• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ciężarówka blokowała ruch pod wiaduktem przy Hallera

km
22 kwietnia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
aktualizacja: godz. 13:16 (22 kwietnia 2014)

Ciężarówka zakleszczyła się pod wiaduktem przy ul. Hallera zobacz na mapie Gdańska. Tramwaje w kierunku centrum jeździły przez ul. Jana z Kolna.



Aktualizacja godz. 13:16: Pechowa ciężarówka została usunięta spod wiaduktu oraz został wznowiony ruch samochodowy i tramwajowy w tym rejonie.

***


Około godziny 12 znów doszło do zaklinowania ciężarówki pod pechowym wiaduktem nad ul. Hallera w Gdańsku.

- Samochód ciężarowy obecnie blokuje przejazd pod wiaduktem, kierowców prosimy o omijanie tego miejsca. Policjanci zabezpieczają miejsce zdarzenia. Nie wiadomo, kiedy ruch będzie tam przywrócony - informuje Aleksandra Siewert, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

Niewykluczone, że do usunięcia ciężarówki potrzebny będzie dźwig. Linia trakcyjna nie została zerwana, jednak tramwaje muszą jeździć inną trasą.

Linie: 2, 3 w kierunku do centrum Gdańska jadą przez ul. Jana z Kolna, linia nr 5, jadąca w kierunku do Strzyży również jedzie przez ul. Jana z Kolna. Natomiast na trasie Mickiewicza - Kliniczna- Opera Bałtycka- Mickiewicza uruchomiono autobusy komunikacji zastępczej.
km

Opinie (67) 3 zablokowane

  • (4)

    Do takich kierowców powinno się strzelać. Obciążyć kosztami akcji ratowniczej, kosztami strat ZKMu itp.

    • 30 8

    • Nie strrzelać (3)

      Chcesz strzelać jak hitlerowcy czy jak sowieci ? Z druga częścią wypowiedzi się zgadzam.

      • 12 3

      • 1 nabój kosztuje 15 zł, adwokat na poprowadzenie sprawy 5 000-10 000 zł (2)

        Więc taniej strzelać - kłania się ustawa o finansach publicznych - wydatki ze środków publicznych mają być realizowane celowo, racjonalnie, rzetelnie i OSZCZĘDNIE.

        • 7 3

        • nie podpisuj się k

          tylko idiota, to ci bardziej pasuje.

          • 1 2

        • no to skoro szukamy oszczednosci

          to proponuje strzelac do chorych
          1 naboj 15 pln leczenie raka kilkaset tysiecy

          • 1 0

  • Wiadukt

    To nie jest wina "pechowego" wiaduktu czy też niby złych dróg. Wina leży tutaj jedynie po jednej stronie. Po stronie kierowcy, który nie spojrzał na znaki i tyle w tym temacie.

    • 31 0

  • ale afera, wiózł wiadukt i zaniemógł

    • 7 3

  • Czemu wiadukt ma byc pechowy

    po prostu niektórzy kierowcy to idioci - są znaki, jest nawet sygnalizacja o przekroczeniu wysokości, tam nic więcej nie da się zrobić

    • 20 1

  • to nie wina wiaduktu

    Ze ,,kierowcy to,,,,,ślepcy....

    • 4 0

  • over Mobilki jadę 4,50 i jak dostać się tu i ówdzie??? over (1)

    over Tam masz 3,5 ale 5,60 wchodzi bez problemu, sprawdzałem over
    over mówisz przejdę z palcem w nosie over
    over taaaaaa, jak ci mówię, że dasz rady to pójdziesz ja z kuzynem jeżdżę i przechodzimy over
    Over bajo, szerokosci over

    15 minut później na portalu trójmiasto artykuł....

    • 12 4

    • Tak to bywa.

      Często bywam światkiem takich rozmów na CB.

      • 0 0

  • kolejny raz - czy nie można zrobić bramki kontrolnej?

    przejazd pod wiaduktem ma nietypowy przekrój (siodło) - długie auto musi mieć większy zapas. Proponuję bramkę ale zwymiarowaną na podstawie rzeczywistych parametrów przejazdu. Takie konstrukcje przydają się też bo można z wyprzedzeniem jakoś zawrócić.

    • 8 0

  • To była betoniarka (1)

    Zaklinowała się? Zerwała trakcję

    • 2 0

    • tak

      • 0 0

  • coraz częściej będą tam "zakleszczenia". (1)

    Niestety część wiaduktów ma konstrukcje, które dostosowane były do pojazdów i ruchu jaki funkcjonował 60 lat temu. Takim wiaduktem powodującym trudności komunikacyjne był stary Błędnik, który wyburzono w latach 60 tych i wybudowano odpowiedni. Podobna sytuacja jest z wiaduktem a Hallera. Szkoda, że w czasie remontu torowisk nie wybudowano nowego o odpowiednich parametrach.
    A pisanie, że trzeba patrzeć na znaki tu nic nie pomoże. Wjeżdżając pod wiadukt od strony ul. Jana z Kolna przez dość skomplikowane skrzyżowanie dla niedoświadczonych i obcych kierowców powoduje, że coraz częściej będą tam "zakleszczenia".

    • 6 1

    • nie tylko ja pisał m że przy okazji remontu podkop trzeba obniżyć o pół metra

      obyłoby się bez problemów,

      • 2 0

  • glizdy

    glizdy nie kierowcy

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane