Jedna z najpopularniejszych galerii handlowych w Trójmieście zmieni swoje oblicze. W przyszłym roku do dyspozycji kupujących będzie prawie dwa razy więcej sklepów.
Powstające w całym Trójmieście nowe galerie handlowe zmuszają istniejące od lat na naszym rynku sklepy do walki o klientów. Niedawno rozpoczęta rozbudowa Centrum Handlowego Klif jest tego najlepszym przykładem. Firma PBW Polska, właściciel CH Klif, postanowiła odmienić swój obiekt. Zmieni się zarówno architektura budynku, jak i wnętrze.
Po przebudowie liczba sklepów ma zwiększyć się o blisko 70. Obecnie klienci mogą kupować w 100 salonach - za kilka miesięcy będą mieli do wyboru ofertę aż 170 butików z modnymi markami, obuwiem, artykułami sportowymi, najnowszymi płytami i książkami oraz zabawkami i ubraniami dla najmłodszych.
Powierzchnia handlowa Klifu po modernizacji zwiększy się o połowę - z 20 tys. m kw. do 30 tys. m kw. Mieszkańcy Trójmiasta będą mieli też do dyspozycji dodatkowe 400 miejsc parkingowych, które powstaną w południowej części budynku, na dwóch poziomach.
W nowym Klifie pojawią się zupełnie nowe marki, dotąd nieobecne w Gdyni. Jakie? Właściciele centrum nie chcą zdradzać szczegółów, dopóki trwają negocjacje z firmami.
Prace związane z rozbudową prowadzi firma Warbud, a ich koniec zaplanowany jest na kwiecień 2009 r., kiedy to pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy w nowym Klifie.
Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto