiej
- 0 2
-
2019-01-05 17:27
Roczny miałby lepsze ogumienie, może kontrolę trakcji i pewnie by przyczepności nawet na chwilę nie stracił
- 4 0
-
2019-01-05 14:11
Dokładnie tak (1)
złom na lewym pasie z łysymi letnimi oponami sunie ponad 80km/h w miejscu gdzie jest 50km/h. a potem olaboga.
- 21 2
-
2019-01-07 09:14
jeszcze amorki... amortyzatory też są bardzo ważne
- 1 0
-
2019-01-07 19:17
Akurat opony miał nowe
Wiem bo widziałem zdjęcia z telefonu kolegi. Mies ja obok i akurat mial tam auto zaparkowane
- 0 0
-
2019-01-05 11:24
(3)
czy z kierowcą wszystko ok?
- 47 20
-
2019-01-05 11:44
Tylko posiwiał i wyłysiał momentalnie
i policjant zatrzymał dowód osobisty podejrzewając fałszerstwo
- 7 11
-
2019-01-05 16:54
nie (1)
nie wszystko z nim ok - widać przecież na filmie
- 7 1
-
2019-01-05 18:46
Z glacą na pewno cos nie tak ,jak widać powyżej.
- 4 0
-
2019-01-05 11:36
(1)
dobrze, że nikt chodnikiem nie maszerował
- 97 1
-
2019-01-05 16:50
Chciał kozacko zaparkować na ręcznym ale nie do końca się udało.
- 7 0
-
2019-01-05 11:40
Ładnie wykręcał kontry (3)
kierownico
- 46 3
-
2019-01-05 11:52
błyskawiczna redukcja, ręczny w robocie no i załączyć nitro
turbo wyje, spoiler wibruje, wiatr rozgarnia kosmyki włosów
tylko te zaparkowane wieśniaki zepsuły drift :(- 28 1
-
2019-01-05 17:00
Ale zatańczył
- 2 0
-
2019-01-05 21:10
A wystarczyło puścić kółko w odpowiednim momencie
I sam wyjdzie.
Chociaż ja tu widzę łyse kapcie z tyłu, więc i to by pewno nie pomogło.- 0 2
-
2019-01-05 11:41
Aaaa (1)
Ale urwał.. Ale to było dobre. Starszy Pan a zapisała jak małolat przerdzewiala Hanią
- 16 11
-
2019-01-05 12:30
Niespelnione marzenia o przerznietej Hani
- 7 4
-
2019-01-05 11:58
Artur a jak Twoje (11)
odstep, siedzenie na zderzaku i predkosc? Nagle zaczales hamowac na lewym pasie bo zobaczyles kolizje? A jakby ktos w Ciebie wjechal na tym lewym pasie (patrz wypadki na obwodnicy). Moim zdaniem troche przyczyniles sie do tej kolizji. W fordzie zawiodly na pewno opony, stan zawieszenia.
- 34 101
-
2019-01-05 13:06
Artur wyhamował bez problemu
- 17 4
-
2019-01-05 13:11
odstęp był aż za duży ;) (8)
to nie obwodnica, albo autostrada. Kierowca forda nie opanował mocy i pewnie nie zmienił slików na zimowe.
- 15 9
-
2019-01-05 15:37
(7)
a co do tego zdarzenia mają opony zimowe? +6 stopni i zero śniegu. W takiej pogodzie to raczej klasa przyczepności opony na mokrej nawierzchni się liczy
- 7 6
-
2019-01-05 15:50
(6)
Letnie w niskich temperaturach robią się twarde, ekspercie... A im twardsza opona tym gorsza przyczepność.
- 13 2
-
2019-01-05 16:04
(5)
Dlatego używam dobrych wielosezonówek
- 6 9
-
2019-01-05 16:13
wielosezonówki to mit (3)
wierzysz że jednocześnie na rynku są letnie które w niskiej temepraturze twardnieją i wielosezonowe bez tej wady?
Zimą zimowe, latem letnie. Takie to trudne?- 7 7
-
2019-01-05 16:24
Mit to zimowe używki na nasze drogi przywiezione z Francji. Tam się używa innych mieszanek.
- 3 0
-
2019-01-05 17:34
człowieku mit, to może był 10, 15 lat temu, technika poszła do przodu, teraz są opony są robione z innej mieszanki, 2 lata temu w osobówce przeszedłem na wielosezon, na tą zimę kupiłem nowe klebery do dostawczaka, są lepsze od zimowek które wcześniej miałem, klasa na mokre B, grunt to kupić dobre np. właśnie klebery, continentale, a nie dębica, czy chińskie
- 5 0
-
2019-01-05 22:21
Tja..
A jakby Ci w wulkanizacji powiedzieli, że zimą zimowe, wiosną wiosenne, latem letnie i jesienią jesienne to też zmienialbys cztery razy w roku?
Ja też mam dobre, nowe wielosezonówki i nawet na ostatniej gołoledzi dużych problemów nie miałem.- 5 0
-
2019-01-05 18:48
Mózgu zacznij lepiej używać ,expercie od siedmiu boleści.
