- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (310 opinii)
- 2 Rekordzista dostał 5 mandatów (70 opinii)
- 3 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (207 opinii)
- 4 Były senator PiS trafił do więzienia (336 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (52 opinie)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (245 opinii)
Gdynia i Sopot reklamują konkrety, Gdańsk buduje markę
Nie będzie już znanych aktorek, mistrzostw świata w odpoczywaniu i podobnych haseł, zachęcających do odwiedzenia Trójmiasta. W tym roku Gdynia i Sopot skupią się na przedstawianiu konkretnych inwestycji i wydarzeń. Gdańsk nadal będzie budował markę.
Teraz także nie będą tanie, ale całkowicie zmieni się grupa docelowa. Gdynia już nie będzie na tak wielką skalę promować się jako cel turystycznych wojaży. Ważniejsi od letników będą teraz mieszkańcy Trójmiasta, a nawet sami gdynianie.
- Trwają duże inwestycje. Chcemy o nich informować i poprzez nie kreować pozytywny wizerunek miasta. Rozbudowywany jest Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, powstaje nowy stadion piłkarski czy lotnisko cywilne w Babich Dołach - wylicza Tomasz Banel, naczelnik wydziału polityki gospodarczej i nieruchomości UM Gdyni. - Przygotowujemy też wizualizację nowego Węzła Wzgórze, bo wielu gdynian nie wie, jak on docelowo będzie wyglądał.
Promocja miasta będzie dotyczyła konkretnych inwestycji. Nadal trwała będzie też szeroko reklamowana akcja edukacyjna "Pies w wielkim mieście", promowane będą też festiwale i inne letnie imprezy.
Sopot także - jak co roku - będzie promował konkretne imprezy i miejsca. - Nasze miasto jest rozpoznawalne, więc skupiamy się na pokazaniu naszej całorocznej oferty. Wybieramy najważniejsze wydarzenia sportowe, kulturalne, biznesowe i je reklamujemy. Podobnie jak choćby nowe Centrum Haffnera, które gości najważniejsze osobistości z całej Europy - mówi Magdalena Jachim z sopockiego magistratu.
Gdańsk, który przed dwoma laty wydał prawie 2 mln zł na promocję miasta w kanałach Discovery, internecie i prasie, zdaje sobie sprawę z pozycji lidera regionu i chce nadal budować swoją markę - także w Europie.
- Będziemy konsekwentnie działać zgodnie z naszą strategią budowania marki. Poszczególne wydarzenia czy inwestycje staną się wprawdzie elementami promocji, ale będzie ona miała szerszy wydźwięk. Takie podejście jest zdeterminowane przez wielkość naszego miasta, które jest ważne nie tylko na mapie Polski. Mamy europejskie ambicje, stawiamy na promocję także za granicą, a w ten sposób pomagamy też naszym sąsiadom. Turyści przyjeżdżający do Gdańska odwiedzają przecież również Sopot i Gdynię - mówi Anna Zbierska, odpowiadająca za promocję w gdańskim magistracie.
Opinie (113) 8 zablokowanych
-
2010-04-23 13:21
Swietna
Reklama " wiej do Gdyni " chyba z wiezienia.
- 5 1
-
2010-04-23 13:30
UM Zoppot
Cena wejscia na molo jest stanowczo za niska , najdluzsze molo z drewna na swiecie cena wstepu jak do WC , wstyd mi za was.
- 5 0
-
2010-04-23 14:47
"wiej do Gdyni"
gdynian na zwiewanie do Bolszewa namawiać nie trzeba
- 3 0
-
2010-04-23 16:03
co tam
byle co miesiac placili i tak do kolejnych wyborow
- 2 0
-
2010-04-23 16:07
super akcja wieeej z Gdyni
bo tu parkometryyy..
- 3 2
-
2010-04-23 16:17
"Przygotowujemy też wizualizację nowego Węzła Wzgórze,.."
Promocja .... a tu na stronie miasta urzędu "gdynia.pl" stare zdjęcia z budowy "Galeria - marzec 2010" - jeszcze zimowe:)))
To jakaś anty promocja:)))- 2 2
-
2010-04-23 16:34
KOCHANA GDYNIA IDZIE DO PRZODU .
ABY TAK DALEJ .
- 1 5
-
2010-04-23 17:02
najwieksza reklama 3city jest Budyń
zostało to zauważone i dostał nawet na te okolicznośc specjalny medal od Wielkiej Rady ... Kolesiów
- 2 3
-
2010-04-23 17:19
to jest madre brawo Gdańsk
- 0 1
-
2010-04-23 23:40
Wiemy kto zacz.... (2)
Gdynia i Gdańsk nie są miejscami zbyt atrakcyjnymi dla turystów.
Raczej wszyscy o tym wiedzą.Nie mogę tylko zrozumieć tego,dlaczego
mieszkańcy tak je publicznie opluwają.
Spójrzcie - proszę na opinie.Czy któryś z mieszkańców
Sopotu tak zionie jadem do własnego miasta ?- 0 1
-
2010-04-24 09:47
"Gdynia i Gdańsk nie są miejscami zbyt atrakcyjnymi dla turystów".... (1)
Ale bzdura. Z tego co wiem to największa ilość turystów odwiedza Kraków, na drugim miejscu jest Gdańsk.....
- 0 0
-
2010-04-24 17:03
jak sprzatnac i umyc gdansk
to brudne i syfiaste miasto gdansk trzeba umyc i posprzatac wowczas turysci tu przyjada poniewaz obecnie wszystko tu jest umazane umeczone nieswieze brudne syfiaste smierdace fruwajace beznadziejne - to mnie boli jako syna tego miasta
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.