- 1 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (109 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (144 opinie)
- 3 121 tys. zł kary dla "Solidarności" za baner (301 opinii)
- 4 Wieczorem zwykłe skrzyżowanie, rano rondo (43 opinie)
- 5 To samo morze, a toalety to nie problem (202 opinie)
- 6 Brytyjczycy zapraszają na urlop do Gdańska (124 opinie)
Auto wjechało w wiadukt, szukają świadków
Widziałeś wypadek, do którego doszło 6 lutego 2022 r. na al. Armii Krajowej? Zgłoś się na policję. Funkcjonariusze szukają świadków incydentu drogowego, na skutek którego kierowca uderzył w barierę na wysokości ulic Kartuskiej i Szczęśliwej.
Wówczas w Raporcie z Trójmiasta otrzymaliśmy zgłoszenie o kierowcy lexusa, który rozbił się na obwodnicy o filar wiaduktu w ciągu al. Armii Krajowej na węźle Karczemki.
W zdarzeniu został poszkodowany kierowca oraz pasażer, którzy zostali przewiezieni do szpitala.
Jeden rozbił się na filarze, drugi na latarni
- Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierujący 25-letni mieszkaniec Gdańska, jadąc lewym pasem ruchu al. Armii Krajowej w kierunku Żukowa, w nieustalonych jak dotąd okolicznościach zjechał w lewo na pas zieleni oddzielający jezdnie i uderzył w barierę energochłonną i betonowy filar. Na skutek wypadku do szpitala przewieziony został kierowca lexusa, jak i 41-letni pasażer samochodu. W szpitalu kierującemu została pobrana krew do dalszych badań - mówiła wówczas Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Widziałeś wypadek? Tu powinieneś się zgłosić
Teraz policjanci poinformowali, że Wydział ds. Przestępstw w Ruchu Drogowym i Wykroczeń Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku poszukuje świadków wypadku.
- Funkcjonariusze, którzy zajmują się sprawą, szukają świadków tego wypadku. Każda taka osoba może przyczynić się do wszechstronnego wyjaśnienia okoliczności tego zdarzenia. Być może ktoś przejeżdżał tamtędy i miał w samochodzie kamerkę, która uwieczniła, co się tam wydarzyło. Wszystkie istotne dla sprawy informacje można przekazywać funkcjonariuszowi prowadzącemu postępowanie, kontaktując się z nim pod nr. tel. 47 741 66 73 - mówi Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Auta wyposażone w kamery, ogłoszenia
Opinie (133) ponad 10 zablokowanych
-
2022-02-10 11:05
Opinia wyróżniona
Bavaria trójmiasto (25)
Chłopaki pisali na FB, że kierowcy Lexusa zajechał autobus. Post z 8 lutego.
- 40 45
-
2022-02-10 22:11
Na lewym pasie?!
- 0 0
-
2022-02-10 16:18
Wszystko przez filar (1)
Bo nie miał odblasków
- 6 5
-
2022-02-10 16:54
Dokładnie
Kto to widział żeby filary bez opieki i odblasków o tak później porze poza domem się pałętały.
- 11 2
-
2022-02-10 13:28
Bzdura, (2)
Ten post chodzi wszędzie po FB. Obstawiam, że teraz szukają winnego za swoją głupotę. Autobus? Wystarczy sprawdzić, które autobusy tamtędy kursowały o tej porze. Chłopaki ustalili wersję, ale nie pomyśleli o tym, że na kamerach miejskich zaraz sprawdzą czy jakiś autobus tamtędy przejechał. To nie dzik, że wbiegnie w krzaki i go nie ma. Mam nadzieję, że jeśli sprawa się wyjaśni i wyjdzie na to, że kłamią to jeszcze za to oberwą po czterech literach.
- 21 1
-
2022-02-18 23:52
Jakbyś chciał wiedzieć to chłopaki nie ustalili wersji bo jeden jest od początku w stanie krytycznym i leży nieprzytomny. Naqet jeśli to była nadmierna prędkość nie nam oceniać. Nie znam kierowcy który by choć raz w swoim życiu nie pocisnął bo droga pusta bo coś tam. Wiec z łaski swojej nie Pieprz głupot bo to mógł być każdy z nas. Wypadki były
Jakbyś chciał wiedzieć to chłopaki nie ustalili wersji bo jeden jest od początku w stanie krytycznym i leży nieprzytomny. Naqet jeśli to była nadmierna prędkość nie nam oceniać. Nie znam kierowcy który by choć raz w swoim życiu nie pocisnął bo droga pusta bo coś tam. Wiec z łaski swojej nie Pieprz głupot bo to mógł być każdy z nas. Wypadki były są i będą. Ludzie trochę empatii. Czytają to rodzice tych chłopaków rodziny. Weźcie na wstrzymanie. Mam nadzieję że wszystko skończy się dobrze. I wszystkim wszech wiedzącym życzę spokojnej jazdy oby wam się nigdy nic takiego nie przytrafiło mimo wszystko ! Żeby Wasze rodziny nie musiały czytać takich bzdur.
- 0 1
-
2022-02-12 14:24
Autobus, to nie tylko pojazd komunikacji gdańśkiej, ale i PKSy jak również przejazdy techniczne. Nie każdy przejazd jest rejestrowany.
- 0 0
-
2022-02-10 13:13
Ćpuny (2)
- 7 3
-
2022-02-11 22:30
(1)
Może czasem warto się zastanowić nad tym co napisałeś?
- 0 0
-
2023-08-20 21:00
Doskonale wie co napisał.
- 0 0
-
2022-02-10 12:02
dlatego szukają świadków
- 4 0
-
2022-02-10 11:55
Pewnie cisnal ile fabryka dała
I teraz jelenia szuka w postaci autobusiarza. Autobus zresztą A lewym pasie się nie znalazl
- 16 17
-
2022-02-10 11:24
haha a to dobre niezle sie umiałem a moze rowerzytsta zajecha mu droge co piracie drogowy ? (1)
- 14 21
-
2022-02-10 11:50
Widać, zę nie masz wyobraźni i tyle.
Autobus (czy cokolwiek innego) mógł wyjechać poza swój pas ruchu, a ktoś kto go akurat mijał, mógł odruchowo odbić, wpadając na pas zieleni. Tam jest ograniczene 100km/h. Przy tej prędkości jak najbardziej taki scenariusz jest możliwy.
I tak, mógł to być też rowerzysta, albo dzik czy krowa. I nie jest to ani trochę zabawne.- 26 8
-
2022-02-10 11:09
(11)
autobus zajechal. pytanie zatem jak szybko jechal lexus ze powolny autobus spowodowal takie konsekwencje ze pacjent z lexusa nie mial czasu na hamowanie
- 70 27
-
2022-02-10 18:18
Opinia wyróżniona
Przy uderzeniu w betonowy filar każde auto będzie zmiażdżone - tam jest dozwolone 100km/h
Moim zdaniem kierowca musiał hamować i uderzenie nastąpiło przy mniejszej prędkości (70-80kmh?) Przy 100km/h nie przeżyliby tego zderzenia.
- 13 1
-
2022-02-10 17:50
Odległość od pasa włączającego się do ruchu nie jest jakaś wielka do miejsca wypadku.
- 1 0
-
2022-02-10 11:13
(8)
pytanie jest o różnicę prędkości a nie to który jechał zbyt szybko/wolno, bądź też o nagłość manewru
- 24 13
-
2022-02-10 12:09
(3)
Wczoraj też miałem sytuację gdy kierowca autobusu zajechał mi drogę. Jechałem lewym pasem a autobus prawym. Kierowca nie zwolnił by poczekać aż lewy pas się zwolni tylko nagle zajachał mi drogę włączając dosłownie w tym momencie kierunkowskaz i musiałem hamować. Okazało się, że na jego pasie stał samochód osobowy na awaryjnych światła, którego nie
Wczoraj też miałem sytuację gdy kierowca autobusu zajechał mi drogę. Jechałem lewym pasem a autobus prawym. Kierowca nie zwolnił by poczekać aż lewy pas się zwolni tylko nagle zajachał mi drogę włączając dosłownie w tym momencie kierunkowskaz i musiałem hamować. Okazało się, że na jego pasie stał samochód osobowy na awaryjnych światła, którego nie widziałem wcześniej bo autobus zasłaniał. Kierowca mógł tak naprawdę zrobić dwie rzeczy lepiej - albo włączyć wcześniej kierunkowskaz (z tym to w ogóle jest w ostatnich latach jakiś problem) i to by bardzo pomogło albo zwolnić i poczekać aż przejadę. Jechał ze stałą prędkością to jedynie był w stanie przywalić w popsuty samochód albo zajechać mi drogę.
- 27 4
-
2022-02-10 13:06
Opinia wyróżniona
(1)
Jest to kolejny dowód na to , że kamerka z przodu i z tyłu jest dziś nieodzowna . Taką właśnie kamerkę posiadam / koszt ok. 800zł + 350zł montaż , tak, tak / . Kupiłem jak kiedyś dziecko wyskoczyło mi przed maskę . Ja miałem zielone światło przed pasami , a dzieciak miało czerwone . Szczęście , że jechałem dość wolno i zdążyłem w porę wyhamować / to było w Gdańsku na Trakcie Św. Wojciecha . Dziś czuję się pewniej na drodze , co oczywiście nie zwalnia mnie z ostrożnej jazdy .
- 38 7
-
2022-02-10 22:40
Konfitura
A potem pierdoły takie wacki wrzucają na youtube i robią z tego halo. Nauczyć się jeździć a nie kombinować.
- 3 7
-
2022-02-10 12:48
Bo to swiete krowy na drogach. Natomiast co do artykulu. Niech sprawdza jaki autobus przejezdal w tamtych godzinavh i sprawdza monitoring, przeciwz autobusy maja pelen monitoring na sobie...
- 16 8
-
2022-02-10 11:40
o różnicę prędkości? a co autobus też się ścigał? (1)
- 26 13
-
2022-02-10 19:08
nie rozumiesz, to różnica prędkości mogła go zmusić do gwałtownego manewru
albo on jechał za szybko, albo autobus za wolno przez co wystraszył się że nie uniknie zderzenia
- 3 2
-
2022-02-10 11:40
Pytanie jest ktory jechal zbyt szybko, bo wlasnie to wykroczenie mialo tu najwiekszy wplyw na powstanie zdarzenia. (1)
- 27 12
-
2022-02-10 13:29
Bzdura.
Nawet przy stosunkowo niskiej prędkości jak ktoś wymusi to możesz stracić panowanie nad autem jak próbujesz uniknąć wjechania w pirata, który myśli, że wrzucenie kierunkowskazu upoważnia go do zmiany pasa niezależnie od okoliczności :)
"zbyt szybka jazda = największy wpływ" -> tam można spokojnie cisnąć 200 i nic się złego nie dzieje....- 10 29
Wszystkie opinie
-
2022-02-10 11:02
(15)
Czy jechał z przepisową prędkością?Słowo klucz to dostosowanie prędkości do warunków i własnego doświadczenia...tu żadna elektronika nie pomoże.Ja zawsze jadę przepisowo,50 lat i zero wypadków.
- 23 19
-
2022-02-10 11:05
(2)
doświadczenie zdobywa się przekraczając granice...
- 10 9
-
2022-02-10 11:10
Jasne ale może wtedy stać się ostatnim...
- 8 1
-
2022-02-10 14:02
Dlatego robi się to w warunkach kontrolowanych. Np na torze wyscigowym
- 2 2
-
2022-02-10 11:16
21 lat jazdy niezbyt zgodnej z przepisami (4)
0 wypadkow, 0 kolizji. szybko ale bezpiecznie.
- 3 14
-
2022-02-10 11:19
(1)
do czasu, fizyki nie oszukasz ;)
- 8 3
-
2022-02-10 14:04
Haha
ograniczenia prędkości i prawo to nie fizyka, otwórz oczka xD
- 1 2
-
2022-02-10 11:20
Tia, ostatnio widziałem skutki takiej jazdy na drodze 221 (1)
Kierowca szybki-i-bezpieczny jechał 140km/h i wjechał w 18-letnią dziewczynę na czołówkę na łuku drogi, bo się nie wyrobił na zakręcie. Jakie to typowe "jeżdżę szybko, ale bezpiecznie"...
- 10 1
-
2022-02-10 11:23
Bo wypadki powodują tylko inni, gorsi kierowcy.
- 6 0
-
2022-02-10 11:19
(2)
Jeżdżąc za wolno, jesteś tak samo zagrożeniem na drodze, ulicy. Za miastem przez żółwi jest wiele wypadków w czasie wyprzedzania.
- 5 12
-
2022-02-10 11:22
(1)
To jest jakiś przepis wymagający od kierującego podejmowania manewru wyprzedzania w takiej sytuacji, nawet kiedy nie ma ku temu bezpiecznych warunków?
- 10 3
-
2022-02-10 12:15
Oczywiście. Kodeks "miszcza" kierownicy.
- 6 0
-
2022-02-10 11:23
co za grzmot to pisze....prędkość do warunków na drodze
powiedz jaka prędkość ma być? 100km/h? a może 99km/h? a może miał jechać 60km/h?Gadasz jak policjant, który na miejsce zdarzenia przyjeżdża.Ogarnij swój rozumek przed napisaniem takich głupot. Jeżeli ktoś zajedzie Ci drogę, to i tak ulegniesz wypadkowi. Skoro przeżył, to miał odpowiednią prędkość zachowaną.
- 2 11
-
2022-02-10 12:56
Ale komentarze piszesz jakbyś był po ciężkim wypadku i trepanacji czaszki.
- 2 2
-
2022-02-10 14:05
Słowo klucz
nie ma tu znaczenia. Jak chcesz udowodnić to potrzebujesz urządzenia pomiarowego, inaczej Twoje teorie pozostają teoriami.
- 0 1
-
2022-02-10 14:06
Współczuję
serdecznie.
- 0 1
-
2022-02-10 11:05
Opinia wyróżniona
Bavaria trójmiasto (25)
Chłopaki pisali na FB, że kierowcy Lexusa zajechał autobus. Post z 8 lutego.
- 40 45
-
2022-02-10 11:09
(11)
autobus zajechal. pytanie zatem jak szybko jechal lexus ze powolny autobus spowodowal takie konsekwencje ze pacjent z lexusa nie mial czasu na hamowanie
- 70 27
-
2022-02-10 11:13
(8)
pytanie jest o różnicę prędkości a nie to który jechał zbyt szybko/wolno, bądź też o nagłość manewru
- 24 13
-
2022-02-10 11:40
Pytanie jest ktory jechal zbyt szybko, bo wlasnie to wykroczenie mialo tu najwiekszy wplyw na powstanie zdarzenia. (1)
- 27 12
-
2022-02-10 13:29
Bzdura.
Nawet przy stosunkowo niskiej prędkości jak ktoś wymusi to możesz stracić panowanie nad autem jak próbujesz uniknąć wjechania w pirata, który myśli, że wrzucenie kierunkowskazu upoważnia go do zmiany pasa niezależnie od okoliczności :)
"zbyt szybka jazda = największy wpływ" -> tam można spokojnie cisnąć 200 i nic się złego nie dzieje....- 10 29
-
2022-02-10 11:40
o różnicę prędkości? a co autobus też się ścigał? (1)
- 26 13
-
2022-02-10 19:08
nie rozumiesz, to różnica prędkości mogła go zmusić do gwałtownego manewru
albo on jechał za szybko, albo autobus za wolno przez co wystraszył się że nie uniknie zderzenia
- 3 2
-
2022-02-10 12:09
(3)
Wczoraj też miałem sytuację gdy kierowca autobusu zajechał mi drogę. Jechałem lewym pasem a autobus prawym. Kierowca nie zwolnił by poczekać aż lewy pas się zwolni tylko nagle zajachał mi drogę włączając dosłownie w tym momencie kierunkowskaz i musiałem hamować. Okazało się, że na jego pasie stał samochód osobowy na awaryjnych światła, którego nie widziałem wcześniej bo autobus zasłaniał. Kierowca mógł tak naprawdę zrobić dwie rzeczy lepiej - albo włączyć wcześniej kierunkowskaz (z tym to w ogóle jest w ostatnich latach jakiś problem) i to by bardzo pomogło albo zwolnić i poczekać aż przejadę. Jechał ze stałą prędkością to jedynie był w stanie przywalić w popsuty samochód albo zajechać mi drogę.
- 27 4
-
2022-02-10 12:48
Bo to swiete krowy na drogach. Natomiast co do artykulu. Niech sprawdza jaki autobus przejezdal w tamtych godzinavh i sprawdza monitoring, przeciwz autobusy maja pelen monitoring na sobie...
- 16 8
-
2022-02-10 13:06
Opinia wyróżniona
(1)
Jest to kolejny dowód na to , że kamerka z przodu i z tyłu jest dziś nieodzowna . Taką właśnie kamerkę posiadam / koszt ok. 800zł + 350zł montaż , tak, tak / . Kupiłem jak kiedyś dziecko wyskoczyło mi przed maskę . Ja miałem zielone światło przed pasami , a dzieciak miało czerwone . Szczęście , że jechałem dość wolno i zdążyłem w porę wyhamować / to było w Gdańsku na Trakcie Św. Wojciecha . Dziś czuję się pewniej na drodze , co oczywiście nie zwalnia mnie z ostrożnej jazdy .
- 38 7
-
2022-02-10 22:40
Konfitura
A potem pierdoły takie wacki wrzucają na youtube i robią z tego halo. Nauczyć się jeździć a nie kombinować.
- 3 7
-
2022-02-10 17:50
Odległość od pasa włączającego się do ruchu nie jest jakaś wielka do miejsca wypadku.
- 1 0
-
2022-02-10 18:18
Opinia wyróżniona
Przy uderzeniu w betonowy filar każde auto będzie zmiażdżone - tam jest dozwolone 100km/h
Moim zdaniem kierowca musiał hamować i uderzenie nastąpiło przy mniejszej prędkości (70-80kmh?) Przy 100km/h nie przeżyliby tego zderzenia.
- 13 1
-
2022-02-10 11:24
haha a to dobre niezle sie umiałem a moze rowerzytsta zajecha mu droge co piracie drogowy ? (1)
- 14 21
-
2022-02-10 11:50
Widać, zę nie masz wyobraźni i tyle.
Autobus (czy cokolwiek innego) mógł wyjechać poza swój pas ruchu, a ktoś kto go akurat mijał, mógł odruchowo odbić, wpadając na pas zieleni. Tam jest ograniczene 100km/h. Przy tej prędkości jak najbardziej taki scenariusz jest możliwy.
I tak, mógł to być też rowerzysta, albo dzik czy krowa. I nie jest to ani trochę zabawne.- 26 8
-
2022-02-10 11:55
Pewnie cisnal ile fabryka dała
I teraz jelenia szuka w postaci autobusiarza. Autobus zresztą A lewym pasie się nie znalazl
- 16 17
-
2022-02-10 12:02
dlatego szukają świadków
- 4 0
-
2022-02-10 13:13
Ćpuny (2)
- 7 3
-
2022-02-11 22:30
(1)
Może czasem warto się zastanowić nad tym co napisałeś?
- 0 0
-
2023-08-20 21:00
Doskonale wie co napisał.
- 0 0
-
2022-02-10 13:28
Bzdura, (2)
Ten post chodzi wszędzie po FB. Obstawiam, że teraz szukają winnego za swoją głupotę. Autobus? Wystarczy sprawdzić, które autobusy tamtędy kursowały o tej porze. Chłopaki ustalili wersję, ale nie pomyśleli o tym, że na kamerach miejskich zaraz sprawdzą czy jakiś autobus tamtędy przejechał. To nie dzik, że wbiegnie w krzaki i go nie ma. Mam nadzieję, że jeśli sprawa się wyjaśni i wyjdzie na to, że kłamią to jeszcze za to oberwą po czterech literach.
- 21 1
-
2022-02-12 14:24
Autobus, to nie tylko pojazd komunikacji gdańśkiej, ale i PKSy jak również przejazdy techniczne. Nie każdy przejazd jest rejestrowany.
- 0 0
-
2022-02-18 23:52
Jakbyś chciał wiedzieć to chłopaki nie ustalili wersji bo jeden jest od początku w stanie krytycznym i leży nieprzytomny. Naqet jeśli to była nadmierna prędkość nie nam oceniać. Nie znam kierowcy który by choć raz w swoim życiu nie pocisnął bo droga pusta bo coś tam. Wiec z łaski swojej nie Pieprz głupot bo to mógł być każdy z nas. Wypadki były są i będą. Ludzie trochę empatii. Czytają to rodzice tych chłopaków rodziny. Weźcie na wstrzymanie. Mam nadzieję że wszystko skończy się dobrze. I wszystkim wszech wiedzącym życzę spokojnej jazdy oby wam się nigdy nic takiego nie przytrafiło mimo wszystko ! Żeby Wasze rodziny nie musiały czytać takich bzdur.
- 0 1
-
2022-02-10 16:18
Wszystko przez filar (1)
Bo nie miał odblasków
- 6 5
-
2022-02-10 16:54
Dokładnie
Kto to widział żeby filary bez opieki i odblasków o tak później porze poza domem się pałętały.
- 11 2
-
2022-02-10 22:11
Na lewym pasie?!
- 0 0
-
2022-02-10 11:07
Auto wjechało samo? (5)
Obawiałem się od dawna dnia, w którym na drogi wyjadą pojazdy autonomiczne. Tylko kierowca może prowadzić auto bezpiecznie.
- 15 11
-
2022-02-10 11:15
Zapomniałeś doprecyzować: polski kierowca, kierujący się ideą "szybko ale bezpiecznie"
- 9 3
-
2022-02-10 11:28
Ale co sie martwic w piatek wystarczy pojechac (3)
na sopot , nasi politycy daja juz nam takie mozliwosci ze nic innego nie pozostaje jak znow jak co piatek dać sie jakiemus zonatemu wymacac moze cos wiecej w lazience za kase , by jakosc przezyc , ostatnio widzialam mezatke ktora 4 na raz w wc robila w klubie , pewnie maz w norwegi , takie czasy wiec piatkowy storj szlamu ubieramy i hejka na sopot
- 0 3
-
2022-02-10 11:40
Prof Bralczyk.
A ty chyba podstawówki nie skończyłeś. Masakra.
- 5 0
-
2022-02-10 12:43
(1)
"na Sopot" ratunku,on jedzie na Sopot.
- 6 0
-
2022-02-10 16:08
Błąd - powinno być "na Sopoty"
- 0 1
-
2022-02-10 11:08
(9)
Jadąc wolno też jesteś zagrożeniem na drodze.
- 15 28
-
2022-02-10 11:18
(6)
Na czym miałoby polegać te "zagrożenie"?
- 12 4
-
2022-02-10 11:25
no przecież jak ktoś jedzie tylko 10 ponad ograniczenie to wolno jedzie i trzeba go wyprzedzić...
- 10 5
-
2022-02-10 11:35
że jakiś zakompleksiony d***l będzie wyprzedzać, choćby była podwójna ciągła i przejście dla pieszych.
- 8 3
-
2022-02-10 11:41
(1)
np jak wjezdzaja na obwodnice z predkoscia 60
- 6 4
-
2022-02-10 16:18
Jazda z prędkością 60 na drodze ekspresowej jest dozwolana
Ale 160 na pewno nie.
- 4 1
-
2022-02-10 16:22
Na dostaniu (1)
mandatu za zbyt wolną jazdę . Koleżanka taki dostała i chyba 100 lub 200 zł i 2 pkt karne w lipcu 2021. Jechała 60 a było 90 km/h. Teraz kara jest większa.
- 1 4
-
2022-02-10 22:17
Pisałeś tego posta " na trzeżwo"?
- 1 0
-
2022-02-10 11:35
Nie.
Zagrożeniem jest tylko ten kto pędzi- 9 5
-
2022-02-10 22:16
Jadąc wolno czy przepisowo??
- 1 0
-
2022-02-10 11:10
Osz straszna sprawa
- 1 1
-
2022-02-10 11:11
Czy na pewno dostosował prędkość do warunków panujących? (2)
Raczej nie
- 23 4
-
2022-02-10 11:23
Tak ale kierowca wysyłał smsa w tym czasie
- 0 0
-
2022-02-10 17:51
Tam są zawsze warunki na 300km/h tylko nie wszyscy mają tyle mocy.
No i cosną ile wlezie. Zazwyczaj ze 180.
- 0 0
-
2022-02-10 11:12
(1)
A po co świadkowie?
Podejrzewają, że to wiadukt uderzył w samochód?
Przecież z daleka widać kto w kogo wjechał.- 28 9
-
2022-02-10 11:36
Dokładnie.
Nawet jeśli przed wjechaniem z za dużą prędkością próbował coś wyprzedzać czy omijać to już nie wina wiaduktu czy tego kogoś a kierowcy pędzącego jak wariat- 3 0
-
2022-02-10 11:15
(2)
Ewidentnie jechał za szybko. To bardzo często się tam zdarza. Do tego siedzenie na d*pie i mryganie światłami. standard królowie szosy! Gdyby jechał przepisowo nic by się nie stało
- 42 6
-
2022-02-10 18:11
Przynajmniej chwilowo jest bezpieczniej
zanim wyklepią i powróci troche minie
- 1 0
-
2022-02-11 10:42
Oj chyba już Cie musiał razić po oczkach mój bi-xenon heheszki proponuję jeździć przepisowo.
- 0 1
-
2022-02-10 11:20
masakra, słupek A ledwie ruszony, ale miejsca na nogi to tam nie ma (1)
przynajmniej w przypadku pasażera. Prędkość uderzenia sporo wyższa niż standardowe 64km/h czy to w NCAP czy Small Overhead crash test który przeprowadzają amerykanie
- 9 4
-
2022-02-10 11:36
Small Overlap, my dear.
- 1 0
-
2022-02-10 11:22
wiadukt był na ciemno ubrany bez odblasków? (3)
- 22 5
-
2022-02-10 11:25
Mało tego, niepotrzebnie stał tak blisko drogi
- 10 1
-
2022-02-10 11:26
hahah dokładnie było ciemno i wymusił na nim pierwszeństwo wlazł mu nagle przed maske :) (1)
- 8 1
-
2022-02-10 18:08
podobno miał iść do Auchan ale się rozmyślił i zawrócił
tak słyszałem
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.