- 1 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (225 opinii)
- 2 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (765 opinii)
- 3 Hałas stoczniowych imprezowni nieco zelżał (122 opinie)
- 4 Kultowa "Górka" i widok na morze (123 opinie)
- 5 Pamiątka z wakacji jak wyrzut sumienia (55 opinii)
- 6 Na spacer po Trójmieście z przewodnikiem (20 opinii)
Centrum Wzgórze Gdynia wchodzi do gry
VBW Gdynia
Koszykarki BI przystąpią do zaległego meczu ligowego z PTK Pabianice w środę o godzinie 18.00 w przy ul. Górskiego pod szyldem Centrum Wzgórze Gdynia. Zmiana nazwy nastąpiła na skutek podpisania nowej umowy sponsorskiej z Mayland Real Estate, która to firma nieopodal miejscowej hali buduje nową galerię handlową. Celem zespołu ma być promocja tej inwestycji. Na dobry początek współpracy, która ma trwać przez trzy najbliższe lata, klub otrzyma 300 tysięcy złotych. To już jedenasta nazwa, pod którą występować będzie gdyński klub w 20-letniej historii.
Basketball Investments z Mayland Real Estate współpracuje od października ubiegłego roku. Wówczas zawarto pierwszą umowę na dwa lata. -Obecnie została zawarta nowa, o znacznie szerszym zakresie. Są tam pewne pozycje na zasadzie opcji, ale jak wszystko potoczy się zgodnie z planem to będziemy współpracować przez trzy lata. Dzięki temu mamy zagwarantowano stabilizację w klubowym budżecie - zdradza nam Bogusław Witkowski, przewodniczący Rady Nadzorczej BI.
Dla kibiców najbardziej widocznym elementem tej współpracy jest zmiana nazwy drużyny. Już od środkowego meczu z PTK Pabianice, który odbędzie się w ramach odrabiania zaległości z trzeciej kolejki PLKK, zespół grać będzie jako Centrum Wzgórze Gdynia. Koszulkę z numerem jeden otrzymał Yann Guen, wiceprezes Mayland Real Estate, a przekazała ją kapitan gdyńskich koszykarek, Małgorzata Misiuk.
-Budujemy galerię, która mieć będzie 70 tysięcy metrów kwadratowych, 270 sklepów, znajdzie się w otoczeniu zieleni. Chcemy, aby stała się popularnym miejscem spędzania czasu przez mieszkańców Gdyni. Przy tej okazji dziękuję za owocną współpracę prezydentowi Szczurkowi. Oczywiście w negocjacjach każdy broni swoich interesów, ale ostatecznie dochodzimy do satysfakcjonującego obie strony kompromisu. W polskim sporcie wspomagaliśmy dotychczas słupskich koszykarzy oraz piłkarzy nożnych w Rzeszowie - podkreśla wiceprezes Guen.
Jak nam się udało dowiedzieć umowa zakłada przekazywanie pieniędzy do klubu w kilku transzach. Na mocy pierwszej budżet BI, szacowany obecnie na 2 miliony złotych, zasilony zostanie 300 tysiącami złotych.
Tabela po 6 kolejkach
Drużyny | M | Z | P | Bilans | Pkt. | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Wisła Can-Pack Kraków | 5 | 5 | 0 | 340:244 | 10 |
2 | Artego Bydgoszcz | 5 | 5 | 0 | 416:329 | 10 |
3 | KSSSE AZS PWSZ Gorzów | 6 | 4 | 2 | 416:341 | 10 |
4 | Energa Toruń | 5 | 4 | 1 | 383:322 | 9 |
5 | Matizol Lider Pruszków | 6 | 3 | 3 | 366:345 | 9 |
6 | CCC Polkowice | 4 | 4 | 0 | 279:178 | 8 |
7 | ROW Rybnik | 6 | 2 | 4 | 404:455 | 8 |
8 | Centrum Wzgórze GDYNIA | 5 | 2 | 3 | 334:344 | 7 |
9 | Widzew Łódź | 6 | 0 | 6 | 380:485 | 6 |
10 | AZS-OPTeam Rzeszów | 5 | 0 | 5 | 202:317 | 5 |
11 | PTK Pabianice | 5 | 0 | 5 | 234:394 | 5 |
Przypomnijmy, że przed sezonem gdyńskie koszykarki otrzymały za zdanie walki o miejsca 3-6. Na razie znajdują się poniżej tego planu, gdyż z czterech meczów wygrały tylko jeden. Duża szansa na kolejny triumf nadarzy się w środę, gdy w Gdyni stawi się najsłabsza drużyna tabeli - PTK Pabianice.
Natomiast Centrum Wzgórze ma zostać otwarte we wrześniu przyszłego roku. -Do tego czasu zamierzamy przygotować kilkanaście eventów, które promować będą to miejsce i inwestycje - przyznaje Witkowski.
Mayland Real Estate działa w Polsce od 2006 roku. Jest deweloperem dużych powierzchni handlowych. Spółka oddała do użytku trzy nowoczesne centra: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej oraz Jantar w Słupsku. Kolejne projekty realizowane są w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie i Gdyni.
-Jestem emocjonalnie związany z Gdynią, przyjeżdżam tu na wakacje a nawet wolę ją od Francji. Budowana przez nas galeria powstaje z myślą przede wszystkim o kobietach. Współpraca z żeńską drużyną idealni wpisuje się więc w politykę firmy - dodaje wiceprezes Guen.
Klub koszykarek jest najczęściej zmieniającą nazwy drużyną w Trójmieście. Obecny szyld jest już dwunastym od 1992 roku, czyli przekazania sekcji Spójni Gdańsk do Gdyni.
Poprzednie nazwy drużyny:
Bałtyk, Warta, Fota Dajan, Fota Porta, Polpharma VBW Clima, Lotos VBW Clima, Lotos Clima, Lotos, Lotos PKO BP, ponownie Lotos, Basketball Investments.
Kluby sportowe
Opinie (60) 1 zablokowana
-
2012-10-24 09:52
A dlaczego na planie rozkładu sektorów jest logo Lotosu? (4)
Żaden Gdynianin poprzez wycofanie się tej gdańskiej grupy ze sponsorowania naszych wspaniałych koszykarek nie powinien kupować jej paliwa.
- 6 5
-
2012-10-24 11:12
(3)
skonsultuj się z lekarzem albo farmaceutą
- 3 1
-
2012-10-24 11:16
Tobie przydałby się OKULISTA (2)
i kropelki do oczu. Chyba, że nie potrafisz odróżniać literek i loga na ww parkiecie?
- 0 3
-
2012-10-24 11:33
matole (1)
Lotos wycofał się ze sponsorowania jako sponsor główny i tytularny;
daje teraz mniejszą kasę m.in. za takie reklamy- 0 2
-
2012-10-24 22:07
magiel możesz robić ale nie dla Gdynian
Idioto, gdybyś był na dzisiejszym meczu to byś widział, że lotos nie daje teraz nawet "mniejszą kasę m.in. za takie reklamy" nawet w kiblu przy papierze toaletowym;))
- 0 0
-
2012-10-24 13:41
Wrocic do nazwy pierwszej w Gdyni czyli BAŁTYK
- 5 0
-
2012-10-24 17:38
nowa hala
nowa hala, i zamiast budowac team na miare polpharmy vbw clima czy lotos vbw clima to jest bardzo niewdzięczna nazwa w zamian- i pewnie dają grosze jakies.... no chyba że pozniej pojdzie jakis % od zysków z galerii ;]
- 1 0
-
2012-10-24 19:13
Wróćmy do źródła
Bałtyk Gdynia albo Spójnia, bo przecież z Gdańska się to wzięło.
- 1 0
-
2012-10-24 21:19
Polska to kraj na kase. i tacy sami "byznesmeni". matkę za parę zlotych byście sprzedali
to widać doskonale na przykładzie nazw polskich klubów. no ale czego wymagać od państwa i jego mieszkańców skoro nawet płoty publicznych szkół są poobwieszane reklamowymi tandetnymi banerami.
- 1 0
-
2012-10-24 21:35
Nieporozumienie!
Za 300.000- kawałków taki numer. Tyle to się daje po pijanemu dziwce
i się jej nie prosi żeby zmieniła imię.- 2 0
-
2012-11-09 21:13
To może nie wydawaj na .. 300.000,00 zł tylko oddaj je dla potrzebujących, jeżeli nie masz ochoty na sponsorowanie klubu.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.