- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (375 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (208 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (111 opinii)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (50 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (254 opinie)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (361 opinii)
Za nami debata gospodarcza kandydatów na prezydenta Gdańska
Poświęcona tematom gospodarczym debata kandydatów na prezydenta Gdańska odbyła się we wtorek, 26 marca, o godz. 16, na Uniwersytecie WSB Merito przy al. Grunwaldzkiej 238A. Zaproszenia wysłano do wszystkich kandydatów. Spotkanie poprowadził dr Jarosław Och, politolog z Uniwersytetu Gdańskiego.
Poniżej zapis wideo wtorkowej debaty
Nie widzisz filmu? Kliknij w ten link
Wybory samorządowe w Trójmieście 2024 - sylwetki kandydatów, programy, zasady głosowania
Organizator spotkania, biznesowa organizacja Pracodawcy Pomorza, zaprosił do udziału w spotkaniu wszystkich kandydatów, ubiegających się o stanowisko prezydenta Gdańska. Są to:
Mariusz Andrzejczak (KWW Mariusz Andrzejczak Dla Gdańska)
Aleksandra Dulkiewicz (Koalicja Obywatelska i KWW Wszystko Dla Gdańska)
Andrzej Pecka (KWW Wspólna Droga)
Tomasz Rakowski (Prawo i Sprawiedliwość)
Adam Szczepański (KWW Społeczny Gdańsk)
Artur Szostak (KWW Kocham Gdańsk - Kandydaci Niezależni)
Michał Urbaniak (KWW Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza)
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-03-27 00:59
Czy któryś coś wspomniał o FIT55? (2)
Już niedługo czekają nas wszystkich wielkie Eco zmiany, a co za tym idzie wielkie koszty. Czy któryś z szacownych kandydatów podjął problem rosnących kosztów utrzymania nieruchomości i mieszkań, a co za tym idzie inwestycje w gdańska energetyk ę, żeby mieszkańcom żyło się taniej???
- 30 1
-
2024-03-27 09:05
Odp
Kandydaci odpowiadali nanpytania przygotowane przez organizatorów. Nie można mieć pretensji do nich.
- 1 0
-
2024-03-27 08:39
Niedługo UE się rozpadnie w obecnej formie
bo są tam równo odklejeni goście, którzy nigdy w życiu nie przepracowali dnia na wolnym rynku
- 7 1
-
2024-03-27 17:46
Tranzyt pod oknami mieszkańców osiedla w Nowym Porcie do portu i na budowę osiedli sąsiedniej dzielnicy!
A co z nową ul. Wyzwolenia?Kiedy wreszcie?
- 1 0
-
2024-03-27 11:45
Oj panie Szostak, brak podstawowej wiedzy a się pan wypowiada... (4)
Tylko 1 przystanek PKM Południe za 12 lat? - skąd pan bierze takie bzdury panie Szostak?
Chce pan zostać prezydentem miasta, a nie wie Pan, że powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ma ruszyć budowa odcinka od Oruni do Kowal z 6 nowymi przystankami?
Już 2 lata temu były konsultacje społeczne, w których wzięły udziałTylko 1 przystanek PKM Południe za 12 lat? - skąd pan bierze takie bzdury panie Szostak?
Chce pan zostać prezydentem miasta, a nie wie Pan, że powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ma ruszyć budowa odcinka od Oruni do Kowal z 6 nowymi przystankami?
Już 2 lata temu były konsultacje społeczne, w których wzięły udział tysiące mieszkańców, a lokalne media (w tym portal Trójmiasto) poświeciły temu dziesiątki artykułów.
Wszyscy o tym wiedzą tylko pan jeden jakiś taki niedoinformowany... ;)- 4 6
-
2024-03-29 19:00
Zdziwieni?
Tyle lat trwa bajka o PKM Południe, że realizacja projektu do Kowale nie jest już na czasie. Potrzeba PKM od Kowal także do Żukowa, a najlepiej także do Pruszcza.
- 1 0
-
2024-03-27 15:13
"powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ..."
Bez finansowania, kolejne papiery do szuflady...
Jak wiele innych.
Zajmijcie się tunelem pod Motława i "małą południową"... "Mała" jest częścią "planowanego" kolejowego rozwiązania PKM, tak skutecznie zabagnionego sprzedażą rezerw przez Adamowicza.
Z prostych powodów, koszt przekracza możliwości samorządu miasta iBez finansowania, kolejne papiery do szuflady...
Jak wiele innych.
Zajmijcie się tunelem pod Motława i "małą południową"... "Mała" jest częścią "planowanego" kolejowego rozwiązania PKM, tak skutecznie zabagnionego sprzedażą rezerw przez Adamowicza.
Z prostych powodów, koszt przekracza możliwości samorządu miasta i województwa a na konsensus jakie stworzyli dla swoich interesów górale, w Pomorskim nie ma szans. Więc na korupcję polityczną jak z okresu "karnawału Euro" nie ma co liczyć, bo w PO też są baronowie i są oni silniejsi. Ale nie tak silni jak onegdaj i chętnych do tego tortu jest obecnie więcej... Z czego znaczna część żyjąca w odrealnieniu "epoki postindustrialnej"...- 0 1
-
2024-03-27 12:40
Niestety pierwszy etap tylko do Śiętorzyskiej (1)
Czyli przez 5 lat planowania i 5 budowy poestanie tylko jedna stacja na południu. Tam gdzie już jest tramwaj
Dalszy etap to niewiadoma- 3 1
-
2024-03-29 13:35
to nie jest prawda - albo będzie do Zakoniczyna (Kowale) albo wcale
to jest jeden etap
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.