- 1 Biegli zbadali list Grzegorza Borysa (109 opinii)
- 2 Wypadek w Gdyni. Potrącono trzy osoby (288 opinii)
- 3 Paragon grozy za kurs taksówką (440 opinii)
- 4 Zuchwały napad na sklep z elektroniką (147 opinii)
- 5 Osiedle zamiast KFC w Sopocie (28 opinii)
- 6 Port nie radzi sobie z pyłem nad Gdańskiem (290 opinii)
Ich cel to straszyć uchodźcami. Fałszywe informacje w skrzynkach na listy
Do skrzynek na listy mieszkańców Suchanina trafiają ulotki, z których wynika, że będą musieli przyjąć "afrykańskich imigrantów". Autorzy pisma - choć trudno ustalić, kto za nim stoi - wskazują, że preferowane jest, by każdy mieszkaniec okolicy ugościł od trzech do sześciu obcokrajowców. Wszystko wskazuje na to, że to prowokacja, a niewykluczone, że element gry politycznej i sposób na podgrzewanie nastrojów społecznych z obu stron barykady.
- Ulotki o imigrantach na Suchaninie
- Straszą odbiorców uchodźcami
- Politycy z obu stron barykady grają tematem uchodźców
- Pakt migracyjny. Czy Polska przyjmie nielegalnych imigrantów?
Ulotki o imigrantach na Suchaninie
- To oczywisty fejk, ale wśród starszych osób może wzbudzić zaniepokojenie - podkreśla czytelnik, który powiadomił nas o kontrowersyjnej akcji.
Straszą odbiorców uchodźcami
Wspomnianym elementem gry na nastrojach są ulotki, które od pewnego czasu w swoich skrzynkach na listy znajdują mieszkańcy Gdańska.
Sposób, w jaki zostały sformułowane, nie pozostawia złudzeń: mają podgrzać atmosferę w związku z debatą na temat tzw. mechanizmu solidarnościowego Unii Europejskiej, który wrócił na tapet po tym, jak stery w Polsce objął rząd Donalda Tuska.
Politycy z obu stron barykady grają tematem uchodźców
Temat imigrantów w polskiej debacie publicznej jest bowiem wykorzystywany do celów politycznych. Grając nastrojami społecznymi, niektóre partie - w zależności od tego, czy znajdują się po lewej, czy prawej stronie "barykady" - używają tematu migracji, by zmobilizować swoich wyborców czy wzbudzić atmosferę zagrożenia w społeczeństwie.
Instrumentalnie wykorzystywany jest zarówno temat uchodźców na granicy polsko-białoruskiej (z jednej strony przedstawia się ich wyłącznie jako agresywny tłum, forsujący granicę, z drugiej - wyłącznie jako kobiety i dzieci, krzywdzone przez nieczuły aparat państwowy), jak i emigrantów, którzy z krajów Afryki trafiają przede wszystkim do państw Europy Zachodniej.
W obu wspomnianych narracjach - pomimo realnej krzywdy i tragedii, w jakiej znajdują się osoby poszukujące nowego miejsca do życia - ich historie są nierzadko przerysowywane, wyolbrzymiane lub pisane na nowo - w zależności od tego, jaką narrację narzucają akurat politycy.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania na osiedlach zamkniętych. Kosztują więcej, ale jest bezpieczniej
Pakt migracyjny. Czy Polska przyjmie nielegalnych imigrantów?
W tym miejscu należy wyjaśnić, że tzw. pakt migracyjny składa się z kilku elementów. Jednym z nich jest zaostrzenie prawa azylowego:
- od potencjalnych uchodźców, którzy dostaną azyl, będą pobierane obrazy twarzy i odciski palców,
- będą musieli też przejść kontrole bezpieczeństwa oraz stanu zdrowia,
- kraje pierwszego kontaktu otrzymają znacznie większe uprawnienia do odsyłania migrantów do krajów pochodzenia.
Obawy społeczeństwa budzić może obowiązek (w sytuacji gdy państwo przyjmujące imigrantów znajdzie się w sytuacji kryzysowej) pomoc innym krajom w kwestii migracyjnej.
Nie oznacza to jednak przymusowej relokacji uchodźców. W ramach wspomnianej pomocy państwo, które nie chce przyjąć migrantów, będzie musiało płacić krajom przyjmującym ustalone kwoty lub w inny sposób pomóc im opanować sytuację kryzysową.
Dziwne ulotki (43 opinie)
Czy Polska będzie przyjmować imigrantów? W ostatnim czasie głos w tej sprawie zabrał Donald Tusk. Jak podkreślił, "jeszcze będąc w roli szefa Rady Europejskiej, był zdecydowanie przeciwny tej tak zwanej przymusowej solidarności".
- Między innymi dlatego, że byłem szefem Rady Europejskiej, ten mechanizm nigdy nie został wprowadzony w życie i Polska nie będzie nigdy częścią tego mechanizmu. Ja tę sprawę zamknąłem już dawno i nie widzę powodu, żeby to powtarzać - podkreślił Donald Tusk na konferencji prasowej.
Przyglądając się sprawie migracji warto więc weryfikować źródła i informacje, które do nas docierają. W przestrzeni medialnej, w tym również w sieci, jest sporo fake newsów, celowo mających wzbudzić strach w odbiorcach.
Czytając kolejne anonimowe doniesienia na temat uchodźców dobrze jest więc mieć z tyłu głowy starą prawdę: kiedy rozum śpi, budzą się demony.
Opinie wybrane
-
2024-01-09 10:48
Sluszna obserwacja (125)
Wykorzystywany jest strach przed nieznanym żeby budować narrację polityczna. Problemem polskiego społeczeństwa jest niska świadomość zarówno prawna jak i zwiazana z tym co politycy mogą a czego nie.
W szkołach powinno kłaść się nacisk przede wszystkim na podstawy prawa, umiejętność wyszukiwania i weryfikowania informacji. To dużo bardziej potrzebne niż kolejne lekcje religii czy plastyki.- 291 516
-
2024-01-10 09:35
strach widac na ulicach Niemiec, Szwecji czy Francji. Chcesz mieć ciapatych , bierz i wyjedz. Polska dla Polaków
i wszystkich, którzy ją szanują
- 2 1
-
2024-01-10 01:13
Jaki strach
Jaki strach przed nieznanym, większość ludzi była za granicą i widziała co się dzieje. Również statystyki mówią same za siebie. Więc to nie strach przed nieznanym, bo każdy to zna bardzo dobrze.
- 8 1
-
2024-01-09 21:55
Przestań robić sieczkę ludziom z mózgu. Byłem obojętny na ten problem i po pobycie we Francji i RFN moje spojrzenie zmieniło
I proszę nie mówcie że relokacja nic nie zmieni w Polsce bo zmieni, tylko wtedy obudzicie się z ręką- nie w nocniku, o nie!- tylko w odchodach i to po samą szyję. Źle wam się żyje w Polsce? To po co robicie tutaj "zachód"? Jak chcecie ten "zachód" to jedźcie tam na miejsce a nie przyprowadzacie go tutaj.
- 13 2
-
2024-01-09 16:26
Wszystko jest znane
Widzimy to codziennie na ulicach francuskich, niemieckich, szwedzkich miast.
- 21 1
-
2024-01-09 14:52
jak widac wywaliło lewaków w postach nit wam nie zababrania przymowac tych z afryki ale róbcie to do własnego mieszkania
i na własny koszt
- 21 1
-
2024-01-09 14:36
Wielki znawca
Bełkot niepoparty faktamiPolacy bo.. Polacy to
f... off- 3 6
-
2024-01-09 14:07
Brawo
Bardzo dobre podejscie
- 3 1
-
2024-01-09 13:45
co jest nieznane to co sie dzieje w krajach zachodniej europy?
- 24 1
-
2024-01-09 13:22
Jakie nieznane? Wystarczy wsiąść na prom do Szwecji i pozwiedzać Malmo. Emocje gwarantowane.
- 23 2
-
2024-01-09 12:59
A to interesujące. Jak ma wyglądać weryfikacja informacji bez posiadania w głowie danej osoby wartości ponadczasowych? Brak u ciebie logiki. No właśnie, kto ciebie uczył tych weryfikacji i jakie masz predyspozycje do oceny podawanych przez innych informacji. A jakie ty informacje przekazujesz? Z twoich wypocin słowno-pisanych wynika, że kiepskie. Jesteś ignorantem.
- 8 2
-
2024-01-09 12:44
Przecież w Polsce prawo to nic
a politycy mogą wszystko!
- 20 0
-
2024-01-09 12:20
xxx
We Francji i Palestynie takich ulotek nie dostali, a teraz maja problem;)......
- 22 1
-
2024-01-09 12:20
strach przed nieznanym w Polsce
ale znanym w Niemczech, Francji czy Szwecji. Im imigranci wychodzą już bokiem a rdzenni mieszkańcy boją się wychodzić po zmroku!
- 31 3
-
2024-01-09 12:08
Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zaadaptował kilku imigrantów, i zaoferował im mieszkanie, pieniądze, i ciepło rodzinne. No już. Ja nie chcę obcych w naszym wspólnym domu, czyli w Polsce, bo i tak mamy ich już sporo z innych krajów plus obcych niby Polaków, takich jak ty.
- 28 3
-
2024-01-09 12:06
nie pisz głupot, jedź do pierwszego lepszego miasta w D i spróbuj się nie bać kolorowych po 23ej (1)
- 29 1
-
2024-01-09 23:32
bylem
i co normalka Ty chyba tam nie mieszkasz
- 2 3
-
2024-01-09 11:59
W szkołach rzeczywiście powinni kłaść nacisk na wpajanie umiejętności: docierania do źródeł, wyszukiwania faktów, opierania się na realnych wydarzeniach (lub czynach, decyzjach polityków, wynikach ich głosowań itp.)
Problem w tym, że ani jednej ani drugiej stronie bandy (sprawującej poprzednio i obecnie rządy) na tym nie zależy.
PolacyW szkołach rzeczywiście powinni kłaść nacisk na wpajanie umiejętności: docierania do źródeł, wyszukiwania faktów, opierania się na realnych wydarzeniach (lub czynach, decyzjach polityków, wynikach ich głosowań itp.)
Problem w tym, że ani jednej ani drugiej stronie bandy (sprawującej poprzednio i obecnie rządy) na tym nie zależy.
Polacy opierający się na faktach, merytorycznych argumentach i ogólnodostępnych, jawnych informacjach w większości głosują na konfederację. Pozostałe opcje polityczne wolą, żeby Polak w swoich osądach i poglądach uwzględniał wyłącznie emocje i wierzył w to, co mówią sami politycy.
Nic się nie zmieni.- 12 4
-
2024-01-09 11:53
Strach przed nieznanym?
Pojedź do frankfurtu i pochodź po mieście wieczorem, wtedy będziesz już czuł strach przed znanym
- 38 1
-
2024-01-09 11:49
Świadomy inaczej to jestes ty
Sid
- 8 0
-
2024-01-09 11:44
takich rzeczy możesz sam nauczyć!
- 7 0
-
2024-01-09 11:32
(1)
Politycy mogą wszystko dopóki im pozwalamy na to.
- 19 0
-
2024-01-09 14:44
No to jeszcze długo będą mogli wszystko.
- 10 1
-
2024-01-09 11:26
Tusk podpisał pakt o relokacji przybyszów z ciepłych krajów
Super!
- 23 6
-
2024-01-09 11:25
(6)
Strach przed nieznanym?
Proszę Pana, wystarczy zaobserwować sytuację w większych miastach na Zachodzie Europy.
W Paryżu ogłoszono sukces, gdyż w Sylwestra spalono "tylko" 900 aut.
W Malmö policja, straż pożarna, poczta oraz kurierzy nie wjeżdżają do "bogatych kulturowo" dzielnic. Niedawno rząd szwedzki zmuszony był przyznać sięStrach przed nieznanym?
Proszę Pana, wystarczy zaobserwować sytuację w większych miastach na Zachodzie Europy.
W Paryżu ogłoszono sukces, gdyż w Sylwestra spalono "tylko" 900 aut.
W Malmö policja, straż pożarna, poczta oraz kurierzy nie wjeżdżają do "bogatych kulturowo" dzielnic. Niedawno rząd szwedzki zmuszony był przyznać się do porażki polityki multi-kulti oraz wyprowadzić na ulice wojsko w celu walki z gangami pełnymi "doktorów i inżynierów".
W Londynie na porządku dziennym są ataki kwasem oraz ataki nożowników. Liczba białych brytyjczyków spadła tam już poniżej 40%. W Brytanii również grasują "azjatyckie" gangi molestujące i gwałcące angielskie dziewczynki (liczba dochodzi już do ponad 40 tysięcy) z przyzwoleniem władz i policji, które to obawiają się bycia posądzonymi o "rasizm".
Ja się zgadzam. Należy zwalczać nieświadomość społeczeństwa przed tym "nieznanym". Jak tylko społeczeństwo zda sobie sprawę jak naprawdę wygląda życie w "różnorodnym" mieście tak zaczną sprzeciwiać się importowi "astrofizyków i psychologów" z baaaardzo tolerancyjnych i nowoczesnych kultur islamskich i afrykańskich.- 45 6
-
2024-01-09 12:18
To co napisales to w 90% klamstwa (5)
Wiec ani pan ani madry ton nie zmaze ze jest zwyklym klamca.
- 4 32
-
2024-01-09 12:56
(4)
Okej Brajanku, udowodnij, że kłamię.
Punkt po punkcie. Podaj również źródła, na których bazujesz swoją "prawdę".- 21 3
-
2024-01-09 14:21
To może zacznij od podania źródeł swoich dyrdymał? (1)
I to faktycznych, nie "plotka powtórzona przez do rzeczy".
- 2 15
-
2024-01-09 15:07
Źródło: Auto Świat
We Francji w Sylwestra spalono 1137 samochodów.
- 23 2
-
2024-01-09 13:55
Twoje "dane", to są bez żadnego żródła pochodzenia. Wyssane z palca.
- 5 14
-
2024-01-09 13:49
jego zrodło to der onet tvn i gw
- 17 4
-
2024-01-09 11:25
Warto zbadac kto za tym stoi (8)
Prawodpobonie PIS. Oficjalnie udaja ze nie sa rasistami a graja tym tematem. TV Republika pokazala prawde.
A ich wyborcy mozgu nie maja. Bo jak inaczej nazwac sytuacje gdy PIS przyjmuje 148 tysiace imigrantow z krajow muzulmanskich. Sprawdzcie obliczenia na oko press , a potem strasza paktem migracyjnym
Pakt migracyjnyPrawodpobonie PIS. Oficjalnie udaja ze nie sa rasistami a graja tym tematem. TV Republika pokazala prawde.
A ich wyborcy mozgu nie maja. Bo jak inaczej nazwac sytuacje gdy PIS przyjmuje 148 tysiace imigrantow z krajow muzulmanskich. Sprawdzcie obliczenia na oko press , a potem strasza paktem migracyjnym
Pakt migracyjny utrudnia nielegalna imigracje, ale ustanawia obowiazek pomocy panstwom ktore maja z tym najwiekszy problem. Co moze byc oplacalne dla Polski, za pare lat rosja moze sie rozpasc jak domek z kart, a potem kaczynski bedzie krzyczal ze unia nie pomaga- 8 35
-
2024-01-09 13:24
Lewacką prowokacja za tym stoi
To ich modus operandi...
