- 1 50 lat pracuje w jednym zakładzie (93 opinie)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (173 opinie)
- 3 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (177 opinii)
- 4 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (130 opinii)
- 5 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (195 opinii)
- 6 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (77 opinii)
Gdynia chce zostać miastem 25-lecia, ale potrzebuje pomocy
Każdy może zagłosować na miasto w plebiscycie organizowanym przez program telewizyjny "Świat się kręci". Oprócz Gdyni w stawce pozostały Rzeszów i Wrocław. Głosować można do przyszłej niedzieli.
Nie tylko budżet obywatelski rozgrzewa w mieście emocje w ostatnim czasie. Równie mocno władze i radni miasta, a co za tym idzie - także sami mieszkańcy, promują w mediach społecznościowych rywalizację o miano "Miasta 25-lecia". Pojawiły się nawet specjalne spoty, zachęcające do włączenia się do zabawy.
Na Gdynię możesz zagłosować TUTAJ.
Co da zwycięstwo w plebiscycie? Organizatorzy podkreślają, że chcą dać szansę wyboru internautom polskiego miasta symbolizującego metamorfozę, jaka dokonała się w kraju w ostatnich 25 latach. Przy okazji wybrany zostanie m.in. najlepszy sportowiec, film, piosenka i wreszcie Polak 25-lecia.
Oprócz splendoru miasto nie otrzyma żadnych dodatkowych korzyści materialnych, ale i tak nikt nie ukrywa, że to świetna darmowa promocja.
- Mam nadzieję, że choć głosujemy na Gdynię, zjednoczy się Trójmiasto i całe Pomorze. To pierwsza taka mobilizacja internautów od czasu walki o obecność miasta na planszy w Monopoly. Wtedy się udało, zobaczymy, jak będzie teraz - tłumaczy Joanna Grajter, rzecznik prasowy UM w Gdyni.
Wyniki telewizyjnego plebiscytu poznamy 2 czerwca.
Opinie (290) 3 zablokowane
-
2014-05-20 03:15
wiadomosci.onet.pl/kraj/dgp-miasta-ktore-wydaja-najwiecej-pieniedzy-z-ue/1p3r3
- 3 0
-
2014-05-21 11:01
co za prymitywna
i nachalna promocja. konkurs od siedmiu boleści a nachalność reklamy poraża. setki ulotek walają się po mieście i za wycieraczkami samochodów niczym promocja dywanów tureckich czy nowego burdelu... to już miasto nie zna lepszych sposobów na promocję niż rzucanie ulotek na chodniki? czy warto na to wydawać pieniądze podatników? nad tym oczywiście nikt się nie zastanawia...
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.