• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Czeka nas tydzień korków na obwodnicy

rb
2 listopada 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 
Okresowe prace konserwacyjne na czterech wiaduktach nad, i w ciągu obwodnicy  sprawią, że kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami w ruchu. Okresowe prace konserwacyjne na czterech wiaduktach nad, i w ciągu obwodnicy  sprawią, że kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami w ruchu.

Czeka nas tydzień poważnych utrudnień na Obwodnicy: we wtorek rano drogowcy ruszają z remontami konserwacyjnymi wiaduktów nad tą trasą.



Co będą robić drogowcy? Przede wszystkim prace związane z konserwacją tzw. dylatacji, a więc charakterystycznych szczelin w konstrukcjach m.in. wiaduktów, które sprawiają, że konstrukcja pracuje (np. ugina się, rozszerza) a nie pęka.

Robotnicy zajmą wiadukt nad obwodnicą w Kowalach, wiadukt nad torami kolejowymi w Wielkim Kacku, wiadukt nad drogą leśną między Demptowem i Chwarznem i wiadukt nad obwodnicą w Juszkowie.

- W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych harmonogram prac może ulec zmianie - zastrzega Piotr Michalski, rzecznik gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Jeśli jednak pogoda nie pokrzyżuje planów drogowcom, remonty zakończą się 10 listopada.

Gdzie spotkasz drogowców?

3 i 5 listopada - wiadukt w ciągu drogi wojewódzkiej nr 221 na węźle Kowale (km 340+252), ruch będzie się odbywał połową jezdni

3-6 listopada - S6 Obwodnica Trójmiasta wiadukt nad torami kolejowymi w Gdyni Wielkim Kacku (km 321+560), jezdnia w stronę Szczecina zwężona do jednego pasa ruchu

7-10 listopada - wiadukt nad drogą leśną między Demptowem i Chwarznem (km 315+555), jezdnia w stronę Łodzi zwężona do jednego pasa ruchu

7 i 9 listopada - wiadukt nad Obwodnicą Trójmiasta w ciągu drogi gminnej w Juszkowie
rb

Opinie (110) 8 zablokowanych

  • Jak dobrze wytrenowane małpki

    Dziwi mnie te zadowolenie gawiedzie że coś się robi . Widać jak wszyscy tu są dobrze wytrenowani . Żaden nie wspomni o tym że obwodnica była bardzo niedawno remontowana i zapewniano nas że następne prace to ho ho za kilkanaście lat . Po prostu jak zwykle - zwykłe nieróbstwo i niechlujstwo budowlanych . Nikt się nie zastanawia nad tym dlczego się tak dzieje , kto odbierał prace - tylko zadowoleni jak te barany ( naprawdę przeprusazm tu zwierzę ta za to porównanie ) będą stali w korkach . Żadnemu nie przyjdzie do głowy dlaczego tych prac nie wykonuje się na trzy zmiany - tak powiedzą jak zwykle że będą trzy zmiany - na trzeciej pracuje stróż . Póki będziemy na wszystko się zgadzali to tak będzie i nic się nie zmieni .

    • 2 0

  • Do redakcji

    Może szanowni redaktorzy z Bożewj łaski jak tu widać choć raz zamiast służyć za panel ogłoszeniuowy zapytali się:
    1.Dlaczego w tak krótkim czasie po generalnym remoncie trzeba przeprowadzać już naprawę jezdni.?
    2. Kto za to płaci ?
    3. Czy będzie się to robić naprawdę na trzy zmiany jak praktykuje się to w innych krajach ( co często tak lubię cytować redaktorzy ) , a jeśli nie to dlaczego ?

    • 3 0

  • przeciesz to już było (1)

    Szczeliny dylatacyjne na wiadukcie w Kacku na jezdni w stronę Szczecina były robione we wrześniu. I teraz jeszcze raz? Masakra!

    • 5 0

    • Też się zastanawiam. Położyli na łączeniach ładny asfalt, a teraz pewnie się okazało, że spaprali sprawę i muszą zrywac, a płacimy za to my kierowcy naszym cennym czasem.

      • 0 0

  • dziś w Kowalach nic się nie działo ok. 8 .........cisza i spokój ........

    dopiero nie tak dawno cos tam własnie robili to czemu znów jakiś remot ??????????

    • 1 0

  • (2)

    Jak aktualnie wygląda dróżka w stronę Gdyni przez te remonty mostów może ktoś napisze?

    z góry dziękuję

    • 0 0

    • rzadko kiedy

      korzystam z internetu podczas prowadzenia samochodu. i w tym przypadku nie jest inaczej:P

      włacz se radio gdańsk!

      • 0 0

    • Masakra

      Teraz jest ogromny korek w kierunku Gdyni. Koniec korka na wysokości zjazdu na Owczarnię

      • 0 1

  • róbcie w nocy mondzioły

    przecieź obwodn ica jest poza terenem zabudowanym!

    • 1 0

  • za tego króla NIC NOWEGO.................

    Tylko plany , chore marzenia nie do spełnienia , kolesiostwo , bałagan który sprzyja kombinacjom, czyli kloaka lub szambo jak kto woli .....
    Adamowicz nie musisz zdejmować czapki - przejadłeś się odejdż.

    • 0 0

  • (1)

    dziś wracając z pracy na obwodowej spotkałem właśie w/w ekipę "remontowo - konserwacyjną", ekipa w zabójczym składzie 2 osób (słownie dwa), rozgrzebywała asfalcik dokładnie w tym samym miejscu (wiadukt nad torami kolejowymi na wysokości Karwin) jaki był "konserwowany" ponad miesiąc temu

    w sumie to nie ma co się dziwić - chłopaki mają przynajmniej robotę, ludziska paliwko wypalą, i jakoś ta gospodarka się kręci, każdy jest czymś zajęty

    • 4 0

    • dodam iż stan zaawansowania tych ciężkich prac wskazywał na niedawno zaczętą robotę - gdzie ta poranna pora kiedy miało się owo zamieszanie zacząć ???!!

      • 4 0

  • chyba

    ROK korków;)))

    • 0 0

  • prace nocne (1)

    A Wy panowie, którzy tak piszecie o pracach nocnych, chcielibyście pracować w nocy przy minusowej temperaturze? Tak sie wymądrzacie a nawet nie wiecie na czym zapewne polega tak konserwacja. Umysł w godzinach nocnych nie pracuje tak jak za dnia, a poza tym podczas tych prac trzeba też uważać na przejeżdżajace samochody. I jeszcze jedno, ja z tymi konserwacjami nie mam nic wspólnego, jestem z całkiem innej branży.

    • 1 2

    • umysł pracuje?

      a nad czym on ma pracować jak tam się dziury kitem zalepia. zimno, no cóz, w dzień tez są minusowe temperatury. w korzuszek i do roboty. uważac na samochody?!!! wystarczy DOBRZE oznakowac roboty (migające światła, pachołki, barierki tymczasowe) i nie ma żadnego zagrożenia.

      tu chodzi po prostu o dodatkowe wydatki, które na zachodzie są normą, a w polsce ciągle metoda na głupia oszczędność.

      przeciez w nocy trzeba płacić więcej...

      zaścianek, ciemnota, itp, itd

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane