• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańska Karta Mieszkańca. Nowy wygląd za 5 tys. zł

Aleksandra Nietopiel
9 listopada 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (93)
Gdańska Karta Mieszkańca czeka na nową szatę graficzną Gdańska Karta Mieszkańca czeka na nową szatę graficzną

Po pięciu latach tego samego wyglądu czas na wizualną zmianę. W przyszłym roku plastikowe karty, aplikacja, portal, centrum obsługi i wszystko, co związane z Kartą Mieszkańca, będzie wyglądać inaczej. Jak? Rozstrzygnie to konkurs na projekt graficzny, do którego można wciąż zgłaszać propozycje. Do wygrania jest 5 tys zł.



Czy Gdańska Karta Mieszkańca potrzebuje nowego wyglądu?

Gdańska Karta Mieszkańca od momentu pojawienia się, czyli od 2017 roku nie zmieniała swojej warstwy wierzchniej. Prosta, trójkolorowa grafika między innymi z wizerunkiem wieży kościoła MariackiegoRatusza Głównego Miasta na białym tle. Gdańska Organizacja Turystyczna uznała, że czas najwyższy zmienić wygląd karty.

Przedłuż pakiet bezpłatnych przejazdów dziecku



Konkurs na nową szatę graficzną



Jak podkreśla organizator konkursu, Karta Mieszkańca zmienia się nieustannie, co przejawia się wzrostem liczby nowych partnerów, kolejnymi usługami miejskimi dostępnymi w aplikacji czy poszerzeniem specjalnego pakietu dla różnych grup osób. Tylko wygląd pozostawał bez zmian.
Ogłoszono więc konkurs na nowy projekt wizualny Karty Mieszkańca, który potrwa do 21 listopada 2022 r.

- Jest on skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym, choć nie tylko - najważniejszy jest pomysł i sama praca konkursowa - zaznacza organizator.
Gdańska Karta Mieszkańca czeka na nową szatę graficzną Gdańska Karta Mieszkańca czeka na nową szatę graficzną

Można zgłosić kilka propozycji



W konkursie mogą wziąć udział zarówno osoby pełnoletnie, jak i niepełnoletnie. Każdy z uczestników zgłosić może dowolną ilość projektów. Jednym z ważniejszych wymagań jest to, że projekt musi jednoznacznie nawiązywać do Gdańska poprzez zastosowanie kojarzących się z Gdańskiem symboli, obiektów czy charakterystycznych budowli. A symbole i obiekty muszą umożliwiać czytelne i spójne przeniesienie ich na kartę, plakat czy baner.

Projekty można wysyłać do 21 listopada. Projekty można wysyłać do 21 listopada.

Nagroda to 5 tys. zł



Nagrodą główną w konkursie jest 5 tys. zł. Zainteresowani swoje propozycje powinni złożyć do 21 listopada. Zgłoszenia należy przesłać na adres Organizatora listem poleconym w zaklejonej, prawidłowo zaadresowanej kopercie z widocznym dopiskiem "Logo Gdańskiej Karty Mieszkańca - nie otwierać!" lub dostarczyć osobiście na adres Organizatora w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 w zaklejonej, prawidłowo zaadresowanej kopercie.

Więcej szczegółów dostępnych jest w regulaminie konkursu.

Miejsca

Opinie (93) 7 zablokowanych

  • Nic nie zmieniać (1)

    obecnie jest jasno i przejrzyście, nie kombinujcie na siłę

    • 19 1

    • Co by tu jeszcze zepsuć,co dobrze działa?

      • 0 0

  • Kompletne marnotrawstwo publicznych pieniendzy.

    • 24 2

  • Marnotrawstwo publicznych pieniędzy.

    • 20 1

  • Czyli znowu pewnie koszt wymiany

    I konieczność kolejnych opłat aktywacyjnych

    • 20 0

  • Urząd prania pieniędzy

    • 14 1

  • Opinia wyróżniona

    Dowolny wybór szaty graficznej (1)

    Powinna być możliwość indywidualnego wyboru szyty graficznej tak jak to jest w stolicy

    • 60 15

    • OK, ale dla chętnych

      dla pozostałych dotychczasowy wzór

      • 2 1

  • zdjecie 6 000 polamanych plyt chodnnikowych prz dworcu wrzecza, zbrojowni i dlugiego pobrzeza- taka mozaika teamu dulkiewicz.

    nawis dachowy dolny na dlugim pobrzezu zaczyna pekac. lepiej tym sie zajmijcie poki nie zabije kolejne 5 osob. przy zielonej bramie brak siatki ochronnej na rzeczy ktore moga spasc z gory w czasie remontu - niebezpieczna sytuacja to samo przy dzwigu brak siatki ochronnej.

    • 18 1

  • sprytne z tym dopiskiem "nie otwierać"

    wygra tylko ten jeden nieposłuszny, który się nie podporządkuje.
    Resztę kopert otworzy śmieciarz na wysypisku.

    • 8 1

  • po co? (1)

    Po co? To panujące w firmach przekonanie, że niezbędne jest co jakiś czas odświeżenie marki, chyba by działy PR miły co robić. Ale ważna jest też tradycja, o czym Gdańsk, miasto ponad 1000-letnie, powinien dobrze wiedzieć! Nic na siłę

    • 26 2

    • ale to nie jest kreowane przez "firmę".

      to jest kreowane przez urzędników, którzy muszą 'coś' robić. nie mają co robić to wymyślają.

      • 10 0

  • A pamięta ktoś " rewolucje czynszowe mieszan komunalnych"? (1)

    To byla " rewolucja"?! Zaczęto patologię wsadzać wszędzie, wszędzie
    robiono mieszkania socjalne !

    • 2 0

    • Tak,i nadal to się dzieje ,np. w Gdańsku Nowym Porcie.Dzielnica traci na wizerunku.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane