- 1 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (162 opinie)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (139 opinii)
- 3 50 lat pracuje w jednym zakładzie (13 opinii)
- 4 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (187 opinii)
- 5 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (75 opinii)
- 6 Mieszkam nad morzem i co mi zrobisz? (364 opinie)
5 lat więzienia za śmiertelny wypadek po pijanemu
Skutki wypadku na pasach. Film z ubiegłego roku.
Wyrok pięciu lat więzienia usłyszał 35-letni mężczyzna, który śmiertelnie potrącił 73-latka w Gdyni. Do zdarzenia doszło 6 listopada 2022 r. na ul. Witomińskiej, nieopodal cmentarza Witomińskiego w Gdyni. Kierowca w chwili wypadku był pod wpływem alkoholu. Wyrok jest nieprawomocny.
Z relacji świadków wynikało, że w listopadową niedzielę ubiegłego roku, tuż przed południem, kierowca osobowego seata, jadąc w kierunku Witomina, potrącił pieszego przechodzącego przez jezdnię. Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych, choć auto zatrzymało się kilkanaście metrów za nim.
- Pieszy był na końcu przejścia. Seat z impetem go skosił. Sprawca natychmiast uciekł do lasu. Ludzie nie dogonili go - napisał w Raporcie jeden ze świadków.
73-latek zmarł w szpitalu
Jak mówili gdyńscy policjanci, poszkodowany pieszy to około 70-letni mężczyzna. W ciężkim stanie został odwieziony do szpitala. Niestety, senior zmarł.
Co w sprawie ustaliła prokuratura?
- Kierujący samochodem marki Seat, w obszarze zabudowanym, na którym obowiązuje ograniczenie prędkości do 50 km/h, jechał z nadmierną prędkością. Nie zachował szczególnej ostrożności, zbliżając się do przejścia dla pieszych i nie ustąpił pierwszeństwa znajdującemu się na pasach mężczyźnie, potrącając go - informuje prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Potrącenie na przejściu przy cm. Witomińskim (102 opinie)
Pokrzywdzony z licznymi i ciężkimi obrażeniami ciała został przewieziony do szpitala, a sprawca zbiegł z miejsca zdarzenia, nie udzielając pomocy pokrzywdzonemu.
- Pomocy pokrzywdzonemu nie udzielił również pasażer pojazdu, który oddalił się z miejsca zdarzenia. Uniemożliwił także zatrzymanie sprawcy wypadku osobie, która podjęła za nim pościg. Odpychając ją od sprawcy, umożliwił mu ucieczkę - mówi prok. Wawryniuk.
Nieprawomocny wyrok. Skazani kierowca i pasażer
W tej sprawie sąd wydał wyrok, który jest nieprawomocny. Obu oskarżonych uznał winnymi zarzuconych im przestępstw.
- Wobec kierowcy orzekł karę łączną 5 lat pozbawienia wolności oraz dożywotni zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych. Zasądził również nawiązkę w kwocie 10 tys. złotych na rzecz osoby najbliższej dla pokrzywdzonego oraz świadczenie pieniężne w kwocie 5 tys. złotych na rzecz Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym Przestępstwem oraz Pomocy Postpenitencjarnej - informuje prokurator.
Wobec drugiego z oskarżonych orzekł karę łączną 2 lat ograniczenia wolności. Ta polegać ma na obowiązku wykonywania nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cel społeczny, w wymiarze 30 godzin w miesiącu. Na rzecz osoby najbliżej dla pokrzywdzonego zasądził od oskarżonego 3 tys. złotych zadośćuczynienia.
Opinie (379) ponad 20 zablokowanych
-
2023-10-06 20:57
Opinia wyróżniona
Wyrok moze oburzac ale... (50)
Pamiętajcie że sąd działa w granicach i na podstawie prawa. Jeżeli kodeks karny za smiertelny wypadek przewiduje do 8 lat więzienia, to jak sędzia ma dać 25 lat, której to kary domagają się ludzie w komentarzach?
Chcecie inne prawo? Wniski do ustawodawcy, nie sądu...- 203 38
-
2023-10-09 08:19
A czy orzekł 8 lat? Nie doczytałem się. Kpina nie wyrok.
- 0 0
-
2023-10-07 18:57
Ucieczka z miejsca wypadku powinna z automatu powodować maksymalny wyrok
I bezwzględny areszt.
- 3 0
-
2023-10-07 13:54
Za wypadek jest do 12 lat a może już do 16
W tej sytuacji powinna być górna granica.
- 3 0
-
2023-10-07 12:16
Kodeks do 8 lat
a sędzia 5 lat. Sady są skorumpowane.
- 4 1
-
2023-10-07 12:03
5 to nie 8. Faktycznie. Ten wyrok oburza... (1)
Ale macie coście chcieli. Gdyby wszystkim komuchom strzelać we łby 9 czerwca 89, to dziś nie mielibyśmy do czynienia z ich tępymi pomiocinami... To czego nie zrobiono wtedy trzeba będzie zrobić dziś. W gruncie rzeczy, to te same rodziny, tylko pokolenia kolejne...
- 8 7
-
2023-10-07 13:17
i dlatego piotrowicz dziś jest sędzią tzw. trybunału z ramienia pislamu.
No i wielu innych towarzyszy jest w tej partii.
- 12 2
-
2023-10-07 12:01
SĄD
to nadzwyczajna kasta ludzi co się czepjata ps pozdro dla nasztubowskiego i żydaka
- 4 1
-
2023-10-07 09:58
Skoro w granicach prawa,
to górna granica odpowiedzialności za wypadek śmiertelny spowodowany po pijanemu wynosi 12 (powtarzam: dwanaście) lat. A tu typ dostał tylko 5.
- 12 0
-
2023-10-07 09:30
A zgadnijcie, jakie wyroki mają myśliwi, którzy śmiertelnie postrzelą przypadkowego spacerowicza?
- 8 1
-
2023-10-07 09:03
Częściowo masz rację. Ale jednak mógł dostać 12 lat a nie 5.
- 9 0
-
2023-10-07 00:40
(1)
to nie był wypadek z zimną krwią zaplanowane zabójstwo jak sądzone powinno być każde uruchomienie pojazdu pod wpływem alkoholu.
- 3 9
-
2023-10-07 09:31
Jakaś podstawowa interpunkcja by się przydała.
- 9 0
-
2023-10-07 05:37
(1)
Ten facet prowadził po pijaku, mocno przekroczył dozwoloną prędkość, zabił w tym stanie człowieka i jeszcze nawiał z miejsca zdarzenia. Jak sąd nie znalazł tu okoliczności i możliwości, żeby klepnąć chociaż 10-12 lat to ja tu naprawdę czegoś nie rozumiem. Ten typ za 2 lata wyjdzie, dociera do ciebie?
- 19 0
-
2023-10-07 20:34
mało tego, że wydzie ;) wierzysz, że nie wsiądzie za kółko?
- 3 0
-
2023-10-06 23:04
Po pijanemu to 12 lat
- 16 0
-
2023-10-06 22:16
Słabo znasz prawo.
Owszem - do 8 lat za zabicie na pasach. Ale alkohol w organizmie kierowcy zmienia wszystko i kara może być znacząco wyższa. Do tego ucieczka z miejsca zbrodni /tak, zbrodni/ to dodatkowa kara.
- 23 1
-
2023-10-06 21:52
Zaraz,zaraz. (1)
Popełnił więcej przestępstw,ucieczka z miejsca wypadku,nieudzielenie pomocy ,jak to się ma do 5lat ?
- 31 0
-
2023-10-07 20:31
a jego kolega nie udzielił pomocy i dostał 2 lata
- 0 0
-
2023-10-06 21:39
Jesli może dać za zwykły wypadek śmiertelny do 8 lat to dodatkowo dodajac jazdę po pijaku może dać 12.
Zatem dlaczego daje 5 (gdzie po 2.5 roku możesz ubiegać się o przedterminowe zwolnienie za dobre sprawowanie) gdy może dać 12?
Pomijam fakt, że dopiero co było o tym, że babeczka zabiła kobiete na hulajnodze i ją sąd uniewinnił...- 26 0
-
2023-10-06 21:06
Może oburzać i oburza (11)
Kierowca był nawalony i uciekł z miejsca wypadku, w związku z czym górna granica wynosi 12 lat, a nie 8. I jak się do tego ma zasądzone 5 lat?? To jest po prostu kpina, a nie żadna sprawiedliwość. Ciekawe jakich to okoliczności łagodzących sąd się doszukał, że typ dostał tylko 5 lat, czyli w praktyce wyjdzie po 3 - 3,5.
- 55 3
-
2023-10-08 11:18
Sad sie zadnych nie doszukal, obronca je recytowal.
I uwaga, bo to wywola kolejna fale sprzeciwu wobec otaczajacej Cie rzeczywistosci - taka okolicznoscia jest m.in. wiek ofiary.
- 0 0
-
2023-10-06 21:52
Pewnie nie był karany (5)
Dla sądu to ważne że nie był wcześniej karany. No bo gdyby już kiedyś kogoś zabił to dostał by max a tak to połowę
- 5 17
-
2023-10-08 06:46
I byl grzeczny nad wyraz.
- 0 0
-
2023-10-06 22:04
chore jest to, że wszystko co się stanie na drodze to traktują jak wypadek (3)
a definicja wypadku jest całkiem inna, kto udowodni czy ten koleś mógł wyhamować albo nie, kto udowodni czy widział go albo nie, a może z premedytacją trafił przechodnia bo tak chciał, kto to może wiedzieć, ale stało się na ulicy to wypadek
- 14 2
-
2023-10-06 22:13
Wypadek to jest nieświadomy (2)
Jak pijany wsiadasz za kierownicę to nigdy nie powinien być wypadek. Pijany kierowca godzi się na konsekwencje swojej jazdy wsiadając za kółko.
- 34 2
-
2023-10-07 20:26
jakby takich pijaków zamykali
to następnym razem by się 10 razy zastanowił zanim by wsiadł za kierownicę.... wypadek może być wtedy jak jedziesz zimą jesteś trzeźwy, na drodze jest lód, jedziesz przepisowo, ktoś ci wejdzie pod koła i w żaden sposób nie dasz rady wyhamować ani uniknąć zderzenia z człowiekiem... to jest wypadek. a nie jak jedziesz pijany, potrącisz kogoś i uciekasz... chyba świadomie uciekasz? a nie.. czekaj... był pijany, więc nie był świadomy, że ucieka, więc to się nie liczy
- 4 0
-
2023-10-06 22:19
też tak rozumuję
- 19 1
-
2023-10-06 21:28
5 lat na sztywno, jezeli byl niekarany (3)
To dość surowa kara
- 3 42
-
2023-10-06 22:20
Surowa kara dla pijaczka zabójcy?
Powinien dostać maksa z kk, czyli 12 lat.
- 32 0
-
2023-10-06 21:49
Nie żartuj proszę (1)
Zabił po pijaku i jeszcze uciekł. Mógł dostać 12 lat, a dostał raptem 5, czyli mniej niż połowę tego co mu groziło. Nie burzyłbym się, gdyby jako niekarany wyłapał choć 7, ale 5?? To po prostu nie do przyjęcia.
- 38 1
-
2023-10-08 11:22
Dostal calkiem surowy wyrok w porownaniu z innymi wyrokami w podobnych sprawach.
A skoro obowiazujace prawo jest nie do przyjecia, to masz akurat swietna okazje, zeby cos z tym zrobic. Tylko nie mozesz zaglosowac na nikogo, kto byl juz u wladzy po 1989 roku, bo oni tego prawa nie zmienia - mieli juz mnostwo okazji. Jasne jest wrecz, ze oni tego prawa potrzebuja.
- 0 3
-
2023-10-06 20:59
Zmienić kwalifikację czynu, to nie wypadek, a zabójstwo - każdy kto po pijaku prowadzi auto jest potencjalnym zabójcą, (18)
a ten stał się realnym.
- 76 9
-
2023-10-07 11:51
Z zabójstwem mamy do czynienia gdy jest zamiar popełnienia czynu. Tutaj tego raczej nie udowodnisz. (8)
Warto poczytać zanim się zacznie tyrady pod wpływem emocji pisać.
- 5 14
-
2023-10-08 15:34
Jak nie udowodnisz? Jak wsiadasz po pijaku za kierownicę i powodujesz śmiertelny wypadek
to zabijasz z premedytacją. Więc 20 lat to mało, a 5 to pusty śmiech na sali. Na prawdę ktoś sobie jaja robi ze sprawiedliwości.
- 0 0
-
2023-10-08 10:46
Udowodnienie jest nad wyraz proste. (1)
Prowadząc kompletnie pijany samochód akceptujesz fakt, że przy okazji kogoś zabijesz, ale masz to gdzieś i się na to godzisz. Koniec, kropka.
- 1 0
-
2023-10-08 11:16
Skoro to samochod jest kompletnie pijany, odczep sie od kierowcy.
- 0 0
-
2023-10-08 08:47
Jest zamiar prawdopodobny.
- 0 0
-
2023-10-07 14:50
(1)
Jazda po pijanemu i nadmierna prędkością spokojnie spełnia warunki zamiaru ewentualnego zabójstwa
- 16 0
-
2023-10-07 17:34
To byłby precedens
Zarzut można przedstawić jaki tylko się chce, natomiast pytanie brzmi, jak do tego podejdzie sąd. Tego Sebę broni naprawdę dobry adwokat, więc cienko widzę skazanie go z art. 148.
- 0 0
-
2023-10-07 14:15
Bzdura (1)
Można być skazanym za zabójstwo nieumyślne. Nie pisz bzdur. Wsiadając do auta po pijaku musisz mieć świadomość, że możesz kogoś zabić.
- 14 0
-
2023-10-08 11:15
Zabawne to jest, bo wiekszosc pijakow wsiada za kolko wlasnie z powodu braku swiadomosci.
- 0 0
-
2023-10-06 21:28
Na jakiej podstawie zmienic? (8)
Jeżeli ukradniesz jabłko to masz być sadzony jakbyś ukradł jacht?
- 19 37
-
2023-10-07 13:53
Co ty bredzisz
- 1 0
-
2023-10-06 22:18
Na oczywistej podstawie. (6)
Sprawca zabójstwa był pod wpływem alkoholu.
- 42 8
-
2023-10-06 23:07
Jak pijany ukradniesz jabłko (5)
To odpowiadasz jakbyś ukradł jacht?
- 10 33
-
2023-10-07 14:39
Tzw wolne sądy to dno (1)
Kasta
- 8 6
-
2023-10-08 10:36
Lepiej włożyć kasetę do jamnika i sobie posłuchać, niż pisać takie dyrdymały :P
- 0 2
-
2023-10-07 14:13
Szanowny panie od kradzieży jabłek. (1)
Ukradniesz jabłko lub jacht, Lamborghini lub marny batonik - jesteś sądzony za kradzież. Zabijesz kogoś samochodem, pod wpływem alkoholu, zupełnie lekceważąc przepisy, a następnie uciekasz jak szczur do lasu i ... jesteś sądzony za ... spowodowanie wypadku. Klei ci się to?
- 23 1
-
2023-10-08 11:13
Polskie prawo sie Polakom nie klei, dlatego dziesiaty raz zaglosuja zaraz na tych, ktorzy tego prawa nie chca zmieniac.
Zostal skazany za spowodowanie wypadku bedac pod wplywem narkotyku, bo po pijanemu spowodowal wypadek. Wlasnie dla takich sytuacji ten przepis powstal i nie ma znaczenia, czy Ci sie to klei. To tylko Ziobro ma interes w tym, zeby stawiac odklejone od rzeczywistosci prawnej zarzuty, bo potem moze wyjsc ponownie i belkotac o demonicznych kastach, ktore dzialaja przeciwko niemu.
- 0 3
-
2023-10-07 13:54
Idz się leczyć
- 11 1
-
2023-10-06 17:33
Opinia wyróżniona
(15)
Jak to jest. Jedziesz zabijasz dostajesz 5 lat
Idziesz z zamiarem zabicia dostajesz 25 lat
Czy się różni jedna smierć od drugiej? Czy zabicie człowieka ma różną cenę?- 224 22
-
2023-10-08 11:40
przecieź w swoim pytaniu masz odpowiedź,
myślenie i trochę wyobraźni nie boli
- 0 1
-
2023-10-06 21:59
Nie takie głowy nad tym myślały...
- 0 2
-
2023-10-06 21:08
Różnica tkwi w zamiarze i umyślności czynu.
- 6 1
-
2023-10-06 17:52
rózni się zamiarem (6)
i winą
- 6 13
-
2023-10-06 18:16
Zamiarem? Wsiadasz za kółko pijany to jakie masz zamiary? (5)
Pokojowe?
- 38 5
-
2023-10-06 18:22
mam zamiar dotrzeć do miejsca przeznaczenia (4)
inaczej niż w zamiarze popełnienia zabójstwa
- 12 12
-
2023-10-07 20:38
jak masz zamiar dotrzeć do miejsca przeznaczenia do zamawiasz taksówkę
a nie wsiadasz za kierownicę pijany
- 3 0
-
2023-10-07 20:37
i wierzysz w to, że nie widzisz dobrze pasów na drodze
ale dojedziesz do domu szybko i bezpiecznie?
- 0 0
-
2023-10-06 21:06
Pijany kierowca to potencjalny morderca.
ile razy ryzykuje zabicie człowieka? I za to tylko 5 lat ? To morderstwo z premedytacją. Za każdym razem wie , że może kogoś zabić. Nie ma niestety sprawiedliwości w tym kraju. Wolne sądy niestety.
- 12 5
-
2023-10-06 21:06
Nieprawda, tu znak równości z zamiarem zabójstwa
- 7 5
-
2023-10-06 17:34
(1)
Ile wydasz na adwokata
- 24 1
-
2023-10-06 21:05
To orzekający niezależny nazywa się teraz adwokatem?
- 3 0
-
2023-10-06 17:37
(2)
25 to górne zagrożenie danego czynu a nie "dostajesz"
- 5 2
-
2023-10-06 18:17
dożywocie to górna granica za zabicie człowieka
- 15 0
-
2023-10-06 17:38
Za ucieczkę z miejsca i mataczenie powinno być 25 lat. A tak to wtedy było
- 28 0
Wszystkie opinie
-
2023-10-06 17:32
Dlaczego tak mało? (7)
Jego środowisko szykuje seata na powrót mordercy. Sami nie lepsi, zap..lają po osiedlu busami dzień w dzień, z nikim się nie liczą
- 43 2
-
2023-10-06 17:38
Jak wiecie kto, weźcie sprawy w swoje ręce. W kartonowym państwie innej rady nie ma. (3)
- 14 4
-
2023-10-06 18:14
Mamy "Wolne Sady"
Biorą czynny udział w polityce w wiecach PO.
- 9 5
-
2023-10-06 21:16
Wzięliście już raz sprawy w swoje ręce
Na demonstracjach w obronie tzw. wolnych sądów.
- 2 2
-
2023-10-07 00:31
To nie Państwo jest kartonowe. Podział władzy.
- 1 0
-
2023-10-06 17:46
(1)
Ale kto to mu szykuje? I kto busami jeździ?
- 2 1
-
2023-10-06 17:49
Gang kanapowy
- 2 0
-
2023-10-06 20:33
A po co więcej?
ZUS nie traci a dłuższy pobyt to wyższe koszta, win win
- 0 1
-
2023-10-06 17:33
Opinia wyróżniona
(15)
Jak to jest. Jedziesz zabijasz dostajesz 5 lat
Idziesz z zamiarem zabicia dostajesz 25 lat
Czy się różni jedna smierć od drugiej? Czy zabicie człowieka ma różną cenę?- 224 22
-
2023-10-06 17:34
(1)
Ile wydasz na adwokata
- 24 1
-
2023-10-06 21:05
To orzekający niezależny nazywa się teraz adwokatem?
- 3 0
-
2023-10-06 17:37
(2)
25 to górne zagrożenie danego czynu a nie "dostajesz"
- 5 2
-
2023-10-06 17:38
Za ucieczkę z miejsca i mataczenie powinno być 25 lat. A tak to wtedy było
- 28 0
-
2023-10-06 18:17
dożywocie to górna granica za zabicie człowieka
- 15 0
-
2023-10-06 17:52
rózni się zamiarem (6)
i winą
- 6 13
-
2023-10-06 18:16
Zamiarem? Wsiadasz za kółko pijany to jakie masz zamiary? (5)
Pokojowe?
- 38 5
-
2023-10-06 18:22
mam zamiar dotrzeć do miejsca przeznaczenia (4)
inaczej niż w zamiarze popełnienia zabójstwa
- 12 12
-
2023-10-06 21:06
Nieprawda, tu znak równości z zamiarem zabójstwa
- 7 5
-
2023-10-06 21:06
Pijany kierowca to potencjalny morderca.
ile razy ryzykuje zabicie człowieka? I za to tylko 5 lat ? To morderstwo z premedytacją. Za każdym razem wie , że może kogoś zabić. Nie ma niestety sprawiedliwości w tym kraju. Wolne sądy niestety.
