- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Apartamentowiec wyrośnie na zrębach Młodego Miasta
Przy ul. Robotniczej w Gdańsku, gdzie w zeszłym roku odkryte zostały relikty średniowiecznego Młodego Miasta powstaje budynek, który będzie oferował apartamenty na wynajem. Budowa potrwa do września 2020 roku. W ramach inwestycji zrewitalizowana zostanie również sama ulica.
To właśnie tam, między istniejącymi kamienicami, które zostały wybudowane ponad 100 lat temu, powstanie zupełnie nowy obiekt.
- Będzie to sześciokondygnacyjny budynek z jedną kondygnacją podziemną, w którym znajdzie się 279 apartamentów. Dołożyliśmy starań, aby obiekt jak najlepiej formą i estetyką korespondował z budynkami sąsiednimi, jednocześnie nie tracąc współczesnego charakteru - mówi Karol Kalicki, prezes spółki deweloperskiej Upside Property. - Zgodnie z klasyfikacją budowlaną będzie to budynek zamieszkania zbiorowego, w którym realizowane będą funkcje typu hotelowego. Sposób funkcjonowania takiego budynku jest nieco inny od typowego hotelu. Jego ofertę kierujemy do osób poszukujących zakwaterowania na okresy dłuższe niż w typowym hotelu. W naszych założeniach w przedziale od jednego do 12 miesięcy.
Apartamenty nie będę jednak do kupienia, lecz na wynajem. Zarządzać nimi będzie jedna firma. Za projekt budynku odpowiada pracownia KD Kozikowski Design.
Budowa już się rozpoczęła, a planowany termin zakończenia prac to koniec września 2020 roku.
- W ramach umowy drogowej zobowiązaliśmy się do kompletnej rewitalizacji ul. Robotniczej aż do Jana z Kolna - zapowiada prezes Kalicki.
Warto wspomnieć, że obecnie na obszarze współcześnie wytyczonego Młodego Miasta nie są prowadzone żadne inwestycje, gdyż trwa procedura wpisania całego tego terenu do rejestru zabytków. Budowy toczą się za to w sąsiedztwie Młodego Miasta, jak w przypadku przedsięwzięcia przy ul. Robotniczej.
Inną inwestycją zaliczaną do Młodego Miasta jest osiedle składające się z czterech 17-piętrowych wież, czyli Bastion Wałowa, który zostanie uzupełniony o niższe budynki, tworzące pierzeję ul. Wałowej .
W budowie jest też biurowiec Eternum przy ul. Nowomiejskiej , w sąsiedztwie Europejskiego Centrum Solidarności.
Na 2020 roku rozpoczęcie swojej inwestycji mieszkaniowo-biurowej przy Drodze do Wolności jeszcze zimą zapowiedział deweloper Euro Styl.
Również w 2020 roku na terenie Stoczni Cesarskiej powstać ma miasteczko kontenerowe. W ich wnętrzach powstaną biura dla młodych przedsiębiorców.
Opinie (307) ponad 10 zablokowanych
-
2019-06-18 07:38
Opinia wyróżniona
Relikty Młodego Miasta (6)
Dlaczego nie wyeksponowali tych reliktów???? Archeo w Gdańsku jest pomijane a trzeba pamiętać, że w innych miejscach się tego nie wykopie - to są artefakty niepowtarzalne i identyfikujące miasto...
Apartamentowiec zaś można wstawić wszędzie.
CHichot, że obok, gdzie puste pola, Konserwator chce strefę unesco zrobić...- 64 29
-
2019-06-18 13:10
Gdańsk się Zapycha. Nie rozwija.
To jest ogromna różnica.
- 1 2
-
2019-06-18 11:09
Przecież to Gdańsk
Deweloperom mieliby odmówić?
- 2 7
-
2019-06-18 09:41
Czy widziałeś te relikty? Prawdopodobnie nie, inaczej nie pisałbyś w takim oburzonym tonie. W odkrytych reliktach Młodego Miasta nie ma naprawdę nic wyjątkowego. Podobnie, jak inne średniowieczne zabudowania w Gdańsku, także i Młode Miasto wybudowane było prawie całkowicie z drewna. W trakcie wykopalisk wygląda to mniej więcej jak jakaś bezładna
Czy widziałeś te relikty? Prawdopodobnie nie, inaczej nie pisałbyś w takim oburzonym tonie. W odkrytych reliktach Młodego Miasta nie ma naprawdę nic wyjątkowego. Podobnie, jak inne średniowieczne zabudowania w Gdańsku, także i Młode Miasto wybudowane było prawie całkowicie z drewna. W trakcie wykopalisk wygląda to mniej więcej jak jakaś bezładna masa desek, deseczek, pali i pni. Po drugie, drewno leżące długo w ziemi nasiąka wilgocią. Po jego odsłonięciu szybkie parowanie momentalnie niszczy strukturę drewna. Po kilku miesiącach takiej ekspozycji byłby tam smętne szczątki i resztki oraz chmura drewnianego pyłu.
Nie każdy musi się znać na archeologii i konserwacji zabytków, ale może jednak przyjmijmy, że jeśli się nie znamy, powinniśmy powściągnąć własne święte oburzenie. I dać pole do popisu specjalistom, bo inaczej popisujemy się tylko własną ignorancją.- 11 4
-
2019-06-18 09:08
(2)
Dół po zabudowie jednej z wielu średniowiecznych dzielnic eksponować ? To cały Gdańsk byłby jednym wielkim skansenem archeologicznym.
- 15 3
-
2019-06-18 14:37
Problemem tutaj nie jest archeologia, tylko zniszczenie przemysłu. (1)
Domy można budować gdziekolwiek, a koszty budowy stoczni lub portu pod Żukowem czy za Pruszczem są chyba nie do udźwignięcia.
Zabudowujemy port i stocznię mieszkaniami (zwykłe bloki, a nie apartamenty), a jak wróci koniunktura na przemysł morski, to wtedy cmokniemy się w zadek.- 2 2
-
2019-06-18 16:50
Koniuktura? Ciężko konkurować z przemysłem
Chin, Wietnamu i Korei. Władze centralne też nic nie robią aby w Polsce armatorzy rejestrowali jachty albo statki. Nawet Wawel Polferiesu pływa pod banderą Bahama.
- 2 1
-
2019-06-18 07:13
Kolejna inwestycja. Widać po tym że Trójmiasto wciąż się rozwija. (10)
Cieszę się że mieszkam w Trójmieście.
- 31 58
-
2019-06-18 08:16
Opinia wyróżniona
popieram (9)
Dobry projekt i wypełni smutną dziurę. Szkoda tylko, że tak blisko tej monstrualnej estakady.
Przekonuję sie do projektów Kozikowskiego gdy porównuję je z projektami innych architektów, powstajacymi na przykład na Wyspie Spichrzów.- 28 24
-
2019-06-19 12:31
:)
przecież wyspa spichrzów to też projekt KD jak wszystko w Gdańsku :( nie wiem z czym to porównujesz?
- 0 0
-
2019-06-18 21:31
zgoda (1)
Dobry projekt, wpisuje się w otoczenie. Kolejny dobry projekt Kozikowskiego. Jego projekty na wspomnianej Wyspie Spichrzów są o niebo lepsze niż te na północnym cyplu tej Wyspy czyli autorstwa studia kwadrat i RKW (oba to dramat)
- 0 0
-
2019-06-18 23:46
Powiedz, że to żart? Ironia? Proszę..
- 0 0
-
2019-06-18 20:25
Przecież jedyne dobre projekty na WS to te nie od Kozika - Holiday Inn
- 2 1
-
2019-06-18 10:08
wyspa spichrzów
na wyspie hotel deo też projektował kozikowski
- 4 0
-
2019-06-18 08:50
Przecież (3)
Wyspa Spichrzów to właśnie projekty KD Kozikowski 0_o
- 8 1
-
2019-06-18 19:07
Ale nie tylko Kozikowskiego. Są też inne.
- 0 0
-
2019-06-18 09:40
Może zmądrzał w końcu (1)
w tym wieku to by już wypadało
- 3 0
-
2019-06-18 15:04
Szkoda, że mądry po szkodzie Gdańska.
- 1 3
-
2019-06-18 07:00
Biore pare mieszkan (20)
Taniej nie bedzie. Kto nie kupil przegral zycie ;-)
- 48 24
-
2019-06-18 10:44
Aparthotel
A podobno ministerstwo zakazuje budowy aparthoteli....
- 2 3
-
2019-06-18 07:54
Architektura godna kieszonkowej metropolii (13)
- 10 6
-
2019-06-18 08:20
Opinia wyróżniona
Przeciwnie (12)
Bardzo dobry projekt jak porównać z innymi nowymi budynkami. Przynajmniej dobra wielkość i nawiązanie do budynków sąsiednich. Takich niech powstaje wiecej zamiast gigantycznych wież jakie się proponuje w okolicy.
- 53 23
-
2019-06-19 00:22
Ad vocem
Dobry projekt. Kolejny dobry z pracowni Kozikowskiego. Dużo projektują w Śródmieściu ale co ważne jego projekty są dobre i więcej zdecydowanie lepsze w stosunku do innych np. studio Kwadrat, Mąka, Inpro. Milion
- 1 1
-
2019-06-18 23:38
(1)
nie wiedziałem że sąsiednie budynki mają 6 pięter
- 1 0
-
2019-06-19 18:08
Albo kondygnacji, razem z piwnicą chyba...
- 0 0
-
2019-06-18 16:08
"Młode Miasto ma stać się nową dzielnicą Gdańska"
Te historie stały się już nudne- 1 1
-
2019-06-18 15:45
(5)
Dobry projekt, ale wysokościowce też powinny powstać w odpowiednim miejscu
- 2 0
-
2019-06-18 16:06
tak, we wrzeszczu lub w oliwie (4)
- 1 1
-
2019-06-18 17:42
Najwięcej wysokich budynków jest obecnie na Przymorzu, w sumie 21 (2)
Albatross Towers ( 5 ), Cztery Oceany ( 4 ), Trzy Żagle ( 3 ), Horyzont ( 3 ), Spektrum ( 2 ), Karawela, Czwarty Żagiel, Chłopska 7, Śląska 21,
- 2 0
-
2019-06-19 15:21
(1)
to nie są wysokie budynki
- 0 1
-
2019-06-19 18:12
A które są wysokie ? Nie mówimy o drapaczach chmur, tylko o budynkach 16 - 18 piętrowych które w naszych warunkach są wysokie...
- 0 0
-
2019-06-18 16:26
Wysokościowce jak najbardziej. Lepiej betonować
do góry niż robić osiedla 4 pietrowe na kilku ha. Mniej jest wybetonowana okolica. Amerykanie wiedzieli o tym już 100 lat temu budując swoje metropolie.
- 3 0
-
2019-06-18 10:05
W czym Tobie wieże przeszkadzają ? (1)
- 4 3
-
2019-06-18 16:07
poczytaj coś chłopie o architekturze krajobrazu
- 0 2
-
2019-06-18 07:19
Skandal, kolejne mieszkania na wynajem! (4)
- 13 6
-
2019-06-18 08:03
Nie mieszkania tylko apartamenty po 30m (3)
Ja bym kupił jak by te klitki nazwali willami. Apartamenty może sobie kupić byle biedak.
- 9 3
-
2019-06-18 08:13
Nory (2)
Klitki maja 40 m2
- 6 2
-
2019-06-18 13:00
To wygląda jak tani styl z lat 70 na zachodzie mieszkań socjalnych... (1)
tylko ozdobiony czerwoną pseudo cegłówką. Co w środku to wszystko jedno, ale z zewnątrz to tani kicz z bardzo drogą propagandą wmawiającą nam "piękno".
- 2 1
-
2019-06-19 06:03
te apartamenty nawet dachówki nie mają tylko blachę żeby informować kientów kiedy pada deszcz.
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2019-06-18 07:00
Biore pare mieszkan (20)
Taniej nie bedzie. Kto nie kupil przegral zycie ;-)
- 48 24
-
2019-06-18 07:19
Skandal, kolejne mieszkania na wynajem! (4)
- 13 6
-
2019-06-18 08:03
Nie mieszkania tylko apartamenty po 30m (3)
Ja bym kupił jak by te klitki nazwali willami. Apartamenty może sobie kupić byle biedak.
- 9 3
-
2019-06-18 08:13
Nory (2)
Klitki maja 40 m2
- 6 2
-
2019-06-18 13:00
To wygląda jak tani styl z lat 70 na zachodzie mieszkań socjalnych... (1)
tylko ozdobiony czerwoną pseudo cegłówką. Co w środku to wszystko jedno, ale z zewnątrz to tani kicz z bardzo drogą propagandą wmawiającą nam "piękno".
- 2 1
-
2019-06-19 06:03
te apartamenty nawet dachówki nie mają tylko blachę żeby informować kientów kiedy pada deszcz.
- 1 0
-
2019-06-18 07:54
Architektura godna kieszonkowej metropolii (13)
- 10 6
-
2019-06-18 08:20
Opinia wyróżniona
Przeciwnie (12)
Bardzo dobry projekt jak porównać z innymi nowymi budynkami. Przynajmniej dobra wielkość i nawiązanie do budynków sąsiednich. Takich niech powstaje wiecej zamiast gigantycznych wież jakie się proponuje w okolicy.
- 53 23
-
2019-06-18 10:05
W czym Tobie wieże przeszkadzają ? (1)
- 4 3
-
2019-06-18 16:07
poczytaj coś chłopie o architekturze krajobrazu
- 0 2
-
2019-06-18 15:45
(5)
Dobry projekt, ale wysokościowce też powinny powstać w odpowiednim miejscu
- 2 0
-
2019-06-18 16:06
tak, we wrzeszczu lub w oliwie (4)
- 1 1
-
2019-06-18 16:26
Wysokościowce jak najbardziej. Lepiej betonować
do góry niż robić osiedla 4 pietrowe na kilku ha. Mniej jest wybetonowana okolica. Amerykanie wiedzieli o tym już 100 lat temu budując swoje metropolie.
- 3 0
-
2019-06-18 17:42
Najwięcej wysokich budynków jest obecnie na Przymorzu, w sumie 21 (2)
Albatross Towers ( 5 ), Cztery Oceany ( 4 ), Trzy Żagle ( 3 ), Horyzont ( 3 ), Spektrum ( 2 ), Karawela, Czwarty Żagiel, Chłopska 7, Śląska 21,
- 2 0
-
2019-06-19 15:21
(1)
to nie są wysokie budynki
- 0 1
-
2019-06-19 18:12
A które są wysokie ? Nie mówimy o drapaczach chmur, tylko o budynkach 16 - 18 piętrowych które w naszych warunkach są wysokie...
- 0 0
-
2019-06-18 16:08
"Młode Miasto ma stać się nową dzielnicą Gdańska"
Te historie stały się już nudne- 1 1
-
2019-06-18 23:38
(1)
nie wiedziałem że sąsiednie budynki mają 6 pięter
- 1 0
-
2019-06-19 18:08
Albo kondygnacji, razem z piwnicą chyba...
- 0 0
-
2019-06-19 00:22
Ad vocem
Dobry projekt. Kolejny dobry z pracowni Kozikowskiego. Dużo projektują w Śródmieściu ale co ważne jego projekty są dobre i więcej zdecydowanie lepsze w stosunku do innych np. studio Kwadrat, Mąka, Inpro. Milion
- 1 1
-
2019-06-18 10:44
Aparthotel
A podobno ministerstwo zakazuje budowy aparthoteli....
- 2 3
-
2019-06-18 07:00
Republika deweloperów. (18)
Kolejny betonowy kloc.
- 169 67
-
2019-06-18 07:22
z gliny, trzciny i słomy budowano w średniowieczu
- 25 5
-
2019-06-18 07:24
(1)
więcej słomy i gliny. tylko piaszczyste chodniki.
- 11 7
-
2019-06-18 08:42
i brukowana obwodnica
- 7 2
-
2019-06-18 08:12
żaden kloc
Dobry projekt, pasuje wielkością i ceglanymi fasadami do sąsiadów. Oby więcej takich inwestycji w naszym mieście.
- 15 7
-
2019-06-18 10:21
Betonowe szafy to masz z PRLu na Zaspie i Przymorzu. (12)
W obrębie Dolnego i Starego miasta kilka odrapańcow z wielkiej płyty też się znajdzie. Nowe przynajmniej odciągają uwagę od prlowskich cudeniek.
- 12 5
-
2019-06-18 11:12
Miejsce w Gdańsku gdzie jest najwięcej zieleni... i mieszkańcy najbardziej zadowoleni... (10)
wg jednej z sond i artykułu na trojmiasto.pl.
Deweloperka to miejsce dla inwestycji pieniędzy i zarobku, a nie miejsce gdzie ma się mieszkać. Dlatego "pseudoinwestorzy" zajadle od razu zakrzykują merytoryczne wątpliwości.
Kwestią czasu będzie kiedy spółdzielnie będą wywłaszczane ze swoich terenów, aby było miejsce na inwestowanie w kolejne bańki budowlane. Tylko takie których się już nie da łatwo przebić, bez zapaści systemu bankowego. Większość domów, to dług wobec banków.
Wystarczy zbudować gdzieś indziej nowoczesną infrastrukturę... i tam będzie miejsce na "najlepsze" inwestycje... ale tam się mniej zarobi. A tu liczy się tylko zysk.
A to, że jedne inwestycje psują otoczenie innych... to do tego miejsca nikt nie dojdzie, aby się w to wsłuchać. Budowa już ruszy.- 4 6
-
2019-06-18 11:16
ale w sumie o co ci chodzi?
- 5 1
-
2019-06-18 11:50
O to, że go boli, że mieszka w wielkiej płycie :) (8)
Mi wystarczy, że raz na jakiś czas muszę tam pojechać samochodem... Podziękuję za tą "zieloną" Zaspę.
- 6 3
-
2019-06-18 12:43
No właśnie o tym mówiłem, że od razu pojawi się czarny PR pro Deweloperski (7)
Mieszkańcy tych regionów byli najbardziej zadowoleni !!!-!!!-!!!. Przeciwieństwo Ciebie, przejeżdżającego tamtędy ;).
Jeszcze raz. To że Tobie się tam nie podoba przejeżdżać samochodem, to zwykła frustracja. Bo nigdzie indziej nie ma tyle zieleni, przestrzeni. Deweloperka patrzy tylko jak to zepsuć i zarobić na tym.
Właśnie nowa deweloperka to największa ściema. W większości przypadków to jeden wielki betonowy kloc, który dobrze wygląda tylko na podrasowanych zdjęciach. Patrz Wrzeszcz. 4 Kloce popsuły architekture tego miejsca gorzej niż cały PRL. Jedna rzecz, to bardzo skuteczna propaganda, wmawiająca, że to jest "piękne", nowoczesne i najlepsze w tym kraju, aby złapać klienta.
Prawda jest taka, że pod miastem lub nawet za miastem dużo lepiej się mieszka...- 1 7
-
2019-06-18 12:53
to mieszkaj za miastem i nie wtrącaj się do miasta (1)
- 3 2
-
2019-06-18 13:25
mieszkam też w mieście... i tam gdzie mieszkam mi się podoba...
tylko, że są ludzie za wszelką cenę psują tą miasto i zapychają je na siłę za cenę zarobku na nim.
- 1 4
-
2019-06-18 16:04
Wyglądam za okno, a tam las. (2)
Faktycznie, źle mi w domku na Pieckach :)
Na Zaspie nie ma już żadnej zieleni, jest tylko jeden, wielki, zapchany parking i widok z okna na PRLowe pawilony handlowe...
Do tego co nie chcesz zrobić, musisz popylać po schodach w górę i w dół...
> 4 Kloce popsuły architekture tego miejsca gorzej niż cały PRL.
Niezły hejt, przecież tych kloców nawet nie widać zza budynku Pekao...- 2 4
-
2019-06-19 08:10
Tam gdzie miasto nie zdążyło popsuć jest ok.
Ale faktycznie. Jedno nasr*nie niszczy wszystko... taki Gdańsk.
- 0 0
-
2019-06-19 08:34
Chyba ślepy jesteś. Nigdy nie wyglądałeś na zaspie przez okno.
I gdzie piecki... tam akurat jest dobre miejsce na prawdziwy rozwój "betonu".
Nie pękaj... jak sprzedadzą wszystko to ten las... się przeniesie ciut dalej...- 0 0
-
2019-06-18 16:33
Nie mam żadnych związków z deweloperką. (1)
Może tylko taki, że mieszkam w nowym kilkuletnim bloku blisko centrum, z windą, garażem i szeroką klatką odciętą drzwiami od mieszkań, jest cicho, za oknem drzewa. Wychowałem się w Brzeźnie na 38 m2 w 4 osoby. Byłem ostatnio na Osiedlu Młodych w wielkiej szafie na skraju lasu. Klatka z lamperią, pomalowana farbą olejną, schody lastrico, winda nie wiadomo czy dojedzie. Zsypy nieużywane ale smrodek jest. U nas jest wentylacja mechaniczna z odzyskiem, rury schowane w podłogi i ściany. Mimo 50 lat nie tęsknię za blokowiskami z PRLu....
- 7 0
-
2019-06-19 08:14
To co w środku, to prywatna sprawa każdego. Dziwny argument do architektury miasta ;)
Każdy może sobie zrobić remont taki jak mu się podoba. Zsypy to kwestia klimatyzacji. Nowe budownictwo tego nie ma.
Jakaś bzdurna interpretacja przepisów UE spowodowała zamknięcie tego typu rozwiązań. Zamiast sortować przez profesjonalistą i automaty. Zamiast rozwijać projekt ekologiczny, w które miasto zainwestowało już grube setki mln na sortownie. To teraz sortują amatorzy w domach. Efekt, drogo i w praktyce nieposortowane. Odciąg powietrza tam to też kwestia prostego wentylatora ;) za komuny tego nie było, ale teraz to pikuś.- 0 2
-
2019-06-18 13:35
Propaganda deweloperska jest już gorsza niż budownictwo za komuny...
nasr*ją na środku wrzeszcza jakimiś klocami, a potem wmawiają, że to dzieło sztuki. Komuna to może była bieda, kicz, ale to co teraz jest robione, to w wielu miejscach ją przerasta. Za komuny były chociaż jakieś zasadny, teraz tylko kasa i propaganda.
- 0 4
-
2019-06-19 08:23
Racja. Tak zajadlej, aktywnej i wściekłej obrony betonowych kloców już dawno nie widziałem.
Chyba w Gdańsku szykują się na coś nowego i bardziej agresywnego. Kto to organizuje?
- 0 0
-
2019-06-18 07:02
Polecam przejsc sie nad Motlawa (10)
Te mieszkania na wynajem psuja Gdansk.
Miasto juz nie wyglada tak samo- 184 41
-
2019-06-18 07:09
tam straszą puste betonowe gmaszyska. (9)
Nie ma gdańszczan, nie ma życia. Dlaczego oni wszystko sprzedali na wynajem???
- 52 10
-
2019-06-18 07:14
Wcześniej przez kilkadziesiąt lat straszyły ruiny (8)
- 26 27
-
2019-06-18 07:19
Ruiny mialy swoj klimat (7)
A teraz powoli robia tam drugie Kowale.
Beton, szklo i imitacja elewacji- 36 24
-
2019-06-18 08:16
Mieszkasz w mieście czy na wsi? (1)
- 12 12
-
2019-06-18 11:49
Trudno powiedzieć. Wyspa Spichrzów to takie cygańskie królestwo w Gdańsku ;)
- 7 1
-
2019-06-18 09:14
"Ruiny miały swój klimat" (1)
Oooo fak, trzeba było się w dwudziestoleciu międzywojennym urodzić to w 40tych miałbyś raj dla siebie
- 8 6
-
2019-06-19 08:30
Ruiny były czymś co mogło przyciągać turystów, którzy tego już dawno nie mieli
kwestia odpowiedniej organizacji.
To miejsce z turystycznego, zrobiło się kolejną kopią betonowej pseudokamieniczki, których wszędzie już jest tyle, że się robi niedobrze.
Pasuje klimatem do plastikowych zabawek made in china.
Można sobie porównać jedną stronę z drugą i od razu wieje kiczowatością... która kosztuje mln i o której "opinie" będą walczyć "inwestorzy".
Ciekawe, że jeszcze nie zabronili w tym mieście umieszczania swoich opinii na temat "rozwoju" i zastraszania o to sądem.- 1 2
-
2019-06-18 10:16
haha większej głupoty dawno nie czytałam . Ołowianka miała swój klimat -chyba dla meneli
- 9 1
-
2019-06-18 10:26
Gdzie Rzym gdzie Krym? Trzeba być lekko nieobiektywnym (1)
znajdując analogię zabudowy Kowali z tą z Old Towna. Bloki na Kowalach są piękne w porownaniu z wielkopłytową zabudową PRLu.
- 5 1
-
2019-06-18 11:35
pienke?
- 1 2
-
2019-06-18 07:05
Apartamenty na wynajem (14)
Ceny noclegów w apartamentach ma wynajem tak spadły ze juz sie nie oplaca
Np. 200 zł za noc w maju w nowym alartamencie 50 m2 na ul. Tandeta (szeroka). A co dopiero na tym wygwizdowie 100 zł/noc ? Przestrzegam przed kupnem bo to sie w ogole nie oplaca.- 105 14
-
2019-06-18 07:51
100zł? (4)
chyba w akademiku zimą
- 9 8
-
2019-06-18 08:08
(3)
Skoro w ścisłej starówce w nowym budownictwie jest po 200 zł to jaka cena ma być 2-3 km dalej. W czerwcu 250 zł za noc a obłożenie maks 50%. Od tego trzeba odliczyć sprzataczki, pralnie, prowizję dla booking, podatki i wiele innych. W 2012 roku ceny byly dwa razy wyzsze. Teraz tyle tego powstalo ze ceny poleciały diametralnie w dół.
- 26 0
-
2019-06-18 08:14
Sopot (1)
Tu nie ma takiego problemu.
- 2 8
-
2019-06-18 15:27
Sopot ma taki sam problem. Nadpodaż mieszkań na wynajem.
W sezonie jeszcze uciągnie, ale i tak nie zarobi na jesień i zimę.- 3 1
-
2019-06-19 06:49
Oplate za sprzatanie mozesz na bookingu malym druczkiem...
- 0 0
-
2019-06-18 08:52
prawda niższa opłacalność (1)
ale i tak wynajem w gdańsku to dobra kasa. Dużo ludzi przyjeżdża za pracą. Długi termin obecnie lepszy. Ogarniesz raz mieszkanie i masz spokój na pare lat lub miesięcy.
- 6 4
-
2019-06-18 09:04
Tylko długi termin ale po co pchać sie wtedy do centrum. Na obrzezach gdanska o wiele wiekszą stopę zwrotu sie osiagnie.
- 10 0
-
2019-06-18 10:42
odp... (1)
tak jak w treści art. Apartamenty nie będą na sprzedaż ...
- 3 0
-
2019-06-18 10:47
o ty czy będą czy nie zdecyduje rynek
- 2 0
-
2019-06-18 10:54
w takich budynkach na wynajem często zalęgają się pluskwy, sama tego doświadczyłam, walka z pluskwami to koszmar
- 3 4
-
2019-06-18 10:58
spłaca się samo, dlaczego twierdzisz że się nie opłaca? (2)
- 3 2
-
2019-06-18 11:56
Kolejny mistyk rynku jako perpetuum mobile. (1)
Nie spłaca się samo, tylko płacą najemcy, których odpowiednia ilość musi się znaleźć. I muszą chcieć zapłacić odpowiednio wysoką cenę. I tak przez jakieś 20 lat.
- 8 2
-
2019-06-18 12:02
skrót myślowy
pojęcie Szanownemu znane?
- 2 3
-
2019-06-18 11:59
jeśli 50 to nie apartament !!!!! wg prawa budowlanego apartament to lokal o pow od 90 m w górę !!!
- 8 0
-
2019-06-18 07:05
Dlaczego wszędzie beton? Kiedy władze miasta zrobią jakiś nowy skwer albo park? (8)
Powstają tylko nowe bloki z mieszkaniami na wynajmem krótkoterminowy.
- 141 35
-
2019-06-18 07:18
(5)
Dobrze, że nie napisałeś: kiedy zrobią las....
- 19 8
-
2019-06-18 10:28
Czy możesz mi powiedzieć na ch... mi las. (4)
- 3 2
-
2019-06-18 10:52
(3)
Po to, żeby po każdej burzy nie pływać
- 3 4
-
2019-06-18 11:51
To dlaczego Górny Wrzeszcz, położony między dwoma lasami, pływa? (2)
Coś tu się nie zgadza w Twojej filozofii...
- 4 0
-
2019-06-18 16:39
Natury i nagłych burz nie oszukasz. W USA dawno (1)
już zrobili koryta burzowe - na wierzchu, bo łatwo czyścić. Nasi budują instalacje wg norm. Jak widać - te normy są gucio warte na ekstrema. Dodatkowo takie koryta burzowe służą karetkom i policji oraz straży pozarnej do szybkiego przemieszczania się po mieście. U nas ostatnio po renontach wielu jezdni robią tak wysokie krawężniki, że strach wjechać robiąc korytarz życia.
- 3 1
-
2019-06-19 10:13
U nas daję jakiś miesiąc, zanim zmieniłyby się w parking...
- 0 0
-
2019-06-18 10:49
kup jakąś działkę od miasta i postaw tam skwer czy inne oczko wodne
- 6 1
-
2019-06-18 22:55
Park
Park potrzebny bo nie ma czym oddychać w centrum
- 2 0
-
2019-06-18 07:07
A nazwa ich będzię (2)
"Apartamenty pod estakadą"
- 106 6
-
2019-06-18 19:58
Klitka poniżej 50 m/2 to juz apartament?
- 1 0
-
2020-09-25 19:28
powodzenia w miewszkaniu ze spalinami, muzyką ze stoczni i za 1350 11m2 . Jajcowy deweloper
- 0 0
-
2019-06-18 07:09
No to turysty z Północy będą mieli się gdzie zatrzymać
tutaj mogą dać upust swoim fantazjom.
- 65 7
-
2019-06-18 07:13
Kolejna inwestycja. Widać po tym że Trójmiasto wciąż się rozwija. (10)
Cieszę się że mieszkam w Trójmieście.
- 31 58
-
2019-06-18 08:16
Opinia wyróżniona
popieram (9)
Dobry projekt i wypełni smutną dziurę. Szkoda tylko, że tak blisko tej monstrualnej estakady.
Przekonuję sie do projektów Kozikowskiego gdy porównuję je z projektami innych architektów, powstajacymi na przykład na Wyspie Spichrzów.- 28 24
-
2019-06-18 08:50
Przecież (3)
Wyspa Spichrzów to właśnie projekty KD Kozikowski 0_o
- 8 1
-
2019-06-18 09:40
Może zmądrzał w końcu (1)
w tym wieku to by już wypadało
- 3 0
-
2019-06-18 15:04
Szkoda, że mądry po szkodzie Gdańska.
- 1 3
-
2019-06-18 19:07
Ale nie tylko Kozikowskiego. Są też inne.
- 0 0
-
2019-06-18 10:08
wyspa spichrzów
na wyspie hotel deo też projektował kozikowski
- 4 0
-
2019-06-18 20:25
Przecież jedyne dobre projekty na WS to te nie od Kozika - Holiday Inn
- 2 1
-
2019-06-18 21:31
zgoda (1)
Dobry projekt, wpisuje się w otoczenie. Kolejny dobry projekt Kozikowskiego. Jego projekty na wspomnianej Wyspie Spichrzów są o niebo lepsze niż te na północnym cyplu tej Wyspy czyli autorstwa studia kwadrat i RKW (oba to dramat)
- 0 0
-
2019-06-18 23:46
Powiedz, że to żart? Ironia? Proszę..
- 0 0
-
2019-06-19 12:31
:)
przecież wyspa spichrzów to też projekt KD jak wszystko w Gdańsku :( nie wiem z czym to porównujesz?
- 0 0
-
2019-06-18 07:13
a jeszcze wczoraj w programie w Tyle Wizji o 22.00 na tvp info mowili jak urzedasy psują swoje miasta zabetonowując je (29)
Porownywali zdjęcia z czasow komuny i dzisiejszych jak kiedys bylo zielono i z drzewami i jak teraz zabetonowane są ryneczki miast bez trawy i drzew, min Warszawa, Gdansk i inne...
a potem urzędy zdziwione ze woda z deszczu nie ma gdzie wsiąkać....
Kiedys zapłacą za oszpecanie miast i za zagrożenia powodziowe...- 142 34
-
2019-06-18 07:37
(5)
komuno wróć
- 16 8
-
2019-06-18 08:47
Nigdzie nie odeszlam... (4)
;)
- 10 5
-
2019-06-18 12:20
A teraz jestem oficjalnie (3)
Koalicja Europejska-towarzysze z PO/SLD
- 8 6
-
2019-06-18 12:53
to ty tow. Piotrowicz z PZPR? (2)
- 7 5
-
2019-06-18 23:21
Nie, nie (1)
To my, towarzysze z PZPR, Boni, Rosati , Rzepliński, Ćwiąkalski i całe zastępy byłych PZPRowców, którzy zasilili szeregi Platformy
- 6 2
-
2019-06-19 00:18
i to pewnie oni podpowiedzieli pisowi socjalistyczne pomysły
podporządkowywanie wszystkiego władzy centralnej, przejęcie sądów, prokuratur, trybunału, socjal dla proletariatu co by wiedział jak głosować, deforma szkół, co by młodzież głupsza była niż perukarze z sejmu
- 2 1
-
2019-06-18 07:50
ogladasz w tyle wizji (7)
znaczy że mózg zamieniłeś na odbionik propagandy
- 24 27
-
2019-06-18 07:51
dobre! (6)
- 11 13
-
2019-06-18 08:00
(5)
Lewacka neobolszewia ogląda TVN 24 ,wstajesz i łżesz,ale u nich ten odbiornik jest dawno rozstrojony.
- 29 18
-
2019-06-18 08:13
TVPiS (4)
Da
- 13 14
-
2019-06-18 09:41
(3)
Napisał zwolennik TVNovosti.
- 9 8
-
2019-06-18 11:52
Śmieszne, jak się Janusze kłócą, która telewizja lepsza :D
Otwórzcie oczy, zamiast wlepiać je w Trudne Sprawy i Ojca Mateusza.
Pora dorosnąć, dzieciaczki :)- 3 3
-
2019-06-18 13:02
a tvn kiedyś był niemiecki a teraz podobno Rosjanie go przęjeli-to (1)
wiadomo jakie tam rozmowy antypolskie prowadzą...
- 1 1
-
2019-06-18 16:07
Jacy Rosjanie?
Jeden troll zawsze tu mówi o rosyjskim funduszu, ale jeszcze nigdy nie potrafił powiedzieć, który to fundusz.
Pewnie Srebrna...- 3 2
-
2019-06-18 07:58
mogli poprosić o komentarz grzelaka. ciekawe co by powiedział. (1)
- 13 2
-
2019-06-18 08:02
Zapewne coś mądrego.
- 5 3
-
2019-06-18 08:12
(3)
Kto ogląda tą gebelsowską TVP?
- 16 16
-
2019-06-18 11:55
Tępaki
- 1 2
-
2019-06-18 12:26
Gdyby Goebels żył
Dziś byłby prezesem TVNu
- 7 6
-
2019-06-18 13:02
Na pewno schetyna i tusk ogląda
i ich zżera
- 5 3
-
2019-06-18 08:15
Dalej oglądaj gadzinówkę TVP1, to będziesz "mądrzejszy".
- 17 14
-
2019-06-18 09:29
Dokladnie tak jest i maja wpsparcie rad dzielnic bo wiekszosc znich to kolesie POlityków
- 6 3
-
2019-06-18 09:53
dziwisz
a potem dziwota, że powodzie w mieście :)
- 2 1
-
2019-06-18 12:25
Komuna zostawiała przestrzeń między blokami (2)
Tak jest na Zaspie gdzie mieszkałem. Teraz liczy się tylko zysk i bloki stawiane są jak najciaśniej. Pranie można zdjąć sąsiadowi z balkonu w bloku naprzeciwko.
- 7 2
-
2019-06-18 13:08
Dokładnie.
Ludzie nie mieszkają już w mieście, tylko w betonowej wiosce... Sam beton i +50stopni. Na Zaspie jak wyjdzie na zewnątrz w gorący dzień, to od drzew jest takich chłód, że zastanawiasz się, kto tak dobrze ustawił klimatyzajcę !
Teraz w nowym budownictwie prawie nikt siebie nie zna, nie ma gdzie wyjść, bo w praktyce jesteś u sąsiada na parterze w salonie ;).
Wszyscy z miasta uciekają gdzieś pod Gdańsk... Kto przyjeżdża w to miejsce?- 3 0
-
2019-06-18 13:09
Popatrz na Dąbrowszczaków. Mieszkałem pod czwórką i widziałem co sąsiad je na obiad.
- 5 0
-
2019-06-18 12:59
,,W Tyle Wizji" dobry program i fajni prowadzący. Oglądamy prawie codziennie i oczy nam sie (2)
otwierają,na to,co wyprawiali za czasów PO
- 4 3
-
2019-06-19 00:22
oczy! padnę. ale móżdzki już niekoniecznie (1)
choć dla porównania pooglądaj wiadomości i fakty. w pierwszych nachalna prostacka propaganda dla januszy , wielbienie pisu przy pomocy usłużnych fachowców pokroju karnowskich, tępienie platformy, dzielenie Polski. w tvn oczywiście są przeciw pis, ale nie tak prostacko, prymitywnie jak w drugą stronę w wiadomościach
- 0 3
-
2019-06-19 05:51
Porównuje,niestety TVN to lewacka szczekaczka.
- 2 0
-
2019-06-18 07:15
a przystanek SKM Stocznia zostanie? (7)
czy miasto na dobre porzuciło myśli o remoncie kładki, wszak pewnie dla nich to nieopłacalne, bo przecież "nikt tam nie wysiada", a jak wysiada to lepiej zamknąć dojście
- 83 7
-
2019-06-18 07:55
daj spokój z mieszkańcami - tylko sprawiają kłopot
my mamy ambicje i aspiracje
- 20 0
-
2019-06-18 08:20
(5)
A po co ci ta kładka? Przecież to postkomunistyczny artefakt.
- 4 12
-
2019-06-18 09:15
aktywiści miejscy zorganizują przejście naziemne po torach (2)
ze światłami
- 7 0
-
2019-06-18 11:54
Och, nie, św Przepustowość jest zagrożona... (1)
Może kładkę z windą dla samochodów?
Albo każde skrzyżowanie zrobimy, jak węzeł na Klinicznej?
Przecież kładki są dobre :)- 2 0
-
2019-06-18 16:18
bardzo dobre
- 0 0
-
2019-06-18 16:09
postkomunistyczny artefakt (1)
tak jak szkoła w której się wykształciłeś i twoi rodzice. można powiedzieć, że zrobiono cię z postkomunistycznych artefaktów
- 2 0
-
2019-06-18 16:20
I dlatego historia w szkole, kiedy się uczyłem skończyła się w 1945.
Szkoda tylko, że teraz PiS ten artefakt przywrócił do stanu z mojej młodości...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.