• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Firma z Krakowa wypromuje Sopot

Jacek Stańczyk
17 kwietnia 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 16:28 (17 kwietnia 2008)
Mówisz Sopot, myślisz molo. Czy pojawi się w nowej kampani wizerunkowej kurortu? Mówisz Sopot, myślisz molo. Czy pojawi się w nowej kampani wizerunkowej kurortu?

Sopot chce w najbliższych latach bardziej świadomie kształtować swój wizerunek. W jaki sposób to zrobić, pokaże mu firma z Krakowa.



Czy Sopot potrzebuje wzmacniania swojego wizerunku?

Agencja reklamowa Eskadra wygrała przetarg na opracowanie strategii marki Sopotu na lata 2008-2014. Za swoje usługi każe sobie zapłacić niewiele ponad 207 tys złotych. W konkursie w pokonanym polu zostawiła połączone agencje Jazgot Agencja Reklamowa i Niepytaj oraz konsorcjum reprezentowane przez PRC/Graffiti.

- Eskadra wygrała o włos, bo każda oferta miała swoje plusy i minusy - mówi naczelnik Biura Informacji i Promocji sopockiego magistratu Katarzyna Kucz-Chmielecka.

Jak będzie wyglądało budowanie marki kurortu? Tego na razie nie wiadomo. Przygotowanie nowej strategii będzie wymagało przeprowadzenia m.in badań marketingowych i wizerunkowych. Miejskie władze tłumaczą, że na pierwsze efekty pracy Eskadry trzeba poczekać do jesieni tego roku. Kampania reklamowa powinna się rozpocząć na początku przyszłego roku.

Krakowska Eskadra to doświadczony gracz na rynku usług reklamowych świadczonych dla miast. Opracowywała m.in strategię budowy marki Krakowa. - Ważne jest, że firma nie pochodzi stąd, ponieważ zależało nam na spojrzeniu na Sopot z zewnątrz - mówi Katarzyna Kucz-Chmielnicka.

Sopot nigdy wcześniej nie prowadził pełnej kampanii wizerunkowej. Reklamował oczywiście poszczególne atrakcje (m.in. Festiwal Sopocki), a jeśli już decydował się na kampanię, to były to głównie działania zakrojone na mniejszą skalę, skierowane głównie do turystów.

- Teraz również chcemy dotrzeć do turystów. Jednak równie ważni będą dla nas mieszkańcy Trójmiasta i potencjalni inwestorzy - dodaje pani naczelnik.

Opinie (44) 9 zablokowanych

  • Dokładnie nie ma czegoś takiego jak Trójmiasto

    to relikt komuny. Poza tym miasta są mocno zacofane względem chociażby Krakowa, Wrocławia czy Poznania. Najbardziej śmieszy mnie nazywanie trzech miast metropolią z zaledwie 700 tys ludźmi to jest żałosne. Może dożyję dni, kiedy będę dumny z Gdańska ale póki co się jest mi żal, że to miasto ma takie braki rozwojowe i tak ogromna przepaść do miast europejskich o podobnej wielkości.

    • 0 0

  • CO TO JEST 207 TYS NA 6 LAT??? (1)

    Przepraszam ale 207 tys na 6 lat to jakby nie patrzeć niewiele ponad 35 tys rocznie, 2900 zł miesiecznie.......To nawet na pensję jednej osoby nie wystarczy......Nie bardzo jasny jest ten artykuł.

    • 0 0

    • odp co to jest 207 tys na 6 lat

      Czy ty myslisz ze firma bedzie sie zajmowla przez 6 lat tylko i wylacznie jedna sprawa a mianowiecie promowaniem sopotu??? JaK tak to zycze powodzenia w dalszej EGZYSTENCJI :p

      szok...

      • 0 0

  • lukas

    oplata bedzie jednorazowa za przygotowanie koncepcji na podstawie przeprowadzonych zadan (zostawiona ewentulanie jakas mniejsza kwota za nadzor nad wprowadzaniem strategii). dlatego nie ma sensu rozbijanie tego na wszystkie te lata.

    • 0 0

  • Re: (1)

    Wobec tego - wyrazy współczucia.

    • 0 0

    • no, najbardziej to tych okien co na dworcu beda wymieniac..

      • 0 0

  • nieścisłość

    badania wizerunkowe są badaniami marketingowymi...

    • 0 0

  • Mówisz Sopot, myślisz molo

    tak napewno szcegulnie ta zniszczona i przez 2lata nieodbudowana odnoga mola bedzie na pierwszym lanie !!
    Cieniasy nawet tego niepotrafia zrobić ani zabezieczyc co roku molo było nszcone co roku dostawali kase z zaganicy na zabepieczenie mola i jego odbudowe ico i nic!!

    • 0 0

  • A MOZE TAK KIBLE DO TEGO?

    KURORT WIELKI A WSZEDZIE WALI URYNA

    PLAZA WIZERUNKIEM A SMIERDZI I W DDOATKU SMIECI SIE WALAJA WSZEDZIE ZE AZ STRACH NA BOSO CHODZIC - SMIETNIKOW 0

    DO TEGO NIEBEZPIECZNIE

    • 0 0

  • jak się ma te 200 tysiaków, do gdańskiego 30-to sekundowego klipu, z biegnącym w tenisówkach brzegiem morza, gdańskich biedaludków za 120 patoli:-)
    sopot nie potrzebuje wiekszej reklamy, bo i tak wszystkich chętnych nie pomieści:-)

    • 0 0

  • IT z Krakowa robi badania....?

    dla doktóra z ZZopottu, ave! za jego stopień:), czy ESTiH i jej magnificencja Wolt The Mort bierze czynny udział....czy przypadkowy???
    Pozdrawiam za kreatywność, choć w trójmieście kreatywnych nie brakuje...a Kraków daleko- choć mocnym miastem jest!!!

    • 0 0

  • promocja... (1)

    Brud, smród i psie kupy na każdym kroku, o aromacie kocich siuśków nawet nie wspominam - szczególnie można się nim napawać po deszczu, zwłaszcza latem. Drożyzna jak cholera, wszystkie zakupy targam z Gdańska, albo aż z Rumii, gdzie mieszkają moi rodzice. Niedługo głupich gaci w Sopocie się nie kupi, bo będą albo same luksusowe sklepy bogatych sieci, które stać na sopocki czynsz, a do tego hotele, knajpy i banki co krok.Po co aż tyle??? Dla mieszkańców, którzy spędzają w Sopocie cały rok i nie są milionerami staje się on miejscem nie do zniesienia! A turyści są tu tylko przez kilka miesięcy w roku i to pod warunkiem, że lato jest ładne...Doceniam to, że buduje się nowe centrum miasta, że jest w nim coraz więcej pięknie wyremontowanych kamienic, ale dla przeciętniaka, z pensją trochę poniżej średniej krajowej, życie w Sopocie to coraz większa udręka. Owszem, można powiedzieć: wynieś się gdzie indziej, ale ja kocham to miasto, tu jestem u siebie. Tylko ta miłość jest coraz trudniejsza i wymaga coraz więcej wyrzeczeń...

    • 0 0

    • B

      Kup sobie żonę, która zajmie się domowym zaopatrzeniem i innymi nudnymi sprawami, i oddaj się miłosci do Sopot.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane