- 1 Trójmiejskie mola, których już nie ma (69 opinii)
- 2 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (46 opinii)
- 3 Jarmark św. Dominika startuje w sobotę (216 opinii)
- 4 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (335 opinii)
- 5 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (235 opinii)
- 6 Prokuratura już nie chce ścigać Nergala (374 opinie)
Autobusy z Gdańska jeżdżą do Rosji i na Białoruś
Z dworca w Gdańsku można pojechać na Białoruś i do rosyjskiej enklawy. Film archiwalny.
Przewoźnik PKS Gdańsk ogłosił uruchomienie trzeciej, międzynarodowej linii komunikacyjnej z Polski na Białoruś. Autobusy kursują także do Kaliningradu, mimo sankcji i utrudnionego przekraczania granic między Polską a państwami biorącymi udział w wojnie z Ukrainą.
- Połączenia do Mińska i Kaliningradu z Gdańska
- "Rosja to państwo nieprzyjazne". Lepiej tam nie podróżować
- Podróże na Białoruś są niebezpieczne. Resort odradza
Połączenia do Mińska i Kaliningradu z Gdańska
- Gdańsk - Mińsk (BY) przez Elbląg, Olsztyn
- Gdańsk - Mińsk (BY) przez Warszawę, Brześć (BY)
- Poznań - Mińsk (BY) przez Warszawę
- Cały czas uruchamiane są także autobusy PKS Gdańsk na międzynarodowej linii z Polski do Kaliningradu na trasie: Gdańsk - Elbląg - Braniewo - Kaliningrad (RU)
Jak przekazali przedstawiciele przewoźnika, "przebiegi tras wiodą przez przejścia [graniczne - dop. red.] alternatywne."
Co istotne, skorzystać z połączenia do rosyjskiej enklawy mogą wyłącznie obywatele, którzy mają prawo wyjazdu lub wjazdu na teren zarówno Rosji, jak i do Polski. Przewoźnik przypomina także, że aby skorzystać z połączenia komunikacyjnego na Białoruś, należy wyrobić wizę umożliwiającą przejazd.
"Rosja to państwo nieprzyjazne". Lepiej tam nie podróżować
W tym miejscu należy zaznaczyć, że polskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych oficjalnie odradza podróż na teren Rosji i Białorusi. Służby podkreślają, że ten pierwszy kraj ma nadany status "nieprzyjaznego", drugi jest niebezpieczny z uwagi na aresztowania obywateli Polski.
- Zwracamy uwagę na zawieszenie bezpośrednich połączeń lotniczych między Polską i Rosją oraz bardzo ograniczone możliwości podróży do/z Polski, brak lub niezwykle ograniczony dostęp do środków finansowych ulokowanych w Polsce (np. niemożność posługiwania się polskimi kartami płatniczymi), a także działania miejscowych służb, jak arbitralne zatrzymania, przeszukiwania telefonów komórkowych oraz potencjalne uniemożliwienie wyjazdu z Rosji w przypadku posiadania podwójnego obywatelstwa - podkreślają przedstawiciele MSW.
Podróże na Białoruś są niebezpieczne. Resort odradza
Ze względu na znacznie zredukowaną liczebność personelu dyplomatyczno-konsularnego RP w Rosji możliwość udzielenia bezpośredniej pomocy konsularnej obywatelom polskim jest bardzo ograniczona.
- W razie drastycznego pogorszenia sytuacji bezpieczeństwa, zamknięcia granic czy innych nieprzewidzianych sytuacji ewakuacja może okazać się znacznie utrudniona lub nawet niemożliwa - apeluje resort. - Obywatelom RP pozostającym na terytorium Federacji Rosyjskiej rekomendujemy opuszczenie jej terytorium dostępnymi środkami komercyjnymi i prywatnymi.
W przypadku Białorusi - jak czytamy na stronie MSZ - aktualnie działają dwa przejścia graniczne z Polską dla ruchu osobowego: Bobrowniki - Berestowica oraz Terespol - Brześć. Ponadto działa przejście graniczne obsługujące wyłącznie ruch towarowy: Koroszczyn (Kukuryki) - Kozłowicze.
- Ze względu na wzrost napięcia, wydarzenia wojenne w regionie, a także powtarzające się przypadki aresztowań obywateli polskich Ministerstwo Spraw Zagranicznych odradza obywatelom polskim wszelkie podróże do Republiki Białorusi - podkreślają urzędnicy.
Na koniec warto wspomnieć, że tylko od 1 marca do 12 marca w obu kierunkach na dwóch czynnych drogowych przejściach granicznych z obwodem kaliningradzkim, tj. w Grzechotkach i Bezledach, odprawiono 117 autobusów rejsowych.
Praca jako tłumacz. Ile można zarobić?
Autobus odjeżdża z Gdańska do Rosji. Materiał z ubiegłego roku.
Miejsca
Opinie (302) ponad 50 zablokowanych
-
2023-03-14 07:01
Opinia wyróżniona
(23)
Granice z tymi krajami powinny być zamknięte,nie rozumiem dlaczego otwiera się połączenie...Białorusi szkoda,prawie obalili rok temu tego niszczyciela, natomiast Rosja to inna bajka,duże wsparcie ludzi dla zbrodni.Inny stan umysłu.
- 377 159
-
2023-03-17 06:49
pomyslalem ile milionow ludzi zabilo usa od 1945 rokuß Polacy zabili wraz z Usa ponad 600 000 irakijczykow
czyje granice powinno sie zamknac? kto jest najwiekszym terrorysta tego swiata?
- 0 0
-
2023-03-14 14:51
Jak ktoś wiąże swój los z UA to niech tam jedzie i nam da święty spokój.
Władza 1. !- 2 2
-
2023-03-14 14:41
Mam pytanie do wszystkich myślących . (1)
Czy Polska jest demokratycznym państwem prawa gdzie można samodzielnie myśleć i mieć własne poglądy ?
- 4 0
-
2023-03-14 16:01
można mieć poglądy, ale jeśli się jest zwolennikiem opozycji i jest to publicznie ujawniane, zwykle ma się kłopoty
- 2 1
-
2023-03-14 12:09
granice umysłu to maja politycy
ludzie chcą żyć w zgodzie z sąsiadami. Putin Biden przeminą sąsiedzi zostaną. Zaraz zniknie $ i będzie jednego gracza mniej.
- 2 4
-
2023-03-14 09:50
(6)
Nie każdy obywatel Rosji i Białorusi jest prorządowy. Tak samo jak nie każdy Polak jest zwolennikiem tego co wyprawia PiS. Myślę, że gdyby PiS odwalił jakiś numer i zamknięto by przed Polakami granicę z Niemcami, Wielką Brytanią to byś inaczej gadał. Szczególnie mając tam rodzinę.
- 16 14
-
2023-03-14 12:54
Większość Polaków zagłosowała na PIS w wyborach (2)
To sie nazywa "demokracja" - znasz takie slowo ciubaryku?
- 5 2
-
2023-03-14 16:00
na inne ugrupowania niż PIS głosowało więcej osób niż na PiS (1)
ale reguła liczenia głosów doprowadziła do większości koalicji ugrupowań PiSowskich w Sejmie.
- 0 0
-
2023-03-14 16:30
regułę d'hondta
Wprowadziła pod siebie Unia Wolności, później PO, jest korzystna dla większych ugrupowań
- 0 0
-
2023-03-14 10:54
My nie napadamy sąsiednich narodów (2)
Więc nie musisz się martwić. Granicy z Niemcami i wylotów do Wlk. Brytanii nikt nie zamknie. A Kaliningrad jest częścią imperium zła i nie dają powodu, żeby traktować ich inaczej. Bajki, że tam nie wszyscy są prorządowi to idź pisać gdzie indziej.
- 16 5
-
2023-03-17 06:50
no tak, jak zabijalismy w iraku i afganistanie to nie byly to sasiedzi. no to jestesmy narodem dobrych ludzi
ktory torturowal w szymanach porywanych przez cia ludzi
- 0 0
-
2023-03-14 16:00
No nie, Irak i Avganistan to nie sąsiedzi.
- 1 1
-
2023-03-14 09:19
Trzeba rozmawiać z Rosją taką jaka ona jest (6)
To nasz sąsiad i partner w biznesie
- 19 37
-
2023-03-14 12:38
Co ty pie....
Co z niego za sąsiad, jak nigdy nie wiesz kiedy ci nóż w plecy wsadzi a na interesach z nimi od zawsze wychodziliśmy jak Zabłocki na mydle
- 11 0
-
2023-03-14 09:37
I zgodnie z tym stwierdzeniem Pisowski rząd handluje z Putinem podczas wojny. (4)
- 13 22
-
2023-03-14 11:13
przedstawisz jakieś dowody czy powielasz tylko bezpodstawne i fałszywe treści TVniemcy !!! ??? (3)
Kiedy Tusk rządził, to braliśmy prawie 100 % paliw od ruskich, zostały podpisane umowy gazowe na dziesięciolecia uzależniając nas od ruskich, a nawet rząd PO-PSL umorzył dług gazpromowi na ponad 1,2 mld !!! Teraz nie kupujemy paliw od "onuc" , to o co ci chodzi dzieciaczku ???
- 8 15
-
2023-03-14 11:22
W TVPutin nie pokazali jak Moradziecki się do tego przyznaje? (2)
Że do zeszłego miesiąca ssał ropę od ruskich i gdyby nie to, że ruscy sami kurek zakręcili, to robiłby to dalej? Hehe, biedne pisowskie stworzonka, jakże śmieszna jest wasza niewiedza i ignorancja.
- 14 6
-
2023-03-14 12:44
I co tam jeszcze wiesz ciekawego ubeku. (1)
- 5 5
-
2023-03-14 13:45
Wiele rzeczy zdrajco i kremlowski podnóżku
- 4 0
-
2023-03-14 09:01
Kiedy loty do Korei Północnej?
- 23 4
-
2023-03-14 07:59
Granice to powinny być zamknięte z UA (2)
- 46 86
-
2023-03-14 08:55
Równie szczelnie, co twój ruski umysł? (1)
- 50 22
-
2023-03-17 06:49
jest on szczelny na propagande ua/usa
- 0 0
-
2023-03-14 08:04
Opinia wyróżniona
Nie rozumiem o co wam chodzi? (21)
Tani alkohol i papierosy bez cła każdy chce mieć przywiezione z Rosji, ale jeśli już chodzi o możliwości przemieszczania się do i z Rosji, to już niekoniecznie.
Trzeba oddać temu sprawiedliwość.
Rosyjska enklawa deklaruje przynależność europejską. Ci Rosjanie zwykle są bardzo związani z regionem. Przez cały okres zanim doszło doTani alkohol i papierosy bez cła każdy chce mieć przywiezione z Rosji, ale jeśli już chodzi o możliwości przemieszczania się do i z Rosji, to już niekoniecznie.
Trzeba oddać temu sprawiedliwość.
Rosyjska enklawa deklaruje przynależność europejską. Ci Rosjanie zwykle są bardzo związani z regionem. Przez cały okres zanim doszło do eskalacji konfliktu, relacje były co najmniej poprawne. Wielu Rosjan przyjeżdżało do Polski, często do Gdańska czy też do Elbląga, Polacy natomiast nie rzadko wypływali w rejs statkiem do Bałtijska, lub podróżowali też do Kaliningradu. Prowadzono wymiany handlowe, wiele osób ma swoje rodziny po obu stronach granic. Ta bezsensowna wojna wyrządza krzywdę nie tylko mieszkańcom Ukrainy, ale też wielu innym narodowościom. Niesprawiedliwe jest pakowanie wszystkich Rosjan czy Białorusinów do jednego worka. Znam pośród nich wielu zwyczajnych życzliwych ludzi.
Nie można ich oceniać wyłączenie przez pryzmat Putina czy Łukaszenki, ci ludzie często nie mają możliwości wyboru z obawy o własne bezpieczeństwo i swoich bliskich.- 105 157
-
2023-03-14 15:54
To weź się tam wyprowadź
- 0 0
-
2023-03-14 10:40
Ruski to ruski
Zawsze będzie ruski, a więc zdrajcy, okupanci, nisczyciele.
- 9 0
-
2023-03-14 10:02
xxx (2)
Nie pije, nie pale, nie pływałem do Bałtijska- i co-łyso? Ty byś pewnie swoją matkę sprzedał za 10 zł.
- 14 2
-
2023-03-14 10:45
Za 9,99 w promce
- 3 0
-
2023-03-14 10:42
Dokładnie, żeby tylko mieć coś taniej. Żenada!
- 5 0
-
2023-03-14 09:53
"Tani alkohol i papierosy bez cła każdy chce mieć przywiezione z Rosji"
Mów za siebie. Nie każdy jest pijakiem i palaczem. Ja na przykład okazjonalnie piję piwo, mocnych alkoholi nie piję wcale. Papierosa spróbowałem ze 3 razy jako małolat - nie spodobały mi się i do dziś nie rozumiem, czemu ludzie palą. Ponadto okręg kaliningradzki to nie jest enklawa, tylko eksklawa... Albo wódka i fajki ci zżarły mózg, albo nie chodziłeś na geografię.
- 15 5
-
2023-03-14 09:38
Po ruskiej herbacie włosy wypadają (1)
Dzięki, ich produktów to ja i za darmo nie chcę.
- 15 2
-
2023-03-14 10:45
Powiedział łysy
- 0 6
-
2023-03-14 09:21
Kaliningrad, patronem sowiecki ludobójca. Piszmy po polsku - Królewiec! (1)
- 19 0
-
2023-03-14 10:14
Pisać sobie możesz jak chcesz
świadczy to tylko o twojej głupocie. Nie masz nic innego do roboty?
- 0 10
-
2023-03-14 09:20
Przede wszystkim tani gaz. Czy rosyjski gaz źle pali się w kuchence? (4)
- 9 11
-
2023-03-14 12:54
wali onucą
- 3 2
-
2023-03-14 10:44
Ale korzystałeś, co? (2)
Hehehhe pisowskie myślenie
- 0 8
-
2023-03-14 14:44
Korzytałem bo musiałem.
Innego gazu nie było. Generał Strażaków Ochotników razem z tuskiem zakazał innego używać.
- 1 0
-
2023-03-14 10:51
Raczej a na pewno konfederacji.
- 5 2
-
2023-03-14 09:13
Nie, w przeciwienstwie do ciebie normalnych ludzi nie interesuje wóda i fajki
- 27 4
-
2023-03-14 09:01
chodzi o zbrodnie wojenne i międzynarodowy terroryzm
- 14 2
-
2023-03-14 08:06
(3)
To niech się wezmą do roboty i zmienia prezydenta na pokojowego. A nie ze znów ruski niedźwiedź musi pozabijać i gwałcić.
- 36 9
-
2023-03-14 10:43
Jak mają zmienić? Wirtualnie? (2)
Zmiana prezydenta na głupiej Białorusi widzisz co dała. A co dopiero w ruskim mirze. Tam za samą myśl o zmianie putka na kogoś normalnego, możesz dostać 5 lat łagru.
- 4 8
-
2023-03-14 11:05
W PRL też ludzie szli do paki (1)
Innych wywalano z roboty i uczelni. Ci, co mieli najmniej szczęścia popełniali samobójstwa i ulegali nieszczęśliwym wypadkom. Takie są koszty zmiany dyktatury na demokrację. Skoro ruskie nie chcą tych kosztów ponosić, to nie ma powodu, żeby się nad nimi użalać.
- 15 0
-
2023-03-14 11:57
i na świecie nie ma wielu niewinnych
badania opinii publicznej w Ru i By waadze cieszą się ogromnym poparciem
większym niż nasz waadze, mimo pińcetplusa i innych form korupcji- 6 2
-
2023-03-14 07:54
Opinia wyróżniona
(16)
W czym problem ? Jak ktoś chce to niech jeździ i nawet do Korei Północnej. Skoro firma uruchomiła to znaczy że muszą być klienci co z tego korzystają
- 216 127
-
2023-03-14 10:20
Polacy gnębieni przez pisowski reżim będą mogli pojechać na Białoruś po worek cebuli i ziemniaków
Siepacze Kaczyńskiego i Macierewicza nie zabiorą nam tego okna na świat.
- 7 3
-
2023-03-14 08:55
tak tak, trzeba im proszki do prania oraz rury odpływowe do ukrainskich pralek podrzucic
- 6 0
-
2023-03-14 08:37
jeśli są świadomi! (1)
z tym zastrzeżeniem że jeżeli jadą tam Polacy świadomi i ostrzegani o możliwych kłopotach to w razie jakichś kłopotów nie powinni liczyć na pomoc ambasady polskiej
- 8 4
-
2023-03-14 17:11
A jak zjesz świadomie coś co może ci zaszkodzić nie powinieneś moc skorzystać z opieki zdrowotnej. Co wy macie w tych główkach?
- 2 1
-
2023-03-14 08:35
(6)
Ty też masz podwójną moralność jak rząd? na zewnątrz - sankcje, a wewnątrz - pomaganie ruskim, gratuluję. Gdyby to była prywatna firma to jej sprawa, ale to jest firma państwowa a pisowski rząd opowiada ciemnemu ludowi jak to pomagają Ukrainie a już nie pierwszy raz wyszło, że wspomagaja Putina (ropa - ruscy zakręcili kurki a nie Polska zrezygnowała, teraz PKS - a dla picu pisowski rząd zamyka granice, ile jeszcze tych kłamstw
- 13 21
-
2023-03-14 10:29
PKS państwowy?
Serio? Gdzie Ty się chłopie uchowałeś?
Transformacja była ze 30 lat temu i wyprzedali wszystko za symboliczną złotówkę.
Teraz prywatna firma może robić co zechce. Pogódź się z tym człowieku...- 11 2
-
2023-03-14 09:15
PKS Gdańsk jest od lat firmą prywatną należy do firmy gryf
- 22 1
-
2023-03-14 08:52
W Pisie agentura ruska ma się dobrze. (3)
Ropę ciągnęliśmy do niedawna aż miło, do czasu wojny węgiel braliśmy od ruskich na potęgę (ale oczywiście w gadzinówkach rządowych to PO brało węgiel), z uchodźcami niby walczymy na granicy na pokaz, a jednocześnie ściągamy ich masowo ze wschodu, bo nie ma rąk do pracy, Macierewicz rozbrajał armię, ale robił to zbyt jawnie i go w końcu posunięto... Putin przyklaskuje.
- 13 20
-
2023-03-14 11:43
Przecież to za rządów PO-PSL Pawlak negocjował kontrakt na dostawy gazu na dekadę w przód do 2022. Więc co ci się nie zgadza w tych gadzinówkach?
Co do reszty to się zgadzam.
PiS PO jedno zło. Jedni i drudzy to złodzieje, kłamcy i krętacze.- 7 3
-
2023-03-14 09:36
(1)
Ile ci płacą od wpisu?
- 11 9
-
2023-03-14 10:02
Więcej niż twoje 50 kopiejek.
- 4 10
-
2023-03-14 08:24
(4)
nie wiem, może ryzyko, że mimo kontroli przedostaną się tutaj jacyś kacapscy odklejeńcy? w celach bardziej terrorystycznych niż turystycznych
- 28 20
-
2023-03-14 17:10
Za dużo TV za mało samodzielnego myślenia
- 1 1
-
2023-03-14 09:22
(1)
Oni już pewnie dawno wjechali jako ukraińscy uchodźcy, bo na tamtej granicy nikt niczego nie sprawdzał.
- 16 7
-
2023-03-14 17:10
Szybciej ukraińscy terroryści
- 3 0
-
2023-03-14 08:36
Kiedyś dla swojskich "terrotystów" był Pegasus, wyłapywali opozycje a nie wyłapywali prawdziwych terrorystów
- 14 11
Wszystkie opinie
-
2023-03-14 07:00
Hajs się musi zgadzać, wstyd (3)
- 59 37
-
2023-03-14 07:33
Ja zwiedziłbym sobie piękny Saint Petersburg... (2)
- 14 5
-
2023-03-14 13:56
Po co?
Są ładniejsze miejsca.
- 0 2
-
2023-03-14 14:33
Piękny będzie po zgruzowaniu
- 0 1
-
2023-03-14 07:01
Opinia wyróżniona
(24)
Granice z tymi krajami powinny być zamknięte,nie rozumiem dlaczego otwiera się połączenie...Białorusi szkoda,prawie obalili rok temu tego niszczyciela, natomiast Rosja to inna bajka,duże wsparcie ludzi dla zbrodni.Inny stan umysłu.
- 377 159
-
2023-03-14 07:59
Granice to powinny być zamknięte z UA (2)
- 46 86
-
2023-03-14 08:55
Równie szczelnie, co twój ruski umysł? (1)
- 50 22
-
2023-03-17 06:49
jest on szczelny na propagande ua/usa
- 0 0
-
2023-03-14 09:01
Kiedy loty do Korei Północnej?
- 23 4
-
2023-03-14 09:19
Trzeba rozmawiać z Rosją taką jaka ona jest (7)
To nasz sąsiad i partner w biznesie
- 19 37
-
2023-03-14 09:37
I zgodnie z tym stwierdzeniem Pisowski rząd handluje z Putinem podczas wojny. (4)
- 13 22
-
2023-03-14 11:13
przedstawisz jakieś dowody czy powielasz tylko bezpodstawne i fałszywe treści TVniemcy !!! ??? (3)
Kiedy Tusk rządził, to braliśmy prawie 100 % paliw od ruskich, zostały podpisane umowy gazowe na dziesięciolecia uzależniając nas od ruskich, a nawet rząd PO-PSL umorzył dług gazpromowi na ponad 1,2 mld !!! Teraz nie kupujemy paliw od "onuc" , to o co ci chodzi dzieciaczku ???
- 8 15
-
2023-03-14 11:22
W TVPutin nie pokazali jak Moradziecki się do tego przyznaje? (2)
Że do zeszłego miesiąca ssał ropę od ruskich i gdyby nie to, że ruscy sami kurek zakręcili, to robiłby to dalej? Hehe, biedne pisowskie stworzonka, jakże śmieszna jest wasza niewiedza i ignorancja.
- 14 6
-
2023-03-14 12:44
I co tam jeszcze wiesz ciekawego ubeku. (1)
- 5 5
-
2023-03-14 13:45
Wiele rzeczy zdrajco i kremlowski podnóżku
- 4 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2023-03-14 12:38
Co ty pie....
Co z niego za sąsiad, jak nigdy nie wiesz kiedy ci nóż w plecy wsadzi a na interesach z nimi od zawsze wychodziliśmy jak Zabłocki na mydle
- 11 0
-
2023-03-14 09:50
(6)
Nie każdy obywatel Rosji i Białorusi jest prorządowy. Tak samo jak nie każdy Polak jest zwolennikiem tego co wyprawia PiS. Myślę, że gdyby PiS odwalił jakiś numer i zamknięto by przed Polakami granicę z Niemcami, Wielką Brytanią to byś inaczej gadał. Szczególnie mając tam rodzinę.
- 16 14
-
2023-03-14 10:54
My nie napadamy sąsiednich narodów (2)
Więc nie musisz się martwić. Granicy z Niemcami i wylotów do Wlk. Brytanii nikt nie zamknie. A Kaliningrad jest częścią imperium zła i nie dają powodu, żeby traktować ich inaczej. Bajki, że tam nie wszyscy są prorządowi to idź pisać gdzie indziej.
- 16 5
-
2023-03-14 16:00
No nie, Irak i Avganistan to nie sąsiedzi.
- 1 1
-
2023-03-17 06:50
no tak, jak zabijalismy w iraku i afganistanie to nie byly to sasiedzi. no to jestesmy narodem dobrych ludzi
ktory torturowal w szymanach porywanych przez cia ludzi
- 0 0
-
2023-03-14 12:54
Większość Polaków zagłosowała na PIS w wyborach (2)
To sie nazywa "demokracja" - znasz takie slowo ciubaryku?
- 5 2
-
2023-03-14 16:00
na inne ugrupowania niż PIS głosowało więcej osób niż na PiS (1)
ale reguła liczenia głosów doprowadziła do większości koalicji ugrupowań PiSowskich w Sejmie.
- 0 0
-
2023-03-14 16:30
regułę d'hondta
Wprowadziła pod siebie Unia Wolności, później PO, jest korzystna dla większych ugrupowań
- 0 0
-
2023-03-14 12:09
granice umysłu to maja politycy
ludzie chcą żyć w zgodzie z sąsiadami. Putin Biden przeminą sąsiedzi zostaną. Zaraz zniknie $ i będzie jednego gracza mniej.
- 2 4
-
2023-03-14 14:41
Mam pytanie do wszystkich myślących . (1)
Czy Polska jest demokratycznym państwem prawa gdzie można samodzielnie myśleć i mieć własne poglądy ?
- 4 0
-
2023-03-14 16:01
można mieć poglądy, ale jeśli się jest zwolennikiem opozycji i jest to publicznie ujawniane, zwykle ma się kłopoty
- 2 1
-
2023-03-14 14:51
Jak ktoś wiąże swój los z UA to niech tam jedzie i nam da święty spokój.
Władza 1. !- 2 2
-
2023-03-17 06:49
pomyslalem ile milionow ludzi zabilo usa od 1945 rokuß Polacy zabili wraz z Usa ponad 600 000 irakijczykow
czyje granice powinno sie zamknac? kto jest najwiekszym terrorysta tego swiata?
- 0 0
-
2023-03-14 07:04
A flagi Ukrainy też montują na tych autokarach ? (5)
tak jak na autobusach jeżdżących po Gdańsku ? Czy już nie są tacy bohaterowie ?
- 131 16
-
2023-03-14 08:13
Normalnie obciach z tymi flagami obcego państwa na naszych gdańskich autobusach i tramwajach! (4)
- 46 10
-
2023-03-14 08:20
Obciach to flagi Watykanu w Polsce. (3)
- 11 32
-
2023-03-14 08:51
(2)
Większym obciachem są te ukraińskie flagi i teksty pisane cyrylicą. W sklepach, w reklamach, itd.
- 32 4
-
2023-03-14 09:02
Dlatego przestałem robić zakupy w lidlach i żabkach (1)
Czasami się zdarzy ale z 5 razy rzadziej niż wcześniej
- 20 2
-
2023-03-14 10:41
Ja już nigdzie
Nie robię zakupów, wolę głodować niż iść do sklepu gdzie piszą cyrylica!
- 5 5
-
2023-03-14 07:05
Niemcy i Rosjanie to nasi przyjaciele (15)
Trzeba rozmawiać z Rosją taką jaka ona jest
- 44 94
-
2023-03-14 07:08
Ciekawe jakby wybuchła wojna z którymi byś wolał kolaborować (3)
- 29 5
-
2023-03-14 09:22
oto jest pytanie
- 4 1
-
2023-03-14 09:53
(1)
Mateusz kolaboruje z przyjaciółmi Putina? Przypadek?
- 0 7
-
2023-03-14 12:15
Moskiewskim przekazem śmierdzisz
- 3 1
-
2023-03-14 07:11
jasne, a Rosja z nami pogada
jak z Ukrainą
- 29 8
-
2023-03-14 07:42
Poczytaj jakie miał plany Putler w sprawie Polski po przejęciu Ukrainy... (8)
Przyjaciela poznajesz w biedzie!!!
- 19 9
-
2023-03-14 07:55
(4)
gdzie mogę o tym przeczytać?! jacy mądrzy coś niby napisali, amerykańskie służby? przez amerykę są konflikty na świecie i ten obecny również ale ich rola już maleje - na szczęście dla świata
- 15 20
-
2023-03-14 08:42
Czyli jakbyś miał do wyboru: (3)
Żyć na prowincji rosyjskiej lub amerykańskiej to byś wybrał Rosję?
- 8 3
-
2023-03-14 09:19
(2)
A widziałeś kiedyś tępy dzbanie prowincje w USA? Nawet w La na bogatym zachodzie w najbogatszym stanie USA jakim jest Kalifornia dosłownie potykasz się o bezdomnych po chodnikach walają się ludzie w konwulsjach narkotykowej agonii jedz do takiego Detroit zobacz sobie jak wygląda upadłe miasto wasze durne opinie o Rosji to efekt prania pustych łbów propaganda amerykańska
- 6 12
-
2023-03-14 09:47
Podałeś dwa przykłady a USA składają się z 50 stanów często większych od Polski (1)
W Rosji znajdziesz setki takich miejsc a przeciętny standard życia jest bardzo niski poza kilkoma największymi miastami. Pamiętaj jeszcze o obozach pracy, koloniach karnych, zsyłkach na Syberię i tym podobnych atrakcjach
- 9 0
-
2023-03-14 10:28
W stanach masz dokładnie to samo.
Ot, zamiast do obozu pracy idziesz do więzienia for profit za dowolną pierdołę. W końcu liczba przymusowych robotników musi się zgadzać.
- 2 9
-
2023-03-14 08:40
Jakie ? (2)
Gdzie o tym poczytać ? Na pasku TVP info ?
- 4 8
-
2023-03-14 09:23
tvn muwi prawdę, tylko to oglondam (1)
- 8 1
-
2023-03-14 09:55
wysyłam przelew w rublach
ciepły bochenek
- 2 0
-
2023-03-14 10:48
Wyślemy Ciebie
Jako emisariusza tych rozmow
- 2 0
-
2023-03-14 07:05
Przejście Bobrowniki - Bierestowica jest zamknięte od 10 lutego 2023.
- 23 1
-
2023-03-14 07:06
A co w tym dziwnego? (3)
Medialne sankcje i serwowana papka wojenna z linii frontu, rozmyła ludziom rzeczywistość.
Nawet podczas II WŚ firmy amerykańskie robiły interesy z niemcami a żołnierze ze sobą walczyli.- 82 47
-
2023-03-14 07:12
Bzdura (1)
- 13 19
-
2023-03-14 08:22
Poczytaj skąd się wzięła Fanta...
- 10 2
-
2023-03-14 07:17
Co ty powiesz...
Módl się aby ta "papka wojenna" jak powiadasz nie zapukała do drzwi twojego domu. Agresję ruskich trzeba zniszczyć w zarodku.
- 21 19
-
2023-03-14 07:06
A czemu nie? (3)
Przecież transport idzie normalnie,a Wam wciskają kit o sankcjach.Najbardziej zarobiony jest Łukaszenka.Na Białorusi udostępnia plac/terminal,gdzie przepinają naczepy.Ruskie zabierają towar unijny do siebie,sami zostawiając naczepę z towarem do Europy.Łukaszenka bierze 300 baksów od przepięcia naczepy.A wy oszołomieni jak za czasów szczepionek i covida przez propagandowe telewizjje na pierwszym miejscu z tiefałenem dwadcat czietyri robicie nakładki na swoich profilach,czy obklejacie swoje auta flagami Ukrainy i stop war,farsa i hipokryzja!
- 88 27
-
2023-03-14 09:26
Właśnie tak durnych Polaków się robi w balona taka to wojna że Rosja ma swoich pośredników którzy robią to co mówisz przeładowują swoje towary w Armenii na Białorusi i sruu do Rosji. Rosja ma flotę tankowców cieni które są wyładowywane do tankowców indyjskich na pełnym morzu benzynę z rosyjskiej ropy Indie sprzedają do USA również zarabiając ogromne pieniądze. Zarabiają Chiny Indie USA Rosja Niemcy Francja tracą oczywiście.. wiadomo polscy rusofobiczni fanatycy nawet Orban zyskuje bo ma rabat na gaz za lojalność wobec Rosji
- 12 2
-
2023-03-14 13:09
(1)
spadaj na drzewo onucu
- 1 8
-
2023-03-14 16:10
A ty spadaj do Bachmutu bronić miasta
A nie wyzywasz myślących Polaków od onuc.
- 5 0
-
2023-03-14 07:06
Mam nadzieję, że (2)
z pasażerami obu wrogich nam nacji jeżdżą tylko w kierunku och ojczyzn.
- 18 35
-
2023-03-14 07:30
a poznales prostych rosjan,nie politrukow,kacapow?.
- 11 6
-
2023-03-14 07:56
to nie są żadni nasi wrogowie, może wasi bo ostrzeliwujecie wszystkich dookoła
- 12 8
-
2023-03-14 07:09
W żcyiu bym sie nie udał w tych kierunkach. (4)
Nie pozostawiłbym ani złotówki w tych krajach, bo wiem na co by była przeznaczona. Wstyd dla tych narodowości za to że nie potrafią się przeciwstawić jednoznacznie swoim dyktatorom na glinianych nogach.
- 146 66
-
2023-03-14 07:55
Ja bym pojechał na Białoruś
kończą mi się zapasy kaszy i soli. A poza tym, to jest tam raczej spokojnie. Nawet jeden z polityków partii rządzącej powiedział, że prezydent Białorusi to taki miły człowiek.
- 12 7
-
2023-03-14 07:55
Oglądaj więcej tv to ci mozg przeora bardziej
- 14 4
-
2023-03-14 08:15
akurat posąg na glinianych nogach opisywany w Biblii to dyktatura angloamerykańska i ma się własnie ona rozsypać...
- 8 5
-
2023-03-14 08:17
Spokojnie, w zeszłym roku Obajtek zostawił tam za Ciebie ponad 40 miliardów :)
- 8 3
-
2023-03-14 07:09
nawet zwykli Rosjanie nie ukrywają (15)
że chętnie by nas odwiedzili, tak jak Ukraińców, mordując, gwałcąc i rabując. Pooglądajcie sobie np. sondy uliczne z Moskwy z ichniej telewizji.
- 92 42
-
2023-03-14 07:16
Oni od wieków żyją jak niewolnicy i chcą aby inni mieli tak samo.
- 28 10
-
2023-03-14 07:21
Bo 20% z nich
Ma wychodek pod domem zamiast łazienki. Taki dobrobyt i luksus tam mają, a Kreml opływa w złocie
- 30 8
-
2023-03-14 07:42
Akurat ich tv jest tak samo wiarygodna jak nasza. (4)
- 30 3
-
2023-03-14 08:09
Ich nawet bardziej, bo w to autentycznie wierzą.
U nas większość to konformiści znad koryta+
- 15 1
-
2023-03-14 08:17
Na całym świecie (2)
tłoczą ludziom propagandę do głowy. W krajach gdzie rządzą dyktatorzy tępa propaganda osiąga najwyższy poziom. Tak jest między innymi w Rosji, Chinach, Białorusi, Korei Północnej i Polsce.
- 12 4
-
2023-03-14 09:51
Po co mieszasz Polskę do tego? Doni już przestał rządzić, raz na zawsze, więc odpuść.
- 5 2
-
2023-03-14 10:42
Jakieś jaja stawianie Polski na równi z BIałorusią i Koreą Północną.
Takie komentarze piszą osoby, które nie opuszczają swojego kraju czy nawet dzielnicy. Nie doceniamy wielu zalet mieszkania w Polsce nawet w porównaniu do innych krajów Europy.
- 5 1
-
2023-03-14 08:17
To świadczy jedynie o sile propagandy
- 3 0
-
2023-03-14 08:17
wystarczy pooglądać dawne baśnie ZSRR oraz obecne kino rosyjskie, aby zobaczyć ze mają wspaniałą i piękną kulturę i (5)
- 7 9
-
2023-03-14 09:04
Szczególnie Tras Bulba...
Czerniak i menel, oszczymur i patus zrywa dwie gałęzie z drzewa i nadziewa Husarię jak szaszłyki ... Kocopoly level nieskończoność
- 3 0
-
2023-03-14 10:31
Taa
Mają piękną kulturę i tradycję. Co się da to ukraść a jak się nie da to zniszczyć. Trofiejne to nie kradzione.
- 4 2
-
2023-03-14 11:40
Wystarczy pojechać do Buczy i Irpienia, aby podziwiać wspaniałą rossyjsją kulturę. (2)
O czym ty p$##$#$ człowieku, to jest ewidentnie komentarz opłacony w rublach. Rosja to terrorystyczny kraj, który pali i niszczy wszystko co z nim graniczy. Mieliśmy już was tu przez cały PRL, wiemy jak to wygląda.
- 4 3
-
2023-03-14 11:57
(1)
byłes widziałes czy tylko widziałes w TV.
W TV to ja widziałem ze krazowniki gwiezdnej floty sa na orbicie- 3 4
-
2023-03-14 12:57
Nie wiem co bierzesz
ale następnym razem zażyj tylko połowę.
- 0 3
-
2023-03-14 09:56
O, mamy kogoś kto tam był! Napisz nam o tych mordach, gwałtach i rabunkach coś więcej
bo my mieliśmy wrażenie, że media zachodnie nas oszukują mówiąc o tym a nie pokazując dowody filmowe
- 6 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.