• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Były radny Gdyni w zarządzie Centralnego Portu Komunikacyjnego

Patryk Szczerba
9 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
W ostatnich miesiącach Felmet odpowiadał za marketing Portu Gdańsk i Grupy Lotos. W ostatnich miesiącach Felmet odpowiadał za marketing Portu Gdańsk i Grupy Lotos.

Patryk Felmet, były gdyński radny Prawa i Sprawiedliwości, trafił do zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Ma odpowiadać za wizerunek, marketing i gospodarkę nieruchomościami. W Gdyni współpracował z Marcinem Horałą, który jest pełnomocnikiem rządu ds. CPK.



Czy wierzysz w powstanie Centralnego Portu Komunikacyjnego?

Patryk Felmet pracę na stanowisko członka zarządu w spółce Centralny Port Komunikacyjny rozpoczyna oficjalnie od 9 kwietnia. Ma odpowiadać za budowanie relacji z otoczeniem, działania wizerunkowe, gospodarkę nieruchomościami oraz strategię marketingową. W komunikacie spółki można przeczytać, że powodem roszad jest zamiar konsolidacji rozdzielonych dziedzin po odejściu z zarządu dwóch osób.

Poprawa kontaktu z mieszkańcami



Przedstawiciele CPK zapewniają, że to dobra zmiana, bo "w ciągu dwóch miesięcy liczba członków zarządu została zredukowana z pięciu do czterech".

- Wchodzimy w kolejny etap programu CPK. Choć jego zasięg jest ogólnopolski, koncentrujemy się na mieszkańcach regionu otaczającego przyszły Port Solidarność. Dlatego planujemy intensyfikację kontaktów, uzgodnień i konsultacji z lokalnymi społecznościami. Jednocześnie widzimy, że nasz projekt zatacza coraz szersze kręgi. Dlatego też musimy zintensyfikować działania biznesowo-wizerunkowe i więcej energii przeznaczyć na budowanie relacji z przedstawicielami rynków finansowych - tłumaczy Marek Wild, prezes CPK.

Od radnego do członka zarządu państwowej spółki



Patryk Felmet pojawił w lokalnej polityce w 2014 r., kiedy został radnym Gdyni z ramienia PiS, współpracując w radzie z Marcinem Horałą. Po tym, jak w 2015 r. Horała został posłem, zawodowa kariera Felmeta przyspieszyła.

Najpierw pracował jako asystent świeżo wybranego posła, a w lipcu 2016 r., w wieku 27 lat, został prezesem Przedsiębiorstwa Usług Portowych Rezerwa. Później w latach 2017-2019 zajmował się marketingiem Portu Gdańsk, a w ostatnich miesiącach odpowiadał za marketing w Grupie Lotos.

Powrót do współpracy z Marcinem Horałą



Zostając członkiem zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, wraca do współpracy z Marcinem Horałą, który jest od kilkunastu miesięcy pełnomocnikiem rządu ds. CPK.

- CPK potrzebuje pewnego rodzaju "Reason to Believe" wśród interesariuszy krajowych, ale także mocnej komunikacji na arenie globalnej. Budowanie relacji biznesowych na międzynarodowym poziomie to skomplikowany proces, ale zawsze podrzędny wobec planowania i realizacji działań, które zaspokoją oczekiwania lokalnych społeczności - przedstawia niektóre swoje zadania Patryk Felmet.
Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą i Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu w odległości 37 km na zachód od Warszawy na obszarze ok. 3 tys. ha zostanie wybudowany Port Lotniczy Solidarność, który w ramach pierwszego etapu będzie w stanie obsługiwać 45 mln pasażerów rocznie.

Opinie (427) ponad 50 zablokowanych

  • Lewactwo się pieni,że duże inwestycje nie zostały przerwane a dlaczego? (2)

    A dlatego,że to nie na rękę ich pracodawców z Rosji i Niemiec bo to przyniesie im straty...już tunel w Świnoujściu jak zaczęli drążyć pokazał płacz niemiaszkow :) brawo PiS nie oglądać się do tyłu,niech sobie szczekają

    • 8 22

    • jesteś the Bill do potęgi (1)

      PiS kupił w Chinach wiertło za potężną kasę uzyskaną w 85 procentach z UE
      Nawet TVPiS o tym mówi
      U Niemca wiertło było tańsze dwa razy ale nam pluć w twasz nie będą

      • 11 4

      • PO słupy z Berlina

        • 0 1

  • Zaczął się juz kfik):): (1)

    Karawana ruszyła i jedzie dalej. Przekopu też miało nie być i prawie gotowe CPK też będzie tak samo jak port zewnętrzny zaraz ruszy i kończy się budowa nowego terminalu promowego. Do przodu Polsko

    • 8 22

    • Kfik to ty masz po odwiedzinach sanitariusza

      Aż tak boli?

      • 9 1

  • A był konkurs???

    Przepraszam, pisowskich działaczy konkursy nie obowiązują , one są tylko dla gorszego sortu!!!

    • 16 3

  • Słuchać wycie? Znakomicie ! (1)

    Do wysokich osranych z zawiści! Zacznijcie od rozliczania trójmiejskiej ośmiornicy, w której gryzoń wraz ze swoją bandą kręci lody od lat. A to wszystko przy aprobacie durnych gdynian, którzy go wybierają. Zreszta podobnie było w błogosławionym Adamowiczem.

    • 7 20

    • masz rację trza jak Płażyński

      z 20 tys zł z funduszu na bezrobocie

      • 8 1

  • Piękna zasada - matołki na stołki

    minister Czerniak będzie PAN likwidował bo lewacki
    a pandemii jutro nie będzie bo prezes przy schodach na odchodach

    • 13 3

  • dojna zmiana !!! By żyło się nam PiSowcom lepiej !!! Bez żadnego lukrowania, maskowania, zażenowania - pełną gębą!!! Po nas pisowcach choćby potop!

    • 14 6

  • Nawet z wyglądu przypomina członka

    • 13 2

  • znajomi na swoim +

    wiadomo, że Horała nie może zatrudnić jakiegoś niezależnego specjalisty, bo taki specjalista ma poważną wadę - no jest niezależny.

    • 14 3

  • Ma odpowiadać za wizerunek, marketing i gospodarkę nieruchomościami. Czyli za nic...

    Wizerunek spółka ma taki, że gorszego być nie może. Co zaś może pozyskiwać lub sprzedawać, jeśli buduje za pieniądze z budżetu i niczego nikomu nie oferuje? (No, może kiepskie kwoty za wywłaszczenia..). I ciekawe, jak gospodarował będzie nieruchomościami, których właściwie jeszcze nie ma, bo ma się dopiero wywłaszczyć z nich ludzi?

    • 14 2

  • Brawo! Brawo! Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 3 15

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane