- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (277 opinii)
- 2 Dostał 5 mandatów naraz (71 opinii)
- 3 Były senator PiS trafił do więzienia (334 opinie)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (208 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (52 opinie)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Czarny Dwór po remoncie, ale wyboje zostały
Przejazd ul. Czarny Dwór. Film czytelnika.
Jest problem z wyremontowaną jesienią zeszłego roku nawierzchnią ul. Czarny Dwór. Pojawiły się tam wyboje, które utrudniały poruszanie się tą ulicą jeszcze przed remontem. ZDiZ zapowiedział zbadanie tej sprawy.
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Jak przekonuje nasz czytelnik, przedsięwzięcie nie do końca się udało. - Stan drogi pogorszył się w bardzo krótkim czasie. Po wjechaniu na wyboje w pierwszej chwili wydawało mi się, że z opony w moim samochodzie uciekło powietrze. Stan nowej nawierzchni po remoncie jest co najmniej niezadowalający - opowiada nam czytelnik, pan Tomasz.
Chodzi o to, że pojawiły się tam poprzeczne ugięcia odczuwalne szczególnie jadąc w kierunku al. Hallera. Odkształcenia na nowej nawierzchni powstały dokładnie w tych samych miejscach, gdzie przed remontem występowały poprzeczne spękania w starej jezdni. Jest ich kilka w odstępie pięciu metrów.
O sprawę zapytaliśmy władze gdańskiego ZDiZ. - Przedsięwzięcie polegało na dobudowaniu jednego pasa ruchu od podstaw. Pozostała część nawierzchni została wzmocniona - przypomina Mieczysław Kotłowski, dyrektor ZDiZ. - By podjąć jakieś dalsze działania w tej sprawie najpierw zweryfikujemy sygnał czytelnika - dodaje.
Przypomnijmy, że rozbudowa ul. Czarnego Dworu została zlecona w celu likwidacji potencjalnego "wąskiego gardła" po otwarciu tunelu pod Martwą Wisłą. Ulica stałaby się niewydolna komunikacyjnie ze względu na gwałtowne zwiększenie się potoku samochodów na tej relacji.
Miejsca
Opinie (88) 3 zablokowane
-
2013-01-28 08:10
Cena Czyni Cuda
za marny 1mln sie lepiej nie dało,a te wyboje to efekt falowania Bałtyku i z naturą się nie wygra.
- 10 1
-
2013-01-28 08:17
mnie to wcale nie dziwi w krolestwie Adamowicza i jego ferajny nie takie klocki widzialem...
- 11 3
-
2013-01-28 08:19
WODA SIĘ DOSTAŁA POD ASFALT I NASTĄPIŁY WYBRZUSZENIA
jak będzie odwilż, to sie wyrówna, ale spękania pozostaną. A za rok dwa będą wykroty i kratery. NORMA POLSKA REMONTOWA
- 18 1
-
2013-01-28 08:21
jeżeli ktoś tamtędy jeździ to wie, że te "poprzeczne ugięcia" to dylatacje
po prostu ta droga - robiona w latach 80-tych była wykonywana technologią styków, a obecny remont polegał nie na usunieciu dylatacji, tylko jej wzmocnieniu.
Wniosek: nierówności wyczuwalne, ale nie powodujace jej degradacji- 3 7
-
2013-01-28 08:23
Kliniczna tez dziury (2)
Wezel Kliniczna tez dxiurawy ze wszystkich stron wjazdu na wiadukt
- 11 1
-
2013-01-28 09:26
...
przecież remontowany był wiadukt, a nie wjazdy i zjazdy z niego. Po co robić wszystko od razu. Za 3 lata zamkną cały wiadukt i będą remontować resztę :D
- 2 0
-
2013-01-28 22:25
Dziury to pikuś ale łączenia konstrukcji i dylatacje!
Niestety po remoncie problemy wiaduktów na klinicznej pozostały czyli różnice między poszczególnymi sekcjami wiaduktów poza tym nawierzchnia asfaltowa w paru miejscach się wybrzuszyła na prawym pasie jadąc z nowego portu w kierunku gdańska. Jakość robót i odbiory techniczne to masakra w naszym państwie!
- 0 0
-
2013-01-28 08:37
To ona była remontowana? (1)
- 4 1
-
2013-01-28 08:53
nie, był kasowany za remont
- 2 0
-
2013-01-28 09:11
Wielki remont kawałka drogi, a dalej kratery, że koła urywa.
- 1 1
-
2013-01-28 09:14
Może są wyboje, ale rów wygląda dobrze, a i namalowane linie są OK
- 3 2
-
2013-01-28 09:18
To nie są wyboje (1)
tylko tajni leżący policjanci.
- 4 1
-
2013-01-28 11:55
otóż to
a opinie na temat fuszeki to zwykłe malkontenctwo
- 0 0
-
2013-01-28 09:26
nadzór
Najbardziej winny jest inwestor, który nie ma fachowców którzy powinny prowadzić nadzór na każdym etapie budowy. Wykonawca wiedząc o tym może sobie pozwolić na oszczędne budowanie drogi. Przy odbiorze nikt nie jest w stanie wyłapać fuszerki i błędów. Wychodzą one w trakcie eksploatacji. BRAK NADZORU INWESTYCYJNEGO
- 11 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.