Chodzi o to by mieszać ludziom w głowach, jak zwykle- 13 4
-
2024-01-09 12:16
no rzeczywiście oko press, też mi autorytet. Ci imigranci, którym PIS musiał wydać wizy, to imigranci zarobkowi (3)
a nie horda nierobów afrykańskich
- 24 6
-
2024-01-09 14:43
To dlaczego nie wprowadzono mechanizmów sprawdzających, czy podjęli pracę?
Przecież te wizy były wystawiane na konkretne zapotrzebowanie. No, ale gdyby zbadać, gdzie się faktycznie podziali z wydanym przez Polskę wizami Schengen, to szybko by wyszło , jaki z PiS-u koń trojański Europy.
- 1 10
-
2024-01-09 13:25
Oko press to lewacki sciek (1)
- 17 5
-
2024-01-09 15:03
Bez obrażania
Jednak wiarygodność taktycznie zerowa.
- 13 0
-
2024-01-09 11:33
(2)
nie przyjęli tylko sprzedali wizy dla 148 tysięcy a to różnica, większość z nich poszła na Zachód, jak nie wszyscy
- 6 17
-
2024-01-09 12:27
I poszła do pracy, to były wizy pracownicze (1)
A nie nielegały, które będą teraz wylegiwać się na plaży i w Parku Reagana w Gdańsku....
- 21 3
-
2024-01-09 14:38
Nie było żadnej kontroli co do tego, czy rzeczywiście podjęli pracę,
na którą dostali wizę. To była ordynarne ustawka, dzięki której dostali wizy Schengen.
- 2 13
-
2024-01-09 11:14
(3)
a gdyby wybudowali mur to by dziś rządzili światem?
- 3 6
-
2024-01-09 11:28
To klasyczny przykład manipulacji - ruchy lobbująca za migracją z Azji-Afryki do UE chcą ośmieszyć... (2)
...ludzi sprzeciwiających się tej operacji. Naprawdę wystarczy IQ powyżej 80 i minimalna wiedza o świecie aby to dostrzec. Przestrogą przed masową nielegalną imigracją do UE są twarde argumenty, których jest cała masa (począwszy od statystyk przestępczości w PL vs "kraje imigranckie" jak Niemcy czy Szwecja po osobiste relacje od osób które zamieszkiwały takie kraje).
- 40 2
-
2024-01-09 13:08
Zgadzam sie.Operacja manipulowania polskim spoleczenstwem zaczyna sie.
- 25 2
-
2024-01-09 12:24
Dokładnie
Ten artykuł to powolne wprowadzanie tematu w Polsce, wszystko zgodnie z agendą NWO
- 27 2
-
2024-01-09 11:13
Może niech POKOmuna weźmie pierwsze 100 000 do siebie do domów (3)
- 39 4
-
2024-01-09 11:43
(2)
Wezmą ich do Gdańska, Gdyni, Warszawy, Szczecina, Wrocławia, Krakowa, Poznania, itd.
U nas w małym powiatowym mieście murzynów i arabów na pewno nie będzie.- 15 9
-
2024-01-09 13:44
No nie będzie, kto by chciał mieszkać na zad*piu bez perspektyw i utrzymywać się z okradania Polaków? (1)
- 1 14
-
2024-01-09 19:09
Ale właśnie ponoć w Niemczech sa w małych miastach
I rolnicy maja przez nich wiele problemów. Np. kradną krowy itp.
- 9 1
-
2024-01-09 11:13
Polskie nienarodzone dzieci będą podlegały legalnej aborcji a my będziemy przyjmować podrośnięte czarne dzieci też legalnie (2)
Ta rzeczywistość się właśnie tworzy na naszych oczach tylko do licznych nie dociera.
- 49 13
-
2024-01-09 11:23
No tak wybraliście Polacy (1)
- 40 2
-
2024-01-09 12:22
Wypięliście się na referendum
Bo Donald "unieważnił", bez komentarza
- 32 4
-
2024-01-09 11:09
A co jest nie znane?
- 8 3
-
2024-01-09 11:08
Na szczęście taka akcja w Gdańsku skazana jest na niepowodzenie (35)
Gdańszczanie z chęcią ugoszczą afrykańskich imigrantów w swoich domach i nie dadzą się zwieść topornej pisowskiej propagandzie.
- 40 27
-
2024-01-09 11:23
Już przyjęli tych, co sobie u Wawrzyka wizy kupowali jak pietruszkę na straganie. (4)
- 6 32
-
2024-01-09 15:00
Ile ci imigranci Wawrzyka spalili samochodów w Polsce w Sylwestra ?
Ile kobiet zgwałcili ? Ktoś kombinuje danymi.
- 18 2
-
2024-01-09 12:46
(2)
wawrzyk wizy jak na straganie sprzedawal? Co ci jeszcze TVN powiedzial? Poopowiadaj nam.Posmiejmy sie wspolnie,bo juz niedlugo ,dzieki rzadom twoich idoli ,do smiechu nam nie bedzie...
- 28 6
-
2024-01-09 13:46
Jak wyciągnom i pokażą pisowskie brudy, to takim jak Ty, do śmiechu już nie będzie. (1)
- 2 20
-
2024-01-09 22:00
Idź do szkoły mistrzu. Wszyscy będą się śmiali z tych przekrętów. Już TVN i GW szukają brudów. To się uśmiałem. Ty się zdziwisz, jak zobacz jak szybują ceny , to wtedy będziesz się śmiał, przez łzy.
- 8 0
-
2024-01-09 11:18
Racja kazdy mieszkaniec Gdańska chetnie przyjmie do własnego domu inteligenta z afryki na swój koszt :) (2)
- 31 5
-
2024-01-09 11:22
Ta są informatycy i ludzie po studiach (1)
Hołownia tylko maturzysta
- 32 5
-
2024-01-09 22:02
Architekci i inżynierowie i to tak zdolni że wcale studiów nie robili.
- 10 1
-
2024-01-09 11:17
Tak każe chrześcijańska wiara. (19)
Dobry test na to, kto jest prawdziwym katolikiem, a kto tylko udaje.
- 7 35
-
2024-01-09 12:10
Wiara chrześcijańska nakazuje obronę przed najeźdźcami. (6)
- 26 5
-
2024-01-09 13:35
Wiara chrześcijańska nakazuje nadstawić drugi policzek. (5)
- 5 18
-
2024-01-09 15:32
I oko za oko, zapamiętaj
- 8 0
-
2024-01-09 14:58
W prostych sporach tak. (3)
W dużych zagrożeniach nakazuje bronić się. Masz informacje, żeby ktoś polskim żołnierzom nakazywał nadstawiać policzek żołnierzom Werhmahtu w 1939 roku ?
- 19 2
-
2024-01-09 17:30
Porównujesz piswizowych wawrzykowych imigrantów legalnie wpuszczonych do Polski do wkroczenia siłą werhmahtu w 1939 roku?
- 0 14
-
2024-01-09 15:14
Przecież papież był po stronie Werhmachtu, więc co miał nakazywać? (1)
- 8 11
-
2024-01-09 15:32
Papież wiedział że rusek gorszy niż Niemiec
- 10 2
-
2024-01-09 12:09
To jest zagrożenie bezpieczeństwa.
Wiara nie ma tu nic do rzeczy.
- 25 3
-
2024-01-09 11:26
Św. Łukasz
Kto nie ma miecza, niech sprzeda płaszcz, a go kupi.
- 21 2
-
2024-01-09 11:21
Ale to są muzułmanie (9)
Niech się nimi zajmą muzułmanie
- 36 8
-
2024-01-09 13:43
No tak, Chrystus przecież jasno powiedział "pomagaj bliźniemu, chyba że to Muzułmanin". (7)
Taka to wiara w Polsce. Tylko na pokaz.
