- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Chcą parkingu kubaturowego przy UCK
Radni dzielnicowi z Aniołków chcą, by w okolicy Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego powstał parking kubaturowy. Samorządowcy proponują cztery lokalizacje ewentualnej inwestycji. W ten sposób rozwiązany ma zostać problem chodników prowadzących do szpitala, które nagminnie zastawiane są samochodami.
- Naszym celem jest zapewnienie chodników na tyle szerokich, aby było na nich miejsce na ustawienie ławek dla osób poruszających się pieszo po Aniołkach (szczególnie zmierzających do ośrodków zdrowia od przystanków komunikacji zbiorowej) oraz aby można było wyposażyć przystanki w pełnowymiarowe wiaty z czytelną informacją pasażerską i wygodnymi ławkami - mówi Monika Mazurowska z Rady Dzielnicy Aniołki.
Jak podkreśla, konieczne jest też "odzyskanie" miejsc, które są tak niefortunnie zaprojektowane, że parkujące samochody blokują przejazd autobusów, karetek bądź zmuszają pieszych do przekraczania jezdni pomiędzy stojącymi samochodami.
- Kwestią czasu jest także likwidacja "dzikich parkingów", które znikną w miejsce planowanych nowych inwestycji - podkreśla radna Aniołków.
W połowie stycznia w gdańskim magistracie doszło do spotkania miejskich urzędników, radnych dzielnicowych i przedstawicieli Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. Monika Mazurowska tłumaczy, że dyskusja dotyczyła parkowania i komunikacji w dzielnicy.
Parkingi w Trójmieście. Gdzie zostawić auto?
- Na spotkaniu zaproponowano rozpatrzenie lokalizacji zespolonego parkingu (kubaturowego lub powierzchniowego) w sąsiedztwie UCK - mówi Monika Mazurówska.
Miałby on:
- sprawić, że osoby udające się do szpitala nie będą poszukiwać miejsc parkingowych na terenie dzielnicy,
- mieć przygotowaną informację o dostępności i zasadach korzystania, która byłaby w sposób czytelny udostępniana pacjentom i ich rodzinom.
Wśród propozycji pojawiły się następujące lokalizacje:
- miejsce obecnego parkingu w sąsiedztwie szkoły,
- lokalizacja na terenie UCK w miejscu budynków przeznaczonych do rozbiórki,
- lokalizacja pomiędzy szpitalami przy ul. Smoluchowskiego
- lokalizacja pomiędzy Szpitalem Zakaźnym a ogródkami działkowymi od strony ul. Nowej Medyków.
Radna podkreśla, że wskazane lokalizacje na tę chwilę są "jedynie" propozycjami, które mają zainicjować rozmowę na temat możliwych rozwiązań w kwestii optymalizacji komunikacji i parkowania w dzielnicy Aniołki.
Miasto mówiło już o budowie parkingu przy UCK
O potrzebie znalezienia miejsc parkingowych w pobliżu UCK mówiło się już w ubiegłym roku.
Informowaliśmy wówczas, że miasto chce, by taka infrastruktura powstała w okolicy skrzyżowania ulic Marii Skłodowskiej-Curie i Dębinki.
Miejsca
Opinie (305) 2 zablokowane
-
2022-01-24 21:18
Opinia wyróżniona
To jest priorytet - dostęp do szpitala (32)
Jest dużo inwestycji, często mało pilnych. A do UCK nie dość, że jakiś autobus sporadycznie, to nie ma gdzie zaparkować. Niech ktoś się opamięta
- 395 20
-
2022-01-25 21:43
priorytet to komunikacja miejska!!
- 0 3
-
2022-01-25 21:42
Kolejny roszczeniowy buraczek z blachosmroda jak zawsze a co bedziesz płacic za parking 20zł za godzinę?
pewnie nie
- 0 4
-
2022-01-25 18:36
Zabrać teren Lechii
Od Smoluchowskiego jest pusty wielki teren na Lechii.
- 8 0
-
2022-01-25 09:46
Obecnie jeżdżą tamtędy trzy linie autobusowe !!! (10)
Ale w UCK leczą się nie tylko mieszkańcy Gdańska . Do poradni przyszpitalnych dojeżdża codziennie niesamowicie dużo ludzi kontynuujących leczenie lub leczą ciężkie przypadki z którymi nie mogą poradzić sobie medycy w innych ośrodkach . Dotarcie do UCK z oddalonych miejscowości komunikacją zbiorową w bardzo wielu przypadkach jest praktycznie nie
Ale w UCK leczą się nie tylko mieszkańcy Gdańska . Do poradni przyszpitalnych dojeżdża codziennie niesamowicie dużo ludzi kontynuujących leczenie lub leczą ciężkie przypadki z którymi nie mogą poradzić sobie medycy w innych ośrodkach . Dotarcie do UCK z oddalonych miejscowości komunikacją zbiorową w bardzo wielu przypadkach jest praktycznie nie możliwe tak z powodu braku odpowiednich połączeń , czasu trwania takiego dojazdu i najważniejsze ograniczeń zdrowotnych pacjentów . Skoro buduje się takie nowoczesne centrum opieki zdrowotnej dla kilku ościennych województw to kompletną głupotą jest brak miejsc parkingowych i to jak najbliżej UCK . To nie jest wygoda to jest bardzo często jedyne wyjście dotarcia do odpowiedniego lekarza albo obłożnie chorego któremu rodzina chce zapewnić odpowiednią opiekę jak i wsparcie psychiczne w trudnym czasie leczenia !!!
- 22 6
-
2022-01-25 10:11
kompletną głupotą jest twierdzenie, że tam nie ma miejsc parkingowych (9)
tam jest bardzo dużo miejsc do parkowania samochodów, w większości są zajęte przez samochody osób docierających do UCK z bardzo niewielkich odległości, przyjeżdżających z miejsc, z których można dojechać sprawnie korzystając z innych środków lokomocji. Szczodre oferowanie (darmowych) miejsc do parkowania nie rozwiąże skłoni ich do zmiany zachowań komunikacyjnych, a koszty tego będziemy ponosić my wszyscy.
- 4 29
-
2022-01-25 19:37
szczodre??!!
Jeżdżę co drugi dzień na zabiegi umożliwiające normalne funkcjonowanie (trwają 5-6 godzin) jednak szpital "szczodrze" odmówił mi możliwości darmowego parkowania ze względu że "tylko" co drugi dzień tam jestem...zostaje przyjeżdżać godzinę szybciej żeby znaleźć miejscówkę i zapłacić około15 zł. Zliczając w miesiącu z dodatkowymi wizytami(badania) to +- 150 złotych ...luzik
- 5 0
-
2022-01-25 18:55
parking jest płatny do godziny 15.00
po 15.00 sporo miejsc wolnych.
- 1 3
-
2022-01-25 10:35
Zmiana zachowań komunikacyjnych (6)
Kolejna idee fix neomarxistów-hipsterów.
Kto chce niech sobie jeździ rowerem, nikt mu nie broni, ale personel szpitala wykończony na oddziale covid, po pracy musi odebrać dzieci, zrobić zakupy, załatwiać sprawy urzędowe, opiekować się chorymi członkami rodziny, druga praca czasami, to na pewno nie będzie jeździł modną holenderką z gałązkąKolejna idee fix neomarxistów-hipsterów.
Kto chce niech sobie jeździ rowerem, nikt mu nie broni, ale personel szpitala wykończony na oddziale covid, po pracy musi odebrać dzieci, zrobić zakupy, załatwiać sprawy urzędowe, opiekować się chorymi członkami rodziny, druga praca czasami, to na pewno nie będzie jeździł modną holenderką z gałązką pora w koszyku świątek piątek, deszcz śnieg, ślisko, wieje, do pracy.
Nie wymagaj od innych hipsterku 35 letni, wymagaj od siebie, żeby komuna nie wróciła- 15 7
-
2022-01-25 11:41
parking spoko
ale nie za darmo. tak jak na lotnisku: krótki termin, długi termin, rezerwacje.
- 4 2
-
2022-01-25 10:50
Przepraszam, to Ty chcesz zmieniać rzeczywistość pod swoje wizje jeżdżenia 500m samochodem. (4)
Jak można chcieć parkingu zbudowanego z podatków i jednocześnie wyzywać ludzi od marksistów?
Kup sobie parking na wolnym rynku, komuchu!- 7 15
-
2022-01-25 21:00
Nosił wilk razy kilka...
Nie denerwuj się tak, bo ci pikawa zaszwankuje z tych nerw i wtedy na własnej skórze doświadczysz, co to znaczy nie móc dostać się szybko do szpitala.
- 3 0
-
2022-01-25 11:59
kierowcy płacą 30 miliardów rocznie podatków od paliw czyli 7,5% wartości budżetu (1)
tylko 2,5 z tego idzie na utrzymanie dróg. Parkingi się należą. A jak chcesz by przestali jeździć to sam tę dziurę będziesz musiał wypełniać bo podatki na jej zapełnienie rozejdą się wtedy po równo na wszystkich, również niezmotoryzowanych.
- 12 6
-
2022-01-25 13:13
Samo GDKiA w zeszłym roku wydało 20 miliardów.
Śmiem podjejrzewać, że kłamiesz.
- 2 2
-
2022-01-25 11:02
Moja wizja lepsza niż Twoja
- 5 0
-
2022-01-25 06:52
dlatego tramawaj "nowa politechniczna" powinien odbijać na smoluchowskiego i skomunikować właśnie UCK
- 12 3
-
2022-01-25 00:39
jak budowali nowe budynki to powinni od razu w nich budować duże parkingi podziemne. (3)
teraz juz za pozno. szpital po prostu upadnie. a mozna bylo zostawic przychodnie i szpitale stocznioe.
- 17 12
-
2022-01-25 10:08
przecież tam już są duże parkingi podziemne (2)
- 6 5
-
2022-01-25 19:36
Są dla pracownikow
To logiczne. Chorzy nie mają szans zaparkować. A UCK dba o chorych zmotoryzowanych...
- 1 0
-
2022-01-25 11:21
Duże
To słowo względne
- 5 0
-
2022-01-24 21:32
najwięcej osób do szpitala dociera pieszo (4)
od przystanków tramwajowych.
- 14 55
-
2022-01-25 00:06
ALbo autobusem 115.
- 3 19
-
2022-01-24 23:02
do szpitala to się dociera karetką (2)
a odwiedzający mogą sobie pochodzić a nie na chodniku zastawiać wszystko co popadnie, aby bliżej.
- 9 65
-
2022-01-25 11:18
karetką docierają tylko nagłe przypadki gdzie zagrożone jest życie (1)
a to jedynie procent wszystkich chorych. No i jasno napisali że po to by chodniki nie były zastawiane miałby powstać parking kubaturowy. Jasna sprawa że nie będzie darmowy, ale ważne że miejsce będzie.
- 24 0
-
2022-01-25 13:11
Chcesz się założyć, że chodniki dalej będą zastawione?
- 3 4
-
2022-01-24 21:40
Autobus sporadycznie? (7)
Przecież jeździ linia 115 co 10 minut w szczycie, potem co 20 minut.
- 11 32
-
2022-01-25 08:40
on by chciał co 5 mminut
po co ma czekać aż 10/20 minut
- 1 10
-
2022-01-25 01:55
(3)
A 115 objeżdża całe województwo i zbiera chorych? No, nie wiedziałem:(
- 30 4
-
2022-01-25 17:34
no prawie
Szczegolnie po ostatnich "optymalizacjach" trasy zamienil sie w linie turystyczno - wycieczkowa.
- 2 0
-
2022-01-25 10:08
dowożeni chorzy stanowią niewielki procent ogółu docierających codziennie do szpitala (1)
dominują "chorzy dochodzący" (np. na badania laboratoryjne), pracownicy, studenci i osoby odwiedzające, które mogą docierać do UCK różnymi, niekoniecznie terenochłonnymi środkami lokomocji. Zestawy stojaków rowerowych pod wiatami na terenie UCK są często całkowicie zastawione rowerami.
- 9 12
-
2022-01-25 18:09
To ile tych rowerów? Spróbuj dojechać tam z Jasienia tym 115;))
- 5 1
-
2022-01-24 22:21
(1)
A o której godzinie są "szczyty" w szpitalu, bo chyba nieskomunikowane to. Poza tym metro w Warszawie jeździ co 2-4 minuty, a tramwaje też nie rzadziej, i to można uznać za dobre skomunikowanie, a nie co 20 minut na mrozie xD
- 41 5
-
2022-01-24 23:03
szczyt komunikacyjny czyli jak wszyscy jadą do pracy albo wracają
bo tak się składa że Szpital to też ogromny zakład pracy
- 16 4
-
2022-01-24 21:23
Opinia wyróżniona
(43)
Gonić tych kierowców a nie parkingi im tworzyć!
Ile by tych parkingów nie stworzył to i tak zawsze będzie za mało, bo im więcej parkingów tym więcej samochodów będzie...- 81 449
-
2022-01-26 13:26
A ty to pewnie na piechotę tam leziesz i zazdrość ci d*psko ściska że ktoś chce tam w cywilizowany sposób dotrzeć?a chorego z tego szpitala odbierz i na barana do tramwaju zanieś
- 0 0
-
2022-01-25 20:11
parking
Zmiana zdania nastąpi ze zmianą stanu zdrowia, niestety. W momencie
gdy trzeba będzie dostać się do lekarza w UCK. Życzę zdrowia!- 4 0
-
2022-01-25 10:52
czekam az bedziesz musiał zawiesc kogos bliskiego
pilnie pod szpital. Mysle ze zmienisz zdanie
- 8 1
-
2022-01-25 09:52
ale twoje życie jest smutne
- 1 3
-
2022-01-25 08:23
Gadasz farmazony jak Rudy z Pampersem.
- 5 4
-
2022-01-25 07:47
Tak bo na parkingu samochody się mnożą przez podział komórek (1)
- 12 2
-
2022-01-25 10:02
To nie wiedziałeś? Przecież to właśnie tak mnożą się samochody, a nas ludzi znajdują w kapuście lub przynosi bocian.
- 6 0
-
2022-01-24 21:33
Sam się goń
- 17 12
-
2022-01-24 21:27
(25)
Tak, bo tam tylko z Gd przyjeżdzają:( puknij się i pomyśl ludzie przyjeżdzają tam z całego województwa i czym mają dojechać, dorożką?
- 95 8
-
2022-01-25 07:41
Pociągiem i przesiąść się na autobus 115 (24)
Parking P+R za miastem dalej komunikacja miejska. Proste
- 10 74
-
2022-01-25 18:11
Brak mi słów na twoją głupotę :(
- 2 0
-
2022-01-25 10:37
Ja to proszę Pana mam bardzo dobre połączenie :)
- 5 1
-
2022-01-25 08:50
(6)
Gdzie za miastem w Trójmieście są parkingi P+R?
- 14 2
-
2022-01-25 09:02
Np. na ulicy Budowlanych (5)
Przy stacji PKM Gdańsk Matarnia
- 7 10
-
2022-01-25 18:59
a dalej autobusami z przesiadką?
- 2 0
-
2022-01-25 09:43
(3)
i tam mają parkować ludzie z całego pomorskiego tak?
- 13 4
-
2022-01-25 10:18
nie, nie z całego. Być może wystarczy że na tym parkingu zaparkują osoby z jakiejś części naszego województwa (2)
Parkingi Park & Ride funkcjonują przy bardzo wielu stacjach kolejowych naszego regionu, nie powinny być darmowe: jeżeli są, to znaczy że samorządy wspierają proces rozlewania się przestrzennego naszej aglomeracji - dopłacają do osób, które wyprowadzają się poza rdzeń Trójmiasta m.in. z powodu nadmiernej liczby samochodów w naszych miastach. Koszty tego procesu suburbanizacji ponosimy wszyscy.
- 1 12
-
2022-01-25 21:49
to przejedź z tego parkingu do UCK kom. miejską
np. ze starą schorowaną babcią po 80-siątce
przesiadki, autobusy wysokopodłogowe i spore odległości do przejścia na pieszo.
Świat dla młodych i zdrowych wygląda inaczej niż dla schorowanych staruszków- 3 0
-
2022-01-25 10:45
Nie
Wyprowadzają się z powodu wysokich cen nieruchomości, na suburbiach jest taniej, a każdy chce godnie mieszkać
- 7 1
-
2022-01-25 08:06
Każdy jeździ czym chce (13)
I nic tobie do tego
- 35 4
-
2022-01-25 10:13
jeśli ktoś dojeżdża czymś, co zwiększa koszty innym osobom chcącym docierać do szpitala (8)
to powinien być kosztami, które tworzy, solidarnie obciążany.
- 2 13
-
2022-01-25 11:26
kierowcy to grupa najmocniej opodatkowana w tym kraju (2)
w cenie paliw podatki to 50% ich ceny. Polscy kierowcy odprowadzają do budżetu około 30 miliardów zł rocznie. Utrzymanie dróg kosztuje 2,5 miliarda. 25 miliardów to koszta budowy nowych dróg, ale kiedyś te drogi powstaną. Zatem kierowcy będą wtedy grubo dopłacać do budżetu. Chcesz ograniczać ruch kołowy? Będziesz się dorzucał w podatkach do dziury budżetowej która powstanie.
- 7 2
-
2022-01-25 13:16
2.5 miliarda idzie na utrzymanie autostrad i tylko autostrad. (1)
Do kierowców z budżetu dopłacamy 30-40mld rocznie, nie licząc nawet takich socjali, jak miejsca parkingowe za 10zł/mc.
- 2 4
-
2022-01-25 17:32
Zdajesz sobie sprawę że po autostradach i drogach nie jeżdżą wyłącznie prywatni kierowcy na wycieczki?
- 4 2
-
2022-01-25 10:42
Bo ty wiesz (4)
Karany, obciążany, wygwizdany, wysegregowany.
Zakazać, nie pozwalać, mandatować, utrudniać
Typowy ideolog- 13 1
-
2022-01-25 10:54
Zmusić do przestrzegania prawa. (3)
Jeżeli Ty możesz sobie wybierać, których przepisów przestrzegasz, według własnego widzimisię - ja mogę zniszczyć źle zaparkowany samochód, bo uznam że kodeks karny w tym miejscy nie ma racji.
I nie waż się pod żadnym pozorem ograniczać mojej świętej wolności do łamania prawa!- 3 8
-
2022-01-25 11:27
możesz zniszczyć ale jako że nie jesteś organem do tego upoważnionym to popełnisz przestępstwo (1)
za zniszczenie mienia można dostać kilka lat, a już na pewno będziesz musiał zapłacić za zniszczenia bo przegrasz sprawę cywilną. Kierowca natomiast zapłaci co najwyżej mandat za wykroczenie. Także tego, "na złość tacie zes*asz się gacie"
- 4 3
-
2022-01-25 13:14
O, patrz, nagle straszysz konsekwencjami prawnymi?
- 1 3
-
2022-01-25 11:06
O, jeszcze zmusić
- 4 0
-
2022-01-25 08:18
Właśnie na tym polega problem roszczeniowych kierowców (2)
Miejsca parkingowe za setki milionów mają mieszkańcy Gdańska za swoje zbudować. Ale jak zwrócisz uwagę, żeby nie parkował na dziko i zaproponujesz alternatywę to tylko odpyskuje "nic ci do tego".
