- 1 Wyciek oleju do Motławy. Wznowiono ruch (69 opinii)
- 2 Czemu śmieci rozsypano obok śmieciarki? (46 opinii)
- 3 Prokuratura już nie chce ścigać Nergala (132 opinie)
- 4 Licznik przy światłach na skrzyżowaniu (108 opinii)
- 5 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (141 opinii)
- 6 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (235 opinii)
Atak nożownika w Gdańsku. Zaczęło się od papierosa?
Dlaczego doszło do ataku nożownika? Służby badają m.in. motyw... papierosa.
Od rozmowy o papierosie rozpoczęła się awantura, po której w ruch poszedł nóż - wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń. Do ataku nożownika w centrum Gdańska przy ul. Narzędziowców, doszło w nocy, z soboty na niedzielę. W sprawie policjanci ustalili rysopisy i podczas przeszukania terenu zatrzymali 24-letniego obywatela Węgier oraz 30-latka z Elbląga, obywatela Polski.
Do incydentu z użyciem noża w nocy z 24 na 25 lutego 2024 r. doszło na terenie ul. Narzędziowców. Lokalizacja, w jakiej doszło do incydentu, nie miała związku z prowadzoną działalnością Square Sp. z o.o.. W tym czasie, w ramach "Ulicy Elektryków" nie odbywały się żadne wydarzenia artystyczne organizowane przez spółkę Square. W czasie tego zdarzenia "Ulica Elektryków" pozostawała nieczynna.
W rozumieniu administracyjnym ul. Elektryków, jako przestrzeń miejska, pozostawała otwarta i dostępna dla wszystkich mieszkańców. Nawet mimo tego, że ulica jest w remoncie, trwa jej modernizacja i wymiana kanalizacji.
Bezpieczeństwo klientów jest filarem i wartością fundamentalną spółki Square. Spółka Square zapewnia profesjonalną ochronę przy wszystkich organizowanych przez nią wydarzeniach, ogranicza wejście na teren wydarzeń osobom mogącym stanowić zagrożenie dla innych uczestników.
Wydarzenia rozegrały się w nocy z soboty na niedzielę, 24-25.02.2024 r. Około godziny 1:30 w nocy policjanci odebrali zgłoszenie, że przy ul. Narzędziowców doszło do ataku nożownika. Obrażenia odniosło sześciu mężczyzn.
Atak nożownika na Narzędziowców (97 opinii)
Poszkodowani w ataku nożownika. W jakim są stanie?
W jakim znajdują się stanie?
Dwaj poszkodowani - mężczyźni - mają się znajdować w ciężkim stanie. Dwie osoby poszkodowane w średnim stanie, a jedna - w lekkim stanie.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że odnieśli oni m.in. rany brzucha. Osoby mocniej poszkodowane przebywają w szpitalu. Lekko poszkodowany został opatrzony i wypisany do domu.
Co istotne, policja zdementowała pogłoski, jakoby osoby zaatakowane przez nożownika były obcokrajowcami.
Jak poinformowała prokuratura, na tę chwilę nie wiadomo, czy w niedzielę uda się przesłuchać wszystkich pokrzywdzonych. Nadal trwają w tej sprawie czynności.
Atak nożownika w Gdańsku. Poszło o papierosa?
Jak do tej pory nie przedstawiono także żadnych zarzutów.
Wiele wskazuje na to, że decyzje w tej sprawie zapadną albo późnym wieczorem w niedzielę, albo już w poniedziałek.
To z jakiego powodu doszło do zdarzenia będzie wyjaśniane przez policję i prokuraturę.
Nieoficjalnie ustaliliśmy, że awantura zaczęła się od... rozmowy o papierosie.
Ten motyw badają obecnie służby.
Opinie (273) ponad 50 zablokowanych
-
2024-02-25 20:01
Opinia wyróżniona
Widziałem to, to nie był atak terrorystyczny tylko zwykła bójka (15)
Przeszedłem obok jak zaczęli się szarpać i tylko się obejrzałem co tam się wyczynia. Te 6 osób poszkodowanych to nie dlatego, że napastnik atakował ludzi w szale, tylko atakował ludzi, którzy ich rozdzielali, w tym ochroniarzy.
- 137 24
-
2024-02-26 12:36
Coś ci się pomyliło kolego, żaden z ochroniarzy nie brał udziału w całym zamieszaniu
- 5 1
-
2024-02-26 12:22
Chyba dziennikarzy wiom lepiej nie...
Już przenieśli atak na ulicę Narzędziowców z Elektryków.
Zaraz się okaże, że nie było bójki.- 3 1
-
2024-02-26 08:58
A ten w kajdankach na zdjęciu ewidentnie narobił w spodnie.
- 11 5
-
2024-02-26 08:19
no tak.. (1)
bo w zwykłej bójce używasz noża. I w ogóle bierzesz noż na imprezę. Ot normalna sprawa
- 44 9
-
2024-02-26 20:18
tez mam nóż victorinuxa zawsze przy sobie
- 1 0
-
2024-02-25 22:47
Kto wie? (1)
Węgrzy to miłośnicy Putlera. Jego kolaboranci. Może chłop uwierzył w ruSSką propagandę?
- 27 53
-
2024-02-26 08:41
Karakan chciał Budapesztu nad Wisłą to ma
- 15 12
-
2024-02-25 22:37
. (6)
No to defacto atakował ludzi w szale.
- 62 2
-
2024-02-25 23:52
(4)
Teoretycznie tak, ale w rzeczywistości nie było żadnego zagrożenia dla osób postronnych. Stała tam spora kolejka ludzi próbująca wejść na imprezę, wszyscy spokojni.
Ogólnie to widziałem tam 4 opatrywane osoby, w tym jedną porządnie, przyjechały też 4 karetki (do kiedy tak byłem), więc tym dwóm dodatkowym osobom prawdopodobnie wystarczyło przykleić plaster.- 10 28
-
2024-02-27 14:52
Spora kolejka ludzi o 1:30
Czy ta kolejka jest teraz z nami w pokoju?
- 0 0
-
2024-02-26 10:09
Od kiedy zwykłą bójką nazywamy, atak z nożem?! (1)
To, że coś tam widziałeś nie daję Ci prawa wypisywania głupot o plasterkach!! Nie wiesz dokładnie, kto co i jak, to się nie udzielaj!
- 13 5
-
2024-02-26 12:49
Był użyty nóż? BYŁ więc był to atak nożem.
Pytanie kto zainicjował to wszystko
- 6 0
-
2024-02-26 10:08
No widzisz, a Elektryków kłamią w TVP Panorama
że już na szczęście nie było żadnej imprezy i nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz. Szkoda, że ważniejszy jest dla nich hajs i dobra reputacja niż bezpieczeństwo i zdrowie ludzi..
- 1 7
-
2024-02-25 23:35
Jakie barwy klubowe miał szal?
To istotne
- 9 15
-
2024-02-25 21:17
potwierdzam
- 14 2
-
2024-02-25 17:45
Opinia wyróżniona
lata 90 i 00 . . . (22)
. . . zaczepki zaczynały się od pytania czy masz papierosa.
- 370 9
-
2024-02-26 06:32
(1)
Prymitywy , z nożami!!! Kto chodzi z noże po ulicy!!! Chętni fo bitki to w kamasze ich!!! A najpierw odszkodowanie niech płaca?!!
- 15 6
-
2024-02-26 08:09
a co ma nóż do tego? idąc tą analogią dla czego ludzie prymitywi jeżdzą samochodami skoro rozjeżdzają ludzi i są wypadki. d**ilowi dasz do ręki butelkę to zrobi ludziom krzywdę więc nie generalizuj. ja nóż noszę codziennie przy sobie do otwierania paczek, składania kartonów i dłubania w drewnie w lesie i nie widze nic w tym złego
- 10 10
-
2024-02-25 20:50
A może o cygaro?
- 5 4
-
2024-02-25 20:26
tak to się zaczyna: pokurit' jest'?
- 17 16
-
2024-02-25 20:02
(9)
Ale ranni to też Ukraińcy.
- 5 38
-
2024-02-25 21:38
nie, nie Ukraincy. Ukraincy w Polsce maja sie wysmienicie. (1)
- 29 8
-
2024-02-25 22:54
Nawet polską policję gryzą i bi ją, bo i tak wiedzą, że ten rząd też im nic za to nie zrobi
Będzie kolejny brak aresztowania i kolejny brak odesłania ich do swoich, aby swą wyrazistą energią uzupełnili straty na ichnim froncie ma wschodzie.
- 8 17
-
2024-02-25 20:08
Czytanie ze zrozumieniem leci na ryj. (6)
"Policja zdementowała pogłoski, jakoby osoby zaatakowane przez nożownika były obcokrajowcami."
- 46 2
-
2024-02-25 20:31
Wśród zatrzymanych również nie ma Ukraińców (5)
Jest jeden Węgier i jeden Elblążanin. Po co w każdą sprawę wciskacie Ukraińców?
- 52 5
-
2024-02-25 22:26
Taki prikaz z centrali
Co zrobisz, trzeba robić co każą
- 21 6
-
2024-02-25 21:18
(2)
bo w mediach nie wspominają jak się bawią nasi goście z ukrainy
- 20 22
-
2024-02-25 21:32
Nikt ci nie każe gościć u siebie
- 7 13
-
2024-02-25 21:26
to chyba jakieś słabe media przeglądasz.
- 9 1
-
2024-02-25 20:41
bo to ruskie onuce piszą
- 27 9
-
2024-02-25 19:33
No i: za kim jesteś
- 15 0
-
2024-02-25 19:29
Raczej od "ściągaj czapkę i buty" (1)
- 16 1
-
2024-02-25 20:51
Widłami ich dźgał
- 3 4
-
2024-02-25 17:56
(1)
e! ho no tu! kopsnij szluga. Nie mam. A mam sprawdzić? to ho!
- 31 7
-
2024-02-25 19:11
Dawaj cyka!
- 0 4
-
2024-02-25 17:54
a nie od masz jakiś problem lub co się gapisz? (1)
- 46 0
-
2024-02-25 21:32
Od "co się k patrzysz, masz coś?!"
- 11 0
-
2024-02-25 17:46
czy masz fajkę
a nie papierosa. Widać, że te lata znasz z opowieści.
- 17 16
-
2024-02-25 17:34
Opinia wyróżniona
To się w głowie nie mieści (19)
6 chłopa poharatanych z powodu fajki?
- 360 9
-
2024-02-26 09:19
nie 6 chłopa tylko 6 leszczy, chłop jeden by zrobił porządek
- 4 7
-
2024-02-26 07:57
Palenie szkodzi
- 9 0
-
2024-02-25 19:57
Przez typa w rurkach
- 64 5
-
2024-02-25 19:40
Tak się tylko wydaje panu redaktorowi
- 11 5
-
2024-02-25 18:22
Przecież od dziecka ci mówią, że palenie szkodzi zdrowiu. Teraz zamiast Narzędziowców będzie Nożowników, i tyle.
- 64 1
-
2024-02-25 17:37
Pomyśl co by było, gdyby u nas upowszechnić dostęp do broni palnej. (13)
Strzelaniny z byle powodu, bo sporo ludzi ma tzw. krótki lont.
- 92 30
-
2024-02-26 09:28
Według ostatnich danych Policji, pozwolenie na broń ma w Polsce ponad 300 tysięcy osób. (2)
W rękach cywilnych jest prawie 900 tysięcy sztuk broni. I gdzie te strzelaniny ?
- 5 2
-
2024-02-26 10:40
Badania (1)
No właśnie nie ma, bo ci którzy mają dostęp do broni przechodzą testy, badania i szkolenia...
- 6 0
-
2024-02-26 11:50
Tymczasem czarnoprochowca kupisz legalnie bez papierów. Ponawiamy pytanie zatem.
- 2 1
-
2024-02-26 08:26
Bzdury! (1)
Nic by nie było bo nic nie jest,w kraju jest powszechny dostęp do otrzymania pozwolenia na broń jeśli spełnia się wymagania zapisane w Ustawie o Broni i Amunicji między innymi jesli się jest praworządnym obywatelem i otrzyma się pozytywną ocenę po badaniach psychotechnicznych to nie ma problemu i policja wydaje pozwolenie czy to na broń sportową
Nic by nie było bo nic nie jest,w kraju jest powszechny dostęp do otrzymania pozwolenia na broń jeśli spełnia się wymagania zapisane w Ustawie o Broni i Amunicji między innymi jesli się jest praworządnym obywatelem i otrzyma się pozytywną ocenę po badaniach psychotechnicznych to nie ma problemu i policja wydaje pozwolenie czy to na broń sportową czy też kolekcjonerską ewentualnie do ochrony osobistej, więc nie pisz bzdur bo w polsce broń posiada dziesiatki tysięcy osób i nie jest ona używana w niecnych celach gdyż jak napisałem wyżej zanim kupisz pierwszą broń to zostaniesz dokładnie prześwietlony /prześwietlona przez służby.
- 0 4
-
2024-02-26 09:02
Do ochrony osobistej przez kilka lat zaledwie kilkanascie pozwolen zostalo wydanych
A broni sportowej do obrony osobistej używać nie możesz bo czeka cię takie samo sądzenie jakbyś się bronił nożem.
No chyba że jesteś prokuratorem wojskowym z Gdańska i ktoś Ci skacze po dachu samochodu- 4 1
-
2024-02-25 21:41
No co by było?
Węgier i tak by przyszedł z nożem na strzelaninę.
- 18 4
-
2024-02-25 20:52
Szybko by się chwasty wystrzelaly
- 9 8
-
2024-02-25 18:40
(3)
Pierwszy z zaatakowanych zabiłby napastnika i nie byłoby więcej poszkodowanych.
- 44 26
-
2024-02-25 20:44
to raczej banda tych sześciu zaatkowała a Madziar odwinął się kosą i pocharatł drecholi
Madziarzy sa bardzo dobrzy w grze w noża
- 6 21
-
2024-02-25 20:10
Chyba napastnik by wszystkich zastrzelił. (1)
Chyba że postulujesz chodzenia jak na dzikim zachodzie. Kabura odpięta, rewolwer odbezpieczony, obie ręce na przy pasie żeby od razu wystrzelić.
- 12 4
-
2024-02-26 08:31
Nie ma czego postulować bo tak nosi się broń z nabojem w komorze żeby po wyjęciu z kabury móc natychmiast jej użyć,jeszcze jedno jeśli nie naciśniesz na spust to sama nie wystrzeli.
- 0 0
-
2024-02-25 17:44
okres przejściowy byłby krwawy (1)
ale zostałyby tylko opanowane jednostki
- 27 10
-
2024-02-25 18:02
Czyli ty nie
- 10 13
Wszystkie opinie
-
2024-02-25 17:32
(1)
Oddychają za pomocą elektrycznej fajki i to jest efekt zaczadzenia w tamtych rejonach to 90% ludzi oddycha za pomocą tej fajki tyko biały dym się unosi
- 53 14
-
2024-02-25 19:56
Ja to nazywam
Habemus papam
- 9 2
-
2024-02-25 17:33
Poza samym faktem zdarzenia smuci też wysyp komentarzy stworzonych przez boty/trole (34)
Które fałszywie przypisywały sprawcom narodowość Ukraińską. Jest to karygodne, że opiniotwórczy portal, jakim jest Trójmiasto.pl do tej pory nie wprowadził możliwości komentowania wyłącznie po zarejestrowaniu konta.
Sprzyja to szerzeniu dezinformacji.
Mam nadzieję, że Trójmaisto wyjdzie na przeciw realiom i wprowadzi ograniczenia w komentowaniu.- 131 105
-
2024-02-25 17:36
Wiele portali wymaga rejestracji, a kacapskie boty i tak tam hulają. (3)
- 29 12
-
2024-02-25 17:39
Zawsze byłoby to dodatkowe utrudnienie.
- 19 15
-
2024-02-25 20:14
jesteś podczłowiekiem że w innych szukasz podludzi? (1)
- 4 6
-
2024-02-25 21:58
Ależ ja nic nie mam do Rosjan, którzy chcą żyć w pokoju. Mam problem z kacapami, którym marzy się odbudowa imperium.
- 12 3
-
2024-02-25 17:37
Dziękujemy za czujność Towarzyszu! Juz niebawem wprowadzimy cenzurę dla faszystowskich i nacjonalistycznych wpisów (1)
- 21 35
-
2024-02-25 17:40
Ku chwale Europejczyzny, obywatelu - internauto
- 22 10
-
2024-02-25 17:40
stary był w sb czy w ormo? (1)
- 27 19
-
2024-02-25 23:12
A czy twój...
...hajlował?
- 2 1
-
2024-02-25 17:42
Ten portal jest zalany botami i nic z tym nie robią
- 26 7
-
2024-02-25 17:46
To prawda, strefa komentarzy stała się niesamowicie toksyczna. (3)
Najbardziej optowałbym za rozwiazaniem typu konto, stały nick, niewielka opłata weryfikacyjna za możliwość komentowania przez np. rok.
Limit jedno konto na rachunek służacy do weryfikacji.- 25 22
-
2024-02-25 17:49
Chyba żartujesz, że ktoś chciałby płaciłć, aby umieścić komentarz :D
- 30 4
-
2024-02-25 17:50
Oj to niektore trole komentujace co popadnie
Umrą z zalu. Jeszcze jak będzie opłata od każdego postu to biedacy nic nie napiszą. To ich zeżre wewnętrznie... np swen ;)
- 11 9
-
2024-02-25 18:02
Po prostu czas na logowane do komentarzy
- 9 11
-
2024-02-25 17:46
Xxx (2)
PZPR miał taką kontrolę towarzyszu.
- 19 13
-
2024-02-25 18:55
PZPR miał sekcję komentarzy w Internecie, gdzie można było komentować tylko po rejestracji konta? xD
- 9 3
-
2024-02-25 23:15
Uderz w stół a nozyce się odezwą.
Najgłośniej przeciw rejestracji kont wrzeszczą onuce i nacki, bo głównie oni są wielce "odważni" byle nie pod nazwiskiem hahaha.
- 1 4
-
2024-02-25 18:02
Weryfikacja
Najprostszym rozwiązaniem byłoby wprowdzenie komentarzy tylko dla mieszkańców trójmiasta (zameldowanych) po wprowdzeniu weryfikacji na podstawie konta bankowego. Ilość wschodnich (i jedynie prawych) trolli bardzo zmaleje. W ostatnich tygodniach i miesiącach to co dzieje się w strefie komentarzy i też raportów to blamaż dla portalu.
- 15 18
-
2024-02-25 18:03
portal uwielbia chamstwo bo na tym zarabia
- 9 8
-
2024-02-25 18:05
Przepraszam, a co da rejestracja konta?
- 10 3
-
2024-02-25 18:34
cenzura (6)
Już większość portali wprowadziło cenzurę w komentarzach. Usuwane są wszelkie komentarze niezgodne z linią naszej powszechnie panującej partii i naszego miłościwego gauleitera.
- 17 9
-
2024-02-25 18:46
nie chodzi o cenzurę (2)
tylko o wyeliminowanie zwykłego chamstwa i trollingu. Stały nick umożliwiający identyfikację komentującego powstrzyma większość przed zbyt łatwo rzucanymi oskarżeniami, chamskimi odzywkami i szerzeniem fejków
- 12 16
-
2024-02-25 19:01
(1)
Czyli koniec wolności słowa. Faszyzm od tego zaczynał.
- 21 8
-
2024-02-25 23:16
Faszyści
to tu najaktywniej plują zatem najbardziej się boją rejestracji kont.
- 4 4
-
2024-02-25 20:42
(1)
Mietku, nie wiesz, co to jest cenzura.
- 3 4
-
2024-02-25 22:29
weź....
To Marek.
- 0 1
-
2024-02-25 22:09
Ale tu też tak jest...
- 0 0
-
2024-02-25 18:52
Dokładnie tak. Rejestracja i widoczne IP
- 8 5
-
2024-02-25 19:34
Komentarze na trojmiasto.pl zawsze było największym ściekiem i zbiegowiskiem frustratów, a oni nic z tym nie zrobia, bo im statystyki spadną
- 11 5
-
2024-02-25 20:42
Będzie wyścig o to, kto pierwszy zarejestruje login Dr Svencjusz.
- 8 0
-
2024-02-25 22:27
To jest polski portal. Jak komentarze ranią uczucia, proszę wracać do siebie.
- 4 5
-
2024-02-25 22:39
Głupota
Nie no najlepiej wprowadzić cenzurę
- 2 2
-
2024-02-25 23:11
68 minusów?
Was, nacjoli to trzeba w cyrku za pieniądze pokazywać.
- 3 2
-
2024-02-26 00:47
Jeśli gdzieś był użyty nóż, ewentualnie widły
To wiadomo która nacja ma ciągutki w tym "sprzęcie"
Ps.A jak ci się u nas w kraju nie podoba,to wooon do siebie w kamasze.- 3 1
-
2024-02-26 07:46
To nie jest opiniotwórczy portal, to raczej ściek jeśli chodzi o opinie.
- 1 0
-
2024-02-25 17:34
Opinia wyróżniona
Takie czasy że nie można nikomu zwrócić uwagi (7)
Nie wiadomo na kogo trafimy
- 106 7
-
2024-02-25 17:43
Zawsze zwracanie uwagi jest chamskie, aroganckie i agresywne. (4)
- 5 39
-
2024-02-25 18:10
wtedy kiedy takie jest to jest (2)
a kiedy jest wyważone, bez spiny, ale zdecydowane, to jest wyważone, bez spiny, i zdecydowane
- 9 1
-
2024-02-25 18:27
I co jeszcze? (1)
- 3 4
-
2024-02-25 19:41
Jeszcze 5 kilo ziemniaków poproszę
- 8 1
-
2024-02-25 18:43
To sie zachowuj jak czlowiek
Wytrzyj buty, nie rozmawiaj głośno przez tel, a nikt Ci uwagi nie zwróci, paniczu.
- 31 2
-
2024-02-25 20:43
skąd wiesz ,że była zwrócona komuś uwaga ? , może to było chamskie żądanie : - daj fajkę . A klient nie chciał dać . Nie wiado
- 1 0
-
2024-02-25 21:00
Zwrócił uwagę ze sie nie pali zi musiał sie bronic nozem
- 0 0
-
2024-02-25 17:34
Opinia wyróżniona
To się w głowie nie mieści (19)
6 chłopa poharatanych z powodu fajki?
- 360 9
-
2024-02-25 17:37
Pomyśl co by było, gdyby u nas upowszechnić dostęp do broni palnej. (13)
Strzelaniny z byle powodu, bo sporo ludzi ma tzw. krótki lont.
- 92 30
-
2024-02-25 17:44
okres przejściowy byłby krwawy (1)
ale zostałyby tylko opanowane jednostki
- 27 10
-
2024-02-25 18:02
Czyli ty nie
- 10 13
-
2024-02-25 18:40
(3)
Pierwszy z zaatakowanych zabiłby napastnika i nie byłoby więcej poszkodowanych.
- 44 26
-
2024-02-25 20:10
Chyba napastnik by wszystkich zastrzelił. (1)
Chyba że postulujesz chodzenia jak na dzikim zachodzie. Kabura odpięta, rewolwer odbezpieczony, obie ręce na przy pasie żeby od razu wystrzelić.
- 12 4
-
2024-02-26 08:31
Nie ma czego postulować bo tak nosi się broń z nabojem w komorze żeby po wyjęciu z kabury móc natychmiast jej użyć,jeszcze jedno jeśli nie naciśniesz na spust to sama nie wystrzeli.
- 0 0
-
2024-02-25 20:44
to raczej banda tych sześciu zaatkowała a Madziar odwinął się kosą i pocharatł drecholi
Madziarzy sa bardzo dobrzy w grze w noża
- 6 21
-
2024-02-25 20:52
Szybko by się chwasty wystrzelaly
- 9 8
-
2024-02-25 21:41
No co by było?
Węgier i tak by przyszedł z nożem na strzelaninę.
- 18 4
-
2024-02-26 08:26
Bzdury! (1)
Nic by nie było bo nic nie jest,w kraju jest powszechny dostęp do otrzymania pozwolenia na broń jeśli spełnia się wymagania zapisane w Ustawie o Broni i Amunicji między innymi jesli się jest praworządnym obywatelem i otrzyma się pozytywną ocenę po badaniach psychotechnicznych to nie ma problemu i policja wydaje pozwolenie czy to na broń sportową czy też kolekcjonerską ewentualnie do ochrony osobistej, więc nie pisz bzdur bo w polsce broń posiada dziesiatki tysięcy osób i nie jest ona używana w niecnych celach gdyż jak napisałem wyżej zanim kupisz pierwszą broń to zostaniesz dokładnie prześwietlony /prześwietlona przez służby.
- 0 4
-
2024-02-26 09:02
Do ochrony osobistej przez kilka lat zaledwie kilkanascie pozwolen zostalo wydanych
A broni sportowej do obrony osobistej używać nie możesz bo czeka cię takie samo sądzenie jakbyś się bronił nożem.
No chyba że jesteś prokuratorem wojskowym z Gdańska i ktoś Ci skacze po dachu samochodu- 4 1
-
2024-02-26 09:28
Według ostatnich danych Policji, pozwolenie na broń ma w Polsce ponad 300 tysięcy osób. (2)
W rękach cywilnych jest prawie 900 tysięcy sztuk broni. I gdzie te strzelaniny ?
- 5 2
-
2024-02-26 10:40
Badania (1)
No właśnie nie ma, bo ci którzy mają dostęp do broni przechodzą testy, badania i szkolenia...
- 6 0
-
2024-02-26 11:50
Tymczasem czarnoprochowca kupisz legalnie bez papierów. Ponawiamy pytanie zatem.
- 2 1
-
2024-02-25 18:22
Przecież od dziecka ci mówią, że palenie szkodzi zdrowiu. Teraz zamiast Narzędziowców będzie Nożowników, i tyle.
- 64 1
-
2024-02-25 19:40
Tak się tylko wydaje panu redaktorowi
- 11 5
-
2024-02-25 19:57
Przez typa w rurkach
- 64 5
-
2024-02-26 07:57
Palenie szkodzi
- 9 0
-
2024-02-26 09:19
nie 6 chłopa tylko 6 leszczy, chłop jeden by zrobił porządek
- 4 7
-
2024-02-25 17:42
Zawsze chodzi o papierosa albo "masz jakiś problem?"
- 46 0
-
2024-02-25 17:45
Opinia wyróżniona
lata 90 i 00 . . . (22)
. . . zaczepki zaczynały się od pytania czy masz papierosa.
- 370 9
-
2024-02-25 17:46
czy masz fajkę
a nie papierosa. Widać, że te lata znasz z opowieści.
- 17 16
-
2024-02-25 17:54
a nie od masz jakiś problem lub co się gapisz? (1)
- 46 0
-
2024-02-25 21:32
Od "co się k patrzysz, masz coś?!"
- 11 0
-
2024-02-25 17:56
(1)
e! ho no tu! kopsnij szluga. Nie mam. A mam sprawdzić? to ho!
- 31 7
-
2024-02-25 19:11
Dawaj cyka!
- 0 4
-
2024-02-25 19:29
Raczej od "ściągaj czapkę i buty" (1)
- 16 1
-
2024-02-25 20:51
Widłami ich dźgał
- 3 4
-
2024-02-25 19:33
No i: za kim jesteś
- 15 0
-
2024-02-25 20:02
(9)
Ale ranni to też Ukraińcy.
- 5 38
-
2024-02-25 20:08
Czytanie ze zrozumieniem leci na ryj. (6)
"Policja zdementowała pogłoski, jakoby osoby zaatakowane przez nożownika były obcokrajowcami."
- 46 2
-
2024-02-25 20:31
Wśród zatrzymanych również nie ma Ukraińców (5)
Jest jeden Węgier i jeden Elblążanin. Po co w każdą sprawę wciskacie Ukraińców?
- 52 5
-
2024-02-25 20:41
bo to ruskie onuce piszą
- 27 9
-
2024-02-25 21:18
(2)
bo w mediach nie wspominają jak się bawią nasi goście z ukrainy
- 20 22
-
2024-02-25 21:26
to chyba jakieś słabe media przeglądasz.
- 9 1
-
2024-02-25 21:32
Nikt ci nie każe gościć u siebie
- 7 13
-
2024-02-25 22:26
Taki prikaz z centrali
Co zrobisz, trzeba robić co każą
- 21 6
-
2024-02-25 21:38
nie, nie Ukraincy. Ukraincy w Polsce maja sie wysmienicie. (1)
- 29 8
-
2024-02-25 22:54
Nawet polską policję gryzą i bi ją, bo i tak wiedzą, że ten rząd też im nic za to nie zrobi
Będzie kolejny brak aresztowania i kolejny brak odesłania ich do swoich, aby swą wyrazistą energią uzupełnili straty na ichnim froncie ma wschodzie.
- 8 17
-
2024-02-25 20:26
tak to się zaczyna: pokurit' jest'?
- 17 16
-
2024-02-25 20:50
A może o cygaro?
- 5 4
-
2024-02-26 06:32
(1)
Prymitywy , z nożami!!! Kto chodzi z noże po ulicy!!! Chętni fo bitki to w kamasze ich!!! A najpierw odszkodowanie niech płaca?!!
- 15 6
-
2024-02-26 08:09
a co ma nóż do tego? idąc tą analogią dla czego ludzie prymitywi jeżdzą samochodami skoro rozjeżdzają ludzi i są wypadki. d**ilowi dasz do ręki butelkę to zrobi ludziom krzywdę więc nie generalizuj. ja nóż noszę codziennie przy sobie do otwierania paczek, składania kartonów i dłubania w drewnie w lesie i nie widze nic w tym złego
- 10 10
-
2024-02-25 17:48
Polak, Węgier dwa bratanki, (2)
I do szabli, i do szklanki.
- 38 7
-
2024-02-25 18:44
Kiedy to bylo (1)
Za Kazimierza Wielkiego. Potem dostarczali nam ikarusy a teraz Węgier fika z nożem.
- 5 1
-
2024-02-25 18:59
Tak było za Jarosława Olbrzymiego.
- 3 3
-
2024-02-25 17:51
Fajki poszły w górę więc jest jakiś motyw.
- 23 2
-
2024-02-25 17:55
Sądząc po spodniach na zdjęciu chyba się zestresował.
- 44 3
-
2024-02-25 17:56
20 lat pracy za miskę zupy. To co zarobi dla policjanta i straźnika.
- 22 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.