- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (110 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (67 opinii)
- 3 Trójmiejskie mola, których już nie ma (83 opinie)
- 4 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (75 opinii)
- 5 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (176 opinii)
- 6 Jarmark św. Dominika startuje w sobotę (219 opinii)
Groźne wypadki w Gdańsku i Gdyni
Film naszego czytelnika z wypadku na Morenie.
Do wypadku z udziałem dwóch skuterów i samochodu osobowego doszło dziś przed godz. 18 w Gdyni Orłowie. Kierowcy jednośladów zostali odwiezieni do szpitala. Poszkodowani są także w Gdańsku.
Na razie nie wiadomo kto był winny, ale policja przeprowadziła już na miejscu wstępne oględziny.
- Prawdopodobnie zawinił kierowca samochodu osobowego, który próbował skręcić z al. Zwycięstwa w kierunku centrum handlowego Klif. Najpewniej nie zatrzymał się w odpowiedniej odległości i za daleko wjechał na skrzyżowanie - mówi Dorota Podhorecka-Kłos z gdyńskiej policji.
Kierowcy skuterów zostali odwiezieni do szpitala. - Jeden z kierujących skuterem doznał najwyraźniej jakichś obrażeń, gdyż przez długi czas leżał na jezdni - informuje nasz czytelnik, pan Dariusz.
Do groźnych wypadków doszło w piątkowe popołudnie także na ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku, gdzie przed sklepem Leroy Merlin, na pasie w stronę Sopotu zderzyły się trzy samochody oraz niedaleko Carrefoura na Morenie, gdzie zderzyły się dwa samochody. Jedno auto dachowało, a trzy osoby zostały poszkodowane.
Opinie (106) ponad 10 zablokowanych
-
2011-09-09 19:06
Czy na miejscu jest straż pożarna ? (9)
- 7 43
-
2011-09-09 19:09
nie, straż leśna (3)
człowiek
- 27 3
-
2011-09-09 20:39
rozbolał mnie brzuch
od śmiechu :D człowieku! dzięki za poprawę humoru! Głupich nie sieją, sami się rodzą!
- 14 1
-
2011-09-10 11:34
bardzo nieskładny tekst, dwója! (1)
- 1 1
-
2011-09-10 11:35
mam na myśli ten cały news czy jak to nazwać
- 2 1
-
2011-09-09 19:58
Tak straż pożarna była aby posprzątać a ratownictwo medyczne uratowało życie .
- 9 1
-
2011-09-09 20:11
Jest.. (1)
ale nie gasi...
- 9 0
-
2011-09-10 08:04
Bo się styrta już spaliła.
- 2 0
-
2011-09-09 20:18
Nie ja jetem ;-)))
)))))))
- 4 3
-
2011-09-10 05:39
to dlatego po 16 nie było 142 i 183 na Targ Sienny, bo piątkowa palma kierowcom odbiła
- 5 0
-
2011-09-09 19:23
Skutery (11)
Pierdząca zmora.. Często są to dzieciaki bez większej wiedzy o ruchu drogowym...Jednak tu zawinił kierowca, niestety tak bywa
- 133 24
-
2011-09-09 19:32
Re:
Ale winni są i tak cykliści :)
- 21 9
-
2011-09-09 20:49
najgorsze sa skutery jadace srodkiem pasa w szczegolnosci na spacerowej i slowaka. Za *** takiego nie miniesz (3)
- 15 6
-
2011-09-10 08:47
a jak? (2)
a jak ma jechać poboczem?, żeby taki idiota który się spieszy zepchnął go z drogi?skuter jest takim samym użytkownikiem drogi jak samochód i motor, poza tym skuter jedzie z reguły 50 km/h to chyba odpowiednia prędkość w terenie zabudowanym?nie rozumiem dlaczego kierowcy samochodów mają wieczne pretensje do rowerzystów, motocyklistów i kierowców skuterów? dla wyjaśnienia- jeżdżę samochodem...
- 8 8
-
2011-09-10 08:52
jest takim samym uzytkownikiem drogi (1)
jednak jakos prawka nie musi miec aby sie po niej poruszac, nie musi znac przepisow ruchu drogowego, w taki wlasnie sposob stwarza zagrozeniena spacerowej predkosc dopuszczalna to 70 - 90, pierdzikolko z kagancem na 50 utrudnia ruch wiec powinno jechac jak najblizej prawej krawedzi jezdni jak stanowia przepisy, nei wierzysz - poczytaj :P
- 9 3
-
2011-09-11 11:04
A gdyby również motocykliści jeździli zgodnie z przepisami lewym śladem kół samochodu na pasie 50 km/h? idioci w samochodach nie zdejmowali by reki z klaksonu.
- 0 0
-
2011-09-09 21:52
nie tylko dzieciaki (1)
Dzieciak żeby móc jeździć skuterem powinien posiadać karte motorowerowa. Wiec aby ja otrzymać przynajmniej jest zapoznany z przepisami ruchy drogowego. ale jak w naszym kraju wystarczy mieć tylko dowod na skuter nic dziwnego ze pojawia sie tyle wypadków. Dowod nie ma nic wspólnego ze znajomościa przepisow:/ i co za tym idzie?? na skutery siadają gamonie, którzy myśla że sa panami na drodze a tak naprawde wiedza wielkie nic na temat tego jak sie na niej zachowac ://
- 17 0
-
2011-09-11 10:17
Dokładnie
Podobnie jest z kartą rowerową. Jeśli to jest pełnoprawny uczestnik ruchu drogowego to niech zda egzamin z przepisów. A nie - fikcja
- 0 0
-
2011-09-10 01:28
bardzo istotny komentarz, dziekujemy za opinie
- 4 1
-
2011-09-10 11:11
Tak, na Trójmieście są same istotne komentarze
ponieważ wypowiadają się same światłe umysły, kwiat naszego trójmiejskiego społeczeństwa, stroniący od plotkowania i pomówień, precyzyjny i konkretny w swych opiniach :)
- 2 0
-
2011-09-10 19:20
skutery
Byłam w czasie zdarzenia na tym skrzyżowaniu. Wcale nie jestem pewna, czy zawinił kierowca: może tak, a może "skuterowiec" Prawdopodobne jest, że skuter za bardzo pospieszył się ruszając przy zmianie świateł i miał nadzieję, że samochód szybciej opuści skrzyżowanie, a on minie go z tyłu. Wielki huk, wylecenie skutera w górę, upadek na lewy bok i podcięcie skutera jadącego po jego prawej stronie.
- 1 2
-
2012-05-30 12:04
wiedza
Mnie tam dziadek rozjechał, a przejechane kilometry samochodem licze w milionach-skuterem w tysiacach-wiec zmora to takie popier... komentarze jak twój.
- 0 0
-
2011-09-09 19:24
Polska to dziwny kraj (6)
tworzymy przepisy potem ich ani nie egzekwujemy ani nie przestrzegamy. a niektórzy to chyba prawko wygrywają na jakichś loteriach albo kupują na bazarze bo nie chce mi się wierzyć, że zdali państwowy egzamin.
- 58 4
-
2011-09-09 19:59
...
znajdz mi motocyklistę w gdyni, który nie jeździ środkowym pasem
- 10 3
-
2011-09-09 21:17
Państwowycvh egzaminów sie nie zdaje! (2)
Za państwowe egzaminy się płaci! Nie ważnie w jakiej postaci (łapówka czy wielokrotne egzaminy) i tak zapłacisz bo nie inaczej nie zdasz :D
- 4 4
-
2011-09-09 21:27
bez łapówki (1)
Dobrze się przygotowałem i zdałem za pierwszym razem. Bez łapówki! Nie możliwe? Problemem jest niewłaściwe podejście wielu zdających do egzaminu - "i tak nie zdam, więc nie ma sensu się przygotowywać". Skutki niestety widać na drodze.
- 8 1
-
2011-09-11 10:19
Też zdałem bez łapówki
i to w okresie największej korupcji w PORDzie Gdańsk. Nie da się? Bzdury wymyślane przez tych, którzy prawko kupili (chcących się jakoś usprawiedliwić)
- 1 0
-
2011-09-09 23:15
Nie trzeba znać przepisów. Wystarczy odrobina kultury na drodze.
Widzisz kogoś chcącego włączyć się do ruchu? Więc ustąp mu pierwszeństwa!
- 5 1
-
2011-09-10 07:40
"Prawko"
A czy twoim zdaniem, ten jak to nazywasz panstwowy egzamin, jest rzeczywistym sprawdzianem umiejetnosci czy tylko zaliczonym testem?
- 3 0
-
2011-09-09 19:26
bezpieczna odleglosc trzeba zachowac...
we wtorek na slowackiego 3autka sie styknely i koreczek byl...
- 26 0
-
2011-09-09 19:27
Jak widac... (3)
...skuterem daleko nie zajedziesz...
- 26 8
-
2011-09-09 19:50
kupujac jednoslad predzej czy pozniej bedziesz mial wypadek
a to z twojej winy, a to z winy kogos, a to zaba na drodze i poslizg... dziekuje wiec, postoje.
- 7 5
-
2011-09-09 20:05
głupich nie sieją...
pomyśl zanim coś napiszesz cymbale
- 4 7
-
2011-09-09 20:30
Tylko
do Klifu w Orłowie !!!
- 3 0
-
2011-09-09 19:29
hehe (1)
ostatnio tutaj autobus mial wypadek :D
- 9 3
-
2011-09-10 02:22
Rano 3 kobiety tutaj miały stluczkę też :) ale to mnie bardzo dziwi, przecież to nie jest jakieś strasznie trudne skrzyżowanie :)
- 4 0
-
2011-09-09 19:43
polscy debile (2)
jw
- 26 7
-
2011-09-09 19:44
(1)
jezdze po gdansku i zygac mi sie chce, banda burakow i samobojcow kiedys tego az tak nie bylo. teraz jezdze tylko prawym pasem nawet jak wleke sie za ciezarowka, bo nie chce zginąć. z debi__mi sie nie dyskutuje
- 18 0
-
2011-09-09 19:58
...
popieram. mocno burakiem śmierdzi. ostatnio odkryłem paru geniuszy - w sopocie jest salon peugeot i przed nim jest zjazd parkingowy i swiatła. geniusze objeżdżają światła parkingiem i jadą dalej... 100 metrów gdzie są kolejne światła hehehe potem za 400 metrów kolejne.nie muszę chyba mówić, że na kolejnych światłach (zjazd na sopocką) znów się spotykamy.
- 16 1
-
2011-09-09 19:45
(7)
na tym skrzyzowaniu na morenie groznie wygladajace wypadki maja miejsce kilka razy w tygodniu, jednak nie zmienia to faktu, ze swiatla nadal sa ustawione tak, ze jedni maja zolte, a drudzy juz dawno zielone
- 23 5
-
2011-09-09 19:58
(5)
jechalem tam z kazdego kierunku i nigdy nie zauważylem zebym komus wyjechał
- 7 1
-
2011-09-09 20:21
(4)
to widocznie kiepsko sie rozgladasz... ja chodze badz jezdze tamtedy codziennie i co chwile wystepuja jakies sporne sytuacje, zwlaszcza gdy samochody skrecajace z schuberta w lewo - ruszajac na zielonym swietle maja notorycznie zajezdzana droge przez skrecajacych z nowolipia w schuberta na poznym zoltym...
- 7 2
-
2011-09-09 20:35
(1)
sądzę że oni jadą po prostu na czerwonym... ale zgłoś do ZDiZ kto wie może jest niewyregulowane
- 8 0
-
2011-09-09 20:53
w tej sytuacji jednak sadze, ze kierowca dachujacego srebrnego auta przejechal nowolipie na czerwonym i raczej nie jechal z dozwolona predkoscia...
- 5 2
-
2011-09-09 22:58
(1)
Niestety to samo jest skręcając z nowolipie w schuberta, jadąc nowolipie w stronę moreny i przejeżdżając na żółtym auta skręcające z nowolipie w schuberta mają juz zieloneInne sprawa, że sporo osób tam przejeżdża albo na późnym żółtym albo na wczesnym czerwonym bo droga dwupasmowa to można trochę gazu dać...
- 3 1
-
2011-09-10 00:15
i dlatego wypadki takie jak dzis zdarzaja sie tam nagminnie...
- 2 0
-
2011-09-10 21:52
to sie bujaj za granice farfoclu..
- 0 1
-
2011-09-09 19:52
LUDZIE, Pytanie (19)
DLACZEGO nie ruszacie spod swiatel SZYBKO I W JEDNEJ KOLUMNIE, tylko szukacie biegow, robicie przerwy.Zamiast jak za granica auta ruszac szybko i razem, to jest jak dzdzownica!ciagnie sie i rozciaga...WIECEJ ENERGII! WIECEJ ZYWOTNOSCI, A NIE JAK FLEGMY, ze po 3 samochody przejezdzaja swiatla!
- 107 16
-
2011-09-09 19:56
(4)
daj ludziom spokuj i sam też wyluzuj.ruszysz dynamicznie to wjedziesz komuś w du__e bo on zachamuje bo ... spiesz się powoli. wiele razy obserwuję że jadąc sobie powoli dojeżdzam w tym samym czasie co ci co siedzą na d**e i zmieniają pasy jak by mieli ADHD jak się nie podoba wracaj na wieś
- 16 37
-
2011-09-09 20:31
(3)
energiczna-dynamiczna jazda wcale nie musi oznaczac wyscigow i ADHD. Sam wracaj na wies, gdyz tylko tam posmigasz autem zgodnie ze swoimi przekonaniami. Zupelnie nie zrozumiales swojego przedmowcy. On wyraznie napisal, ze mozna, a nawet powinno ruszac z "pod swiatel" bardziej dynamicznie, a zarazem bezpiecznie i z korzyscia dla innych... Niestety, stojac za toba jako drugi na 99% zastanie mnie ponownie czerwone swiatlo! I o tym wlasnie napisal Pan Pat
- 36 15
-
2011-09-09 20:49
Wszystkich ledwo zyjacych emerytow w kapeluszach, damy w rekawiczkach i futrach po 60 siatce, (2)
wystraszonych i spoconych ze starchu panienek z dobrych domow, innych milych staruszkow powracajacych swoimi autami z narad wojennych o.Rydzyka itp. uprasza sie o SZYBKIE ENERGICZNE i DYNAMICZNE minusowanie wypowiedzi Pana Dzikiego Kurczaka
- 6 20
-
2011-09-09 21:27
Czas szybko leci. Mina lata i zmienisz zdanie. (1)
Zapewniam.
- 6 6
-
2011-09-09 23:11
HENIU MORDO TY MOJA
Jezeli dozyje wieku, ktory z tej wlasnie racji ograniczy mi swobode w bezpiecznym poruszaniu sie autem, to zapewniam cie, ze przesiade sie na komunikacje miejska. Dowiesz sie o tym pierwszy za jakies 25-30 lat
- 3 3
-
2011-09-09 20:06
po to żeby inny debil pędząc na czerwonym nie wbił mi się w bok...
powoli ospale jak żółw ociężale...takie moje motto..
- 10 10
-
2011-09-09 20:52
"dynamiczna jazda" oznacza większe zużycie paliwa i klocków hamulcowych (4)
korki eliminuje zastępowanie świateł rondami i uspokojenie ruchu z uważaniem bardziej na innych użytkowników niż na znaki.Dynamiczna jazda = dynamiczne hamowanie= szybsze zużywanie jezdni i jej pofałdowanie przed każdym skrzyżowaniem.
- 6 22
-
2011-09-09 21:04
To sprzedaj samochód jak cię nie stać!
- 5 5
-
2011-09-09 21:05
To sprzedaj samochód jak cię nie stać!
Kierunkowskazów też nie używasz baranie bo żarówki się zużywają?
- 16 3
-
2011-09-10 08:27
Nie chodzi o dynamiczną jazdę, tylko o dynamiczne ruszanie. Ja ruszam szybko, ale jak osiągnę zakładaną prędkość, to już nią całkiem spokojnie jadę. U nas problem jest przede wszystkim taki, że większość kierowców na zielonym świetle wrzuca pierwszy bieg dopiero wtedy, gdy samochód przed nimi już ruszy.
- 9 0
-
2011-09-10 14:01
do miasta chyba najlepie z automatyczną skrzynią mieć samochód
tak mi się wydaje
- 3 1
-
2011-09-09 21:15
(4)
starsze disle i nowe automaty oraz napędzane gazem od zapalniczek raczej nie są do "dynamicznego" ruszania a'la F1...
- 4 10
-
2011-09-09 23:13
(2)
Dynamicznie magister to mozna ruszyc nawet rowerem, tylko trzeba chciec i miec jaja
- 15 0
-
2011-09-10 01:40
Trzeba umieć machać wajchą przede wszystkim i nie spać. (1)
- 9 1
-
2011-09-10 08:03
Machać wajchą?! Ty onanisto... Albo to mnie się wszystko kojarzy.
- 3 1
-
2011-09-10 21:43
te komorowski choc sie umowimy na jazde probna
- 0 0
-
2011-09-11 07:46
ulice
ulice to nie tor wyscigowy ,samochód słuzy do tego aby bezpiecznie i szybciej dojechać do celu ,mam tylko nadzieje ze tą twą szybkośćią nie zrobiszkrzywdy innym tylko sam się rozwaliz
- 0 1
-
2011-09-11 08:39
no właśnie dlaczego?
- 0 0
-
2011-09-11 08:45
święta racja
mnie najbardziej wkurza jak stojąc na światłach będąc np.trzecia ja jestem gotowa żeby ruszyć a pierdoła który/a stoi pierwszy/a dopiero szuka biegu!!!! Tego powinni uczyć na kursach a oni wprost przeciwnie każą stac na luzie!
- 2 0
-
2011-09-09 19:54
hehe (5)
to nic, dziś rano w kierunku sopotu, 300-400 metrów od skrętu na sopocką, na lewym pasie koleżka najechał na paniusię. ofiar nie ma, a te dwie sieroty stoją na lewym pasie i spisują protokoły haha. czemu ludzie są tacy głupi?
- 35 5
-
2011-09-09 19:56
wypadek (3)
znasz definicje slowa wypadek?
- 1 10
-
2011-09-09 20:40
wypadek = ofiary jeśli nie ma należy zjechać na pobocze żeby nie utrudniać ruchu
- 11 0
-
2011-09-10 09:57
Szanowny Panie Pat (1)
Pewnie chciał Pan powiedzieć, że w tym przypadku mamy do czynienia z kolicją :) Chciałbym jednakże zauważyć, że w ustawie Prawo o Ruchu jest tylko definicja "wypadku". Zgodnie z prawem wypadek mamy zarówno jak są pokrzywdzeni jak również kiedy nikt nie ucierpiał :)
- 0 0
-
2011-09-10 14:14
no to chyba prawdziwy z ciebie Gapcio ...
jest tylko definicja wypadku ale są podane sposoby postepowania art. 44.1. w przypadku braku ofiar (zdarzenie potocznie nazwane kolizją) oraz art. 44.2. w przypadku wystapienia ofiar. Zgodnie z art. 44.1. Prawo o ruchu drogowym: Kierujacy pojazdem w razie uczestniczenia w wypadku drogowym jest obowiązany: 1) zatrzymać pojazd, nie powodując przy tym zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2) przedsięwziąć odpowiednie środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu w miejscu wypadku; 3) niezwłocznie usunąć pojazd z miejsca wypadku, aby nie powodował zagrozenia lub tamowania ruchu, jeżeli nie ma zabitego lub rannego; 4) podać swoje dane personalne, dane personalne właściciela lub posiadacza pojazdu .... PS w punkcie 3, zracam uwagę na zwrot "lub tamowania ruchu". Dodatkowo w taryfikatorze mandatów jest: * niedopełnienie obowiązków przez uczestników wypadku poprzez nieusunięcie pojazdu z miejsca wypadku, w którym nie było zabitego lub rannego 150 zł
- 0 0
-
2011-09-10 10:23
:) standardowo tlumy kierowcow zawracaja na
skrecie z niepodleglosci w malczewskiego. strzalka w lewo nieupowaznia do zawracania.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.