- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (262 opinie)
- 2 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (188 opinii)
- 3 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (317 opinii)
- 4 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (912 opinii)
- 5 Gdańsk i andrzejrysuje uczą kultury (173 opinie)
- 6 50 lat pracuje w jednym zakładzie (256 opinii)
Dłuższy i droższy remont ul. Chłopskiej
Do końca listopada potrwa przebudowa ul. Chłopskiej na Przymorzu. Podczas modernizacji odcinka między Piastowską a Pomorską okazało się, że trzeba dodatkowo wzmocnić konstrukcję jezdni. Remont będzie też droższy i wyniesie o 700 tys. zł więcej niż pierwotnie planowano.
Według najnowszych informacji przekazanych przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, utrudnienia związane z pracami drogowymi potrwają dodatkowe 6 tygodni i zakończą się dopiero z końcem listopada.
- Przedmiotem trwającej obecnie modernizacji ul. Chłopskiej jest poprawa stanu nawierzchni ulicy na odcinku od ul. Pomorskiej do ul. Piastowskiej. W czasie realizacji robót, po sfrezowaniu warstw asfaltu, stwierdzono, że naprawy wymaga również podbudowa drogi. Z uwagi na konieczność wykonania dodatkowego zakresu, prace na terenie budowy wydłużyły się. Zgodnie z umową termin zakończenia zadania planowany był na koniec października, jednakże, z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych, termin ten został przełożony na koniec listopada - wyjaśnia Agnieszka Zakrzacka z DRMG.
![Przebudowa Chłopskiej będzie kosztować ok. 4 mln zł, a nie jak pierwotnie planowano 3,2 mln.](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/1920/750x0/1920487-Przebudowa-Chlopskiej-bedzie-kosztowac-ok-4-mln-zl-a-nie-jak-pierwotnie.webp)
![Przebudowa Chłopskiej będzie kosztować ok. 4 mln zł, a nie jak pierwotnie planowano 3,2 mln.](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/1920/750x0/1920487-Przebudowa-Chlopskiej-bedzie-kosztowac-ok-4-mln-zl-a-nie-jak-pierwotnie.webp)
Zakres inwestycji obejmuje też budowę przejazdu przez skrzyżowanie Chłopskiej z Pomorską, poprzez zaprojektowanie nowego odcinka ścieżki rowerowej, a także wykonanie dodatkowej sygnalizacji świetlnej, uzupełnienie oświetlenia parkowego, wykonanie oznakowania drogowego, montaż podpórek i zagospodarowanie zieleni.
Pierwotnie spółka Kruszywo z miejscowości Linia miała otrzymać za realizację umowy 3,2 mln zł. Większy zakres prac podrożył jednak inwestycję o ok. 700 tys. zł, przez co koszt wzrósł do niemal 4 mln zł.
Opinie (127) 7 zablokowanych
-
2017-10-18 08:51
Kpina
Za taką pracę to raczej należy tylko obniżyć zapłatę. Prace śię ślimaczyły!!! Teraz jak terminy gonią to coś się ruszyło! Brak chyba nadzoru Miasta!!!
- 11 3
-
2017-10-18 09:03
dwa słowa (1)
Trasa czerwona.
Droga biegnąca przez jedne z najgęściej zaludnionych części miasta stała się jedną z dwóch tras tranzytowych gdańsk-gdynia. Idiotyczny pomysł gomółkowskich planistów rozwijany jest przez władze "nowoczesnego" miasta, kierujące na te tereny coraz więcej pojazdów: Tunelem pod Wisłą, źle zaplanowanym wiaduktem przy galerii bałtyckiej i zmniejszeniem przepustowości ul grunwaldzkiej "mordorem" i nowymi skrzyżowaniami doń przyległymi. Miasto bredzi coś o zastępowaniu samochodów rowerami, wciska ludzi do nieefektywnej komunikacji i wydaje absurdalne zgody na zabudowę, a my mamy całować je w budyń za nieudolnie zorganizowany remont...- 9 3
-
2017-10-18 09:44
Dokładnie mam nadzieje ze po wyborach skonczy sie to cale rowerowe towarzystwo w magistracie. Drogi i rowery tak jestem za jak najbardziej ale w granicach rozsadku. Wszyscy podkreslaja ze nasze miasto sie rozwija, oczywiście mowic to przy kazdej sprzedazy gruntow pod nowe osiedla, ale jakos nikt juz nie mowi ze za rozwojem miasta powinna isc tez budowa drog. A nie kazac wszystkim jezdzic na rowerach czy tymi notorycznie psujacymi sie tramwajami. A ten kto dał zgode na budowe tego kołchozu biurowcow przy Olivi i Arkonskiej poiwnien beknac juz dawno, rozwiazaniem bylo wrzucic pare lewo skretow i światel niech murzyni stoja.
- 2 3
-
2017-10-18 09:09
Czy ktoś pamięta remont...
...drogi przy "Macro" na przeciwko rafinerii? Nie? A ta droga ma prawie 20lat, i śmigają po niej tiry i inne... Mimo iż jest zbudowana na żuławskich błotach... Wiecie gdzie tkwi sekret? Otóż tę drogę sfinansowało Macro, bo taka była umowa z gminą pruszcz. I pewnie ma dbać o jakość nawierzchni. Wyszło im pewnie, że najtaniej zbudować solidnie. Miasto ma pewnie inną koncepcję, koncepcję permanentnego remontu. Dzięki temu potrzeba jest administracyjna czapa i sporo dobrze płatnych miejsc pracy.
- 11 4
-
2017-10-18 09:15
ciekawe dlaczego (2)
obecni na tym forum specjaliści od drogownictwa nie wystartowali w przetargu?
- 5 8
-
2017-10-18 09:24
Bo miast na nich nie stać! ;)
- 3 3
-
2017-10-18 09:35
bo nie są znani
Ofertodawcom.
- 1 1
-
2017-10-18 09:25
Kpina
Taki kawałek robią tyle czasu. Pracuje jeden i co może zrobić ?
- 8 2
-
2017-10-18 09:29
Dalsza poprawa Chłopskiej
A drugi pas to kiedy zrobią??
- 2 1
-
2017-10-18 09:34
Mnie tam zastanawia co innego rozumiem ze jest przetarg i wygrywa firma i jest kosz inwestycji a co sie dzieje jesli nagle okauzje sie ze trzeba cos dodatkowo zrobic hmmm rozumiem ze wykonawca za ta dodatkowa rzecz moze sobie juz krzyknac cene z kosmosu?
- 6 1
-
2017-10-18 09:35
Kolejne zmarnowane pieniadze na blachosmrody! Miasto wydaje setki milionów na piratów drogowychzamiast obnizyc ceny biletów (2)
Komunikacji miejskiej !!
- 1 9
-
2017-10-18 09:46
Ot powiedział (1)
Podejrzewam że nie masz prawa jazdy ani umiejętności . Dlatego takie mądrości piszesz. Ja muszę sporo jeżdzić w różnych sprawach i nie tylko dla przyjemności tak więc mam inne zdanie niż Ty rowerzysto
- 3 0
-
2017-10-18 09:55
Dokładnie lobby rowerowe działa, podobno żyjemy w najbardziej demokratycznym miescie i dobra zamiana sie go nie ima. Tylko czemu kaza mi jezdzic rowerem? Powinienem miec prawo wyboru. Buduja drogi rowerowe a nowych drog juz nie za to 6mln na przekopanie jaru wilanowskiego zebys mogl sobie pod wilanowska rowerem przejechac sie znalazlo.
- 2 3
-
2017-10-18 09:39
Z chłopskiej powinien zniknąć... (2)
...jeden pas ruchu, lub jedna nitka powinna zostać ścieżką rowerową. Powinny zostać stworzone nowe przejścia dla pieszych. Oczywiście, na powierzchni. Jak wiemy dzięki portalowi trojmiasto.pl, takie działania poprawiają płynność ruchu i zmniejszają korki.
- 5 9
-
2017-10-18 09:58
Chłopska powinna być zamknięta zrobić jedna wielka Drogę rowerowa a obok tor saneczkowy zeby kazdy mogl sobie w czasie zimy zjechac. Dodatkowo tor na hipodrop dla konia zeby kazdy mogl sobie koniem przyjechac do sopotu.
- 2 0
-
2017-10-18 18:17
To jest sarkazm czy powaznie?
- 0 0
-
2017-10-18 09:42
Żart ? (1)
To jest jakiś żart remont 450 metrów ulicy trwać będzie 4 miesiące ?
BRAWOOOOOOOO 100 metrów miesięcznie.- 11 1
-
2017-10-18 10:22
Bo koparke maja jedna
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.