• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Były radny Gdyni w zarządzie Centralnego Portu Komunikacyjnego

Patryk Szczerba
9 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
W ostatnich miesiącach Felmet odpowiadał za marketing Portu Gdańsk i Grupy Lotos. W ostatnich miesiącach Felmet odpowiadał za marketing Portu Gdańsk i Grupy Lotos.

Patryk Felmet, były gdyński radny Prawa i Sprawiedliwości, trafił do zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Ma odpowiadać za wizerunek, marketing i gospodarkę nieruchomościami. W Gdyni współpracował z Marcinem Horałą, który jest pełnomocnikiem rządu ds. CPK.



Czy wierzysz w powstanie Centralnego Portu Komunikacyjnego?

Patryk Felmet pracę na stanowisko członka zarządu w spółce Centralny Port Komunikacyjny rozpoczyna oficjalnie od 9 kwietnia. Ma odpowiadać za budowanie relacji z otoczeniem, działania wizerunkowe, gospodarkę nieruchomościami oraz strategię marketingową. W komunikacie spółki można przeczytać, że powodem roszad jest zamiar konsolidacji rozdzielonych dziedzin po odejściu z zarządu dwóch osób.

Poprawa kontaktu z mieszkańcami



Przedstawiciele CPK zapewniają, że to dobra zmiana, bo "w ciągu dwóch miesięcy liczba członków zarządu została zredukowana z pięciu do czterech".

- Wchodzimy w kolejny etap programu CPK. Choć jego zasięg jest ogólnopolski, koncentrujemy się na mieszkańcach regionu otaczającego przyszły Port Solidarność. Dlatego planujemy intensyfikację kontaktów, uzgodnień i konsultacji z lokalnymi społecznościami. Jednocześnie widzimy, że nasz projekt zatacza coraz szersze kręgi. Dlatego też musimy zintensyfikować działania biznesowo-wizerunkowe i więcej energii przeznaczyć na budowanie relacji z przedstawicielami rynków finansowych - tłumaczy Marek Wild, prezes CPK.

Od radnego do członka zarządu państwowej spółki



Patryk Felmet pojawił w lokalnej polityce w 2014 r., kiedy został radnym Gdyni z ramienia PiS, współpracując w radzie z Marcinem Horałą. Po tym, jak w 2015 r. Horała został posłem, zawodowa kariera Felmeta przyspieszyła.

Najpierw pracował jako asystent świeżo wybranego posła, a w lipcu 2016 r., w wieku 27 lat, został prezesem Przedsiębiorstwa Usług Portowych Rezerwa. Później w latach 2017-2019 zajmował się marketingiem Portu Gdańsk, a w ostatnich miesiącach odpowiadał za marketing w Grupie Lotos.

Powrót do współpracy z Marcinem Horałą



Zostając członkiem zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, wraca do współpracy z Marcinem Horałą, który jest od kilkunastu miesięcy pełnomocnikiem rządu ds. CPK.

- CPK potrzebuje pewnego rodzaju "Reason to Believe" wśród interesariuszy krajowych, ale także mocnej komunikacji na arenie globalnej. Budowanie relacji biznesowych na międzynarodowym poziomie to skomplikowany proces, ale zawsze podrzędny wobec planowania i realizacji działań, które zaspokoją oczekiwania lokalnych społeczności - przedstawia niektóre swoje zadania Patryk Felmet.
Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą i Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu w odległości 37 km na zachód od Warszawy na obszarze ok. 3 tys. ha zostanie wybudowany Port Lotniczy Solidarność, który w ramach pierwszego etapu będzie w stanie obsługiwać 45 mln pasażerów rocznie.

Opinie (427) ponad 50 zablokowanych

  • (1)

    Chłopak kojarzony w wałkami w Porcie Gdańsk.

    • 41 7

    • taki o bajtek v2.0

      • 10 2

  • Jak ktos z PIS może w ogóle odpowiadać za wizerunek? (1)

    • 44 9

    • Może, np pani wywłoka-pawłowicz

      • 5 0

  • (1)

    ile co miesiąc zgarnia? to najważniesjsze info którego zabrakło..

    • 24 7

    • 44tys

      • 8 0

  • należy się solidne koryto,

    duża kasa i stanowisko, oni mają ogromne wymagania i dużo żrą. Ciemny, Głupi Lud z radością zaspokoi zachcianki tej pisowskiej hołoty

    • 29 6

  • Wyznawca (2)

    Mierny, bierny ale wierny.

    • 30 6

    • Tak jak cały urząd gdyński. (1)

      Przecież to nic nowego. Aferę z radnym już zapomnieliście?

      • 1 4

      • Co ma piernik do wiatraka?

        Inni kradną, to my też będziemy?

        • 2 1

  • Po co nam CPK (3)

    ...Duże lotniska są w Niemczech rafinerie w Rosji. Po co nam to wszystko ?

    • 22 8

    • Akurat lotnisk mamy aż za dużo.

      No to sobie walniemy jeszcze jedno ale za to "centralne".
      Pewnie niedługo zmienią nazwę na "Narodowy Port Lotniczy im św Lecha".

      • 4 3

    • lewactwo nie zrozumiało szyderstwa :)

      • 2 3

    • nie, lewactwo niczego nie rozumie. W przeciwieństwie do prawactwa, które dostaje wytyczne i wie co ma myśleć. A co do lotniska - kolejna nikomu niepotrzebna Wielka Budowla Socjalizmu, wyrzucanie miliardy bo kto nam zabroni, przecież to nie z naszych pisowskich kieszeni (tylko DO naszych pisowskich kieszeni)

      • 0 0

  • No...

    No i jak nie ma kolesiostwa na kazdym kroku widac patologie

    • 19 5

  • ocho

    ekspert od marketingu, członek zarządu, za chwilę prezes... w Polsce młodzi ludzie potrafią jednak zrobić zawrotną karierę w spółkach państwowych.

    • 27 6

  • Mafia PiSowska

    A dług publiczny w 3 lata wzrósł o 450 mld

    • 30 8

  • Dojna zmiana, CPK to taki idealny odpowiednik Lotniska w Kasakowie w skali makro

    • 27 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane