• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia Arena wciąż bez sponsora

Piotr Weltrowski
29 czerwca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
Gdynia Arena w najbliższym czasie nie zmieni nazwy. Gdynia Arena w najbliższym czasie nie zmieni nazwy.

Hala "Gdynia Arena" przy ul. Kazimierza GórskiegoMapka w najbliższym czasie nie zmieni nazwy. Do ogłoszonego przez miasto konkursu na sponsora tytularnego obiektu nie zgłosiła się bowiem żadna firma chcąca zapłacić za ten przywilej przynajmniej 1 mln zł rocznie. Niemniej urzędnicy chcą nadal szukać zainteresowanych.



Sądzisz, że w kolejnych podejściach Gdyni uda się znaleźć sponsora hali?

Przypomnijmy, obiekt otwarto pod koniec 2008 roku. Od tego czasu ani razu nie posiadał on sponsora tytularnego. Z założenia miał po prostu promować swoją nazwą Gdynię.

Kilka tygodni temu władze miasta zdecydowały się jednak zmienić ten stan rzeczy i poszukać firmy, która będzie się chciała dzięki obiektowi reklamować.

Ogłoszono więc specjalny konkurs na sponsora tytularnego. Miasto oczekiwało kilkuletniego kontraktu, który gwarantowałby dopływ kwoty nie mniejszej niż 1 mln zł do budżetu rocznie (przy czym pieniądze te miałyby wspierać gdyński sport). Ewentualny sponsor liczyć mógł nie tylko na czasową zmianę nazwy hali, ale też na reklamowanie się przy okazji różnych imprez.

Jak się okazuje, chętnego na sponsorowanie obiektu jednak nie tak łatwo znaleźć.

Będzie drugi konkurs. Krótki czas na złożenie oferty



Już w zeszłym tygodniu minął termin składania ofert. Od razu zapytaliśmy przedstawicieli Gdyńskiego Centrum Sportu, czyli zarządcy obiektu, o liczbę i kształt złożonych ofert. Dopiero we wtorek po południu otrzymaliśmy krótką informację, z której wynika... że nie złożono żadnych ofert.

- Konkurs na wybór partnera tytularnego Hali Sportowo-Widowiskowej Gdynia Arena uważa się za nierozstrzygnięty z uwagi na brak ofert - poinformował nas Marek Urbaniak, kierownik działu komunikacji i marketingu GCS.
Jak dodał, we wtorek władze Gdyni podjęły też decyzję o ponownym rozpisaniu konkursu. Sam termin składania ofert jest bardzo krótki - miasto będzie na nie czekać do 12 lipca.

Opinie (122) ponad 10 zablokowanych

  • Co na to mafia z UM Gdynia, czyli sitwa na wysokich stanowiskach mających nie tylko mieszkańców, ale i pracowników szczególnie tych starszych w głębokim poważaniu.

    • 4 0

  • Może jakaś parafia bliska Szczurkowi

    zostanie sponsorem

    • 2 0

  • Podobno Trzaskowski...

    ...potrafi sypnąć kasą. Jakiejś kobiecie w stolycy dał 20 groszy

    • 2 0

  • Niestety hala w Gdyni, Muzeum Emigracji, Infoboks, PPNT to efekty populistycznych rzadow prezydenta. Szczurek w odroznieniu od Adamowicza budował po to aby wygrywać wybory. Nie patrzyl jak inwestycje wpłyną na przyszły budzet. Adamowicz budował drogi, zadbał o port i miejsca pracy. A w Gdyni

    • 7 0

  • (4)

    Niestety gdyńskie inwestycje jak hala, stadion, Ppnt, Infoboks to przejaw populizmu. Zbudowane aby wygrać wybory bez analizy kosztow utrzymania. Adamowicz w tym samym czasie zadbal o drogi, port, przyciagnal inwestorow i zwiększył ilość miejsc pracy. Gdynia staje się powoli symbolem upadku.

    • 18 1

    • Nie Adamowicz tylko Tusk gdy był premierem i jego koneksje polityczne, matecznik PO a zatem projekty z funduszy unijnych, to grało główną rolę, pozatym Gdańsk czerpał te środki kosztem innych miast województwa szczególnie największych , Gdyni z którą rywalizował i kiedyś przegrywał i Slupka

      • 3 0

    • Jest sponsor um szczurlandia

      • 1 1

    • Jak śmiesz pisać prawdę....

      • 0 1

    • Inwestorów przyciągnęły przede wszystkim duże inwestycje regionalne i centralne.

      Jeżeli masz dwa miasta obok siebie, o identycznych potrzebach i do tylko jednego podciągasz drogi ekspresowe, kolej, budujesz kolej miejską, itp. (bezkosztowo dla tego miasta, dodajmy), to oczywiście, że to właśnie miejsce będzie ściągać inwestorów. I tak właśnie jest w Trójmieście. A Gdynia ma dokładnie potrzeby co Gdańsk - OPAT, połączenia kolejowa (magistrala), PKM, itd.; Gdańsk sobie swoich odpowiedników nie zbudował i Gdynia sama temu również nie podoła.

      A ma marginesie, analogiczne inwestycje w Gdańsku, często na znacznie większą skalę, to już nie jest przejaw populizmu?

      • 0 0

  • Gdynia Arena Goodvaley

    To byłoby coś.

    • 0 0

  • Zakład pogrzebowy "Radość" Gdynia Arena - proponuję.

    • 2 0

  • Szukają

    jelenia na lekką kasę za jakąś tam nazwę lub logo.To już nie te czasy.Większość reklam jest w sieci.Ludzie którzy przychodzą na imprezy mają gdzieś reklamy poustawiane na terenie hali a nie ma tam imprez codziennie więc dzieląc bańkę na ilość dni imprezowych w roku to reklama wychodzi zbyt kosztowna.Jeżeli ktoś się na to rzuci będzie albo desperatem albo będzie chciał wyprać kasę.Amen.

    • 7 1

  • Gdynię stać na to, by GA było tylko GA

    To dokładnie powiedział Szczurek w 2014 roku, jak był sponsor za 3 miliony gotów wspomagać Halę, która max wypracowuje połowę kosztów swojego funkcjonowania.
    Zniszczony nie tylko moralnie obiekt.
    Żadna sponsorską atrakcją Hala już nie jest.
    Szkoda, a mogło być lepiej, ze
    Szczurkiem i Łucykiem nie bedzie...

    • 1 0

  • A kto chce w tej wsi...

    ... sponsorować cokolwiek? Toż to obraz nędzy i rozpaczy.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane