- 1 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (296 opinii)
- 2 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (78 opinii)
- 3 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (62 opinie)
- 4 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (69 opinii)
- 5 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (128 opinii)
- 6 Trójmiejskie mola, których już nie ma (110 opinii)
Autobusy za szybko odjeżdżają z przystanku. Jest kara
Film z poniedziałku, 7 sierpnia. Według rozkładu ten autobusu powinien odjechać o godz. 8:09
Autobus linii 127 w Gdańsku regularnie odjeżdża z przystanku Budapesztańska kilka minut wcześniej, niż powinien. Uwagę na to zwrócił nasz czytelnik, któremu utrudnia to dojazd do pracy. ZTM przyznaje, że problem jest i nakłada z tego powodu karę na operatora, czyli miejską spółkę GAiT.
I na taki problem - powtarzający się regularnie na linii 127 w Gdańsku - zwraca uwagę czytelnik Trojmiasto.pl.
- Mam bilet miesięczny i już od dłuższego czasu jeżdżę do pracy autobusami linii 127. Non stop spotykam się z odjeżdżaniem autobusu po kilka minut za szybko z przystanku Budapesztańska. Taka sytuacja była m.in. w piątek 4.08, gdy musiałem biec i ledwo zdążyłem na autobus, mimo, że byłbym na przystanku punktualnie. To samo było w poniedziałek, 7.08 - autobus powinien odjechać o godz. 8:09, a ruszył o godz. 8:06 - wskazuje pan Maciej, czytelnik Trojmiasto.pl.
Sprawdź aktualne rozkłady jazdy ZTM Gdańsk
Autobus odjeżdża za wcześnie. I tak codziennie (35 opinii)
Pan Maciej dodaje, że szybsze odjazdy autobusu linii 127 ze wskazanego przystanku zdarzają się niemal codziennie.
"Sytuacja z szybszymi odjazdami jest nagminna"
- Sytuacja jest nagminna i spowodowała już kilka razy spóźnienie się przeze mnie do pracy. Chyba nie tak powinno to wyglądać, że autobus ucieka mi sprzed nosa, mimo że jestem na czas na przystanku - podkreśla pan Maciej. - Spóźnienia można zrozumieć z powodu losowych sytuacji na drodze, natomiast uciekanie ludziom z przystanków sprzed nosa ciężko mi zrozumieć. Przytoczyłem akurat linię 127, natomiast to dotyczy nie tylko jej. Spotykało mnie to także nieraz z tramwajami odjeżdżającymi z pętli na Strzyży.
ZTM nakłada karę na GAiT
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że dopuszczalne jest tylko 1-minutowe przyspieszenie odjazdu w stosunku do godziny podanej na rozkładzie.
Po naszej prośbie o wyjaśnienie sprawy szybszych odjazdów linii 127, urzędnicy potwierdzili, że w ciągu dwóch ostatnich tygodni 6 odjazdów odbyło się za wcześnie - był to odjazd wcześniej o kilka minut, a nie dopuszczalną jedną.
- W tej sytuacji za nieprawidłową realizację kursów na operatora obsługującego linię 127, czyli spółkę Gdańskie Autobusy i Tramwaje, nałożona została kara finansowa - informuje nas Dagmara Szajda, rzeczniczka ZTM.
Za przyspieszenie odjazdu z przystanku początkowego i pośredniego powyżej 1 minuty w stosunku do rozkładu jazdy kara wynosi 70 zł.
Miejsca
Opinie (341) ponad 10 zablokowanych
-
2023-08-08 07:16
Opinia wyróżniona
Zmienić trzeba rozkłady (10)
Problem w tym, że autobusy na tym odcinku mają ustawiony zbyt długi czas przejazdu. W zeszłym miesiącu wysiadłem na Budapesztańskiej ze 130 i pieszo poszedłem na Warneńską aby wsiąść w 227. Doszedłem szybciej niż podjechał autobus 130 na ten przystanek. Taki 127 odcinek od przystanku Migowo do przystanku Warneńska ma pokonać aż w 6 min. Aby przejść ten odcinek pieszo, wystarczy mniej jak 10 min. Poza tym tak długa podróż nie zachęca do korzystania z komunikacji zbiorowej.
- 168 22
-
2023-08-12 09:03
Może powinno się współpracować i słuchać opinii kierowców i wtedy poprawiać rozkłady jazdy. Ja jeżdżę zawsze na liniach popołudniowych i linia 127 to tragedia brak przerw lub bardzo krótkie, praca za kierownicą bez przerwy , albo jazda na krawędzi .
- 1 0
-
2023-08-08 19:21
Linia 120 notorycznie tak samo
Autobus powinien odjechać o 7.19 odjazd 7.15 maks 7.17 Później stoi na Leszczynowej w zatoczce i czeka aż czas minie wg rozkładu aby na pętlę, gdzie są częste kontrole, wjechać punktualnie.
Patologia!- 2 0
-
2023-08-08 17:31
hahaha
porozmawiamy we wrześniu, jak dzieci wrócą do szkół, na 127 z +3 zmieni się na -30 :)
- 3 0
-
2023-08-08 09:43
70 zł?? Ahahahahahahahahahaha! Ja pierdziu xddd
- 7 2
-
2023-08-08 07:49
(1)
Zgadza się, jeśli autobus nie pojedzie szybciej, to 2-3 min stoi na przystanku. Kiedyś zapytałam się kierowcy czemu tak długo stoimy, bo staliśmy przynajmniej 2 zmiany świateł, to dostałam odpowiedź, że stoimy, bo musimy trzymać się rozkładu. Tak więc rozkłady na pewno są źle ułożone, bo niecałe 800 metrów trzeba jechać 6 min. Swoją drogą Bulońska jest dwupasmowa, więc gdyby tam autobusy jechały 10 km/h, to ZTM mógłby te przejażdżki polecać turystom, jako krajoznawcze.
- 13 7
-
2023-08-08 08:44
W ogole rozklady powinny uwzględniać realny czas przejazdu, korki w okreslonych godzinach itp. Mamy teraz gps-y, google, można by to naprawdę sensownie zrobic. A nie np. 155 regularnie się spóźnia, nawet koło poludnia czy w godzinach wieczornych - albo ma zly czas przejazdu podany, albo nie jest w stanie nadrobic wczesniej powstalych opóźnień, bo
W ogole rozklady powinny uwzględniać realny czas przejazdu, korki w okreslonych godzinach itp. Mamy teraz gps-y, google, można by to naprawdę sensownie zrobic. A nie np. 155 regularnie się spóźnia, nawet koło poludnia czy w godzinach wieczornych - albo ma zly czas przejazdu podany, albo nie jest w stanie nadrobic wczesniej powstalych opóźnień, bo nigdy nie zauważylam, zeby to kierowca się slimaczyl. Czasem nawet "jak dojadę" nie znajduje tego autobusu, gdy chce się wykupić bilet na połączenie, na którym są korki... A przy 155 to bardzo denerwujące, bo ciężko przez opóźnienia zdążyć na pkm, które teoretycznie mam blisko.
- 11 3
-
2023-08-08 07:42
te rozkłady są pisane z założeniem korka na tym odcinku (3)
zacznie się rok szkolny, zacznie się wożenie bąbli do szkół to i te 6 minut będzie za mało na ten przystanek, ciesz się z wakacyjnego luzu póki jest
- 57 2
-
2023-08-08 08:03
(2)
Korek na Bulońskiej podczas roku szkolnego tworzy się po godzinie 7:00, wcześniej auta jeżdżą dość płynnie, a co za tym idzie autobusy muszą stać długo na Migowie i Budapesztańskiej. Poza tym, ZTM na czas wakacji ograniczył częstotliwość kursowania autobusów 127, ale ich nie przyspieszył.
- 12 0
-
2023-08-08 16:52
Weedług Słownika poprawnej polszczyzny PWN prawidłowa wersja to jest tylko "budapeszteński" (1)
Budapesztański to chyba po kaszubsku, czy co? Albo po mazursku ;-)
- 0 6
-
2023-08-08 23:56
Powiedz to ZTMowi skoro tak Cię to razi
- 1 0
-
2023-08-08 07:56
Opinia wyróżniona
Karać kierowców i już (49)
Kara 70,- PLN ?
Kpina ! Powinno być minimum 200,- PLN !- 119 260
-
2023-08-08 13:37
Gościu kara naleŻy się tobie autobusy jeżdzą rozkładowo
- 1 2
-
2023-08-08 13:19
To jest wylaczna wina przewoznika.
- 1 0
-
2023-08-08 12:34
Nie 200 tylko jego dniowke czyli 500 zl i zdiecie kierowcy na szybie autobusy:to ten co za szybko odjezdza! (1)
- 0 2
-
2023-08-08 12:46
Fajna dniówka
- 2 0
-
2023-08-08 12:24
70 zł to jest kara dla firmy. A kierowcy kierownik zabierze miesięczna premie 300 zll (1)
- 3 0
-
2023-08-08 12:36
I prawidłowo
Ma odjeżdżać zgodnie z rozkładem, a nie jak mu się przyśni.
- 7 3
-
2023-08-08 11:43
Podnieść ceny biletów. Bogaty pasażer jest mniej awanturujący się.
- 3 1
-
2023-08-08 10:42
Tobie co piszesz powinni 200 zł odcinać od pensji to byś nie był taki mądry.
- 4 0
-
2023-08-08 10:16
no dla ZTM
- 0 0
-
2023-08-08 10:01
Przebijam, milion pięćset!
- 4 1
-
2023-08-08 09:19
(1)
Co tam 200 zł! Proponuję 20000 i chłostę! Przede wszystkim chłostę!
- 15 1
-
2023-08-08 21:20
Dobry pomysł.
- 1 0
-
2023-08-08 09:09
(1)
Nie martw się. GAIT zapłaci 70 zł a z kierowcy ściągną 400 taka polityka firmy. Nie zarabia się na transporcie, tylko na pracownikach
- 31 0
-
2023-08-08 11:03
Skoro pracownik nie wykonuje swoich obowiazkow pracowniczych to niech sie zwolni.
- 3 9
-
2023-08-08 08:29
(4)
Proponuję żebyś został kierowcą autobusu miejskiego. Przypuszczam że po kilku kursach z roszczeniowymi pasażerami miałbyś dosyć. Jeden narzeka że kierowca jest za wcześnie, drugi że stoi długo na przystanku żeby na kolejnym być o czasie a wszystkim się wiecznie spieszy.
- 46 7
-
2023-08-08 08:47
(3)
Podejrzewam, ze kierowca odjezdza wczesniej, zeby wlasnie wyprzedzić korki. Tu uciula trzy minuty, tam dwie, a potem zamiast byc 15 minut spoznionym przez korek, to spóźni się 10 minut. Winne są rozklady. A karanie kierowcow sprawi, ze calkoem nie będzie komu jezdzic
- 36 4
-
2023-08-08 21:20
Nieprawda. (1)
Kierowców zawsze można znaleźć . Znam kilka osób z wieloletnim doświadczeniem i wszystkimi uprawnieniami. Osoby te składały aplikacje i nikt się do nich nie odezwał. Kolesiostwo i układy. Cały ten miejski .... trzeba przebudować i zmienić ludzi.
- 3 5
-
2023-08-09 00:02
No nie tak zawsze
Nawet jak się znajdą to trochę popracują i odejdą. Usługi w Polsce to masakra, klienci są wiecznie niezadowoleni, nawet jeśli wszystko wykonujesz prawidłowo. Jak autobus przyjeżdża o czasie, to też zdarzają się malkontenci...
- 2 1
-
2023-08-08 11:04
Niezly paradoks. Nie dosc, ze i tak sie spoznia to jeszcze wczesniej odjezdza. Ktokolwiek wpadl na ten pomysl powinien dostac nie 70 a 700PLN kary i to za kazdy dzien.
- 5 3
-
2023-08-08 08:21
To nie będzie nikt wtedy jeździł
- 11 5
-
2023-08-08 08:21
(2)
A tymczasem za przekroczenie o 1 min czasu parkowania 200,00 zł.
- 24 4
-
2023-08-08 08:36
i bardzo dobrze (1)
- 8 13
-
2023-08-08 09:37
Musisz mieć smutne życie.
- 13 5
-
2023-08-08 08:04
Musisz mieć smutne życie. (16)
Najpierw wszyscy chcą aby kierowcy wykazywali się empatią i brali na grzbiet odpowiedzialność za ponadnormatywne przewozy wózków. Teraz odjeżdża szybciej, bo kawałek dalej wbija się w korek i koniec końców jedzie spóźniony, to już karać kierowców.
- 97 16
-
2023-08-08 08:56
(15)
Guzik mnie obchodzi że czeka w korku ! Mnie obchodzi żeby punktualnie odjeżdżał ! A nie 4 minuty wczesnej !
- 27 61
-
2023-08-08 13:40
Zrozum to że kierowca ma rozkład na sterowniku a nie na papierze i tam mu pokazuje ja jeżdżę tym autobusem i wiem że kierowca jedzie rozkładowo
- 4 4
-
2023-08-08 11:44
A nas twoje zachcianki wogóle nie interesują.
- 1 0
-
2023-08-08 09:33
(12)
ciężko wyjść szybciej z domu? Autobus to nie taksówka... mi przeszkadza stado meneli, purchlaków drących japę, julek-atencjuszech kręcące tiktoki i madek, które blokują pół autobusu bo nie mogą rozerwać więzi między sobą, a wózkiem. Czy w związku z tym Gait przewiduje dołączenie dla nich specjalnego przedziału, albo przyczepki, by mogli się tam razem gnieździć, gdy inni jadą spokojnie do/z pracy?
- 55 26
-
2023-08-08 16:50
(1)
Tak jest :) Spostrzeżenie celem w 10 :)
Szlachcice wychodzą na ostatnie minuty z domu :P
Zamiast być te 5 minut wcześniej na przystanku , zaczerpnąć powietrza , bez obawy o odjeżdżający 3 min - 1 min wcześniej autobus.- 4 3
-
2023-08-08 21:08
Trzeba karać kierowców. Nie ma innego wyjścia.
Rozkład jazdy to rozkład jazdy. Jak kierowca nie ogarnia jazdy autobusem zawsze może zmienić pracę. Ogólnie większość z nich nie potrafi jeździć. Sam jestem kierowcą i mój towar na pace traktuję lepiej niż oni pasażerów.
- 3 5
-
2023-08-08 11:02
(5)
To sam sobie wychodz wczesniej z domu aby nie trafiac na pasazerow z ktorymi ci nie jest po drodze, a najlepiej sobie kup samochod ponuraku. Autobus to nie taksowka dlatego odjezdza o ustalonej porze z ustalonego miejsca, a to nie jest artykul o twoich chorobach psychicznych.
- 8 9
-
2023-08-08 11:34
(4)
ty nie możesz wyjść wcześniej żeby się wyrobić na busa ja mam chodzić na piechotę, żeby nie jeździć z dzbanami twojego pokroju? Chyba kpisz kmiocie
- 6 11
-
2023-08-08 13:42
Tak o 5 rano
- 3 0
-
2023-08-08 12:05
(2)
Mimo, ze sprawiasz wrazenie d**ila to ci odpowiem. Czytelnik wyszedl przed czasem i przed czasem byl na przystanku, to autobus odjechal wczesniej. Jesli nadal nie rozumiesz problemu to popros kogos z domownikow aby ci to narysowal.
- 9 7
-
2023-08-08 17:11
(1)
Ale czytelnik kilka razy podkreślał, że na przystanku był o czasie - a nie przed czasem. A chyba można wyjść szybciej nie?
- 4 5
-
2023-08-09 00:00
Mozna nocować na przystanku na upartego
Wtedy nie trzeba wychodzić z domu.
- 4 2
-
2023-08-08 10:39
(3)
Autobus to nie taksówka, dlatego właśnie odjeżdża o ustalonej godzinie. Więc jeśli w rozkładzie ma odjazd o 8:09, to ma ruszać o 8:09, a nie wcześniej. Przeszkadzają ci inni ludzie w autobusie? No cóż, autobus to nie taksówka.
- 35 9
-
2023-08-08 11:33
(2)
a widziałeś taxi odjeżdżające nie o czasie? to z taxą umawiasz się na konkretną godzinę...
- 4 8
-
2023-08-08 23:58
Nie
Może na godzinę tak, ale nie co do minuty. A co do przeszkadzających mi ww. Elementów w autobusie to się zgadzam, też mnie irytują.
- 0 2
-
2023-08-08 17:48
Co? Twoj sposób myślenia przełóżmy na Twojego pracodawcę, zaczynasz o 6? Przychodzisz na 5.45. Wpakowałby Ci karę za spóźnienie, bo postanowiłem bys rozpoczął o 5. Rozchodzisz na 5.45, spokojnie nie śpiesz się dzisiaj chce bys zaczal o 7... idziesz do lekarza na umuwiona godzine? Ha lekarz postanowił szybciej Cie przyjąć a Ciebie nie było...
rozwiń...Co? Twoj sposób myślenia przełóżmy na Twojego pracodawcę, zaczynasz o 6? Przychodzisz na 5.45. Wpakowałby Ci karę za spóźnienie, bo postanowiłem bys rozpoczął o 5. Rozchodzisz na 5.45, spokojnie nie śpiesz się dzisiaj chce bys zaczal o 7... idziesz do lekarza na umuwiona godzine? Ha lekarz postanowił szybciej Cie przyjąć a Ciebie nie było...
Rozklad jazdy, regulamin pracy, rejestracja godziny wszystko to jest zobligowaniem się dwóch stron do sposobu świadczenia usługi. Kupując bilet zgadzasz się z tym, że dostaniesz przejazd w określonych godzinach z określonych miejsc, ale to także zobowiązanie się przewoźnika do wykonywania transportu wg ściśle określonego harmonogramu- 4 5
-
2023-08-08 08:05
(8)
Fakt, 70zl to jest kpina. 70zl za kazda minute, wtedy moze by pomyslal. Mandat za brak biletu jest wyzszy niz jego kara, tym bardziej, ze nie byl to jednorazowy przypadek, a notoryczne dzialanie.
- 18 44
-
2023-08-08 10:56
Oj, ile ty musisz zarabiać bogaczu (7)
Że chciałbyś żeby kierowca oddał pół dniówki za minutę? Ciebie w pracy chyba leją, bo kasy masz tyle, że jedziesz komunikacja!
- 9 7
-
2023-08-08 12:33
Czytać się naucz (3)
Karę dostał nie kierowca, tylko jego pracodawca.
- 8 1
-
2023-08-08 12:58
to dzieciaku chyba życia jeszcze nie znasz kto za to zapłaci... (2)
Ciesz się że jeszcze ktokolwiek ma cię wozić tymi autobusami i kto ma ci dostarczyć pasztecik do sklepu. niedługo się chłopczyku zdziwisz :)
- 7 4
-
2023-08-08 21:15
Kierowców ZTM wysłać do PORD
Większość zawodowych kierowców bardziej dba o dostarczany towar niż kierowcy autobusów o pasażerów. Dotyczy to także tramwajów. Mój szef za taką jazdę jak kierowcy ZTM w ... by mnie na zabity p.y.s.k.
- 0 5
-
2023-08-08 13:56
oho, te same g*wno argumenty od lat i od lat nic sie nie zmienia. Wielcy panowie kierowcy, ktorych sie nie da zastapic. Tak samo jak wielkie panie ekspedientki, ktore tak bardzo nie chcialy pracowac w niedziele, ze zostaly zastapione sklepami samoobslugowymi.
- 6 5
-
2023-08-08 11:02
(2)
Dla mnie moze zostac nawet dyscyplinarnie zwolniony z pracy jesli nie wykonuje zgodnie z umowa.
- 7 10
-
2023-08-08 12:14
A ty jesteś bezrobotny, że o 11 nie masz co robić tylko piszesz kom w internecie (1)
Czy powinieneś być zwolniony dyscyplinarnie za niewykonywanie pracy w tym czasie?
- 5 5
-
2023-08-08 12:43
Akurat pracuję na zmiany.
Dzisiaj mam wolne.
- 6 1
-
2023-08-08 07:21
Opinia wyróżniona
162 (12)
Często to samo zdarza się z autobusem 162, który na przystanku Dobrowolskiego 02 powinien być o 16:13, wiele razy odjeżdża o 16:08 lub 16:09
- 83 20
-
2023-08-08 16:40
(1)
Skoro wiele razy to przyjdź wcześniej
- 4 5
-
2023-08-08 18:12
A może niech kierowca trzyma się rozkładu?
- 6 1
-
2023-08-08 10:33
149 lub249 (2)
Te autobusy są nagminnie spuzniane codziennie niemożna normalnie dojechać do pracy lub spracy jeżdżę tymi autobusami codziennie skandal i jeszcze jest puszczany co godzine
- 2 11
-
2023-08-08 13:43
Analfabeta zalewskiej czy czarnka?
- 7 2
-
2023-08-08 11:53
po pierwsze: spóźniane się pisze, a nie spuzniane XD; po drugie to poprawne jest z pracy, a nie spracy
- 9 0
-
2023-08-08 09:42
Większym problemem są autobusy nocne.
Często się zdarza, że odjeżdżają szybciej szczególnie z okolicy przystanku Staw Wróbla/Zacna. Z nocnymi jest ten problem, że następny jest za godzinę...
Już kilka razy pokazał mi ogon jak dochodziłem do przystanku. Nie każdy pracuje od 8-16 i może sobie pozwolić na kilka minut spóźnienia, kombinując połączenie innymi środkami. W nocy mówimy o godzinie!- 15 3
-
2023-08-08 09:42
za pozno (2)
a u mnie na Piekarniczej jest bardzo często spóźniony mimo że to godzina 5.37, skąd to opóźnienie kiedy drogi puste?
moje obserwacje - sygnalizacja świetlna tak ustaiona żeby na każdych światłach czekać, coraz więcej skrzyzowań bez warunkowej strzałki no i doświadczenie kierowcy, jedni wszystko robią szybko i sprawinie, inny wolno a jak widza z daleka zielone świtało to zwalniają ....- 13 1
-
2023-08-08 11:25
(1)
Brak warunkowych strzałek to akurat plus. Jakieś 10% kierowców może wie jak z tego korzystać, pozostałe 90% trąbi jak idioci, bo ktoś nie jedzie na czerwonym...
- 5 5
-
2023-08-08 17:34
Dostrzegasz paradoks?
Nie ma zielonych strzałek + ustawienie świateł tak, by przypadkiem nie było zielonej fali. Skutek - większe korki i większe spóżnienia autobusów. A w bonusie większe zanieczyszczenie powietrza.
Słuszną linię ma nasza władza.- 1 3
-
2023-08-08 08:32
(1)
A na Łostowickiej często stoi kilka minut. Kierowca jedzie tak jak pozwala na to natężenie ruchu. Zresztą w regulaminie jest napisane że może być do 3 minut szybciej.
- 5 17
-
2023-08-08 08:35
Może być do minuty szybciej. Dlatego rano stoi na każdym przystanku, żeby potem złapać opóźnienie...
- 21 1
-
2023-08-08 08:00
To poprzednie kursy mocno spóźnione, a nie że za szybko odjezdz haha
- 34 2
Wszystkie opinie
-
2023-08-08 07:01
(4)
A rozwiązanie jest proste.Zegar w kabinie kierowcy i rozkład jazdy...plus tabliczka odjeżdżaj planowo bo będzie po premii.
- 7 34
-
2023-08-08 07:08
Aleś ty jesteś beznadziejny , zegary są wszędzie w kabinie też
- 15 0
-
2023-08-08 07:09
Zegar i rozkład jazdy znajduje się w kabinie kierowcy.
- 12 0
-
2023-08-08 07:43
Przeciez ten troll ma za zadanie
"nabijanie" komentarzy. Bo trudno sobie wyobrazić, by ktoś mógł byc tak nierozgarniętym, no chyba że.........
- 10 0
-
2023-08-09 00:04
A tristar w autobusie to myślisz że jaką rolę pełni?
- 1 0
-
2023-08-08 07:01
Z kieszeni do kieszeni. Paradne (2)
- 36 0
-
2023-08-08 07:38
GAiT zabierze premie kierowcy, a ten sie zwolni jak kilkunastu co miesiac
- 10 0
-
2023-08-08 08:32
Samograj. Taki jak zlecanie miejskich reklam na miejskich przystankach.
- 4 0
-
2023-08-08 07:03
(3)
To teraz czytelnik może iść do pracodawcy i powiedzieć że ukarali gait karą w wysokości 70 zł.
- 28 2
-
2023-08-08 07:11
Nie zapominajmy, że będzie za późno w pracy (1)
Autobus teraz będzie przyjeżdżał na opóźnieniu, żeby mądrala, który wysyła filmiki nie mógł przesiąść się na inny (jeden będzie +1, drugi -3 - różnica 4min które są dopuszczalne)
- 4 16
-
2023-08-08 07:24
Ten skarżący właśnie zdąży
gorzej, że "dzięki niemu" reszta się spóźni.
- 4 11
-
2023-08-08 07:31
Chyba sobie żartujecie xD
Płacę za bilet to oczekuję że autobus mi nie ucieknie z przystanku i będzie jeździł zgodnie z rozkładem jazdy. Jak można wymagać żeby autobus odjeżdżał za wcześnie xD Kupcie sobie hulajnogę albo rower jak wam nie pasuje to że autobus powinien jeździć zgodnie z rozkładem jazdy
- 17 3
-
2023-08-08 07:07
Ja jestem ciekawy jakie beda kary (5)
Za system fala. Za te opóźnienia w starcie systemu . Ktoś Za to odpowie ?
- 50 1
-
2023-08-08 07:10
Nikt I zero kar (2)
- 9 0
-
2023-08-08 08:19
Kary będą takie same jak ze Mevo (1)
Urzędnikom włos z głowy nie spadnie.
