- 1 Zamkną przystanek SKM na pół roku (77 opinii)
- 2 Ruszył rozruch spalarni na Szadółkach (156 opinii)
- 3 Nawałnica wycięła spory kawałek lasu (163 opinie)
- 4 Nowe życie dawnej szkoły w Brzeźnie (75 opinii)
- 5 Szukają świadków... zderzenia rowerzystów (267 opinii)
- 6 Gwałtowna ulewa nad Trójmiastem (326 opinii)
Dostał mandat przez błąd banku
Pan Mariusz opłacił parkowanie i poszedł załatwiać swoje sprawy. Okazało się jednak, że jego płatność blikiem nie została prawidłowo zaksięgowana. Zwrot pieniędzy dostał po kilku dniach, a teraz windykowany jest z opłaty dodatkowej nałożonej przez kontrolera strefy płatnego parkowania w Gdyni.
Gdy wrócił, zobaczył za wycieraczką mandat za... nieopłacone parkowanie.
- Niestety nie wziąłem ze sobą potwierdzenia papierowego, bo po co marnować papier? Ale napisałem odwołanie i wysłałem od razu - jako dowód - potwierdzenie bankowe, że zapłaciłem 10 zł - opowiada nasz czytelnik.
Odwołanie zostało jednak odrzucone. Sprawdzono bowiem parkomat i nie stwierdzono w nim żadnych usterek. Płatności są normalnie przyjmowane, niezależnie od ich formy.
BLIK nie przeszedł, parkujący miał się domyślić?
- Wtedy sprawdziłem konto bankowe i okazało się, że przyszedł zwrot na 10 zł. Tylko że dowiedziałem się o tym po fakcie. Wpłaciłem więc 10 zł na wskazane konto jeszcze raz i poinformowałem o tym urzędnika. Nie poczuwam się do żadnej winy - podkreśla pan Mariusz.
Urzędnicy się z tym jednak nie zgodzili. Zamiast tego wysłali kierowcy ostateczne wezwanie windykacyjne, wystawione przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni.
Oprócz opłaty dodatkowej są jeszcze koszty upomnienia w wysokości 16 zł. Wina - zdaniem urzędników - jest bezsporna:
- Kwota widniejąca na tym wymuszeniu nie jest wielka, ale chodzi o zasadę. Nie widzę żadnego powodu, abym musiał płacić za coś, co stało się całkowicie poza moją kontrolą. Jestem pewien, że jest więcej takich osób, które zostały pokrzywdzone w podobnej sytuacji - podkreśla gdynianin.
Miejsca
Opinie (247) ponad 20 zablokowanych
-
2022-10-12 20:46
Opinia wyróżniona
Tu jest Polska (20)
Nikt nikomu nie ufa, a napewno nie ufa urząd obywatelom! To jest błędne koło, takie coś w normalnym kraju Niemczech czy Danii było by odrazu machnięte ręką i anulowane na poziomie najniższego szczebla. A tak sprawa o 10zl oprze się o sąd być może pociągając koszty w dziesiątki tysięcy! Na koniec dowalając obywatelowi nakaz zapłaty mandatu z
Nikt nikomu nie ufa, a napewno nie ufa urząd obywatelom! To jest błędne koło, takie coś w normalnym kraju Niemczech czy Danii było by odrazu machnięte ręką i anulowane na poziomie najniższego szczebla. A tak sprawa o 10zl oprze się o sąd być może pociągając koszty w dziesiątki tysięcy! Na koniec dowalając obywatelowi nakaz zapłaty mandatu z odsetkami, nawet jeżeli nie było podstaw to i tak nie było dowodu pomimo podstaw do braku dowodu. Śmiech przez gorzkie łzy. Nie idziemy tym sposobem do cywilizacji tylko cofamy się do jaskini. Frustracja obywateli narasta. Jak ktoś kiedyś pęknie i z karabinem rozwali pół jakiegoś urzędu w ogóle mnie to nie zdziwi.
- 292 20
-
2022-10-13 12:42
Najpierw trzeba mieć karabin
Gdyby taki posiadali już ktoś by to zrobił ;(
- 0 0
-
2022-10-13 10:54
Mylisz się jeśli chodzi o Danię. Dostałem mandat za parkowanie stojąc w kolejce do parkomatu. Spóźniłem się o 30 sekund, odwołanie nic nie pomogło. Urzędnik machnął rączką i powiedział to late. Spóźniłeś się to płać. Koniec dyskusji i miłego dnia życzę!
- 0 2
-
2022-10-13 09:40
Nie
Mylisz się w Danii jest dokładnie tak samo
- 2 2
-
2022-10-13 06:29
Jeszcze parę lat obecnych rządów (2)
a będziemy mieli tutaj dziki wschód rodem z federacji ruskiej....
- 7 4
-
2022-10-13 08:14
Co to za bełkot,zasady parkowania określają samorządy, nie rząd ,a kto w trójmieście rządzi każdy wie.
- 2 4
-
2022-10-13 07:58
Krótka pamięć doskwiera,dobrze pamiętam poprzednie rządy,nigdy więcej.
- 3 4
-
2022-10-13 05:51
(2)
Bzdury gadasz, w Niemczech prawo to prawo a regulamin to regulamin, miał być bilet a go nie ma to jest opłata dodatkowa, ale zapewne dalej niż Kartuzy to nie pojechałeś więc nie powołuj się na inne kraje.
- 8 6
-
2022-10-13 14:00
Na wielu parkingach nie ma obowiązku pobierania biletu. To jest oszczędność materiałów i czasu (nie trzeba czekać na wydruk, nie trzeba wracać do samochodu, żeby położyć bilet na widoku).
- 0 1
-
2022-10-13 07:12
tak, kartuzy!,to dlaczego bank przelew po kilku dniach oddal, wspolny interes z operatorem?.
- 1 5
-
2022-10-12 23:20
Się nie zgodzę, urząd i rząd ufa obywatelom...ale nie swoim obywatelom
te wszystkie pobierające 500+ i inne świadczenia matki z krajU wiadomego..., siedzące w domku za granicą, te niepłacone podatki za działalność gospodarczą, wam by to nie przeszło, im owszem.
Ufa, ufa, aż nadto gorliwie.- 12 9
-
2022-10-12 22:27
Urząd? (2)
Masz jak wół napisane, że to wina banku.
- 10 4
-
2022-10-12 23:30
(1)
Jak wina banku, to bank powinien Czytelnikowi zrekompensować mandat.
- 7 1
-
2022-10-13 01:35
,,,czytelnikowi...
to chyba nawet jak by mi nie chciało nogi podnosić żeby mu kopa w du...pe zaserwować to,musiałby się bardziej postarać a to już graniczy z minimalnym poziomem ..intyligencji ,, a z tym może być krucho ;)
- 5 1
-
2022-10-12 22:18
Payback istnieje (6)
Gdyby taki sposób przeszedł, to kazdy mógłby płacić za parkomat, cofać transakcję i parkować za darmo.
- 6 24
-
2022-10-13 00:53
(1)
oczywisice oceniasz po sobie ... prawda ? nie kazdy jest oszustem jak ty.
- 11 1
-
2022-10-13 21:45
Nikt nie jest oszustem
Wałki to jest tak niski promil że nie warto się tym z punktu widzenia kosztów utrzyma kontroli zajmować. Zalety są same. Zaufanie i oszczędności na kontrolowaniu. W Polsce jednak lepiej generować złodzieji i ich z namaszczeniem łapać. Przynajmniej można o tym napisać. Poczytajcie sobie Norweskie gazety lokalne. Tam się tak nic nie dzieje że sprawa potknięcia się o schodek sklepu jest na 1 stronie.
- 0 0
-
2022-10-12 23:29
(3)
Bo w Polsce to są pijacy. A każdy pijak to złodziej.... Czasy się trochę jednak zmieniły
- 9 2
-
2022-10-12 23:38
W polsce (2)
Chyba w twierdzy PO
- 8 14
-
2022-10-13 00:54
nie , w karaju wpis du. (1)
- 12 7
-
2022-10-13 04:43
Wszyscy winni, nawet bank
Tylko nie peowczyk
- 6 9
-
2022-10-12 22:06
Opinia wyróżniona
Nadgorliwość urzędników (5)
Ja miałem też taki przypadek , napisałem odwołanie z uzasadnieniem ewidentnie wina leżała po stronie technicznej , a na pewno nie można mnie było oskarżyć o próbę oszustwa lub lenistwa . Dostałem od urzędnika mnóstwo rad co można było zrobić , a kara została podtrzymana . Ja prowadzę prywatny interes i jak bym się tak zachowywał jak ci ludzie ,
Ja miałem też taki przypadek , napisałem odwołanie z uzasadnieniem ewidentnie wina leżała po stronie technicznej , a na pewno nie można mnie było oskarżyć o próbę oszustwa lub lenistwa . Dostałem od urzędnika mnóstwo rad co można było zrobić , a kara została podtrzymana . Ja prowadzę prywatny interes i jak bym się tak zachowywał jak ci ludzie , którzy są w swojej ocenie Bogami i mogą człowiekowi dowalić , dawno bym splajtował . A inna sprawa czy oni się też tak zachowują po 16 ? wiem , że nie i nawet się uśmiechają :)))))
- 189 9
-
2022-10-13 09:53
to znaczy jak wyglądał, ale konkretnie, ten twój przypadek?
Bo artykuł niczego NIE wyjaśnia, to jest jakaś opinia osoby, która jedynie twierdzi, ze opłaciła parking a płatność została jej zwrócona po paru dniach.
Swoiste kuriozum i zastanawiam się dlaczego mnie nigdy nikt niczego nie zwraca po paru dniach od zakupów... a pewnie nie jestem jedyny...- 0 3
-
2022-10-13 07:59
A czego się spodziewać po urzędnikach
- 6 2
-
2022-10-12 22:46
Chyba niejaki qazq, którego opinia też jest wśród wybranych, jest tym urzędnikiem.
- 5 2
-
2022-10-12 22:27
Ale to wina banku, nie urzędników. (1)
- 7 11
-
2022-10-13 13:56
Tak to wina banku. Ale proces obsługi płatności za parking zatwierdził urzędnik...
- 0 0
-
2022-10-12 20:15
Opinia wyróżniona
Pan Mariusz pewnie kliknął i sobie poszedł (39)
Trzeba było zaczekać i przeczytać komunikat na parkomacie ze zapewne płatność się nie powiodła.
Najlepiej zaczekać na wydruk.
A tak to błąd tego Pana, no i niestety musi ponieść jego konsekwencje.
To jego obowiązkiem jest wnieść opłatę, to czy się to nie udało z winy jego czy banku zasadniczo jest bez znaczenia.
200zł nie majątek, a na przyszłość będzie nauczka.- 116 304
-
2023-03-20 20:08
Jak czytam, że 200zł to nie majątek, albo że bez znaczenia z czyjej winy jest to, że zapłaty nie udało się wnieść to trafia mnie szlag. Dla mnie jest to suma nie bez znaczenia. A to z czyjego powodu opłata nie została uiszczona to tak jak powiedzenie, że operacja się udała ale pacjent nie przeżył!!! Pacjentowi na pewno nie jest wszystko jedno!
- 0 0
-
2022-10-13 13:57
Płatność się powiodła, bo pieniądze zeszły z konta. Nie powiodło się przekazanie pieniędzy do odbiorcy.
- 2 0
-
2022-10-13 12:43
A wez Ty się dzbanie ciągnij
- 0 0
-
2022-10-13 12:07
za usługę należy zapłacić
Pretensje powinny być skierowane do banku lub firmy obsługującej płatność.
- 1 1
-
2022-10-13 11:03
więcej empatii i w mieście będzie żyło się lepiej. Urzędnicy niech uważają bo kłody rzucają pod nogi swoim wyborcom :)
- 2 0
-
2022-10-13 09:18
Wypisać ci listę rzeczy, które ty pewnie zrobiłeś?
- 0 0
-
2022-10-13 08:16
Jedyny błąd w Gdyni
Nazywa się Szczurek i Samorządność
- 5 3
-
2022-10-13 06:33
Nie przypuszczałem, że usłyszę ( przeczytam) tu głos rozsądku - brawo
- 0 1
-
2022-10-13 00:55
pamietaj
nie kazdy jest oszustem jak ty, nie masz pojecia co sie dzialo wec nei oceniaj
- 4 0
-
2022-10-12 23:46
skoro 200 nie majątek (7)
to daj ot tak komuś 2 stówki.
- 18 5
-
2022-10-13 09:27
Dlatego ma, że nie bawi się w socjalistę
- 0 0
-
2022-10-13 08:52
Ja daje
W niedzielę na tacę dla księdza co by mógł na nową furę uzbierać
- 5 3
-
2022-10-13 06:41
Daję. Co miesiąc innej instytucji harytatywnej. Ale to nie twój zakichany interes. (1)
- 1 5
-
2022-10-13 08:50
W następnym miesiącu zainwestuj w słownik ortograficzny. Albo podaj adres, przyślę ci.
- 6 0
-
2022-10-13 04:47
Kazdemu dam, nawet bezdomnemu (2)
Ale tuskowemu nigdy
- 6 16
-
2022-10-13 09:16
Mam podać numer konta? Nie nie jestem Tuskiem. (1)
- 3 0
-
2022-10-13 15:27
Nie nie jestem Tuskiem.
A sprawdził to kto...? :-)
- 0 1
-
2022-10-12 22:31
skoro dostał zwrot po paru dniach (7)
to jednak się powiodła...
- 28 1
-
2022-10-13 00:14
No własnie, to jest przecież dowód że pan Mariusz jest tu w istocie pokrzywdzony, bo jego wersja jest prawdziwa. (3)
- 11 3
-
2022-10-13 07:19
(2)
ale pokrzywdzony przez bank więc niech od banku się domaga rekompensaty. Jeżeli komuś coś sprzedasz czy wykonasz usługę, on ci niby zapłaci przelewem, ale jego bank da ciała i kasa do Ciebie nie dojdzie to od kogo będziesz domagał się kasy - banku czy klienta? komu naliczysz ewentualne odsetki za zwłokę - bankowi czy klientowi? ludzie, czas nauczyć się odpowiedzialności za swoje postępowanie
- 10 3
-
2022-10-13 13:50
Jednak to wina operatora parkingu i jego kooperantów (bank, operator BLIK, dostawcy internetu), że wdrożyli słabo przetestowany, wadliwy proces obsługi płatności.
- 2 0
-
2022-10-13 09:44
Urzędnicy
Dla obywateli? Niechaj się pofatygują do banku..
- 2 1
-
2022-10-12 23:38
(2)
Ja tak z miesiac temu zrobilam zakupy w necie. Kasa z konta zeszla. Do dzis nie mam zwrotu. A zamowienie anulowano... Z powodu braku platnosc. To co? Tez bym dostala mandat gdyby to byl parkometr. I zeby nie bylo. Transakcja elegancko potwierdzili sie, Bez zadnych perturbacji, kasa z konta zeszla. Ale nie dotarla do sklepu. Wogole.
- 9 2
-
2022-10-13 09:11
Ja tak z miesiac temu zrobilam zakupy w necie. (1)
Ja ciągle nie rozumiem takiego stwierdzenia. Czy internet sprzedaje marchew, tampony, telefony itd. ? Sprzedają konkretne firmy albo osoby. W galerii też kupujesz w sklepie takim a takim. Przecież płacisz w tym sklepie a nie np. w dyrekcji galerii takiej czy innej.
- 1 2
-
2022-10-13 09:15
konkretnie to płaci albo przez bank albo operatora rozliczającego kartę
w życiu nikt mi za darmo nie zwrócił pieniędzy
gdyby natomiast z jakiegokolwiek powodu przelew (zapłata) nie przeszedł, to oczywiście nikt by mi tego towaru NIE wysłał, tak samo jak w normalnym sklepie nie mógłbym dostać niczego BEZ potwierdzenia zapłaty- 2 0
-
2022-10-12 20:21
Trzeba patrzeć na parkometr (6)
Te kilka sekund nie zbawi. Wielce zabiegani ludzie biznesu.
- 43 22
-
2022-10-13 13:54
Po co patrzeć, skoro pieniądze poszły z konta. Po takich wydarzeniach powinien w regulaminie parkingu pojawić się zapis, że ze względu na źle zorganizowany (generujący błędy) proces płatności zobowiązuje się klientów do czekania na potwierdzenie z parkometru.
- 2 0
-
2022-10-12 20:25
(4)
nie każdy jest robolem z piwskiem na kanapie
- 24 26
-
2022-10-12 23:10
Roboli to Ty szanuj
Są zdecydowanie bardziej produktywni niż 3/4 współczesnych wynalazków, HRowych korposzczurków, kołczów czy innych nieszczęść.
- 25 5
-
2022-10-12 22:36
Fakt, elektorat Prawa i ZPRawiedliwości siedzi z piwskiem na kanapie, ale pracować nie musi.. (2)
Dej! Dej! Dej! Dej!.. mnie się należy...
- 18 9
-
2022-10-12 23:42
Za to elektorat PO jest tak przedsiębiorczy (1)
Ze wszystko musi ukraść
- 13 21
-
2022-10-13 00:57
nie sadz wszystkich swoja miarą, inni nie kradną jak ty
- 13 6
-
2022-10-12 20:17
Mam nadzieje ze kiedys ukradna ci rower (6)
To nie majątek
- 64 33
-
2022-10-13 06:38
Jakież to miłe z twojej strony (2)
Porównujesz bycie okradzionym z byciem nieuważnym i popełnieniem błędu prowadzącego do mandatu. Gratuluję podejścia.
- 5 2
-
2022-10-13 09:25
W normalnych społeczeństwach za błędy płaci popełniający błąd (1)
i nie wylewa żalów na portalach
- 4 4
-
2022-10-13 13:47
W normalnych społeczeństwach operator parkingu uznałby, że była próba dokonania płatności, tylko klient spieszył się i nie sprawdził wszystkiego. W efekcie uzgodnień z operatorem klient powtórzyłby płatność (co się faktycznie stało). Gdyby to nie był operator parkingu, a jakiś normalny sklep, to właściciel machnąłby ręką na te 10 zł.
- 3 3
-
2022-10-12 20:27
gdzie tu związek? (2)
jak placisz w biedrze i odejdziesz z zakupami przed potwierdzeniem, że platnosc przeszla, to tez musisz liczyc sie z tym, ze zaraz ochrona wezwie policje. wina nie jest urzednikow ani parkomatu, tylko operatora blik i goscia, ktory nie sprawdzil, czy platnosc pzzreszla.
- 42 19
-
2022-10-13 07:34
"operatora blik"- wina jest twojego nauczyciela polskiego. Słyszałeś o odmianie przez przypadki?
- 2 11
-
2022-10-12 22:47
Ja tak kiedyś kupowałem paliwo ;>
Dobrze że miałem kartę na pkt to do mnie kilka godzin później zadzwonili
- 14 0
Wszystkie opinie
-
2022-10-12 20:06
Każdy artykuł dot. Gdyni dowodzi jak wroga mieszkańcom jest ta władza (2)
Niestety, bierność mieszkańców powoduje, że grupa urzędnicza robi w tym mieście co chce i z nikim i niczym się nie liczy.
- 104 7
-
2022-10-12 20:29
mieszkaniec
Robią tak jak ci co pilnują prawa - ręka rękę myje !
- 6 1
-
2022-10-12 21:02
Czym się rożni od wadzy poliN ?
Kto judzi i żydzi , niech Goje sie za łby łapią . To celowe jest !
- 1 3
-
2022-10-12 20:09
Panie pisz pan do prokuratury za wyłudzanie kasy przez urzędników (1)
Niech sobie ich audyt sprawdzi te parkomaty. Jak pan wykonal operacje na parkomacie tobsory gregory..
Jeszcze dojarkę elektryczną sobie kupili. Pomyl sie o jedna litere to Cie skasuja.. ja dam tym urzednikom sluzbowe auta w pracy!!- 55 5
-
2022-10-12 20:31
mieszkaniec
Szkoda pisania i tak nie czytają !
- 1 2
-
2022-10-12 20:11
(2)
Ściema jakaś.
- 6 21
-
2022-10-12 22:00
Tuskowy chcial oszukac pewoczykow (1)
Ale nie wyszło. Teraz blik winny.
- 1 6
-
2022-10-12 22:29
Matka wie, że ćpiesz propagandę Hanki Koreanki z TVP dezInfo?
- 4 2
-
2022-10-12 20:12
(1)
Ma potwierdzenie transakcji blikiem? Jaka jest przyczyna tego zwrotu?
Na razie na pewno wiemy, że samochód był zaparkowany, a o tym hipotetycznym bliku wie tylko pan Mariusz.- 27 10
-
2022-10-12 20:36
dokładnie - jak robię przelew Blikiem to mam potwierdzenie dokonania przelewu
jak coś spiep**ę, to nie mam 'zielonego' potwierdzenia
jak mam zielone potwierdzenie, to automatycznie mam sciągniete z konta- 9 4
-
2022-10-12 20:12
Dalej korzystajcie z tych blików i innych wirtualnych pieniędzy (5)
a za 5 lat obudzicie się z zerowymi kontami. Tylko gotówka, złoto i brylanty.
- 47 22
-
2022-10-12 20:18
(3)
xD foliowy prepers
- 7 12
-
2022-10-12 20:22
prepers to by wiedział że tylko siekierki beda walutą, ewntualnie inne narzędzia (2)
- 9 1
-
2022-10-12 20:26
(1)
tylko kapsle po coca coli
- 2 4
-
2022-10-12 22:29
Nuka coli jak już..
- 1 1
-
2022-10-12 20:47
Brylanty nie...
Brylant całkiem posiwiał po tym zakopaniu w grobie...
- 7 2
-
2022-10-12 20:13
Jedyne co wychodzi władzom Gdyni, to walka z mieszkańcami. (4)
Chwila nieuwagi, błąd banku i natychmiast kara, wezwanie, nagana.
- 66 8
-
2022-10-12 22:01
Ale peowczyki tak sobie wybrały (3)
Szczurek dostał 77% głosów
- 6 6
-
2022-10-12 22:11
Samorządność (1)
Nie PO, tłuku.
- 5 4
-
2022-10-12 23:15
Szczurek startował z poparciem PO
- 3 0
-
2022-10-12 22:30
Napisz jeszcze z trzydzieści komentarzy o PO..
..to się na pewno nikt nie kapnie, że jesteś ciemnogrodzkim trollem na zlecenie o_0
- 4 4
-
2022-10-12 20:13
Zrób odwet i paraliżuj ich pismami. Mają obowiązek odpowiadać zadawaj im po 5 pytań na maila (2)
I napisz takich kilkanaście. Będą pisać odpowiedzi i odpracują ta śmieszna karę.
Oni na złość tobie to ty też ich pognęb.- 39 5
-
2022-10-12 20:22
(1)
uhuhu ależ im pójdzie w pięty xD
- 5 10
-
2022-10-12 20:28
jego piec minut rolowania to ich pare godzin. bo trzeba ustalić bo trzeba zatwierdzić.. tak tak.
- 10 4
-
2022-10-12 20:15
Już dawno przestałam jeździć do centrum (3)
Prezydent wprowadził jakieś klimatyczne centrum, zlikwidował parkingi, podniósł ceny za parkowanie, dramat. Nie korzystam już z usług zlokalizowanych w centrum.
- 75 4
-
2022-10-12 21:19
Handel i uslugi na tym nie zarobią.
Także wolę omijać Śródmieście.
- 15 3
-
2022-10-12 22:26
(1)
I masz rację ja niestety mieszkam w centrum i coraz bardziej rozważam wyprowadzenie się np do Wejherowa.
- 14 1
-
2022-10-12 22:38
Szczęśliwej drogi PiSowski oszołomie.
- 0 14
-
2022-10-12 20:15
Opinia wyróżniona
Pan Mariusz pewnie kliknął i sobie poszedł (39)
Trzeba było zaczekać i przeczytać komunikat na parkomacie ze zapewne płatność się nie powiodła.
Najlepiej zaczekać na wydruk.
A tak to błąd tego Pana, no i niestety musi ponieść jego konsekwencje.
To jego obowiązkiem jest wnieść opłatę, to czy się to nie udało z winy jego czy banku zasadniczo jest bez znaczenia.
200zł nie majątek, a na przyszłość będzie nauczka.- 116 304
-
2022-10-12 20:17
Mam nadzieje ze kiedys ukradna ci rower (6)
To nie majątek
- 64 33
-
2022-10-12 20:27
gdzie tu związek? (2)
jak placisz w biedrze i odejdziesz z zakupami przed potwierdzeniem, że platnosc przeszla, to tez musisz liczyc sie z tym, ze zaraz ochrona wezwie policje. wina nie jest urzednikow ani parkomatu, tylko operatora blik i goscia, ktory nie sprawdzil, czy platnosc pzzreszla.
- 42 19
-
2022-10-12 22:47
Ja tak kiedyś kupowałem paliwo ;>
Dobrze że miałem kartę na pkt to do mnie kilka godzin później zadzwonili
- 14 0
-
2022-10-13 07:34
"operatora blik"- wina jest twojego nauczyciela polskiego. Słyszałeś o odmianie przez przypadki?
- 2 11
-
2022-10-13 06:38
Jakież to miłe z twojej strony (2)
Porównujesz bycie okradzionym z byciem nieuważnym i popełnieniem błędu prowadzącego do mandatu. Gratuluję podejścia.
- 5 2
-
2022-10-13 09:25
W normalnych społeczeństwach za błędy płaci popełniający błąd (1)
i nie wylewa żalów na portalach
- 4 4
-
2022-10-13 13:47
W normalnych społeczeństwach operator parkingu uznałby, że była próba dokonania płatności, tylko klient spieszył się i nie sprawdził wszystkiego. W efekcie uzgodnień z operatorem klient powtórzyłby płatność (co się faktycznie stało). Gdyby to nie był operator parkingu, a jakiś normalny sklep, to właściciel machnąłby ręką na te 10 zł.
- 3 3
-
2022-10-12 20:21
Trzeba patrzeć na parkometr (6)
Te kilka sekund nie zbawi. Wielce zabiegani ludzie biznesu.
- 43 22
-
2022-10-12 20:25
(4)
nie każdy jest robolem z piwskiem na kanapie
- 24 26
-
2022-10-12 22:36
Fakt, elektorat Prawa i ZPRawiedliwości siedzi z piwskiem na kanapie, ale pracować nie musi.. (2)
Dej! Dej! Dej! Dej!.. mnie się należy...
- 18 9
-
2022-10-12 23:42
Za to elektorat PO jest tak przedsiębiorczy (1)
Ze wszystko musi ukraść
- 13 21
-
2022-10-13 00:57
nie sadz wszystkich swoja miarą, inni nie kradną jak ty
- 13 6
-
2022-10-12 23:10
Roboli to Ty szanuj
Są zdecydowanie bardziej produktywni niż 3/4 współczesnych wynalazków, HRowych korposzczurków, kołczów czy innych nieszczęść.
- 25 5
-
2022-10-13 13:54
Po co patrzeć, skoro pieniądze poszły z konta. Po takich wydarzeniach powinien w regulaminie parkingu pojawić się zapis, że ze względu na źle zorganizowany (generujący błędy) proces płatności zobowiązuje się klientów do czekania na potwierdzenie z parkometru.
- 2 0
-
2022-10-12 22:31
skoro dostał zwrot po paru dniach (7)
to jednak się powiodła...
- 28 1
-
2022-10-12 23:38
(2)
Ja tak z miesiac temu zrobilam zakupy w necie. Kasa z konta zeszla. Do dzis nie mam zwrotu. A zamowienie anulowano... Z powodu braku platnosc. To co? Tez bym dostala mandat gdyby to byl parkometr. I zeby nie bylo. Transakcja elegancko potwierdzili sie, Bez zadnych perturbacji, kasa z konta zeszla. Ale nie dotarla do sklepu. Wogole.
- 9 2
-
2022-10-13 09:11
Ja tak z miesiac temu zrobilam zakupy w necie. (1)
Ja ciągle nie rozumiem takiego stwierdzenia. Czy internet sprzedaje marchew, tampony, telefony itd. ? Sprzedają konkretne firmy albo osoby. W galerii też kupujesz w sklepie takim a takim. Przecież płacisz w tym sklepie a nie np. w dyrekcji galerii takiej czy innej.
- 1 2
-
2022-10-13 09:15
konkretnie to płaci albo przez bank albo operatora rozliczającego kartę
w życiu nikt mi za darmo nie zwrócił pieniędzy
gdyby natomiast z jakiegokolwiek powodu przelew (zapłata) nie przeszedł, to oczywiście nikt by mi tego towaru NIE wysłał, tak samo jak w normalnym sklepie nie mógłbym dostać niczego BEZ potwierdzenia zapłaty- 2 0
-
2022-10-13 00:14
No własnie, to jest przecież dowód że pan Mariusz jest tu w istocie pokrzywdzony, bo jego wersja jest prawdziwa. (3)
- 11 3
-
2022-10-13 07:19
(2)
ale pokrzywdzony przez bank więc niech od banku się domaga rekompensaty. Jeżeli komuś coś sprzedasz czy wykonasz usługę, on ci niby zapłaci przelewem, ale jego bank da ciała i kasa do Ciebie nie dojdzie to od kogo będziesz domagał się kasy - banku czy klienta? komu naliczysz ewentualne odsetki za zwłokę - bankowi czy klientowi? ludzie, czas nauczyć się odpowiedzialności za swoje postępowanie
- 10 3
-
2022-10-13 09:44
Urzędnicy
Dla obywateli? Niechaj się pofatygują do banku..
- 2 1
-
2022-10-13 13:50
Jednak to wina operatora parkingu i jego kooperantów (bank, operator BLIK, dostawcy internetu), że wdrożyli słabo przetestowany, wadliwy proces obsługi płatności.
- 2 0
-
2022-10-12 23:46
skoro 200 nie majątek (7)
to daj ot tak komuś 2 stówki.
- 18 5
-
2022-10-13 04:47
Kazdemu dam, nawet bezdomnemu (2)
Ale tuskowemu nigdy
- 6 16
-
2022-10-13 09:16
Mam podać numer konta? Nie nie jestem Tuskiem. (1)
- 3 0
-
2022-10-13 15:27
Nie nie jestem Tuskiem.
A sprawdził to kto...? :-)
- 0 1
-
2022-10-13 06:41
Daję. Co miesiąc innej instytucji harytatywnej. Ale to nie twój zakichany interes. (1)
- 1 5
-
2022-10-13 08:50
W następnym miesiącu zainwestuj w słownik ortograficzny. Albo podaj adres, przyślę ci.
- 6 0
-
2022-10-13 08:52
Ja daje
W niedzielę na tacę dla księdza co by mógł na nową furę uzbierać
- 5 3
-
2022-10-13 09:27
Dlatego ma, że nie bawi się w socjalistę
- 0 0
-
2022-10-13 00:55
pamietaj
nie kazdy jest oszustem jak ty, nie masz pojecia co sie dzialo wec nei oceniaj
- 4 0
-
2022-10-13 06:33
Nie przypuszczałem, że usłyszę ( przeczytam) tu głos rozsądku - brawo
- 0 1
-
2022-10-13 08:16
Jedyny błąd w Gdyni
Nazywa się Szczurek i Samorządność
- 5 3
-
2022-10-13 09:18
Wypisać ci listę rzeczy, które ty pewnie zrobiłeś?
- 0 0
-
2022-10-13 11:03
więcej empatii i w mieście będzie żyło się lepiej. Urzędnicy niech uważają bo kłody rzucają pod nogi swoim wyborcom :)
- 2 0
-
2022-10-13 12:07
za usługę należy zapłacić
Pretensje powinny być skierowane do banku lub firmy obsługującej płatność.
- 1 1
-
2022-10-13 12:43
A wez Ty się dzbanie ciągnij
- 0 0
-
2022-10-13 13:57
Płatność się powiodła, bo pieniądze zeszły z konta. Nie powiodło się przekazanie pieniędzy do odbiorcy.
- 2 0
-
2023-03-20 20:08
Jak czytam, że 200zł to nie majątek, albo że bez znaczenia z czyjej winy jest to, że zapłaty nie udało się wnieść to trafia mnie szlag. Dla mnie jest to suma nie bez znaczenia. A to z czyjego powodu opłata nie została uiszczona to tak jak powiedzenie, że operacja się udała ale pacjent nie przeżył!!! Pacjentowi na pewno nie jest wszystko jedno!
- 0 0
-
2022-10-12 20:17
Prezydent skupił się na łupieniu mieszkańców (1)
Doprowadził miasto na skraj bankructwa więc teraz srogo karze mieszkańców.
- 61 4
-
2022-10-12 22:31
Napisane jak wół - wina banku.
Troll Ciemnogrodu musi w to prezydenta wmieszać.
- 1 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.