- 10 28
-
2022-01-25 10:41
Na tym polega problem roszczeniowych hipsterów (1)
Nastawiać zakazy parkowania wszędzie, zgodnie z ideologią i potem cieszyć się, że solą mandaty kierowcom, problem parkowania nie rozwiązany
- 20 5
-
2022-01-25 10:52
Jak nie postawisz zakazu, to głąb nie skuma, że blokuje ludziom chodnik, albo pas drogi.
Zresztą, jak go postawisz i tak to zrobi, w końcu sobie wmówił, że mandat to podatek a nie kara za niedostosowanie do życia w społeczeństwie...
- 5 6
-
2022-01-25 08:10
Tylko parkuj przepisowo
Nic mi więcej do tego
- 12 16
-
2022-01-25 08:02
Polecam takie przesiadki wszystkim chorym, na wieść o podróży zdrowie samo powróci
- 59 4
-
2022-01-24 21:30
Ox (8)
Poczekaj poczekaj jak ci ktos z rodziny zachoruje...
- 54 6
-
2022-01-25 09:58
Szantaż emocjonalny ? Wiele razy zawoziłem tam moich krewnych - wysiadali przed samym UCK, (7)
po czym parkowałem nawet 1 km dalej. Bez problemu. Nie jestem kaleką, aby z auta z buta nie przejść nawet spory dystans - to w przypadku kiedy ich wizyta była długa. Krótka - na telefon podjeżdżałem pod UCK, aby zabrać swoich do auta i odjechać.
- 6 14
-
2022-01-25 18:29
Cyk
Wojtek ty juz tylko starszy bedziesz....
- 2 0
-
2022-01-25 18:15
Serio? A wiesz, że niektórzy muszą chorego odprowadzić, bo albo sam nie może iść, albo nie ogarnia tego molochu? Ale Ty wiedz wszystko najlepiej:((
- 12 0
-
2022-01-25 10:28
ty dzbanie nie kazdy ma szofera z autem. Niktórzy sami prowadzą. i jak wtedy? (4)
- 14 2
-
2022-01-25 10:56
Chorzy na tyle, że nie mogą przejść 1km prowadzą samochód? (3)
Jakim dzbanem trzeba być, żeby w takim stanie wsiadać za kółko i ryzykować życiem wszystkich dookoła?
- 1 18
-
2022-01-25 13:45
A bierzesz pod uwage ludzi, ktorzy przyjedzie samochodem a ma problem z chodzeniem?? Tak, tak na swiecie sa tez osoby niepelnosprawne i co ma isc 1 km do szpitala?
- 12 0
-
2022-01-25 11:09
Wlaśnie dlatego (1)
Prowadzą samochód, aby daleko nie chodzić, co Ty wiesz o chorobach...
- 14 2
-
2022-01-25 13:17
Na przykład to, że z niesprawnymi nogami nie wciśniesz na czas hamulca.
- 1 12
-
2022-01-24 21:24
Opinia wyróżniona
To jest najpotrzebniejszy parking w mieście!!! (11)
To jest najpotrzebniejszy parking w mieście!!! Do szpitala przyjeżdżają chorzy i ich rodziny z całego województwa a nie tylko z gdańska!
- 475 22
-
2022-01-25 13:15
Wczoraj byłem z dzieckiem w UCK
Nie dość że zapylalem z nim km od parkingu to jeszcze za ten śmieszny parking za trzy godziny oczekiwania na wizytę w poradni zapłaciłem 13 zł. Jeden temat w poczekalni : parking l. Weźcie się w końcu za budowę tak żeby ludzie normalnie zaparkowali,a nie żeby bardziej chorzy trafiali na wizyty. Granda!
- 19 0
-
2022-01-25 10:00
Czemu jest tyle chorych ? Od wożenia się autami - siedzący tryb życia zaszkodził też moim (3)
krewnym.
- 3 24
-
2022-01-25 17:48
"tylu chorych" jest z powodu glupiej centralizacji
I likwidacji infrastruktury medycznej poza wybranymi osrodkami. Co do zasady, sluszne jest tworzenie specjalistycznych klinik dla rzadkich i trudnych przypadkow. Ale u nas idzie to znacznie dalej i kosztem "uslug podstawowych" tworzy sie getta "specjalistow ", ktore klekaja pod nawalem " przypadkow". Calkiem przecietnych przypakow, ktore mozna by
I likwidacji infrastruktury medycznej poza wybranymi osrodkami. Co do zasady, sluszne jest tworzenie specjalistycznych klinik dla rzadkich i trudnych przypadkow. Ale u nas idzie to znacznie dalej i kosztem "uslug podstawowych" tworzy sie getta "specjalistow ", ktore klekaja pod nawalem " przypadkow". Calkiem przecietnych przypakow, ktore mozna by leczyc w Koscierzynie czy Czarnem.
Ale to oplaca sie uczelnianemu establishmentowi, ktory ma dzieki temu kase od przerobu i wszysko na miejscu...- 6 0
-
2022-01-25 13:19
Tak poza tematem- wszystko ok z rozumem?
Mistrzu ciętej riposty , pacjencie o IQ ujemnym zauważ że nikt zdrowy i dla zabawy nie jedzie do szpitala.