- 8 0
-
2023-08-08 08:33
Jeszcze premia wleci za "wyłapanie" usterek ;)
- 7 0
-
2023-08-08 07:16
Przeniesienie do innego działu
- 8 0
-
2023-08-08 07:18
Radni PiS zgłosili sprawę do odpowiednich organów.
Ale że wcześniej rząd powsadzał tam pisiewiczy, to pewnie sprawa ucichnie. W końcu nałożenie kary wymaga chociaż odrobiny kompetencji.
- 6 3
-
2023-08-08 07:08
Nie tylko autobusy tak robią (1)
Tramwaje też. Czasem jak się chce to zgłosić to leśne dziadki siedzące na telefonie ZTM wmawiają że tramwaj odjeżdża minutę szybciej i mu wolno mimo że na ekranach na przystanku gdzie jest też zegar widać że odjeżdża np. trzy minuty szybciej. Często tak robią na ostatnich kursach linii 8 i muszę potem płacić za Uber. Niech ZTM weźmie się do pracy bo mimo że mam bilet i tak nie mogę wejść do tramwaju.
- 51 12
-
2023-08-08 08:46
to prawda, motorniczym spieszy się do zajezdni i w tych wieczornych kursach tramwaje odjeżdżają z przyspieszeniem
- 1 4
-
2023-08-08 07:10
Fajny układ (3)
Miejska jednostka nakłada karę na miejskie przedsiębiorstwo. A na końcu i tak całą tę zabawę sfinansuje podatnik.
- 55 0
-
2023-08-08 07:26
Podatnik (2)
czyli w tym przypadku kierowca. Przecież kary w tej wysokości nie zapłaci spólka tylko odciągną kierowcy z ewentualnej premii
- 10 4
-
2023-08-08 07:34
(1)
tak jasne. a kiero rzuci papierami to go przepraszać jeszcze będą
- 6 3
-
2023-08-08 13:17
He he
jasne. Może gdyby to było robione zbiorczo, pojedynczy kierowczyk przyjmie karę potulnie i podziękuje, że nie dostał nagany za nieprawidłowe wykonywanie pracy
- 2 0
-
2023-08-08 07:11
A może kierowca miał rozwolnienie? (1)
Nie wiemy co było powodem że kierowcy spieszyło się na dojazd do pętli.
- 14 18
-
2023-08-08 10:57
Z pętli to on raczej ruszał. Raptem kilka przystanków od PKM Jasień.
- 2 0
-
2023-08-08 07:14
autobus 232 (3)
to nawet nie wspomne jak jezdzi.
- 12 5
-
2023-08-08 08:23
A jak jezdzi?
- 3 0
-
2023-08-08 09:10
Tutejszy (1)
Idz sam zdaj egzamin na kat D, a potem zatrudnij sie w GAIT i wtedy sie wypowiadaj.
- 0 1
-
2023-08-08 09:18
Dla twojej informacje to 232 obsluguje bp tour
A w gait jeżdżę juz 18 lat
- 3 0
-
2023-08-08 07:15
Gdańska komunikacja zbiorowa (5)
Droga, niepunktualna, a w środku awanturniczy, wiecznie niezadowoleni kierujący, którzy robią łaskę, że zabiorą pasażera. Tylko samochód.
- 43 24
-
2023-08-08 10:41
A samochód omija korki
- 3 0
-
2023-08-08 12:20
kierowcy autobusów w GD są tragiczni (2)
chamscy, z wielką łaską wiozą pasażerów, awanturujący się z innymi uczestnikami ruchu i wiecznie wymuszający podczas włączania się z zatoczek autobusowych.
Czasem na niektórych liniach widać młodych kierowców nawet uśmiechniętych, również panie :) mam nadzieję, że nie przesiąkną PRL-owską, zgorzkniałą starszyzną.- 4 4
-
2023-08-08 13:53
a nie masz przypadkiem obowiązku wpuścić autobusu do ruchu jako kierowca? ;)
- 3 3
-
2023-08-08 21:38
Doucz sie przepisoq
- 0 1
-
2023-08-09 23:52
Ja mialam szczęscię, kierowca autobusu linii 127 wiedząc, że biegnę, poczekał na mnie, ale naprawdę poczekał!!! Spodziewałam się, że jak dobiegne do drzwi to odjedziedzie-kierowcy lubią tak robić, ale nie!!! Gdyby nie poczekał byłabym spóźniona do pracy ok. 0,5h. Więc szacun. Przystanek spod carrefour.
- 2 0
-
2023-08-08 07:16
Opinia wyróżniona
Zmienić trzeba rozkłady (10)
Problem w tym, że autobusy na tym odcinku mają ustawiony zbyt długi czas przejazdu. W zeszłym miesiącu wysiadłem na Budapesztańskiej ze 130 i pieszo poszedłem na Warneńską aby wsiąść w 227. Doszedłem szybciej niż podjechał autobus 130 na ten przystanek. Taki 127 odcinek od przystanku Migowo do przystanku Warneńska ma pokonać aż w 6 min. Aby przejść ten odcinek pieszo, wystarczy mniej jak 10 min. Poza tym tak długa podróż nie zachęca do korzystania z komunikacji zbiorowej.
- 168 22
-
2023-08-08 07:42
te rozkłady są pisane z założeniem korka na tym odcinku (3)
zacznie się rok szkolny, zacznie się wożenie bąbli do szkół to i te 6 minut będzie za mało na ten przystanek, ciesz się z wakacyjnego luzu póki jest
- 57 2
-
2023-08-08 08:03
(2)
Korek na Bulońskiej podczas roku szkolnego tworzy się po godzinie 7:00, wcześniej auta jeżdżą dość płynnie, a co za tym idzie autobusy muszą stać długo na Migowie i Budapesztańskiej. Poza tym, ZTM na czas wakacji ograniczył częstotliwość kursowania autobusów 127, ale ich nie przyspieszył.
- 12 0
-
2023-08-08 16:52
Weedług Słownika poprawnej polszczyzny PWN prawidłowa wersja to jest tylko "budapeszteński" (1)
Budapesztański to chyba po kaszubsku, czy co? Albo po mazursku ;-)
- 0 6
-
2023-08-08 23:56
Powiedz to ZTMowi skoro tak Cię to razi
- 1 0
-
2023-08-08 07:49
(1)
Zgadza się, jeśli autobus nie pojedzie szybciej, to 2-3 min stoi na przystanku. Kiedyś zapytałam się kierowcy czemu tak długo stoimy, bo staliśmy przynajmniej 2 zmiany świateł, to dostałam odpowiedź, że stoimy, bo musimy trzymać się rozkładu. Tak więc rozkłady na pewno są źle ułożone, bo niecałe 800 metrów trzeba jechać 6 min. Swoją drogą Bulońska jest dwupasmowa, więc gdyby tam autobusy jechały 10 km/h, to ZTM mógłby te przejażdżki polecać turystom, jako krajoznawcze.
- 13 7
-
2023-08-08 08:44
W ogole rozklady powinny uwzględniać realny czas przejazdu, korki w okreslonych godzinach itp. Mamy teraz gps-y, google, można by to naprawdę sensownie zrobic. A nie np. 155 regularnie się spóźnia, nawet koło poludnia czy w godzinach wieczornych - albo ma zly czas przejazdu podany, albo nie jest w stanie nadrobic wczesniej powstalych opóźnień, bo nigdy nie zauważylam, zeby to kierowca się slimaczyl. Czasem nawet "jak dojadę" nie znajduje tego autobusu, gdy chce się wykupić bilet na połączenie, na którym są korki... A przy 155 to bardzo denerwujące, bo ciężko przez opóźnienia zdążyć na pkm, które teoretycznie mam blisko.
- 11 3
-
2023-08-08 09:43
70 zł?? Ahahahahahahahahahaha! Ja pierdziu xddd
- 7 2
-
2023-08-08 17:31
hahaha
porozmawiamy we wrześniu, jak dzieci wrócą do szkół, na 127 z +3 zmieni się na -30 :)
- 3 0
-
2023-08-08 19:21
Linia 120 notorycznie tak samo
Autobus powinien odjechać o 7.19 odjazd 7.15 maks 7.17 Później stoi na Leszczynowej w zatoczce i czeka aż czas minie wg rozkładu aby na pętlę, gdzie są częste kontrole, wjechać punktualnie.
Patologia!- 2 0
-
2023-08-12 09:03
Może powinno się współpracować i słuchać opinii kierowców i wtedy poprawiać rozkłady jazdy. Ja jeżdżę zawsze na liniach popołudniowych i linia 127 to tragedia brak przerw lub bardzo krótkie, praca za kierownicą bez przerwy , albo jazda na krawędzi .
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.