- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (58 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (85 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (72 opinie)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (75 opinii)
Gdynia: zmiany na zjeździe z estakady
Z estakady Kwiatkowskiego w kierunku ul. Unruga i dalej na Oksywie można zjechać dwoma pasami ruchu. Przy okazji zniknęła też zielona strzałka przed skrzyżowaniem. - Docelowa organizacja ruchu jest opracowywana - zapowiadają urzędnicy.
W grudniu informowaliśmy, że znaki są nieczytelne, przez co kierujący mylą się. ZDiZ obiecał, że oznakowanie poprawi się.
Kolejne zmiany
Jeżdżący tamtędy mieszkańcy zwrócili uwagę, że ostatnio nastąpiła kolejna zmiana. Władze miasta tłumaczą, że wnioskowali o nią kierowcy, stąd żółte elementy, oznaczające tymczasową organizację ruchu i pozwalające na skręt z dwóch pasów.
Warsztaty samochodowe w Trójmieście
Jednocześnie na sygnalizatorze zlikwidowano "zieloną strzałkę", co zakorkowało skrzyżowanie. Nie spotkało się z entuzjazmem zmierzających tym odcinkiem kierowców. Urzędnicy odpowiadają, że zostali do tego zobligowani przepisami.
Urzędnicy: tymczasowe zmiany, wkrótce pomoże Tristar
- Było to konieczne z uwagi na obowiązujące rozporządzenie, które nie dopuszcza wyświetlania "zielonej strzałki" w sytuacji, gdy do skrętu przeznaczone są dwa lub więcej pasy ruchu. Obecnie trwa ewaluacja, która pozwoli podjąć decyzję o optymalnej organizacji ruchu na tym zjeździe - opowiada Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Nie bez znaczenia jest fakt, że skrzyżowanie ulic Unruga - Kwiatkowskiego nie jest podpięte pod Tristar. Wkrótce ma się to jednak zmienić.
- Sygnalizacja ta zostanie dostosowana do pracy akomodacyjnej, czyli zależnej od chwilowych charakterystyk ruchu. Planujemy wyposażyć sterownik sygnalizacji w urządzenia radarowej detekcji pojazdów, system priorytetów transportu zbiorowego, kamerę nadzoru wizyjnego oraz wykonać połączenie światłowodowe z siecią Tristar - dodaje Łucyk.
Trwają poszukiwania wykonawcy prac.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Obłuże, Oksywie - mieszkania na sprzedaż
Miejsca
Opinie (157) 5 zablokowanych
-
2020-09-09 23:48
Oszałamiający postęp (1)
Do wielkich inwestycji drogowych w Gdyni służą już dwa kolory farb. Idziemy w tęczę?
- 15 0
-
2020-09-10 00:00
trzy kolory
Biały,czerwony i żółty
- 2 0
-
2020-09-10 00:33
(3)
A wogole istnieje jakiś Tristal???? Zapraszam na przejazd ulicą Morska w godzinach szczytu, gdzie czeka na skrzyżowaniach i powoduje korki... Dużo by pisać, pieniądze wydane w błoto. Ps. Czy doczekamy się tunelu pod ul. Pucka czy Polnocna, to co robi Rumia???
- 11 3
-
2020-09-10 07:18
Istnieje:
Kiedyś żeby jadąc w górę trafić na zieloną falę na Władysława IV trzeba było utrzymać 70 km/h.
Teraz 75 km/h.
Sprawdzone.- 0 0
-
2020-09-10 10:29
Rolnicza. Dla pieszych zielone światło pali się 30 ( trzydzieści!) sekund!
Jak ma na druga stornę przejść stary człowiek? A jest to dzielnica glównie dla ludzi w podeszłym wieku.
- 0 0
-
2020-09-10 10:35
Tristar nie jest po to aby upłynnić ruch lecz by go spowolnić. Taka jest koncepcja łosi z katedry ruchu drogowego pg. uspokajanie ruchu, czyli korkowanie miasta. Tylko dlaczego robią to za pieniądze firm paliwowych. Teoria spiskowa?
Wystarczy sprawdzić kto finansuje fundacje wydziału budownictwa lądowego. A my stoimy w korkach i spalamy paliwo- 0 0
-
2020-09-10 02:02
PO wizycie
Szczurek ze swoją ekipą zarazili się od Trzaskowskiego tyle, że ten drugi taśmą a ten pierwszy farbą - "i PO problemie" ...??
- 3 3
-
2020-09-10 05:01
(1)
Problem to kierowcy d**ile, a nie skrzyżowanie. Mają dwa pasy do skrętu w prawo, a wszyscy jak barany okupują jeden.
- 4 5
-
2020-09-10 07:06
Problemem są d**ile komentatorzy, nie rozumiejący dlaczego tak jest...
Rozwiązanie zagadki znajduje się na Unruga zaraz za skrzyżowaniem....
- 4 0
-
2020-09-10 06:29
Jak juz mamy Gdynia północ jak Amsterdam Nord
Mamy nowe miasto, to moze miejmy i obszar zatoki jak bay area w usa.
I kompleksy polaka się zamaskuje!- 1 1
-
2020-09-10 06:47
Kiedyś (3)
Kiedyś to przede wszystkim było mniej samochodów i nie ma co porównywać. UM to nie orły (selekcja negatywna do większości funkcjo urzędniczych) ale i tak by cudów nie zdziałali. Miasto nie jest z gumy, infrastruktura kosztuje a i tak nie ma prostego sposobu na ilość samochodów. Poza jednym: ograniczyć ilość samochodów. Oczywiście podróżny mając wybór stać w korku w autobusie albo samochodzie wybierze samochód, w skutek czego korek będzie większy. Wybór autobusu oznacza gorzej dla podróżnego a nieco lepiej dla innych (jeden samochód mniej na drodze). Dlatego potrzebne są zachęty w postaci dodania dodatkowych kosztów do wyboru samochodu żeby przeważyć równianie na rzecz komunikacji zbiorowej. Drogie parkowanie w mieście (a najlepiej wszędzie) i jego faktyczne egzekwowanie lub nawet opłaty na wjazd do miasta. Indywidualne podróżowanie samochodem jest zabójcze dla płynności ruchu i nie ma na to sposobu.
- 2 9
-
2020-09-10 07:48
Polska mentalność .... (1)
.... generalnie się zgadzam, ale w momencie kiedy twoje "zachęty" to zamiast darmowej komunikacji mają być utrudnienia dla samochodziarzy stało się jasne....
....polactwo przez ciebie przemawia, nadza narodowa zawiść i złośliwość.- 3 0
-
2020-09-10 09:30
nie polactwo tylko taka jest niestety prawda. w bardziej rozwiniętych krajach zrozumieli to już wiele lat temu
- 0 3
-
2020-09-10 10:04
Gdynianka
Nie będę jeździć autobusem który już przy hali jest zapełniony po brzegi. Zachęcić mnie może tylko rozwiązanie , gdzie będę mogła swobodnie usiąść w autobusie. Oczywiście bez walki przy wejściu " kto pierwszy ten lepszy" . O tym należy myśleć . A nie o podnoszeniu cen za parkowanie.
- 2 0
-
2020-09-10 06:57
strzałka !!!!! (1)
3/4 kierowców jadących środkowym pasem i skręcających w prawo wbija się później w pas na Oksywie. Jest ciasno i mało bezpiecznie. Te żółte malunki to jakaś bzdura. Tak jak wydłużenie bus pasa. Często nic nie jedzie a wszyscy stoją na środkowym. Myślenie niektórym sprawia duży ból
- 8 3
-
2020-09-10 11:31
Myślenie!!
Oni nie myślą, tylko uczą się regułek na pamięć. Czyli taki robocopy z zapisanym programem.
- 0 0
-
2020-09-10 06:59
Portal zawsze na czasie XD (1)
Ta zmiana pojawiła się chyba ze dwa miesiące temu. Dobry macie zapłon XD
- 8 0
-
2020-09-10 07:45
Używają Internet Explorera
- 1 0
-
2020-09-10 07:21
Może odpowiedzialni za organizację ruchu zauważą, (1)
że to skrzyżowanie Unruga z Cechową zatyka zjazd z Estakady na Oksywie. Market zamknięty z rana, z Cechowej mało kto jedzie w lewo. Wystarczy przedłużyć wyłączenie świateł do 7.
Na godziny popołudniowe i TriStar nie da rady.- 6 1
-
2020-09-10 11:27
Nie zrobią tego!
Chociażby z tego względu, iż te światła traktują jak spowalnianie ruchu, czyli tak jak leżące spowalniacze. To im na rękę
- 0 0
-
2020-09-10 07:23
ok
Moim zdaniem jest to dobre rozwiazanie ze nie ma strzalki i z dwóch pasów można skręcać. Ludzie nie lubią zmian a ta jest dobra
- 3 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.