- 6 22
-
2024-01-09 16:16
(1)
Przyjmij kilku afrykanerów do swojego domu, mieszkania i wtedy opowiadaj jacy to oni kulturalni i dobrzy. Praktyka zawsze jest prawdziwa.
- 17 1
-
2024-01-09 17:41
Afrykanerzy to akurat są biali, nieuku :))
- 6 11
-
2024-01-09 16:03
Jezus był Żydem i dla niego bliznimi byli wyznawcy prawa Mojżeszowego. Islam jeszcze nie istniał, podobnie jak chrześcijaństwo, a reszta białego świata wyznawała politeizm. Naród semicki, pomimo różnic, trzymał się razem, więc nie wkładaj Jezusowi w usta współczesnych sloganów.
- 15 1
-
2024-01-09 15:31
Nie lubimy najezdzcow
- 16 2
-
2024-01-09 14:34
Bo ty lewaku (2)
Będziesz oceniał nasza wiarę
- 19 4
-
2024-01-09 15:13
Jak widać nie Waszą, skoro macie gdzieś to co głosił sam Bóg. (1)
- 3 19
-
2024-01-09 15:31
A co twój sekretarz mówił w KC?
- 18 1
-
2024-01-09 11:34
albo i gorzej, wyznawcy religii plemiennych z Afryki
- 25 2
-
2024-01-09 11:16
A po co nam obcy w Gdańsku (3)
Już wasi dziadkowie przyjechali ze wschodu na czołgach. I do dziś jest z wami problem
- 28 8
-
2024-01-09 11:29
Niestety, taka prawda (2)
Te 70% dla POstkomuny w każdych wyborach nie bierze się znikąd.
- 37 5
-
2024-01-09 13:41
System nakazów = komunizm = pis! (1)
- 2 19
-
2024-01-09 22:00
Raczej: system nakazów= PO= KO= Komunizm= Konfederacja.
- 9 2
-
2024-01-09 11:15
Nawet żon i córek im użyczą. (2)
- 48 13
-
2024-01-09 12:07
Kaszub ty się nie wypowiadaj, ciebie Polacy przyjęli jak swojego (1)
- 7 22
-
2024-01-09 14:53
Akurat w Gdańsku to ty jesteś przyjęty przez Kaszubów.
- 19 4
-
2024-01-09 10:57
Nie takim nieznanym w erze internetu i powszechnej dostępności informacji.
- 19 3
-
2024-01-09 10:54
Indianie też kiedyś mieli problem (36)
Z imigracja. Dziś mieszkają w rezerwatach a 80% z nich zabito.
- 115 24
-
2024-01-10 09:29
LOL, to najdurniejsza rzecz od dawna, nie macie już normalnych argumentów?
- 0 0
-
2024-01-09 11:07
(34)
serio? to ma być argument? XD
- 31 61
-
2024-01-09 17:36
Rzekłbym, że całkiem trafny.
- 10 1
-
2024-01-09 14:49
Serio, to jest argument. (1)
Indianie walczyli z najeźdźcami, a w Europie bezmyślnie otworzono najeźdźcom granice.
- 18 3
-
2024-01-10 08:34
I tak i nie... Indianie bardzo pomagali pierwszym osiedleńcom. Gdyby nie ich pomoc "pielgrzymi" nie przeżyli by pierwszych zim... :P
- 2 0
-
2024-01-09 12:50
XD (5)
Europejscy frajerzy jak ich zarzynali na ulicach rysowali kwiatki i trzymali się za ręce, ty gościu nie masz pojęcia jaka jest różnica kultur jak napływowi rozwiązują problemy.
- 35 2
-
2024-01-09 13:47
(4)
polacy też tak będą robić staliśmy się narodem zmanipulowanych c..t ktore pozwalaja robic z soba wszystko
- 18 2
-
2024-01-09 15:51
Akurat Polacy, Litwini, Białorusini i Ruscy (3)
nie dadzą sobie w kaszę dmuchać przez jakieś grupy wymoczków, akcja będzie szybka na ulicy, a jak władza z=stanie na drodze to skończy podobnie
- 15 1
-
2024-01-10 00:14
Mylisz się.
Niemcy też tak myśleli 30 lat temu, o przybyszach z bliskiego wschodu. Teraz nie wychodzą po zmroku z domu.
- 9 2
-
2024-01-09 17:27
Przecież o tym przybysze z krajów Afryki i Azji wiedzą doskonale. Dla nich jesteśmy co najwyżej tranzytem (1)
wawrzykowym za pomocą PISwiz, aby wbic do fr, de, uk czy SE. Wystarczy niekiedy na spacerze spojrzeć na idących w małych grupach imigrantów. Miny posępne, poważne, patrzą w chodnik tudzież gdzies miedzy sobą cicho dyskutują. Nie czują się tu dobrze wśród dresopisów w czapeczkach. Po za tym mają problemy z wynajęciem mieszkania.
- 4 15
-
2024-01-09 19:25
Oni będa tu przywiezieni przymusowo
Przymusowo! Rozumiesz?
Także to będzie bez ich woli, co jest sprzeczne z Powszechną Deklaracją Praw Człowieka i Obywatela...
Kraje też dostaną ich przymusowo, to znaczy pod szantażem albo ludzie albo pieniądze....
A więc ten Diabelski Pakt będzie działał wbrew woli ludzi: zarówno imigrantów jak i społeczeństw.
Kto ma czelność robić coś takiego, kto konstruuje takie rzeczy przeciw ludziom?
Agenda NWO rozszerza się- 17 3
-
2024-01-09 12:06
młodym mężczyznom z Afryki towarzyszy ogrmone napięcie (13)
potrzebne są na ochotnika kobiety które pomogą je rozładować
- 33 8
-
2024-01-09 12:46
Mamy masę księży łasych na młodych mężczyzn (12)
I problem rozwiązany.
- 8 29
-
2024-01-09 21:57
Jeszcze więcej dziennikarzy, aktorów, nauczycieli i polityków. (1)
- 5 1
-
2024-01-10 00:07
Aktorzy uwolnili nas od sowietów.
Prezydent Ronald Wilson Reagan i Karol Wojtyła też w młodości byli aktorami.
- 6 2
-
2024-01-09 17:08
Śmieszne są takie komentarze gimbusów
Może jak jesteś lapsie taki odważny to napiszesz coś o Brit mila, czyli Metzitzah B'peh - Direct Oral Suctioning, czy ci odwagi nie starczy?
- 7 1
-
2024-01-09 15:29
Hołownia to niedoszły ksiądz
- 17 2
-
2024-01-09 14:51
W Zachodniej Europie masowo gwałcą kobiety. (5)
Poczytaj informacje zanim zaczniesz bredzić o księżach.
- 25 3
-
2024-01-09 19:13
To jedź tam, może ci ulżą.
- 11 0
-
2024-01-09 15:11
U nas też. (3)
Różnica jest taka, że tam sprawy lądują na policji i w statystykach, a u nas "jak to zaciągnął cię po pijaku do łóżka, czego szukasz na komisariacie?"
- 2 18
-
2024-01-09 23:58
W Niemczech Policja ma zabronione ujawnianie pochodzenia sprawców przestępstw gdy są obcokrajowcami.
Natomiast jeżeli nabył już obywatelstwo niemieckie to muszą zaznaczyć, że to obywatel niemiecki popełnił zbrodnię, nie wspominając nic, że jest pochodzenia innego kraju.
- 11 1
-
2024-01-09 15:21
Statystyki w krajach zachodnich są bardzo zaniżone. (1)
- 19 2
-
2024-01-09 17:23
Są zaniżone, bo ty robiłeś swoje i wyszło ci inaczej ?
- 2 14
-
2024-01-09 12:57
wiesz co muzułmanie robią z kochającymi inaczej? (1)
np zrzucają z urwiska albo kamieniują. Panie, pełna tolerancja,
- 33 5
-
2024-01-09 13:48
No tak, katolicy są sprytniejsi i szczują ich szeregowymi wiernymi...
- 4 20
-
2024-01-09 11:20
Zabrać służbowe mieszkania komuchom w Gdańsku, będzie dla kobiet z dziećmi (2)
- 34 9
-
2024-01-09 13:11
A kto to komuch? (1)
- 5 13
-
2024-01-09 15:28
Dzisiejszy rząd
- 18 3
-
2024-01-09 11:15
Dobry argument. Jest to wina mojej białej rasy. Biorę to na klatę i wyciągam wnioski: nie przyjmować nielegalnych z południa.
- 41 9
-
2024-01-09 11:15
Za wykopaniem polonii z Chicago. (6)
Tylko kto by tych pisowców przyjął z powrotem w kraju?
- 22 40
-
2024-01-09 11:29
Nikt dobrowolnie do Peolandii by nie wrócił. (5)
- 21 16
-
2024-01-09 12:06
ty nawet Polakiem nie jesteś (4)
- 9 21
-
2024-01-09 23:41
Za to ty jesteś
Ein echter Pole (prawdziwy Polak), który wybrał Volkspartei i wodza zwerbowanego w czasie jego studiów na Historii UG. przez agenta STASI i w 1990r, przejętego przez BND, o pseudonimie TW "OSKAR".
- 10 2
-
2024-01-09 14:50
Nawet jestem Polakiem. (1)
- 13 2
-
2024-01-09 22:55
a gdzie mieszkasz gamoniu
w polandi jak piszesz z pogardą o Polsce?
- 0 9
-
2024-01-09 13:40
Nie ty masz prawo oceniac kto jest Polakiem
Nikt ci nie dał i nie da do tego prawa.
- 17 2
-
2024-01-09 10:51
Tak to jest jak ludzie czerpią informacje ze świata z rolek na tiktoku albo szortsów na instagramie (60)
można im puścic scenę z filmu, kadr wyrwany z kontekstu i podpisać ,że to dowolne miejsce na Ziemi - "upadająca Szwecja", "płonąca Francja" czy "zniszszczone Niemcy".
90 procent weźmie to za prawdę, bo w końcu ktoś tak napisał w internecie. Poda dalej i będzie powtarzać. co z tego, że źródło nierzetelne...- 205 482
-
2024-01-10 09:56
To prawda, wystarczy pokazac stare zdjecie trumien z ofiarami katastrofy i napisac, ze to zaraza.
- 2 0
-
2024-01-09 18:49
Pojedź do Marsylii to zobaczysz, że TikTok to pikuś przy rzeczywistości.
- 12 1
-
2024-01-09 17:32
Ohh
Za dużo widzieliśmy na własne oczy by wierzyć w te wypociny lewackie....
- 11 1
-
2024-01-09 17:03
Akurat Szwecja musiala ostatnio poprosic wojsko o pomoc w walce z gangami imigrantow
- 15 1
-
2024-01-09 16:27
Tak a świstak zawija....
- 1 5
-
2024-01-09 14:55
Czyli tam jest fajowo a potencjalne kontyngenty żeby i u nas było fajnie
Czyli jest fajowo w Europie Zachodniej z emigrantami i dlatego szykują dla nas kontyngenty, żeby i u nas było fajnie.
- 8 1
-
2024-01-09 13:22
rozumiem że nosa poza swoją dzielnicę nie wychylasz
i nie masz rodziny ani znajomych za granicą aby mogli potwierdzić lub zdementować te informacje. Z resztą wystarczy zobaczyć jak wzrosła przestępczość w Trójmieście w przeciągu kilku ostatnich lat od kiedy przyjechało do nas tylu teoretycznie bliskich kulturowo Ukraińców, Białorusinów czy Gruzinów. przez długi czas nie było słychać o włamaniach do mieszkań, kradzieżach samochodów i jazdy po pijaku.
- 17 2
-
2024-01-09 13:18
Człowieku ocknij się! Tam na prawdę tak jest jak piszą i widać. (1)
Czy jesteś z tej kategorii ludzi, których jeśli bezpośrednio nic nie dotknie to znaczy że problemu nie ma???
- 19 2
-
2024-01-09 13:37
To są lewackie trolle
Specjalnie nasłane, nie ma sensu im tłumaczyć
- 15 2
-
2024-01-09 12:54
Pytanie (2)
Byłeś tam kiedyś i czy masz odniesienie jak te miejsca wyglądały wcześniej? Wątpię po tym wpisie.
Widziałeś kiedyś w kraju aby policja albo wojsko/ żandarmeria robiła po mieście 3 osobowe patrole z długą bronią? Ja często to widuję we Francji. O reszcie nawet nie chce mi się pisać.- 19 3
-
2024-01-09 13:28
(1)
We Włoszech to samo, w każdym wiekszym mieście stoi wojsko, a nie policja.
Także ja dziekuje bardzo za taka tolerancję.- 17 3
-
2024-01-10 07:39
co z tego że stoją jak i tak nie mogą im nic zrobić
to tylko taki straszak że stoją
- 4 1
-
2024-01-09 12:08
co wam przeszkadza kulturowa różnorodność ? Jesteśmy europejskim, bogatym krajem i stać nas na przyjęcie miliona mężczyzn
- 1 24
-
2024-01-09 11:30
Tusk mówił o nich, że to biedni ludzie którzy szukają swojego miejsca na ziemi (4)
Pierwszy ośrodek powinien powstać w Gdańsku I na Jagodnie
- 19 2
-
2024-01-10 07:36
Joooo rudy weźmie sześciu do swojej kwatery :D
- 5 0
-
2024-01-09 15:40
Niech znajdą miejsce pod jego domem
- 10 2
-
2024-01-09 12:33
Od Gdańska wara! (1)
- 6 8
-
2024-01-09 12:55
głosujeta na rudego, to mata
- 16 3
-
2024-01-09 11:17
My na dzielni już na kolorowych czekamy. Dwa tygodnie i wrócą do swoich Ojczyzn (3)
- 17 5
-
2024-01-09 14:56
Nigdzie nie wrócą
W tym problem, że nigdzie nie wrócą i nie uciekną z PL, bo będą do nas przypisani. Nawet jak uciekną do Niemiec czy Szwecji lub Francji to ich wyłapią i nam oddadzą.
- 17 1
-
2024-01-09 11:25
Tacy patrioci, a pierwsi polecieli na szparagi do Niemiec i na zmywak do Anglii :D (1)
- 9 18
-
2024-01-09 15:40
Nikt już szparagów szwabom z Polski nie zbiera
- 9 3
-
2024-01-09 11:15
Mati (3)
Jak tam sylwester we Francji?
- 27 2
-
2024-01-09 15:23
1137 (2)
Samochodów. Spalonych.
- 13 2
-
2024-01-10 07:35
ci to potrafią się bawić...
nie to co ta zacofana wschodnia Europa :/
- 3 1
-
2024-01-09 15:39
Od marca nowa lewacka tradycja,, palenie samochodów,,
- 12 2
-
2024-01-09 11:14
Jaka elokwencja ( ale im dołożę ). Już mi lepiej. itd
- 6 0
-
2024-01-09 11:09
(1)
wystarczy zabrać wszystkie przywileje i pies z kulawą nogą tu nie będzie chciał przyjechać przestańcie straszyc te ameby umysłowe które to łykają widzę, że propaganda od 8 lat jeszcze z mózgów nie zeszła
- 5 28
-
2024-01-09 11:40
Problem w tym, że oni będą musieli przebywać w Polsce, a tego nie chcą.
"będą pobierane obrazy twarzy i odciski palców"
Jeśli relokowany z Niemiec do Polski Tarik odnajdzie się w Berlinie to na Polskę zostanie nałożona kara finansowa.- 30 2
-
2024-01-09 11:08
A powinni opierać się na tak niezależnym medium jak trojmiasto cha,cha
- 28 0
-
2024-01-09 11:03
(3)
Od 8 lat pis straszyl...i co. Sami zaczęli za kase dawać im wizy ....a wyborcy pis ciągle wierzą w te bajki...
- 15 37
-
2024-01-09 11:19
Koniecznie tego co 8 dni płynął a w dzień się ukrywał musimy mieć w Gdańsku (2)
- 31 1
-
2024-01-09 15:48
w styczniu na golasa
i wychodził na noc ogrzać się przy ognisku xd, niech Ochojska ze swoimi wyznawcami jedzie do Izraela na granicę albo Algierii
- 16 2
-
2024-01-09 11:26
Nie, ten musi zostać na granicy.
Nie po to PiS zamówił sobie kontyngent straszaków u Łukaszenki, żeby ich wpuścić.
- 1 25
-
2024-01-09 10:56
(5)
Za to jak powiedzą w tvn czy neotvp to jest święta prawda i tylko jej należy słuchać.
W tego sylwestra we Francji było spokojnie, spłoneło mniej samochodów niż ostatniego roku a policjantów zostało mniej rannych. Tak ładnie w pewnej monco skręconej w lewo stacji radiowej z dumą mówili.- 50 10
-
2024-01-09 11:19
A w pierwszym rzucie przyjedzie ten z granicy co płaszcze chciał szyć?
- 12 0
-
2024-01-09 11:14
(3)
debi..u nie porównuj Francji do Polski Francja to kraj kolonialny od setek lat mieli przypływ migrantów z krajów które podbijali do tego dochodzą wysokie socjale wiec skończ pierdzielić jak potłuczony Polska nigdy nie będzie rajem dla imigrantów
- 10 44
-
2024-01-09 13:57
(1)
ty czubie przeciez eskalacja przemocy dzikusow to jest ostatnie 10 lat w latach 70 czy 80 Francja wygladała inaczej
- 13 1
-
2024-01-09 23:26
To się skończy konfronta ją bezpośrednią żeby prozagladzie dxikich nie kłamali wiecej
- 3 0
-
2024-01-09 13:07
Czy Niemcy albo Szwecja analfabeto są według ciebie krajem kolonialnym?
To że to były kraje kolonialne ma małe znaczenie teraz. Oni chcą się pozbyć tych którzy przybyli po 2010 roku. Jakoś politycy w Szwecji pomimo że są lewakami zobaczyli w końcu problem i zmieniają o 180 stopni swoje prawo imigracyjne. Jakiś czas temu śmiali się z tego, co powiedział Kaczor, teraz im się zmieniło po kilku bardzo głośnych gwałtach i eksplozji statystyk rozbojów i kradzieży. Wdać, że niektórzy muszą to na własnej d*** odczuć wtedy może coś dotrze.
- 30 2
-
2024-01-09 10:55
Ty chyba z krzesła w urzędzie nie wstajesz
Z taką głupota .
- 31 2
-
2024-01-09 10:53
(18)
Mieszkałem tam. Jesteś tubą propagandową lub sypiasz z takimi.
- 103 27
-
2024-01-09 17:47
(1)
Czyli byłeś imigrantem a teraz straszysz innymi imigrantami. To hipokryzja, czy po prostu jesteś taki głupi?
- 3 11
-
2024-01-09 19:40
Był migrantem z tej samej kultury. Na świecie istnieje więcej kultur niż zachodnią. Są też takie, które nienawidzą zachodniej (i są gotowe zabić w imię swojej kultury) i te właśnie zapraszamy do Europy.
- 11 2
-
2024-01-09 11:16
(9)
czyli byłeś tam imigrantem - i co, przez ciebie nastąpił tam upadek państwa?
- 15 41
-
2024-01-09 18:57
Gdańsk już pewnie po cichu przygotowuje się na przyjęcie " inżynierów".
Stąd ten artykuł. Zobaczycie będziecie jeszcze płakać i klaskać w obowiązkowych pochodach z "prezydentką i ministrą". Witając "inżynierów i lekarzy". Każdy z darmowym mieszkaniem socjalnym i sporym zasiłkiem.
- 13 3
-
2024-01-09 13:22
był imigrantem z cywilizowanego europejskiego kraju a nie z dziczy afrykańskiej (3)
serio? nie widzisz różnicy???
- 21 8
-
2024-01-09 18:50
serio? z cywilizowanego europejskiego kraju??? (2)
- 4 10
-
2024-01-10 07:33
Spoko, teraz rudy rządzi to na pewno jest cywilizowany i demokratyczny przede wszystkim...
- 4 1
-
2024-01-09 19:39
Pojedź tam, serio. Weź oszczędności na dwa miesiące i zamieszkają w jednej z zachodnich dzielnicy "inżynierskich". Wróć, opwoedz jak to wygląda. Mam wystarczającą ilość znajomych mieszkających na zachodzie, żeby wiedzieć, że zrobiło się tam niebezpiecznie. Nie chcę tego w Polsce.
- 15 2
-
2024-01-09 13:02
Nie udawaj głupio mądrego, bo wiesz doskonale o co chodzi (1)
Imigracja wewnątrz UE nie jest problemem, problemem jest pół Afryki i Bliskiego Wschodu który tu się pcha po socjał. Poza tym wyobraź sobie, że niektórzy mają obywatelstwo i dochodzili do tego przez lata pracy, a nie wystawiając łapę na krzywy ryj i mówiąc, ze się należy bo spłodził 12 dzieci, a tak tam jest. Chodziłem tam do szkoły w 2005 roku i już wtedy problem był widoczny.
- 40 5
-
2024-01-09 14:28
Ja pierdziu. Standardowe, kucowe "ja to zupełnie inny przypadek".
A grupy na FB typu "socjal w UK" to skąd się wzięły?
- 10 11
-
2024-01-09 11:41
Uczciwie pracowałem. Czy uczciwie płacili? To inny temat.
- 36 7
-
2024-01-09 11:24
Nie dla nierobów zarobkowych
- 30 3
-
2024-01-09 10:53
(5)
wszędzie mieszkałeś? w każdym mieście? Argument anegdotyczny. Sprawdź co to oznacza
- 21 80
-
2024-01-09 17:37
Ohh
Nie błaznuj już trolu. Uświadamiasz nam wszystkim, że "inżynierowie" są "czarnym złotem" jedynie w popapranych ideologiach lewicowych.
- 15 2
-
2024-01-09 11:28
(2)
Mieszkałem w Brukseli przez dwa lata w Ixelles, 10 minut piechotą od starówki.
Dzielnica ta sąsiaduje z tzw dzielnicą Kongijską. W nocy nie wychodzi się z domu. W dzień na ulicach odprawiane są muzułmańskie obrzędy. Kobiety nigdy nie chodzą same. Wszędzie walają się sterty śmieci.
I uwaga, dzielnica ta ma reputację jednej z lepszych i bezpieczniejszych.
Prawisz czystą propagandę, nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością.- 92 7
-
2024-01-09 11:58
Przykład (1)
Jesteś świetnym przykładem szerzenia dezinformacji, o której wspomniano powyżej.
Matonge w Brukseli jest maleńkim skrawkiem dzielnicy Ixelles.
Często chodzę tam nocą do świetnego kina Vendome i mam kilka koleżanek, które mieszkają samotnie w tej części.
Ixelles po Uccle jest rzeczywiście jedną z lepszych dzielnic i o podobnej wJesteś świetnym przykładem szerzenia dezinformacji, o której wspomniano powyżej.
Matonge w Brukseli jest maleńkim skrawkiem dzielnicy Ixelles.
Często chodzę tam nocą do świetnego kina Vendome i mam kilka koleżanek, które mieszkają samotnie w tej części.
Ixelles po Uccle jest rzeczywiście jedną z lepszych dzielnic i o podobnej w Gdańsku można by pomarzyć.
Śmieci walają się po ulicy w poniedziałki i czwartki, kiedy to wystawia się je na zewnątrz przed przyjazdem śmieciarki ( brak miejsca na wiaty ).
Jeśli jesteś katolikiem to wiesz że kilka razy w roku obrzędy katolickie też są odprawiane na ulicy więc w czym problem.- 18 66
-
2024-01-09 15:38
W Berlinie 5 razy dziennie dywaniki na ulicach są rozkładane i zamykane miasta
Rozumiem że u nich na piasku przed domem ale żeby tak?
- 16 6
-
2024-01-09 11:18
Góra miesiąc i będą wiać jak ich dziadek Kunta Kinte
- 26 7
-
2024-01-09 11:06
prowokacje to sobie mogą być, ludzie powinni mieć swój własny pogląd na ten temat (42)
żaden zalew uchodźców Polsce nie grozi z kilku powodów- po pierwsze jesteśmy społeczeństwem bardzo homogennym kulturowo i pomimo poglądów lewicowych czy prawicowych kulturowo jesteśmy bardzo do siebie podobni , po drugie polskie zasiłki mają się nijak do zasiłków zachodnioeuropejskich, po trzecie spory odsetek Polaków patrzy spod łba na
żaden zalew uchodźców Polsce nie grozi z kilku powodów- po pierwsze jesteśmy społeczeństwem bardzo homogennym kulturowo i pomimo poglądów lewicowych czy prawicowych kulturowo jesteśmy bardzo do siebie podobni , po drugie polskie zasiłki mają się nijak do zasiłków zachodnioeuropejskich, po trzecie spory odsetek Polaków patrzy spod łba na obcokulturowych przybyszy, nie ma u nas udawanej poprawności politycznej wśród zwykłych ludzi jak w Europie Zachodniej ( z resztą bardzo u nich selektywnej- bo Arabowi nic powiedzieć ani zrobić nie można, ale pracowników z Europy środkowej i Wschodniej można już bezkarnie traktować jak psa ). W związku z czym mahoniowi czują, że są nie u siebie i jednak dostosowują się do miejscowych. Po czwarte nie mamy przeszłości kolonialnej i nie mamy w związku z tym żadnych wyrzutów sumienia co do osób z jakieś kolonii, po piąte służby polskie są wyczulone na wszelkie dziwne zachowania mahoniowych i niemal z mety podejrzani tacy są identyfikowani i wyłapywani ( patrz sprawa z bronią w Gdyni ).
- 121 349
-
2024-01-10 05:51
Bardzo logiczne: nie przyjmiesz gościa do domu, bo nie ma gościa w domu
Czy ty czytasz, co piszesz? Chyba jesteś kiepską imitacją Chata gbt
- 0 3
-
2024-01-09 19:05
Oni tu będa przetrzymywani siłowo
W obozach tak jak to pan Pietrzak powiedział
- 7 0
-
2024-01-09 14:38
Już nie jesteśmy homogenni
Mamy 10% ukrów a od 5% populacji jest zagrożenie dla miejscowych, badania są od lat i to na Zachodzie, a dolicz do tego tych z krajów muzułmańskich.
- 11 0
-
2024-01-09 12:39
Przymusowa, przymusowa, przymusowa!
Relokacja. A zatem Twoje wywody jaki to homogenny jest Gdańsk są bez sensu, miasta dostaną od Tuska przymusowy pakiet imigrantów, tu ich przywiozą i mają tu siedzieć nie rozumiesz?
- 25 3
-
2024-01-09 12:13
Kolejny złotoustny czy złotogrzywy? (2)
Tia.. "przywrócimy godność dla drugiego człowieka" i " zakończymy wojne polsko-polską" - a wyłączyli starym dziadkom TVP za to włączyli nowe wiadomości które są kalką TVNu. "akademik będzie za złotówkę" - chyba za darmo dla relokowanych, "obniżymy podatki" - wzrósł podatek paliwowy za chwile za prąd i gaz, "wprowadzimy dobrowolny zus" -
Tia.. "przywrócimy godność dla drugiego człowieka" i " zakończymy wojne polsko-polską" - a wyłączyli starym dziadkom TVP za to włączyli nowe wiadomości które są kalką TVNu. "akademik będzie za złotówkę" - chyba za darmo dla relokowanych, "obniżymy podatki" - wzrósł podatek paliwowy za chwile za prąd i gaz, "wprowadzimy dobrowolny zus" - apodnieśli składkę na zus, "kwota wolna od podatku do 60k" - może za rok bo nie w tym planie budżetowym... Masakra tylu ludzi dało się nabrać jak dzieci, wstyd mi za Gdańsk!
- 30 2
-
2024-01-09 18:07
Składka ZUS rośnie wraz ze wzrostem płacy minimalnej. To jest mechanizm czysto automatyczny. Dobrowolny ZUS - pewnie wejdzie, tylko nie wiem czy to dobry pomysł. Krótszy okres składkowy oznacza jeszcze bardziej głodowe emerytury albo pracę do samej śmierci.
- 3 1
-
2024-01-09 13:59
ludzie dali się nabrać po tym jak wprowadzono chaos podatkowy "nowy ład" i w ramach dofinansowania opieki zdrowotnej podnieśli nam składki właśnie zdrowotne?
- 2 9
-
2024-01-09 12:05
Urząd miasta powinien wygonić z komunalek patologię i rozdać te mieszkania biedym uchodźcom
- 12 4
-
2024-01-09 11:40
idz sobie lepiej na jakieś party w tęczowy piątek...
- 21 2
-
2024-01-09 11:31
Każdy wyborca tuska powinien przyjąć w domu po jednym inzynierze
- 40 4
-
2024-01-09 11:23
Po pierwsze i jedyne, jesteśmy biednym krajem
- 10 4
-
2024-01-09 11:20
Sprawa z zakupem nielegalnym broni przez Turkow z
Urządzeniami do kradzieży aut została wszczęta tylko dlatego, że sprzedający były żołnierz sił specjalnych wykonał kilka telefonów do odpowiednich ludzi, których znał. Policja Gdynska sprawę jak zwykle zbagatelizowała i nie przyjęła zgłoszenia.
- 14 0
-
2024-01-09 11:12
Idealny przykład POkemona bezrozumnego dzbanka .Gdybys miał mózg to bys wiedział czym jest przymusowa relokacja (29)
Wiec dzbanie emigrancji nie jada tam gdzie chca ale so relokowani pakuje sie ich do autobusu i wiezie tam gdzie chce Bruksela .Ale szkoda czasu na tłumaczenie bo POkemon jest odporny na wiedze on nawet nie rozumie co Donald na wiecach gada .
- 74 19
-
2024-01-09 20:19
Tak się boję tej przymusowej relokacji
Że cały czas defekuje po kątach ze strachu
- 0 3
-
2024-01-09 18:22
opinie prawoli się nie liczą
- 0 8
-
2024-01-09 12:00
(2)
Wytłumacz się za chandlowanie wizami kółku pisowski.
- 0 27
-
2024-01-10 06:39
Kołku POwski ten system stworzył Radosław.
- 4 0
-
2024-01-09 12:27
zainwestuj w słownik ortograficzny.
- 18 1
-
2024-01-09 11:20
Na szczęście wynik ostatnich wyborów pokazał, że Gdańsk jest miastem europejskim (1)
I sądzę, że wszyscy głosujący na demokratów będą mieli okazję niedługo do pokazania po raz kolejny swojej solidarności z biednymi mieszkańcami czarnego lądu z chęcią przyjmując wszystkich do swoich domów wbrew pisowskiej i moskiewskiej propagandzie.
- 30 12
-
2024-01-09 12:59
Zatem przyjmij Ahmeda pod swój dach i go utrzymuj.
Ktoś zabrania?- 18 0
-
2024-01-09 11:17
Ilu już tak relokowano, że jesteś specem w tym temacie? (21)
- 9 42
-
2024-01-09 13:19
Poczytaj przepisy tego diabelskiego Paktu Migracyjnego (1)
Migranci będą tu przywożeni przymusowo (wbrew ich woli, oni tu nie chcą) i na terenie Polski będą przetrzymywani (pogwałcenie praw człowieka), gdyż nie mogą pojawić się z powrotem w kraju, z którego ich relokowano (podwójna kara pieniężna dla kraju przyjmującego). Jednym słowem nowoczesny handel ludźmi, pogwałcenie wszelkich międzynarodowych praw
Migranci będą tu przywożeni przymusowo (wbrew ich woli, oni tu nie chcą) i na terenie Polski będą przetrzymywani (pogwałcenie praw człowieka), gdyż nie mogą pojawić się z powrotem w kraju, z którego ich relokowano (podwójna kara pieniężna dla kraju przyjmującego). Jednym słowem nowoczesny handel ludźmi, pogwałcenie wszelkich międzynarodowych praw człowieka i obywatela, traktowanie człowieka jak przedmiotu handlu i wymiany..To z jednej strony.
Z punktu widzenia kraju, który ma ich przyjąć: pogwałcenie woli wyborców i społeczeństwa, które wypowiada się przeciw przymusowej relokacji migrantów,
destabilizacja tych państw, działanie przeciwko kulturze ivtożsamości społeczeństw.
Wszystko to serwuje lewicowa agenda Nowego Światowego Porządku- 20 3
-
2024-01-09 14:46
ich cel to zburzyć stary porządek tradycyjne modele społeczeństw kultur itd wymieszać podpalić żeby się żarli żeby były niepokoje wojny domowe potem powiedzą że mają receptę na to
- 18 1
-
2024-01-09 11:20
(18)
1500 w Katowicach. Ale stary i nowy tvn zapomnieli o tym wspomnieć.
- 39 11
-
2024-01-09 13:11
(11)
Przerażające jest, że szerzysz tę - całkowicie wyssaną z palca - informację, a gawiedź Ci plusuje. Gdzie są ci rzekomi relokowani w Katowicach? Dlaczego władze miasta nic o nich nie słyszały? Dlaczego nie słyszał o nich Urząd Wojewódzki? Ano dlatego, że to dezinformacja, w rozpowszechnianiu której uczestniczysz.
- 6 17
-
2024-01-09 14:00
(10)
Drodzy minusujący. Podajcie źródło informacji. Nie twitta z troll-konta. Nie wpis na FB. Źródło. Łykacie tak prymitywną prowokację, a macie pełne prawa wyborcze. To smutne. Zacznijmy od tego, że pakt migracyjny jako taki jeszcze nie funkcjonuje. To w sumie powinno wystarczyć, żeby zrozumieć, jak łatwo Wami manipulują.
- 4 14
-
2024-01-09 17:59
Spoko (5)
To poczekajmy, aż stanie się faktem i wkrótce zawitają do nas problemy znane z Europy Zachodniej. Tylko, że wtedy będzie już ciut za późno. Nie mam nic przeciwko należycie zweryfikowanym emigrantom zarobkowym, ale obecna polityka imigracyjna UE to obłęd w czystej postaci. Przecież w ten sposób, z czasem sprowadzimy sobie na łeb z pół Afryki!
- 9 0
-
2024-01-09 23:15
Aha, ok. Czyli przyznajesz, że informacja o relokowanych imigrantach w Katowicach jest nieprawdziwa? Dziękuję. Tak, zgadzam się, że polityka migracyjna UE jest błędna. Problem w tym, że tego się nie da dobrze rozwiązać. Sytuacja w Afryce jest coraz gorsza. Ci ludzie będą szturmować Europę. Można co najwyżej zacząć do nich strzelać. To proponujesz?
Aha, ok. Czyli przyznajesz, że informacja o relokowanych imigrantach w Katowicach jest nieprawdziwa? Dziękuję. Tak, zgadzam się, że polityka migracyjna UE jest błędna. Problem w tym, że tego się nie da dobrze rozwiązać. Sytuacja w Afryce jest coraz gorsza. Ci ludzie będą szturmować Europę. Można co najwyżej zacząć do nich strzelać. To proponujesz? I przestańmy dyskutować na fejki, zacznijmy na argumenty. Możemy rozmawiać o polityce migracyjnej, bo należy o tym rozmawiać. Ale nie w oparciu o fałszywe informacje, rozpowszechniane przez źródła o wątpliwych korzeniach (osobiście podejrzewam, że rosyjskich). Polityka XXI wieku, anonimowy fałszywy wpis na Twitterze ma moc sprawczą. Przecież to jest nonsens.
- 1 4
-
2024-01-09 18:09
(3)
A ilu Polaków uciekło za granice w latach 45-89? Też straszono wtedy przed komunistami czy też każdy uciekinier miał szanse na azyl?
- 0 12
-
2024-01-09 21:28
lepiej juz nic nie pisz i nie mow
- 0 0
-
2024-01-09 20:31
Zwróć uwagę że...
Polacy wyjechali wówczas za granicę aby pracować, a nie brać zasiłki czy przeprowadzać zamachy. Polacy dostosowali się do krajów, do których przyjechali, a nie narzucali tam swoje zasady.
- 9 0
-
2024-01-09 18:31
Pięknie relatywizujesz. Ale skala i realia jakby nieco inne. Poza tym zrównujesz emigrację pomiędzy krajami europejskimi - w uproszczeniu z chrześcijańskiego kręgu kulturowego, do napływu wielkiej liczby ludzi kulturowo całkowicie nam obcych, a przy takich proporcjach nie ma mowy a jakiejkolwiek asymilacji.
- 9 0
-
2024-01-09 14:46
Pakt Diabelski jeszcze nie obowiązuje (1)
Ale już Tusek się na niego zgodził w imieniu Polski, 20 grudnia 2023 w Brukseli w dniu zamachu na media publiczne.
- 14 4
-
2024-01-09 16:42
Dobra, dobra, gdzie jest tych 1500 relokowanych w dniu 4. stycznia migrantów? Gdzie mieszkają? Skąd przyjechali? Konkret proszę, a nie wzniosłe, acz nic nieznaczące deklaracje oburzenia. Pora powiedzieć "sprawdzam".
- 2 9
-
2024-01-09 14:24
(1)
Spokojnie, potwierdzą ci za jakiś czas. Bardzo długo jak "bracia" popełniali przestępstwa też się milczało. Dopiero od jakiegoś czasu podają (i to też nie zawsze) narodowość bo wcześniej było ładnie ujęte jako np. "mieszkaniec Gdańska". Na tym portalu również.
- 18 1
-
2024-01-09 14:47
Teraz piszą " mieszkaniec Polski" hee
- 7 0
-
2024-01-09 11:27
I gdzie te pożary, gwałty i rozboje?
Może chociaż namioty w centrum?
- 5 41
-
2024-01-09 11:22
(4)
1500 osób XD uważaj,żeby cie nie najechała ta horda wielkości połowy trybuny na stadonie Śląska
- 7 47
-
2024-01-09 14:32
(1)
biedaku każdy z tych ciapków ma 5 żon i po 5 dzieci z każdą parę lat takiej relokacji i masz ich milion czy dwa
- 23 2
-
2024-01-09 15:41
Szwab chce zniszczyć Polskę
- 11 1
-
2024-01-09 11:43
W Niemczech, Francji czy Szwecji te miliony też nie przyjechały naraz (1)
a przypomnę, że 11 września zaledwie 19 "inżynierów" zabiło 2 razy więcej osób niż Marynarka Wojenna Japonii w Pearl Harbor.
- 39 6
-
2024-01-09 15:37
Pytano się o Polskę pisowski kołku.
- 2 18
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.