• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk?

km
8 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Gdy powstawał ten artykuł, w plebiscycie prowadziła "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście". Gdy powstawał ten artykuł, w plebiscycie prowadziła "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście".

Który z gdańskich produktów turystycznych najlepiej przysłużył się miastu? Bitwa Morska, "Love tour" czy może "Gdański szlak bursztynowy"? Wszystkie są w gronie ośmiu produktów, które walczą w plebiscycie na najlepszy "Gdański Produkt Turystyczny 2012". Internauci na swojego faworyta mogą głosować do 18 lutego.



Która z propozycji jest najbardziej atrakcyjna?

Czwarta edycja konkursu na "Gdański produkt turystyczny" ruszyła pełną parą. Siedmioosobowa kapituła właśnie oceniła i zakwalifikowała zgłoszenia ofert startujących w plebiscycie, a teraz swoje głosy mogą oddawać internauci.

- W ubiegłym roku zwycięzca konkursu na Gdański Produkt Turystyczny nie został wyłoniony, przede wszystkim wynikało to z mniejszej kreatywności otrzymanych ofert. W porównaniu z rokiem bieżącym IV edycja konkursu zaprezentowała wiele ciekawych propozycji produktów turystycznych - wyjaśnia Izabela Koch z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

W trwającym już głosowaniu prowadzi "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście", czyli inscenizacja historyczna bitwy morskiej przy twierdzy, w której w minionym roku wzięło udział 100 rekonstruktorów z całego kraju i dwa galeony.

Bitwa rywalizuje m.in. z projektem "Rozkoszuj się miłością w Gdańsku", czyli ofertą skierowaną do par chcących spędzić weekend we dwoje w Gdańsku. Podczas przejażdżki dorożką po Starym i Głównym Mieście oraz lotu balonem poznają zabytki miasta.

Jest też oferta "Szlakiem bursztynu", czyli trzydniowy pobyt w Gdańsku, który obejmuje m.in. spacer z przewodnikiem, bursztynowy seans filmowy, voucher na bursztynową herbatę. Z kolei "Sobieszewska wyspa skarbów" to jednodniowa wycieczka, podczas której poznaje się walory przyrodnicze tego miejsca. "Love tour" to 1,5-godzinna wycieczka, podczas której odwiedza się 15 miejsc związanych z wydarzeniami miłosnymi.

Głosować i resztę ofert można poznać do 18 lutego na stronie GOT. Ogłoszenie wyników nastąpi 24 lutego. Produkt, który uzyska największe uznanie internautów otrzyma tytuł "Gdański Produkt Turystyczny 2012 - nagroda internautów", którym będzie mógł się posługiwać do 31 stycznia 2013. Dodatkową nagrodą będzie kampania promocyjna
km

Miejsca

Opinie (145) 10 zablokowanych

  • w sumie to niezłą kupę:)

    • 2 0

  • brak w ankiecie

    Gdańsk nie oferuje nic turystom.
    oraz
    Nie mam pojęcia co Gdańsk oferuje (brak reklamowania się)

    • 1 0

  • :)

    Pomysły na ciekawe pomysły władzom naszego miasta się skończyły ;)

    • 0 0

  • Opcji jest wiele ! (1)

    1. Światowej klasy lotnisko i jeszcze lepszy dojazd z niego
    2. Jedna czesc starego miasta w której malo się dzieje
    3. Wiele sklepów które znajdziesz w calej Europie
    4. Płatne kible
    5. Drogie hotele i knajpy
    6. Wyrywanie torebek turystkom
    7. Kradzież auta
    8. Chamstwo i mozliwosc dostania w leb
    9. Mozliwosc przykrycia banerem wszystkiego co nam się nie podoba

    • 2 0

    • aha!

      10. Pelno kosciolow i jeden z nich ma nawet wierze widokowa !

      • 0 0

  • To też!

    Śmierdząca spalarnia odpadów niebezpiecznych w Porcie Północnym! Zasmradza całe Westerplatte ale urzędasy z ochrony środowiska nie znają jej adresu, biedacy. Jeżeli powstaną zapowiadane elektrownie na terenie portu to zasyfią całąplażę na Stogach i Brzeźnie. Nie należy zapomnieć o sygnałach z RTG ( dźwigów do kontenerów na kołach) umilających wypoczynek plażowiczom. Już po 15 minutach pęka głowa. Najlepsza plaża w Gdańsku jest konsekwentnie niszczona .Dodać należy slalomy quadów pomiędzy kocami których straż miejska nie chce zauważyć. No i sama straż miejska dokuczająca komu się tylko da zwłaszcza podczas Jarmarku i Mozartiany. Wtedy jakoś potrafią nie spać o 22. Oni jada na akcję reperowania budżetu miasta na bocznych uliczkach wokół parku w Oliwie. Faktycznie, szczytny cel! Grabież w majestacie "prawa".

    • 1 0

  • FALOWIEC NA OBROŃCÓW WYBRZEŻA

    • 1 0

  • Zdecydowanie bitwa o Wisłoujście

    • 0 0

  • Brudne dziurawe miasto Gdańsk oferuję turystom ...

    Wiele do życzenia .......... zaniedbane miasto okrutnie z szalejącym gangiem przewodników po starówce. W Gdańsku możesz ostro przepłacić za bursztynek.
    W Gdańsku rozwalisz zawieszenie w swoim aucie. Z Gdańska wyjedziesz zawsze szarym od brudu samochodem. GDAŃSK>>>> Nie dopłyniesz słabo dojedziesz i ledwo dolecisz o PKP nie wspominając.Może zmarnowanych możliwości .A promocja miasta żenująca wręcz na świecie.
    Stolica światowa śolidarności i bursztynu mające ponad tysiąc letnie tradycje zbydyniało na maksa już nam Gdańszczanom ............

    • 2 0

  • Tu nie ma na co głosować:(((

    Żaden z tych "produktów" nie stanowi atrakcji turystycznej :(( Wybitną atrakcją jest sama Twierdza Wisłoujście, Muzeum Bursztynu, ale propozycje typu: Love tour..., Kulinarna wycieczka..., Rozkoszuj się miłością - są śmieszne i niczego atrakcyjnego nie proponują. To puste hasła, one nic nie znaczą.

    • 1 0

  • Miasto Gdańsk wszystkie lokale wynajęło bankom ( dla miasta liczy się tylko kasa i nic poza tym) (1)

    Poza bursztynnikami - nikogo nie stać na wynajem lokalu w strefie "Starówki" . Nie mamy sklepów z upominkami , w których można kupić regionalne pamiątki - choćby kaszubskie . Mamy w zamian kilkadziesiąt lokali zajętych przez banki . Ulica Rajska i okolice to ul. Bankowa :((((((( Smutne i zaniedbane miasto.

    • 2 1

    • Jakieś pamiątki kaszubskie są sprzedawane między kościołem mariackim a ulicą Św. Ducha i to od długich lat

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane