- 1 Będzie pył, nie będzie premii? (175 opinii)
- 2 Okradała drogerie, zmieniając peruki (47 opinii)
- 3 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (221 opinii)
- 4 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (333 opinie)
- 5 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (82 opinie)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (73 opinie)
Estakada Kwiatkowskiego zwężona do grudnia
Deja vu? Nie, Estakada Kwiatkowskiego znowu zwężona w obu kierunkach. I ponownie z powodu remontu przegubu. Największe kłopoty kierowców zaczną się od poniedziałku.
Remont za 1,9 mln zł wykona firma MTM. To już kolejny naprawiany przegub na starszej części Estakady Kwiatkowskiego. Konstrukcja w tym miejscu nie jest tak nośna, jak nowy fragment Trasy Kwiatkowskiego, a dewastują ją jeszcze przeładowane ciężarówki.
- W takim wypadku po prostu musimy remontować przeguby, by droga nie zagrażała bezpieczeństwu kierowców - podkreśla Stefan Benkowski z gdyńskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Rozwiązaniem mogłyby być wagi dla ciężarówek opuszczających port i siedziby firm spedycyjnych, ale do tego jeszcze daleka droga.
Miejsca
Opinie (72) 2 zablokowane
-
2011-09-26 09:07
A nie można ważyć kontenerów już podczas wyładunku ze statku? (1)
Chyba suwnice mają wbudowany system pokazujący jakie ciężar jest na haku. Za dużo, to z powrotem na statek :)
- 7 1
-
2011-09-26 10:04
hehehe smieszny jestes
prawda mają cyfrową i wskazówkową ale póki nie ma przeciążenia jest dobrze a tak to by wszystko prawie musialo wrócić na burtea pozatym tam sie liczy nie waga czy człowiek w takiej pracy tylko szybkosc kontenrów na godzinebo z tego jest zysk nie z wagi...
- 0 0
-
2011-09-26 11:28
TIRY na TORY
ja sie boje wziasc 5 pasazerow a TIRY przeladowane jezdza,..moze cos z tym zrobic trzeba a nie potem tylko skutki usuwac i utrudniac ludziom zycie!!!!!!!
- 3 0
-
2011-09-26 11:54
obrót pieniądza...
NASZE przeładowane ciężarówki niszą NASZE drogi, żeby potem NASZE firmy mogły je remontować.I tak wygląda obrót pieniądza.
- 0 0
-
2011-09-26 13:09
No tak , mamy czas i stać nas żeby wyje... 1,9 mln zł,
"Rozwiązaniem mogłyby być wagi dla ciężarówek opuszczających port i siedziby firm spedycyjnych, ale do tego jeszcze daleka droga."
- 0 0
-
2011-09-26 15:58
dzis rano juz powazny wypadek, jakas elka z TIRem sie zderzyła, dodatkowa jakaś piesza ranna
- 1 0
-
2011-09-26 17:45
DLACZEGO LUDZIE JESTESCIE TACY GLUPI?? (2)
Dlaczego jak jest korek to nie jezdzicie na zamek? Dlaczego myslicie ze ktos sie wam wpycha skoro jedzie lewym pasem? Dlaczego blokujecie lewy pas i nie jedziecie do konca? Beznadziejna, bezdenna polacka glupota.
- 5 3
-
2011-09-27 12:36
(1)
Bo na zamek oznacza właśnie, że lewy i prawy pas poruszają się z tą samą prędkością i wjeżdżają w zwężenie na przemian - i taki styl jazdy faktycznie u nas kuleje. Natomiast jeśli ktoś pruje lewym pasem, żeby wyprzedzić jak najwięcej aut to jest wpychanie się, a jeśli TAKI TYP ma jeszcze pretensje do kogoś kto jedzie lewym pasem w tempie prawego (czyli stosuje jazdę na zamek) to jest właśnie przykładem beznadziejnej głupoty. A jeśli taki typ używa sformułowania "polacka głupota" to znaczy, że gościowi wydaje się zarówno w życiu jak i na drodze, że jest lepszy od innych :-)
- 0 1
-
2011-09-27 12:56
Nie to nie jest wpychanie sie tylko prawidlowe wykorzystanie pasa. Pas bedzie pusty wtedy w niezrozumaly sposob wszyscy stoja na prawym. Gdyby jechac prawidlowo wykorzystujac cale dostepne miejsce wtedy nie bylo by pustych miejsc i oba pasy jechaly by w jednakowym tempie tak aby przy przeszkodzie wchodzic na zamek. Natomiast blokowanie pasa, jazda obok samochodu po prawej, pomimo tego ze lewy jest pusty to jest bezdenna glupota i rownie bezbrzezne chamstwo, ktore powinno byc radykalnie tepione. I to jest wlasnie polactwo - myslenie tylko o sobie a nie o innych.
- 0 0
-
2011-09-26 19:59
To kpina z kierowców i nieudolność rządzących!!! (1)
Czy to znaczy, że już co roku przez kilka misięcy będzie taki burdel? My mamy tylko kilkaset metrów estakady i nie dajemy rady. Inni mają setki kilometrów i jakoś sobie radzą. Może ta kolesiowska firma, która to robi nie zna właściwej technologii? Co jest z gwarancją na wykonaną pracę? Przecież wiadomo, że tam jeżdżą tiry a nie wózki dziecięce. Jak kolej ma płacić za opóżnienia pociągów to może i miasto zapłaci za stanie w kilometrowych korkach i zatrówanie atmosfery. Ile kosztuje godzina pracy tych wszystkich ludzi uwięzionych w korkach. Poza tym to taki remont można zrobić w krótszym czasie. Dlaczego nie pracują na 3 zmiany?
- 2 0
-
2011-09-26 20:46
I dlaczego nie pracuja na 3 zmiany??
Dzis o 17 zupelna pustka! To wola o pomste do nieba ze nie robia na conajmniej dwie zmiany!
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.