• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Do Europy z Gdańska

14 czerwca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Samoloty SAS-u latają z Rębiechowa do Kopenhagi i Oslo, a stamtąd na cały świat. Samoloty SAS-u latają z Rębiechowa do Kopenhagi i Oslo, a stamtąd na cały świat.

SAS rozpoczynał obecność w Polsce w 1957 roku jednym połączeniem z Warszawy do Kopenhagi. Obecnie oferuje bezpośrednie rejsy z Gdańska, Poznania i Warszawy do największego lotniska tranzytowego w Skandynawii jakim jest Kopenhaga, a także z Gdańska do Oslo.




Skandynawskie Linie Lotnicze SAS, które powstały w 1946 roku jako konsorcjum krajowych linii lotniczych Danii, Norwegii i Szwecji są jednym z założycieli sojuszu Star Alliance, międzynarodowej sieci transportu lotniczego.

Oferta SAS charakteryzuje się 3-klasowym serwisem oraz strukturą cen opartych na taryfach w jedną stronę. Pasażerowie zyskują w ten sposób możliwość wyboru dowolnej klasy serwisowej:

- Ekonomiczna dedykowana jest osobom poszukującym najtańszych biletów, podróżującym na przykład w celach turystycznych.
- Economy Extra łączy komfort Business z cenami zbliżonymi do klasy ekonomicznej. Pasażerom tak podróżującym linia oferuje wiele udogodnień jak np. bezpłatny posiłek, większe fotele niż w klasie ekonomicznej oraz elastyczne warunki taryf.
- Business zapewnia najlepszy serwis - uproszczone procedury odprawy biletowo-bagażowej, możliwość wstępu do poczekalni na lotniskach, zwiększony limit bagażu.

Pasażerowie często korzystający z linii SAS mają możliwość zapisania się do programu EuroBonus. Za każdy przelot otrzymują punkty, które następnie mogą być wykorzystane na bezpłatne bilety, pobyt w hotelu lub wynajem samochodu.

Szczególnie popularna wśród podróżnych jest oferta linii na trasach z Gdańska przez Kopenhagę do miast europejskich. Połączenia do Amsterdamu, Brukseli, Düsseldorfu, Hamburga, Londynu, Manchesteru i Zurychu są oferowane z krótkim czasem oczekiwania w Kopenhadze. Poranny wylot z Rębiechowa o godzinie 06.30 i ostatni powrót do Gdańska o godzinie 21.55 umożliwia dogodne rozplanowanie dnia w mieście docelowym.

Dzięki czterem połączeniom dziennie z Gdańska do Kopenhagi istnieje możliwość dopasowania godziny przelotu do planów wyjazdu w sposób, który umożliwi maksymalne wykorzystanie czasu na miejscu.

Ceny oferowane na trasach do Europy zaczynają się od 635 PLN, rezerwacje dostępne są na stronie przewoźnika www.flysas.pl oraz u autoryzowanych agentów IATA.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (32) 3 zablokowane

  • "Ceny oferowane na trasach do Europy zaczynają się od 635 PLN" (6)

    Bardzo drogo.

    • 21 4

    • w sumie to standardowo jak na tradycyjna linie..

      • 0 1

    • w sumie to standardowo jak na tradycyjna linie.. (2)

      przynajmniej nie odwoluja lotow bez podania przyczyny ;)

      • 6 0

      • (1)

        W zeszłym roku leciałem do Lubeki za dwieście z hakiem (w obie strony), z Rębiechowa. Zaś do Paryża, z Okęcia, za niecałe pięćset zeta.

        Ta cena z artykułu, według Ciebie, jest ceną niską?

        • 0 0

        • policz realne koszty

          kolego jezeli uwazasz ze linie sa w stanie wozic wszystkich na pokladzie za 50zl to wypadaloby sie pouczyc troche ekonomii...

          • 2 1

    • sas :) (1)

      wez poprawkę że to nie tanie linie lotnicze i polec sobie taką tanią linią i sasem a potem porównuj jakość podróży!

      • 3 1

      • A jaka to niby różnica w locie do np. Oslo?

        Latam często z CPH i ostatnio się faktycznie poprawiło, dają wodę i mikrosoczek :-)
        Do CPH to nawet i tego czasem nie serwują.
        Jak lot obsługuje Cimber Air tym malutkim samolotem to jest na pewno niższy komfort niż w airbusie wizzaira. SAS jak inne linie tradycyjne, ma plusa przy przesiadkach i ewentualnych problemach. Przy locie jednosegmentowym taki wizz może wypadać lepiej nie tylko cenowo od SAS.

        • 0 0

  • kurde dlaczego ja latam do malmo za 80 zł w dwie strony a do rzymu czy hiszpania nie moge poleciec za max 200 zł :/ ludzie whyy? ja chce jak najtaniej!

    • 6 1

  • sas samolot bombardier (2)

    2 awaryjne ladowania na skutek uszkodzonego podwozia jedno w kopenchadze drugie rejs do palangi skonczyl sie w wilnie przy asyscie strazy pozarnej bo samolot szorowla po pasie. odszkodowanie za crash landig 3500 euro plus bilet lotniczy w dowolne miejsce na swiecie tam i z powtotem, sa slabi a do tego samoloty sa w slabym stanie technicznym w szczegolnosci cimberair

    • 7 2

    • Dashe juz nie lataja (1)

      Kolego, jak bys nie wiedzial, to prawie wszystkie linie lotnicze juz dawno temu wycofaly Dashe (Bombardiery) ze swojej floty, tak wiec nie opowiadaj bajek i nie wjezdzaj na SAS-a.

      • 0 1

      • Ale nadal uzywane sa ATRy.

        Konstrukcja podobna do Bombardierow. I wlasnie jak lecialem z Nowego Jorku Lufthansa to potem we Frankfurcie trzeba bylo sie przesiasc na ATR-42 obslugiwany przez Eurolot wspolnie z Lufthansa aby leciec do Gdanska. Te dwusmiglowe samolociki nie wzbudzaja we mnie zaufania. Bo ATRy i Bombardiery bardzo sa trudne w obsludze kiedy lod zaczyna pokrywac skrzydla.

        • 0 0

  • ten artkuł to kicz, szajs (2)

    co to jest?
    drożyzna i badziewie
    tylko absolutny idiota zdecydowałby się na wybór tej linii!
    dobrze że nie oferują lotów via Spitzbergen!

    • 2 10

    • to jest

      ARTYKUL SPONSOROWANY

      • 0 0

    • :(

      badziewie to jest na pokładzie samolotów robotniczych typu wizzair. Na prawie każdym pokładzie napruci rodacy. Wolę dopłacić 400 złotych żeby się nie wstydzić.

      • 0 0

  • Wizzarem taniej!

    Wizzarem latajcie milosnicy tanich przelotow. Nikt nikogo nie zmusza do wyboru porzadnych lini

    • 7 1

  • fajne zdjęcie (1)

    • 9 1

    • Pierwszy rejs z OSL

      Jeśli się nie mylę, to jest to zdjęcie robione na naszym lotnisku, po pierwszym rejsie z OSL.
      Autorem tego zdjęcia jest Sebastian Elijasz.

      • 0 0

  • BRAWO GDAŃSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Oby więcej takich połączeń,tak się właśnie ułatwia życie ludziom.Oczywiście zaraz znajdą się malkontenci ze śledziowa i stwierdzą,że jest drogo i nikomu to niepotrzebne.....Ja jestem jak najbardziej ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 5 0

  • A któż to mógł latac za komuny do Kopenhagi? (1)

    j.w.

    • 1 1

    • np. Ci co z niej przylecieli?

      • 0 0

  • Chemtrails - kto rozpyla substancje chemiczne nad Gdańskiem? (4)

    Pytanie skierowane do lotników: Czy specjalnie rozpylacie szkodliwe substancje nad Gdańskiem? Czy to jest zalecenie WHO czy NATO ? Mam zbiór zdjęć , na których widać smugi na niebie krzyżujące się i przez długi (ponad godzinę) czas wiszą nad miastem. Nie są to smugi kompensacyjne , które szybko znikają i nie rozprzestrzeniają się tak bardzo.Aż strach spytać, czy to przeciwko populacji ludzkiej?

    • 6 0

    • Tak to tzw. gaz cz-u90 (3)

      Jego działanie ma na celu szybsze zmiejszenie populacji na danym obszarze. Generalnie zgony powodowane są najczęściej przez nowotwory, ale główny cel rozpylanej substancji to masowa bezpłodność. Nie działa natychmiast, ale osobnikom zatrutym gazem coraz trudniej o potomka, tzn. 1 dziecko max - przy dobrym genotypie.

      • 3 0

      • dodatkowo (1)

        dodatkowo gaz ten ma znane właściwości polegające na wywoływanie u osób spryskanych lęków i paranoji, zwłaszcza związanej z gazami i lataniem, oraz gwałtowne zainteresowanie teoriami spiskowymi

        • 1 0

        • Drogi ASD

          lepiej zglos sie sam do psychiatry. Tylko nikomu o tym nie mow.

          • 0 0

      • Oni szukaja bardziej skutecznych metod

        aby powstrzymac stale powiekszajaca sie ilosc kanadyjskich gesi. Te ptaki to prawdziwa zmora dla pilotow samolotow pasazerskich.

        • 0 0

  • Oo (2)

    W taryfie ekonomicznej w domestic flight podają kawe i herbate bezplatnie, a na international flight juz trzeba płacić. Chyba powinno byc na odwrót ????

    Poza tym ten lot bezpośredni z Oslo do Gdańska jest trochę za wcześnie i nie codziennie z tego względu często zdarza mi się jechać do Sandefjord i korzystać z wizzara, za którym nie przepadam.

    Generalnie fajnie, że lataja od nas :)

    • 1 0

    • o właśnie sprawdziłem i jest troszeczkę pozniej :)

      • 0 0

    • sas

      sas jest mega, na domestic masz posilek platny, tylko napoj jest free, a international masz w zaleznosci od dlugosci lotu 2 posilki, lub jeden, ja w 12h locie mialem 2 i co chwila to umyc raczki, to napoj, to buleczka. standard jest mega wysoki, czysto porzadnie i na czas. eurobonus tez b. korzystny

      • 1 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane