- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (374 opinie)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (208 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (111 opinii)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (50 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (254 opinie)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (361 opinii)
10-latka spadła z drugiego piętra, gdy chciała wyjść przez okno. Miała na sobie plecak
10-letnie dziecko wypadło z okna jednego z mieszkań przy ul. Waryńskiego. Policjanci ustalili, że dziewczynka chciała opuścić mieszkanie "w wyniku nieporozumienia rodzinnego". Próbowała wydostać się przez okno, które znajdowało się na wysokości drugiego piętra. Po wypadku 10-latka trafiła do szpitala.
O incydencie jako pierwsi poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za przesłane sygnały.
Z relacji internautów wynikało, że dziecko miało na sobie plecak.
Dziewczynka wypadła z okna na Waryńskiego (9 opinii)
Policjanci potwierdzają, że prowadzili na miejscu działania. Jak doszło do wypadku?
10-latka wypadła z okna. Chciała opuścić mieszkanie
- Dziś około godziny 18 policjanci odebrali zgłoszenie, że na ul. Waryńskiego dziecko wypadło z okna. Na miejscu funkcjonariusze wstępnie ustalili, że w wyniku nieporozumienia rodzinnego 10-latka chciała opuścić mieszkanie przez okno i spadła z drugiego piętra - mówi podinsp. Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Dziewczynka została przewieziona do szpitala na szczegółowe badania. Policjanci zajmują się tą sprawą i wyjaśniają okoliczności zdarzenia.
Gdzie szukać pomocy?
Jeśli dzieje się coś złego i wiesz, że życie i zdrowie tej osoby jest zagrożone, zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postaraj się przekazać służbom lokalizację miejsca, w którym znajduje się ktoś potrzebujący pomocy. Pamiętaj, w takich sytuacjach ogromne znaczenie ma czas.
Korzystaj z bezpłatnych telefonów pomocowych, takich jak m.in.:
- 116 123 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dorosłych, czynny 7 dni w tygodniu od 14:00 do 22:00,
- 800 70 2222: całodobowe centrum wsparcia dla osób dorosłych w kryzysie psychicznym,
- 116 111 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- 800 12 12 12 - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka, czynny 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Opinie wybrane
-
2024-06-12 19:21
Może próba ucieczki z domu (43)
Może szlaban na wychodzenie dostała. Ale myślenia i planowania za grosz, ciekawe co do plecaka zabrała na tę podróż
- 291 72
-
2024-06-14 17:47
Sziiook
Nie to nie ucieczka bo by sobie moment znalazła i wyszła ,to uciekala bo drzwi d**il jeden zastawił a d**ilka czyli szacowni alkoholicy ale adwokaci też dzieci zabijają i musiała przez okno albo też uciekala bo sexu z pedofilem ojcem miała już dosyć
- 0 1
-
2024-06-13 20:43
Może, może....
Po co w ogóle piszesz..... d**ilne...
- 0 0
-
2024-06-13 10:35
(1)
Obecnie dla dzieci wyjscie na podwórko to kara.
A najgorsze dla nich jak im sie odbierze telefon.
Wycie, agresja itd.- 16 5
-
2024-06-13 19:14
Samo się nie zrobiło. Skoro rodzice dla spokoju dają sprzęt, to niech się nie zdziwią że nie widzą innego świata poza nim.
- 3 1
-
2024-06-13 09:32
kurcze, jak to wydedukowałeś ? (3)
Ucieczka z domu ? po kłótni z rodzicami ? nieeee, na bank to nieszczęśliwy wypadek. Przecież każdy sobie teraz wychodzi z domu z plecakiem przez okno. To normalka. A tu zaraz, że ucieczka, phiii
- 7 2
-
2024-06-13 20:44
Dno......
Dno..... mózgu brak
- 0 0
-
2024-06-13 14:33
Pamiętaj - uciekając przez okno - to zawsze miej ze sobą Plecak! (1)
Plecaki ratują życie!
- 2 0
-
2024-06-13 16:58
spadochroniarz tez ma plecak,i sam go pakuje!,mogla choc parasol ojca otworzyc!
- 2 0
-
2024-06-13 05:26
Pokolenie tik toka i braku wychowania :))
- 20 13
-
2024-06-12 22:53
Nieporozumienie ??? (15)
Co to w ogóle za komentarz. Rodziców trzeba zlustrować czemu dziecko było w takich emocjach ze nie pomyślała ze może wypaść. Jak można obwiniać małe dziecko w takiej sytuacji. Za grosz to brakuje wiedzy i wyobraźni osobie która zostawiła taki komentarz
- 43 66
-
2024-06-13 20:46
Ludzie....
wyluzujcie!!!! Dajcie żyć, co to za domysły????? Dno!
- 0 0
-
2024-06-13 05:27
Rodzicow nahajem przecwiczyc na rynku!!!
- 3 24
-
2024-06-12 23:24
Jesteś rodzicem i masz dzieci w takim wieku? Chyba nie. (12)
Dzieci wpadają na różne głupie pomysły. Rodzicie mogli jej nie pozwolić na nocowanie u koleżanki, a ona się obraziła i postanowiła wyjść oknem. Oczywiście trzeba sprawdzić czy dziecku nie działa się krzywda, ale nie ma powodu żeby od razu naskakiwać na rodziców.
- 87 10
-
2024-06-13 20:46
Dokładnie
- 0 0
-
2024-06-13 09:36
Oczywiście, w plecaku mogła mieć piżamę i szczoteczkę do zębów. Nie winię rodziców.
- 1 2
-
2024-06-13 07:25
Oczywiście. Sama jako dziecko miałam bardzo głupie pomysły. Do niektórych przyznałam się mamie grubo po 30. Resztę przemilczałam :)
Małe dzieci dopiero uczą się, co to odpowiedzialność, konekwencje itd- 16 2
-
2024-06-13 05:21
Oczywiście winne dziecko. (8)
Dla niektórych, szczególnie tych wiekowych winne są zawsze dzieci. Niestety, nie brak rodzin patologicznych, dorośli również wpadają na głupie pomysły. Dawno temu słyszałem, że żadne dziecko nie ucieka z dobrego domu.
- 17 24
-
2024-06-13 20:47
Mało słyszałeś.....
- 0 0
-
2024-06-13 09:38
(1)
Tak, a dobry dom to jak na wszystko dziecku pozwalasz. Bardzo często najwięksi przestępcy wychowywali się w "dobrym domu".
- 7 4
-
2024-06-13 14:34
miejsce dziecka - w Domu dziecka
- 1 2
-
2024-06-13 06:20
(4)
Z dobrego domu nie ucieka? Dobry dom to taki gdzie panuja zasady, a nie robta co chceta. Kiedy sa zasady to dzieciaki sie buntuja i uciekaja z domu. Znam kilka osob, ktore uciekaly na kilka dni i szlajaly sie po melinach, lasach, znajomych i innych dziwnych miejscach.
- 18 14
-
2024-06-13 09:50
Coś nie tak w tej rodzinie.
Dobry dom to taki, gdzie rodzice są przyzwoitymi ludźmi, nawzajem się szanują, kochają dzieci, a przede wszystkim dają dobry przykład. Zmam wielu takich rodziców i nie mają najmniejszych kłopotów z dziećmi. Prawda jest taka, że niektóre osoby nie nadają się na rodziców. Sorry, ale jeżeli 10-letnia dziewczyna próbowała wyjść z domu przez okno z
Dobry dom to taki, gdzie rodzice są przyzwoitymi ludźmi, nawzajem się szanują, kochają dzieci, a przede wszystkim dają dobry przykład. Zmam wielu takich rodziców i nie mają najmniejszych kłopotów z dziećmi. Prawda jest taka, że niektóre osoby nie nadają się na rodziców. Sorry, ale jeżeli 10-letnia dziewczyna próbowała wyjść z domu przez okno z drugiego piętra, coś w tej rodzinie szwankuje. Ta dziewczyna, kiedyś będzie dorosła i co będzie jak w dorosłość wejdzie z poczuciem krzywdy. Czy rodzice będą mieli właściwe relacje z nią w takiej sytuacji o czym trzeba pomyśleć teraz o ile już nie jest za późno.
- 8 3
-
2024-06-13 06:49
Dobry bo sa zasady? Jeszcze trzeba napisać jakie to sa zasady skoro się od nich w desperacji ucieka. (2)
Nie masz podjęcia o tym czym jest dobry dom i szanująca się rodzina. Nie znam nikogo kto by uciekał z domu.
- 9 9
-
2024-06-13 09:41
Sama kiedyś uciekłam i schowałam się w piwnicy bo na obiad był krupnik, którego nie cierpiałam.
- 5 1
-
2024-06-13 07:42
Nawet o tym nie wiesz ze znasz. Za naszych czasów takie kwestie nie były upubliczniane. Z reszta często taka osoba znajdywali się u kolegów lub w ulubionym miejscu na podwórku, bo przecież po to uciekali żeby pokazać ze i tak to czy tamto zrobią i rodzicom nic do tego.
Wolność!!- 5 1
-
2024-06-12 22:21
Planowania?
Ma 10 lat , a rozumu więcej od ciebie
- 20 8
-
2024-06-12 22:04
Szlaban na wychodzenie z domu to był w latach 80tych, 90tych... i to była najgorsza kara (1)
- 18 3
-
2024-06-13 06:21
Szlaban na wychodzenie z domu to w dzisiejszych czasach zbawienie. Zapewne dzieciakowi zabrali smartfona i juz uciekalo z domu.
- 18 0
-
2024-06-12 22:00
Nie może a na pewno
Z tekstu jasno wynika jaki był jej zamiar.
- 5 3
-
2024-06-12 21:33
To jest dziecko
Płat czołowy rozwija się do 25rż, więc czego od dziecka oczekujesz?
- 31 3
-
2024-06-12 21:08
Pisala osoba która nie ma dzieci (3)
Pewnie psychicznie nie mogła wytrzymać i chciała za wszelką cenę wyjść z domu, od krzyków ,bo miała dosyć. Mogę się założyć że tak było bo tu wszędzie pełno patologii.
Tylko ktoś bez uczuć jak ty mógł coś takiego napisać, zero empatii- 24 25
-
2024-06-12 22:03
(2)
Precz z twoim hejtem wobec mojej osoby! Gdzie tu masz zero empatii psychoanal-ityku? Skąd taki durny wniosek? Wypowiedzi zabraniasz? Założe się, że jesteś z tej patolskiej okolicy, tylko taka osoba mogła coś tak paskudnego napisać - czyli wywnioskować bzdury z niczego i w to uwierzyć.
- 9 11
-
2024-06-14 09:33
Mam małe dzieci i znam wiele innych, tych z nieciekawą sytuacja też
Jaki hejt? Wytykam ci brak wiedzy.
Dziecko myśli zupełnie inaczej niż my dorośli, może nawet obwiniać siebie przez kłótnie rodziców, znam dzieci które chodzą na terapię, co je trapi, do tego takie dziecko może mieć depresję (tak mam w rodzinie takie nawet nie nastoletnie dziecko), bardzo byś się zdziwiła jakimi kategoriami i jakim tokiem myślą dzieci. A najwięcej gadają i osadzają ci którzy mają najmniej do powiedzenia- 0 0
-
2024-06-13 06:51
Uspokój się smarkaczu bo dostaniesz szlaban na neta!
- 0 0
-
2024-06-12 20:43
Czy czytasz (4)
co napisałeś ? Biedne dziecko miało już dość awantur rodziców i postanowiła uciec pewnie do dziadków.Jak się kłócicie to przestańcie, myślcie o dzieciach.
- 27 19
-
2024-06-13 20:49
Hej znawca...
wyluzuj..... poczytaj jakąś książkę.... idź na spacer, masz chorą głowę....
- 0 0
-
2024-06-12 21:04
(2)
Teraz dzieciaki zwiewają z domu nie za awantury rodzinne. Wystarczy zabrać telefon, laptopa lub ogólnie odciąć internet. I większość dzieciaków ma ochotę od razu się powiesić.
- 55 9
-
2024-06-14 09:38
To nie wina dzieci tylko ich rodziców
Te dzieciaki są pokrzywdzonymi w tym wypadku, bo rodzice dla swojego spokoju i lenistwa dają dzieciakom tablety i telefony a później to się na nich odbija, mają zrytą psychikę, nie potrafią sobie poradzić
- 0 0
-
2024-06-12 22:54
I co, to daje prawo do obwiniania dziecka? Uzależnienie od tego typu mediów to realny problem i powinni być za to odpowiedzialni rodzice i szkoła, a nie dziecko które nie jest w stanie na tym poziomie rozwoju tego kontrolować.
- 13 8
-
2024-06-12 20:14
(1)
a może uciekała przed rodzicami-patusami, dlaczego zakładacie 'winę' dziecka?
- 31 17
-
2024-06-12 22:48
Dlatego, że patus prędzej wyśle dziecko
po samogon do znajomego, niż zabroni mu wychodzenia z domu.
- 7 4
-
2024-06-12 19:57
Podróż za jeden (1)
Uśmiech
- 14 5
-
2024-06-12 20:37
Tak inteligetnych dzieci juz niema
- 17 4
-
2024-06-12 19:13
(4)
Oby cale i zdrowe było
- 160 29
-
2024-06-13 23:46
Tak miała plecak ze spadochronem
- 0 0
-
2024-06-12 23:50
nie ma takiej Ulicy
"10-letnie dziecko wypadło z okna jednego z mieszkań przy ul. Waryńskiego"
- 0 2
-
2024-06-12 19:56
(1)
Co za bałwany minusują taki komentarz?
- 14 7
-
2024-06-12 22:04
Te same które tammieszkając odwracają wzrok gdy się dziecku w domu krzywda dzieje, a teraz umoralniają tutaj wszystkich.
- 14 3
-
2024-06-12 19:42
Myślała, że nic się nie stanie.... A tu real... (6)
- 192 32
-
2024-06-12 23:51
a myslala, ze carrefour
- 4 5
-
2024-06-12 20:37
hahah dokladnie gimbaza nie odróżnia gry do reala (3)
- 30 11
-
2024-06-13 01:19
(1)
od reala? polska jezyk, trudna język. Kto tu jest gimbaza.
- 8 8
-
2024-06-13 08:08
zostaw starego frustrata
gimnazjów nie ma już od 5 lat, poza tym 10 lat to i tak wiek kiedy chodzi się do szkoły podstawowej. Oczekujesz od takiego kogoś inteligencji?
- 0 0
-
2024-06-12 21:05
10 lat to gimbaza?
- 16 10
-
2024-06-12 19:57
Myślałem, że jak ktoś jest dorosły to podaje więcej argumentów, a nie jeden wyssany z palca.
- 14 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.