• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Artykuł niegotowy i przed korektą

Prosimy o nieudostępnianie tego linku.

Regulamin konkursu "Oficjalna maskotka Trojmiasto.pl"

19 kwietnia 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
REGULAMIN KONKURSU "OFICJALNA MASKOTKA TROJMIASTO.PL"

I. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu jest Trojmiasto.pl.
2. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie projektu maskotki firmującej Trojmiastp.pl i nadanie jej nazwy.
3. Konkurs ma zadanie wyłonić najciekawszy projekt, na podstawie którego uszyta zostanie maskotka o wymiarach dorosłego człowieka lub/i gadżety z jej postacią.
4. Maskotka ma być wizytówką Trojmiasto.pl. I narzędziem promocyjnym. Będzie wykorzystywana między innymi jako wizerunek Portalu w czasie masowych imprez miejskich, imprez plenerowych, festynów rodzinnych, imprez dla dzieci, spotkań z dziećmi i młodzieżą w placówkach przedszkolnych, szkolnych, szpitalach, hospicjach.
5. Zwycięski projekt maskotki ma zostać wykorzystany do produkcji stroju i/lub gadżetu promującego Organizatora przy czym Organizator zastrzega sobie prawo niewykorzystania zwycięskiego projektu do celów reklamowych o ile nie będzie przekonany do jego trafności i jakości.
6. Zgłoszenie udziału w konkursie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem warunków Regulaminu Konkursu.

II. Uczestnicy konkursu

1. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każda osoba fizyczna, bez względu na wiek, z wyłączeniem osób ujętych w punkcie 2.
2. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Trojmiasto.pl oraz członkowie Komisji Konkursowej, a także członkowie ich najbliższej rodziny.

III. Nagroda

1. W konkursie zostanie przyznana jedna Nagroda dla zwycięzcy najlepszego projektu maskotki w wysokości 1000 zł. Ze zwycięzcą konkursu zostanie podpisana umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich na projekt maskotki na kwotę 1100 zł. brutto.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość nieprzyznania Nagrody z uwagi na niski poziom prac nadesłanych na konkurs.

IV. Komisja Konkursowa

1. Prace będą oceniane przez Komisję Konkursową złożoną z 5 członków Redakcji oraz przez 2-osobowy Zarząd.
2. Decyzja Komisji Konkursowej o przyznaniu nagrody jest ostateczna i nie przysługuje od niej prawo odwołania.

V. Zasady udziału w konkursie

1. Każda osoba biorąca udział w konkursie może zgłosić jeden projekt graficzny. Prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę.
2. W konkursie nie będą brane pod uwagę prace zawierające tylko nazwę maskotki.
3. Prace konkursowe powinny być przygotowane w formie rysunku ręcznie lub komputerowo. Technika rysunku dowolna (akwarela, pastele, plakatówka, wycinanka, kredki, techniki mieszane.
4. Kryteria podlegające ocenie "Oficjalnej Maskotki Trojmiasto.pl":
- maskotka musi być identyfikowana z  Portalem,
- maskotka musi mieć nazwę,
- projekt może nawiązywać lub zawierać elementy logotypu Trojmiasto.pl.
5. Prace muszą być pracami autorskimi, nie nagrodzonymi wcześniej w innych tego typu konkursach.
6. Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.

VI. Termin i sposób nadsyłania prac

1. Prace należy nadsyłać do 15 maja 2012 roku w formie zdjęcia lub skanu.
2. Do projektu należy dołączyć:
- krótki opis maskotki (nie więcej niż 500 znaków), w którym trzeba określic imię/nazwę maskotki
- w treści maila uczestnik zobowiązany jest podać swoje imię, nazwisko, wiek i numer telefonu kontaktowego.
3. Projekty wraz z całą dokumentacją należy przesłać na adres maskotka@trojmiasto.pl w formie jednego maila.
4. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne przeniesienie na Trojmiasto.pl Sp.zo.o. autorskich praw majątkowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) do projektu graficznego maskotki oraz do jej nazwy na polach eksploatacji i na wykonywanie praw zależnych.

VII. Ogłoszenie wyników Konkursu
1. Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 30 maja 2012 roku na stronie www.trojmiasto.pl
2. Jednocześnie zwycięzca zostanie powiadomiony o zwycięstwie pocztą elektroniczną.

VIII. Postanowienia końcowe
1. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na: wykorzystanie danych osobowych uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych o ile dane takie będą ujawniane w toku konkursu i w związku z jego przebiegiem. Zgodnie z art. 24 ust. 1 z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) organizator konkursu informuje uczestników konkursu, że ich dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez uczestnika konkursu zgody, w siedzibie organizatora, wyłącznie w związku z wykonaniem postanowień niniejszego regulaminu oraz informacji o kolejnych akcjach i konkursach organizowanych przez Organizatora konkursu. Każdy z uczestników ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia.
2. Nagrodzona praca staje się własnością Organizatora wraz z przekazaniem nieodpłatnie praw autorskich do tej pracy i jej wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na reprodukowanie prac według uznania Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac niespełniających wymienionych wymogów Regulaminu. Organizator nie odsyła prac biorących udział w konkursie, prac zdyskwalifikowanych, jak również z niego wyłączonych.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji najciekawszych projektów i ewentualnego rozstrzygnięcia konkursu w II etapie poddając prace konkursowe pod głosowanie czytelników.
5. Portal zastrzega sobie możliwość zmian kolorystycznych czy drobnych detali w postaci celem lepszego dopasowania
do materiałów, z których zostanie maskotka uszyta.
6. Organizator zastrzega sobie prawo przerwania, zmiany lub przedłużenia Konkursu w razie wystąpienia przyczyn od niego niezależnych.
7. Organizatorowi przysługuje prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny oraz do nie wyłaniania zwycięzcy.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego prezentowania i publikacji prac konkursowych w celach promocyjnych.

Najczęściej czytane