- 2 1
-
2019-01-05 16:37
mial nie hamować?!
i ma jeszcze odpowiadac za kogos za nim...co ty bredzisz, kolejny fachowiec z miesięcznym.
ps. ja sie przyczyniłem, bo powinienem kierowcy forda podarować nowy i sprawny samochod- 14 1
-
2019-01-05 12:08
A może poprostu zle się poczuł.. (4)
Może poprostu źle się poczuł? Stracił przytomność i panowanie w związku z tym nad autem...!
- 38 31
-
2019-01-05 12:24
Ta, grom z jasnego nieba go uderzył... (1)
Jak się źle czujesz to nie siadaj za kółko. Jak się robisz senny to zjedź na najbliższy parking. Jak bierzesz leki, po których niepowinieneś obsługiwać maszyn to nie zgrywaj chojraka.
To nie są żadne odkrywcze pomysły. To są podstawy.- 10 12
-
2019-01-05 20:20
po minusach widać, że niektórzy uważają, że kierowca ma prawo źle się poczuć w czasie jazdy
takim osobom życzę potrącenia przez starszego pana co to własnie źle się poczuł,
kierowca ma być zdolny do jazdy albo w ogóle nie jechać bo jak zasłabnie to jest potencjalnym mordercą, jak się zaczyna słabo czuć w czasie jazdy musi się natychmiast zatrzymać w pierwszym bezpiecznym miejscu a już na pewno nie śmigać lewym pasem- 4 1
-
2019-01-05 16:38
kontrował to widać
nie pitol,nie zasłabł,przecież widać,że kontrował ale zimówki na mokrym tak się zachowują,po prostu deko zbyt szybko i tyle w temacie
- 6 1
-
2019-01-05 16:40
na bank zle sie poczul
jak wysiadl i zobaczyl co narobil
- 6 1
-
2019-01-05 12:17
...i po grzyba zwolniłeś jak przed tobą pusta droga? (5)
żeby ten z tyło sobie w twoim bagażniku garaż zrobił?
- 27 40
-
2019-01-05 12:39
(4)
.. po to aby zobaczyć czy kierowca który uległ kolizji nie potrzebuje pomocy. Takie mamy prawo i przyzwoitość powinna nam to nakazywać. A nie każdy w swoją stronę i myślenie że ktoś inny pomoże ...
- 27 2
-
2019-01-05 16:05
(3)
ale nie na lewym pasie ...
- 1 12
-
2019-01-05 18:48
Co za pier...nie
Rzeczywistość wg. ciebie...
Ten pan zmarł dlaczego oskarżony pojechał dalej i nie udzielił pomocy? A bo byłem na lewym a nie prawym pasie.
Zatrzymał się pan na lewym pasie żeby udzielić pomocy poszkodowanemu a nieuważny kierowca który jechał za panem i nie zachował bezpiecznej odległości która pozwoliła by mu wyhamować jego auto w pana wjechał. No cóż. Jest pan winny tej sytuacji.- 3 2
-
2019-01-05 19:55
(1)
Co tu ma do rzeczy lewy pas? To jest teren zabudowany, ograniczenie 50km/h, lewoskręty, to nie jest autostrada żeby zatrzymywanie się na lewym pasie stwarzało zagrożenie, ludzie... Pomyślcie odrobinę zanim napiszecie.
- 2 1
-
2019-01-28 13:52
To ma do rzeczy, że w tym momencie trzeba było zjechać z drogi, bo były do tego warunki, wysiąść i iść pomóc. Ktoś stracił panowanie na drodze i wyjechał poza nią, nic więcej tam się nie wydarzyło, żeby blokować ruch, czy to takie ciężkie do zrozumienia, że w innym przypadku sam stwarzasz dodatkowe zagrożenie (niezależnie od ograniczeń i miejsca)? Masz obowiązek pomóc, ale masz też obowiązek myśleć i nie tamować ruchu, jeśli nie ma takiej potrzeby. Jeśli masz z kimś niegroźną kolizję to też zamiast zjechać zostajesz na środku drogi, bo jest 50 i to jest teren zabudowany? Jeśli tak to gratuluję. No i jak ja uwielbiam te Wasze "ludzie" w komentarzach, tak bardziej władczo brzmi :D
- 0 0
-
2019-01-05 12:20
prędkość, warunki na drodze - mokro, asfalt - bez śrutowania i mamy przepis na kolizję na tym odcinku (1)
do wszystkich którzy pierwszy raz widzą kolizję/wypadek na Słowackiego - tam są ograniczenia prędkości. nie raz było info o wypadku w którym udział brały nowsze samochody. nikt nikogo nie zmusi do kupowania nowego samochodu, nie ma takiego przymusu.
- 14 7
-
2019-01-05 15:38
Tylko prędkość.
Wszystko inne jest ok o ile kierowca nie jest do bani.
Masz obowiązek dostosować prędkość do warunków panujących na drodze.
Nie umiesz tego robić? Oddaj prawo jazdy.- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.