- 12 5
-
2023-10-07 20:37
i wierzysz w to, że nie widzisz dobrze pasów na drodze
ale dojedziesz do domu szybko i bezpiecznie?
- 0 0
-
2023-10-07 20:38
jak masz zamiar dotrzeć do miejsca przeznaczenia do zamawiasz taksówkę
a nie wsiadasz za kierownicę pijany
- 3 0
-
2023-10-06 21:08
Różnica tkwi w zamiarze i umyślności czynu.
- 6 1
-
2023-10-06 21:59
Nie takie głowy nad tym myślały...
- 0 2
-
2023-10-08 11:40
przecieź w swoim pytaniu masz odpowiedź,
myślenie i trochę wyobraźni nie boli
- 0 1
-
2023-10-06 17:34
(4)
A kobieta co rozjechała kogoś na hujalnodze nic ....
- 34 12
-
2023-10-06 17:40
Bo kupieni biegli orzekli, że znak A7 nie ustala pierwszeństwa
Parodia
- 10 2
-
2023-10-06 17:45
(1)
Ona była trzeźwa, nie czujesz różnicy?
- 8 9
-
2023-10-06 20:50
To jeszce gorzej bo zabiła kobiete swiadomie tam ten był nieprzytomny
- 4 4
-
2023-10-06 20:50
nie rozjechała a zabiła!!To morderczyni!!
- 5 4
-
2023-10-06 17:36
5 lat za zabójstwo???!!! Taki wyrok to tylko w tym państwie z kartonu!!! (21)
- 66 7
-
2023-10-06 17:39
wolne sądy (8)
- 12 9
-
2023-10-06 17:52
sądy nie stanowią prawa, jedynie stosują (7)
zapytaj rodziców
- 5 10
-
2023-10-06 18:16
Wyroki (2)
Różne w różnych sądach, zapytaj rodziców.
- 8 1
-
2023-10-06 18:55
(1)
Wyroki zależą od argumentacji prokuratorów. Jeśli są nieudolni od ziobry, to tak się sprawa kończy
- 1 8
-
2023-10-06 19:02
Sędzia wydaje wyroki nie prokurator. Sady są upolitycznione,sami o sobie mówią, ze są nadzwyczajną kastą.
- 10 0
-
2023-10-06 18:49
Jeżeli by stosowali prawo, daliby maksymalny wymiar kary, a nie jakieś wczasy.
- 14 0
-
2023-10-06 20:52
Pokemon własnie oto chodzi ze w Polsce jest odwrotnie!!Gdybys Pokemon miał mózg to bys wiedział (2)
- 2 5
-
2023-10-06 21:13
Pijak za kierownicą to morderca. Jeszcze czegoś nie rozumiesz?!
- 6 1
-
2023-10-08 14:11
Nadzwyczajna kastę trzeba natychmiast reformować
- 0 0
-
2023-10-06 18:18
za wypadek śmiertelny nie zabójstwo (6)
to dwie rózne sprawy
- 0 5
-
2023-10-06 19:03
(5)
Taki wypadek jest zabójstwem
- 6 1
-
2023-10-06 20:34
(4)
Zabojstwo jest jeżeli celowo by rozjechał przechodnia, nikt tutaj czegoś takiego nie udowodnił.
- 3 6
-
2023-10-06 20:54
Patologia POkemonów juz broni bandytów nie dzbanku zabicie kogos jest zabójstwem (1)
- 5 1
-
2023-10-08 14:11
Nadzwyczajna kasta zarazą Polski chyba
- 0 0
-
2023-10-07 22:28
ale celowo nie udzielił pomocy i uciekł z miejsca zdarzenia
więc to już jest zabójstwo. Może gdyby udzielił pomocy to ta osoba by przeżyła?
- 1 0
-
2023-10-07 22:33
rozjechał i uciekł
nawet nie starał się pomóc... jak ktoś idzie kogoś zadźgać nożem to później ratuje te osobę? jeżeli rozjechał tego pana przypadkiem i nie miał na myśli zabójstwa to mógł się starać go ratować.
- 0 0
-
2023-10-06 20:52
POkemony juz usprawiedliwiają sędziego ,wiec sedzia dzbanki mógł dac wyzszy wyrok bo prawo i przepisy na to pozwalaja!
- 5 2
-
2023-10-07 00:33
Trojpodział władzy, a nie Państwo.
- 0 0
-
2023-10-07 12:07
Konstytucja (1)
- 0 0
-
2023-10-08 14:12
Łamana jest przez Peło
- 0 1
-
2023-10-08 14:10
Nazdwyczjna kasta trzyma się i daje takie wyroki
- 0 0
-
2023-10-06 17:38
(5)
5 lat to kpina.25 lat byłoby ok,plus milion zł dla rodziny ofjary.
- 51 6
-
2023-10-06 20:35
(4)
I z czego niby ten milion? Wirtualnie można i 100 zasądzić, gawedz by przyklasnela
- 3 2
-
2023-10-06 20:54
Jest młody, może być mu ściągane z pensji do końca życia, a milion to może być 100 000 zł przez 10-12 lat zarobione, (2)
to żadna rewelacja. Samochód sprzedać na aukcji na ten poczet.
- 3 0
-
2023-10-06 21:19
No przecież ma siedzieć 25 lat (1)
to jak ten milion zarobi?
- 3 0
-
2023-10-07 00:37
Pracując podczas odbywania kary. Więzienie to nie urlop.
- 2 0
-
2023-10-07 00:36
Pracuje przez całe życie w więzieniu i spłaca. Konfiskata majątku.
- 1 0
-
2023-10-06 17:38
Tak k...A mało
- 33 5
-
2023-10-06 17:38
(1)
bo jak się chce kogoś pozbyć najlepiej go "przypadkiem" rozjechać autem wtedy dostanie się mały wyrok a jak go normalnie zadźgasz noże jak człowiek to 25 albo dożywocie :)
- 56 6
-
2023-10-06 18:02
masz rację
ale napisz to oo ziobro.
- 3 8
-
2023-10-06 17:39
To jest wyrok. To raczej jest nagroda.
- 50 4
-
2023-10-06 17:39
"Wolne Sady" za pobicie kota rok bezwzglednego wiezienia. (18)
Za pobicie kota ze skutkiem śmiertelnym pewnie 6 lat bezwzględnego wiezienia. "Wolne Sądy".
- 39 22
-
2023-10-06 17:45
I bardzo dobrze (8)
Nie wiem, czy wiesz, że zwyrodnialcy najpierw "trenują" na zwierzętach, z czasem biorą się za ludzi. Pracownicy schronisk w całej Polsce mogą Ci opowiedzieć co nieco, jak zmaltretowane zwierzęta zdarza im się odbierać.
- 24 6
-
2023-10-06 18:07
Zabito czlowieka. (1)
"Wolne Niezależne Sądy".
- 6 5
-
2023-10-06 22:25
Pytam z ciekawości - o ile wnioskowała prokuratura?
- 2 0
-
2023-10-06 18:19
A propos (5)
Schroniska powinny być zlikwidowane,na jednego kota więcej idzie kasy niż na jednego ucznia.
- 3 15
-
2023-10-06 19:09
Na ucznie idzie więcej, uczeń zazwyczaj miewa rodziców, najczęściej pracujących. (3)
- 8 2
-
2023-10-06 19:51
Chodzi o subwencje na schroniska zwierzat i szkoly. (1)
Nie rozumiesz zagadnień.
- 1 9
-
2023-10-06 20:56
Bzdura, pracuję w szkole, nie ma Pan pojęcia jak źle są wydatkowane ,,subwencje"- woła o pomstę do nieba
Gdyby były niższe, może pomyślano by zanim wydano na bzdury, albo ,,wymianę kilkuset krzeseł", bo te ,,starte" mają 4 lata.
- 8 0
-
2023-10-06 20:55
Plus 500 plus
- 4 2
-
2023-10-06 21:21
A wiesz ile idzie kasy na księży?
- 3 2
-
2023-10-06 19:55
A za morderstwo przy pomocy psa (1)
umorzenie - niedawno psy zagryzły pracownika sprzątającego liście, sąd umorzył, psy wróciły do właściciela a rodzina zamordowanego zrozpaczona. Był już taki austriacki wege co lepiej traktował zwierzęta niż ludzi - a więc ludzi gorzej od zwierząt bo taka jest logiczna konsekwencja i w takiej właśnie "cywilizacji" żyjemy.
- 6 5
-
2023-10-06 20:58
Tu nie chodzi o porównywanie zdarzeń, a o posatwę sędziego, który nie ma sumienia i hołubi alkoholika za kółkiem
- 5 0
-
2023-10-06 20:56
Studentka za próbę wyrwania teczowej flagi lewackiej aktywistce dostała wyrok 7 lat!! Tu za morderstwo 5lat!! (4)
taka kasta Powska
- 6 5
-
2023-10-06 21:54
(1)
Dostała 3 a nie 7.
- 3 3
-
2023-10-06 22:01
Nawet jeśli tyle, to o 3 lata za dużo!
- 4 5
-
2023-10-07 09:09
Nie wyrwanie, tylko za rozbój. Wyłącz radio ma buzię i TVPiSlam Koreę płn.
To sejm uchwala ustawę o prawie karnym. Wiem, że nie rozumiesz, ale tak jest. Poczytaj trochę w internecie a nie tylko por nole z klerykami oglądasz.
Przy okazji -- to pislamska partia komunistyczna może zmienić prawo karne, ale tego nie zrobiła. Czemu? Pytanie retoryczne.- 9 1
-
2023-10-07 12:06
dostała za usiłowanie rozboju
z lumpostwem trzeba krótko.
- 5 0
-
2023-10-06 22:24
Kara za znęcanie się nad kotem jak najbardziej zasadna.
- 7 1
-
2023-10-07 09:06
Akurat sądy mają być wolne. Więc nie troll pisowcy zakłamany.
Inaczej po telefonie ziobry ten goguś w ogóle zostałby uniewinniony i jeszcze dostał by odszkodowanie.
Nie znamy szczegółów sprawy, ale ja na miejscu orskarżycieli, publicznych i posiłkowych odwoływałbym się do drugiej instancji i żądał co najmniej 12 lat.
Gdybyś miał sądy takiej jak chce pislam to mógłbyś jedyniie zadzwonić do politbiura i przyjść z kopertą. I nie kłam, że nie rozumiesz.- 3 1
-
2023-10-06 17:39
(9)
ktos sobie jaja robi!,Cimoszewicz potracil rowerzystkie na przejsciu prokurator imunitet zabiera sprawe prowadzi,Sojka na takim samym przejsciu w stanie,,nie budzacym podejrzen"traca wtargnietego rowerzyste i jest cacy,tu po pijaku morduje i ,,wolny",na A1morduje rodzine i swobodnie wyjezdza do wolnego swiata.
- 43 6
-
2023-10-06 18:08
Najsztub z Wybiorczej (3)
Potrąca kobietę na przejściu,kobieta winna.
- 11 4
-
2023-10-06 18:23
mogło tak być (2)
jeśli wtargnęła przed pojazd
- 7 8
-
2023-10-06 19:07
"Niezależne usluzne upolitycznione poprawne politycznie sądy"
- 4 1
-
2023-10-06 20:58
Ale nie było
- 3 1
-
2023-10-06 18:27
(2)
Już pomijam Gersdorf i motocyklistę, którego nie widzieli choć przewrócony motocykl śmignął im przed maską ("kawałek gumy czy coś"). I jeszcze pani adwokat, żona znanego adwokata, prowadząca pod wpływem z małym dzieckiem na siedzeniu, tak pijana, że ją obywatelsko zatrzymali na stacji. Nawet nie została zawieszona! Olbrychski za jazdę po pijaku też ani dnia nie siedział, a to było w warunkach recydywy bodajże.
- 10 2
-
2023-10-06 18:54
cos sobie dopowiadasz,pisz prawde!.napisz jeszcze o Zawiszy nieCzarnym
- 3 4
-
2023-10-06 19:10
Cofnij się do Grunwaldu.
- 2 4
-
2023-10-06 19:58
A Hajto? (1)
Nie ma co liczyć na państwo, tylko brać sprawy we własne ręce. Prawo do zemsty powinno być na liście praw człowieka a nie jakieś dyrdymały, które każdy i tak ma gdzieś.
- 3 1
-
2023-10-07 07:47
Jak by vendetta była prawem, to kto by startował z list koalicji i kto by na nich głosował?
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.