- 15 0
-
2022-01-25 13:07
Dobre, najgłupszy komentarz jaki czytałam
- 16 0
-
2022-01-25 07:49
(1)
to niech całe województwo sie na to zrzuca, a nie tylko miasto Gdańsk
- 8 12
-
2022-01-25 08:39
to niech Gdansk najpierw zwroci
To co pochlonal za rzadow "kolegow" ze wszystkich szczebli wladzy, pustoszac region pod pretekstem "swieta pilki kopanej".
Po to sie buduje takie "centralne osrodki" aby sluzyly nie tylko "centrum" ale ale obszarowi, ktory faktycznie na nie zrobil zrzutke...
Teraz kolej Gdanska do partycypacji...- 9 11
-
2022-01-24 21:59
(3)
To wyloz kase i zbuduj
- 11 59
-
2022-01-25 06:30
W Gdańsku na wszystko pieniędzy brakuje (2)
tylko nie na ochronę aktówki i finansowanie lewactwa i szesciokolorowych! Może ich odstawić od koryta to pieniądze się znajdą?
- 34 19
-
2022-01-25 08:04
Nieprawda! (1)
Są jeszcze pieniądze na antyzatoki, na zwężanie dróg i na bezsensowne przejścia naziemne obok istniejących tuneli.
- 29 6
-
2022-01-25 10:19
jak na razie to największe koszty ponoszone są przez mieszkańców na budowę i utrzymanie już dawno
przewymiarowanej infrastruktury drogowej i parkingowej.
- 2 14
Wszystkie opinie
-
2022-01-24 21:00
(4)
Oni wszystko chcą
- 18 28
-
2022-01-24 21:08
wrzucono im bez pytania największy szpital w Województwie
likwidując komplementarne i często lepiej skomunikowane szpitale na Dolnym Mieście (dopóki latał tam tramwaj) i Klinicznej - który jest skomunikowany g e n i a l n i e. I ma miejsce na parking.
W Gdańsku ze szpitalami dokonano ogromnego przewału, z perspektywy pacjenta. Ba, nie tylko pacjenta UCK rozwaliła jeszcze hotel pielęgniarski (kolejna zbrodnia), poświęcając go... na parking. To wszystko jest robione po lobotomii.- 7 4
-
2022-01-24 21:42
Jacy "oni"???? Chorzy, chodzący o kulach ludzie???!!!!Dawaj!!!!!!! zamienię się z tobą durny cwaniaczku!!!
- 4 5
-
2022-01-24 21:46
(1)
Póki co, 84% w ankiecie życzy sobie więcej parkingów, w centrum miasta - OK, dogadajmy się tylko co wyburzyć - może kościół św. Mikołaja? Świetna lokalizacja na dobrze skomunikowany parking :).
- 5 5
-
2022-01-25 00:45
ja proponuje UM
- 2 4
-
2022-01-24 21:02
(1)
Jak chcą niechay zbudują..jaki problem?
- 18 26
-
2022-01-25 10:22
problem polega na niechęci ponoszenia kosztów przez tych, którzy je generują
w Gdańsku jest za dużo samochodów, ponieważ opłaty za parkowanie są za niskie, SPP zbyt mało rozległe, a szczelność poboru opłat za parkowanie samochodów pozostawia wiele do życzenia. Nadmiar samochodów wynika z niedorozwoju infrastruktury dla rowerzystów i pieszych a także z braku systemu rowerów publicznych, którego wdrażanie jest spóźnione o 10 lat.
- 1 2
-
2022-01-24 21:02
chcieć to se mogą heh
- 11 20
-
2022-01-24 21:04
pisałem tydzień temu że najlepiej skomuniokowana jest Kliniczna (1)
i zabranie szpitala stamtąd to zbrodnia. I tam jest w uj miejsca na kubaturę właśnie
- 43 14
-
2022-01-25 10:10
...ciiii... Nie psuj interesów....
- 0 2
-
2022-01-24 21:08
Może zamiast stadionu? (21)
- 83 12
-
2022-01-24 21:12
moze glowe se zbadaj
- 4 22
-
2022-01-24 21:18
zamiast terenow rekreacyjnych, ktorych i tak malo w Gdansku ty proponujesz wszedzie postawic tysiace samochodów (16)
to na pewno bardzo zdrowo ;)
- 10 11
-
2022-01-24 21:24
(10)
Nie wszędzie, tylko przy UCK tam to trzeba mieć nerwy, żeby znaleźć miejsce do parkowania
- 20 5
-
2022-01-24 21:28
to nie jeździj tam samochodem (8)
to nie będziesz musiał mieć nerwów
- 7 25
-
2022-01-24 21:36
UCK (2)
aleś ty gupi albo gupia
- 7 5
-
2022-01-24 21:58
Pozwe cie. Sam chciales (1)
mam twoje ip
- 2 9
-
2022-01-25 01:51
Haha
- 6 2
-
2022-01-25 01:51
(2)
Pisałem już wyżej, nie tylko pacjenci z Gdańska tam jeżdżą, z całego województwa, więc czym mają dojechać? Pomyśl trochę
- 9 3
-
2022-01-25 10:26
znam wielu pacjentów z województwa docierających do Gdańska koleją a do UCK taksówką (1)
ponieważ raz przyjechali samochodem i stwierdzili, że parkingi zastawione innymi samochodami. Nie wiedzieli, że większość tych zaparkowanych samochodów to samochody osób, które przyjechały z Gdańska, tylko im się nie chciało pomyśleć, że są inne sposoby docierania do UCK.
- 0 7
-
2022-01-25 18:23
Jak jadę do Tczewa to jadę autem a nie szukam stu przesiadek prosto do celu:)
- 3 0
-
2022-01-25 10:23
dokładnie, wystarczy taksówka jeśli Twoja wyobraźnia jest zawężona jedynie do pojazdów dwuśladowych (1)
- 0 2
-
2022-01-25 13:09
Mam samochód a będę płacić za taxi, co za i**ota z ciebie.
- 5 1
-
2022-01-24 21:58
tak ci sie wydaje. moze jezcze kolejny parkin zamiast terenow PG
itd, itd...
wszystko likwidujemy co daje zdrowie i potem zdwiwko, ze tyle ludzi choruje.- 4 6
-
2022-01-24 22:19
(2)
W podziemiu parking kilkupoziomowy, a na wierzchu stadion. :)
- 4 2
-
2022-01-25 00:42
nie jestes z gdanska to sie nie odzywaj. (1)
lechia to nie tylko stadion, ale cala masa obiektów.
- 0 9
-
2022-01-25 10:30
i krzaków, które można wyciąć i zbudowac piekny kubaturowy parking przy smoluchowskiego
- 6 0
-
2022-01-25 11:10
a ktoś z nich korzysta? puste stoją, a ten stadion to już w ogóle (1)
- 6 0
-
2022-01-25 17:24
Przecież tam się odbywają treningi.
- 0 3
-
2022-01-25 13:18
O! O to!
genialny pomysł! Że też na to nie wpadłem :) zgadzam się w 100%
- 2 0
-
2022-01-25 18:52
Zgoda 100%
Jakaś podwórkowa drużyna niech se w bramie kopie (tylko tam się nadają) a parking tam był by w idealnym miejscu.
- 1 0
-
2022-01-25 19:28
kto normalny projektuje stadion przy szpitalu, do jednego i drugiego wara jeździ to nie ma gdzie parkować, proste
- 1 0
-
2022-01-24 21:10
jak chcą, to niech sfinansują (17)
poza tym, mam nadzieję, że jak już przepalona zostanie na ten poroniony pomysł publiczna kasa, to przynajmniej wszystkie chodniki dookoła zostaną tak osłupkowane, że żaden pajac nie zaparkuje nielegalnie. kierowcy - najbardziej roszczeniowa grupa w Polsce, zaraz po "katolikach" odmiany toruńskiej.
- 37 115
-
2022-01-24 21:38
Durniu parkingi tam są od dawna płatne i tak nie da się zaparkować (10)
- 22 4
-
2022-01-24 22:14
(1)
Na terenie szpitala?
- 0 10
-
2022-01-25 00:20
Też
- 8 1
-
2022-01-25 07:34
więc jak się nie da zaparkować, to i tak jedziesz samochodem zamiast taksówką/uberem (6)
nigdy nie zrozumiem waszego przywiązania do fotela we własnym samochodzie. Paliwo na dojazd plus opłata za kilka godzin parkingu - bo przecież nikt tam nie przyjeżdża na 10 minut - to jest zawsze więcej, niż postawić własne auto na parkingu przy sklepie typu Carrefour i stamtąd wziąć taksówkę/ubera/bolta/cokolwiek. Ale jak ktoś ma fiksację, to niech sobie robi jak uważa - byle nie krzyczy potem, że społeczeństwo ma mu do tej fiksacji dokładać.
- 4 8
-
2022-01-25 08:53
Uberkiem spod Kościerzyny albo z Prabut (5)
Jajościski nie rozumieją, że mówimy o referencyjnej placówce medycznej dla całego województwa pomorskiego, a nie przychodni rejonowej dla upośledzonych rowerzystów.
- 10 4
-
2022-01-25 08:55
Samochód parkujesz tam gdzie jest to legalne (3)
Jeśli jest za daleko by dojść, przesiadasz się na taksówkę lub komunikację miejską. Czy potrzebujesz dodatkowych instrukcji?
- 3 6
-
2022-01-25 09:26
Dzbanie tam są też przychodnie i poradnie nje tylko szpital (2)
Często jest to jeden z punktów na trasie których masz w ciągu dnia do załatwienia kilka i potrzebujesz samochodu
- 5 5
-
2022-01-25 10:28
kolejny wpis człowieka, który nie wie, że jest mentalnie przyspawany do fotela samochodu (1)
- 3 8
-
2022-01-25 11:08
Jak ktoś zaczyna swoją wypowiedź od "dzbanie", wszystko jest już jasne.
Ciołek ma kompleksy po latach wmawiania sobie, że samochód jest symbolem dobrobytu i nie potrafi nawet wyobrazić sobie jazdy innymi środkami komunikacji.
Nie przesiądzie się na tramwaj, choćby ten jechał 10x szybciej.- 1 6
-
2022-01-25 10:29
odezwał się cyklofob, który nie rozumie, że można z Kościerzyny przyjechać PKM a z wielu jej stacji wziąć taksówkę
lub autobus
- 0 5
-
2022-01-25 10:27
to znaczy, że opłaty są za niskie
Na płatnym parkingu prywatnym przy szpitalu zakaźnym zawsze są miejsca
- 1 6
-
2022-01-24 21:46
Migrancie do dużego miasta (2)
Pajacem to ty chyba jesteś, a nie chorzy dojeżdżający samochodami do lekarza.
- 18 8
-
2022-01-25 07:31
rdzenny gdańszczaninie w pierwszym pokoleniu :-) (1)
moja rodzina mieszka tu, od kiedy Gdańsk ma w herbie koronę, więc twój komentarz budzi we mnie pusty śmiech.
- 2 5
-
2022-01-25 09:28
Raczej od kiedy przyjechali do miasta na radzieckim czołgu
- 4 1
-
2022-01-24 21:57
To byś się zdziwił jak muzułmanie potrafią być rozczeniowi
...myślącym inaczej obcinają włosy razem z głową
- 3 3
-
2022-01-24 22:21
Placa daniny
To lepsze buz ecs olci klamolci
- 3 4
-
2022-01-24 23:45
Ja
Dobry z ciebie dzban.
- 1 2
-
2022-01-24 21:12
ile się już o tym parkingu mówi (8)
i niech będzie płatny, nawet dużo, tylko niech będzie!
- 87 15
-
2022-01-24 21:25
Jak będzie drogi to nadal będą parkować na chodnikach:(
- 21 7
-
2022-01-24 21:25
jak będzie płatny a wokół niego nie będzie SPP (6)
to będzie stał pusty jak szkieletor przy Jana z Kolna
- 17 5
-
2022-01-24 21:40
Mam dla ciebie zadanko (5)
Pojedź w dzień powszedni np o 9:00 na Smoluchowskiego i zaparkuj. Za każdą udana akcje parkowania tak żeby było ładnie i legalnie zapłacę Ci 100 zł
- 22 4
-
2022-01-24 21:52
Ja o tej porze parkuję (bez problemu i legalnie) na Dębowej, to tylko 5 min spacerkiem
ad
- 3 16
-
2022-01-24 21:55
Spokojnie na prywatnym parkingu za szkołą podstawowa. Zawsze jest tam miejsce. Dziś tez parkowalam tam samochód jadac z mamą do onkologa.
- 5 4
-
2022-01-24 21:55
A po co jechac jak to rzut beretem
spacerek ewentualnie rower.
- 2 10
-
2022-01-24 22:28
(1)
Byłem w tamtum tygodniu. Parkowałem na terenie UCK przy neurologii. Nie było problemu, ale 8zł za godzinę.
- 3 3
-
2022-01-25 00:21
Przy jakiej neurologii dzbanie
- 3 6
-
2022-01-24 21:13
wyburzyc te kloce w uck co postawili (5)
- 11 37
-
2022-01-24 21:14
W gdansko samo patoinwestycje
szkoly likwiduja przy centrum gdzie kazdy mogl dojechac bez samochodu zeby zastawic je apartamentami lub kolejna siedziba urzedu.
- 6 6
-
2022-01-24 21:45
Sam się wyburz, albo jeszcze lepiej: daj się uśpić. Może jakiś weterynarz da radę... (3)
- 8 2
-
2022-01-24 22:00
szpitale powinny byc zdywersyfikowane po miejscie. (2)
a nie koncentrowanie i pozniej placz.
- 2 7
-
2022-01-25 11:09
A, tak, i lataj po całym mieście ze skierowaniem na badania i do specjalisty.
- 3 0
-
2022-01-25 13:20
tak, to chore
że wszystko jest w jednym miejscu! Kto to wymyślił, żeby pacjenci musieli przejść może 50 metrów z CMI do CMN, zamiast tak zdrowe 5 km. Paranoja...
- 2 0
-
2022-01-24 21:13
Koniecznie za darmo (3)
Bo przecież płacą podatki, paliwo drogie i im się należy.
- 38 22
-
2022-01-25 08:48
To, tylko nieironicznie
- 3 0
-
2022-01-25 09:55
(1)
Oczywiście że się należy. Jak ci tak wszystko przeszkadza to wyprowadź się na Syberię.
- 2 3
-
2022-01-25 11:10
Właśnie na Syberii możesz sobie parkować gdzie Ci się podoba.
Miasto nie jest z gumy, a już i tak przeznaczyliśmy większość powierzchni pod drogi i parkingi.
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.