- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (515 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (185 opinii)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (57 opinii)
- 4 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (142 opinie)
- 5 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (97 opinii)
- 6 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (64 opinie)
Gdańsk chce przebudować Trakt Konny
Drogowcy przygotowują się do przebudowy i remontu Traktu Konnego, czyli ulicy biegnącej równolegle do al. Zwycięstwa. Prace mają uporządkować parkowanie oraz poprawić stan nawierzchni.
Droga jest wybierana chętnie przez tych kierowców, którzy jadąc w kierunku śródmieścia Gdańska chcą skręcić w stronę kompleksu szpitali przy Uniwersytecie Medycznym.
Przygotowania do przebudowy Traktu są na razie na wczesnym etapie.
- 6 maja wystąpiliśmy do Wydziału Infrastruktury Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego z wnioskiem o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej, która obejmuje Trakt Konny na odcinku od al. Grunwaldzkiej
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Projekt został podzielony na cztery etapy, które jednak zazębiają się i obejmują cały przebieg Traktu Konnego. W ramach prac przewiduje się przebudowę nawierzchni ulicy oraz wjazdów na posesje. W miejscach, gdzie jezdnia przylega bezpośrednio do chodnika, pojawią się nowe bariery antyrozbryzgowe.
Przebudowie ulegną też istniejące zatoki autobusowe, a ta zlokalizowana przy skrzyżowaniu z ul. Curie-Skłodowskiej
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Największa zmiana polegać będzie na likwidacji przejazdu z al. Zwycięstwa na Trakt Konny w rejonie ul. Chodowieckiego
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Kiedy miałyby ruszyć prace? - Termin rozpoczęcia prac uzależniony jest od zapewnienia środków finansowych w budżecie Gdańska - wyjaśnia Jaźwińska.
Jak dowiedzieliśmy się w Wydziale Programów Rozwojowych, obecnie projekt jest na etapie rozpatrywania i nie jest ujęty w budżecie inwestycyjnym.
Opinie (135) 2 zablokowane
-
2013-08-07 20:15
niech zrobią trakt konny dla koni w końcu
- 1 0
-
2013-08-07 21:15
Trakt konny, owszem, ale co będzie się działo po uruchomieniu tunelu pod Martwą Wisłą; na Zaspie (1)
na ulicach JPII, Leszczyńskich i Chrobrego ? Przebudowa jest chyba NIEZBĘDNA !!!
- 0 1
-
2017-05-01 12:23
Tunel wybudowany i nic sie nie dzieje
- 0 0
-
2013-08-07 21:27
A trasa dla kóni badzie?
W końcu to trakt kónny przecie?
- 1 0
-
2013-08-07 21:42
Tylko nic nie zepsujcie ! To bardzo ważna droga ! Dzięki niej szybko się poruszam...
Poróbcie więcej zatok autobusowych np. na ul . Sobieskiego !
Puście chociaż osobowe przez most nad Kanałem Radunii przy placu Rakowym !
Takich prostych ulepszeń jest wiele !
Przestańcie tylko myśleć nad różnorakimi zakazami - miasto jest dla ludzi !- 2 0
-
2013-08-07 23:13
A gdzie droga rowerowa. Jeśli jest to przebudowa a nie remont to ona powinna być
- 1 2
-
2013-08-08 08:09
APEL :
Wrzeszczanie!Pilnujcie starych dzew,zeby wam nawiedzone urzedasy nie wyciely.
- 1 0
-
2013-08-08 10:44
GDDK
Czy ktoś widział ul Mostową ?!
Na tej ulicy jest siedziba GDDK , oni muszą codziennie dojeżdżać do pracy tą ulicą ! Naprawa zawieszeń samochodów to już pewnie połowa nakładu za który możnabyłoby tą ulicę wyremontować-szok!
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych-o co tu chodzi?!- 0 0
-
2013-08-08 14:28
Tylko niech nie zrobią takiego błędu jak w Warszawce
Gdzie Bufetowa zatwierdziła przebudowę 770 metrów drogi za ... 220 mln zł. Chyba ze złota będzie ta ulica :D
- 0 0
-
2013-08-08 21:19
Czy urzędnicy widzieli jak wygląda ulica Sobieskiego?
Ulica Sobieskiego biegnie z Wrzeszcza na Suchanino, lub odwrotnie :) Nie mylic z rondem przy pomniku Sobieskiego w centrum.
Na wspomnianej ulicy nie można jechjać szybciej niż 20 km/h inaczej zniszczy się zawieszenie auta- 0 0
-
2017-05-01 12:24
Mijają 4 lata i co? Wasz budyń wyremontował wam już trakt?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.