- 1 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (291 opinii)
- 2 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (145 opinii)
- 3 Gdańsk i andrzejrysuje uczą kultury (157 opinii)
- 4 Coraz więcej psów na plaży. To problem? (852 opinie)
- 5 50 lat pracuje w jednym zakładzie (251 opinii)
- 6 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (233 opinie)
Gdański nadzór komunikacji się zbroi
Zarząd Transportu Miejskiego, w którym tworzona jest nowa centrala ruchu w mieście, zyskał dwa nowe auta, a jego pracownicy wkrótce przeniosą się do budynku, w którym działać będzie centrala systemu Tristar oraz wydziały ZDiZ związane z komunikacją.
Cały czas informacje o bieżącym funkcjonowaniu komunikacji miejskiej można także uzyskać na stronie internetowej ZTM-u, przez telefon - pod numerem (58) 309-13-22 oraz na monitorach Systemu Informacji Pasażerskiej.
By lepiej kontrolować pracę przewoźników (ZKM, PKS Gdańsk, Warbus) ZTM kupił dwa auta kia venga. Kosztowały w sumie niecałe 78 tys. zł.
- Do przetargu stanął jeszcze dealer dacii, ale jego oferta nie była zgodna z treścią specyfikacji. Wyposażenie samochodu pozwala na zdalną pracę operatora systemu w komunikacji z Systemem Informacji Pasażerskiej i Centralą Ruchu - wyjaśnia Jerzy Dobaczewski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Od środy można również ponownie korzystać z elektronicznych płatności za kartę miejską w punktach obsługi klienta. Dotychczas zakup był możliwy wyłącznie gotówką, gdyż wygasła umowa z firmą świadczącą płatności kartami płatniczymi, o czym pisaliśmy na początku marca br..
W środę został także uruchomiony nowy punkt obsługi klienta - na pętli tramwajowo-autobusowej Łostowice Świętokrzyska . Punkt będzie czynny w dni powszednie w poniedziałki, czwartki i piątki w godz. 07:30 - 14:30, a we wtorki i środy w godz. 10:30 - 17:30. Wkrótce planuje się także uruchomienie nowego punktu we wspomnianym już budynku przy ul. Wyspiańskiego 9A.
Miejsca
Opinie (51)
-
2012-05-21 00:20
noooo
to znowu paru kolesiow bedzie wygodnie urzedowało i d*pska woziło hehehe
a co ? nie są gorsi od urzedaskow NFZ czy ZUS.- 6 0
-
2012-05-21 00:38
cały ten ZTM to pachnie mi komunistycznym tworem ale mam nadzieje że się mylę i komunikacja zacznie działać lepiej czyli dostosują rozkłady do czasu rzeczywistej jazdy lepsze przesiadki na pętlach tramwaj autobus i polepszenie komunikacji nocnej
- 5 0
-
2012-05-21 00:46
no i wyeksportowali kase do
- 3 0
-
2012-05-21 02:09
Gdański nadzór komunikacji się zbroi -bo tam rycerze są co mają zakute pały
- 4 0
-
2012-05-21 07:08
na nowej pętli na świętokrzyskiej to by się conajmniej jeden biletomat przydał
a nie punkt obsługi
- 5 0
-
2012-05-21 08:12
nadal nie ma szybkiej informacji dla pasażerów (1)
..nadal brak szybkiej informacji dla oczekujących na przystankach na tramwaj, te kilka tablic nie załatwia sprawy. W razie jakiegokolwiek wstrzymania ruchu na przystankach nikt nie wie o tym tam gdzie nie ma "LED Tablic" A takich przystanków jest więcej, może jednak informacja "radiowa" na przystankach będzie tańsza i łatwiej ją realizować. Nie trzeba ciągnąć okablowania.
- 4 0
-
2012-05-21 13:05
tam gdzie są tablice LED, informacja pojawia się po 30-40 minutach najwcześniej
wcześniej stoisz na pustym przystanku (zamiast przejść na inny!) i patrzysz na tablicę LED, gdzie wyświetla się: dwunastka "za 3 minuty", "za 2 minuty", "za minutę", piętnastka "za pięć minut", "za cztery" ... i tak w koło.
- 0 0
-
2012-05-21 09:32
hej, masz klej? kia venka jest okej.
- 0 1
-
2012-05-21 15:48
tragedia
nie ma to jak pozatruniac samych znajomych i rodzine ktorzy nie maja pojecia o komunikacji brani z lapanki a pisza ze specjalisci zal haha zero doswiadczenia
- 3 0
-
2012-05-21 15:50
koguty
widzilem ich jakis czas temu mieli niebieskie koguty ciekawe jakim prawem a teraz juz maja pomaranczowe czyzby ktos sie dopatrzyl?? no i to R na boku haha zenada czym oni sie beda zajmowac?? niczym :)
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.