- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (174 opinie)
- 2 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (331 opinii)
- 3 Okradała drogerie, zmieniając peruki (44 opinie)
- 4 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (219 opinii)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Apel o tęczowe flagi na gdańskim urzędzie. Miasto odmawia
Przedstawiciele trójmiejskich organizacji lewicowych apelują do władz Gdańska, by na Urzędzie Miejskim w Gdańsku oraz w innych miejscach publicznych zawisły tęczowe flagi. Miałby to być gest solidarności ze społecznością osób LGBT+. Miasto odmawia, argumentując, że "woli czyny, zamiast gestów". W magistracie złożono petycję w tej sprawie, licząc na to, że urzędnicy zmienią zdanie.
Czytaj też: W Gdańsku protestowali przeciwko przemocy wobec osób LGBT
- Dostaliśmy odpowiedź odmowną. W swojej odpowiedzi wiceprezydent Gdańska Piotr Kowalczuk napisał, że Gdańsk woli czyny zamiast gestów. Zgadzamy się, że czyny są ważne. Ale zdarza się - i tak jest w tej chwili - że gesty są wymowniejsze i dają nadzieję tu, teraz wszystkim osobom, które jej potrzebują - poinformowali przedstawiciele partii Razem - Kiedy, jak nie teraz, jest czas na wsparcie naszych sióstr i braci, które są upokarzane i brutalnie atakowane?
"Manifestowanie poparcia w tak sprecyzowanej formie dla jednej grupy byłoby zaprzeczeniem równego traktowania"
Wiceprezydent Piotr Kowalczuk podkreśla, że Gdańsk konsekwentnie realizuje Model na Rzecz Równego Traktowania.
- Nie ma naszej zgody na sytuację, w której człowiek ze względu na płeć, rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną jest traktowany mniej korzystnie, niż byłby traktowany inny człowiek w porównywalnej sytuacji - mówi nam Kowalczuk - Gdańsk dla Wszystkich, to nie tylko gesty, ale realna codzienna praca. By była ona skuteczna, musi łączyć, a nie dzielić. Manifestowanie poparcia w tak sprecyzowanej formie dla jednej grupy, byłoby zaprzeczeniem równego traktowania. Pod gdańską flagą jest miejsce dla każdej i każdego, kto szanuje prawo na rzecz dobra całej Wspólnoty - tłumaczy szerzej swoją decyzję o odmowie powieszenia tęczowych flag na magistracie.
Petycja ws. tęczowych flag złożona w magistracie
Do magistratu trafiła już natomiast petycja Feministycznej Brygady Rewolucyjnej FeBRa pod hasłem "Gdańsk Miastem Wolności i Tolerancji", pod którą popisało się ponad 300 osób. Autorzy petycji proszą w niej o wywieszenie na terenie Miasta Gdańska tęczowych flag, czyli symbolu ruchu na rzecz równouprawnienia osób LGBTQ+.
Nadal trwa zbiórka podpisów pod elektroniczną wersją petycji.
Organizacje pozarządowe w Trójmieście
- Uważamy, że w odpowiedzi na szykany i represje wobec społeczności LGBTQ+, a w szczególności na wydarzenia ostatnich dni, należy reagować i aktywnie się im przeciwstawiać. Nie ma lepszego sposobu na okazanie wsparcia niż umieszczenie symbolu ruchu LGBTQ+ w postaci tęczowej flagi w przestrzeniach publicznych Miasta Gdańska. Wspieramy naszą drużynę piłkarską, dekorując całe miasto na zielono i biało. Teraz należy wesprzeć prześladowaną mniejszość i reagować, gdy dzieje się zło - na każdym gdańskim maszcie powinna pojawić się tęczowa flaga - napisano w petycji.
Miejsca
Opinie (862) ponad 300 zablokowanych
-
2020-08-17 22:08
Opinia wyróżniona
flaga fladze nie równa (29)
w sumie trochę dziwne, że tęczowa flaga nie może czasowo na 1 lub 2 dni zawisnąć w ramach jednorazowej akcji, za to kilkanaście razy w roku biało zielone flagi mogą swobodnie powiewać i nikogo to obraża. Dziwią mnie te komentarze w stylu na budynku urzędu tylko flagi miasta, województwa, kraju i UE, choć wielokrotnie wywieszane były też inne flagi np. euro2012 i coś się stało? Kibice koszykówki i siatkówki bili pianę z tego powodu?
- 133 906
-
2020-08-20 08:42
Pozostaje pytanie
Czego Wy właściwie chcecie?
Jeśli nie będziecie agresywni, napastliwi, uznacie się za mniejszość zgodnie z faktem, więc nie możecie na większości oczekiwać tolerancji tzw. pozytywnej, macie natomiast zagwarantowaną w naszym społeczeństwie tolerancję tzw. negatywną, czyli taką w której my uznajemy Waszą odmienną obecność wCzego Wy właściwie chcecie?
Jeśli nie będziecie agresywni, napastliwi, uznacie się za mniejszość zgodnie z faktem, więc nie możecie na większości oczekiwać tolerancji tzw. pozytywnej, macie natomiast zagwarantowaną w naszym społeczeństwie tolerancję tzw. negatywną, czyli taką w której my uznajemy Waszą odmienną obecność w społeczeństwie, i współżyjemy społecznie na równi ale w oparciu o prawa człowieka, natomiast nie przyjmujemy Waszej ideologi jako tożsamej z naszą i nie przechodzimy na Waszą stronę stając się jak Wy nienormatywni. I tutaj mamy zgodę. Ale jeśli chcecie wprowadzać swoją tolerancję represywną i w godzić świadomie w wymyślony konflikt niewiadomo o co to wiedzcie, że idziecie na wojnę z dużą grupą społeczną ludzi, którzy szukają spokoju na co dzień bo mają swoje sprawy, biznesy (a pieniądze lubią ciszę), bo chcą budować coś pożytecznego dla dalszych pokoleń, gdyż nasz byt na ziemi ma swój jeden główny cel. Także bądźcie kim chcecie natomiast nie wymagające od nas tego byśmy byli tacy jak Wy.- 5 0
-
2020-08-20 08:32
i już na koniec
kwestie związane prawem do majątku partnera (nie mylić z tzw. dziedziczeniem, które jest zastrzeżone dla praw rodziny) można sobie spokojnie u notariusza załatwić, tak samo jak prawo do informacji poufnej w szpitalu, urzędzie, uczelni czy innej organizacji, która ma obowiązek chronić informacje o stanie zdrowia i inne uważane za wrażliwe dane. Także macie prawo jak inne związki heteroseksualne nie będące sformalizowane przez ślub.
- 4 0
-
2020-08-20 08:26
Rodzi na
Nawet w swej istocie rodzina to słowo o podstawie słowotwórczej rodzić, czyli ewidentnie musi być to w źródle aktu między kobietą a mężczyzną. Aż się dziwię, że muszę to tłumaczyć! Także kochani nienormatywni - bądźcie kim chcecie być natomiast z powodów obiektywnych nie możecie dostać takich praw w społeczeństwie jakie ma rodzina - po prostu rodzina to rodzina. Możecie dostać prawa związku partnerskiego, jeśli ramy takiego związku zostaną ukonstytuowane i lgbtq+++ zostaną wpisane w taki zbiór.
- 5 0
-
2020-08-19 14:47
może inne flagi nie wywołują
tyle emocji?
- 1 1
-
2020-08-19 13:42
nie sobie każdy na balkonie powiesi - producent flag będzie bardzo wdzięczny
- 4 0
-
2020-08-18 14:53
porównujesz sprawy seksualne do sportu?
trochę przyzwoitości.
- 3 7
-
2020-08-18 13:39
(1)
Te komentarze "tylko flagi urzędu" powodowane są softhomofobią. Daleko nam do krajów cywilizowanych.
- 5 29
-
2020-08-18 14:14
Jak Ci tak daleko do krajów cywilizowanych
To sobie pojedź do Arabii Saudyjskiej, Emiratów Arabskich albo Czeczeni i zacznij wrzeszczeć że jesteś gejem to zaraz za Polską zatęsknisz
- 29 3
-
2020-08-18 13:20
Nie może bo nikomu to do szczęścia nie jest potrzebne poza garstką ludzi (1)
Którzy rozdmuchali drobną aferę do kosmicznych rozmiarów. Na mecze chodzą tysiące ludzi, na samą Lechię potrafiło przyjść prawie 40 tys. ludzi gdy przyjechała Legia. Wy zgromadziliście o wiele mniej ludzi, głównie dzieci z gimnazjum albo LO bo mieli akurat wakacje. Do tego sądzę władze się nie zgodziły za to że wciągnęliście Dulkiewicz rok temu w
Którzy rozdmuchali drobną aferę do kosmicznych rozmiarów. Na mecze chodzą tysiące ludzi, na samą Lechię potrafiło przyjść prawie 40 tys. ludzi gdy przyjechała Legia. Wy zgromadziliście o wiele mniej ludzi, głównie dzieci z gimnazjum albo LO bo mieli akurat wakacje. Do tego sądzę władze się nie zgodziły za to że wciągnęliście Dulkiewicz rok temu w uczestniczenie w parodii mszy świętej i procesji z hostią i waginą. Nie jestem ani wyznawcą Dulkiewicz ani pobożnym katolikiem ale sami sobie jesteście winni. Dulkiewicz zrozumiała że została w to wplątana, skompromitowała się przez to i nic dziwnego że po Majchrowskim z Krakowa nie chce być wciągana w wasze awantury
- 29 2
-
2020-08-18 14:01
Troglodyci są w dzikich krajach w większości. Nihil novi.
- 1 12
-
2020-08-18 12:03
To nic nowego ze kłamiesz bo nigdy tak nie bylo
Oni samo sobie zaprzeczają najpierw twierdzą, że nie maja ideologii, a potem ja prezentują i pokazują ze maja własną flagę która jest ich symbolem sztandarem
- 28 1
-
2020-08-18 11:15
flagi elgebetostwa obrażałyby uczucia Polaków, Gdańszczan, katolików
nie ma zgody na wywieszanie symboli neomarksistowskich i lewackich
- 47 6
-
2020-08-18 10:57
Ja
Nie ma czegoś takiego jak tęczowa flaga. Zrozumiał!?
- 35 4
-
2020-08-18 08:23
co za bełkot, flaga państwowa jest najwyższa i najwazniejsza, (11)
mamy flagi harleyowców wieszać albo flagę zlotu kotów rasowych, bo jeden z nich skakał na radiowozie i został skazany, to teraz na sejmie i na urzędach miast mają wisieć ich flagi, co za bzdura
- 79 5
-
2020-08-18 10:47
Marksistom przewraca się chyba w d*pie i co jeszcze ? (10)
Skąd to wypełzło i rości sobie prawo do wyrażania poglądów wbrew naturze.
- 54 5
-
2020-08-19 12:18
tak się dzieje jak mózg miesza się z tym, co z tylu wychodzi
- 5 0
-
2020-08-18 11:44
(8)
Paulinka powinna chyba wrócić do szkoły na lekcje biologii
- 5 31
-
2020-08-18 12:20
A dlaczego powinna ? (7)
Coś źle napisała ?
Związki jednej płci są zgodne z prawem natury ? Nie są. Tak jak nie jest pedofilia, zoofilia i nekrofilia- 33 4
-
2020-08-18 14:39
Poczytaj trochę, (6)
związki jedno-płciowe zdarzają się też u innych zwierząt niż ludzie.
- 5 29
-
2020-08-23 12:52
Bzdura
Zwierzęta zawsze łączą się w pary dwupłciowe. Późniejsze wychowanie potomstwa może odbywać się w grupie samic (jak u słoni), ale w naturze nie zdarza się, żeby potmstwo wychowywala para samców. Eksperyment dotyczący takiego przypadku odbywał się w ZOO i miał dokładnie tyle wspólnego z naturalnym zachowaniem, co życie rodzinne z więzieniem.
- 0 1
-
2020-08-18 22:53
Moze u takich zwierząt jak ty
- 5 0
-
2020-08-18 15:38
Tak, zdarzają się... (3)
ale jest to wybryk natury!
- 22 6
-
2020-08-18 17:41
(2)
Wybryk, nie wybryk, niemniej zdarzają się. To i u ludzi się zdarzają. Więc z naturą Pan będziesz walczył?
- 1 18
-
2020-08-20 14:14
Dokładnie tak!
To są dewiacje, a z nimi zawsze trzeba walczyć. Idąc Twoim tokiem myślenia - kanibalizm i zabijanie słabszych zdarza się wśród zwierząt. To znaczy, że to jest dobre, i człowiek, który zabija słabszego człowieka czyni dobro, bo w końcu jest to zgodne z "prawami natury"?
- 2 0
-
2020-08-18 19:28
No i co w związku z tym?
- 9 1
-
2020-08-18 06:17
(3)
Relatywistyczny bełkot
- 78 13
-
2020-08-18 07:03
(2)
lepiej sprawdź w słowniku, co znaczy relatywistyczny
- 14 51
-
2020-08-18 14:00
On nie ma słownika.
- 2 8
-
2020-08-18 13:00
Nie dość że relatywistyczny, ......to jeszcze bełkot
Szach mat- 19 3
-
2020-08-17 17:21
Opinia wyróżniona
niech każdy zawiesza sobie swoje flagi przy swoich domach, mieszkaniach. nikt nikomu nie broni. (19)
ale nikt też nie powinien ich niszczyć. wolnoć Tomku w swoim domku.
miasto powinno być neutralne "flagowo", acz tolerancyjne dla wszystkich ludzi. w mieście powinny wisieć flagi miasta i tyle.
sama jestem osobą biseksualną, w związku z kobietą.
trochę mam już dość tej całej nagonki, ciągłych informacji na temat manifestacji.
rozwiń...ale nikt też nie powinien ich niszczyć. wolnoć Tomku w swoim domku.
miasto powinno być neutralne "flagowo", acz tolerancyjne dla wszystkich ludzi. w mieście powinny wisieć flagi miasta i tyle.
sama jestem osobą biseksualną, w związku z kobietą.
trochę mam już dość tej całej nagonki, ciągłych informacji na temat manifestacji.
po co tworzyć kolejne konflikty?
ludzie! niech każdy żyje swoim życiem. nie róbmy drugiemu człowiekowi krzywdy ani bijąc chłopaczka za to, że wygląda na homo, ani za to, że ktoś nie chce kolorowej flagi na pomniku papieża. dajcie spokój.
są ważniejsze sprawy. np. obecna sytuacja gospodarcza.- 634 34
-
2020-08-21 15:51
Nikt Cię nie pyta czy jesteś biseksualna
W mieście powinny wisieć flagi narodowe i miasta
Jeżeli zawisłyby tęczowe to obok powinny być ONR.- 0 0
-
2020-08-19 13:45
nie jestem pewien, czy każdy może sobie wywieszać na swoim domu
flagi, hasła, symbole, jakie tylko chce... Nie jestem nawet pewien, czy polską flagę mogę wieszać przez cały rok.
- 2 1
-
2020-08-19 07:58
(1)
Moja droga, gdyby w XIX i na początku XX wieku kobiety masowo nie wychodziły na ulice i nie domagały się, czasem brutalnie, swoich praw, dzisiaj nie mogłabyś wypisywać komentarzy w internecie. Wtedy też wiele kobiet mówiło, że nie ma o co robić hałasu, po co nam prawa wyborcze, kiedyś będzie lepiej. Jeśli ktoś nie podniesie głosu, to nikt się nie
Moja droga, gdyby w XIX i na początku XX wieku kobiety masowo nie wychodziły na ulice i nie domagały się, czasem brutalnie, swoich praw, dzisiaj nie mogłabyś wypisywać komentarzy w internecie. Wtedy też wiele kobiet mówiło, że nie ma o co robić hałasu, po co nam prawa wyborcze, kiedyś będzie lepiej. Jeśli ktoś nie podniesie głosu, to nikt się nie będzie domyślał, że coś jest nie tak. Może masz szczęście mieszkać w tolerancyjnym miejscu, dużym mieście, ale pomyśl o ludziach, którzy tego szczęścia nie mają i to dla nich powinniśmy głośno o tym mówić, "robić konflikty", jak to nazywasz.
- 1 8
-
2020-08-19 13:50
tyle że kobietom należały się od zawsze te same prawa, co mężczyznom,
natomiast lgbt nie należą się dokładnie te same prawa, co innym. Zresztą większość praw i tak mają.
- 6 0
-
2020-08-18 13:40
(3)
Po co kłamiesz? Jesteś LGBT+, ale jesteś przeciw prawom mniejszości? Poczekajmy, aż ciebie ktoś pobije, może wtedy rozum i przyzwoitośc wrócą...
- 0 35
-
2020-08-18 14:51
nie jestem przeciw prawom mniejszości. jestem przeciw głupiemu zachowaniu aktywistów
żyjmy wszyscy w zgodzie, róbmy dobre rzeczy, myślmy o innych, o uczuciach każdego człowieka.
po co sprawy seksualne są wywlekane?
szczerze? nigdy w Trójmieście nie miałam problemu z tym, żeby przytulić się do swojej kobiety na mieście, żeby iść za rękę.
oczywiście, są sytuacje, kiedy jest inaczej, np. kibole w tramwaju, ale oniżyjmy wszyscy w zgodzie, róbmy dobre rzeczy, myślmy o innych, o uczuciach każdego człowieka.
po co sprawy seksualne są wywlekane?
szczerze? nigdy w Trójmieście nie miałam problemu z tym, żeby przytulić się do swojej kobiety na mieście, żeby iść za rękę.
oczywiście, są sytuacje, kiedy jest inaczej, np. kibole w tramwaju, ale oni akurat czepiają się niemal każdego, kto im się nie spodoba, nieważne, czy ktoś jest czarny, czy ja trzymam swoją laskę za rękę, czy starszy pan sapie nad nimi.
dajmy sobie żyć. ja nikomu nic nie zabraniam. i niech mi nikt niczego nie zabrania.
a;e sytuacje, kiedy przeradza się to w niezdrowe żądania wywieszania flag na budynku urzędu? no to już przesada. jak będzie dzień papieski to wywieszą flagi papieskie, jak będzie dzień LGBT+ to wywieszą flagi LGBT+.
przez to co się teraz dzieje, tą całą nagonkę, zbytnie zainteresowanie, moja kobieta obawia się, że ktoś ją zaczepi, kiedy ją obejmę. to już nie jest fajne. a było normalnie.
dajcie spokój.- 21 0
-
2020-08-18 14:46
Życzysz komuś, w dodatku kobiecie, aby została pobita bo co? Bo nie zgadzasz się z jej poglądami? I tak ma wyglądać tolerancja według was? Niczym nie różnisz się od faszystów, którzy z powodu innych poglądów gotowi byli zabić innych ludzi.
- 4 6
-
2020-08-18 14:11
Nie musi kłamać aby być przeciwko krzykliwym, obrażającym innych organizacjom tęczowym
Dużo homo i biseksualistów ma w nosie tzw. prawa mniejszości i jakieś tam lgbt nkwd, manify i obrażanie heteroseksualistów, polaków, katolików, ogłupianie młodzieży i dzieci. Żyją sobie po swojemu, nikomu nie wadząc i nie prezentując w krzykliwy i wulgarny sposób swojej orientacji i są szczęśliwi, do tego na pewno akceptowani przez rodzinę i
Dużo homo i biseksualistów ma w nosie tzw. prawa mniejszości i jakieś tam lgbt nkwd, manify i obrażanie heteroseksualistów, polaków, katolików, ogłupianie młodzieży i dzieci. Żyją sobie po swojemu, nikomu nie wadząc i nie prezentując w krzykliwy i wulgarny sposób swojej orientacji i są szczęśliwi, do tego na pewno akceptowani przez rodzinę i znajomych. Znam takiego homoseksualistę który uważa że Ci wszyscy krzykacze z manif LGBT to wariaci i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Zapewniam Ciebie że dużo takich osób jest.
- 27 0
-
2020-08-18 13:24
Pięknie napisane
Niestety właśnie te zwariowane organizacje zamiast rzeczywiście Was bronić generują tylko konflikt obrażając polaków, katolików (sam jestem ateistą), a wam szkodząc i na was napuszczając chociaż wy chce żyć spokojnie nikomu się ze swoją orientacją w przestrzeni publicznej nie narzucając. Zgadzam się ze problemy gospodarcze są najważniejsze ale właśnie po to ten konflikt się nakręca aby ludzi od ważniejszych problemów odciągać w celu kumulowania energii wokół spraw obyczajowych
- 26 0
-
2020-08-18 08:44
Mniejszość próbuje na siłę narzucić swoje ideologie i to powoduje agresję nie chce flagi na Giewoncie pomnikach ani urzedzie miasta a lgbt przez swoje głupie akcje zyskują tylko przeciwników
- 48 2
-
2020-08-18 05:29
W końcu...
Nareszcie normalna les !!!
- 10 8
-
2020-08-17 23:46
Ideologia homofobi (3)
Jednak się nie zgodzę ideologia homofobi zabrania a nawet ludzie związani z tym poglądem biją innych za noszenie lub wywieszanie tęczy
- 2 37
-
2020-08-18 11:34
homofobia to normalność, zdrowy odruch na niezdrowe poglądy i praktykę
- 24 5
-
2020-08-18 08:32
Kogo pobito? Bo jakoś media milczą, no chyba że mówisz o rozpędzeniu tego bydła, które blokowało aresztowanie "Margot".
- 36 4
-
2020-08-18 01:57
Do Moskwy i Arabii Saudyjskiej pojedź z tymi chorymi bredniami to zrozumiesz co to jest tolerancja
- 52 2
-
2020-08-17 17:24
Niech spróbują powiesić na meczecie. Jeśli nie, ja to zrobię. (1)
- 49 5
-
2020-08-19 00:12
nono oni aż tak odważni nie są bo wiedzą, że wtedy by z nimi była niezła jesień średniowiecza.
- 6 0
-
2020-08-17 17:22
no ale to Duda w kampanii wywołał problem (1)
- 7 56
-
2020-08-17 17:29
wywołał. to prawda
dlatego takie sprawy trzeba rozwiązywać prawnie. wprowadzić odpowiednie prawa, aby takie słowa się nie pojawiały.
- 16 31
-
2020-08-17 18:09
Opinia wyróżniona
Budynek Urzędu Miejskiego ....a dlaczego? (8)
To miejsce przynależne wszystkim Obywatelom ..bez względu na wiek, poglądy i preferencje . Wywieszone na nim flagi Narodowa - Polska i Miasta Gdańska w zupełności wystarczy. Wszak wszyscy! chcemy się czuć przede wszystkim Polakami i Gdańszczanami.
- 672 11
-
2020-08-19 12:12
Skoro tak..
to ja się domagam zaprzestania wywieszania flag papieskich i krzyży w urzędach. Jeśli ma być dla wszystkich obywateli, to poproszę konsekwentnie, nie każdy jest katolikiem i fanem poddaństwa Watykanowi. Zmasakrowanych zwłok na narzędziu tortur też nie powinno być w przestrzeni publicznej.
- 2 1
-
2020-08-18 19:30
mogli w kościele - miłosierdzie, wiara, każdego tolerujecie....
- 1 0
-
2020-08-18 17:47
Dzisiaj na urzędzie flagi LGBT a jutro ONR.
- 4 1
-
2020-08-18 14:02
Nie tylko obywatelom lecz wszystkim mieszkańcom
Są tam sprawy do załatwienia cudzoziemcom również
- 1 0
-
2020-08-18 05:53
Gdańszczanami tak (1)
Polakami niekoniecznie
- 6 19
-
2020-08-18 19:38
A kim jesteś potomku przesiedleńca zza Buga? Rosjaninem?
- 4 3
-
2020-08-18 00:29
(1)
Niech zawisną wszystkie flagi mniejszości i większości od tych z 39' wiadomo jakiej potem tej z 45 'wiadono jakiej przecież zapewne są takie miejszości!!!nie zakłucajcie tradycyjnego schematu rodziny.żyjcie ale sobie we własnym gronie!!!!bo nawet ludzie z tej waszej rewolucji tęczowej o tym mówią!!!!i jeszcze jedna rzecz dlaczego zaj..cie tęczy 6 kolorów!!!!
- 26 2
-
2020-08-18 19:31
spadaj ze swoją wiara i wartościami więc do kościoła, nie na ulicy łazicie z symbolem rzezi i mordowania -kkrzyżem
- 2 11
Wszystkie opinie
-
2020-08-17 16:01
Tylko flaga Gdańska na budynku Urzędu Miasta (31)
Jak ktoś chce tęczowo wygląda to jego sprawa, niech robi co chce ale budynek Urzędu Miasta jest symbolem miasta bez orientacji, wyznania czy kultury.
- 1733 50
-
2020-08-17 16:09
Denerwujące to już jest (15)
Czy was też denerwuje ta uprzywilejowana równość? Ja chcę flagę Arki Gdynia na urzędzie miasta na znak solidarności z klubem, który spadł do 1 ligi. Niech się czują równi z Lechią!
- 184 10
-
2020-08-17 17:40
Lewica ? (12)
Komuniści za Komuny w PRLu niszczyli to środowisko bezwzględnie
- 38 7
-
2020-08-17 17:43
to prawda (4)
- 21 0
-
2020-08-17 18:03
(3)
I się dziwić, że ich nikt nie lubi. Dać im palec, to ręka im nie starczy. Nie wystarczy, że żyją na równi z innymi. Muszą agresywnie manifestować swoje istnienie. Nic do nich nie mam, ale bez przegięć. Może wywiesić też białą flagę z sześcioramienną gwiazdą na znak solidarności. Przecież jesteśmy tolerancyjni. A może na znak poparcia niech faceci hetero się całują publicznie. Budynki urzędów powinny zachować bezstronność. Nie róbmy z nich cyrków. Chyba, że to prowokacja i komuś zależy, żeby ich seksualność wychodziła nam bokiem.
- 94 5
-
2020-08-17 20:21
100% prowokacja (2)
ci którzy "szaleją" to opłacone lumpy i nieroby którym nie chce sie pójść do normalnej pracy.
- 46 3
-
2020-08-17 21:03
Koło dmuchane w sześć pasków mogą sobie położyć i to wszystko (1)
- 4 2
-
2020-08-18 12:34
Geje - temat dla głupków ;)
Najwekszy spadek Pkb w od klkudziesieciu lat ! Kryzys ekonomiczny, inflacja najwyzsza w UE, ceny rosną za wszystko. A glupki kłócą sie o flagę :)
- 5 1
-
2020-08-17 17:44
masz rację, w PRL SB robiła akcję Hiacynt na tęczowych (1)
- 28 0
-
2020-08-17 22:36
powinno się ją powtórzyć
- 10 2
-
2020-08-17 18:12
Komuniści za komuny stosowali "lewicową retorykę" (2)
ale wiele elementów ich praktyki było przejawem bardzo prawicowych rozwiązań. Można powiedzieć, że w Polsce było za komuny wiele elementów nacjonalkomunizmu. Myślenie analityczne ma przyszłość.
- 4 6
-
2020-08-17 18:23
Sam Hitler był podobno gejem (1)
- 2 4
-
2020-08-17 19:54
Nie no coś ty ???
To nie może być prawda
- 0 0
-
2020-08-17 20:57
A teraz popiera...
- 0 0
-
2020-08-17 23:13
nie niszczyli
trzymali za jaja i kierowali tam gdzie chcieli.
Najlepsi współpracownicy służb to ludzie ze "słabościami".
Różnorodnymi.- 3 1
-
2020-08-17 17:50
Tak nawiasem
Flaga arki i ta tęczowa aż tak się nie różnią
... jest 3 arka Cracovia Lech hihihi- 10 9
-
2020-08-17 19:24
Skoro jest uprzywilejowana to już nie ma równości.
- 9 0
-
2020-08-17 16:33
Plus Flaga Polski
- 14 5
-
2020-08-17 16:34
Trochę tym tęczowym się pop...w główkach (4)
Niechaj się kochają między sobą, niech chodzą za rączkę jak im pasuje, nic nikomu do tego. Ale są pewne granice.
Niech nie przeginają- 141 6
-
2020-08-17 17:30
Jak oni śmią chcieć legalizacji swoich związków. (2)
Przecież od tego natychmiast rozpadną się wszystkie katolickie rodziny.
- 8 53
-
2020-08-18 09:02
Niech doprowadzą do referendum i zmienią prawo.
- 1 1
-
2020-08-18 10:40
To się powinno leczyć a nie legalizować.
- 4 1
-
2020-08-17 17:40
Koniki Pony na księżyc
- 21 2
-
2020-08-17 16:59
Ja chcę flagę że schabowym, czuję się dyskryminowany przez modę na weganizm (1)
- 112 3
-
2020-08-17 17:00
Ale usmażonym w panierce.
Surowiźnie mówię stanowcze nie!
- 60 1
-
2020-08-17 17:05
FeBRa
akronim FeBRa jako nazwa tej lewicowej organizacji bardzo trafnie opisuje czym te ruchy są dla zdrowego społeczeństwa
- 42 2
-
2020-08-17 17:23
My kibice Lechi Gdańsk
Czekamy na ta flagę!!!
- 25 10
-
2020-08-17 17:29
.......bez orientacji, wyznania czy kultury????to powieśmy cokolwiek...Polska ma i tradycję i kulturę i religię i orientację
- 23 5
-
2020-08-17 17:41
Oj wielka Du , a byłabyś taka postępowa jak Dzierżyński (1)
- 8 7
-
2020-08-17 17:42
kim był Dzierżyński ?
- 6 3
-
2020-08-17 18:38
Symbole podległości religijnej można wieszać ?
- 2 14
-
2020-08-17 20:47
Ja bym proponował jednak też flagę biało - czerwoną. Póki co, jest to jednak polskie miasto...
- 18 0
-
2020-08-17 16:01
Dajcie spokój (11)
Młodych tak łatwo się podpuszcza
- 883 35
-
2020-08-17 16:14
Wręcz zadziwiająco (6)
łatwo. Oni noszac te tęczowe torby materiałowe na mieście dla lansu myślą że działają w jakiejś słusznej sprawie.
- 98 4
-
2020-08-17 16:16
(1)
a nie tak dawno jednorożce nosili.
- 61 1
-
2020-08-17 18:13
Niestety starzy rękami młodych robią swoją politykę. Wkładają im w usta słowa, o których młodzież myśli, że to ich własne zdanie. W każdej dziedzinie tak jest: ekologia, tęcza, przemysł, vege itp. Przecież oni działają tak, by ich nikt nie lubił. Wystarczy w ich tłumie kilku prowodyrów, prowokatorów i zaczyna się nieopanowana agresja - takie stare komunistyczne działanie.
- 37 2
-
2020-08-17 16:37
(2)
Mają prawo do swoich poglądów, zresztą na pewno ukształtowali je korzystając z różnych źródeł. Za to starym wystarczy zrobić pranie mózgu w jednej telewizji i mają wyrobione zdanie jak limingi. Oczywiście nie wszyscy, ale większość.
- 4 69
-
2020-08-17 16:45
(1)
To są icb poglądy? Co drugi nie wie kto to trans hetero
- 32 1
-
2020-08-17 17:30
Kazdy z nich
Uważa, że w związkach homoseksualnych rodzi sie tyle samo albo więcej dzieci niz w związkach heteroseksualny. Mało tego, to właśnie tacy ludzie uważają się za tych inteligentniejszych.
A nie potrafią swojej własnej płci określić.- 46 3
-
2020-08-17 19:31
Zawsze mnie to śmieszyło a zarazem martwiło. To moda za którą idą bezprzemyslenia. Pamiętam czasy jak Ci wszyscy wyluzowani nosili na koszulkach wizerunek Che....
- 23 1
-
2020-08-17 16:35
Stare Grażyny jeszcze prościej - zbiórka na cokolwiek, byle było antyPiS.
- 34 2
-
2020-08-17 17:01
Hunwejbini
Czyli polityczna, tania sila robocza.
Tania ale jak historia uczy, nieslychanie skuteczna. W dewastacji rzeczywistosci.- 22 0
-
2020-08-18 13:41
A ja myślę, że to starzy są przeważnie ociężali umysłowo.
- 1 3
-
2020-08-21 13:29
Jak młode rekiny
łykają wszystko. Szkoda że ta cała energia idzie w tak bezsensowne działania.
- 0 0
-
2020-08-17 16:01
:) (9)
Tylko flaga bialo czerwona!Nasze piekne Polskie barwy !
- 1179 92
-
2020-08-17 16:09
Ewentualnie flaga Lechii w dni meczowe :)
- 43 25
-
2020-08-17 16:22
i 11 osób zminusowowała barwy biało-czerwone - ktoś mi to może logicznie wytłumaczyć? (5)
- 54 6
-
2020-08-17 16:27
Zakamuflowani Niemcy z Gdanska (1)
- 50 5
-
2020-08-17 16:44
z naklejka DA na samochodzie...
- 24 2
-
2020-08-17 16:52
nie minusowało barw biało czerwonych lecz (2)
zwrot tylko. Na ratuszu ma być flaga polska, gdańska, europejska, jeszcze ewentualnie pomorska. A nie tylko
- 10 20
-
2020-08-17 16:54
Europejska? Jest taka?
Chciałbym cię obrazić, ale nie wiem jak się do ty zwracać.
- 28 6
-
2020-08-17 18:06
jak europejska to i ta z watykanu tez.
- 7 5
-
2020-08-17 18:57
Nooo.... piękne!
- 2 2
-
2020-08-18 14:20
Piękne????. Tylko dwa kolory i to piękne?. Bez przesady.
- 0 3
-
2020-08-17 16:02
Naprawdę, już (prawie) wszyscy mamy dość (32)
Pół roku kampanii wyborczej, a teraz dalsze bicie piany. Trzeba ignorować grupki roszczeniowe i zająć się pracą na rzecz ogółu mieszkańców - tego oczekują gdańszczanie, sopocianie i gdynianie!
- 1292 40
-
2020-08-17 16:13
Roszczeniowe? (13)
Sorki ale oni nię chcą podwyżek, kasy, zwolnień podatkowych, rabatów na zakup gruntów ect.
Ale jakiś dzban nazwie ich roszczeniowymi bo chcą uregulowania sytuacji prawnej...- 17 99
-
2020-08-17 16:19
(4)
I w tym celu żądają zawieszenia flag? Aha.
- 74 1
-
2020-08-17 16:25
Żądają? Czy apeluja? (3)
Ale oczywiście przeinaczyć czy zniekształcić przekaz to codzienna praca.
- 7 60
-
2020-08-17 16:39
(2)
Idź do taty wypłakać sie w spódnicę.
- 61 2
-
2020-08-17 18:57
A może to dziecko wilczycy, jak założyciele Rzymu? (1)
Nie oceniam, nie krytykuję. Tylko pytam.
- 7 0
-
2020-08-19 14:03
W kwestii ignorancji - Remus i Romulus nie byli dziećmi wilczycy!
- 0 0
-
2020-08-17 16:27
(4)
Co innego chęć ładu prawnego tych osób, a co innego paradowanie i rozgłaszanie wszem i wobec swojej orientacji. W pełni popieram chęć życia w formalnych związkach takich osób, dostępu do informacji o swoich partnerach czy dziedziczeniu, ale afiszowanie się na prawo i lewo czy nie daj Boże adopcje to nie ten kierunek i mojej akceptacji nie będzie.
- 70 1
-
2020-08-17 16:38
No a flaga jest symbolem czego? (1)
- 2 15
-
2020-08-18 06:27
Niczego.
- 6 0
-
2020-08-17 17:31
No to czemu nie damy im tych praw, żeby nie musieli się już afiszować?
- 1 29
-
2020-08-18 10:08
każda rewolucja wymaga afiszowania się ze swoimi poglądami/życzeniami. Czytaj: protesty kobiety w UK czy walka o prawa Afroamerykanów w USA. W skrajnych przypadkach dochodzi do zabójstw przez ludzi z opozycji, patrz: zabójstwo polityka Milka w USA w latach 70
- 0 5
-
2020-08-17 16:35
No jak to nie żądają zwolnień podatkowych ? (2)
Właśnie o to walczą by móc zawierać małżeństwa a następnie rozliczać się wspólnie i płacić niższe podatki przy wysokich wynagrodzeniach. To jest coś o czym nikt nie mówi a jest sednem sprawy. Ale jak powiedział jakiś minister z PiSu niedoczekanie bo ulgi są dla ludzi którzy zostawią po sobie potomstwo a tym samym dadzą ciągłość narodowi i ojczyźnie.
- 42 6
-
2020-08-17 19:00
Jak chcą zwolnień niech wyjadą do tęczowego raju na Zachodzie (1)
- 19 2
-
2020-08-18 10:13
Wy się śmiejecie z tego Zachodu jakby tam było gorzej niż w Polsce, po czym szturmem podbijacie UK czy Norwegię, może czas jechać do pracy do Arabii Saudyjskiej? A nie, tam nie bo moje prawa będą ograniczone, nie będę mógł wyrywać lasek w dyskotece i moje uczucia religijne zostaną obrażone. Może czas wyobrazić sobie, żeś się urodził gejem w Polsce, ale tak na serio, wyobraź sobie, że Cię spotkało to nieszczęście. Fajnie by Ci było?
- 2 2
-
2020-08-17 17:07
(16)
Nie zgadzam się z takim stanowiskiem.Kazdy obywatel jest ważny a zwłaszcza mniejszości, które zazwyczaj są słabsze niż ogół. powinny być szczególnie traktowane.Czy rolą państwa jest uśrednianie społeczeństwa twoim zdaniem???
- 2 64
-
2020-08-17 17:10
niby dlaczego mniejszości mają być traktowane "szczególnie"?
wszyscy powinni być równo traktowani, o ile przestrzegają obowiązującego prawa
- 56 1
-
2020-08-17 17:14
A gdzie geje i lesbijki mają gorzej niż hetero? (14)
Nie mogą chodzić po ulicach, robić zakupów, wynajmować mieszkań, podpisywać umów? Czego, co jest zgodne z polskim prawem się im zabrania? Ludzie jak cała reszta, a to co robię w sypialni, to moja sprawa, nie afiszuję się tym.
- 55 1
-
2020-08-17 17:24
Tak na szybko: (13)
Nie mogą po sobie dziedziczyć.
Każda większa kwota którą sobie przekazują podlega opodatkowaniu.
Nie mogą się razem rozliczać.
Serio, z perspektywy hetero to są tak proste rzeczy, że gdybym był w rządzie powiedziałbym "bierzcie i spadajcie".
A tutaj mamy o to jakąś niesamowitą ideologiczną walkę.- 4 45
-
2020-08-17 17:29
Mogą dziedziczyć (11)
Niech spisują testament , podatek jak najbardziej tak ma być płacony normalny bo niby czemu mieliby mieć ulgi co oni dają społeczeństwu ?
- 40 7
-
2020-08-17 17:35
Dwójka ludzi żyje razem, zakładają rodzinę (10)
Ale nie mogą mieć wspólnego budżetu, bo skarbówka wejdzie na twarz, tak?
Nieźle wygląda ta "równość".- 3 36
-
2020-08-17 17:39
A kto zabrania wspólnego budżetu? (2)
Oświeć nas.
- 34 3
-
2020-08-18 06:30
Urząd skarbowy i prawo o darowiznach (1)
Jeżeli kwota wspólnego budżetu przekroczy 2x5k rocznie, zaczyna się podatek...
- 2 0
-
2020-08-19 16:41
i jak wywiesisz flagę pederastów to cię to uchroni od podatku?
- 0 0
-
2020-08-17 18:27
Jaką rodzinę ??? (2)
Rodzina to jest wtedy gdy są dzieci inaczej to tylko związek , małżeństwo
- 26 6
-
2020-08-18 06:30
O, znalazła się madka 500+... (1)
- 2 8
-
2020-08-18 06:42
Nie. ojciec dwójki dzieci
Pracujemy z żoną płacimy podatki
- 5 1
-
2020-08-17 20:07
(2)
Rodzine zakłada dwoje ludzi -mężczyzna i kobieta. To ze spisz z chłopem nie znaczy ze jesteście rodziną a oznacza ze jesteś chorym człowiekiem. To jest wynaturzenie i jakaś moda współczesna,choć odmieńce zawsze się trafiały.
- 25 4
-
2020-08-17 20:24
Teoretycznie mogą być rodziną...
gdyby byli ze sobą spokrewnieni, ale to już byłoby podwójne wynaturzenie. Fu.
- 13 3
-
2020-08-18 10:03
widzę, że naukowiec, który analizował "chorobę" latami jest na dzielni, bez danych i dowodów nie rozmawiaj ze mną
- 0 0
-
2020-08-19 14:06
Jak niby zakładają rodzinę? Pan pan i kot, pani pani i pies to nie jest rodzina. Żona to też nie rodzina.
- 0 0
-
2020-08-17 17:48
Moga poprzez akty notarialne.
- 18 0
-
2020-08-18 09:16
A dziś koronawirusa w Morskim w Gdyni na onkologii, biedne kobiety tym się trzeba zająć a nie fiu bzdziu
- 1 0
-
2020-08-17 16:02
(3)
wszystko wszystkim,ale bez przesady.
nie popadajmy ze skrajności w skrajność- 670 15
-
2020-08-17 17:52
Urzędy i instytucje publiczne świeckie i bez ideologii
Nie mam nic do ludzi LGBT ale niech nie wciągają do swoich akcji władz miasta. Te sprawy załatwia się w Warszawie w Sejmie
- 14 1
-
2020-08-17 20:38
Szkoda, że w sondzie nie ma odpowiedzi "
"Miasto zamiast na tęczowego flagi, miasto powinno wydać pieniądze na leczenie tych biednych, chorych heterofobów .
- 9 1
-
2020-08-17 21:39
Przechodziłam tamtędy podczas "demonstracji". Nowy KOD, nic więcej. Tylko identyfikacja wizualna się zmieniła
- 11 1
-
2020-08-17 16:02
Żadnych tęczowych flag (6)
ani żadnych flag papieskich, krzyży itp. Flaga polski, flaga Nato i flaga UE. No i jeszcze flagi poszczególnych miast, województw itp.
- 599 74
-
2020-08-17 17:17
a po co flaga UE i NATO? (1)
UE i NATO to nie państwa, ani miasta
- 37 7
-
2020-08-17 18:28
Ale mogą być flagi miast partnerskich, np. Kaliningrad i inne.
- 6 2
-
2020-08-17 17:56
No i Kaszub!
ale to na Kaszubach, nie w Gdańsku który Kaszubami nie jest!
- 15 2
-
2020-08-18 00:40
Aj waj
a zapomniałeś o fladze Izraela oraz herbach gmin gdzie są psychiatryki!
- 2 4
-
2020-08-19 08:00
No to niech najpierw wywalą te krzyże ze wszystkich urzędów - wtedy zgodzę się, że żadne inne religijno-ideologiczno-przekonaniowe elementy nie będą miały tam wstępu.
- 0 0
-
2020-08-21 15:55
Bez flagi UE, bo to niejest flaga
Tylko barwy narodowe i Miasta Gdańska
- 0 0
-
2020-08-17 16:03
Czy was już ... (8)
Niestety ten świat zwariował do końca. Stany afroamerykanie(żeby było poprawnie). Tutaj LGBT. Maskara jakaś.
- 863 37
-
2020-08-17 16:59
Przecież to cyrk polityczny sponsorowany zza granicy
- 58 3
-
2020-08-17 17:09
(1)
Agresja?Ty chyba nie widziałeś marszu narodowców???
- 6 63
-
2020-08-17 22:23
Widziałem. Spokój i radość
Pomimo wulgarnych zaczepek lilku prowokatorów z antify.
- 26 6
-
2020-08-17 17:38
Flaga tęczowa na urzędzie miasta to za mało. Proponuję, żeby lgbt napisali petycję, żeby... (2)
zmieniono zdjęcie, jak w '45 żołnierze 1 Armii WP zatykali w Berlinie flagę biało-czerwoną - zmienić na tęczową.
I jeszcze petycję, żeby zdjęcie jak amerykańscy żołnierze zatykali na Okinawie w '45 flagę amerykańską - żeby też zmienić na tęczową.- 39 2
-
2020-08-17 19:50
i jeszcze tęczowa flaga przy pierwszym lądowaniu człowieka na księżycu
- 33 2
-
2020-08-17 21:41
I na dnie Rowu Mariańskiego tęczową flagę niech postawią
Tam chyba jeszcze nie ma żadnej to będą pierwsi.
- 27 1
-
2020-08-17 23:19
Rewolucja komunistyczna w pełnym natarciu! (1)
Komuniści skutecznie przeprowadzili długofalowy marsz przez instytucje. Obsadzili uniwersytety, media, przemysł rozrywkowy, instytucje kulturalne, instytucje państwowe i międzynarodowe. A teraz mimo, że są w mniejszości potrafią sterować całymi państwami, albo wprowadzać zamęt w tych, w których jeszcze wygrywają wartości konserwatywne. Stany są tutaj bardzo smutnym przykładem kraju, który stał się ogromną potęgą zbudowaną na wolności gospodarczej z silnym kręgosłupem konserwatywnych wartości moralnych, a teraz od wewnątrz są rozbijane przez dzieci własnego sukcesu - ludzi zamożnych, niby dobrze wykształconych, ale wbrew wszystkim przykładom z historii ślepo wierzących, że tym razem socjalizm odniesie spektakularny sukces. A Chiny tylko zacierają ręce...
- 11 4
-
2020-08-18 17:01
A u lekarza kiedy był?
- 1 3
-
2020-08-17 16:03
O co chodzi? (17)
Czy naprawdę tyle osób w PL zagląda innym do łóżka ?
Wolność Tomku w swoim domku.
Po co to całe zamieszanie?
Nie podoba mi się ta agresja z hasłami równości i wolności...- 862 30
-
2020-08-17 16:09
(12)
Masz rację. Jak ten tego chce to w domach niech sobie robią co chcą i niech tego na ulice nie wynoszą. Żaden normalny człowiek nie wynosi swojej seksualności na ulicę.
- 77 3
-
2020-08-17 16:15
(11)
dokładnie-widzisz jakąś panne w stringach lub fikuśnej bieliźnie jak paraduje po ulicy?nie.a im wszystko wolno,bo tacy biedni,bo zaszczuci.pawia można puścić jak patrzy się na niektóre wynalazki
- 66 3
-
2020-08-17 17:07
A widziałeś kiedyś geja w fikuśnej bieliźnie albo stringach na ulicy? (10)
Czy tylko powtarzasz stereotypy pakowane pod czapki widzów TVP?
- 6 56
-
2020-08-17 17:13
mówisz, że te parady to tylko mistyfikacja tevałpe? (5)
- 48 7
-
2020-08-17 17:26
Mówię, że w tym kraju jakoś tych parad z "facetami z dildem na czole" nie widać. (4)
- 3 31
-
2020-08-17 17:49
(1)
i walczymy o to zeby tak zostalo.
- 29 3
-
2020-08-17 19:15
To nie walcz, bo nie masz z czym :)
TVPis cały czas podkręca temat bo zbija na tym kapitał polityczny.
A Polacy durny naród zamiast o ekonomi największym kryzysie od kilkudziesięciu lat to o gejach ! Niestety ten naród nie ma przyszłości - naturalna selekcja.- 4 29
-
2020-08-17 20:58
jeszcze i niech tak zostanie, dewiacje sa na ulicach Amsterdamu, na paradach w Warszawie (1)
bez problemu można zobaczyć, do tego hasła, że kto nie za lgbt to na szafot i mamy tolerancje..
- 19 2
-
2020-08-18 06:31
Nie pomieszałeś czasem z Kościołem?
- 0 3
-
2020-08-17 17:44
Gdańsk 2018/2019
Obejrzyj dokładnie zdjęcia z parady równości w trojmiescie to zobaczysz stringi i nie tylko
- 41 2
-
2020-08-17 18:56
Nie mam pojecia czemu
przesiadujesz na portalu 3miasto skoro jestes z trąbek wielkich.
I jeszcze dowalił z telewizją, ty chyba tych geji to od każdej strony znasz, co?- 3 9
-
2020-08-17 21:23
Oczywiście że tak zawsze te parady tak wygladaja
- 7 0
-
2020-08-18 20:51
wielokrotnie, na paradach, czasami na biegach rodzinnych
- 2 0
-
2020-08-17 21:21
(1)
Nie interesuje mnie co w łóżku robią szanuje ich jako ludzi ale flaga na pomniku papieża czy urzędzie miasta aureoli Matki Boskiej już obraża mnie i moje poglądy niech se mieszkanie na tęczowo tapetuja jak lubia
- 21 1
-
2020-08-17 22:36
Zastanawia mnie tylko dlaczego oni protestują? Jaka krzywda im się dzieje? UB łapie ich i wsadza do więzień czy o co chodzi ?
- 16 0
-
2020-08-18 07:19
Odwrotnie
To oni wyłażą ze swoimi łóżkami na zewnątrz i sami się z tym obnoszą. Tu jest problem. I na dodatek chcą zmusić innych aby też bawili się w ich zabawy. Od dziś jestem kobietą, mów mi Margot...
- 11 0
-
2020-08-19 08:02
Jasne, że ci się nie podoba, że jakaś dotychczas marginalizowana grupa śmie się odzywać. W końcu trzeba w takiej sytuacji przewartościować swoje spokojne życie i, olaboga!, może zgodzić się, że żyję sobie jak pączek w maśle, podczas gdy inni nie mogą nawet spokojnie przejść ulicą, by nie oberwać od "patrioty". Ludzie się zasłaniają, że w ich mieście nikt nikogo nie pobił za bycie gejem - a ile jest historii, gdy ktoś jednak pobił? Zacznijmy zauważać coś dalej niż na czubku własnego nosa.
- 0 1
-
2020-08-17 16:03
Milo mi to napisac (16)
Ale zgadzam sie z decyzją Miasta Gdańska
specjalne przywileje jednych, nie mogą być kosztem drugich !- 837 25
-
2020-08-17 16:29
jakie kocopoły... (13)
co by cię kosztowało powieszenie kawałka materiału na maszcie?
- 4 60
-
2020-08-17 16:35
(4)
Tyle samo co go NIE zawieszenie.
Urzędy miejskie są państwowe, tylko i wyłącznie państwowe.- 46 5
-
2020-08-17 16:54
urzędy miejskie nie są państwowe lecz samorządowe (2)
państwowe były za PRL, doucz się. Państwowy to jest urząd wojewódzki.
- 9 23
-
2020-08-17 16:57
W kwestię LGBT wmieszali się politycy,
więc Miasto słusznie czyni, że się od tego dystansuje.
- 29 5
-
2020-08-17 23:20
Zaktualizuj dane
Urzędy są korporacjami. Wszystkie są zarejestrowane w Polskim rejestrze statków. A my jesteśmy ich produktem.
- 1 1
-
2020-08-17 18:27
aha, czyli nic nie kosztuje?
No to świetnie sam tłumaczysz o co się tak ciskasz - kompletnie o nic...
- 1 3
-
2020-08-17 17:19
w takim razie wywieśmy też flagę papieską, albo hitlerowską (6)
- 16 7
-
2020-08-17 17:23
ale po co? (4)
- 2 3
-
2020-08-17 18:09
w takim samym celu jak teczowa..
- 12 1
-
2020-08-17 18:34
(2)
Bo niektórzy się z tymi ideami solidaryzują i było by im smutno gdyby byli pominięci. Z hitlerowską to przegięcie, ale indyjską. Przecież w Trójmieście mamy wielu Hindusów. Byłoby im miło. Taki gest ze strony miasta.
- 11 4
-
2020-08-17 18:57
a ktoś ostatnio u nas mówił, że Hindusi nie są ludźmi? (1)
- 3 1
-
2020-08-17 20:02
Ale nie mają jeszcze swojej flagi na urzędzie. Ale ktoś ostatnio, prócz Adriana mówi, że LPG nie są ludźmi?
- 1 6
-
2020-08-17 18:28
hamuj bo piach
na twoje głupie pomysły sławienia hitlera jest paragraf, chociaż powinna wystarczyć ludzka przyzwoitość.
- 2 10
-
2020-08-17 21:26
Dla 300 osób powieśmy tęczowa flagę a dlaczego nie flagę klubu piłkarskiego czy siatkarskiego tam jest więcej kibiców a ja chce flagę piracka
- 11 2
-
2020-08-17 21:44
bo wbrew pozorom mamy miasto, które stara się wszystkich traktować równo
wbrew propagandzie tych, którzy akurat czegoś nie dostali
- 1 1
-
2020-08-17 22:21
przecież miasto daje im te przywileje
tylko nie chce flagi. Przywileje są dawno przyklepane, a to jest działanie pod publiczkę.
- 1 1
-
2020-08-17 16:03
Uszczypnijcie mnie. To się nie dzieje naprawdę? (4)
Ludzie...
- 894 16
-
2020-08-17 17:38
Ludzie się wk... W końcu. (2)
- 48 0
-
2020-08-17 18:02
Albo znowu zniszczą radiowozy :( (1)
- 2 9
-
2020-08-17 20:06
I chyba komuś o to chodzi, żeby się wk... . Jesteśmy szczuci sami na siebie i ktoś się z tego w kułak smjejetsja.
- 21 0
-
2020-08-17 19:30
Czyny...
Najciekawsze że wywieszenie flagi to też czyn ;) Klumacie to?
Miasto wije się jak piskorz... Przed wyborami pewnie by powiesili :)))- 4 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.