- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (61 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (210 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (77 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (81 opinii)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (74 opinie)
- 6 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (19 opinii)
Ciężko pobita kobieta wymagała pilnej operacji
Młoda kobieta z poważnymi obrażeniami ciała spowodowanymi pobiciem trafiła we wtorek do szpitala w Gdańsku, gdzie była pilnie operowana. Udało się uratować jej życie.
Aktualizacja, 17 lutego. godz. 14:35
45-letni mężczyzna usłyszał zarzut gwałtu i usiłowania zabójstwa kobiety. Pobita 30-latka pozostaje w śpiączce.
Sygnał w tej sprawie dostaliśmy od czytelnika.
- Dziewczyna w ciężkim stanie trafiła wczoraj do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Nie na skutek wypadku, lecz pobicia. Wymagała natychmiastowej operacji - stwierdził.
Prokurator Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej potwierdza, że taka sytuacja miała miejsce.
- Potwierdzam, że 15 lutego młoda kobieta trafiła do szpitala w ciężkim stanie spowodowanym pobiciem.
Prokurator nie chciała jednak powiedzieć, w jakich okolicznościach doszło do pobicia ani czy ktoś został zatrzymany w tej sprawie.
- Trwają bardzo intensywne czynności w tej sprawie. Będziemy o nich informować w komunikatach - ucięła.
Nieoficjalne informacje: pobicie w piwnicy
Z naszych informacji wynika, że do pobicia miało dojść w piwnicy na terenie śródmieścia Gdańska. Jedno z naszych źródeł twierdzi, że za pobiciem kobiety mogło stać kilku sprawców.
Wrócimy do sprawy.
Opinie wybrane
-
2022-02-16 15:22
szkoda, że w polskim prawie nie można urwać jajek wszystkim sprawcom takich czynów (16)
tak na początek oczywiście. A potem do ciężkich przymusowych robót aż wypracują każdą złotówkę, która poszła na leczenie tej biednej dziewczyny.
- 386 26
-
2022-02-16 23:00
Skąd wiesz, że biednej?? (3)
Kobiety nie raz są bardziej okrutne od mężczyzn. Jakoś jak mężczyzna trafi pobity do szpitala to nikt nie mówi, że jest biedny.
- 5 2
-
2022-02-17 03:28
(2)
A ile jest chłopów pobitych albo zgwałconych,o czym ty mówisz. Idź gdzie indziej się wypłakać
- 8 1
-
2022-02-17 10:22
Mało chłopów jest pobitych??
Co chwilę w mediach głośno o pobiciach i 10
- 1 1
-
2022-02-17 06:44
statystyki są zaniżone bo gdy chcesz zgłośić gwałt to sie z ciebie smieją
"bo jak to hehe faceta można zgwałcić"
- 3 0
-
2022-02-16 21:44
fajne ma laska koleżanki... nie ma co urywac ;-)
- 2 2
-
2022-02-16 16:53
popieram
- 2 2
-
2022-02-16 15:29
(9)
Rzeczywiście ogromna szkoda, prosta gawiedź w gumofilcach i z widłami chciałaby mieć widowisko rodem ze średniowiecza, najlepiej z napiętnowaniem całej rodziny i sąsiadów sprawcy. Co za problem odrzucić kształtującą się na przestrzeni dziesiątek lat doktrynę prawa karnego, skoro prosty jak budowa cepa obywatel może wydać wyrok na podstawie swojego chłopskiego rozumu. Co innego, gdy taki delikwent coś przeskrobie - wtedy oczywiście należy się dziesięć instancji i obrońcy na koszt podatników.
- 30 27
-
2022-02-17 00:21
Oj mądralo
To znowu ty... nie przynudzaj. Co ty wiesz o Sądach w Gdańsku? Tam doktryna prawa karnego nie obowiązuje. Skoro takiś mądrala to chyba, to wiesz.
- 1 0
-
2022-02-16 16:53
Nie No wiadomo (1)
Prosty chłop nie może wydać wyroku za to uczony sędzia z mniemaniem o sobie jak o Bogu i niepodlegający ludzkim wpływom, manipulacjom i pokusom, a jakże!
- 13 7
-
2022-02-17 08:00
zapomniałeś dodać ze prawdziwy sędzia jest za po;)
- 3 0
-
2022-02-16 16:44
A ile to prawo da sprawcom? (5)
Dwa lata w zawiasach? A może umorzenie, bo któryś ma tatusia/wujka/ojczyma/sąsiada na plebanii albo z jedynej słusznej partii?
- 28 8
-
2022-02-17 07:59
Nowak do dzisiaj nie siedzi, Chlebowski też, i wielu wielu innych. Jak to powiedział Naumann "jesteś z nami to Cie nie ruszą"
- 1 3
-
2022-02-16 22:05
widze, że już psy każdy na sprawcach wiesza, a chociaż wiadomo o co poszło? (3)
mało który mężczyzna jest zdolny uderzyć kobietę. nie bronię sprawców, ale byćmoże zrobiła któremuś z nich coś gorszego lub równie strasznego jak pobicie, tylko np. bez świadków, podstępem itp.? sprawców było kilku, nie zgwałcili jej, wygląda mi to na zemstę. nie popieram takich działań, ale nie wierzę że nawet najgorszy zbir mógłby świętą,
mało który mężczyzna jest zdolny uderzyć kobietę. nie bronię sprawców, ale byćmoże zrobiła któremuś z nich coś gorszego lub równie strasznego jak pobicie, tylko np. bez świadków, podstępem itp.? sprawców było kilku, nie zgwałcili jej, wygląda mi to na zemstę. nie popieram takich działań, ale nie wierzę że nawet najgorszy zbir mógłby świętą, nieskazitelną damę tak potraktować. radzę każdemu zastanowić się, czy nie został nigdy przez nikogo okradziony, oszukany lub w inny sposób wykorzystany, teoretycznie w majestacie prawa...
- 6 15
-
2022-02-17 00:24
Misiek, zapamiętaj
Nie ma znaczenie o co poszło, przemoc jest niedopuszczalna. Nie i już. A przez takie komentarze możesz realnie zaszkodzić jakiejś kobiecie, zastanów się.
- 17 1
-
2022-02-16 23:02
Mało w życiu widziałeś chyba... (1)
A napisałeś jak ci, co, słysząc o zgwałconej kobiecie, insynuują, że sama to sprowokowała, bo miała za krótką kieckę... To jest ten sam standard...
- 15 1
-
2022-02-17 23:15
o gwałcie napisali dopiero teraz
to zmienia nieco postać rzeczy. ja sugeruję tylko jak naiwne jest myslenie, że zło, agresja, przemoc jest domeną meżczyzn. kobiety bywają gorsze w swoim zachowaniu, tyle że zwykle działają pokątnie, w sposób wyrafinowany, nie wzbudzają podejrzeń. statystyki samobójstw wśród mężczyzn pokazują, jak fatalna jest sytuacja. niektórzy zapominają, że bierna agresja i przemoc psychiczna bywa znacznie gorsza od fizycznej.
- 1 3
-
2022-02-16 17:44
Mamy tak wspaniałe społeczeństwo, że nawet nie ma sensu straszyć imigrantami (23)
- 325 33
-
2022-02-17 07:56
Pawełku, w naszym społeczeństwie jest wielu bydlaków i nie potrzebujemy kolejnych!!!!!!!! zrozum!!!!!!!!
- 2 2
-
2022-02-17 07:29
Co ma społeczeństwo do tego. Ty jesteś jego częścią. (1)
- 3 0
-
2022-02-17 10:13
Wyjątkowy poziom frustracji i agresji, której w Kraju nad Wisłą jest aż za dużo, nie ma oczywiście nic do tego.
- 0 0
-
2022-02-17 05:09
Polska jest (7)
5 najbardziej bezpiecznym krajem Europy, a 3 w Unii Europejskiej wg Eurostat 2021. Najmniej bezpieczne kraje kontynentu to Wielka Brytania i Bułgaria. W ostatnich pięciu latach sytuacja bardzo pogorszyła się w Szwecji. Pomyśl co ma wpływ na sytuacje w Szwecji i zastanów się przed napisaniem opinii, czy ma jakikolwiek sens.
- 17 6
-
2022-02-17 15:16
Tylko kto dokonuje tych przestępst w Szwecji i UK? (1)
Bardzo dużo to robota Polaków.
- 2 0
-
2022-02-22 20:18
Poczytaj statystyki
I obejrzyj sobie reportaże, jakiego pochodzenia są zabójcy w UK, którzy notorycznie do siebie strzelają i zabijają przy użyciu noży i maczet. Giną nawet 14, 15-letni chłopcy.
- 0 1
-
2022-02-17 15:12
Do statystyk włóczką się tylko przestępstwa.
W Polsce wiele spraw dostaje inną kwalifikację np.wykroczenie, wybryk chuligański albo jest wcale nie zgłaszana.
- 0 0
-
2022-02-17 09:00
(1)
Podaj te statystyki małżeństwu napadniętemu w zeszłym tygodniu na przystanku w Gdyni. Bądź ofiarom nożowników w Gdańsku. Ewentulanie tym, co krzywo spojrzeli na lokalsów w Łodzi i na Grochowie. Od razu bezpieczniej. No i przynajmniej dostali od białych (i Polaków)
- 10 2
-
2022-02-17 11:18
Ty na Grochowie kiedyś byłeś? bo w Łodzi to na bank nie
- 0 4
-
2022-02-17 08:58
Akurat Szwecja jest jednym z najbezpieczniejszych państw świata. Polska jeszcze także. (1)
Wszędzie są miejsca gdzie lepiej się nie zapuszczać. Zwykle tam gdzie bardzo niewiele osób ma pracę
- 6 3
-
2022-02-17 09:35
Szwecja to kraj, którym straszy się społeczeństwo w krajach, gdzie problem z bezpieczeństwem publicznym jest akurat znacznie większy. Bardzo lubią o niej pisać na portalach we Francji, Niemczech, Rosji (!) i oczywiście Wielkiej Brytanii. Fajne odwracanie uwagi.
- 5 0
-
2022-02-16 23:05
dokładnie (2)
polactvvo zawsze na straży braku mózgu, zawiści, zazdrości i chamstwa
- 16 5
-
2022-02-17 13:28
czego najlepszym przykladem jest twoj komentarz...
- 0 0
-
2022-02-17 07:31
Zamknij już te strony krytyki politycznej i gazwybu
- 5 5
-
2022-02-16 20:28
A ty nie jesteś częścią tego społeczeństwa (2)
To przez takich właśnie socjologów ludzie skaczą sobie do gardeł
Mów komuś jak jest beznadziejny to taki będzie- 7 7
-
2022-02-17 13:28
tendencyjna manipulacja antypolska, typowe dla takich portali jak ten
to moderowana wypowiedz, ukierunkowana i oplacona...
- 0 5
-
2022-02-17 08:56
Chamstwo zawsze wyłazi w warunkach biedy a idziemy jako państwo w kierunku dużej biedy
An przynajmniej takiej jakiej urodzeni w późnych latach 90 nie pamiętają
- 5 1
-
2022-02-16 19:39
Masz to ty nie równo pod sufitem dzieciaku.
- 3 5
-
2022-02-16 18:44
straszne, chyba ludziom psycha siada i przemoc się wkrada
- 5 5
-
2022-02-16 18:00
A skąd wiesz ze sprawcy pobicia nie byli imigrantami ekonomiczynymi?
Ja tego nie wiem więc nie przesądzam..
- 20 23
-
2022-02-16 17:56
Społeczność
Społeczeństwo????? Często mieszka się z katem pod jednym dachem
- 24 2
-
2022-02-16 17:53
4 miliony Banderoli (1)
- 9 15
-
2022-03-22 14:08
oni mają tyle wspólnego z banderolą co ty z inteligencją
- 1 0
-
2022-02-16 15:27
(44)
Nie chciała jednak powiedzieć, w jakich okolicznościach doszło do pobicia ani czy ktoś został zatrzymany w tej sprawie.
Jak nie chciała powiedzieć, to powinna trafić uwaga, do więzienia. W Polsce nie możesz odmówić przekazania informacji które posiadasz, policji, w razie popełnenia przestępstwa przez kogoś - ani nawet takiego podejrzenia. Jest śledztwo - współpracujesz, albo czeka Cię kara.- 77 356
-
2022-03-27 16:27
Na 100% ukraincy.
- 0 0
-
2022-03-10 17:54
Prawdopodobnie ta kobieta zmarła w niedziele
- 0 0
-
2022-02-25 12:10
wracajcie do szkoly
Naucz sie czytac! w artykule jest napisane ze to prokurator nie chciala przekazac informacji prasie (bo toczy sie sledztwo)
- 0 0
-
2022-02-22 19:59
Prokuratur , nie dziewczyna czytaj ze zrozumieniem
- 0 0
-
2022-02-21 09:38
Myślenie nie boli
Nie pomyślałeś człowieku że może była nieprzytomna gdy ją zabierali z miejsca zdarzenia to jak miała cokolwiek powiedzieć
- 0 0
-
2022-02-20 20:26
Jak nie wiesz, sienie wypowiadaj
Dziewczyna była w tak ciężkim stanie, że nie było z nią kontaktu, nawet lekarze stwierdziliśmy, że nie dało rady jej przesłuchać
- 0 0
-
2022-02-20 19:40
Czytaj ze zrozumieniem analfabeto. Dziewczyna była w ciężkim stanie, a Prokuratura nie chciała udzielać informacji. Poza tym nawet przytomna dziewczyna może być zastraszona i się bać, skąd taki brak empatii???
- 0 0
-
2022-02-16 20:45
Fajny trolling. Łap plusa.
- 1 2
-
2022-02-16 19:19
Oczywiscie, że możesz odmówić, jeżeli te zaznania naraziłby Ciebie lub osobę ci bliską na odpowiedzialność karną.
Innymi słowy nie ma obowiązku kapowania na siebie samego i najbliższych.
- 0 2
-
2022-02-16 19:18
Ja cały czas nie (1)
Informuje służb o niczym a widziałem niejedno
- 0 0
-
2022-02-16 20:07
w grze komputerowej albo w filmie się nie liczy.
- 1 0
-
2022-02-16 19:10
Czytać ze zrozumieniem. To prokurator nie chciała powiedzieć a nie pobita.
- 3 0
-
2022-02-16 19:01
:(( (1)
Po co takie bzdury pisać- a może jest w ciężkim stanie i jak ma opowiedzieć o okolicznościach??? Może pomyślisz trochę zamiast pisać takie bzdury wyssane z palca.
- 6 1
-
2022-02-20 20:29
Potwiedzam
Bo tak dokładnie jest
- 0 0
-
2022-02-16 18:41
A może raczej przeczytać fragment raz jeszcze (1)
i tym razem ze zrozumieniem tekstu? Traktuje on o Pani Prokurator, która nie chce ujawniać szczegółów, a nie o poszkodowanej, która nie chce podać szczegółów smh
- 10 0
-
2022-02-16 20:09
wiesz co? Tutaj chyba mało kto przeczytał ten tekst, albo ludzie czytają co trzecie słowo.
- 6 0
-
2022-02-16 18:33
(1)
To co robisz to wtórna wiktymizacja. Nie dość ze kobieta została tak pobita, że wymagała operacji, to teraz wg ciebie jest jeszcze winna tego, że nie ujawnia sprawców. Zdajesz sobie sprawę z tego, ze może została zastraszona itp. Wstyd
- 12 2
-
2022-02-17 03:32
Takie społeczeństwo, niektórzy agresorzy chcieliby przyzwolenie na takie zachowanie. Do więzienia i na ciężkie roboty zsyłać oprawców
- 3 0
-
2022-02-16 17:47
Dobrze ze nie ukraińcy (1)
- 1 0
-
2022-02-16 20:54
Skąd wiesz że nie....
- 3 0
-
2022-02-16 17:37
Kara to powinna być za nieumiejętność czytania
- 12 0
-
2022-02-16 17:19
Nie chciała powiedzieć
Bo takie mamy służby. Pewnie nawet do aresztu by ten ktoś nie trafił
- 0 5
-
2022-02-16 17:19
to kaczybut zgniłby w pierdlu
- 4 1
-
2022-02-16 16:52
Geniusz normalnie.
- 7 0
-
2022-02-16 16:28
??
Ale to prokurator odmówiła opinii publicznej takich informacji a nie poszkodowana. I to prokurator ma trafić do więzienia???? Prokurator pewnie współpracuje z Policją
- 15 0
-
2022-02-16 16:09
Czytanie ze zrozumieniem!
Przecież to są słowa prokurator!
- 21 0
-
2022-02-16 15:54
Profesor
Mistrz/Mistrzyni dezinformacji z Ciebie!
- 8 0
-
2022-02-16 15:52
nie chciała powiedzieć udzielająca informacji pani prokurator a nie poszkodowana, prokurator może nie udzielać takich informacji dla dobra śledztwa, czytajmy ze zrozumieniem
- 27 1
-
2022-02-16 15:45
Tylko pobicie póki nie zostanie zgłoszone przez ofiarę nie jest przestępstwem (1)
- 5 15
-
2022-02-16 16:19
pobicie jest przestępstwem zawsze
ale z urzędu ściganym dopiero gdy obrażenia są powyżej 7 dni
- 22 0
-
2022-02-16 15:44
(1)
Ale inteligent!
- 19 0
-
2022-02-16 15:49
On tak, ale Ty już nie jesteś inteligent....
Nie wiem czy z zazdrości czy z własnej niewiedzy czy z innych motywów- 0 16
-
2022-02-16 15:44
ale chrzanisz, wracaj do gimnazjum
po pierwsze to nie ona tylko prokurator a po drugie to masz prawo odmówić zeznań jeśli sprawa dotyczy ciebie
- 51 0
-
2022-02-16 15:34
Czy wiadomo gdzie pracuje (1)
Ta kobieta? Może to mieć dość istotny wpływ na całą sprawę!
- 6 23
-
2022-02-16 15:39
Myślałeś kiedyś o pracy w Policji? Kariera czeka na takich asów dedukcji jak ty.
- 49 2
-
2022-02-16 15:31
a skąd takie przypuszczenia może oprawcą był jej mąż , partner który ją szantażował.,że jak wyda to ją zabije. (1)
- 11 24
-
2022-02-20 20:27
Bzdury
Jak to czytam aż mi ręce opadają, przestańcie spekulować jak nie znacie sytuacji ani ofiary
- 3 0
-
2022-02-16 15:29
(6)
To prokurator nie chciała tego powiedzieć, a nie poszkodowana ułomny lemmingu.
- 246 4
-
2022-02-16 16:11
(4)
Jest to tak napisane jako nowy wątek, bezosobowo, że można to na dwa sposoby zrozumieć
- 4 47
-
2022-02-16 17:18
Nie martw sie, i tak wiekszosc malp nie umie nawet czytac. (2)
- 23 1
-
2022-02-16 17:52
Ale na PO głosują... (1)
- 13 34
-
2022-02-17 09:56
na po, pis, razem
ogólnie na tych którzy mówią że "nikt wam tyle nie da co my obiecamy"
- 7 0
-
2022-02-16 16:42
Jeśli czytasz ze zrozumieniem, to nie.
- 54 2
-
2022-02-16 16:03
ta prokurator nie chciała też zbyt dużo mówić o sprawie Zdzisława Antoniego...
...ale nadchodzi czas Wielkiej Spowiedzi...
- 11 15
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.