- 1 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (60 opinii)
- 2 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (382 opinie)
- 3 Spór o słowa, które padły w Dworze Artusa (334 opinie)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (35 opinii)
- 5 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (184 opinie)
- 6 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (133 opinie)
14 chętnych na stanowisko urzędnika-omnibusa
Ani wysokie wymagania, ani nieprzeciętnie długa lista obowiązków, ani skromna jak na oczekiwania pensja nie zraziły kandydatów na stanowisko superurzędnika w gdańskim magistracie. Chętnych na to stanowisko jest czternaście osób.
Przeczytaj więcej o tym jak zostać super urzędnikiem w gdańskim magistracie
Główny specjalista ds. komunikacji i marki miasta to nowe stanowisko, które, sądząc po stawianych przed kandydatem wymaganiach i obowiązkach, ma łączyć w sobie kompetencje kilku działów, w tym biura prezydenta ds. promocji miasta, biura prasowego, a także Wydziału Rozwoju Społecznego. Etat ten zahacza również o kompetencje doradcy prezydenta ds. mediów społecznościowych.
Wśród wymagań stawianych przez miasto (a właściwie prezydenta Pawła Adamowicza, z inicjatywy którego powstało nowe stanowisko) jest m.in. biegła znajomość języka angielskiego, dobra znajomość innych języków obcych, minimum 4-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem, wiedza specjalistyczna z zakresu marketingu, public relations, prawa prasowego, prawa autorskiego, bardzo dobra znajomość lokalnego rynku mediów.
Z kolei do obowiązków specjalisty ds. komunikacji i marki miasta należeć będą m.in.: opracowywanie i wdrażanie założeń jednolitej polityki informacyjnej dla wszystkich jednostek organizacyjnych miasta, współpraca z mediami lokalnymi, krajowymi i zagranicznymi, organizowanie spotkań i konferencji prasowych, przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych i publikacji, koordynowanie wydarzeń związanych z życiem Miasta i jego mieszkańców w zakresie jednolitej polityki informacyjnej Miasta.
Ponadto: organizowanie konsultacji społecznych, spotkań prezydenta z mieszkańcami, inicjowanie spotkań władz miasta z liderami społeczności lokalnych, badanie opinii mieszkańców w sprawach realizacji zadań miasta, inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących życia społecznego miasta, prowadzenie zadań w zakresie Budżetu Obywatelskiego. A i to nie wszystko.
Choć na tak wymagającym stanowisku można będzie zarobić od 2,8 tys. do 4,8 tys. zł brutto, chętnych do pracy jest sporo.
- Na to stanowisko aplikuje czternaście osób - informuje Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gdańska. Ocena nadesłanych aplikacji nastąpi w przyszłym tygodniu.
Miejsca
Opinie (122) 7 zablokowanych
-
2015-03-04 11:42
niech kandydaci się nie łudzą
już stanowisko dawno jest obsadzone, u nas też tak jest, robią nabór bo muszą
- 8 3
-
2015-03-04 13:07
kiedy stanowisko Główny Spacjalista ds. Podziwiania Tęczy
ewent. Menadżer ds. Zapobiegania Burzom Piaskowym?
A tak na serio przecież to stanowisko to dublowanie kompetencji kilku istniejących już stanowisk - rzecznika prasowego, pionu promocji, konsultacji społecznych etc.- 7 2
-
2015-03-04 14:58
Paluch byłaby dobra na to stanowisko.
- 1 2
-
2015-03-04 15:13
Łof łof zawistne trole, szczekajcie i patrzcie ....
... jak kolorowa, wesoła karawana odjeżdża , zostając was nieprzystosowanych w tym szarym i coraz bardziej odizolowanym od rzeczywistości ogonie :) więcej kolorów Wam życzę smutniutkie trolunie :-*
- 1 1
-
2015-03-04 17:01
And the winner is:
siostrzeniec kierowniczki działu tego czy tamtego.
- 4 2
-
2015-03-04 19:59
Szanowni POddani,
Proszę nie wysyłajcie swoich aplikacji na to stanowisko. Już zdecydowaliśmy, kto wygrał konkurs.
- 0 1
-
2015-03-04 22:47
ocena aplikacji
A po co oceniać? Na pewno już wiadomo kto wygrał:D Jak to w urzędzie:D
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.